Onko muilla hajonnut tigin pullot?

Hiusmuutokset, hiuslaatuketjut yms.
jeppu
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 375
Liittynyt: 10 Helmi 2007, 16:23

Vs: Onko muilla hajonnut tigin pullot?

Viesti Kirjoittaja jeppu »

Mulla ei ole hajonnut vielä mikään pullo, mutta olenkin siirtänyt O&H:n toisenlaiseen pulloon, koska jotenkin se oli niin rutussa ja lommoilla etten uskaltanut pakata sitä matkalaukkuun siinä alkuperäisessä putellissaan...

Kauheita lukea täältä noita teidän kokemuksia halkeilevista pulloista. Näen varmasti ensi yönä painajaista, että joku 750 ml pulloistani poksahtaa ja tavara leviää pitkin lattioita.. Huaaah
1c M ii BSL
Kultamarja

Vs: Onko muilla hajonnut tigin pullot?

Viesti Kirjoittaja Kultamarja »

Mulla on mennyt Curls Rock-sarjan cremestä suuosa rikki niin, ettei ole pumpannut kamaa ulos. Jouduin lopulta repimään suuosan kokonaan irti.
Magia
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 4169
Liittynyt: 30 Tammi 2007, 18:05

Vs: Onko muilla hajonnut tigin pullot?

Viesti Kirjoittaja Magia »

Ei ole hajonnut, mutta Big&biggerissä suutin ei taida kyllä toimia ihan kuten pitäisi, kun sieltä tulee sellaista löysää, inhan näköistä lähmää, eikä mitään vaahtoa.
Hunajapupu
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 6166
Liittynyt: 29 Tammi 2006, 18:06

Vs: Onko muilla hajonnut tigin pullot?

Viesti Kirjoittaja Hunajapupu »

^B&B:n suutin tekee tuota tosi monella, kannattaa irrottaa se ja huuhdella lämpimällä vedellä niin sieltä tulee kunnon vaahtoa sen jälkeen. Mullakin suutin oli tuollainen ihan uudessa pullossa kunnes täältä sain vinkin että kannattaa pestä se.
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.
Magia
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 4169
Liittynyt: 30 Tammi 2007, 18:05

Vs: Onko muilla hajonnut tigin pullot?

Viesti Kirjoittaja Magia »

^ Joo, on ollut kyllä jonkin aikaa jo mietinnän alla, mutta en ole vielä jaksanut sitä putsailla, pitänee kokeilla kumminkin.
Hunajapupu
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 6166
Liittynyt: 29 Tammi 2006, 18:06

Vs: Onko muilla hajonnut tigin pullot?

Viesti Kirjoittaja Hunajapupu »

^Jokin vika tuossa(kin) pullossa kyllä on, kyllä nyt uutena pitäisi suuttimen toimia ainakin kunnolla eikä muiden merkkien tuotteissa kyllä ole suuttimet tukkeutuneet pitkänkään käytön jälkeen. Tigillä on kyllä oudon huonosti toimivat pullot verrattuna vaikka markettisarjoihin, joiden pullojen kanssa mulla ei ole ollut ongelmaa.
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.
Magia
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 4169
Liittynyt: 30 Tammi 2007, 18:05

Vs: Onko muilla hajonnut tigin pullot?

Viesti Kirjoittaja Magia »

^ Niinpä. Kyllä nyt tuon hintaisessa putelissa luulisi kaiken olevan kohdallaan, ettei itse tarvitsisi ruveta nikkaroimaan.
Carietta
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 321
Liittynyt: 18 Joulu 2006, 20:13

Vs: Onko muilla hajonnut tigin pullot?

Viesti Kirjoittaja Carietta »

itse olen jostain väkertänyt hajonneille korkeille korvaajat..esim hieno suomalainen shampoo pullon korkki on juuri sopiva tigin shampoolle ;D
Minni
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 777
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 14:39

Vs: Onko muilla hajonnut tigin pullot?

Viesti Kirjoittaja Minni »

Pystyyköhän puoliksi tukkeutuneelle masterpiece-lakkapullolle tekemään mitään, jos se tukos ei ole siinä vihreässä irrotettavassa sumutinosassa? Se tukos on siis jossain siellä syvemmällä putkessa ja suihke tulee huonolla paineella. Viikon verran se toimi moitteettomasti ja nyt meni tuollaiseksi. >:(

Edit. Hmm, pidin purkkia vähän aikaa nurin päin ja kas kummaa, nyt se tukos aukesi. Ainakin hetkeksi. ::)
Viimeksi muokannut Minni, 24 Marras 2007, 12:38. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pikkunen
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 230
Liittynyt: 05 Helmi 2006, 16:41

Vs: Onko muilla hajonnut tigin pullot?

Viesti Kirjoittaja Pikkunen »

Pienempi hoitis pullo halkeili kyljestä,eli käyttävät ilmeisesti jotenkin huonoa muoviseosta pulloissaan.
Tristy

Vs: Onko muilla hajonnut tigin pullot?

Viesti Kirjoittaja Tristy »

Mulla tipahti Brunette goddess shampoo lattialle ja pumppu katkesi :-\ Onneksi ei haljennut koko pullo, mutta vähän ikävää nyt aina aukaista koko korkki, kun ottaa shampoota. Sitä tulee helposti liikaakin, kun pullon suu on sen verran iso.
Merial
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 662
Liittynyt: 21 Tammi 2006, 09:07

Vs: Onko muilla hajonnut tigin pullot?

Viesti Kirjoittaja Merial »

^ Miulla kans tipahti O&H-shampoo ja samoin kävi. En ehtinyt pelastamaan sitä pesukoneen päältä kun tämä päätti alkaa pomppimaan. :-\ Oli tuo aika pitkään käyttämättömänä moisen tapahtuman kanssa mutta nyt kaadoin siitä tyhjäksi jääneeseen toiseen shampoopulloon ja näin saa sitä käytettyä taas ihan mukavasti. :)
Tukka hyvin, kaikki hyvin!
petomaani

Vs: Onko muilla hajonnut tigin pullot?

Viesti Kirjoittaja petomaani »

Mulla ei varsinaisesti ole rikkoontunut Tigin plo, mutta ahistaa, kun Dumb Blonde käsitellyille hiuksille (Shampoo for after highlights) pumppua ei saa lukittua mitenkään (sivuasentoon tai..). Eli se vaan on siinä "pumppaustilassa" koko ajan. Ei kauheen kiva kun otat matkaan pullon ja pelkäät koko ajan, että se on vuotanut laukkuun..  :-\
calypso
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2457
Liittynyt: 24 Tammi 2006, 11:49

Vs: Onko muilla hajonnut tigin pullot?

Viesti Kirjoittaja calypso »

petomaani kirjoitti: Mulla ei varsinaisesti ole rikkoontunut Tigin plo, mutta ahistaa, kun Dumb Blonde käsitellyille hiuksille (Shampoo for after highlights) pumppua ei saa lukittua mitenkään (sivuasentoon tai..). Eli se vaan on siinä "pumppaustilassa" koko ajan. Ei kauheen kiva kun otat matkaan pullon ja pelkäät koko ajan, että se on vuotanut laukkuun..  :-\
Onko kyse isosta 750ml pullosta vai niistä pienemmistä uudistuneista joissa on pumput myös? Ainakin tuota jättimallin pumppua on tosiaan hankala saada alas ja kierrettyä "lukkoon" sillä tavalla ettei mene shampoota kamalasti hukkaan  :-\
Jos kuskaat usein shampoota mukana niin suosittelen että laitat sitä johonkin pienempään pulloon jota on helpompi kuskata mukana  :)
Efva
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 869
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 20:36

Vs: Onko muilla hajonnut tigin pullot?

Viesti Kirjoittaja Efva »

Tristy kirjoitti: Mulla tipahti Brunette goddess shampoo lattialle ja pumppu katkesi :-\ Onneksi ei haljennut koko pullo, mutta vähän ikävää nyt aina aukaista koko korkki, kun ottaa shampoota. Sitä tulee helposti liikaakin, kun pullon suu on sen verran iso.
Mullakin putosi BG-hoitoaine ja siitä pumppukorkista katkesi nokka.  :-\ Huomasin tosin, että sillä pystyy edelleen pumppaamaan ainetta ulos, täytyy vain olla vähän tarkempi kun se ruikkii tietenkin vähän hallitsemattomammin.

Nyt sain onneksi vaihdettua siihen pumpun tyhjiin kuluneesta O&H-shampoosta.
Vastaa Viestiin