Onko muilla hajonnut tigin pullot?

Hiusmuutokset, hiuslaatuketjut yms.
Carietta
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 321
Liittynyt: 18 Joulu 2006, 20:13

Onko muilla hajonnut tigin pullot?

Viesti Kirjoittaja Carietta »

Ajattelimpas kysyä menevätkö nuo helposti rikki vai olenko vain harvinaisen kömpelö? ;D
Viimeksi muokannut Carietta, 28 Marras 2007, 08:19. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Miracle
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2154
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 13:24

Vs: Onko muilla hajonnut tigin pullot?

Viesti Kirjoittaja Miracle »

Miten oot niitä saanu rikottua? Täällä olikin toisessa ketjussa juttua, että korkit on monella menneet rikki/murtuneet. Hassua, ettei noin kallis merkki panosta laatuun. Mulla ei ole kyllä yksikään pullo käytössä mennyt rikki. Kuljetuksessa on kerran mennyt, mutta sitä en ihmettele. Kun tietää miten niitä paketteja postissa viskotaan, niin ei ihme, että pullo oli mennyt rikki.
Carietta
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 321
Liittynyt: 18 Joulu 2006, 20:13

Vs: Onko muilla hajonnut tigin pullot?

Viesti Kirjoittaja Carietta »

ihan vaan tippuneet ovat lattialle..eikä edes kovin korkealta :P
Maria
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 378
Liittynyt: 13 Helmi 2006, 00:48

Vs: Onko muilla hajonnut tigin pullot?

Viesti Kirjoittaja Maria »


En mäkään ole pullojani rikki saanut :)
Miracle
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2154
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 13:24

Vs: Onko muilla hajonnut tigin pullot?

Viesti Kirjoittaja Miracle »

carietta kirjoitti: ihan vaan tippuneet ovat lattialle..eikä edes kovin korkealta :P
Onko ne haljennut, vai mennyt korkki rikki? Kyllä mäkin oon pullojani tiputellu, mutta ei ne kyllä rikki ole koskaan menneet  :o
Twinkley
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 4590
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 20:23

Vs: Onko muilla hajonnut tigin pullot?

Viesti Kirjoittaja Twinkley »

Täällähän jotkut ovat kertoneet, että Superstar-nestepullo on voinut hajota kokonaan lattialle tippuessaan, mutta noista muista en ole niinkään varma. Itselläni ei ole mitään hajonnut, paitsi että tuntuu että tuo Headbanger oli tukossa jo kun ostin sen.  >:(
Käy kurkkaamassa vegaanista ruokablogiani joka sopii ihan kaikille: www.satnamnam.com
Lapanen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1577
Liittynyt: 29 Tammi 2006, 14:47

Vs: Onko muilla hajonnut tigin pullot?

Viesti Kirjoittaja Lapanen »

Mulla hajosi korkki MM shampoosta kun tippui lattialle. Siitä katkesi se "nokka".
Hiukset karkeat, kuivat ja aika voimakkaasti laineikkaat. Tällä hetkellä kerrostettu puolipitkä tukka. Kasvattelen hitaalla tahdilla.
Webekhet

Vs: Onko muilla hajonnut tigin pullot?

Viesti Kirjoittaja Webekhet »

Systerille kävi niin, että tiputti Small Talkinsa lattialle noin puolen metrin korkeudelta ja pullo halkesi. Hukkaan meni siis se tuote, eipä sitä tahnaa saanut lattialta mihinkään kerättyä. Tuokin tiputus oli aika pieni, eli eivät taida kauheasti osumia kestää.
Miracle
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2154
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 13:24

Vs: Onko muilla hajonnut tigin pullot?

Viesti Kirjoittaja Miracle »

Onhan mulla tosiaan murtunut litraisen O&H:n korkki. Oli ihan päässyt se unohtumaan. Tuo siis murtui kokonaan ja ei sitä sen jälkeen voinut käyttää, piti vaihtaa uusi pumppu. Ja tuo meni ihan melkein itsestään rikki, ei edes pudonnut tms.
Carietta
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 321
Liittynyt: 18 Joulu 2006, 20:13

Vs: Onko muilla hajonnut tigin pullot?

Viesti Kirjoittaja Carietta »

korkit on menny self absorbetista ja control freakista sekä manipulatoriin tuli pieni halkeama jonka oon korjannu teipillä :P
Seela
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 832
Liittynyt: 26 Tammi 2006, 12:02

Vs: Onko muilla hajonnut tigin pullot?

Viesti Kirjoittaja Seela »

Headbanger meni lopullisesti tukkoon kun olin käyttänyt 1/3 pullosta.... Täydellinen aine mutta toteutus täysi susi  >:(
On silkkaa ajan ja sielunvoimien tuhlausta kuvitella, mihin kykenisi, jos asiat olisivat toisin.

Ne eivät ole toisin.
Gigli
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1347
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 12:25

Vs: Onko muilla hajonnut tigin pullot?

Viesti Kirjoittaja Gigli »

Mulla on hajonnut Superstar-föönausnesteen pullo pari vuotta sitten. Rasahti tippuessaan rikki. Pudotus ei ollut mitenkään pitkä, mutta ihan säleiksi meni.

Masterpiece-lakan korkin jouduin leikkaamaan halki, kun ei auennut sitten millään (kokeilin jäähdyttämistä ja lämmittämistä, pihtejä ja väkivaltaa).
When life gives you lemonade, make lemons. Life will be all like" Whaaaat?!"
*sade*

Vs: Onko muilla hajonnut tigin pullot?

Viesti Kirjoittaja *sade* »

Normikokoa oleva O&H hoitispurkki hajosi aivan normaalissa käytössä jokunen kuukausi sitten.  ::)
marenki
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1837
Liittynyt: 27 Tammi 2006, 02:00

Vs: Onko muilla hajonnut tigin pullot?

Viesti Kirjoittaja marenki »

Yhden shampoon korkki on rikki ja smooth & shine-puteliin tuli halkeamia kun tipahti pyykkikoneen päältä. Taitavat olla ainoat rikki menneet putelit meikäläisellä.
Supervixen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2603
Liittynyt: 11 Touko 2006, 13:56

Vs: Onko muilla hajonnut tigin pullot?

Viesti Kirjoittaja Supervixen »

Noissa Tigeissä tuntuu olevan sellainen tavallista kosmetiikkaputeleissa käytettyä muovia kovempi muovilaatu, ja ovat aika ohuitakin, joten siksi kai menevät niin helposti rikki. Mulla ei oo yhtään Tigiä vielä tippunut mutta pitää pitää varansa teidän kokemusten perusteella... Muut hiusputelit kyllä tippuu yhtenään etenkin suihkussa mutta mikään ei oo mennyt rikki.
Vastaa Viestiin