Hyviä kampaajia - Lahti

Hiusmuutokset, hiuslaatuketjut yms.
kaizzu

Vs: Hyviä kampaajia - Lahti

Viesti Kirjoittaja kaizzu »

Täytyy mainostaa omaa luottokampaajaani jonne päädyin kahden kaverin suosittelemana: Savon beauty&Boutique kampaamo  :) hyvää jälkeä on tullut jo kolme kertaa. Hinta ainoa miinus, mutta keskustassa ihan normihinta, leikkaus 38e.
Viimeksi muokannut kaizzu, 23 Loka 2010, 22:19. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Auringonkukka
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 905
Liittynyt: 25 Tammi 2006, 14:25

Vs: Hyviä kampaajia - Lahti

Viesti Kirjoittaja Auringonkukka »

Mä varasin Hiustiimi Ilmeeseen ajan, 26.5. Meinasin ensin värjäyttää ja leikkuttaa, mutta koska vaatimani väri veisi rutosti aikaa ja rahaa päätin että leikkautan vaan uuden mallin kampaajalla ja värjään itse, alunperinkin halusin värjätä kampaajalla silkkaa laiskuuttani mutta nyt mulla onkin vähemmän töitä niin ehkä tässä vielä inspiroituu.. En tiedä minkä niminen kampaaja on kyseessä mutta eiköhän ne kaikki hommansa osaa. Haen kenties jotain riehakkaampaa tällä kertaa, olen taas kyllästynyt vanhaan kuontalooni, vielä kun löytäisi kivoja malleja (jotka on tällä hetkellä "in", pitää olla ns. tyylikäs kun lähtee irakiin näytille) joita viedä malliksi niin vot. :)
Tukka 1c(tai 2a) M ii/iii, hiuslaatuketju sivu 5, Hiushörhö, kosmisfriikki ja kynsilakkahirmu.
kaizzu

Vs: Hyviä kampaajia - Lahti

Viesti Kirjoittaja kaizzu »

Älkää nyt hyvät ihmiset menkö ainakaan Salon Fizziin! Kävin siellä viime viikolla kun en omalle kampaajalle päässyt ... Hiljainen nuorehko ja todella epävarma nainen leikkasi. Hänelle tuntui olevan mahdoton tehtävä hiusten kerrostaminen tasaisesti. Nyt omistan koloisen takaraivon. Päällimmäisissä hiuksissa on ainakin kolmen sentin pituusero takaraivon eri puolilla, se tekee "vino takaraivo" efektin. Muutenkin pää on laatikkomainen. Lisäksi minulle kävi ekaa kertaa oikeasti kipeää kampaajalla kun hiuksia suoristettiin. En siis tosiaankaan ole kovin herkkä päänahastani. Mitään en saanut tietenkään sanottua, hiukset ei olis sillä parantuneet :( Siis tietenkin siitä laatikkomaisuudesta sanoin kahdesti mutta siihen en saanut muutosta. Nyt pitää vaan kestää kesäloma tätä päätä ja mennä syksyllä korjailtavaksi. Jos tälle on mitään tehtävissä vahaan aikaan.  :-[

Siis Varmasti on hyviäkin kampaajia tuolla Fizzissä, oli kuitenkin aika iso paikka. Muut asiakkaat taisivat olla mummoja :)

Viimeksi muokannut kaizzu, 23 Loka 2010, 22:22. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Riina

Vs: Hyviä kampaajia - Lahti

Viesti Kirjoittaja Riina »

Kuka osaa ja missä Lahden kampaamossa tehdä hienoja kampauksia?

Olen menossa häihin vieraaksi ja hiukset täytyisi saada kivasti nutturalle tai jollekin kiharakampaukselle. Olen miettynyt seuraavia paikkoja: D'Lux, Glamor ja Hairvizion. Entä minkälainen on Salon Jukka Vehmasalo? Kertokaahan kokemuksia ja vinkatkaa minua!  :)
Sylver
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 400
Liittynyt: 01 Heinä 2007, 22:20

Vs: Hyviä kampaajia - Lahti

Viesti Kirjoittaja Sylver »

D'Luxissa käyn kosmetologilla ja laitattamassa kynnet. Tykkään paikasta tosi paljon ja hyvä ystäväni menee nyt lauantaina sinne häämeikkiin. En osaa sanoa kuinka hyvin tekevät kampauksia, mutta kaikkiaan ihmiset ja ilmapiiri on erittäin hyvä! :)
Even

Vs: Hyviä kampaajia - Lahti

Viesti Kirjoittaja Even »

Itse kävin ed kerralla Mazigissä, kampaaja oli mukava ja ammattitaitoinen, pisti ylös värit mitä käytettiin.
Valitettavasti nimi on unohtunut  :(
Taidan uudestaan käydä siellä tämän vuoden puolella.. (kunhan hiukset ensin kasvaa ja rahaa löytyy lompakosta.=
Viimeksi muokannut Even, 20 Heinä 2009, 15:35. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Lapanen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1577
Liittynyt: 29 Tammi 2006, 14:47

Vs: Hyviä kampaajia - Lahti

Viesti Kirjoittaja Lapanen »

Millaisia kokemuksia teillä on Hiustiimi Ilmeestä? Tai tiedättekö jonkun hyvän kampaajan Napsista? Mä en nyt osaa taas päättää missä kävisin.
Hiukset karkeat, kuivat ja aika voimakkaasti laineikkaat. Tällä hetkellä kerrostettu puolipitkä tukka. Kasvattelen hitaalla tahdilla.
pekaani
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1514
Liittynyt: 06 Helmi 2008, 11:38

Vs: Hyviä kampaajia - Lahti

Viesti Kirjoittaja pekaani »

^ Mä kävin jossain vaiheessa Ilmeessä ja Vizionissa, riippuen kummasta löytyi nopeammin aikoja. Mitään vakkaria mulla tuolla Ilmeessä ei ollut. Kolmella muistaakseni ehdin käydä, ihan hyviä ja tyylikkäitä leikkauksia sieltä sai.  :) Jos haluaa jotain viimeisen muodin mukaista, räväkkää yms, tuo ei välttämättä ole se paikka. Mutta jos tykkää aika hillitystä ja tyylikkäästä, niin kannattaa ainakin kokeilla. Sä et vissiin oo suunnittelemassa vihreitä raitoja ja pitkää ja lyhyttä hiusta sekaisin kummiskaan..  ;D
Myya
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 59
Liittynyt: 12 Helmi 2010, 11:55

Vs: Hyviä kampaajia - Lahti

Viesti Kirjoittaja Myya »

kaizzu kirjoitti: Älkää nyt hyvät ihmiset menkö ainakaan Salon Fizziin! Kävin siellä viimeviikolla ku en omalle kampaajalle päässy ... Hiljainen nuorehko ja todella epävarma nainen leikkasi. Hänelle tuntui olevan mahdoton tehtävä hiusten kerrostaminen tasaisesti. Nyt omistan koloisen takaraivon. Päällimmäisissä hiuksissa on ainakin kolmen sentin pituusero takaraivon eri puolilla, se tekee "vino takaraivo" efektin. Muutenkin pää on laatikkomainen. Lisäksi mulle kävi eka kertaa oikeasti kipeää kampaajalla kun hiuksia suoristettiin. En siis tosiaankaa ole kovin herkkä päänahastani. Mitään en saanu tietenkää sanottua, hiukset ei olis sillä parantunu :( Siis tietenki siitä laatikkomaisuudesta sanoin kahdesti mutta siihen en saanu muutosta. Nyt pitää vaan kestää kesäloma tätä päätä ja mennä syksyllä korjailtavaksi. Jos tälle on mitään tehtävissä vahaan aikaan.  :-[

Siis Varmasti on hyviäkin kampaajia tuolla Fizzissä, oli kuitenkin aika iso paikka. Muut asiakkaat tais olla mummoja :)
Itse olen käynyt kaksi kertaa fizzissä ja ekalla kerralla hiukseni taisi leikata sama tyttö kuin sinulla. Tahdoin kerrostuksen tasapitkiin hiuksiin ja sitä en tod. saanut. hän vain hapsi latvat eri pituisiksi!  ;D jooh, ajattelin sitten mielessäni että parempi ettei hän leikannutkaan enempää =P  Toisella kerralla menin eri ihmiselle ja sain todellakin nätin kerrostuksen hiuksiin, juuri sellaisen kuin toivoinkin. eli löytyy sieltä tosiaan osaajiakin!
Tiukuting

Vs: Hyviä kampaajia - Lahti

Viesti Kirjoittaja Tiukuting »

mä kävin kans aikoinaan fizzissä, joskus 2007. Muistaakseni sen punatukkaisen nimi oli Pia/Piia, joka osas tehä ihan hyvää jälkeä..mut sit kävin jollakin toisella heinäkuussa 07, joka veti mun tukan ihan persiilleen: halusin sellaisen "emo-tukan", joka olis päältä lyhempi ja nostettavissa suht iisisti vahalla pystyyn ja niska leikataan A-linjaisesti, että saan saparot tai letit töröttämään sieltä takkutukan seasta..koska mun silmälasit on vahvuutta "viittä vaille opaskoira", niin huomasin aivan liian myöhään mitä oli tapahtunut..
tuloksena oli päältä ihan toiveiden mukaan leikattu pörrö, mutta niskassa oli KESKELLÄ PIENI HIIRENHÄNTÄ..kysyin sitten, että mitenkäs mä tosta teen nyt saparot tai letit, niin se vaan änkkäs, että tää on A-linjainen..olin niin shokissa, että maksoin ja häivyin kotiin itkemään..laitatin siihen sitten huumorilla sellasen puolmetrisen violetin pidennyksen, jonka sit pidin letillä..kyllä sille hirnuttiin, mutta oli sekin loppujen lopuks hassu kokeilu..sit aikani sitä katseltuani leikkasin koko hiirenhännän pois.
pekaani
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1514
Liittynyt: 06 Helmi 2008, 11:38

Vs: Hyviä kampaajia - Lahti

Viesti Kirjoittaja pekaani »

^ Mä taas olin vähän pettynyt Napsiin. Osittain varmaan vika oli mussa, kun en osannut esittää ehkä toiveitani oikein eikä kampaaja tietenkään tiennyt mun persoonaa ja tyyliä, kun en tuolla aiemmin ole käynyt (vrt. vakkarikampaaja vuosien kokemuksella). Kampaaja-jäbä oli kyllä tosi mukava ja jutteli kaikenlaista, ei ollut samalla tavalla teennäistä kuin yleensä (jolloin uppoudunkin mielummin lukemaan lehtiä). Hän oli vaan jotenkin hiukan hidas, muotoiluun meni varmaan puolet ajasta. Periaatteessa multa vain pätkäistiin hiukset lyhyemmiksi ja lyennettiin ylikasvanutta otsista, tämä ilo maksoi yli 40e. Kai se sit oli olevinaan mallinmuutos.  ::)  Plussaa siitä ihanasta pesupaikasta, jonka valaistus muistutti yötaivasta ja taustalla soi rentouttava musiikki.

Viimeksi kävin ekan kerran Paasikulmassa. Oon aiemmin olettanut että se on ihan ns. seniorimesta, lähinnä kai nimen perusteella. Ainoa miinus siitä naapurituolissa istuvasta asiakkaasta, joka selitti kaikki naistenvaivat, kystien poistot, raskauskivut yms melkoisella antaumuksella. Mutta siis joo, ihan kiva pieni kampaamo. Yleensäkin tykkään pienemmistä enemmän kuin sellaisista suurista "saleista" joissa on vaan tuoleja vierivieressä. Hinta mallinmuutokselle taisi olla about 30e aika sama kuin ns. vakipaikassani.

Onkos kukaan muuten testannut Somaa? Kaveri kävi siellä hääkampauksessa ja meikissä, mutta se on vähän eri asia.
Viimeksi muokannut pekaani, 28 Elo 2010, 11:40. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Lapanen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1577
Liittynyt: 29 Tammi 2006, 14:47

Vs: Hyviä kampaajia - Lahti

Viesti Kirjoittaja Lapanen »

Mä en oo Napsiin uskaltautunut pariin vuotee ollenkaan kun olen siellä eräältä kampaajalta saanut 2 kertaa aika kovakouraisen hiustenvärjäyksen. Ja en muista kenenkään muiden kampaajien nimiä.  ;D  Napsissa olen kuitenkin muuten tykännyt käydä ja joka kertas olin tyytyväinen lopputulokseen.

Somasta ei oo itelläkään kokemusta, mutta tuttavalleni oli tehty hääjuhlaan tosi kaunis meikki ja kampaus siellä. 
Hiukset karkeat, kuivat ja aika voimakkaasti laineikkaat. Tällä hetkellä kerrostettu puolipitkä tukka. Kasvattelen hitaalla tahdilla.
QueenOfWinter
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 328
Liittynyt: 09 Maalis 2007, 12:17

Vs: Hyviä kampaajia - Lahti

Viesti Kirjoittaja QueenOfWinter »

Hakusessa olisi Lahdesta ompelupidennyksen tekijä. Saa kertoa  :D
pekaani
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1514
Liittynyt: 06 Helmi 2008, 11:38

Vs: Hyviä kampaajia - Lahti

Viesti Kirjoittaja pekaani »

Kiire - hätähätä - Hjälp!

Keksin just äsken, että haluaisin vielä ennen kaverin tupareita (lauantaina) siistiä hiuksiani. Mikä ois joku mahdollisimman halpa mutta kuitenkin suht. ok mesta siistiä toispuoleista leikkausta? Aika pitäisi saada heti samalle päivälle, eli huomiselle.  Ei ehkä mitään seniorimestaa. Saisi olla mielellään lähellä keskustaa, Möysässä, Joutjärvellä tai Tonttilassa esim.
Lapanen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1577
Liittynyt: 29 Tammi 2006, 14:47

Vs: Hyviä kampaajia - Lahti

Viesti Kirjoittaja Lapanen »

Jos oon halunnut omaan pitkähköön tukkaani ihan perus siistimisen ja värin, niin oon käynyt Marja Ilvosella kampaaalla nimeltä Laura. Muut kampaajat, jotka olen tuolla nähnyt ovat vähän vanhempia, mutta Laura on nuori ja oon ollut hänen käsittelyynsä tyytyväinen ja hintakin on ollut edullinen. Marja Ilvonen on Karjalankadulla lähellä kaupungin sairaalaa.
Hiukset karkeat, kuivat ja aika voimakkaasti laineikkaat. Tällä hetkellä kerrostettu puolipitkä tukka. Kasvattelen hitaalla tahdilla.
Vastaa Viestiin