Onko muilla hajonnut tigin pullot?

Hiusmuutokset, hiuslaatuketjut yms.
Viivi
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 610
Liittynyt: 28 Tammi 2006, 12:39

Vs: Onko muilla hajonnut tigin pullot?

Viesti Kirjoittaja Viivi »

Opossumi kirjoitti: Mulla ei oo ku yks ainoa Tigi-pullo ja se on O&H-hoitis. En oo kovinkaan monta kertaa käyttänyt, mutta se on jo ihan lommonen, ku joutuu puristamaan niin lujaa. Ihan ku jotain kaljatölkkiä ruttais suurin piirtein. ::) Voisko tommonen yhtäkkinen halmeaminen johtua niiden pullojen ruttaantumisesta? ???
Joo, välillä tekee ihan pahaa runnoa hoitoainepulloa, kun kuuluu vaan kauhea rutina ja pauke. Noiden Tigi-pullojen muovi voisi kyllä olla vähän paksumpaa ja joustavampaa laatua. Tigin pakkausuudistus pumppuineen koskee ilmeisesti vain BedHead-sarjaa? Catwalkeissa on se vanha nuppimekanismi?
Hiukset: 1cMii, pitkät ja kevyesti latvoista kerrostetut. Väri: tummanvaaleat+paljon kirkkaan vaaleita raitoja.
Mariia
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 586
Liittynyt: 29 Marras 2006, 12:54

Vs: Onko muilla hajonnut tigin pullot?

Viesti Kirjoittaja Mariia »

Minulla on myös O&H hoitoaineen pullo ihan lommoilla kun on joutunut puristelemaan sitä ja kun on niin kovaa muovia  :( voisivat kyllä uudistaa noita ja tehdä pakkaukset vähän pehmeämmästä muovista!
1b M ii Tummanruskeat, taipuisat, vähän luonnonkiharat. Suunnilleen olkapäille ulottuvat.
calypso
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2457
Liittynyt: 24 Tammi 2006, 11:49

Vs: Onko muilla hajonnut tigin pullot?

Viesti Kirjoittaja calypso »

Minulla ei ole hajonnut yksikään Tigin pullo, eikä korkit niistä. En ole tosi tiputellut niitä lattialle tai mitenkään runnonut.
Miten te oikein rutistelette noita pulloja? Minä ainakin ravistelen pulloa ylösalaisin niin kauan että kaikki aine on siellä päässä missä on korkki, sitten avaan korkin ja puristan.
DB shampoopullo on kyllä minulla melko ruttuinen mutta se on ollut siskon omistuksessa ja käytössä aikaisemmin, joten siitä päättelin että se on tekniikasta kiinni kuinka pahasti nuo pullot käytössä kärsii. Voisikin melkein kysäistä että millä tyylillä sitä on rutisteltu  :D

Olen muuten huomannut että Catwalk -sarjan purkeissa (puhun nyt vain shampoista ja hoitiksista) korkit ovat jotenkin parempia (vaikkakin rumempia). Ei ole mitään ongelmaa saada niitä märillä käsillä auki eikä muutenkaan mitään valittamista.
Sitten kun sain käsiini Bed Head -sarjan pulloja niin tajusin miksi monet valittaa noista Tigi-pullojen korkeista, niitä pyöreämuotoisempia korkkeja on melkeimpä mahdoton saada märillä käsillä auki. Joudun aina käyttämään hampaita ja samalla tulee sitten maisteltua Moisture Maniacit ja Dumb Blondet..  :P
Neo
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1104
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 17:01

Vs: Onko muilla hajonnut tigin pullot?

Viesti Kirjoittaja Neo »

Mulla alkoi melkein heti Girl toysin korkkiosa vuotamaan. Eli kun pumppaa sitä ainetta ulos niin sen pumpun väleistä tulee aina myös.
Magda
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 663
Liittynyt: 25 Loka 2006, 23:11

Vs: Onko muilla hajonnut tigin pullot?

Viesti Kirjoittaja Magda »

^Mulla ei vuoda Girl toys, mutta BG ja Fashionistan pumput vuotaa vähän siihen juureen. Kumpikaan ei ole koskaan pudonnut eli pumppusysteemissä on jotain vikaa.

Smooth and Shine pullon korkista lohkes pala siitä kohtaa johon se ylös nouseva osa laskeutuu (hyvin selitetty :)). Nyt se koko korkin alaosa on vuorattu elmukelmulla, koska teippi ei siinä pysynyt. Mies jo sanoi, että eiks sulle noi pullot riitä, kun oot alkanut jo tuunaamaan niitä ;D
Una libra de cadera, no es cadera<br />Dos libras de cadera, no es cadera<br />Tres libras de cadera, no es cadera<br />Tu la tienes gorda, por eso te ves buena
marketta
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 268
Liittynyt: 08 Maalis 2006, 20:21

Vs: Onko muilla hajonnut tigin pullot?

Viesti Kirjoittaja marketta »

Pari päivää sitten tippui MM-shampoo ja -hoitoaine suihkun shampootelineestä lattialle, ja shampoon korkkiosa painui sisään. Korkista irtosi myös palasia, jotka lilluu shampoon joukossa. Putelia ei nyt sitten voi viedä takaisin kotiin (olen poikakaverilla käymässä) koska tavara tietenkin vuotaa kallistettaessa (purkki oli uusi, 3-4 kertaa pessyt hiukset sillä). MM-hoitsikalle ei käynyt mitenkään onneksi. Mikään muu purnukka ei ole koskaan särkynyt vaikka olisi tippunut miltä korkeudelta tahansa.
Biiver
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 269
Liittynyt: 22 Joulu 2006, 23:21

Vs: Onko muilla hajonnut tigin pullot?

Viesti Kirjoittaja Biiver »

Nyt tuli ensimmäinen epätoimiva tigi-pullo vastaan :( Kun suihkutan Uptightia, pullo ja käsi valuu ainetta. Eli se suihkun lisäksi valuttaa ainetta. En oo vielä tehnyt tarkempia tutkimuksia, onko siinä jokin reikä vai mikä mättää. Parempi ois olla korjattavissa tai ainetta menee puolet hukkaan >:(
Eivissa

Vs: Onko muilla hajonnut tigin pullot?

Viesti Kirjoittaja Eivissa »

Itselläni oli korkkaamaton Curls Rock- shampoo, jonka onnistuin pudottamaan suihkun shampuutelineestä eilen illalla. Tottakai se ylösnostettava korkki meni rikki ja nyt ainetta valuu sieltä korkin välistä. Murrr...Onneksi ei pullo näyttänyt muuten kärsivän pudotuksesta.
Viivi
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 610
Liittynyt: 28 Tammi 2006, 12:39

Vs: Onko muilla hajonnut tigin pullot?

Viesti Kirjoittaja Viivi »

Multa putosi puolen metrin korkeudelta Headrush-pullo ja korkki halkesi kahtia. Hemmetti soikoon, kohta täytyy hommata silkkihansikkaat.&nbsp; >:( Pitäis varmaan laittaa jotain reklamaatiota Tigille...
Hiukset: 1cMii, pitkät ja kevyesti latvoista kerrostetut. Väri: tummanvaaleat+paljon kirkkaan vaaleita raitoja.
Superstar
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 73
Liittynyt: 22 Maalis 2007, 16:39

Vs: Onko muilla hajonnut tigin pullot?

Viesti Kirjoittaja Superstar »

Oma Masterpiece -lakkani korkki ei koskaan oikein toimunut kunnolla, eli oli ihan älyttömän tiukka. Nyt suutinkin sitten rikkoutui kun väkivalloin yritin tuossa muutama päivä sitten sitä aukoa. Lähti se muoviosa sen "putken" päältä ja vei osan putkea mennessään. Onneksi olikin jo melkein lopussa. Kyllä sen lopunkin sieltä saa johonkin tarkoitukseen käytettyä mutta tulee vaan aika ärhäkästi ja arvaamattomasti se suihku. Paljon on kyllä Tigin puteleita mutta muiden kanssa ei tähän mennessä ole tullut ongelmaa. En tosin ole niitä pudotellutkaan.
Pikkunen
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 230
Liittynyt: 05 Helmi 2006, 16:41

Vs: Onko muilla hajonnut tigin pullot?

Viesti Kirjoittaja Pikkunen »

En ole saanut rikki vaikka välillä ovat tippuneetkin.
Kenties "maanantai"kappaleita joukossa. ???
Triina
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 5448
Liittynyt: 08 Huhti 2006, 20:56

Vs: Onko muilla hajonnut tigin pullot?

Viesti Kirjoittaja Triina »

Big&Bigger-pullo oli vuotanut kassissa&nbsp; :-\ Eihän se ole sama asia kuin rikkoutuminen, mutta huonosta rakenteesta se kertoo, kun sauma falskaa. Onneksi aine oli jäänyt suurimmaksi osaksi korkkiin eikä sotkenut siten kovin paljoa, pinta vajeni muutamalla sentillä.
Angora
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 317
Liittynyt: 18 Joulu 2006, 03:49

Vs: Onko muilla hajonnut tigin pullot?

Viesti Kirjoittaja Angora »

^Mulla on sama juttu Fashionistan shamppoon kanssa. Itse en oo sitä korkin saumaa saanu siihen kuntoon vaan huomasin heti kotona jo kun ekaa kertaa käytin tota pulloa, että se sauma ei ollu kunnolla kiinni. Saahan sen muovipussiin kun mukana kuljettaa, mut ei oo yhtään kivaa maksaa kalliista shamppoosta, joka vuotaa hukkaan. >:(
Sometimes I'm terrified of my heart; of its constant hunger for whatever it is it wants. The way it stops and starts. -Edgar Allan Poe
Mella
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 994
Liittynyt: 23 Syys 2006, 17:03

Vs: Onko muilla hajonnut tigin pullot?

Viesti Kirjoittaja Mella »

Mulla meni O&H hoittarista korkki kun yritin sulkea sitä. Olin kait liian kovakourainen, sillä kuulin pian rusahduksen ja korkki upposi pulloon hoittiksen sekaan...&nbsp; :-\
( ^^)_且~~ Green tea, Anyone?

Ensin opettele tuntemaan itsesi: ja sen jälkeen kaunistaudu sen mukaisesta -Epiktetos-
JulianaVonBella

Vs: Onko muilla hajonnut tigin pullot?

Viesti Kirjoittaja JulianaVonBella »

Mulla on hajonnut dumb blonde-shampoo kyljestä. Tavallaan murtunut, vaikken mihinkään ole tiputtanutkaan sitä. Olen yrittänyt teipata sitä :D
Vastaa Viestiin