Hyviä kampaajia - Oulu

Hiusmuutokset, hiuslaatuketjut yms.
Antur
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1510
Liittynyt: 04 Marras 2008, 04:08

Vs: Hyviä kampaajia - Oulu

Viesti Kirjoittaja Antur »

Täytyypä nyt tuoreella kokemuksella hehkuttaa Kauppurienkadun Salon Saraa ja erityisesti Tiinaa. Aivan ihana, kuunteli tosi hyvin toiveita ja toteutti ne presiis kuten lupasikin, tosi hellävaraiset otteet, kaikin puolin mukava kokemus. Vasta nyt kunnon vertailukohdan saatuani tajusin, kuinka kovakourainen kampaaja minulla aiemmassa elämässä on ollut ;D Tiina taisi kyllä saada vakkariasiakkaan, ei ihan heti huvita muita edes kokeilla.
"Morgenstern ach scheine
auf das Antlitz mein
Wirf ein warmes Licht
auf mein Ungesicht
Sag mir ich bin nicht alleine."


Iherbin ensitilaajille 5$ alennus koodilla QAK439.
Horros
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1878
Liittynyt: 04 Touko 2010, 22:48

Vs: Hyviä kampaajia - Oulu

Viesti Kirjoittaja Horros »

Onko kukaan käynyt Tuirassa Ekokampaamo Vihreässä huoneessa? Kovasti tuollainen ekoilu kiinnostaisi, mutten uskalla varmaan ihan umpimähkään mennä.
Salon Sarassa galleriassa olin kerran pätkäisemässä hieman latvoja, juuri sopivasti lähti sentti-pari, palvelussa ei valittamista, joskaan en nyt ihan varsinaisesti ihastunutkaan kun 28 euron hintakin vähän hirvitti.
Kuiva 3a-kihara, mid backin ja vyötärön välissä. Vegaaniset tuotteet, pakkausmuovin vähentäminen.
Luurankka
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1661
Liittynyt: 24 Maalis 2007, 21:12

Vs: Hyviä kampaajia - Oulu

Viesti Kirjoittaja Luurankka »

^ Harkitsin tuota mutta päädyin sitten toiseen paikkaan. Olisi kyllä mielenkiintoista kokeilla, etenkin myrkyttömämmät värit ja energialeikkaus kiinnostaisi.

"Energialeikkaus aloitetaan hieronnalla jossa käydään läpi niska-hartiaseutu ja pää. Hieronta elvyttää kehon lymfa- ja verenkiertoa ja parantaa hiustupen ravinnonsaantia ja elävöittää hiusta. Leikkaus tehdään teknisesti yhdistäen kaikki linjat toisiinsa, tavoitteena tasapainoinen, ilman muotoiluakin toimiva leikkaus, joka pysyy mallissaan pidempään."
Siivous ilman Tolua on teeskentelyä.
1 c F ii. Vaalea pehko. Herkkä helposti tukkiutuva sekaiho.
Horros
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1878
Liittynyt: 04 Touko 2010, 22:48

Vs: Hyviä kampaajia - Oulu

Viesti Kirjoittaja Horros »

No johan kuulostaa erikoiselta. En kyllä ole näillä näkymin mitään pientä tasoitusta erikoisempaa tekemässä - otsatukkaa tosin harkitsen jonkin verran, joten sitä ajatellen kiinnostaisi tietää kampaamoiden, erityisesti tuon, "laatuja".
Kuiva 3a-kihara, mid backin ja vyötärön välissä. Vegaaniset tuotteet, pakkausmuovin vähentäminen.
Heidijohanna
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 163
Liittynyt: 15 Joulu 2008, 22:51

Vs: Hyviä kampaajia - Oulu

Viesti Kirjoittaja Heidijohanna »

Kävin aikoinaan ottamassa elämäni parhaan permanentin Soul Womanissa Tommilla. Ei ollu mummopermis! Lopputulos oli kiharoiden tasaantumisen jälkeen aivan IHANAN laineinen ja kaunis. Enemmän luonnonkiharaa muistuttava kuin permanentti :) Nyt ihan vasta kävin uudelleen Soul Womanissa, leikkaus ja värjäys lyhyihin hiuksiin maksoi 104 euroa. Tommi ei näytä olevan enää töissä siellä, en ollut niin tyytyväinen tähän toiseen kertaan. Parturi (en muista nimeä) oli tosi kovakourainen pestessään hiuksiani ja kuivatessaan O.o Leikkaustulos oli kuitenkin todella ammattimainen.
sarvis

Vs: Hyviä kampaajia - Oulu

Viesti Kirjoittaja sarvis »

Luurankka kirjoitti: "Energialeikkaus aloitetaan hieronnalla jossa käydään läpi niska-hartiaseutu ja pää. Hieronta elvyttää kehon lymfa- ja verenkiertoa ja parantaa hiustupen ravinnonsaantia ja elävöittää hiusta. Leikkaus tehdään teknisesti yhdistäen kaikki linjat toisiinsa, tavoitteena tasapainoinen, ilman muotoiluakin toimiva leikkaus, joka pysyy mallissaan pidempään."
Varasin alkuvuodesta netissä ajan energialeikkaukseen. Kampaaja meni ihan vaikeaksi kun saavuin paikalle, koska mulla oli ennalta jonkun sorttista kerrostusta hiuksissa. "Kun tässä energialeikkauksessa on se idea että kaikki hiukset on yhtä pitkiä..." tai jotain sen suuntaista se mutisi.
Otin sitten tavisleikkauksen ja päähieronnan. Hieronta oli ihan mukavaa, mutta leikkaus ei ollut kummoinen. Mutta meillä ei selvästikään synkannut kampaajan kanssa yhtään, oli jotenkin vaivaantunut fiilis koko ajan.  ;D

Mutta yhteenvetona siis se, että energialeikkausta halajavien kannattaa käydä itse paikan päällä, jotta kampaaja näkee onko sulla letissä hyvät fibat.
Antur
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1510
Liittynyt: 04 Marras 2008, 04:08

Vs: Hyviä kampaajia - Oulu

Viesti Kirjoittaja Antur »

Salon Saran Tiinaan olen edelleen ollut tyytyväinen (ja nettivaraussysteemi on loistava juttu), mutta pohdinnassa on josko löytyisi vähän edullisempaa vaihtoehtoa jostakin. 35e pelkästä leikkauksesta on vähän siinä kipurajoilla, löytyyköhän jostain edullisempaa mutta silti ilman muuta taitavaa kampaajaa?
"Morgenstern ach scheine
auf das Antlitz mein
Wirf ein warmes Licht
auf mein Ungesicht
Sag mir ich bin nicht alleine."


Iherbin ensitilaajille 5$ alennus koodilla QAK439.
Antur
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1510
Liittynyt: 04 Marras 2008, 04:08

Vs: Hyviä kampaajia - Oulu

Viesti Kirjoittaja Antur »

Tuplapostaus, mutta kun tuli lisäkokemuksia aiheesta :) Kävin tänään ihan ex tempore La Felicitassa, sain ajan jo parin tunnin päähän ja -15% opiskelija-alennuksen kera leikkuu kustansi 30e. Ja tykkäsin kyllä lopputuloksesta kovasti, harmi etten tajunnut kysyä kampaajan nimeä, olisi tuolle ihan mukava päästä toistekin. Uskalsi keventää paksua lyhyttä tukkaani tosi reilulla kädellä ja päähieronta pestessä oli taivaallinen :D Vähän helläkätisempi veistä käyttäessä olisi ehkä voinut olla (en ole herkkis, ei tuo minua juuri häirinnyt mutta herkempää voisi häiritä). Eihän tuo nyt huiman edukas ollut, Ponnaria voisin testata ihan hinnan houkuttamana seuraavaksi.
"Morgenstern ach scheine
auf das Antlitz mein
Wirf ein warmes Licht
auf mein Ungesicht
Sag mir ich bin nicht alleine."


Iherbin ensitilaajille 5$ alennus koodilla QAK439.
Horros
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1878
Liittynyt: 04 Touko 2010, 22:48

Vs: Hyviä kampaajia - Oulu

Viesti Kirjoittaja Horros »

Ooh, kiitos selvityksestäsi! Itse olen tässä latvojen tasoituksen tarpeessa ja olen tuota La Felicitaa harkinnut, etenkin kun parhaimmillaan opiskelija-alennus on klo 11-15 arkisin 25 prosenttia! Enpähän pelolla sitten odottele tasausaikaa.  ;)
Kuiva 3a-kihara, mid backin ja vyötärön välissä. Vegaaniset tuotteet, pakkausmuovin vähentäminen.
Antur
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1510
Liittynyt: 04 Marras 2008, 04:08

Vs: Hyviä kampaajia - Oulu

Viesti Kirjoittaja Antur »

^Joo ihan mukava paikka se oli, joskin aika levoton ja meluisa kun tuoleja on niin monta, ei siinä paljoa jutustelemaan pysty mutta eipä se siinä pointti olekaan ;) Kyllä se ehdottomasti testata kannattaa, itsekin alun perin suunnittelin sen -25%:n hyödyntämistä mutta liian hyvä sauma vei voiton, ei tuo 30e nyt niiiin paha ollut. Etenkin tosiaan kaikkine hierontoineen ja kivoine kampauksineen, ja tuotteista tukkaan meni Tigiä ja Osista eli ihan mukava (pääsi testailemaan samalla itselle uusia potentiaalisia tuotteita ;)).

Ponnarissahan leikkuulle jäisi opiskelija-alennuksen jälkeen vain parikymppiä, joten se olisi vielä... Täytyy seuraavaksi kokeilla, nyt en malttanut koska kaikki mulle heti nyt ;)
"Morgenstern ach scheine
auf das Antlitz mein
Wirf ein warmes Licht
auf mein Ungesicht
Sag mir ich bin nicht alleine."


Iherbin ensitilaajille 5$ alennus koodilla QAK439.
Horros
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1878
Liittynyt: 04 Touko 2010, 22:48

Vs: Hyviä kampaajia - Oulu

Viesti Kirjoittaja Horros »

No niin, tänään kävin sitten tuon La Felicitan testaamassa ja pituutta lähti hiuksista useampikin sentti, nyt on aika lailla bsl...vähemmän olisi voinut ottaa, mutta jospa hiukseni saisivat lisää kasvuvoimaa kun kaikki hamppu on poissa. Alennuksenkin kanssa hinta ei jäänyt paljoa Salon Saraa alemmaksi, 26 euroa siitä tuli, mutta oma möhlimiseni (liikaa öljyä hiuksiin edellisenä päivänä, jouduttiin pesemään) lisäsi ajankulua. Tigin Resurrection-hoitoainetta meni latvoihin, jotka tuntuvat aika mukavilta nyt!

Jäi vaan ihmetyttämään, että kun mainitsin Tigin LPP-sarjan lämpösuojasta, kampaaja sanoi, ettei sen tehot riitä minun hiuksille ja että tarvitsisin jonkun hoitavamman hoitoaineen...Mietin, josko hän katsoi äkkiä lehdessä olevan kuvan purkin olevan vaikka Eco Awesome, ja mainitsin sen olevan lämpösuoja, mutta sama jatkui. Ei kai voi luulla, että laittaa pelkkää lämpösuojavoidetta hoitoaineeksi, varsinkin kun kerroin aiemmin käyttämistäni tuotteista?  0_0

Sarasta jäi ehkä parempi maku sitten jälkeenpäin.
Kuiva 3a-kihara, mid backin ja vyötärön välissä. Vegaaniset tuotteet, pakkausmuovin vähentäminen.
Antur
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1510
Liittynyt: 04 Marras 2008, 04:08

Vs: Hyviä kampaajia - Oulu

Viesti Kirjoittaja Antur »

^Valitettavan helposti voi kuvitella noinkin, kokemusta on... ::) Minullekin on kampaaja joskus sanonut, ettei lyhyeen tukkaan saa koskaan käyttää hoitoainetta, koska se automaattisesti lätsäyttää, joten en sinänsä ihmettelisi tuotakaan kommenttia. Kieltämättä minullekin jäi Sarasta positiivisempi kuva kaikkinensa, osaltaan siksikin kun siellä on tottunut käymään.

Kuka kampaaja sinulla oli, tai minkä näköinen?
"Morgenstern ach scheine
auf das Antlitz mein
Wirf ein warmes Licht
auf mein Ungesicht
Sag mir ich bin nicht alleine."


Iherbin ensitilaajille 5$ alennus koodilla QAK439.
Horros
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1878
Liittynyt: 04 Touko 2010, 22:48

Vs: Hyviä kampaajia - Oulu

Viesti Kirjoittaja Horros »

Sellainen hoikka blondi, nuori tyttö. Oikeastaan nyt olen jo toipunut pahimmasta "apua, latvani ovat tasaiset ja hiukset loppuvat kuin seinään"-shokista, tämä onkin ihan hyvä kun hiukset ovat olleet kiinni ja muutenkin asettuneet.
Kuiva 3a-kihara, mid backin ja vyötärön välissä. Vegaaniset tuotteet, pakkausmuovin vähentäminen.
Antur
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1510
Liittynyt: 04 Marras 2008, 04:08

Vs: Hyviä kampaajia - Oulu

Viesti Kirjoittaja Antur »

Ookei, minulla oli vähemmän hoikka mustahiuksinen varmaan vähän päälle parikymppinen neiti, jolla oli muuten itsellään aivan mielettömän upeat puolipitkät hiukset piilosänkineen! :) En yleensä perusta yhtään piilokaljuista tai -sängistä, mutta tuo oli toteutettu tosi hienosti. Ja tämän tyypin työn jäljestä tykkään aivan valtavasti nyt kun on enemmänkin itse laitellut tätä tukkaa, malli on tosi helppo mutta kuitenkin helposti näyttäväksi muokkailtavissa (annoin siis aika vapaat kädet), ja ennen kaikkea tukka on kauttaaltaan niin OHUT, että tämä on ihanan helposti käsiteltävissä :) Melkein saattaisi joskus harkita tuota uudestaankin, kunhan vielä käy tosiaan sen Ponnarin kokeilemassa...
"Morgenstern ach scheine
auf das Antlitz mein
Wirf ein warmes Licht
auf mein Ungesicht
Sag mir ich bin nicht alleine."


Iherbin ensitilaajille 5$ alennus koodilla QAK439.
Od3ssa
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2318
Liittynyt: 22 Tammi 2008, 09:37

Vs: Hyviä kampaajia - Oulu

Viesti Kirjoittaja Od3ssa »

Horros kirjoitti: Onko kukaan käynyt Tuirassa Ekokampaamo Vihreässä huoneessa? Kovasti tuollainen ekoilu kiinnostaisi, mutten uskalla varmaan ihan umpimähkään mennä.
Salon Sarassa galleriassa olin kerran pätkäisemässä hieman latvoja, juuri sopivasti lähti sentti-pari, palvelussa ei valittamista, joskaan en nyt ihan varsinaisesti ihastunutkaan kun 28 euron hintakin vähän hirvitti.
Alkoi nuo ekokampaamot kiinnostaa ja eilen vähän tutkiskelin kahden Oulun alueelta löytämäni ekokampaamon nettisivuja. Toinen oli NEO-Eheä olo, jossa tarjotaan näköjään jos jonkinlaisia palveluja ja varasin sinne ajan lauantaille, vaikka tuo Tuiran paikka oli ekana mielessä, mutta vaikutti valintaan parikin seikkaa. Vihreän huoneen kampaaja ei yhden kuvan perusteella kovin modernilta näyttänyt (juu tiedän, olen täysin pinnallinen ja eihän se ulkonäkö taidoista kerro mitään..) ja sain paremman ajankin NEO:sta. Saapi nyt sitten nähdä mitä hommasta tulee, hinnan ei ainakaan pitäis olla kalliimpi kuin mitä tavan kampaamoissa on ollut ja leikkauksen+monivärin otan.

Toki jos jollekulle on ehtinyt kokemusta em. paikoista tulla, niin kiinnostaa kuulla :).
Tulla lujaksi, pysyä pehmeänä. Siinä on haavetta kylliksi yhdelle elämälle. - Tommy Tabermann
Vastaa Viestiin