Hyviä kampaajia - Oulu

Hiusmuutokset, hiuslaatuketjut yms.
marrriik
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 234
Liittynyt: 05 Joulu 2006, 13:46

Vs: Hyviä kampaajia - Oulu

Viesti Kirjoittaja marrriik »

Oulussa on Elektra niminen kampaamo. Siellä on todella mukavat leidit töissä, ja tekevät kyllä suorastaan ihmeitä :)

Kokemuksia myös Jöröjukasta (vähän nihkeä palvelu), Soul Woman (mukava kampaaja, tulos ei tosin sellainen kuin olisin toivonut), Hiustenmaailma (edullinen, mukava omistaja), Goalas (mainostetaan trendi-paikkana, mutta mulle ei oikein auennut kun kampaaja ehdotti pinkkejä raitoja  ::))
Jadey
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 439
Liittynyt: 23 Elo 2006, 17:13

Vs: Hyviä kampaajia - Oulu

Viesti Kirjoittaja Jadey »

Kohtapuoliin pitäisi varata aika kampaajalle leikkaukseen ja värjäykseen, mutta en oikeen tiiä minne menisin. Muutamaa vaihtoehto kuitenkin pyörinyt mielessä, lähinnä Soulwoman, Hiustenmaailma ja Salon virho. Onko tuo Salon virho kuinka kallis paikka ja onko hintansa ja maineensa arvoinen? Oon siellä käynyt joskus hiushoidoissa sekä kerran hiukset leikkauttamassa, mutta mitään värikäsittelyä en oo siellä aiemmin ottanut. Ja noista parista muustakin ois kiva kuulla kokemuksia lisää. :)
Pelätä ei saa jos tahtoo milloinkaan onnen saavuttaa
ame

Vs: Hyviä kampaajia - Oulu

Viesti Kirjoittaja ame »

Kävin kuukausi sitten Zealissa Päivillä ja tykkäsin kovasti. Leikkaus ja väri tämmöseen lapaluihin asti yltävään tukkaan maksoi 90 euroa. Lopputulos oli myös mieluinen.
Goalaksessa olen käynyt useamman kerran Outilla leikkauttamassa tukan ja olen yleensä ollut ihan tyytyväinen lopputulokseen.

Salon Virhossa tai noissa muissa ei ole tullut käytyä, mutta hintoja voi tutkailla kyseisten puljujen nettisivuilta.

http://www.salonvirho.com/
http://www.soulwoman.fi/
http://www.hiustenmaailma.com/
Penny
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3636
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 12:30

Vs: Hyviä kampaajia - Oulu

Viesti Kirjoittaja Penny »

Marilla kirjoitti: Onko tuo Salon virho kuinka kallis paikka ja onko hintansa ja maineensa arvoinen? Oon siellä käynyt joskus hiushoidoissa sekä kerran hiukset leikkauttamassa, mutta mitään värikäsittelyä en oo siellä aiemmin ottanut.
Musta on hintansa arvoinen, mitä olen siellä käynyt muutamaan otteeseen. Pitkiin hiuksiin koko pään värjäys ja leikkaus maksoi 130 e, pelkkä juuriväri + leikkaus 90 e. Mutta maksaahan se muuallakin, plus että tuolla käytetään Redkeniä ja Lanzaa pesutuotteina ja väreinäkin. Mies suoritti tukkansa vaalennusoperaation siellä (tummanruskeasta omaan väriin), ja oltiin kyllä tyytyväisiä tulokseen. Ja iso plussa pesupaikan hierovista tuoleista joissa pesu tapahtuu makuuasennossa, niihin voisi vaikka nukahtaa. :)
Juurikasvu on nyt rekisteröity yhdistys, liittymällä yhdistyksen jäseneksi voi tukea Juurikasvun toimintaa.
ZaparoZanna

Vs: Hyviä kampaajia - Oulu

Viesti Kirjoittaja ZaparoZanna »

Onkohan täällä soveliasta kysellä pidennyksen laittajaa Oulun seudulta? Kertokaa jos teillä on luottolaittajia, kuumeisesti etsin sellaista, kiitos!

Yhdistin tähän ketjuun. -Luomo-
Viimeksi muokannut ZaparoZanna, 17 Elo 2008, 22:17. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ellamari
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 193
Liittynyt: 27 Tammi 2006, 14:01

Vs: Hyviä kampaajia - Oulu

Viesti Kirjoittaja Ellamari »

Laitan tähän Oulu osioon; mahtaako kukaan Oululainen tietää mihin kampaamoon täällä Helsingissä Ponnarin Jonna on siirtynyt? Ilokseni siis kuulin että ko.kampaaja on muuttanut Helsinkiin,ei tarvitse enää Oulun reissuja odottaa että saa kuontalonsa kuosiin  :D
marrriik
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 234
Liittynyt: 05 Joulu 2006, 13:46

Vs: Hyviä kampaajia - Oulu

Viesti Kirjoittaja marrriik »

ZaparoZanna kirjoitti: Onkohan täällä soveliasta kysellä pidennyksen laittajaa Oulun seudulta? Kertokaa jos teillä on luottolaittajia, kuumeisesti etsin sellaista, kiitos!

Yhdistin tähän ketjuun. -Luomo-
Ehdottomasti Goalaksen Sani tai Hedgamen Anne :)
tiiti2
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 496
Liittynyt: 03 Huhti 2006, 23:09

Vs: Hyviä kampaajia - Oulu

Viesti Kirjoittaja tiiti2 »

^Eikä, minäkin olen käynyt molempien asiakkaana!  :D Kävin ensin Annella, mutta vaihdoin Sanin luo kun en ollut tyytyväinen. Mun mielestä Anne teki huonompaa jälkeä hitaammin ja paljon kalliimmalla hinnalla. Minusta vähän tuntui, että Annen ideana oli vain laittaa asiakkaan tukkaan mahdollisimman paljon pidennystä / tuuhennusta, josta taas veloitus muodostui juuri tukan määrän mukaan. Lisäksi Annen laittamissa pidennyksissä oli toistuvasti pysyvyysongelmia. Ja näin jälkikäteen ajatellen tukkaa oli liikaa. Tuli vähän sellainen Pocahontas-look.  :D

Sani ei taida tehdä kuin ompelupidennyksiä, mutta ne pysyi todella hyvin. Lisäksi mun mielestä Sanilla oli paremmin silmää nähdä, mikä näyttäisi hyvältä. Sani on myös tosi sukkela tekemään. Ja toki arvostan sitä, ettei tullut semmoista tunnetta että yritettiin myydä kaikkea mahdollista. (Annen mielestä pidennystukka vaati ehdottomasti erityisen pidennyksille suunnitellun hiusharjan + juuri tämän talon kalleimman hoitoaineen + tämän talon kalleimman jätettävän hoitoaineen jne.) Huonona puolena mun mielestä Sanin käyttämä pidennystukka (paraslaatuisinta aitohiusta) ei ollut enää muutaman pesun jälkeen mitenkään erityisen laadukkaan oloista. Voi tietty olla, että se Annen käyttämä pidennyshius vain vaihtui toistuvien irtoamisten vuoksi niin usein, ettei huono laatu ehtinyt vaivata...  :P

Näistä kahdesta menisin siis ehdottomasti ennemmin Sanille.
2bFii, olkapäille, tyvessä oma väri ja raitoina 9.0
sarvis

Vs: Hyviä kampaajia - Oulu

Viesti Kirjoittaja sarvis »

marrriik kirjoitti: Oulussa on Elektra niminen kampaamo. Siellä on todella mukavat leidit töissä, ja tekevät kyllä suorastaan ihmeitä :)
Mukavaa oli tosiaan palvelu Elektrassa. Ihanan tuoksuiset tuotteet (liekö sitten sitä Tigiä!) ja hiuspohjahieronta kaupan päälle.
Reeta-
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 106
Liittynyt: 05 Syys 2008, 17:41

Vs: Hyviä kampaajia - Oulu

Viesti Kirjoittaja Reeta- »

Heijji kirjoitti: Tilasin ajan Soul Womaniin, vaikka ei mitään tietoa minkälainen paikka se on. Nettisivut vaikuttivat ainakin asiallisilta: www.soulwoman.fi. Onko kenelläkään kokemuksia tuosta paikasta?
Olen siellä pari kertaa käynyt, tosin molemmat kerrat samalla kampaajalla. Olen tykännyt.
1a/b F ii
kookos

Vs: Hyviä kampaajia - Oulu

Viesti Kirjoittaja kookos »

Itse tykkään käydä Oulussa käydessäni SalonSarassa. Ainoa vaan, kun en koskaan muista kampaajien nimiä ja tämä oli ongelma Oulussa asuessani (tykkään samasta kampaajasta, varsinkin jos tekee tosi hyviä ratkaisuja). Erityisesti tykkäsin siellä Gallerian yläkerrassa työskenneelleestä hieman vanhemmasta naisesta (no ei kovin vanha edes, mutta kuitenkin). Lisäksi alakerrassa sain kans kivan tukanleikkuun non-stopissa, tosin itse akmpaajasta en erityisemmin pitänyt. Enkä hälinästä, mutta toisaalta kun oli pakko saada heti tukka :) Myös siinä torinrannan lähellä oon tykänny semmosesta vaaleetukkasesta, olisko ollu Johanna tms, vaikka ensin vaikuttikin että on jotenkin "ujostelevat" otteet mutta hänen tyyli olikin vaan tämmönen herkempi. Myös täällä oli semmonen kiva tummatukkainen, mutta nimeä en taaskaan muista;) Salon sarasta oon tykänny, ne teki ensimmäisenä mulle päähierontaa siinä leikkuun ym yhteydessä, niin sittne jäinkin heille vakiasiakkaaksi.

Sitten ihan kiva kampaaja oli kans Pia tuossa kirkon lähellä, paikka tais olla tuo Ls-Style? Mutta täällä ei näyttänyt enää olevan se mulle hiukset laittanut. Tuo oli kuitenkin edullinen ja mukava kampaaja.

Hirveitä kokemuksia on Kaukovainion ostarin mieskampaajasta, älkää sinne menkö edes pahimmassa hädässänne! ;D

Tuirassa Kampaamo Arja on hyvä, en tiedä onko jäänyt jo eläkkeelle. Tosin ei ehkä nuorekkaat leikkaukset, mutta hiusvärit ja muut on ollu tosi hyviä hänellä. Hän on äidin vakkarikampaaja, niin mulla oli ennen tapana käydä siellä aina värjäyttään hyvät värit edullisesti ja muualla leikkauttamassa sitten.

Linoa
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 849
Liittynyt: 23 Tammi 2006, 22:15

Vs: Hyviä kampaajia - Oulu

Viesti Kirjoittaja Linoa »

Hei, nyt kokemuksia tämän hetken Oulun kampaamoista! Täällä on Oulun juureksetkin lisääntyny viime aikasesta vähän.

Erityisesti haussa kuunteleva, osaava leikkaaja hakusessa. Mua kammottaa se, että jos nyt uskaltaudun kampaajalle ja haluan jotain tiettyä, että kampaaja pätkäsee mun tukan liian lyhyeksi tai ihan joksi muuksi kuin haluan. Melkeimpä sama missä päin Oulua kampaamo sijaitsee.
nita

Vs: Hyviä kampaajia - Oulu

Viesti Kirjoittaja nita »

Mie kävin viimeksi SalonSarassa, Anna leikkas. Kuunteli tosi hyvin, sanoin etten halua ohennusta kun kasvatan jne, ja leikkas kyllä just niinku halusin. Ihan bueno. Anto samalla värjäys- ja hoitovinkkejä, jotka oli kyllä tosi hyviä. Tais tulla neitosesta mulle vakkarileikkaaja :)
Nicci

Vs: Hyviä kampaajia - Oulu

Viesti Kirjoittaja Nicci »

Olen tykännyt käydä Prime Cutissa (tuomiokirkon lähellä), mutta en voi sanoa tätä kampaajaa (paikan omistaja) löydöksi.. ainakaan itselleni. Olen ollut ihan tyytyväinen, mutta en haltioissani hänen taidoistaan. Rempseä tytteli, mutta jotenkin tuntuu että meillä ei kuitenkaan kemiat ihan loksanneet, joten lakkasin käymästä - hinnatkin taisivat juuri nousta viimeisellä käynnilläni. Öö.. viime kesänä.. Kampaajan pitää kyllä tuntua mukavalta :) Mutta suosittelen käydä kokeilemassa kuitenkin :) "Omaa" kampaajaa vielä etsiskelen.. Kaipa sen vain itse kokeilemalla voi löytyä. Sinänsä haaste, sillä huonolla tuurilla on huonoon aikaan hyvällä kampaajalla, jonka luo ei enää eksy luullen kampaajaa vain keskiverroksi..  ::)
Blushing
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 555
Liittynyt: 03 Heinä 2008, 15:14

Vs: Hyviä kampaajia - Oulu

Viesti Kirjoittaja Blushing »

Suositelkaas mulle hyvää kampaajaa :) Aion siis leikkauttaa kerrostetut hiukset ja pahin pelko on että kampaaja kerrostaa liikaa, ts. tuloksena on hiuksissa 2 kerrosta, lookkina pottapää  ;D Mulla on viedä mukanani pari kuvaa siitä mitä tahdon, mutta kuitenkin toivon että kampaaja sanoo suoraan mikä tyyli mulle sopisi. Ettei sano kaikkeen; ihan miten sä tykkäät... Kun emmä tiedä mistä tykkään.
Vastaa Viestiin