Paljonko rahaa hiustuotteisiin vuodessa?

Hiusmuutokset, hiuslaatuketjut yms.
calypso
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2457
Liittynyt: 24 Tammi 2006, 11:49

Vs: Paljonko rahaa hiustuotteisiin vuodessa?

Viesti Kirjoittaja calypso »

Arvioisin että mulla menee n.250e värjäämiseen vuodessa ja se taitaakin olla suurin menoerä.
Tuotteisiin mee arviolta n.150e vuodessa. (saattaa olla ylä- tai alakanttiin koska ostan kerralla ja harvoin yleensä ison satsin ja sitten silloin tällöin marketista jotain, joten hankala sanoa)  ???
Hiustenleikkuuseen eli kampaamokäynteihin ei mene varmasti edes 20e vuodessa koska pelkään kampaajalla käymistä ehkä enemmän kuin lääkäriä ja viimeksi olen käynyt 2 vuotta sitten.  :-[

Olenkohan laskenut väärin, ~400e vuodessa  :o Toivottavasti tuo on lasku/arviointivirhe..
Eläimellisyys
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3186
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 12:28

Vs: Paljonko rahaa hiustuotteisiin vuodessa?

Viesti Kirjoittaja Eläimellisyys »

Hmm...jos saisin Elumenit tilattua (sit jossain vaiheessa kun on töitä tms.) niin värjäyksiin menis 140 e vuodessa. Tai ehkä vähän vähemmänkin - riippuen siitä millainen mun ellun kulutus olis. Juuret värjäisin kuitenkin kestovärillä kerran kuussa.

Hiustuotteita olen päättänyt tilata kerran vuodessa sieltä mistä halvimmat tuotteet saan laadukkaimmin,+ kotimaan hyvät tarjoukset käytetyt tuotteet yms. Näihin menee ehkä 100 e vuodessa. Eli yhteensä 250 e vuodessa hiuksiin, näin yläkanttiin pyöristettynä. Kampaamoon ei mene rahaa, sillä teen kaiken itse.
dhaniwali
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 607
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 21:38

Vs: Paljonko rahaa hiustuotteisiin vuodessa?

Viesti Kirjoittaja dhaniwali »

Arvioisin että kotivärjäyksiin ja tuotteisiin menee n. 200 euroa vuodessa. Kampaajalla tulee käytyä 2-3 kertaa vuodessa, eli yhteensä tuotteet ja kampaaja n. 400e vuodessa. Huhhuh!  :-[
Henriikka
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1616
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 16:26

Vs: Paljonko rahaa hiustuotteisiin vuodessa?

Viesti Kirjoittaja Henriikka »

Sinänsä kun alkaa miettiä, että jos pitkää tukkaa värjää kerran kuukaudessa, niin vuodessa menee 240 euroa jo hiusväreihin.. 
Pitäisi varmaan pidentää värjäysväliä. Tosin viime vuonna se yhdessä vaiheessa melko pitkä olikin, kesän yli. Taitaa olla sama myös tänä kesänä.
Hiuskuva hiuslaatuketjun sivulla 1
RockQueen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3624
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 19:58

Vs: Paljonko rahaa hiustuotteisiin vuodessa?

Viesti Kirjoittaja RockQueen »

doomsower kirjoitti: Tämän jälkeen taitaa olla turha vedota että on köyhä opiskelija.  ;D Yhteensä 260e.  ;D

Oikeasti kamala määrä rahaa..  :o
Mäkin just ajattelin että herranjestas, menny melkeen yhden kesätyökuukauden palkka hiustuotteisiin (no ei ihan mut melkeen..) ::) Mut toisaalta, oon hamstrannut... *seliseli*
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com
Merial
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 662
Liittynyt: 21 Tammi 2006, 09:07

Vs: Paljonko rahaa hiustuotteisiin vuodessa?

Viesti Kirjoittaja Merial »

Pientä laskeskelua tähän alkuun..
Latvojen tasoitus itse, etuhiusten malliinleikkuu kaksi kertaa vuodessa kampaajalla
Kestovärillä tyvikasvun värjääminen kahden kuukauden välein,värivaahdon käyttäminen silloin tällöin
Shampoo ja hoitoaine uusitaan kun vanha loppuu

Sanoisin että hiustenhoitoon menee rahaa noin 100-150e vuodessa, riippuen kiinnostuksen asteesta. Ennen meni vähemmän, mutta nykyinen kiinnostus hiustenhoitoa kohtaan on myös lisännyt rahanmenoa luultavasti jopa 200 euroon.
Tukka hyvin, kaikki hyvin!
Mariatar
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 4077
Liittynyt: 21 Tammi 2006, 17:54

Vs: Paljonko rahaa hiustuotteisiin vuodessa?

Viesti Kirjoittaja Mariatar »

N. 150 e. Värjään hiukset aina kotona.
1bMiii. What we call the secret of happiness is no more a secret than our willingness to choose life.
~vail~

Vs: Paljonko rahaa hiustuotteisiin vuodessa?

Viesti Kirjoittaja ~vail~ »

En ole minäkään tohtinut miettiä tuota vuositason todellista kulutusta, mutta aika herätys oli kun nyt viimeisin tilaus tuli maksamaan reilun satasen... Kuitenkin marraskuussa tein edellisen ison tilauksen, vähän tuosta vielä reilumman ja vannoin että eihän niitä yksi ihminen vuoden aikana enempää tarvitsekaan. Tässä välillä on tullut täydennettyä varastoa markettituotteilla ja kampaamon irtotuotteilla joita on napsahtanut ohi mennen ostoskoriin... Mutta puolustuksekseni: ei ne yksin mulle tulekaan, miehelle syydän osan ja tuosta HS tilauksestakin pääsee jaolle 3 muuta ihmistä meidän perheen lisäksi. Ja muuta seli-seliä ::)

Parturointikuluja mulla tulee jotakuinkin 50-60 euroa vuodessa, värjäyksistäkin olen luopumassa ja vaahdottelen vain tyveä kotona.

Mutta satoja euroja kuitenkin, hirmuinen määrä rahaa... Jota mä siis en tuhlaa vaan olen säästänyt kaikki nämä vuodet kun olen ollut huoleton ja tietämätön ja pikkaisen piittamatonkin hiuksistoni suhteen :D
Pipsa
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 141
Liittynyt: 27 Tammi 2006, 16:33

Vs: Paljonko rahaa hiustuotteisiin vuodessa?

Viesti Kirjoittaja Pipsa »

Mulla menee hiustuotteisiin karkeasti arvioituna noin 500€ vuodessa, aivan liikaa  :( Toisaalta kampaajan käsittelyssä oon käynyt viimeksi varmaan lähemmäs 10 vuotta sitten (muutaman kerran sen jälkeen kyl laitattanut kampauksen), enkä värjää hiuksiani niin niihin ei mee sit yhtään rahaa (ja sen kyllä huomaa  ;D). Ja poikkis käyttää melkein kaikki mun vikaostokset, ettei nekään rahat täysin hukkaan mene. Nyt täytyis kyllä pitää hiukka ostotaukoa, purkkeja riittäis varmaan melkein kahdeksi vuodeksi eikä sitä rahaakaan taivaasta putoa...  :(
3aMii
Kia
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 491
Liittynyt: 23 Tammi 2006, 21:31

Vs: Paljonko rahaa hiustuotteisiin vuodessa?

Viesti Kirjoittaja Kia »

Au, laskin just mitä on menny tämän vuoden puolella,
Kampaaja 40e
Värit25 e
Muut härpättimet n 150e eli tällä menolla koko vuoden lasku  on muhkea, pitäsköhän alkaa ostolakkoon
paits että huomenna pitää hakea Color Pulsea... :o
Olen toivoton
Näillä mennään....
rolla

Vs: Paljonko rahaa hiustuotteisiin vuodessa?

Viesti Kirjoittaja rolla »

Kampaaja pari kertaa vuodessa: 160 e
Muotoilutuotteet: 10 e
Shampoot: 35 e
Hoitoaineet: 60 e
Värit: 30 e

= 295 euroa.. noin suunnillee varmaan menee..
Triina
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 5448
Liittynyt: 08 Huhti 2006, 20:56

Vs: Paljonko rahaa hiustuotteisiin vuodessa?

Viesti Kirjoittaja Triina »

Tonni luultavasti  :-[

Jos laskee kampaajalle 80 € viisi kertaa vuodessa, ehkä joku leikkauskerta lisääkin, niin se on nelisensataa, siihen ostokset, joihin menee uskomattomasti. 800 E voisi olla lähellä, muu kosmetiikka tekee sitten ainkin jonkun satasen päälle. Ei ihme, että olen aina köyhä  ;D

Ja silti tuntuu tätä lukiessa, että kaikki muut tilailee ja hamstraa mömmöjä hullun lailla. Taidan olla vähän kieroutunut hiusteni kanssa.
Minni
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 777
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 14:39

Vs: Paljonko rahaa hiustuotteisiin vuodessa?

Viesti Kirjoittaja Minni »

Laskin juuri tammi-huhtikuun hiustuoteostokset (sis. värit) yhteen ja kerroin kolmella, jolloin sain summaksi noin 500 euroa/ vuosi. Tähän voi sitten todeta, että ostin mm. litran tigin o&h hoitiksen, jota ei tarvi pitkään aikaan ostaa lisää!  ;D Tuohon viiteensataan kun lisää vielä parturin kaksi kertaa vuodessa (2x30 euroa) niin keskimäärin 560 euroa on vuosikulut. :-[
marenki
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1837
Liittynyt: 27 Tammi 2006, 02:00

Vs: Paljonko rahaa hiustuotteisiin vuodessa?

Viesti Kirjoittaja marenki »

Minäkin aina uskottelen itselleni, että no nythän ei sitten varmasti tarvi ostaa yhtään mitään... Olen vuoden alusta lähtien merkinnyt ylös joka ainoan hiustuotteen ja siitä sitten seurailen varastoni kehitystä ja hukkaostoksia. Helmi-maaliskuussa listani täyttyi aika tiuhaan ja siinä tuumailin, ettei tarvikaan koko loppuvuonna ostaa sitten yhtään mitään.  ::) Juu, ei tarvi ei...
Enkuli
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1178
Liittynyt: 10 Huhti 2006, 12:41

Vs: Paljonko rahaa hiustuotteisiin vuodessa?

Viesti Kirjoittaja Enkuli »

En käy olenkaan parturilla, mies tai kaveri leikkaa tukan. Mömmöjä ostelen kaksi-kolme kertaa vuodessa. Menisiköhän niihin noin 200e.Voishan sillä rahalla muutakin tehdä, mutta menis ne kuitenkin ;D
Vastaa Viestiin