Sivu 1/1

Onko muilla hajonnut tigin pullot?

Lähetetty: 18 Joulu 2006, 20:16
Kirjoittaja Carietta
Ajattelimpas kysyä menevätkö nuo helposti rikki vai olenko vain harvinaisen kömpelö? ;D

Vs: Onko muilla hajonnut tigin pullot?

Lähetetty: 18 Joulu 2006, 20:40
Kirjoittaja Miracle
Miten oot niitä saanu rikottua? Täällä olikin toisessa ketjussa juttua, että korkit on monella menneet rikki/murtuneet. Hassua, ettei noin kallis merkki panosta laatuun. Mulla ei ole kyllä yksikään pullo käytössä mennyt rikki. Kuljetuksessa on kerran mennyt, mutta sitä en ihmettele. Kun tietää miten niitä paketteja postissa viskotaan, niin ei ihme, että pullo oli mennyt rikki.

Vs: Onko muilla hajonnut tigin pullot?

Lähetetty: 18 Joulu 2006, 20:46
Kirjoittaja Carietta
ihan vaan tippuneet ovat lattialle..eikä edes kovin korkealta :P

Vs: Onko muilla hajonnut tigin pullot?

Lähetetty: 18 Joulu 2006, 20:47
Kirjoittaja Maria

En mäkään ole pullojani rikki saanut :)

Vs: Onko muilla hajonnut tigin pullot?

Lähetetty: 18 Joulu 2006, 20:49
Kirjoittaja Miracle
carietta kirjoitti: ihan vaan tippuneet ovat lattialle..eikä edes kovin korkealta :P
Onko ne haljennut, vai mennyt korkki rikki? Kyllä mäkin oon pullojani tiputellu, mutta ei ne kyllä rikki ole koskaan menneet  :o

Vs: Onko muilla hajonnut tigin pullot?

Lähetetty: 18 Joulu 2006, 21:25
Kirjoittaja Twinkley
Täällähän jotkut ovat kertoneet, että Superstar-nestepullo on voinut hajota kokonaan lattialle tippuessaan, mutta noista muista en ole niinkään varma. Itselläni ei ole mitään hajonnut, paitsi että tuntuu että tuo Headbanger oli tukossa jo kun ostin sen.  >:(

Vs: Onko muilla hajonnut tigin pullot?

Lähetetty: 18 Joulu 2006, 21:49
Kirjoittaja Lapanen
Mulla hajosi korkki MM shampoosta kun tippui lattialle. Siitä katkesi se "nokka".

Vs: Onko muilla hajonnut tigin pullot?

Lähetetty: 19 Joulu 2006, 07:46
Kirjoittaja Webekhet
Systerille kävi niin, että tiputti Small Talkinsa lattialle noin puolen metrin korkeudelta ja pullo halkesi. Hukkaan meni siis se tuote, eipä sitä tahnaa saanut lattialta mihinkään kerättyä. Tuokin tiputus oli aika pieni, eli eivät taida kauheasti osumia kestää.

Vs: Onko muilla hajonnut tigin pullot?

Lähetetty: 19 Joulu 2006, 09:34
Kirjoittaja Miracle
Onhan mulla tosiaan murtunut litraisen O&H:n korkki. Oli ihan päässyt se unohtumaan. Tuo siis murtui kokonaan ja ei sitä sen jälkeen voinut käyttää, piti vaihtaa uusi pumppu. Ja tuo meni ihan melkein itsestään rikki, ei edes pudonnut tms.

Vs: Onko muilla hajonnut tigin pullot?

Lähetetty: 19 Joulu 2006, 10:00
Kirjoittaja Carietta
korkit on menny self absorbetista ja control freakista sekä manipulatoriin tuli pieni halkeama jonka oon korjannu teipillä :P

Vs: Onko muilla hajonnut tigin pullot?

Lähetetty: 19 Joulu 2006, 10:34
Kirjoittaja Seela
Headbanger meni lopullisesti tukkoon kun olin käyttänyt 1/3 pullosta.... Täydellinen aine mutta toteutus täysi susi  >:(

Vs: Onko muilla hajonnut tigin pullot?

Lähetetty: 19 Joulu 2006, 10:54
Kirjoittaja Gigli
Mulla on hajonnut Superstar-föönausnesteen pullo pari vuotta sitten. Rasahti tippuessaan rikki. Pudotus ei ollut mitenkään pitkä, mutta ihan säleiksi meni.

Masterpiece-lakan korkin jouduin leikkaamaan halki, kun ei auennut sitten millään (kokeilin jäähdyttämistä ja lämmittämistä, pihtejä ja väkivaltaa).

Vs: Onko muilla hajonnut tigin pullot?

Lähetetty: 19 Joulu 2006, 12:26
Kirjoittaja *sade*
Normikokoa oleva O&H hoitispurkki hajosi aivan normaalissa käytössä jokunen kuukausi sitten.  ::)

Vs: Onko muilla hajonnut tigin pullot?

Lähetetty: 19 Joulu 2006, 12:30
Kirjoittaja marenki
Yhden shampoon korkki on rikki ja smooth & shine-puteliin tuli halkeamia kun tipahti pyykkikoneen päältä. Taitavat olla ainoat rikki menneet putelit meikäläisellä.

Vs: Onko muilla hajonnut tigin pullot?

Lähetetty: 19 Joulu 2006, 12:30
Kirjoittaja Supervixen
Noissa Tigeissä tuntuu olevan sellainen tavallista kosmetiikkaputeleissa käytettyä muovia kovempi muovilaatu, ja ovat aika ohuitakin, joten siksi kai menevät niin helposti rikki. Mulla ei oo yhtään Tigiä vielä tippunut mutta pitää pitää varansa teidän kokemusten perusteella... Muut hiusputelit kyllä tippuu yhtenään etenkin suihkussa mutta mikään ei oo mennyt rikki.

Vs: Onko muilla hajonnut tigin pullot?

Lähetetty: 19 Joulu 2006, 12:45
Kirjoittaja Lauris
Mies pudotti taannoin Creative Genius -pullon kylppärin (muovi)lattialle ja halkesihan se. Eipä ole minkään muun merkin puteleiden kanssa käynyt vastaavaa. ???

Vs: Onko muilla hajonnut tigin pullot?

Lähetetty: 19 Joulu 2006, 20:00
Kirjoittaja Tristy
Mulla oli Postin käsittelyssä tullut lohkeama Smooth&Shine -pullon korkkiin. Ajan kuluessa korkki hajosi aivan totaalisesti osittain pullon sisälle. Suihkussa on pari kertaa tipahtanut Sexed up ja Thickening -pullot mutta eivät ole menneet miksikään.

Vs: Onko muilla hajonnut tigin pullot?

Lähetetty: 19 Joulu 2006, 20:38
Kirjoittaja Ilyasviel
Monta kertaa on O&H tipahdellut, mutta ei ainakaan vielä ole menneet rikki. Pitänee siis varoa  :-\

Vs: Onko muilla hajonnut tigin pullot?

Lähetetty: 19 Joulu 2006, 22:53
Kirjoittaja Mariatar
Ei ole ainakaan toistaiseksi. Toivottavasti ei hajoakaan.

Edit. Niin ja kokemusta pumpullisista litran O&H:ista, Self Absorbed -shampoosta ja -hoitiksesta, Fashionista-hoitiksesta, Dumb Blondeista sekä Superstar-muotoiluaineista. Kaikki toimineet hyvin, mutten toisaalta ole tainnut pudottaa niitä...

Vs: Onko muilla hajonnut tigin pullot?

Lähetetty: 19 Joulu 2006, 23:02
Kirjoittaja MerGirl
On, DB shampoon korkki kokonaan irti pullo-osasta, en tiedä missä vaiheessa ja miksi.

Vs: Onko muilla hajonnut tigin pullot?

Lähetetty: 20 Joulu 2006, 09:57
Kirjoittaja Miracle
Huh, pudotin eilen Small Talk pulloni noin kahdesta metristä, mutta ei onneksi mennyt rikki!  :D Siinä olisikin hermot menneet, kun on melko uusi pullo. Ja menin sen vielä noin korkeelta viskaamaan. Hassua, että joillain nuo hajoaa ihan muutamasta kymmenestä sentistä tiputettuna..

Vs: Onko muilla hajonnut tigin pullot?

Lähetetty: 22 Joulu 2006, 17:00
Kirjoittaja Prisku
Minä kans olen tiputtanut Small Talkin,ja puteli halkesi kahtia  >:( Mönjä levesi lattialle,mutta kun olin siitäkin aineesta niin paljon maksanut,niin keräsin kannelliseen purkkiin minkä sain.Aika paljon sitä meni hukkaankin :P  Ei sitä enää ole niin kiva käyttää,kun se kaunis purkki meni rikki,vaikka tuoksu jäikin!

Vs: Onko muilla hajonnut tigin pullot?

Lähetetty: 22 Joulu 2006, 17:08
Kirjoittaja Tuikkuli
Mulla on mennyt rikki 750-millisen shampoon pumppu siitä päästä, mutta pakkokos oli heittää pullo kylppärin lattialle... ::) Suihkugeelin nokkakorkki oli vähän haljennut postipaketissa Englannista Suomeen, mutta en viitsinyt valittaa, kun vika oli niin pieni ja ainetta ei ollut mennyt hukkaan. Hard Head -lakkapullo tukkeutuu aika herkästi ja pullon suusta saa olla usein kaivamassa pinseteillä kuivunutta lakkaa pois. :-\

Vs: Onko muilla hajonnut tigin pullot?

Lähetetty: 23 Joulu 2006, 11:47
Kirjoittaja .mansikka.
Masterpiece lakan korkkia ei aluksi meinannut saada millään auki. Nyt muutaman viikon käytön jälkeen aukeaa ihan kohtuu hyvin.

Hard head lakka tippui lattialle ja keskelle sitä korkkia tuli reikä. Tämä lakka menee myös erittäin herkästi tukkoon.

Muita vikoja ei nyt tule mieleen. Saisivat kyllä tosiaan tehdä vähän kestävämpiä purkkeja.  >:(

Vs: Onko muilla hajonnut tigin pullot?

Lähetetty: 23 Joulu 2006, 11:54
Kirjoittaja Prisku
Maxxed out-lakasta myös menee helposti "nokka" tukkoon.

Vs: Onko muilla hajonnut tigin pullot?

Lähetetty: 23 Joulu 2006, 11:59
Kirjoittaja masked sinner
On kyllä jännä, että teillä tukkeutuu Hard Headin suutin. Mulla ei ole yhdenkään HH-pullon kanssa ollut ongelmia, enkä edes huuhtele sitä koskaan kuumalla vedellä. Sen sijaan Masterpiece tukkeutuu vähän.

Vs: Onko muilla hajonnut tigin pullot?

Lähetetty: 24 Joulu 2006, 11:11
Kirjoittaja Humppasusi
Fashionistan hoitoaineesta irtosi korkki, ja small talk halkesi kun tiputin sen lattialle :-\ Tigi on ainut merkki joiden tuotteet ovat hajoilleet tällä tavalla.

Vs: Onko muilla hajonnut tigin pullot?

Lähetetty: 24 Joulu 2006, 23:21
Kirjoittaja MerGirl
Tänään tippui Brunette Goddessin shampoopullo noin puolesta metristä ja tottakai pumppu hajosi täysin, nuo ei kestä mitään.

Vs: Onko muilla hajonnut tigin pullot?

Lähetetty: 25 Joulu 2006, 02:23
Kirjoittaja RockQueen
Anopin Manipulator-shampoon korkki meni rikki kun se tipahti lattialle alle metrin korkeudelta. Aika ihme että noin kalliit tuotteet on noin susia noiden purnukoiden osalta..

Vs: Onko muilla hajonnut tigin pullot?

Lähetetty: 16 Helmi 2007, 07:55
Kirjoittaja Pipsa
Mulla meni eilen jumiin Curl hair spray (tms.). En oo käyttäyny sitä edes paljoa vielä ja nyt pullosta ei saanut suuttimen kautta mitään ulos vaikka kaikkeni yritin. Meni ihan sotkemiseksi koko homma  :-\

Vs: Onko muilla hajonnut tigin pullot?

Lähetetty: 16 Helmi 2007, 12:06
Kirjoittaja Ella
Täälläkin on murtunut Tigin OH:n shampoopullon korkki melko helposti - putosi lattialle. Eli oma vika kai, mutta toisaalta shampoopullot saattavat liukastella kädestä aina silloin tällöin ja tästä syystä tigin korkki on kyllä an accident bound to happen. Piti kaataa toiseen pulloon kun ei mokomasta ollut enää säilytykseen. Hieman käytännöllisempi saisi tuo korkki olla muutenkin kun vain särkymävaaran takia, pitkien kynsien kanssa pulloa on miltei mahdotonta saada auki.

Vs: Onko muilla hajonnut tigin pullot?

Lähetetty: 16 Helmi 2007, 12:33
Kirjoittaja Tiukunen
^Minulla on ilmeisesti käynyt hyvä tuuri tai sitten pulloni ovat jotenkin kestävämpi, kun olen pari kertaa pudottanut esim. Fashionista hoitiksen lattialle eikä ole tullut naarmuakaan. Muutenkin tigit ovat toimineet mulla moitteettomasti, ei ole mikään mennyt tukkoon tai muuten hajonnut. *koputtaa puuta* Mitä nyt joitain pieniä "ruttuja" tullut pulloihin, kun olen niitä liian kovakouraisesti puristanut.  ;) Mä odotan innolla niitä uusittuja pulloja joissa on se pumppu, kun kyllähän nämä nykyisetkin ihan hyviä on käyttää, mutta helpompikäyttöinen se pumppu luultavasti kuitenkin olisi!

Vs: Onko muilla hajonnut tigin pullot?

Lähetetty: 16 Helmi 2007, 13:08
Kirjoittaja ilona
Minulla tippui kaupassa O&H shampoo lattialle ja korkki hajosi. Sain kuitenkin ihan ehjän tilalle. Mutta kyllä niiden kanssa pitää varovainen olla.

Vs: Onko muilla hajonnut tigin pullot?

Lähetetty: 16 Helmi 2007, 14:38
Kirjoittaja Elisa
Täällä valitellaan Uptight-muotoilusuihkeen helposti tukkeutuvaa suihkekorkkia. Jokaisella käyttökerralla sitä saa pumppailla ikuisuuden, ennen kuin sieltä alkaa tulla yhtään mitään ulos.  :-\ Tai tietenkin pääasia, että ylipäänsä sen 5-10 minuutin painelun jälkeen alkaa toimimaan.

Tuohan on täysin alkoholiton suihke, johtuisiko sitten siitä liuottimettomuudesta, että aine tahmeutuu ja tukkii pumpun helposti.  ???

Vs: Onko muilla hajonnut tigin pullot?

Lähetetty: 18 Helmi 2007, 15:43
Kirjoittaja Jadey
^^ Mullakin tippui O&H shampoo lattialle ja siitä hajosi korkki. Onneksi löysin siihen kuitenkin sopivan korkin samantien.


Vs: Onko muilla hajonnut tigin pullot?

Lähetetty: 18 Helmi 2007, 23:32
Kirjoittaja NekoNeko
Mun Brunette goddess shampoo tippui lattialle ja se pumppu katkesi  :-\ Voi että ärsyttää, kissat rymysi jotain kylppärissä ja onnistui tiputtamaan sen ja sata muuta pulloa. Muuten Tigin pullot on kestäneet hyvin. Ainoa ongelma on suuttimien tukkiutuminen.

Vs: Onko muilla hajonnut tigin pullot?

Lähetetty: 19 Helmi 2007, 12:38
Kirjoittaja Viivi
Mulla murtui Fashionista-shampoosta korkki. Olin avaamassa korkkia vetäen siitä nupista ja huomasin, että nupin juuresta murtui pala pois. Nyt sitten annostelen shampoota siitä pienestä reiästä. Shampoo on siis koko ajan "auki", toivottavasti tosta ei ole säilyvyyden kannalta mitään haittaa. Aika helposti näyttää Tigeistä korkit hajoavan  :(. Täytyy ottaa tästä lähtien loppuun kuluneista puteleista aina korkit talteen.

Vs: Onko muilla hajonnut tigin pullot?

Lähetetty: 19 Helmi 2007, 12:50
Kirjoittaja nectar
Moikka vaan kaikille, tämä on ensimmäinen viestini tällä foorumilla:)!
Superstar -pulloni tippui pesukoneen päältä ja siihen tuli vaakasuora halkeama >:(. Jouduin siirtämään aineen toiseen pulloon, ärsyttävää. Joskus muinoin Fashionista -shampoopulloni putosi suihkussa lattialle ja korkki jotenkin vääntyi ja rikkoutui. Huonolaatuisia tuntuvat pakkaukset olevan.

Vs: Onko muilla hajonnut tigin pullot?

Lähetetty: 19 Helmi 2007, 21:56
Kirjoittaja Fii
mä en o vielä kyllätähän mennessä saanut tigin pulloja rikki...useimmiten hajotan korkkeja jos pullo tippuu ku korkki on auki mut siis ihan shampoo ja ha-pulloista yleensä ei miten erityisemmin tigeistä. Tuli muuten mieleen noista tigeistä ku mulla on tigin health goddes suihke ja ärsyttää ku siinä on se suutin samanlainen ku lakkapulloissa. Ku yleensähän noissa hoitosuihkeissa on sellainen pumppupää... ymmärsiköhän kukaan tosta  :D

Vs: Onko muilla hajonnut tigin pullot?

Lähetetty: 20 Helmi 2007, 13:37
Kirjoittaja Laure
Viivi kirjoitti: Mulla murtui Fashionista-shampoosta korkki. Olin avaamassa korkkia vetäen siitä nupista ja huomasin, että nupin juuresta murtui pala pois. Nyt sitten annostelen shampoota siitä pienestä reiästä. Shampoo on siis koko ajan "auki", toivottavasti tosta ei ole säilyvyyden kannalta mitään haittaa. Aika helposti näyttää Tigeistä korkit hajoavan  :(. Täytyy ottaa tästä lähtien loppuun kuluneista puteleista aina korkit talteen.
Mulle kävi ihan sama juttu Fashionista hoitoaineen kanssa :( Pullon juureen tuli tosiaan reikä ja nyt kun otan hoitoainetta niin sitä tulee siitä reiästä.. Muutaman kerran olen myöskin pudotellut noita shampoita, mutta onneksi eivät ole menneet kokonaan rikki.

Vs: Onko muilla hajonnut tigin pullot?

Lähetetty: 20 Helmi 2007, 20:17
Kirjoittaja Kameleontti
Kerran hajosi inhottavasti ja jouduin vanhasta pullosta korkin ottaan.

Vs: Onko muilla hajonnut tigin pullot?

Lähetetty: 22 Helmi 2007, 18:01
Kirjoittaja Triina
En ole onnistunut onneksi rikkomaan yhtäkään pulloa, mutta lakkapullojen (Hard Head ja Masterpiece) sekä Headbangerin suuttimet ovat aina tukossa. HH on onneton, Masterpiece pysyy aika pitkään auki ja tukkeutuman saa huuhtomalla ja neulalla aika helposti auki. Headbangeria en ole viitsinyt käyttää moneen kuukauteen, kun pullo pusekee vain ponnekaasut pihalle ja aikaansaa raivokohtauksia. Kaikki mahdolliset ja mahdottomat keinot on käytetty, ainoa aavistuksen toimiva on hillitön ravistelu ja nopea suihkaisu, sitten taaas uusiksi ja pieni suihkaisu... kuka jaksaa?

Pari vuotta sitten tipautin noin metristä kylppärin kaakelilattialle PPS Redzz-hoitoaineen, se meni halki. Pullo oli samantapainen pyöreä, kovaa ja ohutta muovia oleva 300-400 ml:n pullo kuin Tigilläkin.

Vs: Onko muilla hajonnut tigin pullot?

Lähetetty: 22 Helmi 2007, 18:35
Kirjoittaja Carietta
bj_always86 kirjoitti: Olin eilen suihkussa hiuksia pesemassa kun yhtakkia kuului raksahdus, ja kappas vaan, Oatmeal & Honey-shampoopullon kylkeen oli ilmestynyt 10 cm:n halkeama! Enka kertaakaan ole tuota pulloa tiputtanut, enka muutenkaan kovakouraisesti kasitellyt...
no tuo on kyllä jo kaiken huippu! juuri tuommoinen halkeama tuli mun manipulator shampoo pulloon mut mitäs tiputin ::)

Vs: Onko muilla hajonnut tigin pullot?

Lähetetty: 27 Helmi 2007, 22:32
Kirjoittaja plaza
mul meni pumppupullost se yläosarikki >:(

ei auta enää muuta kun aina avata koko kansi ja ottaa shampoo ku se pumppaa ny ihan miten sattuu... Harmi! Ei ollut pitkä pudotus.

Vs: Onko muilla hajonnut tigin pullot?

Lähetetty: 28 Helmi 2007, 09:41
Kirjoittaja Opossumi
carietta kirjoitti:
bj_always86 kirjoitti: Olin eilen suihkussa hiuksia pesemassa kun yhtakkia kuului raksahdus, ja kappas vaan, Oatmeal & Honey-shampoopullon kylkeen oli ilmestynyt 10 cm:n halkeama! Enka kertaakaan ole tuota pulloa tiputtanut, enka muutenkaan kovakouraisesti kasitellyt...
no tuo on kyllä jo kaiken huippu! juuri tuommoinen halkeama tuli mun manipulator shampoo pulloon mut mitäs tiputin ::)
Hei, eihän nyt tommonen käy päinsä! Mulla ei oo ku yks ainoa Tigi-pullo ja se on O&H-hoitis. En oo kovinkaan monta kertaa käyttänyt, mutta se on jo ihan lommonen, ku joutuu puristamaan niin lujaa. Ihan ku jotain kaljatölkkiä ruttais suurin piirtein. ::) Voisko tommonen yhtäkkinen halmeaminen johtua niiden pullojen ruttaantumisesta? ???

Vs: Onko muilla hajonnut tigin pullot?

Lähetetty: 28 Helmi 2007, 10:31
Kirjoittaja Viivi
Opossumi kirjoitti: Mulla ei oo ku yks ainoa Tigi-pullo ja se on O&H-hoitis. En oo kovinkaan monta kertaa käyttänyt, mutta se on jo ihan lommonen, ku joutuu puristamaan niin lujaa. Ihan ku jotain kaljatölkkiä ruttais suurin piirtein. ::) Voisko tommonen yhtäkkinen halmeaminen johtua niiden pullojen ruttaantumisesta? ???
Joo, välillä tekee ihan pahaa runnoa hoitoainepulloa, kun kuuluu vaan kauhea rutina ja pauke. Noiden Tigi-pullojen muovi voisi kyllä olla vähän paksumpaa ja joustavampaa laatua. Tigin pakkausuudistus pumppuineen koskee ilmeisesti vain BedHead-sarjaa? Catwalkeissa on se vanha nuppimekanismi?

Vs: Onko muilla hajonnut tigin pullot?

Lähetetty: 28 Helmi 2007, 10:35
Kirjoittaja Mariia
Minulla on myös O&H hoitoaineen pullo ihan lommoilla kun on joutunut puristelemaan sitä ja kun on niin kovaa muovia  :( voisivat kyllä uudistaa noita ja tehdä pakkaukset vähän pehmeämmästä muovista!

Vs: Onko muilla hajonnut tigin pullot?

Lähetetty: 18 Maalis 2007, 23:53
Kirjoittaja calypso
Minulla ei ole hajonnut yksikään Tigin pullo, eikä korkit niistä. En ole tosi tiputellut niitä lattialle tai mitenkään runnonut.
Miten te oikein rutistelette noita pulloja? Minä ainakin ravistelen pulloa ylösalaisin niin kauan että kaikki aine on siellä päässä missä on korkki, sitten avaan korkin ja puristan.
DB shampoopullo on kyllä minulla melko ruttuinen mutta se on ollut siskon omistuksessa ja käytössä aikaisemmin, joten siitä päättelin että se on tekniikasta kiinni kuinka pahasti nuo pullot käytössä kärsii. Voisikin melkein kysäistä että millä tyylillä sitä on rutisteltu  :D

Olen muuten huomannut että Catwalk -sarjan purkeissa (puhun nyt vain shampoista ja hoitiksista) korkit ovat jotenkin parempia (vaikkakin rumempia). Ei ole mitään ongelmaa saada niitä märillä käsillä auki eikä muutenkaan mitään valittamista.
Sitten kun sain käsiini Bed Head -sarjan pulloja niin tajusin miksi monet valittaa noista Tigi-pullojen korkeista, niitä pyöreämuotoisempia korkkeja on melkeimpä mahdoton saada märillä käsillä auki. Joudun aina käyttämään hampaita ja samalla tulee sitten maisteltua Moisture Maniacit ja Dumb Blondet..  :P

Vs: Onko muilla hajonnut tigin pullot?

Lähetetty: 19 Maalis 2007, 12:13
Kirjoittaja Neo
Mulla alkoi melkein heti Girl toysin korkkiosa vuotamaan. Eli kun pumppaa sitä ainetta ulos niin sen pumpun väleistä tulee aina myös.

Vs: Onko muilla hajonnut tigin pullot?

Lähetetty: 19 Maalis 2007, 13:39
Kirjoittaja Magda
^Mulla ei vuoda Girl toys, mutta BG ja Fashionistan pumput vuotaa vähän siihen juureen. Kumpikaan ei ole koskaan pudonnut eli pumppusysteemissä on jotain vikaa.

Smooth and Shine pullon korkista lohkes pala siitä kohtaa johon se ylös nouseva osa laskeutuu (hyvin selitetty :)). Nyt se koko korkin alaosa on vuorattu elmukelmulla, koska teippi ei siinä pysynyt. Mies jo sanoi, että eiks sulle noi pullot riitä, kun oot alkanut jo tuunaamaan niitä ;D

Vs: Onko muilla hajonnut tigin pullot?

Lähetetty: 23 Maalis 2007, 18:03
Kirjoittaja marketta
Pari päivää sitten tippui MM-shampoo ja -hoitoaine suihkun shampootelineestä lattialle, ja shampoon korkkiosa painui sisään. Korkista irtosi myös palasia, jotka lilluu shampoon joukossa. Putelia ei nyt sitten voi viedä takaisin kotiin (olen poikakaverilla käymässä) koska tavara tietenkin vuotaa kallistettaessa (purkki oli uusi, 3-4 kertaa pessyt hiukset sillä). MM-hoitsikalle ei käynyt mitenkään onneksi. Mikään muu purnukka ei ole koskaan särkynyt vaikka olisi tippunut miltä korkeudelta tahansa.

Vs: Onko muilla hajonnut tigin pullot?

Lähetetty: 26 Maalis 2007, 09:53
Kirjoittaja Biiver
Nyt tuli ensimmäinen epätoimiva tigi-pullo vastaan :( Kun suihkutan Uptightia, pullo ja käsi valuu ainetta. Eli se suihkun lisäksi valuttaa ainetta. En oo vielä tehnyt tarkempia tutkimuksia, onko siinä jokin reikä vai mikä mättää. Parempi ois olla korjattavissa tai ainetta menee puolet hukkaan >:(

Vs: Onko muilla hajonnut tigin pullot?

Lähetetty: 26 Maalis 2007, 21:04
Kirjoittaja Eivissa
Itselläni oli korkkaamaton Curls Rock- shampoo, jonka onnistuin pudottamaan suihkun shampuutelineestä eilen illalla. Tottakai se ylösnostettava korkki meni rikki ja nyt ainetta valuu sieltä korkin välistä. Murrr...Onneksi ei pullo näyttänyt muuten kärsivän pudotuksesta.

Vs: Onko muilla hajonnut tigin pullot?

Lähetetty: 27 Maalis 2007, 12:48
Kirjoittaja Viivi
Multa putosi puolen metrin korkeudelta Headrush-pullo ja korkki halkesi kahtia. Hemmetti soikoon, kohta täytyy hommata silkkihansikkaat.  >:( Pitäis varmaan laittaa jotain reklamaatiota Tigille...

Vs: Onko muilla hajonnut tigin pullot?

Lähetetty: 13 Huhti 2007, 20:17
Kirjoittaja Superstar
Oma Masterpiece -lakkani korkki ei koskaan oikein toimunut kunnolla, eli oli ihan älyttömän tiukka. Nyt suutinkin sitten rikkoutui kun väkivalloin yritin tuossa muutama päivä sitten sitä aukoa. Lähti se muoviosa sen "putken" päältä ja vei osan putkea mennessään. Onneksi olikin jo melkein lopussa. Kyllä sen lopunkin sieltä saa johonkin tarkoitukseen käytettyä mutta tulee vaan aika ärhäkästi ja arvaamattomasti se suihku. Paljon on kyllä Tigin puteleita mutta muiden kanssa ei tähän mennessä ole tullut ongelmaa. En tosin ole niitä pudotellutkaan.

Vs: Onko muilla hajonnut tigin pullot?

Lähetetty: 15 Huhti 2007, 12:34
Kirjoittaja Pikkunen
En ole saanut rikki vaikka välillä ovat tippuneetkin.
Kenties "maanantai"kappaleita joukossa. ???

Vs: Onko muilla hajonnut tigin pullot?

Lähetetty: 15 Huhti 2007, 20:12
Kirjoittaja Triina
Big&Bigger-pullo oli vuotanut kassissa  :-\ Eihän se ole sama asia kuin rikkoutuminen, mutta huonosta rakenteesta se kertoo, kun sauma falskaa. Onneksi aine oli jäänyt suurimmaksi osaksi korkkiin eikä sotkenut siten kovin paljoa, pinta vajeni muutamalla sentillä.

Vs: Onko muilla hajonnut tigin pullot?

Lähetetty: 17 Huhti 2007, 00:08
Kirjoittaja Angora
^Mulla on sama juttu Fashionistan shamppoon kanssa. Itse en oo sitä korkin saumaa saanu siihen kuntoon vaan huomasin heti kotona jo kun ekaa kertaa käytin tota pulloa, että se sauma ei ollu kunnolla kiinni. Saahan sen muovipussiin kun mukana kuljettaa, mut ei oo yhtään kivaa maksaa kalliista shamppoosta, joka vuotaa hukkaan. >:(

Vs: Onko muilla hajonnut tigin pullot?

Lähetetty: 17 Huhti 2007, 10:42
Kirjoittaja Mella
Mulla meni O&H hoittarista korkki kun yritin sulkea sitä. Olin kait liian kovakourainen, sillä kuulin pian rusahduksen ja korkki upposi pulloon hoittiksen sekaan...  :-\

Vs: Onko muilla hajonnut tigin pullot?

Lähetetty: 23 Huhti 2007, 15:03
Kirjoittaja JulianaVonBella
Mulla on hajonnut dumb blonde-shampoo kyljestä. Tavallaan murtunut, vaikken mihinkään ole tiputtanutkaan sitä. Olen yrittänyt teipata sitä :D

Vs: Onko muilla hajonnut tigin pullot?

Lähetetty: 23 Huhti 2007, 16:02
Kirjoittaja jeppu
Mulla ei ole hajonnut vielä mikään pullo, mutta olenkin siirtänyt O&H:n toisenlaiseen pulloon, koska jotenkin se oli niin rutussa ja lommoilla etten uskaltanut pakata sitä matkalaukkuun siinä alkuperäisessä putellissaan...

Kauheita lukea täältä noita teidän kokemuksia halkeilevista pulloista. Näen varmasti ensi yönä painajaista, että joku 750 ml pulloistani poksahtaa ja tavara leviää pitkin lattioita.. Huaaah

Vs: Onko muilla hajonnut tigin pullot?

Lähetetty: 23 Huhti 2007, 16:17
Kirjoittaja Kultamarja
Mulla on mennyt Curls Rock-sarjan cremestä suuosa rikki niin, ettei ole pumpannut kamaa ulos. Jouduin lopulta repimään suuosan kokonaan irti.

Vs: Onko muilla hajonnut tigin pullot?

Lähetetty: 23 Huhti 2007, 16:18
Kirjoittaja Magia
Ei ole hajonnut, mutta Big&biggerissä suutin ei taida kyllä toimia ihan kuten pitäisi, kun sieltä tulee sellaista löysää, inhan näköistä lähmää, eikä mitään vaahtoa.

Vs: Onko muilla hajonnut tigin pullot?

Lähetetty: 23 Huhti 2007, 16:28
Kirjoittaja Hunajapupu
^B&B:n suutin tekee tuota tosi monella, kannattaa irrottaa se ja huuhdella lämpimällä vedellä niin sieltä tulee kunnon vaahtoa sen jälkeen. Mullakin suutin oli tuollainen ihan uudessa pullossa kunnes täältä sain vinkin että kannattaa pestä se.

Vs: Onko muilla hajonnut tigin pullot?

Lähetetty: 23 Huhti 2007, 16:29
Kirjoittaja Magia
^ Joo, on ollut kyllä jonkin aikaa jo mietinnän alla, mutta en ole vielä jaksanut sitä putsailla, pitänee kokeilla kumminkin.

Vs: Onko muilla hajonnut tigin pullot?

Lähetetty: 23 Huhti 2007, 16:32
Kirjoittaja Hunajapupu
^Jokin vika tuossa(kin) pullossa kyllä on, kyllä nyt uutena pitäisi suuttimen toimia ainakin kunnolla eikä muiden merkkien tuotteissa kyllä ole suuttimet tukkeutuneet pitkänkään käytön jälkeen. Tigillä on kyllä oudon huonosti toimivat pullot verrattuna vaikka markettisarjoihin, joiden pullojen kanssa mulla ei ole ollut ongelmaa.

Vs: Onko muilla hajonnut tigin pullot?

Lähetetty: 23 Huhti 2007, 16:37
Kirjoittaja Magia
^ Niinpä. Kyllä nyt tuon hintaisessa putelissa luulisi kaiken olevan kohdallaan, ettei itse tarvitsisi ruveta nikkaroimaan.

Vs: Onko muilla hajonnut tigin pullot?

Lähetetty: 23 Huhti 2007, 19:30
Kirjoittaja Carietta
itse olen jostain väkertänyt hajonneille korkeille korvaajat..esim hieno suomalainen shampoo pullon korkki on juuri sopiva tigin shampoolle ;D

Vs: Onko muilla hajonnut tigin pullot?

Lähetetty: 24 Marras 2007, 12:21
Kirjoittaja Minni
Pystyyköhän puoliksi tukkeutuneelle masterpiece-lakkapullolle tekemään mitään, jos se tukos ei ole siinä vihreässä irrotettavassa sumutinosassa? Se tukos on siis jossain siellä syvemmällä putkessa ja suihke tulee huonolla paineella. Viikon verran se toimi moitteettomasti ja nyt meni tuollaiseksi. >:(

Edit. Hmm, pidin purkkia vähän aikaa nurin päin ja kas kummaa, nyt se tukos aukesi. Ainakin hetkeksi. ::)

Vs: Onko muilla hajonnut tigin pullot?

Lähetetty: 27 Marras 2007, 22:14
Kirjoittaja Pikkunen
Pienempi hoitis pullo halkeili kyljestä,eli käyttävät ilmeisesti jotenkin huonoa muoviseosta pulloissaan.

Vs: Onko muilla hajonnut tigin pullot?

Lähetetty: 27 Marras 2007, 22:33
Kirjoittaja Tristy
Mulla tipahti Brunette goddess shampoo lattialle ja pumppu katkesi :-\ Onneksi ei haljennut koko pullo, mutta vähän ikävää nyt aina aukaista koko korkki, kun ottaa shampoota. Sitä tulee helposti liikaakin, kun pullon suu on sen verran iso.

Vs: Onko muilla hajonnut tigin pullot?

Lähetetty: 27 Marras 2007, 22:34
Kirjoittaja Merial
^ Miulla kans tipahti O&H-shampoo ja samoin kävi. En ehtinyt pelastamaan sitä pesukoneen päältä kun tämä päätti alkaa pomppimaan. :-\ Oli tuo aika pitkään käyttämättömänä moisen tapahtuman kanssa mutta nyt kaadoin siitä tyhjäksi jääneeseen toiseen shampoopulloon ja näin saa sitä käytettyä taas ihan mukavasti. :)

Vs: Onko muilla hajonnut tigin pullot?

Lähetetty: 28 Marras 2007, 13:22
Kirjoittaja petomaani
Mulla ei varsinaisesti ole rikkoontunut Tigin plo, mutta ahistaa, kun Dumb Blonde käsitellyille hiuksille (Shampoo for after highlights) pumppua ei saa lukittua mitenkään (sivuasentoon tai..). Eli se vaan on siinä "pumppaustilassa" koko ajan. Ei kauheen kiva kun otat matkaan pullon ja pelkäät koko ajan, että se on vuotanut laukkuun..  :-\

Vs: Onko muilla hajonnut tigin pullot?

Lähetetty: 28 Marras 2007, 14:33
Kirjoittaja calypso
petomaani kirjoitti: Mulla ei varsinaisesti ole rikkoontunut Tigin plo, mutta ahistaa, kun Dumb Blonde käsitellyille hiuksille (Shampoo for after highlights) pumppua ei saa lukittua mitenkään (sivuasentoon tai..). Eli se vaan on siinä "pumppaustilassa" koko ajan. Ei kauheen kiva kun otat matkaan pullon ja pelkäät koko ajan, että se on vuotanut laukkuun..  :-\
Onko kyse isosta 750ml pullosta vai niistä pienemmistä uudistuneista joissa on pumput myös? Ainakin tuota jättimallin pumppua on tosiaan hankala saada alas ja kierrettyä "lukkoon" sillä tavalla ettei mene shampoota kamalasti hukkaan  :-\
Jos kuskaat usein shampoota mukana niin suosittelen että laitat sitä johonkin pienempään pulloon jota on helpompi kuskata mukana  :)

Vs: Onko muilla hajonnut tigin pullot?

Lähetetty: 28 Marras 2007, 22:13
Kirjoittaja Efva
Tristy kirjoitti: Mulla tipahti Brunette goddess shampoo lattialle ja pumppu katkesi :-\ Onneksi ei haljennut koko pullo, mutta vähän ikävää nyt aina aukaista koko korkki, kun ottaa shampoota. Sitä tulee helposti liikaakin, kun pullon suu on sen verran iso.
Mullakin putosi BG-hoitoaine ja siitä pumppukorkista katkesi nokka.  :-\ Huomasin tosin, että sillä pystyy edelleen pumppaamaan ainetta ulos, täytyy vain olla vähän tarkempi kun se ruikkii tietenkin vähän hallitsemattomammin.

Nyt sain onneksi vaihdettua siihen pumpun tyhjiin kuluneesta O&H-shampoosta.

Vs: Onko muilla hajonnut tigin pullot?

Lähetetty: 01 Joulu 2007, 17:01
Kirjoittaja chiliad
Mulla kans joskus tippui vanhalla korkilla ollut Fashionista ja se sit halkes. Siihe sit piti viritellä joku suojus päälle :D

Vs: Onko muilla hajonnut tigin pullot?

Lähetetty: 02 Joulu 2007, 19:02
Kirjoittaja petomaani
Calypso, kyse on semmosesta valtavasta putelista (just toi 750ml). Kiitos muuten vinkistä, noin täytyykin tehdä, enpä ois itte hoksinu!  :)

Vs: Onko muilla hajonnut tigin pullot?

Lähetetty: 05 Joulu 2007, 13:42
Kirjoittaja Sylver
Minulla on o&h shampoon korkki rikki.. Se oli mennyt matkalla sieltä jostakin hong kongista tänne suomeen.

Vs: Onko muilla hajonnut tigin pullot?

Lähetetty: 10 Joulu 2007, 12:16
Kirjoittaja Lingon
Alkoi pelottaa niin paljon 750ml o&h puteleitten putoaminen (ja hajoaminen)  kylppärin lattialle, että siirsin ne pienempiin pulloihin.

Vs: Onko muilla hajonnut tigin pullot?

Lähetetty: 10 Joulu 2007, 17:27
Kirjoittaja lily
Tristy kirjoitti: Mulla tipahti Brunette goddess shampoo lattialle ja pumppu katkesi :-\ Onneksi ei haljennut koko pullo, mutta vähän ikävää nyt aina aukaista koko korkki, kun ottaa shampoota. Sitä tulee helposti liikaakin, kun pullon suu on sen verran iso.
Mulla on kans sama juttu, paitsi O&H-hoitiksen kanssa  :-\

Vs: Onko muilla hajonnut tigin pullot?

Lähetetty: 10 Joulu 2007, 17:51
Kirjoittaja Kimara
En oo saanu vielä yhtään shampoopulloa hajotettua, mutta hard to get-vahasta on päälimmäinen pyörylä haljennut irti ja aika monesta muotoiluaineesta on korkit lohjenneet. Mulla on muuten ihanhetikohta (n. 3 pesua)  kaksi 750 ml pulloa tyhjänä ja jos joku haluaa pumpun hakea tai postareiden hinnalla niin voin vapaasti lahjoittaa :)

Vs: Onko muilla hajonnut tigin pullot?

Lähetetty: 15 Joulu 2007, 12:15
Kirjoittaja calypso
Whitebeam kirjoitti: Alkoi pelottaa niin paljon 750ml o&h puteleitten putoaminen (ja hajoaminen)  kylppärin lattialle, että siirsin ne pienempiin pulloihin.
Mulla on 750ml pönikät nätisti lattialla rivissä  :D  Pelottaa että ellen minä pudota niitä niin jompi kumpi kissoista sen tekee, ja ne ovat niin suuria ja painaviakin että näyttävät ehkä vähän hölmöltä jossain pienessä telineessä. Olen kyllä koittanut keksiä noille parempaa säilytyspaikkaa mutta toistaiseksi niiden on paras olla lattialla sievässä rivissä.

Mutta aiheeseen, tai noh en tiedä onko pumppu varsinaisesti hajalla mutta ei se toimi. Menetän pian hermoni uuden 750ml Moisture Maniac pullon kanssa. Ensin en meinannut saada sitä auki (samaa ongelmaa oli BD-hoitiksen kanssa mutta tämä oli sitkeämpi tapaus) ja nyt pullosta ei tule tavaraa ulos. Pumpun varsi on täynnä ainetta mutta siihen se jää, mitään ei tule ulos vaikka kuinka pumppaa  :-\

Vs: Onko muilla hajonnut tigin pullot?

Lähetetty: 22 Joulu 2007, 18:24
Kirjoittaja -Ansku-
Äh, ostin muutama päivä sitten Tigin s factor suoristussuihkeen (ja hintaa oli yli 30e) Sellainen läpinäkyvä pullo missä iso metallin värinen korkki. Tipahti sitten tänään vessan lattialle ja alkoi vuotaa pohjasta. Laitoin aineen toiseen suihkepulloon mutta sääli heittää hieno pullo pois  :-\

Vs: Onko muilla hajonnut tigin pullot?

Lähetetty: 27 Joulu 2007, 18:15
Kirjoittaja Hunajapupu
Mulla menee hermot Tigin Headbanger suihkevahan kanssa! Se toimi aluksi ihan hyvin mutta nyt se on alkanut tukkeutua: ainetta ei meinaa välillä tulla ulos ollenkaan. Pullo on maksimissaan puolivälissä, joten siitä ei ole kiinni etteikö ainetta pullossa riittäisi. Pesen suuttimen jokaisen käyttökerran yhteydessä ja purkin ohjeen mukaan ravistan purkkia kunnolla, mutta ei meinaa auttaa.  :-\ Ainetta tulee nyt ulos todella huonosti, aiemmin näkyi ihan selvä suihku kun painoi suuttimesta mutta nyt lähinnä kuuluu jotain pihinää eikä ainetta tule ulos nimeksikään.

Vs: Onko muilla hajonnut tigin pullot?

Lähetetty: 27 Joulu 2007, 18:59
Kirjoittaja calypso
Argh! Palaa hermot totaalisesti 750ml Moisture Maniacin pumpun kanssa. Se ei suostu pukkaamaan hoitoainetta ulos, ei sitten millään. Putsasin sen huolellisesti ja se näytti aivan ehjältä sekä suostuu myös toimimaan veden kanssa, mutta heti kun törkkäsin sen takaisin hoitoainepönikkään niin lopetti toimimisen. Imee kyllä putken täyteen hoitoainetta vaan siihen se jää. Pumppu ei myöskään tunnu niin jämäkältä paikallaan ollessaan, kuin muissa 750ml pulloissa vaan lyö ikäänkuin tyhjää  >:(

Niin että ostetaan toimiva 750ml Tigin pumppu!

Vs: Onko muilla hajonnut tigin pullot?

Lähetetty: 31 Joulu 2007, 13:07
Kirjoittaja Anita
^Oletko saanut jo uuden pumpun? Minulla olisi lähettää ylimääräinen, jos haluat. Laita yhteystietosi yksärillä  :).

Vs: Onko muilla hajonnut tigin pullot?

Lähetetty: 10 Tammi 2008, 11:45
Kirjoittaja Norppa
Oltiin kaverin kans kattelemassa Tigin puteleita yhdessä kaupassa. Myynnissä oli niitä pahvisia settejä ja eiköhän sitten yhdestä paketista tippunut pullo joka räsähti nätisti rikki kun yritettiin etsiä siitä hintaa.. Ei jouduttu maksamaan eikä mitään muutakaan sanktiota saatu. Myyjä vaan tuli ja siivosi sen pikasesti pois.

Nyt tosiaan huomasin miten ikävää se materiaali niissä on. Tuo nyt ei kovin suurta tuotekehittelyä kaipaisi että se materiaali ei olisi ihan niin kovaa ja joustamatonta.

Ne pahvipaketit on muutenkin jo aiemminkin mielestäni olleet tosi huonoja kun ne putelit ei oo niissä oikein mitenkään kiinni.

Vs: Onko muilla hajonnut tigin pullot?

Lähetetty: 10 Tammi 2008, 20:18
Kirjoittaja Mariia
Tipautin sitten suihkussa Dumb blonde shampooni lattialle ja korkki murtui  :-\ harmittaa kun noita pienempiä pulloja on niin kätevä pitää reissussa mukana, mutta täytynee kehitellä tuohon nyt jotain ja pitää suihkussa tästä edespäin vain 750 ml pulloa DB:a..

Vs: Onko muilla hajonnut tigin pullot?

Lähetetty: 10 Tammi 2008, 21:26
Kirjoittaja sonj
Mullakin tippui pieni Moisture maniac eikä edes ollenkaan korkealta, ja korkki murtui, eikä tuosta kyllä mitenkään saa pumpattua. Pudotus oli oikeasti korkeintaan 20 senttiä, ei mitkään muut pullot ole tuollaisesta menneet rikki. Tuota on nyt kovin ikävä yrittää ottaa, kun annostelua ei oikein mitenkään voi säädellä vaan pitää tyytyä siihen, mitä pullosta sattuu tulemaan sormilla kaivamalla. Eikä tietenkään mikään mun muista Tigi-pumpuista mene tohon, kun pullo on pienempi kuin muut  >:( Ensi kerralla ostan suoraan ison pullon, jotta pumpun voi vaihtaa sen särkyesssä.

Kantaisin tuota hoitista vaikka kuinka  mielelläni mukana reissussa, mutta nyt se ei kyllä onnistu. Toisaalta muovi on siinäkin sen verran onnetonta, että ehkä ihan hyvä idea jättää purkki kotiin.

Girl toys on myös maailman ärsyttävin purkki, sitä ei mitenkään saa kiinni ja muutenkin ptää olla jatkuvasti kauhean varovainen.

Vs: Onko muilla hajonnut tigin pullot?

Lähetetty: 10 Tammi 2008, 22:01
Kirjoittaja crema
Mun Tigi OH shampoon pumppukorkki (750ml) ei toiminut. Vaikka kuink vaansi niin se ei siita naksahtanut pystyyn siihen pumppauasentoon. Vahan arsyttavaa, mutta vaihdoin siihen sitten pumpun DB hoitoaineesta, sita kun en ikina edes kayta kun se on mun tukalle niin surkeaa...

Vs: Onko muilla hajonnut tigin pullot?

Lähetetty: 11 Tammi 2008, 12:25
Kirjoittaja Kuutar
Kuuluuko small talkin korkissa olla "lukko" vai onko mun pullo menny vaan mennyt hajalle. Matkoille ei tuota pysty ottaa mukaan :(

Vs: Onko muilla hajonnut tigin pullot?

Lähetetty: 11 Tammi 2008, 12:30
Kirjoittaja Kaisa
^ Small Talkin pumpun saa lukittua painamalla pumpun alas ja kääntämällä sivulle, mutta ainetta kuluu tuossa hukkaan.

Vs: Onko muilla hajonnut tigin pullot?

Lähetetty: 11 Tammi 2008, 13:07
Kirjoittaja Norppa
^^ Oon kyllä sitä kuskannut mukana ihan lukkoon laittamatta eikä koskaan ole vuotanut kassissa. Siis jos olen ollut vaikka saunareissulla tai yökylässä tms. En ehkä ihan matkalaukussa lentokoneen ruumaan sitä laittaisi, kun siellä tietäisin sen joutuvan kokemaan kovempaa käsittelyä :) Mutta aika jäykkä mulla ainakin se pumppu on, tarttee aika kovaa ja syvälle painaa että sieltä tulee jotain. Voihan sen laittaa varuiks vaikka muovipussiin.

Siis mukaan vain!

Vs: Onko muilla hajonnut tigin pullot?

Lähetetty: 21 Touko 2008, 10:21
Kirjoittaja Miiu
Mulla on hajonnut Superstar litkun pullo. Se tippui noin 20 cm maasta olevalta hyllyltä ja halkesi. Oli vähän ongelmaa saada korjattua se kun halkeama oli niin suuri, että sieltä tunki väkisin sitä mömmöä ulos, eikä esim teippi kestänyt ollenkaan. Onneksi meillä oli just ollut remontti ja keksin korjata sen saniteettisilikonilla  ;D Ensin laitoin tietenkin huolellisesti reunat vastakkain ettei silikonia pääse pulloon. Nyt purkki näyttää siltä, että se on korjattu purkalla. Hyvin toimii eikä ole vuotanut ollenkaan.

Vs: Onko muilla hajonnut tigin pullot?

Lähetetty: 27 Elo 2008, 15:44
Kirjoittaja muutettu
Multa on kanssa hajonnut Superstar-litku. Tippui pesukoneen päältä (miten, sitä en tiedä).. pahinta tässä ehkä oli, että olin juuri käynyt suihkussa ja menossa föönaamaan hiuksia. Tuossa välissä kuitenkin pullo oli kerennyt kylppärissä tippua, ja en tietenkään huomanut kirkasta litkua lattialla kun lattia oli muutenkin vielä vedestä märkä. Tietysti sitten lähdin normaalisti tallustamaan kohti kylppärin nurkkaa hakemaan lattian kuivauslastaa, ja aijai miten komeassa kaaressa lensin selälleni Superstarin ansiosta :D Harvinaisen liukasta litkua kyllä, jalka aukesi vielä tosi pahasti hyllykön lasioven kulmaan.
Ja se Superstar-pullo oli vielä ihan uusi.. ::) Ei mennyt putkeen tuo föönauskerta! Pullo oli siis halennut siitä sivusta (siinä on muistaakseni joku sauma) ihan kokonaan.

Muita ei ole kyllä hajonnut, mutta Headbanger spray-vaha tukkeutui kyllä niin ansiokkaasti hetkessä (vaikka sen aukoi, niin heti uudelleen suihkuttaessa tukkeutui taas) että melkein täyden pullon pistin sitten pois. Cocky-vahan pakkaus on kanssa ollut pitkään ihmetykseni aihe, sille sopisi paljon paremmin vaikka pumppupullo kun se on niiin valuvaa. Jos korkin jättää hetkeksikään auki niin tuolta pursuaa tuota ainetta itsekseen ulos :-X Ja sitä on vielä erittäin hankala puhdistaa jos se on kerennyt kuivua, ihan kuin jotain rakennus-saumasilikonia.

Saako noita 750ml pulloja uudestaan kiinni, kun ne on kerran ponnauttanut pumppausasentoon? Tätä olen monesti pähkäillyt, jos on pitänyt kuljettaa niitä. En ainakaan minä ole keksinyt tuohon vielä mitään konstia.

Vs: Onko muilla hajonnut tigin pullot?

Lähetetty: 27 Elo 2008, 15:46
Kirjoittaja Magia
^ Minusta niitä tweenien pulloja ei saa kiinni uudestaan ollenkaan.

Vs: Onko muilla hajonnut tigin pullot?

Lähetetty: 27 Elo 2008, 16:12
Kirjoittaja Henriikka
^ Saahan ne kerran avatutkin siihen "alempaan" asentoon, josta ei voi pumpata ollenkaan..

Tämä tapahtuu painamalla pumppu ihan pohjaan (joo, kannattaa siis tehdä sillä tavalla, että vielä ottaa ainetta ettei sitä mene hukkaan, koska tämä pumppaus luonnollisesti tuo ainetta sisältä ulos ) ja sitten kääntämällä suutinta jompaan kumpaan suuntaan.

Vs: Onko muilla hajonnut tigin pullot?

Lähetetty: 09 Marras 2008, 15:16
Kirjoittaja kookos
Mulla kans tippu upouusi Tigin shampoopullo lattialle..sehän meni rikki tosiaan, et nokkaosa lähti irti. No, oon siitä lähtien vaan aukassu aina sen korkin, ku siitä ei valu sitä shampoota muuten. Tympäsi kyllä, ku UUSI pullo tippu heti. Päh. Pakkoko se on tunaroida ;)

Vs: Onko muilla hajonnut tigin pullot?

Lähetetty: 10 Marras 2008, 11:57
Kirjoittaja Charleen
Mä olen saanut Superstar-nesteen pullon ihan puristamalla hajalle, halkes siitä sauman vierestä  ::)

Vs: Onko muilla hajonnut tigin pullot?

Lähetetty: 10 Marras 2008, 15:57
Kirjoittaja Retro
Mulla on käynyt tuuri pullojen suhteen (*kop kop*), kun rähmäkäpälänä olen niitä pudotellut, mutta yksikään ei ole hajonnut. Hiukan jännitti, kun uusi iso Superstar-shampoopullo humpsahti lattialle, mutta kasassa pysyi.  :)

Vs: Onko muilla hajonnut tigin pullot?

Lähetetty: 25 Marras 2008, 11:14
Kirjoittaja Norppa
Mun Cheapsmellsistä tilaamani O&H:n (750 ml) nokka oli poikki. Valittaako kaikki näistä hajonneista pulloista vai ainoastaan silloin kun sitä itse ainettakin on valunut pitkin pakettia? Kun mulla tosiaan tuo pakkaus oli muuten ehjä ja  vielä sattui kotoa löytymään toinen pumppu jonka vaihdoin pulloon niin mietin vaan että kehtaako tuosta enää valittaa? En nyt ainakaan uutta pulloa ajatellut jaksaa itkeä, mutta pitäisikö tosta ihan periaattesta ilmottaa että "pakatkaa tavaranne paremmin"?

Vs: Onko muilla hajonnut tigin pullot?

Lähetetty: 25 Marras 2008, 13:42
Kirjoittaja Margot
^ Kyllä tollasesta on mun mielestä ihan järkevää ilmoittaa, koska kyllä se ehjä nokka kuitenkin kuuluu tuotteeseen. Itse sain Mansikkalasta 10 dollaria hyvitystä seuraavasta tilauksesta, kun ilmoitin katkenneesta nokasta.

Vs: Onko muilla hajonnut tigin pullot?

Lähetetty: 26 Marras 2008, 15:33
Kirjoittaja Janda
Aamulla Fashionista Smooth and Shine purkin sauma halkesi kokonaan ihan normaalista puristuksesta. Sisalto lassahti siita lavuaariin, pelastin minka pystyin lahes uudesta purkista... Ei kylla muiden merkkien pullot ole mulla hajonnut normaalissa kaytossa talla tavalla kasiin!

Vs: Onko muilla hajonnut tigin pullot?

Lähetetty: 20 Helmi 2009, 09:35
Kirjoittaja Prisku
Sain just Tigin uuden pumppupullon, mutta en saa sitä auki! Kierteet on jotenki jumissa, senhän pitäisi ponnahtaa auki ku kiertää oikealle. Toinen pullo toimi hyvin. Miten mä saan tän auki  ilman että koko pullo hajoaa käsiin  ???

Vs: Onko muilla hajonnut tigin pullot?

Lähetetty: 20 Helmi 2009, 09:40
Kirjoittaja Janda
^makin itseasiassa kaipailisin samaa tietoa. Tilasin Tigin Tweenit pari vk sitten ja shampoon pummpu ei ponnahda auki ollenkaan, hoitis toimi moitteettomasti....

Vs: Onko muilla hajonnut tigin pullot?

Lähetetty: 21 Helmi 2009, 10:49
Kirjoittaja garme
Tuubimallisten hoitoaineputelien korkit ovat hajonneet pudotessaan lattialle. Kai ne aika korkealta ovat pudonneet että ei kai se ole niin suuri ihmekään, mutta mä pudottelen koko ajan jotakin, ja suurin osa muista pulloista on kuitenkin ehjiä.

Noh, Small Talk tippui korkeahkolta pöydältä eilen ja se on sentään ehjä vieläkin :P

Vs: Onko muilla hajonnut tigin pullot?

Lähetetty: 21 Helmi 2009, 19:52
Kirjoittaja Hunajapupu
Prisku ja Janda: jos ne pumput ei tosiaan aukea vaikka toinen pumppu aukeaa normaalisti, niin olisikohan niissä sitten ihan jokin vika? Voitteko pyytää vaihtoa uuteen pulloon? Jandan tapauksessa mailaisin sinne, mistä Tigit tilasin, ja kertoisin että toinen pumppu on viallinen ja voisinko saada esimerkiksi uuden pumpun tai uuden tuotteen tilalle.

Vs: Onko muilla hajonnut tigin pullot?

Lähetetty: 22 Helmi 2009, 02:34
Kirjoittaja Charleen
mulla on haljennut superstar-nestepullo vaan siks, että olen puristanut pulloa.
nyt eilen hajos smooth et shine samasta syystä, vaikka se on pehmeempää muovia niin se halkes saumasta  :(
pitäs vissiin opetella hölskyttään pulloa ja venata, että aine valuu suuttimesta eikä puristaa sitä

Vs: Onko muilla hajonnut tigin pullot?

Lähetetty: 22 Helmi 2009, 15:06
Kirjoittaja Margot
Mullakin hajosi Smooth & Shinen pullo saumasta, mutta onneksi vasta sitten, kun se oli jo melkein tyhjä.

Vs: Onko muilla hajonnut tigin pullot?

Lähetetty: 24 Helmi 2009, 08:55
Kirjoittaja Janda
Jeps, ilmeisesti toi pumppu on viallinen kun ei tunnu mikaan kikkakolmonen toimivan. Tilaamisesta alkaa olla jo useampi viikko, joten en tieda onko se vaivan vaarti ruveta vaatimaan uutta tilalle, mullakun on vanha purkki loppumassa ja siita saan hyvin vaihdettua pumpun. Huojentavaa kuulla etta muillakin on tuo smooth and shine purkki hajonnut saumasta, mulla toi miltei joka paiva kaytossa ja kaikkiaan kolme purkkia hajonnut samalla tavalla....!

Vs: Onko muilla hajonnut tigin pullot?

Lähetetty: 06 Tammi 2010, 18:13
Kirjoittaja Sassy
Muuten ovat pysyneet ihan hyvin ehjänä, mutta Dumb Blonde shampoon pumppu katkesi aivan juuresta, kun kaveri tiputti vahingossa lattialle. Onneksi jo yli puolet käytetty, mutta kieltämättä vaikeuttaa käyttöä ja ja tuntuu että kestää ikuisuus ennen kun on saanut taiteiltua pullosta ulos haluamansa määrän shampoota.

Vs: Onko muilla hajonnut tigin pullot?

Lähetetty: 22 Kesä 2010, 19:16
Kirjoittaja Horros
Smooth & Shineen tuli kylkeen pieni halkeama parin vuoden käytön jälkeen, eipä onneksi ole haitannut käytössä. Rockaholicin kuivashampoo on tyhjentynyt, mutta se taas on tuttu juttu...

Vs: Onko muilla hajonnut tigin pullot?

Lähetetty: 26 Kesä 2010, 23:02
Kirjoittaja pitkätukka
Oatmeal & Honey -hoitispullosta (750 ml) hajosi ihan heti pumppusysteemin nokka. Se katkesi ihan juuresta kokonaan poikki, joten sen kohdalla on pelkkä reikä korkin sivussa. Hajoamisesta on jo useita kuukausia. En edes muista enää, miten onnistuin rikkomaan sen. Voin vain sanoa, että en ole ainakaan pudottanut pulloa missään vaiheessa. Ehkä väänsin sitä jotenkin väkivaltaisesti nokasta, jolloin nokka meni poikki?

Omistan onneksi samankokoisen Moisture Maniac -hoitiksen, jossa on kaikin puolin ehjä pumppu. Siirrän sekä OH:ta että MM:ää pienempiin Tigin pumppupulloihin (250 ml), koska ne ovat minusta mukavampia käyttää pienehkössä kylppärissäni. Isommat pönikät ovat toisaalla varastoituina. Käytän molempien hoitisten siirtoon MM:n pumppua eikä haittaa, jos aineet vähän sekoittuvat keskenään. Käytän niitä joka tapauksessa melkein aina yhdessä.

Vs: Onko muilla hajonnut tigin pullot?

Lähetetty: 23 Syys 2010, 08:20
Kirjoittaja RockQueen
Mä en kestä! Jo toinen ostamani Rockaholic-kuivahsampoo vuotaa. Se eka ei edes pihissyt niin että vuotamista olisi huomannut mutta niin vaan oli tyhjentynyt itsekseen. Tämän toisen kohdalla koitin olla oikein varovainen. Kaveri neuvoi että säilytä sitä väärinpäin niin ei vuoda niin herkästi. Kuuntelin ettei pihise ja jätin pullon ekan käyttökerran jälkeen suu alaspäin. No eikös ollut korkki täynnä lakkanestettä kun tänään otin käyttöön! Suuaukko pihisi minkä kerkesi. Otin sitten koko korkin irti, pihinä jatkui. Sain sen äänen loppumaan vasta kun laitoin korkin tulppamaisesti, ei kokonaan kiinni pulloon. Voiko tälläisen viedä kampaamoon takaisin? Ärsyttää!!

Vs: Onko muilla hajonnut tigin pullot?

Lähetetty: 21 Marras 2012, 09:18
Kirjoittaja RockQueen
Ja sama Tigi-aerosoliongelma jatkuu, nyt hajos Catwalk-lakan suutin. Lakkaa ei tule ulos, puhisee hetken ja sit se ilmankin tulo loppuu. Olen irroittanut ja pessyt suuttimen mutta ei auta mitään. Se kauppa mistä ostin lakan on aika kaukana (anoppilassa oltiin käymässä) joten tosta ei ihan heti pääse vikisemäänkään. Huoh. Mietin kyllä kaks kertaa ennenkuin ostan Tigiltä aerosoleja enää.

Vs: Onko muilla hajonnut tigin pullot?

Lähetetty: 27 Marras 2012, 14:05
Kirjoittaja calypso
Minulla on ollut yksi 750ml hoitiksen pumppu jo uutena rikki, ei vain tullut tavaraa ulos vaikka kuinka pumppasi. No, tuo ei ollut ongelma sillä sain eräältä kiltiltä juurekselta vanhan pumpun. Siitä lähtien olenkin aina pitänyt yhtä tai kahta Tigin vanhaa pumppua pestyinä varalla.

No, mikä tosiaan yllätti minut oli se että Rockaholic Fun Times lakkapullon korkki oli salaa hajonnut. Vaikka aina kuuntelen että lakka tai kuivashampoo ei jää suhisemaan itsekseen tyhjäksi, niin tämä oli päässyt yllättämään. Lakkaa oli tullut korkkiin ihan julmettu määrä, ja koko suutin oli niin tukossa että en saanut sitä irti pullosta ilman väkivaltaa, joten se halkesi. Jännää oli silti se, että se pikkuinen putki mikä on pullossa kiinni, oli ihan jumissa/tukossa myös. Tuo kyseinen pullo on kyllä ollut muutenkin ongelmallinen, se on tukkeutunut jatkuvasti niin että se on suihkuttanut lakkaa milloin silmiin ja milloin kattoon.  :( Omituista tässä on siis se, että minulla on ollu useita Tigin lakkoja, myös tuota Fun Timesia, mutta ei ole onneksi ennen käynyt näin.

Vs: Onko muilla hajonnut tigin pullot?

Lähetetty: 28 Marras 2012, 14:53
Kirjoittaja EyeCandy
Masterpiece-lakkapullo on ihan susi! Siitä tulee sillai ryöppyämällä lakkaa siis suutin ohjaa sitä ihan sattumanvaraisesti ihan mihin suuntaan sattuu....

Vs: Onko muilla hajonnut tigin pullot?

Lähetetty: 02 Joulu 2012, 19:13
Kirjoittaja Shinea
Small Talkin pumppu oli rikki jo ostettaessa. Tököttiä vuosi pumpattaessa pullon ja pumppuosan välistä. Vaihtoon meni.