Hyviä kampaajia - Lahti

Hiusmuutokset, hiuslaatuketjut yms.
pekaani
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1514
Liittynyt: 06 Helmi 2008, 11:38

Vs: Hyviä kampaajia - Lahti

Viesti Kirjoittaja pekaani »

^ Kiitti, pidän mielessä :). Mä jätin sitten pihiyttäni menemättä saksittavaksi, siistin pikkasen itse. Tai paremminkin "siistin". :D
Lapanen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1577
Liittynyt: 29 Tammi 2006, 14:47

Vs: Hyviä kampaajia - Lahti

Viesti Kirjoittaja Lapanen »

^  :D Kyllä se varmaan ihan siisti on. Mun kaveri siisti usein otsistaan eikä kukaan ois huomannut pientä epätasaisuutta, ellei hän ois ite siitä maininnut.

Mä varasin ens viikolle kampaajan Liike-nimiseen kampaamoon Ninnille. En oo siellä koskaan käynyt ja nyt jo vähän jännittää.  ;D Vielä kun osais päättää mitä hiuksilleen tekisi. Mä koitan kasvattaa mutta samalla haluisin jotain uutta.
Hiukset karkeat, kuivat ja aika voimakkaasti laineikkaat. Tällä hetkellä kerrostettu puolipitkä tukka. Kasvattelen hitaalla tahdilla.
Eti

Vs: Hyviä kampaajia - Lahti

Viesti Kirjoittaja Eti »

Moi ! Onko kukaan käynyt laittamassa hiuksiaan siinä Cittarin rakennuksessa olevassa kampaamossa ?
Itse kävin muutama pv sitten nypityttämässä kulmani siellä ja palvelu oli hyvää ja suht halpaakin.
pekaani
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1514
Liittynyt: 06 Helmi 2008, 11:38

Vs: Hyviä kampaajia - Lahti

Viesti Kirjoittaja pekaani »

Auringonkukka kirjoitti: Onko kukaan värjännyt Elumenilla Lahdessa tukkaansa? Onko Lahdessa ylipäätään Elumen-kampaamoa, missä hinnoissa pyörii? Mä haluaisin keväällä värjätä ellulla ja mielellään löytäisin jonkun hyvän (mielellään huokeankin) paikan täältä ettei helsinkiin saakka tarvitse lähteä hiuksiaan värjäämään..
Mahdatkohan sä enää edes asua täällä, mutta vastaanpa kuitenkin. Lahdenkadulla on kai joku aika uusi liike, jonka sivuilla ainakin mainitsivat käyttävänsä Elumenia. Ellu-värjäykset oli muistaakseni alk. 50-60e, eli muutaman euron muita värejä kalliimpia.   ::)
lillamilla
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1316
Liittynyt: 09 Kesä 2006, 22:54

Vs: Hyviä kampaajia - Lahti

Viesti Kirjoittaja lillamilla »

Salon Mazig käyttää  Elumeneja myös.
2a /b F ii. Hunajanvaalea, lapaluille yltävä hennon kiharainen tukka. Kuva hiuslaatuketjun sivulla 11.
Lapanen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1577
Liittynyt: 29 Tammi 2006, 14:47

Vs: Hyviä kampaajia - Lahti

Viesti Kirjoittaja Lapanen »

Onko kenelläkään kokemuksia kampaamo Alexianista, Imagoalista tai Savonista?
Hiukset karkeat, kuivat ja aika voimakkaasti laineikkaat. Tällä hetkellä kerrostettu puolipitkä tukka. Kasvattelen hitaalla tahdilla.
pekaani
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1514
Liittynyt: 06 Helmi 2008, 11:38

Vs: Hyviä kampaajia - Lahti

Viesti Kirjoittaja pekaani »

^ Imagoalia voin suositella lämpimästi. Etenkin Anu, eli omistaja tuntuu hyvin tietävän aina mitä haluan. Käyn siis Imagoalissa lähes aina. Nyt siellä oli viimeksi joku uusi työntekijäkin, ihan jees mutta ei kovin rohkeasti ehdotellut omia ideoitaan. Tuo on kuitenkin niin pieni paikka, että vaikka työn tekisi joku muu, omistaja voi hyvin huikata tiskin takaa myös omia näkemyksiään.  :D Itse siis aina tylsistyn kuontalooni ja aika harvassa on ne kerrat, kun mulle riittäisi että vähän latvoja siistitään. ;D
Lapanen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1577
Liittynyt: 29 Tammi 2006, 14:47

Vs: Hyviä kampaajia - Lahti

Viesti Kirjoittaja Lapanen »

Täytyy varmaan kokeilla tuota Imagoalia, oon kuullut muiltakin kehuja paikasta.  :) Tuonne Savoniin menen kesällä laittamaan kampauksen ystäväni häihin kun olen kaaso ja morsianpyysi että tulisin samaan paikkaan kammattavaksi kuin hän. On mulle ihan vieras paikka ja mietin, pitäisikö käydä kokeilemassa sitä ennen kesää.
Hiukset karkeat, kuivat ja aika voimakkaasti laineikkaat. Tällä hetkellä kerrostettu puolipitkä tukka. Kasvattelen hitaalla tahdilla.
Sanguine
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1283
Liittynyt: 16 Huhti 2006, 15:54

Vs: Hyviä kampaajia - Lahti

Viesti Kirjoittaja Sanguine »

^ Joko olet Imagoalia kokeillut?  :)

Kaipaisin itsekin tuoreita vinkkejä hyvistä kampaamoista. Napsissa ja Hiustiimi Ilmeessä olen saanut aina ihan OK tuloksen, mutta nyt kaipaisin jotain vähän halvempaa paikkaa, josta löytyisi ehkä se vakkarikampaaja. Tarkoituksena olisi ottaa leikkaus+värjäys, enkä haluaisi maksaa itseäni ihan kipeäksi tuosta lystistä.  :P
Yksi kahvipannu sinne tai tänne - ei kai se suuria merkitse, kun ollaan etsimässä pyrstötähtiä. 
pekaani
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1514
Liittynyt: 06 Helmi 2008, 11:38

Vs: Hyviä kampaajia - Lahti

Viesti Kirjoittaja pekaani »

^ Hittihiuksesta oon kuullut kehuja, kuulemma heidän faninsa  fb:ssä saavat leikkauksen 15e:llä.  En oo kyllä uskaltautunut tuonne kampaajalle, kuulostaa jotenkin epäilyttävän ysäriltä. ;D Ehkä voisi seuraavan kasvatusvaiheen siistimisen hoitaa tuolla.

Ai niin, Marja Ilvonen on muistaakseni myös aika edullinen, samoin Fizz. Jälkimmäisestä toiset tykkää, toiset ei.
Viimeksi muokannut pekaani, 01 Maalis 2012, 19:31. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
lillamilla
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1316
Liittynyt: 09 Kesä 2006, 22:54

Vs: Hyviä kampaajia - Lahti

Viesti Kirjoittaja lillamilla »

Mä olen viime aikoina käynyt Salon Mazigissa Tiinalla (omistaja) ja Sinillä.
Olen tykännyt, Tiina osaa laittaa oman luonnonkiharan tukkani hyvin ja viimeksi leikkuu Sinillä kanssa meni kivasti. Tosin mun operaatiot ovat tyyliä "tasoita ja jos jotain muotoa saisi pitkään tukkaan".
2a /b F ii. Hunajanvaalea, lapaluille yltävä hennon kiharainen tukka. Kuva hiuslaatuketjun sivulla 11.
Sanguine
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1283
Liittynyt: 16 Huhti 2006, 15:54

Vs: Hyviä kampaajia - Lahti

Viesti Kirjoittaja Sanguine »

^^ Toi Hittihius-kampaamon sivu on kyllä siitä omituinen, ettei siellä ole kunnon hinnastoa. Yksi kaveri on siellä käynyt ja hän kyllä tykkäsi, mutta tosiaan aikamoiset ysärivibat tulee.  ;D Salon Fizzissä olen käynyt joskus, mutta nyt olen kuullut sen verran negaa etten ihan tiedä uskaltaako enää mennä.


Mites lillamilla, onko tuo Salon Mazic siis sinun mielestäsi kuitenkin ihan kohtuuhintainen paikka?  :) Jotenkin on sellainen mielikuva ollut, että siellä olisi aika kallista, mutta voin tietysti olla väärässäkin.
Yksi kahvipannu sinne tai tänne - ei kai se suuria merkitse, kun ollaan etsimässä pyrstötähtiä. 
lip_eh
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 198
Liittynyt: 25 Kesä 2007, 14:40

Vs: Hyviä kampaajia - Lahti

Viesti Kirjoittaja lip_eh »

Napsiin tuli taas varattua aika ja sielä on ihana palvelu ja luotettava ja varmaotteinen kampaaja, Maria. Oon todella traumatisoitunut messeisyyden parturikäynneistä, mutta Napsista jää aina hyvä ja tyytyväinen mieli. Suosittelen kokeilemaan  :)
Kasvain sanoi kasvain ja kasvoi vain. Toimispa myös hiuksiin.
lillamilla
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1316
Liittynyt: 09 Kesä 2006, 22:54

Vs: Hyviä kampaajia - Lahti

Viesti Kirjoittaja lillamilla »

Tässä hinnasto http://www.salonmazic.fi/fi/Hinnasto.html

Viimeksi kun kävin, otin olkapää+ mittaisiin hiuksiini rakennehoidon ja leikkautin latvat+ vähän jotain muotoa kuontaloon. Hintaa tuli 55 euroa.
2a /b F ii. Hunajanvaalea, lapaluille yltävä hennon kiharainen tukka. Kuva hiuslaatuketjun sivulla 11.
Sanguine
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1283
Liittynyt: 16 Huhti 2006, 15:54

Vs: Hyviä kampaajia - Lahti

Viesti Kirjoittaja Sanguine »

Pitkän jahkailun jälkeen varasin ajan Salon Maziciin. Ei ollut se etsimäni halpa paikka, mutta kiinnostaa kyllä kokeilla kaikkien siitä kuultujen kehujen jälkeen.  :)
Viimeksi muokannut Sanguine, 06 Maalis 2012, 17:38. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Yksi kahvipannu sinne tai tänne - ei kai se suuria merkitse, kun ollaan etsimässä pyrstötähtiä. 
Vastaa Viestiin