Hyviä kampaajia - Lahti

Hiusmuutokset, hiuslaatuketjut yms.
Lapanen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1577
Liittynyt: 29 Tammi 2006, 14:47

Hyviä kampaajia - Lahti

Viesti Kirjoittaja Lapanen »

En ole koko ketjua lukenut läpi, mutta tietääkö kukaan hyvää kampaajaa Lahdesta? En ole vielä hyvää vakikampaajaa löytänyt.
Hiukset karkeat, kuivat ja aika voimakkaasti laineikkaat. Tällä hetkellä kerrostettu puolipitkä tukka. Kasvattelen hitaalla tahdilla.
NekoNeko
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 862
Liittynyt: 05 Kesä 2006, 00:09

Vs: Hyviä kampaajia - Lahti

Viesti Kirjoittaja NekoNeko »



Mulla itellä ei oo kokemusta kyseisistä kampaamoista, mutta kaveri oli saanut kivan tukan tuolta Kauppahallin kampaamosta ja Napsissa hänelle on myös tehty kiva kampauksen ja värin muutos. Noita kahta meinailin itsekin lähitulevaisuudessa kokeilla. Mä oon käyny Salon Mazicissä ja leikattiin pitkästä puolipitkäksi ja kerrostettiin reippaasti. Hiuksia myös värjättiin tuolloin. Olin tulokseen tosi tyytyväinen ja hintaa oli muistaakseni jotain 80€.

Myös itse haluaisin kasvatettavaan tukkaan jotain piristettä eli kampaajalla pitäisi käydä. Jos tiedätte hyviä kampaamoita Lahdessa niin vinkkejä otetaan vastaan.  ;)
[/quote]

Ainiin, Naps tosiaan on Lahdessa. Mä olen ihan kyllästynyt pitkään, lapaluiden alle ylettyvään tummaan tukkaan joka on tällä hetkellä täynnä punaista. tarvitsisin uusia ideoita. riittäisi jos löytäisi hienoja tukkakuvia joita voisi kiikuttaa kampaajalle...
Hang out the chick habit
Miua
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 119
Liittynyt: 30 Elo 2006, 14:33

Vs: Hyviä kampaajia - Lahti

Viesti Kirjoittaja Miua »

Onko kenelläkään kokemusta Lahden Hiustiimi Ilmeestä? Ulkoapäin näyttäisi ainakin ihan trendikkäältä. Lahdesta kyllä löytyy pari muutakin sisustukseltaan vetävän näköistä paikkaa.
"Kaikki salaisuudet taivaasta pudottaa sateen täyttämä pisara, sinäkin sen nähdä saat jos vain avaat mieles, katso vaan. Hiekanjyvä rannan aalloille kuiskailee, avaa mieles, tarkkaile! Tarinoita ajan alusta kertoilee jos kuuntelee."-Emma Salokoski
Eläimellisyys
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3186
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 12:28

Vs: Hyviä kampaajia - Lahti

Viesti Kirjoittaja Eläimellisyys »

Miua kirjoitti: Onko kenelläkään kokemusta Lahden Hiustiimi Ilmeestä? 
Voin suositella sieltä ainakin yhtä, Maija-nimistiä kampaajaa.
Sanguine
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1283
Liittynyt: 16 Huhti 2006, 15:54

Vs: Hyviä kampaajia - Lahti

Viesti Kirjoittaja Sanguine »

Lapanen kirjoitti:
Sanguine kirjoitti: Osaako kukaan suositella Lahdesta mitään kampaajaa?
Mä oon nyt pari kertaa käyny Napsissa, ja molemmilla kerroilla oon ollu tyytyväinen. Toisella kerralla leikkasi Mervi ja toisella Niina. Myös Paasikulman kampaamon nuoremmasta kampaajasta on hyviä kokemuksia. En ole ihan varma nimestä, mutta muistelisin, että hän on Suvi. Myös Salon mazicissa oon saanu hyvän tukan.
Kiitos suosittelusta. Olen joskus miettinytkin Napsia. Nyt täytyy vaan pysytellä kaukana kampaamoista, ettei tarvi taas mennä leikkauttamaan tukkaa ja katumaan. Otsiksen voisinkin leikkauttaa tuolla Napsissa.  :)
Yksi kahvipannu sinne tai tänne - ei kai se suuria merkitse, kun ollaan etsimässä pyrstötähtiä. 
funky_chicken
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2649
Liittynyt: 03 Loka 2006, 13:15

Vs: Hyviä kampaajia - Lahti

Viesti Kirjoittaja funky_chicken »

Lapanen kirjoitti:
Sanguine kirjoitti: Osaako kukaan suositella Lahdesta mitään kampaajaa?
Mä oon nyt pari kertaa käyny Napsissa, 
Minä myös kävin joskus aikoinaan Napsissa Lahdessa, mm. pelastamassa lähiseudun kotikyläni kampaajan pilaaman tukkani. Näytti siltä kuin mulla olisi ollut peruukki päässä  :-X  Napsissa siitä tehtiin funky & cool :)
blumppi
Haiven
Haiven
Viestit: 17
Liittynyt: 19 Helmi 2006, 18:01

Vs: Hyviä kampaajia - Lahti

Viesti Kirjoittaja blumppi »

Lahdessa parturi-kampaamo Marja Ilvonen on hyvä ja halpa paikka. Leikkaus maksaa vain 15euroa  ;)
1bMii
Minni
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 777
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 14:39

Vs: Hyviä kampaajia - Lahti

Viesti Kirjoittaja Minni »

^Ilvoselta saa kuulemani mukaan noin 35 eurolla monisävyvärjäyksen puolipitkiin hiuksiin sisältäen leikkauksenkin. Muutama tuttu käy siellä, ja ovat kyllä olleet tyytyväisiä. En kyllä ymmärrä miten siellä voi olla noin halpaa... ???
zubi
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3496
Liittynyt: 21 Tammi 2006, 08:34

Vs: Hyviä kampaajia - Lahti

Viesti Kirjoittaja zubi »

^Minäkin olen kiinnostunut jos joku pääsee tuota testailemaan, itselle kun tulee tarvetta seuraavalle kampaamokäynnille vasta parin kuukauden päästä. Todella viihtyisän ja ylellisen näköinen paikka ja mitä kampaajaa olen nähnyt, niin ystävällisen ja innostuneen oloinen ihminen on.  :)
matskupupu

Vs: Hyviä kampaajia - Lahti

Viesti Kirjoittaja matskupupu »

Itse olen käynnyt useemman kerran triossa Hair catt kampaamo parturissa ja jälki on todella hyvää! siellä on mahdollisuus valita myös harjoittelija leikkelemään hiuksia ja hinta on puolet halvempi ja jälki on yhtä hyvä! suosittelen! :) siinä mäkkärin vieressä!
Fantti
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1056
Liittynyt: 22 Syys 2006, 13:58

Vs: Hyviä kampaajia - Lahti

Viesti Kirjoittaja Fantti »

Minni kirjoitti: ^Ilvoselta saa kuulemani mukaan noin 35 eurolla monisävyvärjäyksen puolipitkiin hiuksiin sisältäen leikkauksenkin. Muutama tuttu käy siellä, ja ovat kyllä olleet tyytyväisiä. En kyllä ymmärrä miten siellä voi olla noin halpaa... ???
Ja keltaisilta sivuilta saa vielä 10 % tarjouskupongin. Mun piti mennä sinne meikkiin ja hiustenlaittoon, mutta en sitten mennyt. Taitaa olla Lahden halvin tai ainakin halvimpia. Edullisuus johtuu varmasti tiloista. Niillähän on tilat kuin jossain mummo kampaamoissa, tehty 80 luvulla tms.. ainakin minä sain sellaisen vaikutelman kun kävin. Toisin kuin muilla trendi kampaamoilla on kalliin näköiset tilatkin monesti.

Mun luottokampaaja on Rauhankadulla Hairvizion. Edullisempi kuin moni muu keskustapaikka ja aivan loistava, nettisivutkin löytyy googlettamalla ja aikoja saa lähes heti kun joihinkin muihin paikkoihin ooteltu pari viikkoa ja minä en jaksa yleensä odottaa kahta päivää kauemmin.
Fry

Vs: Hyviä kampaajia - Lahti

Viesti Kirjoittaja Fry »

Mukkulan ostarilla sijaitsee parturikampaamo Sirpa Ottelin, jossa olen pari kertaa käynyt. Leikkaus maksaa muistaakseni 16e, ja ihan hyvää jälkeä tekevät.

Aleksanterinkadulla sijaitseva Lahden Hius & Kauneus keidas on kanssa mukava paikka. Kävin siellä ottamassa suoristuskäsittelyn ja leikkauksen, ei ollut mielestäni pahan hintaista. Ovat myös erittäin ystävällisiä ja asiantuntevia.
Fantti
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1056
Liittynyt: 22 Syys 2006, 13:58

Vs: Hyviä kampaajia - Lahti

Viesti Kirjoittaja Fantti »

Tekisi tosiaan talouden puolesta hyvää vaihtaa kampaajaa jos vaikka mukkulassa noin edullista tai olen miettinyt myös kauneuskeskusta. On vaan vaikea luottaa tukkansa toisen käsiin jos ei onnistukaan kun kyseessä ei ole mikään tasoitus kuitenkaan vaan räväkkä leikkaus lyhyeen tukkaan. Mutta hinnat houkuttelee muualla enemmän, olisi kiva käydä useimmin kampaajalla.
Fantti
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1056
Liittynyt: 22 Syys 2006, 13:58

Vs: Hyviä kampaajia - Lahti

Viesti Kirjoittaja Fantti »

Taitaa tuo suvin uusi kampaamo olla hieman hintavempi jos väriä laittaa? Jäiköhän sinne ilvoselle vielä hyviä työntekijöitä. Leikkaus kyllä tuolla suvilla tosi edullinen, sitä voisi seuraavaksi siis kokeilla.
Paulina
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 866
Liittynyt: 02 Kesä 2006, 15:44

Vs: Hyviä kampaajia - Lahti

Viesti Kirjoittaja Paulina »

Olen käsittääkseni käynyt tuolla Lauralla, 2-väriraidoituksessa ja oli ainakin tosi nopea laittamaan raidat. Tukka oli varmaan vähän yli olkapään ja hinta 30 e.. Eikä näytä hinnat päätä huimaavan tuolla Pisarassakaan, täytyy varmaan tutustua lähitulevaisuudessa.
Vastaa Viestiin