Onko muilla hajonnut tigin pullot?

Hiusmuutokset, hiuslaatuketjut yms.
Kuutar
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 255
Liittynyt: 05 Tammi 2007, 15:56

Vs: Onko muilla hajonnut tigin pullot?

Viesti Kirjoittaja Kuutar »

Kuuluuko small talkin korkissa olla "lukko" vai onko mun pullo menny vaan mennyt hajalle. Matkoille ei tuota pysty ottaa mukaan :(
Kaisa
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 854
Liittynyt: 20 Syys 2006, 19:47

Vs: Onko muilla hajonnut tigin pullot?

Viesti Kirjoittaja Kaisa »

^ Small Talkin pumpun saa lukittua painamalla pumpun alas ja kääntämällä sivulle, mutta ainetta kuluu tuossa hukkaan.
1c F ii
Norppa
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 923
Liittynyt: 31 Elo 2006, 11:33

Vs: Onko muilla hajonnut tigin pullot?

Viesti Kirjoittaja Norppa »

^^ Oon kyllä sitä kuskannut mukana ihan lukkoon laittamatta eikä koskaan ole vuotanut kassissa. Siis jos olen ollut vaikka saunareissulla tai yökylässä tms. En ehkä ihan matkalaukussa lentokoneen ruumaan sitä laittaisi, kun siellä tietäisin sen joutuvan kokemaan kovempaa käsittelyä :) Mutta aika jäykkä mulla ainakin se pumppu on, tarttee aika kovaa ja syvälle painaa että sieltä tulee jotain. Voihan sen laittaa varuiks vaikka muovipussiin.

Siis mukaan vain!
Ikuinen kasvattaja. Laatu jotakuinkin 2a M ii, kuivat ja helposti katkeilevat
Miiu
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 272
Liittynyt: 25 Maalis 2008, 17:42

Vs: Onko muilla hajonnut tigin pullot?

Viesti Kirjoittaja Miiu »

Mulla on hajonnut Superstar litkun pullo. Se tippui noin 20 cm maasta olevalta hyllyltä ja halkesi. Oli vähän ongelmaa saada korjattua se kun halkeama oli niin suuri, että sieltä tunki väkisin sitä mömmöä ulos, eikä esim teippi kestänyt ollenkaan. Onneksi meillä oli just ollut remontti ja keksin korjata sen saniteettisilikonilla  ;D Ensin laitoin tietenkin huolellisesti reunat vastakkain ettei silikonia pääse pulloon. Nyt purkki näyttää siltä, että se on korjattu purkalla. Hyvin toimii eikä ole vuotanut ollenkaan.
"Nainen ei koskaan tiedä millaista mekkoa hän ei tarvitse, ennen kuin on ostanut sen."
muutettu
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1432
Liittynyt: 21 Maalis 2008, 06:14

Vs: Onko muilla hajonnut tigin pullot?

Viesti Kirjoittaja muutettu »

Multa on kanssa hajonnut Superstar-litku. Tippui pesukoneen päältä (miten, sitä en tiedä).. pahinta tässä ehkä oli, että olin juuri käynyt suihkussa ja menossa föönaamaan hiuksia. Tuossa välissä kuitenkin pullo oli kerennyt kylppärissä tippua, ja en tietenkään huomanut kirkasta litkua lattialla kun lattia oli muutenkin vielä vedestä märkä. Tietysti sitten lähdin normaalisti tallustamaan kohti kylppärin nurkkaa hakemaan lattian kuivauslastaa, ja aijai miten komeassa kaaressa lensin selälleni Superstarin ansiosta :D Harvinaisen liukasta litkua kyllä, jalka aukesi vielä tosi pahasti hyllykön lasioven kulmaan.
Ja se Superstar-pullo oli vielä ihan uusi.. ::) Ei mennyt putkeen tuo föönauskerta! Pullo oli siis halennut siitä sivusta (siinä on muistaakseni joku sauma) ihan kokonaan.

Muita ei ole kyllä hajonnut, mutta Headbanger spray-vaha tukkeutui kyllä niin ansiokkaasti hetkessä (vaikka sen aukoi, niin heti uudelleen suihkuttaessa tukkeutui taas) että melkein täyden pullon pistin sitten pois. Cocky-vahan pakkaus on kanssa ollut pitkään ihmetykseni aihe, sille sopisi paljon paremmin vaikka pumppupullo kun se on niiin valuvaa. Jos korkin jättää hetkeksikään auki niin tuolta pursuaa tuota ainetta itsekseen ulos :-X Ja sitä on vielä erittäin hankala puhdistaa jos se on kerennyt kuivua, ihan kuin jotain rakennus-saumasilikonia.

Saako noita 750ml pulloja uudestaan kiinni, kun ne on kerran ponnauttanut pumppausasentoon? Tätä olen monesti pähkäillyt, jos on pitänyt kuljettaa niitä. En ainakaan minä ole keksinyt tuohon vielä mitään konstia.
So it goes.
Magia
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 4169
Liittynyt: 30 Tammi 2007, 18:05

Vs: Onko muilla hajonnut tigin pullot?

Viesti Kirjoittaja Magia »

^ Minusta niitä tweenien pulloja ei saa kiinni uudestaan ollenkaan.
Henriikka
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1616
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 16:26

Vs: Onko muilla hajonnut tigin pullot?

Viesti Kirjoittaja Henriikka »

^ Saahan ne kerran avatutkin siihen "alempaan" asentoon, josta ei voi pumpata ollenkaan..

Tämä tapahtuu painamalla pumppu ihan pohjaan (joo, kannattaa siis tehdä sillä tavalla, että vielä ottaa ainetta ettei sitä mene hukkaan, koska tämä pumppaus luonnollisesti tuo ainetta sisältä ulos ) ja sitten kääntämällä suutinta jompaan kumpaan suuntaan.
Hiuskuva hiuslaatuketjun sivulla 1
kookos

Vs: Onko muilla hajonnut tigin pullot?

Viesti Kirjoittaja kookos »

Mulla kans tippu upouusi Tigin shampoopullo lattialle..sehän meni rikki tosiaan, et nokkaosa lähti irti. No, oon siitä lähtien vaan aukassu aina sen korkin, ku siitä ei valu sitä shampoota muuten. Tympäsi kyllä, ku UUSI pullo tippu heti. Päh. Pakkoko se on tunaroida ;)
Charleen
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 315
Liittynyt: 04 Huhti 2008, 08:51

Vs: Onko muilla hajonnut tigin pullot?

Viesti Kirjoittaja Charleen »

Mä olen saanut Superstar-nesteen pullon ihan puristamalla hajalle, halkes siitä sauman vierestä  ::)
Retro

Vs: Onko muilla hajonnut tigin pullot?

Viesti Kirjoittaja Retro »

Mulla on käynyt tuuri pullojen suhteen (*kop kop*), kun rähmäkäpälänä olen niitä pudotellut, mutta yksikään ei ole hajonnut. Hiukan jännitti, kun uusi iso Superstar-shampoopullo humpsahti lattialle, mutta kasassa pysyi.  :)
Norppa
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 923
Liittynyt: 31 Elo 2006, 11:33

Vs: Onko muilla hajonnut tigin pullot?

Viesti Kirjoittaja Norppa »

Mun Cheapsmellsistä tilaamani O&H:n (750 ml) nokka oli poikki. Valittaako kaikki näistä hajonneista pulloista vai ainoastaan silloin kun sitä itse ainettakin on valunut pitkin pakettia? Kun mulla tosiaan tuo pakkaus oli muuten ehjä ja  vielä sattui kotoa löytymään toinen pumppu jonka vaihdoin pulloon niin mietin vaan että kehtaako tuosta enää valittaa? En nyt ainakaan uutta pulloa ajatellut jaksaa itkeä, mutta pitäisikö tosta ihan periaattesta ilmottaa että "pakatkaa tavaranne paremmin"?
Ikuinen kasvattaja. Laatu jotakuinkin 2a M ii, kuivat ja helposti katkeilevat
Margot
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1383
Liittynyt: 23 Heinä 2007, 23:34

Vs: Onko muilla hajonnut tigin pullot?

Viesti Kirjoittaja Margot »

^ Kyllä tollasesta on mun mielestä ihan järkevää ilmoittaa, koska kyllä se ehjä nokka kuitenkin kuuluu tuotteeseen. Itse sain Mansikkalasta 10 dollaria hyvitystä seuraavasta tilauksesta, kun ilmoitin katkenneesta nokasta.
Janda
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 328
Liittynyt: 25 Tammi 2006, 12:17

Vs: Onko muilla hajonnut tigin pullot?

Viesti Kirjoittaja Janda »

Aamulla Fashionista Smooth and Shine purkin sauma halkesi kokonaan ihan normaalista puristuksesta. Sisalto lassahti siita lavuaariin, pelastin minka pystyin lahes uudesta purkista... Ei kylla muiden merkkien pullot ole mulla hajonnut normaalissa kaytossa talla tavalla kasiin!
Hiukset: 1b, F, ii. Vaalennetut, olkapäälle asti. Suosikkeihin kuuluu L'anza ja Tigi.
Prisku

Vs: Onko muilla hajonnut tigin pullot?

Viesti Kirjoittaja Prisku »

Sain just Tigin uuden pumppupullon, mutta en saa sitä auki! Kierteet on jotenki jumissa, senhän pitäisi ponnahtaa auki ku kiertää oikealle. Toinen pullo toimi hyvin. Miten mä saan tän auki  ilman että koko pullo hajoaa käsiin  ???
Janda
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 328
Liittynyt: 25 Tammi 2006, 12:17

Vs: Onko muilla hajonnut tigin pullot?

Viesti Kirjoittaja Janda »

^makin itseasiassa kaipailisin samaa tietoa. Tilasin Tigin Tweenit pari vk sitten ja shampoon pummpu ei ponnahda auki ollenkaan, hoitis toimi moitteettomasti....
Hiukset: 1b, F, ii. Vaalennetut, olkapäälle asti. Suosikkeihin kuuluu L'anza ja Tigi.
Vastaa Viestiin