Onko muilla hajonnut tigin pullot?

Hiusmuutokset, hiuslaatuketjut yms.
Ella

Vs: Onko muilla hajonnut tigin pullot?

Viesti Kirjoittaja Ella »

Täälläkin on murtunut Tigin OH:n shampoopullon korkki melko helposti - putosi lattialle. Eli oma vika kai, mutta toisaalta shampoopullot saattavat liukastella kädestä aina silloin tällöin ja tästä syystä tigin korkki on kyllä an accident bound to happen. Piti kaataa toiseen pulloon kun ei mokomasta ollut enää säilytykseen. Hieman käytännöllisempi saisi tuo korkki olla muutenkin kun vain särkymävaaran takia, pitkien kynsien kanssa pulloa on miltei mahdotonta saada auki.
Tiukunen
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 259
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 20:57

Vs: Onko muilla hajonnut tigin pullot?

Viesti Kirjoittaja Tiukunen »

^Minulla on ilmeisesti käynyt hyvä tuuri tai sitten pulloni ovat jotenkin kestävämpi, kun olen pari kertaa pudottanut esim. Fashionista hoitiksen lattialle eikä ole tullut naarmuakaan. Muutenkin tigit ovat toimineet mulla moitteettomasti, ei ole mikään mennyt tukkoon tai muuten hajonnut. *koputtaa puuta* Mitä nyt joitain pieniä "ruttuja" tullut pulloihin, kun olen niitä liian kovakouraisesti puristanut.  ;) Mä odotan innolla niitä uusittuja pulloja joissa on se pumppu, kun kyllähän nämä nykyisetkin ihan hyviä on käyttää, mutta helpompikäyttöinen se pumppu luultavasti kuitenkin olisi!
Hiukset: puolipitkät,tummanruskeat,värjätyt,melko hyväkuntoiset, luonnonkiharat, hennot ja kuivat. 2c-3bFi/ii.
ilona
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 469
Liittynyt: 23 Tammi 2006, 15:01

Vs: Onko muilla hajonnut tigin pullot?

Viesti Kirjoittaja ilona »

Minulla tippui kaupassa O&H shampoo lattialle ja korkki hajosi. Sain kuitenkin ihan ehjän tilalle. Mutta kyllä niiden kanssa pitää varovainen olla.
Elisa
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 540
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 21:30

Vs: Onko muilla hajonnut tigin pullot?

Viesti Kirjoittaja Elisa »

Täällä valitellaan Uptight-muotoilusuihkeen helposti tukkeutuvaa suihkekorkkia. Jokaisella käyttökerralla sitä saa pumppailla ikuisuuden, ennen kuin sieltä alkaa tulla yhtään mitään ulos.  :-\ Tai tietenkin pääasia, että ylipäänsä sen 5-10 minuutin painelun jälkeen alkaa toimimaan.

Tuohan on täysin alkoholiton suihke, johtuisiko sitten siitä liuottimettomuudesta, että aine tahmeutuu ja tukkii pumpun helposti.  ???
Jadey
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 439
Liittynyt: 23 Elo 2006, 17:13

Vs: Onko muilla hajonnut tigin pullot?

Viesti Kirjoittaja Jadey »

^^ Mullakin tippui O&H shampoo lattialle ja siitä hajosi korkki. Onneksi löysin siihen kuitenkin sopivan korkin samantien.

Pelätä ei saa jos tahtoo milloinkaan onnen saavuttaa
NekoNeko
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 862
Liittynyt: 05 Kesä 2006, 00:09

Vs: Onko muilla hajonnut tigin pullot?

Viesti Kirjoittaja NekoNeko »

Mun Brunette goddess shampoo tippui lattialle ja se pumppu katkesi  :-\ Voi että ärsyttää, kissat rymysi jotain kylppärissä ja onnistui tiputtamaan sen ja sata muuta pulloa. Muuten Tigin pullot on kestäneet hyvin. Ainoa ongelma on suuttimien tukkiutuminen.
Hang out the chick habit
Viivi
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 610
Liittynyt: 28 Tammi 2006, 12:39

Vs: Onko muilla hajonnut tigin pullot?

Viesti Kirjoittaja Viivi »

Mulla murtui Fashionista-shampoosta korkki. Olin avaamassa korkkia vetäen siitä nupista ja huomasin, että nupin juuresta murtui pala pois. Nyt sitten annostelen shampoota siitä pienestä reiästä. Shampoo on siis koko ajan "auki", toivottavasti tosta ei ole säilyvyyden kannalta mitään haittaa. Aika helposti näyttää Tigeistä korkit hajoavan  :(. Täytyy ottaa tästä lähtien loppuun kuluneista puteleista aina korkit talteen.
Hiukset: 1cMii, pitkät ja kevyesti latvoista kerrostetut. Väri: tummanvaaleat+paljon kirkkaan vaaleita raitoja.
nectar

Vs: Onko muilla hajonnut tigin pullot?

Viesti Kirjoittaja nectar »

Moikka vaan kaikille, tämä on ensimmäinen viestini tällä foorumilla:)!
Superstar -pulloni tippui pesukoneen päältä ja siihen tuli vaakasuora halkeama >:(. Jouduin siirtämään aineen toiseen pulloon, ärsyttävää. Joskus muinoin Fashionista -shampoopulloni putosi suihkussa lattialle ja korkki jotenkin vääntyi ja rikkoutui. Huonolaatuisia tuntuvat pakkaukset olevan.
Fii
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1202
Liittynyt: 06 Elo 2006, 19:02

Vs: Onko muilla hajonnut tigin pullot?

Viesti Kirjoittaja Fii »

mä en o vielä kyllätähän mennessä saanut tigin pulloja rikki...useimmiten hajotan korkkeja jos pullo tippuu ku korkki on auki mut siis ihan shampoo ja ha-pulloista yleensä ei miten erityisemmin tigeistä. Tuli muuten mieleen noista tigeistä ku mulla on tigin health goddes suihke ja ärsyttää ku siinä on se suutin samanlainen ku lakkapulloissa. Ku yleensähän noissa hoitosuihkeissa on sellainen pumppupää... ymmärsiköhän kukaan tosta  :D
hiukset: 2a Fii
"I know that you believe you understand what you think i said, but i'm not sure you realize that what you heard is not what i meant"
-Robert McCloskey
Laure

Vs: Onko muilla hajonnut tigin pullot?

Viesti Kirjoittaja Laure »

Viivi kirjoitti: Mulla murtui Fashionista-shampoosta korkki. Olin avaamassa korkkia vetäen siitä nupista ja huomasin, että nupin juuresta murtui pala pois. Nyt sitten annostelen shampoota siitä pienestä reiästä. Shampoo on siis koko ajan "auki", toivottavasti tosta ei ole säilyvyyden kannalta mitään haittaa. Aika helposti näyttää Tigeistä korkit hajoavan  :(. Täytyy ottaa tästä lähtien loppuun kuluneista puteleista aina korkit talteen.
Mulle kävi ihan sama juttu Fashionista hoitoaineen kanssa :( Pullon juureen tuli tosiaan reikä ja nyt kun otan hoitoainetta niin sitä tulee siitä reiästä.. Muutaman kerran olen myöskin pudotellut noita shampoita, mutta onneksi eivät ole menneet kokonaan rikki.
Kameleontti
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 762
Liittynyt: 09 Huhti 2006, 10:32

Vs: Onko muilla hajonnut tigin pullot?

Viesti Kirjoittaja Kameleontti »

Kerran hajosi inhottavasti ja jouduin vanhasta pullosta korkin ottaan.
Hiukset: Puolipitkät, luonnonkiharat, kuivahkot, käsitellyt.
Lempimerkit: Tigi, L'anza ja Joico.
Triina
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 5448
Liittynyt: 08 Huhti 2006, 20:56

Vs: Onko muilla hajonnut tigin pullot?

Viesti Kirjoittaja Triina »

En ole onnistunut onneksi rikkomaan yhtäkään pulloa, mutta lakkapullojen (Hard Head ja Masterpiece) sekä Headbangerin suuttimet ovat aina tukossa. HH on onneton, Masterpiece pysyy aika pitkään auki ja tukkeutuman saa huuhtomalla ja neulalla aika helposti auki. Headbangeria en ole viitsinyt käyttää moneen kuukauteen, kun pullo pusekee vain ponnekaasut pihalle ja aikaansaa raivokohtauksia. Kaikki mahdolliset ja mahdottomat keinot on käytetty, ainoa aavistuksen toimiva on hillitön ravistelu ja nopea suihkaisu, sitten taaas uusiksi ja pieni suihkaisu... kuka jaksaa?

Pari vuotta sitten tipautin noin metristä kylppärin kaakelilattialle PPS Redzz-hoitoaineen, se meni halki. Pullo oli samantapainen pyöreä, kovaa ja ohutta muovia oleva 300-400 ml:n pullo kuin Tigilläkin.
Carietta
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 321
Liittynyt: 18 Joulu 2006, 20:13

Vs: Onko muilla hajonnut tigin pullot?

Viesti Kirjoittaja Carietta »

bj_always86 kirjoitti: Olin eilen suihkussa hiuksia pesemassa kun yhtakkia kuului raksahdus, ja kappas vaan, Oatmeal & Honey-shampoopullon kylkeen oli ilmestynyt 10 cm:n halkeama! Enka kertaakaan ole tuota pulloa tiputtanut, enka muutenkaan kovakouraisesti kasitellyt...
no tuo on kyllä jo kaiken huippu! juuri tuommoinen halkeama tuli mun manipulator shampoo pulloon mut mitäs tiputin ::)
plaza
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 206
Liittynyt: 23 Joulu 2006, 14:32

Vs: Onko muilla hajonnut tigin pullot?

Viesti Kirjoittaja plaza »

mul meni pumppupullost se yläosarikki >:(

ei auta enää muuta kun aina avata koko kansi ja ottaa shampoo ku se pumppaa ny ihan miten sattuu... Harmi! Ei ollut pitkä pudotus.
Opossumi
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 150
Liittynyt: 07 Maalis 2006, 20:52

Vs: Onko muilla hajonnut tigin pullot?

Viesti Kirjoittaja Opossumi »

carietta kirjoitti:
bj_always86 kirjoitti: Olin eilen suihkussa hiuksia pesemassa kun yhtakkia kuului raksahdus, ja kappas vaan, Oatmeal & Honey-shampoopullon kylkeen oli ilmestynyt 10 cm:n halkeama! Enka kertaakaan ole tuota pulloa tiputtanut, enka muutenkaan kovakouraisesti kasitellyt...
no tuo on kyllä jo kaiken huippu! juuri tuommoinen halkeama tuli mun manipulator shampoo pulloon mut mitäs tiputin ::)
Hei, eihän nyt tommonen käy päinsä! Mulla ei oo ku yks ainoa Tigi-pullo ja se on O&H-hoitis. En oo kovinkaan monta kertaa käyttänyt, mutta se on jo ihan lommonen, ku joutuu puristamaan niin lujaa. Ihan ku jotain kaljatölkkiä ruttais suurin piirtein. ::) Voisko tommonen yhtäkkinen halmeaminen johtua niiden pullojen ruttaantumisesta? ???
Tukka: Karhea ja melko kuiva luonnonkihara, värjäämätön, vyötäröpituus saavutettu, kasvatus jatkuu.
Luokitus: 2cCii, kuvia hiuksista hiuslaatuketjussa s.10.
Vastaa Viestiin