Onko muilla hajonnut tigin pullot?

Hiusmuutokset, hiuslaatuketjut yms.
chiliad
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 54
Liittynyt: 10 Elo 2007, 18:44

Vs: Onko muilla hajonnut tigin pullot?

Viesti Kirjoittaja chiliad »

Mulla kans joskus tippui vanhalla korkilla ollut Fashionista ja se sit halkes. Siihe sit piti viritellä joku suojus päälle :D
petomaani

Vs: Onko muilla hajonnut tigin pullot?

Viesti Kirjoittaja petomaani »

Calypso, kyse on semmosesta valtavasta putelista (just toi 750ml). Kiitos muuten vinkistä, noin täytyykin tehdä, enpä ois itte hoksinu!  :)
Sylver
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 400
Liittynyt: 01 Heinä 2007, 22:20

Vs: Onko muilla hajonnut tigin pullot?

Viesti Kirjoittaja Sylver »

Minulla on o&h shampoon korkki rikki.. Se oli mennyt matkalla sieltä jostakin hong kongista tänne suomeen.
Lingon
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 308
Liittynyt: 20 Heinä 2007, 21:29

Vs: Onko muilla hajonnut tigin pullot?

Viesti Kirjoittaja Lingon »

Alkoi pelottaa niin paljon 750ml o&h puteleitten putoaminen (ja hajoaminen)  kylppärin lattialle, että siirsin ne pienempiin pulloihin.
lily

Vs: Onko muilla hajonnut tigin pullot?

Viesti Kirjoittaja lily »

Tristy kirjoitti: Mulla tipahti Brunette goddess shampoo lattialle ja pumppu katkesi :-\ Onneksi ei haljennut koko pullo, mutta vähän ikävää nyt aina aukaista koko korkki, kun ottaa shampoota. Sitä tulee helposti liikaakin, kun pullon suu on sen verran iso.
Mulla on kans sama juttu, paitsi O&H-hoitiksen kanssa  :-\
Kimara
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1214
Liittynyt: 26 Joulu 2006, 20:27

Vs: Onko muilla hajonnut tigin pullot?

Viesti Kirjoittaja Kimara »

En oo saanu vielä yhtään shampoopulloa hajotettua, mutta hard to get-vahasta on päälimmäinen pyörylä haljennut irti ja aika monesta muotoiluaineesta on korkit lohjenneet. Mulla on muuten ihanhetikohta (n. 3 pesua)  kaksi 750 ml pulloa tyhjänä ja jos joku haluaa pumpun hakea tai postareiden hinnalla niin voin vapaasti lahjoittaa :)
1a F ii Tukkakuva
calypso
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2457
Liittynyt: 24 Tammi 2006, 11:49

Vs: Onko muilla hajonnut tigin pullot?

Viesti Kirjoittaja calypso »

Whitebeam kirjoitti: Alkoi pelottaa niin paljon 750ml o&h puteleitten putoaminen (ja hajoaminen)  kylppärin lattialle, että siirsin ne pienempiin pulloihin.
Mulla on 750ml pönikät nätisti lattialla rivissä  :D  Pelottaa että ellen minä pudota niitä niin jompi kumpi kissoista sen tekee, ja ne ovat niin suuria ja painaviakin että näyttävät ehkä vähän hölmöltä jossain pienessä telineessä. Olen kyllä koittanut keksiä noille parempaa säilytyspaikkaa mutta toistaiseksi niiden on paras olla lattialla sievässä rivissä.

Mutta aiheeseen, tai noh en tiedä onko pumppu varsinaisesti hajalla mutta ei se toimi. Menetän pian hermoni uuden 750ml Moisture Maniac pullon kanssa. Ensin en meinannut saada sitä auki (samaa ongelmaa oli BD-hoitiksen kanssa mutta tämä oli sitkeämpi tapaus) ja nyt pullosta ei tule tavaraa ulos. Pumpun varsi on täynnä ainetta mutta siihen se jää, mitään ei tule ulos vaikka kuinka pumppaa  :-\
-Ansku-

Vs: Onko muilla hajonnut tigin pullot?

Viesti Kirjoittaja -Ansku- »

Äh, ostin muutama päivä sitten Tigin s factor suoristussuihkeen (ja hintaa oli yli 30e) Sellainen läpinäkyvä pullo missä iso metallin värinen korkki. Tipahti sitten tänään vessan lattialle ja alkoi vuotaa pohjasta. Laitoin aineen toiseen suihkepulloon mutta sääli heittää hieno pullo pois  :-\
Hunajapupu
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 6166
Liittynyt: 29 Tammi 2006, 18:06

Vs: Onko muilla hajonnut tigin pullot?

Viesti Kirjoittaja Hunajapupu »

Mulla menee hermot Tigin Headbanger suihkevahan kanssa! Se toimi aluksi ihan hyvin mutta nyt se on alkanut tukkeutua: ainetta ei meinaa välillä tulla ulos ollenkaan. Pullo on maksimissaan puolivälissä, joten siitä ei ole kiinni etteikö ainetta pullossa riittäisi. Pesen suuttimen jokaisen käyttökerran yhteydessä ja purkin ohjeen mukaan ravistan purkkia kunnolla, mutta ei meinaa auttaa.  :-\ Ainetta tulee nyt ulos todella huonosti, aiemmin näkyi ihan selvä suihku kun painoi suuttimesta mutta nyt lähinnä kuuluu jotain pihinää eikä ainetta tule ulos nimeksikään.
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.
calypso
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2457
Liittynyt: 24 Tammi 2006, 11:49

Vs: Onko muilla hajonnut tigin pullot?

Viesti Kirjoittaja calypso »

Argh! Palaa hermot totaalisesti 750ml Moisture Maniacin pumpun kanssa. Se ei suostu pukkaamaan hoitoainetta ulos, ei sitten millään. Putsasin sen huolellisesti ja se näytti aivan ehjältä sekä suostuu myös toimimaan veden kanssa, mutta heti kun törkkäsin sen takaisin hoitoainepönikkään niin lopetti toimimisen. Imee kyllä putken täyteen hoitoainetta vaan siihen se jää. Pumppu ei myöskään tunnu niin jämäkältä paikallaan ollessaan, kuin muissa 750ml pulloissa vaan lyö ikäänkuin tyhjää  >:(

Niin että ostetaan toimiva 750ml Tigin pumppu!
Anita
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1136
Liittynyt: 22 Tammi 2006, 13:03

Vs: Onko muilla hajonnut tigin pullot?

Viesti Kirjoittaja Anita »

^Oletko saanut jo uuden pumpun? Minulla olisi lähettää ylimääräinen, jos haluat. Laita yhteystietosi yksärillä  :).
iHerbin tilauksiin koodi ALA782 http://eu.iherb.com/?rcode=ala782
Norppa
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 923
Liittynyt: 31 Elo 2006, 11:33

Vs: Onko muilla hajonnut tigin pullot?

Viesti Kirjoittaja Norppa »

Oltiin kaverin kans kattelemassa Tigin puteleita yhdessä kaupassa. Myynnissä oli niitä pahvisia settejä ja eiköhän sitten yhdestä paketista tippunut pullo joka räsähti nätisti rikki kun yritettiin etsiä siitä hintaa.. Ei jouduttu maksamaan eikä mitään muutakaan sanktiota saatu. Myyjä vaan tuli ja siivosi sen pikasesti pois.

Nyt tosiaan huomasin miten ikävää se materiaali niissä on. Tuo nyt ei kovin suurta tuotekehittelyä kaipaisi että se materiaali ei olisi ihan niin kovaa ja joustamatonta.

Ne pahvipaketit on muutenkin jo aiemminkin mielestäni olleet tosi huonoja kun ne putelit ei oo niissä oikein mitenkään kiinni.
Ikuinen kasvattaja. Laatu jotakuinkin 2a M ii, kuivat ja helposti katkeilevat
Mariia
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 586
Liittynyt: 29 Marras 2006, 12:54

Vs: Onko muilla hajonnut tigin pullot?

Viesti Kirjoittaja Mariia »

Tipautin sitten suihkussa Dumb blonde shampooni lattialle ja korkki murtui  :-\ harmittaa kun noita pienempiä pulloja on niin kätevä pitää reissussa mukana, mutta täytynee kehitellä tuohon nyt jotain ja pitää suihkussa tästä edespäin vain 750 ml pulloa DB:a..
1b M ii Tummanruskeat, taipuisat, vähän luonnonkiharat. Suunnilleen olkapäille ulottuvat.
sonj
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 219
Liittynyt: 02 Elo 2006, 17:57

Vs: Onko muilla hajonnut tigin pullot?

Viesti Kirjoittaja sonj »

Mullakin tippui pieni Moisture maniac eikä edes ollenkaan korkealta, ja korkki murtui, eikä tuosta kyllä mitenkään saa pumpattua. Pudotus oli oikeasti korkeintaan 20 senttiä, ei mitkään muut pullot ole tuollaisesta menneet rikki. Tuota on nyt kovin ikävä yrittää ottaa, kun annostelua ei oikein mitenkään voi säädellä vaan pitää tyytyä siihen, mitä pullosta sattuu tulemaan sormilla kaivamalla. Eikä tietenkään mikään mun muista Tigi-pumpuista mene tohon, kun pullo on pienempi kuin muut  >:( Ensi kerralla ostan suoraan ison pullon, jotta pumpun voi vaihtaa sen särkyesssä.

Kantaisin tuota hoitista vaikka kuinka  mielelläni mukana reissussa, mutta nyt se ei kyllä onnistu. Toisaalta muovi on siinäkin sen verran onnetonta, että ehkä ihan hyvä idea jättää purkki kotiin.

Girl toys on myös maailman ärsyttävin purkki, sitä ei mitenkään saa kiinni ja muutenkin ptää olla jatkuvasti kauhean varovainen.
on satua, että morsiamet punastelevat
tosiasiassa he hehkuvat voitonriemusta
crema
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 198
Liittynyt: 09 Loka 2006, 01:11

Vs: Onko muilla hajonnut tigin pullot?

Viesti Kirjoittaja crema »

Mun Tigi OH shampoon pumppukorkki (750ml) ei toiminut. Vaikka kuink vaansi niin se ei siita naksahtanut pystyyn siihen pumppauasentoon. Vahan arsyttavaa, mutta vaihdoin siihen sitten pumpun DB hoitoaineesta, sita kun en ikina edes kayta kun se on mun tukalle niin surkeaa...
Vastaa Viestiin