PetSilk tuotteet

Hiusten hoito ja kaikenlaiset hiushärpättimet
nelma
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 941
Liittynyt: 09 Marras 2008, 15:36

Vs: PetSilk tuotteet

Viesti Kirjoittaja nelma »

Miten olette laimennelleet noita koirien aineita? Kun niissähän on ties mitä 1:20, 1:30 laimennussuhteita....  :-X

Minä olen käytellyt joskus koiran vihreetä Ring 5 (protein?)-shampoota ihan laimentamattomana jotain kertoja eikä ongelmaa... Tuoksusta tykkään.  :D
1bMii  BSL
<3: Iherb, Tigi OH-ha & öljyt
Nennu

Vs: PetSilk tuotteet

Viesti Kirjoittaja Nennu »

Mun pommillani on PetSilkin Moisturizing-shampoo (26€ 320ml)) ja Rainforest Leave-In Conditioner (29,60€ 300ml). Tai no, pullojen kyljissä näin lukee - itseasiassa pullot ovat saman kokoisia ja molemmissa myös merkintä 11,6 oz, joten en sitten tiedä kumpi valehtelee suomennetussa vetoisuudessaan...&nbsp; ;)

Olihan nuo tosi kalliita (etenkin kun eläinkauppa otti väliä ihan rutosti), mutta meillä ei koiraa shampoilla puunata montaa kertaa vuodessa, niin nämä (ainakin sh) riittävät sille varmaan koko loppuelämän. Ostin nämä alkujaan siksi, koska koiralla oli tosi huono kausi turkin kunnon suhteen (itseaiheutettu trimmivirhe) ja kaipasin jotain paikkaavaa hoitoainetta. Harmi, etten silloin itse vielä tajunnut ihmisten kampaamotuotteiden päälle sitäkään vähää mitä nyt, nykyään jo voisin tarvittaessa hankkia rekulle jonkin rekun, he.&nbsp; :D

Sh laimennussuhde on 16:1 ja aluksi noudatin sitä varsin tarkkaan, nykyään tursotan vain jonkin sopivalta tuntuvan määrän ja sekoitan veteen. Vaahtoaa tosi&nbsp; hyvin ja tuoksuu ihanalta, on minusta rahanarvoista tavaraa kumpikin. Hoitoaineessa ei näytä olevan laimennusohjetta, mutta muistaakseni eläinkaupasta silloin jonkin ohjeen sain. Olen kyllä käyttänyt ihan laimentamattomanakin kampaussuihkeena, koska koirani on tosi herkkis eikä sitä saisi nykiä karvoista yhtään. Tullut omistajaansa...&nbsp; ::)

Ei ole kyllä silti vielä tullut mieleen omaan päähän kokeilla!&nbsp; ;D&nbsp; Näpytänpä huvikseni incit, itse niistä mitään ymmärrä mutta olisi mielenkiintoista kuulla niiden mielipiteitä, jotka ymmärtävät.

Pet Silk Moisturizing shampoo: Deionized water, TEA Lauryl sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Cocamide DEA, Citric Acid, Sodium Lauretht Sulfate, Glycol Distreate, Cocamide MEA Laureth-10, Sodium PCA, Methylchoroisothiazolinole Methylisothiazolinole Magnesium Chloride Magnesium Nitrate, Tetrasodium Ethylenediaminetetraacetate Tetrahydrate, Hydrolyzed Silk, Panthenol, Chamomilla Recutita (Chamomile), Slavia Sclarea (Clary Sage), Lavandula Augustifolia (Lavender), Mentha Piperita (Peppermint).

Pet Silk Rainforest Leave-In Conditioner: Deionized Water, Rosewater, Dicetyldimonium Chloride, Cocodimonium Hydrolyzed Silk Amino Acids, Hydrolyzed Wheat Protein PG-Propyl Silanetriol, Lauryl Pyrrolidone, Panthenol, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone, Fragrance, Polysorbate 20, Propylene Glycol, Diazolidnyl Urea, Methylparaben, Propylparaben, Chamomilla Recutita (Chamomile), Salvia Sclarea (Clary Sage), Lavandula AAugustifolia (Lavender), Mentha Piperita (Peppermint), FD&C Blue #1.
lillamilla
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1316
Liittynyt: 09 Kesä 2006, 22:54

Vs: PetSilk tuotteet

Viesti Kirjoittaja lillamilla »

Itse olen joskus käyttänyt äitini luona villakoiran shampoota ( merkkiä en muista) ja hyvä tulos on ollut luonnonkiharaan tukkaani: taipuisa ja pehmeä.
2a /b F ii. Hunajanvaalea, lapaluille yltävä hennon kiharainen tukka. Kuva hiuslaatuketjun sivulla 11.
Ulpu
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2290
Liittynyt: 21 Tammi 2006, 15:18

Vs: PetSilk tuotteet

Viesti Kirjoittaja Ulpu »

Meillä on ollut nyt käytössä PetSilkin Rainforest shampoo, joka oli kyllä kallis, mutta laimennettuna on kestänyt tosi kauan meiän käytössä. Ja on hyvää ainetta, selvittää turkin ilman hoitoainettakin hyvin, ja siinä on kiva, suht mieto tuoksu. Ring 5:sta oon pääasiassa käyttänyt, se vihreä perusshampoo on hyvää, tuoksuu kivasti omenalle. Ring 5 hoitoaine (valkoinen) on myös hyvää, mutta tuoksu on turhan voimakas. Nyt ostin kokeeksi Bio Groomin Oatmeal Natural-hoitoaineen ja tarkoitus ois ostaa myös saman sarjan Protein-shampoo sit kun tää nykyinen sh loppuu. Itse en ole kokeillut näitä, tuota Rainforestia voisikin joskus kokeilla.

Sitä mä ihmettelen, että miksköhän noihin koirien shampoisiin laitetaan niin voimakkaat hajusteet. Onhan se kiva, että koira tuoksuu hyvälle, mutta voi koiraparkoja, kun omaan nenäänkin jotkut aineet tuoksuu ihan älyttömän voimakkaalle, saatika miltä ne sit tuoksuun koiran nenään.&nbsp; ::)
Ken unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.&nbsp;&nbsp; - Arvo Ylppö
Hallonnikas
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1760
Liittynyt: 15 Loka 2006, 14:34

Vs: PetSilk tuotteet

Viesti Kirjoittaja Hallonnikas »

PetSilkin Rosemary Mint Conditioner on sellaista mitä mun tekisi joka kerta mieli läästiä omaan päähäni kun lantrailen sitä koiralle. Ensinnäkin se on todella paksua tököttiä pullosta tullessaan (laimennus 1:16, lantraan 1,5 litran limsapulloon) ja tuoksuu aivan jumalaiselle.. Lisäksi se viilentää ainakin käsiä kivasti. Koiran turkki tuoksuu pesun jälkeen raikkaalle ja puhtaalle, eikä märälle koiralle tai voimakkaasti jollekkin määrittämättömälle hajusteelle, niinkuin joittenkin aineitten jälkeen..

Suolainen hinta vaan näillä PetSilkeillä, 473ml 28€ (em. hoitoaine)&nbsp; :P.. Onneksi ei itse tarvitse ostaa kun avokin vanhempien koiraa trimmailen.. Oma eläin on onneksi niin lyhytkarvainen ettei se edes tarvitse hoitoainetta, shampookin tekee turkista jo liian pehmeän.
1bFii. Omanvärinen tukka epämääräisessä kasvatusvaiheessa.
Minsku
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1169
Liittynyt: 07 Touko 2007, 17:10

Vs: PetSilk tuotteet

Viesti Kirjoittaja Minsku »

Mä oon kokeillut meidän koirien Wild animalin silkkihoitista omaankin päähän. Totesin, että toimii paremmin koirilla, mulla se ei tehnyt tukasta yhtä silkkistä kuin Pepitan turkista.

Pepitalle olen todennut parhaimmaksi Laser litesin Protein treatmentin, rekkua kaipaa mun rekku. Toinen toimiva on uusi ostos Chris Christensenin Spectrum ten hoitis, mitään sen kevyempää on turha kokeilla. Laimennuskin pitää pitää pienenä, jos laimentaa liikaa, niin hoitis ei tee mitään. Shampoolla taas en ole kokenut olevan kovin suurta merkitystä. Pesen sillä mikä sattuu käteen, meillä on mm. Espreen shampoita ja ihan jees ovat olleet. Celinalla taas on niin sileä pentukarva vielä, että siihen saa laittaa mitä vaan ja aina tulee hyvä. Se kun on vielä mustavalkoinen, niin sillä on muutenkin helpompi turkki kuin tuolla meidän kultaisella neidillä.

Ainoa täysi susiostos tähän asti on ollut Ring vitosen hoitoaine (kasvattaja suositteli), jossa oli muistaakseni sininen etiketti ja villakoiran kuva. Ihan kauheaa tavaraa, ei selvitä yhtään ja se haju! Kauhea kauhea haju, joka ei lähde pois ja joka selvästi haittaa koiraa. Pepita pyyhki itseään mattoihin, raapi ja puri itseään kun erehdyin tuota laittamaan. Loppuja taisin yrittää käyttää tassupesuissa, mutta eipä se siinäkään sen parempi ollut, roskiin meni loput.
Vastaa Viestiin