Hyviä kampaajia - Oulu

Hiusmuutokset, hiuslaatuketjut yms.
Luurankka
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1661
Liittynyt: 24 Maalis 2007, 21:12

Vs: Hyviä kampaajia - Oulu

Viesti Kirjoittaja Luurankka »

^ Millainen kokemus oli?  :) Tässä yritän pähkiä että missä kävisi ja tuo Neon paikka on yksi potentiaalinen vaihtoehto.
Siivous ilman Tolua on teeskentelyä.
1 c F ii. Vaalea pehko. Herkkä helposti tukkiutuva sekaiho.
sannaofia

Vs: Hyviä kampaajia - Oulu

Viesti Kirjoittaja sannaofia »

Vilkaisin Elumen-threadia, mutta en löytänyt kokemuksia Oulusta. Tietääkö kukaan, missä kampaamoissa elumen-värjäyksiä tehdään? Netin perusteella löysin Voguellen (elumen paketti leikkauksen kanssa 100e) ja mikähän se toinen oli, no siellä toisessa oli hinnastossa elumen yli 100e eikä hintaan nettisivujen perusteella kuulunut edes leikkausta.

Ei olisi aikaa soitella tai kiertää kaikkia kampaamoja läpi! :)
Od3ssa
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2318
Liittynyt: 22 Tammi 2008, 09:37

Vs: Hyviä kampaajia - Oulu

Viesti Kirjoittaja Od3ssa »

Luurankka kirjoitti: ^ Millainen kokemus oli?  :) Tässä yritän pähkiä että missä kävisi ja tuo Neon paikka on yksi potentiaalinen vaihtoehto.
Oho, en käy kovin usein näissä tukkatopiceissa, joten jäänyt huomioimatta sun viesti!

Värjäys oli ihan ok, ei haissut niin pahalle kuin normi värit, eikä kutissut päänahkaa ja minusta tuloskin oli ihan hyvä. Leikkaus sitten ei mennyt ihan putkeen, otsatukka ei tosiaankaan ollut sitä mitä piti ja sain itse kotona pätkiä sitä oikeaan muotoon. Että voisin tuon värin puolesta mennä uudelleen, mutta onhan se hassua leikkauttaa toisessa ja värjäyttää toisessa paikassa.

Kaveri oli käynyt kans tuolla ei tykännyt yhtään, ei oikein ollut ilmeisesti kampaaja ymmärtänyt mitä asiakas haluaa ja ei muutenkaan menneet jutut yksiin.

Ajattelin seuraavaksi testata Tuirassa olevaa ekokampaamoa :).
Tulla lujaksi, pysyä pehmeänä. Siinä on haavetta kylliksi yhdelle elämälle. - Tommy Tabermann
Sagu
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1110
Liittynyt: 26 Elo 2009, 12:40

Vs: Hyviä kampaajia - Oulu

Viesti Kirjoittaja Sagu »

Mä varasin tän ketjun innoittamana hiustenleikkuun La Felicitaan puolentoista viikon päähän :) Se -25% opiskelija-alennus päiväsaikaan houkutteli myös! Vähän jännittää, kun olen paria poikkeusta lukuunottamatta käynyt samalla kampaajalla noin 20 vuotta... ;D
Sagu
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1110
Liittynyt: 26 Elo 2009, 12:40

Vs: Hyviä kampaajia - Oulu

Viesti Kirjoittaja Sagu »

Mahtava La Felicita! :l Mua oikeasti vähän jännitti mennä kampaajalle, kun tukka oli niin järkyttävässä kunnossa ja leikkaus kasvanut ulos aikapäiviä sitten. Sain ihanan hellävaraisen pesun, huuhtelun yhteydessä sen päähieronnan, leikeltiin ja kuivattiin ja suoristettiin ja leikeltiin vähän vielä lisää. Hommassa vierähti tunti, ja hintaa jäi opiskelija-alennuksen jälkeen huikeat 29,80 e. :-* En valitettavasti tajunnut kysyä mun päätä saksineen kampaajan nimeä, mutta hoikka, ruskeasilmäinen nainen, jolla oli ruskea, puolipitkä tukka.
Linoa
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 849
Liittynyt: 23 Tammi 2006, 22:15

Vs: Hyviä kampaajia - Oulu

Viesti Kirjoittaja Linoa »

Täältä kehuja Alppilaan avatulle Parturi-kampaamo Evitalle! Mukava ja osaava kampaaja sekä nyt kun liike siirtyi Toppilasta Alppilaan tammikuun alusta, niin siellä taitaa olla vieläkin jotain avajaistarjouksia!  :ts
tipson
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1338
Liittynyt: 03 Tammi 2012, 20:04

Vs: Hyviä kampaajia - Oulu

Viesti Kirjoittaja tipson »

Sagu kirjoitti: Mahtava La Felicita! :l Mua oikeasti vähän jännitti mennä kampaajalle, kun tukka oli niin järkyttävässä kunnossa ja leikkaus kasvanut ulos aikapäiviä sitten. Sain ihanan hellävaraisen pesun, huuhtelun yhteydessä sen päähieronnan, leikeltiin ja kuivattiin ja suoristettiin ja leikeltiin vähän vielä lisää. Hommassa vierähti tunti, ja hintaa jäi opiskelija-alennuksen jälkeen huikeat 29,80 e. :-* En valitettavasti tajunnut kysyä mun päätä saksineen kampaajan nimeä, mutta hoikka, ruskeasilmäinen nainen, jolla oli ruskea, puolipitkä tukka.
Saitko sen koko luvatus alen? Mä sain -10% hinnasta vaikka kävin arkena keskipäivällä ja ois pitäny saada se -25%.. menin ihan lukkoon enkä kehannut sanoa mitään :(
Värjäämättömät, ruskeat hiukset, jotka ylettyvät vyötärölle.
riinam
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 591
Liittynyt: 23 Maalis 2009, 16:40

Vs: Hyviä kampaajia - Oulu

Viesti Kirjoittaja riinam »

Ketju on jo hetken ollut hiljainen, joten ajattelin kysäistä päivitystä suosituksiin :) Etsin kampaajaa, joka osais leikata kivan polkkatukan ja tietäis mua paremmin, mitä haluan. Jostain syystä en ole ikinä ollut täysin lumoutunut leikkauksista mitä mulla on ollut ja vihdoin haluaisin lähteä todella iloisena kampaajalta. Tukkaa on vähän enemmän ja se luonnontaipuisa, mikä asettaa omat haasteensa..
M_A
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 86
Liittynyt: 09 Heinä 2007, 19:53

Vs: Hyviä kampaajia - Oulu

Viesti Kirjoittaja M_A »

Mä voisin suositella kampaamo Figuuria ja sieltä Eevaa. Tosin jonot on pitkät ja hinnat on oikeastaan jo törkykalliit.. Mutta silti se nainen on nero, ainakin lyhyiden hiusten kanssa :)
Kasvatusvaihe menossa, pituus alkaa lähennellä 60cm. Hiuslaatu 1b M ii.
riinam
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 591
Liittynyt: 23 Maalis 2009, 16:40

Vs: Hyviä kampaajia - Oulu

Viesti Kirjoittaja riinam »

^ Kiitos vinkistä :) Osaatko sanoa, onko mallinmuutosleikkaus tuon 50€, mitä sivuilla lukee? Menee just ja just mun kipurajan sisään, kun kyse on mallinmuutoksesta.
Keira

Vs: Hyviä kampaajia - Oulu

Viesti Kirjoittaja Keira »

En usein tänne kirjoittele, mutta pitää kehua Lucky-parturia Merikoskenkadulla. Menin sinne aika lailla päähänpistosta kun tympiydyin puolipitkään tukkaan helteellä. Parturissa istahdin penkkiin ja hiuksia tuli leikkaamaan oikein mukava mies. En osannut sanoa oikein mitä tarkkaanottaen haluan, mutta lyhyeksi oli saatava ja polkkaa en halunnut. Mies kysyi, että saako leikata mitä haluaa ja vastasin myöntävästi.

"Hyvä. Mulla on VISIO!"

Sitten heppu leikkas tukkaa kuin kofeiinihöyryissä, niin kaoottista leikkaamista en oo ikänä nähny, vauhti oli ihan hurjaa  :D. Ei kauaa kestänyt kun oli ylimääräinen tukka lähtenyt. Mutta se leikkaus! Aivan täydellinen! Se parturi osasi lukea ajatuksiani paremmin kuin minä itse. Olin aivan häikäistynyt kuinka hyvältä näytin, ja niin ei ole koskaan aikaisemmin käynyt kampaajalla. Näytti vielä eri kampaustyylejä miten voisin hiuksia laittaa ja sanoi lopuksi, että näytän viis vuotta nuoremmalta ja ettei pitkä tukka sovi pätkääkään. Eikä kotona tarvinnut korjailla saksilla lopputulosta niin kuin usein olen joutunut tekemään. Plussaa vielä siitä, että käytti saksia eikä vuollut tukkaa veitsellä.

Ekaa kertaa elämässäni meen varmasti samalle tyypille uudestaan ja annan ihan vapaat kädet. Seinällä hinta oli 39 euroa, mutta veloitus oli vain 30€.
Lullah

Vs: Hyviä kampaajia - Oulu

Viesti Kirjoittaja Lullah »

^Oiskoha se yhtä inspiroitunut värien kanssa? :D Leikkauksen tiedän, mutta väri on vielä vähän auki, kun alkoi yhtäkkiä blondit houkuttelemaan. Pitää hieman kotona vielä säätää, mutta sit se lopullinen väri kampaajalla sitten. Olisi ihan lähelläkin. Onkohan heillä Wellaa? Oma luottokampaajani löytyy Voguellesta, mutta nyt ei ole Elumenvärjäys edessä, niin houkuttelisi Wella ja heidän color.id värit..
riinam
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 591
Liittynyt: 23 Maalis 2009, 16:40

Vs: Hyviä kampaajia - Oulu

Viesti Kirjoittaja riinam »

^ Kävin tuolla Luckyssa tänään ja tosi tyytyväisenä kyllä lähdin! Ainoa tieto mennessä oli, että polkka pitäis saada ja yhessä sitten pohdittiin, että millanen ois paras. Tukka pestiin, leikattiin pituus märkänä ja samalla totes et tukka kihartuu nätisti joten kuivattiin varovasti ja todettiin, et ohennusta reippaasti, mutta ei kerrostusta juurikaan ja hyvä tuli! Sanoi ettei kihartuvalle tukalle saa missään nimessä käyttää ohennussaksia, se vain pörrööntyy. Jäi kyllä hyvä fiilis  :ts
Viimeksi muokannut riinam, 17 Joulu 2014, 21:11. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Vastaa Viestiin