Vidal Sassoon

Hiusten hoito ja kaikenlaiset hiushärpättimet
Marylee
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 327
Liittynyt: 07 Helmi 2006, 13:26

Vidal Sassoon

Viesti Kirjoittaja Marylee »

Soitin Wellalle kysyäkseni saako uusia Sassooneja jo Suomesta, kun niitä joissakin lehdissä on jo mainostettu. Ja saahan niitä jo. Helsingissä niitä myyvät mm. Pirkko Jaakkola, Peili Kasarmikati 34 ja Freda 16, Point Aleksanterinkatu 13 A, Mikonkatu 13 muistaakseni Pääjohtaja-liike, Eerikinkatu 27 jokin liike, Desidee tai jotain.

Pirkko Jaakkola - joka tunnetusti ei ihan mitä vain kehu - on kuulemani mukaan hehkuttanut varsinkin Sassoonin muotoilutuotteita. Heat Shape kiinnostaa ainakin itseäni ja tietenkin on kiva nähdä millaisia shampoot ja hoitikset ovat.

devil

Vs: Vidal Sassoon

Viesti Kirjoittaja devil »

Shampoon ja hoitoaineen haluaisin, Trendissä ne oli valittu vuoden 06 kosmetiikkatuotteiksi.
Supervixen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2603
Liittynyt: 11 Touko 2006, 13:56

Vs: Vidal Sassoon

Viesti Kirjoittaja Supervixen »

^ Jes, kun juttelin Pirkko Jaakkolan kanssa Alternasta ja Phytosta hän totesi että "En minä noista merkeistä enää jaksa olla niin innostunut kun olen nyt löytänyt tuon Sassoonin".
Kikka
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2669
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 20:10

Vs: Vidal Sassoon

Viesti Kirjoittaja Kikka »

Mikähän Sassooneista sitten tekee niin huippuhyvän? Mulla ei ole juurikaan kokemusta Wellan tuotteista..
Maailmassa ei ole mitään mukavampaa kuin viihtyminen eikä mikään ole helpompaa. -Mymmeli
Supervixen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2603
Liittynyt: 11 Touko 2006, 13:56

Vs: Vidal Sassoon

Viesti Kirjoittaja Supervixen »

Eikö Vidal Sassoon ole ihan oma merkkinsä?  ??? Vai kuuluuko se nyt jotenkin Wellan alle?
Anissa
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2364
Liittynyt: 06 Joulu 2006, 16:34

Vs: Vidal Sassoon

Viesti Kirjoittaja Anissa »

Minä kävin kampaajalla siinä Degreessä Eerikinkadulla pari vkoa sitten ja niillä oli tosiaan noita Sassooneja.Mun hiuksen pestiin ja hoidettiin niillä ja olivat kyllä aivan ihanan tuoksuisia,tosi puhdas tuoksu jäi tukkaan ja tuntui tosi hyvältä,sileältä ja pehmoiselta.Leikkauksen jälkeen ei laitettu edes muotoiluaineita,joten täytyy johtua Sassoonin shampoosta ja hoitsikasta.INCE:jä en päässyt vilkuilemaan,mutta alkuvaikutelma noin kerran jälkeen oli kyllä hyvä.
2bMii BSL tummanruskea luonnonkihartuva hiuksisto omalla värillä. Sekaiho. Iholle luomujuttuja, Dermoa, öljyjä ja mineraalimeikkejä. Nudemeikin ystävä, tuoksu- ja ihonhoitofriikki.
Marylee
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 327
Liittynyt: 07 Helmi 2006, 13:26

Vs: Vidal Sassoon

Viesti Kirjoittaja Marylee »

Jouduin eilen käymään monessa ylhäällä mainitsemassani liikkeissä, kun he eivät olleet vielä kuitenkaan saaneet Sassooneja. Ei ollut vielä Fredan Peilissä, Pirkko Jaakkolan liike oli jo kiinni, ei ollut Aleksi 13:n yläkerran Pointissakaan. Tuotteita löysin Mikonkatu 13:ssa sijaitsevasta Pääjohtajasta (sisään Instrun vierestä sisäpihalle). Kuulemani mukaan Sassooneja pitäisi olla myös Kasarmikadun Mixagessa ja tuolla Eerikinkadun liikkeessä Degreessä (ei siis Desidee, sorry).

Shampoot maksoivat 25 euroa kipale. Ostin Luxuriant shampoon kuiville ja vahingoittuneille hiuksille ja Sheer shampoon ohuille hiuksille. Molemmissa ei juurikaan ole mitään tuoksua, Luxuriant shampoo on kermaisen täyteläistä ja Sheer shampoo läpinäkyvää. Molemmat ovat SILIKONITTOMIA, mistä suuri plussa. Kokeilin aamulla Luxuriant shampoota, jota sekä hiuspohjani että hiukseni tuntuvat rakastavan. Shampoo vaahtosi hyvin, mutta sitä tuli pullosta käteeni vähän liikaakin kerralla.

Hiuspohjassa tuntuu siis hyvältä ja hiukset ovat kiiltävät ja hyväkuntoisen näköiset.

Intense Restore -tehis olisi myös kiinnostanut, mutta sen vaikutusaika on 20 minuuttia. Pesen hiukseni aamulla eikä mulla ole aikaa noin pitkään vaikutusaikaan.

Ostin myös lehdissä kehutun Heat shape-muotoilunesteen, vaikka siinä olikin alkoholia. Sekin oli SILIKONITON.  :D Heat shape maksoi 24 euroa. Heat shape tuntui hieman takuttavan hiuksia, varmaankin alkoholin takia, mutta upea kiilto siitä jäi. Pito on kevyt, kuten kaikissa Sassoonin muotoilutuotteissa. Sassoonin filosofia on, että leikkaus on tärkein ja muotoilutuotteet luonnollisia ja kevyitä.

Naputtelen incit näkyviin varmaankin vasta joulun jälkeen. Nyt olen töissä ja lähden jo iltapäivällä joulun viettoon. Sitä ennen pitäisi ehtiä hakea postista Lookfantasticista tullut L'anzan Healing moisture -hoitis, jotta saisin testailla sitäkin joulun pyhinä.

Sain mukaani Sassooneista suomenkielisen esitteen. Esitteen mukaan shampoot pesevät hiukset täydellisen puhtaiksi, joten teille sulfaatittomia rakastaville eivät nuo ehkä ole parhaita. Minulla itselläni on rasvoittuva hiuspohja ja ainakin nyt hiuspohja tuntuu tykkäävän tosi paljon.

pH-arvoja ei esitteessä ollut, eikä ole Sassoonin kotisivullakaan (www.sassoon.com).
Viimeksi muokannut Marylee, 22 Joulu 2006, 09:05. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
NarnianQueen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 4895
Liittynyt: 16 Marras 2006, 16:23

Vs: Vidal Sassoon

Viesti Kirjoittaja NarnianQueen »

Jassoo, Vidal Sassoon on siis jälleen kuumaa trendikamaa... Muistan vuosia sitten, kun kaupoissa myytiin sekä Vidal Sassoon-shampoita & hoitsikoita, sekä Wash & Go- shampoota. Viimeksi mainitusta liikkui hurjia urbaanilegendoja ja väitettiin sen lisäävän hiustenlähtöä ym...Eräs perhetuttava uskoi sen todella aiheuttaneen hänelle hiustenlähtöä. Mene ja tiedä... ???

Silloinen luottokampaajani oli ollut Englannissa Sassoonin koulutuksessa ja uskoi, että kyseisessä kohussa oli kyse kateellisten yrityksestä panetella huipputason firmaa. Hän itse luotti VS:n laatuun täysin.
Jostain syystä koko merkki hävisi sitten Suomen markkinoilta. Hauska nähdä, että niitä vanhoja tuttuja tulee taas takaisin  :D
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii Mid-back
olivia
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 512
Liittynyt: 27 Tammi 2006, 15:16

Vs: Vidal Sassoon

Viesti Kirjoittaja olivia »

Siis tuleeko ne marketteihinkin taas  myyntiin? Onko tämä nyt ensimmäinen kerta kun Sassoon valmistaa kampaamokamaa?
Breathe me.
Marylee
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 327
Liittynyt: 07 Helmi 2006, 13:26

Vs: Vidal Sassoon

Viesti Kirjoittaja Marylee »

Sassoon Luxuriant Clean shampoon ja ohuille hiuksille tarkoitetun Sheer Clean-shampoon incit on nyt lisätty tuonne inci-osioon.

Ymmärtääkseni on ensimmäinen kerta, kun Sassoon valmistaa kampaamokamaa.


Yhdistin peräkkäiset viestit. ~ Tuikkuli
Viimeksi muokannut Marylee, 27 Joulu 2006, 15:38. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Jonsu
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2334
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 20:21

Vs: Vidal Sassoon

Viesti Kirjoittaja Jonsu »

^Mä olen ollut aina siinä uskossa että tuo on ikivanha kampaamosarja.
sipe
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 977
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 08:38

Vs: Vidal Sassoon

Viesti Kirjoittaja sipe »

^Mun ekat kokemukset kalliista hiushärpäkkeistä on 2-3. luokkalaisena, kun törsäsin joululahjarahani sassoonin tuotteisiin. Maksoivat silloin markoissa about 15-30 markkaa, mikä on tosi paljon, kun normishampoon sai tuolloin 80-luvun alussa parilla markalla.

Silloin tuotteita sai vain ja ainoastaan kemikalioista, ei siis tavarataloista eikä kampaamoista.
Hiukset: 3b iii. Luonnonkihara, paksu, värjätty ja älyttömän kuiva.
Suosikkituotteet: MOP Hydrating shampoo, Joico K-Pak-sarja kokonaisuudessaan, Joico Moisturizer, Nexxuksen Therappe, Humectress, Luxxtress ja Keraphix; Redken ASHC, sekä Tigin O&H -hoitis CO-pesuun.
Triina
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 5448
Liittynyt: 08 Huhti 2006, 20:56

Vs: Vidal Sassoon

Viesti Kirjoittaja Triina »

Minusta nuo incit eivät miltään häikäiseviltä näyttäneet, mutta eiväthen ne tietysti kaikkea kerro. Voisi kokeilla joskus, jos näytteen saisi käsiinsä, ostamaan en ainakaan saman tien ryntäisi.
Supervixen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2603
Liittynyt: 11 Touko 2006, 13:56

Vs: Vidal Sassoon

Viesti Kirjoittaja Supervixen »

Munkin vakikampaamoon oli tullut Sassooneja. Lueskelin puteleiden tekstejä ja silmä tarttui kaikissa (ainakin shampoissa ja hoitoaineissa) mainostettuun "cashmeretex"-yhdistelmään jonka pitäisi hoitaa hiuksia jotenkin erityisen hyvin. Inceissä ei kyllä mitään cashmere-ainesosia näkynyt. Mitähän tuo aine ylipäänsä on? Tunnen kyllä cashmire-neuleet ja -huivit mutta että hiustenhoidossa...?
Kia
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 491
Liittynyt: 23 Tammi 2006, 21:31

Vs: Vidal Sassoon

Viesti Kirjoittaja Kia »

NarnianQueen kirjoitti: Jassoo, Vidal Sassoon on siis jälleen kuumaa trendikamaa... Muistan vuosia sitten, kun kaupoissa myytiin sekä Vidal Sassoon-shampoita & hoitsikoita, sekä Wash & Go- shampoota. Viimeksi mainitusta liikkui hurjia urbaanilegendoja ja väitettiin sen lisäävän hiustenlähtöä ym...Eräs perhetuttava uskoi sen todella aiheuttaneen hänelle hiustenlähtöä. Mene ja tiedä... ???
Mä  muistan ton kanssa  ja uskoin että  pudottaa hiukset päästä,  joten ostamatta jäi  :-[ tais olla vielä  Wash & Go  juuri tämä  mikä  aiheuttti  hiustenlähtöä
Pitäsköhän uskaltautua nyt ostamaan ?  ;)
Näillä mennään....
Vastaa Viestiin