Hyviä kampaajia - Oulu

Hiusmuutokset, hiuslaatuketjut yms.
nita

Vs: Hyviä kampaajia - Oulu

Viesti Kirjoittaja nita »

Mie varmaan menisin käymään La Felicitassa, joka sijaitsee Rotuaarilla. Siellä on nuoria ja osaavia tyttösiä töissä, voisin suositella vaikkapa Lauraa, joka osaa asiansa ja vielä vähän enemmän :) Kannattaa varmaan kiertää kahtomassa muutamakin paikka, saa vähän tuntumaa tyyppeihin ja voi kysellä mielipiteitä haluamastaan mallista jne. Ja siinä saa samalla tunnusteltua vähän fiilistä, että oisko se tyyppi just se hyvä leikkaamaan just sun tukan :)
Blushing
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 555
Liittynyt: 03 Heinä 2008, 15:14

Vs: Hyviä kampaajia - Oulu

Viesti Kirjoittaja Blushing »

Tosi hyviä vinkkejä, kiitos! Täytyypä ottaa kuvat mukaan ja käydä joku päivä kiertelemässä kampaajia :)
Maasha
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 115
Liittynyt: 23 Tammi 2009, 11:24

Vs: Hyviä kampaajia - Oulu

Viesti Kirjoittaja Maasha »

Kauppurinkadun Salon Sara ja sieltä kampaaja Tiina. Loistavaa työtä ja jälkeä saa aikaan. Kerrankin kampaaja joka uskalsi reilusti ohentaa paksua tukkaani. Suosittelen lämpimästi :)
2b M iii
Blushing
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 555
Liittynyt: 03 Heinä 2008, 15:14

Vs: Hyviä kampaajia - Oulu

Viesti Kirjoittaja Blushing »

Nyt on La Felicitasta aika huomiseksi! Iiks, jännittää. Nyt pitäisi päättää vielä leikkaanko sen otsiksen vai en...  :-\
Antur
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1510
Liittynyt: 04 Marras 2008, 04:08

Vs: Hyviä kampaajia - Oulu

Viesti Kirjoittaja Antur »

Olisi Oulusta hakusessa edullinen ja osaava värjääjä, tavoitteena olisi saada vyötäröpituiseen mustaan tukkaan violetteja raitoja (eli värinpoistoa kaivattaisiin pohjalle). Onko kellään kokemusta ammattikoululla oppilastyönä teettämisestä? Hinnat olisivat ainakin työttömälle sopivaa luokkaa, tosin kesällä siellä tuskin on toimintaa...?
"Morgenstern ach scheine
auf das Antlitz mein
Wirf ein warmes Licht
auf mein Ungesicht
Sag mir ich bin nicht alleine."


Iherbin ensitilaajille 5$ alennus koodilla QAK439.
Susanna
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 53
Liittynyt: 15 Huhti 2008, 21:50

Vs: Hyviä kampaajia - Oulu

Viesti Kirjoittaja Susanna »

^ Oon käyny ottamassa värinpoiston ammattikoululla (Oulussa). Ihan tyytyväinen olin lopputulokseen, tosin kampaamossa mielestäni ovat käyttäneet vähän hellävarasempia tököttejä. Kyllähän siellä koululla opettaja seuraa oppilaan työskentelyä ja antaa ohjeita koko ajan, että ihan turvallisin mielin voi sielläkin käydä. :) Mutta niin kuin itsekin tuossa jo aavistelit niin kesällä siellä ei tosiaan ole toimintaa. Ite oon käyny nyt pari kertaa semmosessa vähä pienemmässä kampaamossa Oulun keskustassa, ku Salon Sofi  -on mielestäni ihan kohtuuhintainen ja väkikin siellä on osaavaa ja mukavaa :)

http://www.salonsofi.fi/
Reeta-
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 106
Liittynyt: 05 Syys 2008, 17:41

Vs: Hyviä kampaajia - Oulu

Viesti Kirjoittaja Reeta- »

Useamman kerran kävin SoulWomanissa Hannalla, mutta hän lopetti siellä ja siirtyiNioras-kampaamon. Olen tykännyt Hannan työnjäljestä eikä hintakaan ole hirveän korkea, pesu+föönaus+leikkaus 39 euroa.
Viimeksi muokannut Reeta-, 02 Helmi 2010, 17:11. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
1a/b F ii
taiqa

Vs: Hyviä kampaajia - Oulu

Viesti Kirjoittaja taiqa »

Onko kokemuksia La Felicitassa hiusten värjäyksestä? Hyvä opiskelija-alennus houkuttelee...

Itse olen kampaajalla tuolla kerran käynyt, ja ihan mukava kokemus oli ja paikkakin vaikutti siistiltä ja nuorekkaalta. Kampaajan nimi ei vaan jäänyt mieleen.
Jessie
Yleisvalvoja
Yleisvalvoja
Viestit: 1396
Liittynyt: 23 Tammi 2006, 01:38

Vs: Hyviä kampaajia - Oulu

Viesti Kirjoittaja Jessie »

Antur kirjoitti: Olisi Oulusta hakusessa edullinen ja osaava värjääjä, tavoitteena olisi saada vyötäröpituiseen mustaan tukkaan violetteja raitoja (eli värinpoistoa kaivattaisiin pohjalle). Onko kellään kokemusta ammattikoululla oppilastyönä teettämisestä? Hinnat olisivat ainakin työttömälle sopivaa luokkaa, tosin kesällä siellä tuskin on toimintaa...?
Mulle tehtiin joskus ruskea pohja ja päälle vaaleita raitoja. Lopputuloksessa ei pahemmin moitittavaa.
Eräs asia mikä erosi normikampaamokäynneistä oli, että työ (pohjaväri, vaalennus, raidat) tehtiin useassa vaiheessa, kun taas kampaajalla kaikki värit isketään samalla kertaa päähän, hyvin lopputuloksin. Aikaa siis vierähti, mutta kaiken kaikkiaan sanottava, että hinta-laatusuhde on kyllä kohdallaan.
Antur
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1510
Liittynyt: 04 Marras 2008, 04:08

Vs: Hyviä kampaajia - Oulu

Viesti Kirjoittaja Antur »

Kiitosta Dudum, muistatko yhtään paljonko operaatiolle tuli hintaa? Löysin sen hinnaston joskus jostain mutta olen vakuuttunut että luin sitä jotenkin väärin, ei kai siellä NIIN halpaa voi olla... ::)
"Morgenstern ach scheine
auf das Antlitz mein
Wirf ein warmes Licht
auf mein Ungesicht
Sag mir ich bin nicht alleine."


Iherbin ensitilaajille 5$ alennus koodilla QAK439.
Miho
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 283
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 09:57

Vs: Hyviä kampaajia - Oulu

Viesti Kirjoittaja Miho »

^Täältäpä löytyy 2009 vuoden hinnasto. :)  http://www.osao.fi/index.php?2063
Prisku

Vs: Hyviä kampaajia - Oulu

Viesti Kirjoittaja Prisku »

Itse kävin viikko sitten HairShop Terttu (tai ainakin melkein meni nimi oikein), sellaisella tytöllä kuin Taru ja oikein hyvä lopputulos tuli eikä mikään järkyttävän kallis. Mulla on itsellä lähes alaselkään hiukset jotka nyt värjättiin kokonaan ja laitettiin vaaleita raitoja & leikattiin. Yhteensä 70€, mutta silloin oli sellanen tarjous pitkille hiuksille, en tiedä onko vielä voimassa.

Itse olen kans käynyt opiskelijatyönä teettämässä, en kylläkään täällä Oulussa. Koko tukan värjäys+raidat maksoi 30€. Että halpaa on. Harmi kyllä, mä en pääse sinne ikinä asiakkaaksi kun mun hiusten laitossa menee ainakin se 3h ja meinaa loppua aika kesken, ja en ehdi sinne heti aamuksi.
Luurankka
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1661
Liittynyt: 24 Maalis 2007, 21:12

Vs: Hyviä kampaajia - Oulu

Viesti Kirjoittaja Luurankka »

^^ Melko isoja hintaeroja OSAO:n toimipisteiden välillä. Onkohan noihin lätkäisty joku keskustalisä ettei vääristä kilpailua "oikeiden" kampaamoiden tappioksi.
Siivous ilman Tolua on teeskentelyä.
1 c F ii. Vaalea pehko. Herkkä helposti tukkiutuva sekaiho.
Jessie
Yleisvalvoja
Yleisvalvoja
Viestit: 1396
Liittynyt: 23 Tammi 2006, 01:38

Vs: Hyviä kampaajia - Oulu

Viesti Kirjoittaja Jessie »

Antur kirjoitti: Kiitosta Dudum, muistatko yhtään paljonko operaatiolle tuli hintaa? Löysin sen hinnaston joskus jostain mutta olen vakuuttunut että luin sitä jotenkin väärin, ei kai siellä NIIN halpaa voi olla... ::)
Mun melkein kainaloon asti olevalle tukalle hinta oli muistaakseni noin 50 euroa, eli ei siellä silloin pari vuotta sitten kallista ollut.
Luurankka
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1661
Liittynyt: 24 Maalis 2007, 21:12

Vs: Hyviä kampaajia - Oulu

Viesti Kirjoittaja Luurankka »

Kävin kans Nioraksessa ja tykkäsin kovasti. Paikka oli siisti ja miellyttävä ja kampaaja mukava. Otteet oli määrätietoiset ilman minkäänlaista repimistä tai muuta hiustenrääkkäystä. Tukkaan meni ainakin Tigiä ja L´anzaa.

Menen ehdottomasti toisenkin kerran.
Siivous ilman Tolua on teeskentelyä.
1 c F ii. Vaalea pehko. Herkkä helposti tukkiutuva sekaiho.
Vastaa Viestiin