Hyviä kampaajia - Tampere

Hiusmuutokset, hiuslaatuketjut yms.
kivi

Vs: Hyviä kampaajia - Tampere

Viesti Kirjoittaja kivi »

Onko jollain kokemuksia Tampereen I.L.O.:sta?
Lumi

Vs: Hyviä kampaajia - Tampere

Viesti Kirjoittaja Lumi »

Onko kellään kokemusta Tampereen Hair Artista?
billabong
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 252
Liittynyt: 27 Tammi 2006, 15:43

Vs: Hyviä kampaajia - Tampere

Viesti Kirjoittaja billabong »

Nonih, käväsin sitten tänään kampaajalla Tampereen Napsissa. Oli kyllä ihana kokemus! Hiukset pestiin (en kyllä osaa sanoa millä, mutta joko lanzalla tai paul mitchellillä, oli semmoinen ananasmainen tuoksu) ja samalla kun hoitoaine vaikutti sain pienen päähieronnan. Märkinä hiukset kyllä kammattiin, mutta ei revitty yhtään ja kampakin oli harvapiikkinen. Föönaus tapahtui kyllä ainakin huolellisesti, kesti aika kauan, mutta tuo oli minusta vaan hyvä juttu. Muotoiluun käytettiin tigin cockya ja jotain tuubissa olevaa vahaa, veikkaisin lanzaa
Leikkaus tehtiin todella huolella ja se on sitä mitä halusinkin,  ehkä vähän pidemmäksi olisi voinut jäädä, mutta toisaalta en sanonut tarkkaan kuinka paljon saa enintään lähteä (eikä tämä tässä tapauksessa haittaa yhtään). Ja rikottu vino sivuotsiskin onnistui tositosi hyvin  :D
Tästä maksoin 38 €, joka on kyllä aika paljon pelkästä leikkauksesta. Mutta käyn kampaamossa aika harvoin joten voi sitä joskus maksaa vähän enemmänkin.
The difference between who you are and who you want to be, is what you do

Hiukset: 1b M ii. Vaaleat ja itsepäiset
peppi

Vs: Hyviä kampaajia - Tampere

Viesti Kirjoittaja peppi »

Mäkin kävin joskus aikoinaan Napsissa ja oli ihan hyvä paikka. Myös Hius-ja kauneusidea "alarannassa" on ok. Tuonne Placeen aion kyllä seuraavaksi Tampereella mennä. Muitakin on tullut kokeiltua mutta nämä minusta olleet parhaimmat. Nimimerkillä vaihteluvirkistää  ;D
Sini
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 218
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 20:11

Vs: Hyviä kampaajia - Tampere

Viesti Kirjoittaja Sini »

kivi kirjoitti: Onko jollain kokemuksia Tampereen I.L.O.:sta?
En ole itse käynyt, mutta kaksi kaveria kehui oikein kovasti  :)
Elliotta
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 480
Liittynyt: 21 Syys 2006, 20:40

Vs: Hyviä kampaajia - Tampere

Viesti Kirjoittaja Elliotta »

Ihastelen usein ystäväni hiustyyliä. Hänen vakiopaikkansa on Hius- ja meikkistudio The G.O.S. Itsenäisyydenkadulla. Aiemmin hän kävi NAPSissa, ja silloinkin kehuin hänen kampaajaansa. Molemmat ovat Tigi-kampaamoita.

Lisäys: kampaaja on nimeltään Lena. Olen itse käynyt pariin otteeseen, ja tykkään kovasti. Hyvää ja iloista asiakaspalvelua, osaavaa työskentelyä ja silmää sekä intoa luoda asiakkaalle sopivaa tukkatyyliä.
Viimeksi muokannut Elliotta, 06 Touko 2007, 18:36. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Miracle
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2154
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 13:24

Vs: Hyviä kampaajia - Tampere

Viesti Kirjoittaja Miracle »

Onko tietoa kampaamosta tampereen alueelta, minne sais ajan nopeasti? Ihan vaan leikkuuttamaan olen menossa ja huomenna pitäis päästä. Saakohan mistään aikoja, jos huomenna aamulla soittelen? Mites ammattikoulut? Saako niihin kuinka nopsasti aikoja?
Axamit
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1365
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 23:06

Vs: Hyviä kampaajia - Tampere

Viesti Kirjoittaja Axamit »

Miracle kirjoitti: Onko tietoa kampaamosta tampereen alueelta, minne sais ajan nopeasti? Ihan vaan leikkuuttamaan olen menossa ja huomenna pitäis päästä. Saakohan mistään aikoja, jos huomenna aamulla soittelen? Mites ammattikoulut? Saako niihin kuinka nopsasti aikoja?
Ammattikouluihin tuskin saa kovin nopeasti... Hämeenkadulla ainakin oli siellä yläpäässä joku kampaamo johon pääsi ilman ajanvarausta (oliskohan nimi ollut Headmakers?), siinä sen alusvaateliikkeen lähellä (hintatasosta en kyllä tiedä, sijainnin huomioon ottaen voi olla korkea  :-\). Muita varmaan löytyy paljon, joku muu osaa ehkä paremmin kertoa, tässä nyt tämä...
Elliotta
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 480
Liittynyt: 21 Syys 2006, 20:40

Vs: Hyviä kampaajia - Tampere

Viesti Kirjoittaja Elliotta »

Varmaan riippuu myös kellonajasta- luulisin että päiväaikaan on helpompi päästä nopeasti kuin toimistoaikojen ulkopuolella. Ja isoissa kampaamoissa on oletettavasti joku vapaana nopeammin, jos ei halua siis tietylle kampaajalle.
Miracle
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2154
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 13:24

Vs: Hyviä kampaajia - Tampere

Viesti Kirjoittaja Miracle »

Varasin ajan Hiusstudio Kristiinaan, kun sai vielä tälle päivälle sinne ajan :) Onko kenelläkään kokemusta tuosta paikasta? Toivottavasti eivät pilaa mun hiuksia  :-X Ei ainakaan kovin kallis paikka ole, leikkaus maksaa 31 euroa.
Nyt pitäisi vielä löytää ja tulostaa joku kiva malli, minkä sitten näyttäisin kampaajalle. Kuvan kanssa saa aina paremmin selitettyä millaiset hiukset haluaa :)
Nuppu
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1175
Liittynyt: 23 Tammi 2006, 12:31

Vs: Hyviä kampaajia - Tampere

Viesti Kirjoittaja Nuppu »

^ Hiuksia en ole käynyt siellä leikkuuttamassa, mutta joitain tuotteita ostanut kyllä ja kerran värjäyttänyt ripsetkin  ;) Ihan positiivisen mielikuvan olen saanut paikasta, henkilökunta vaikuttaa asiantuntevalta ja mukavalta. Tuo kuvan mukaanottaminen on aina varmin tapa päästä toivomaansa lopputulokseen  :) Kerrohan sitten, mitä pidit!
Miracle
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2154
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 13:24

Vs: Hyviä kampaajia - Tampere

Viesti Kirjoittaja Miracle »

Jep, mulla on aika 14.00, joten sen jälkeen kyllä ilmoittelen mitä hiuksille kävi. Mä oon aina aika skeptinen kampaajalle mennessä, kun en luota niiden taitoihin. Ja aika harvakseltaan sen takia siellä käynkin..
Onko tuolla minkä ikäisiä kampaajia? Jos nyt ei kuitenkaan mitään mummoa sattuis, olis kiva jos kampaaja tietäis tän päivän trendit :)
Nuppu
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1175
Liittynyt: 23 Tammi 2006, 12:31

Vs: Hyviä kampaajia - Tampere

Viesti Kirjoittaja Nuppu »

^ En minä ainakaan ole siellä mummoja nähnyt  ;D Siis henkilökunnan joukossa enkä kyllä muistaakseni muutenkaan  ;) Siellä on töissä pari nuorempaa (20-30 v, vaikea arvioida) tyttöä ja sitten se paikan omistaja, se Kristiina, joka on jotain 40 ja vaikuttaa kyllä olevan myös perillä trendeistä. Uskon, että valitsit hyvän paikan!  :)
Miracle
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2154
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 13:24

Vs: Hyviä kampaajia - Tampere

Viesti Kirjoittaja Miracle »

Okkei, toivottavasti olet oikeassa. Iltapäivällähän se sitten selviää. Kerroksittain kun ajattelin hiuksia leikata, niin se vähän pelottaa miten kampaaja sen toteuttaa. Joskus on mennyt ihan metsään, kun kampaaja on leikannut kerroksia minne sattuu. Mutta yritän olla vähän vähemmän skeptimistinen, tuomion annan vasta kun työ on valmis :) Laittelen sitten varmaan kuvaa, jos leikkaus onnistuu hyvin. Jos ei onnistu, niin sitten kuljen pipo päässä  :D
Nuppu
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1175
Liittynyt: 23 Tammi 2006, 12:31

Vs: Hyviä kampaajia - Tampere

Viesti Kirjoittaja Nuppu »

^ Hommaan kuin hommaan aina varma valinta Tampereella on Sari Anttilan Hiustalosta. Jos siis sattuu olemaan tänään töissä. Mutta tuskin enää perumaan ryhdyt  ;)
Vastaa Viestiin