Hyviä kampaajia - Tampere

Hiusmuutokset, hiuslaatuketjut yms.
FairyC
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 263
Liittynyt: 04 Touko 2011, 10:24

Vs: Hyviä kampaajia - Tampere

Viesti Kirjoittaja FairyC »

Oli pakko nyt saada hiuksia vähän freesattua ja latvatkin alkoivat olla huonossa kunnossa. En jotenkin halunnut enää kokeilla tuota Profia, vaan suunnistin etsimään uutta vakkarikampaamoa, joka olisi vaikka kätevämmin nykyisen kotimatkan varrella. Kävin KOKO by Vili Ketola kampaamossa ja hiustenleikkaajakseni valikoin Heinin. Ai että olen nyt tyytyväinen, että sinne menin. Heinillä oli selkeästi hyvinkin vankka ammattitaito ja näkemystä löytyi, että mitä hiuksille kannattaa tehdä. Leikkausmalli on hyvä ja työ oli huolellista. Lisäksi tykkäsin aivan älyttömästi paikan sisustuksesta. Poikkesi ihan täysin tavallisesta kampaamotyylistä, eikä radiosta kaikunut uusimmat listahitit, mikä sekin oli mukava asia. Paikka oli täydellinen pieneen hemmotteluun, varsinkin näin työssäkäyvälle perheelliselle, kun hiustenkäsittelypaikka oli yläkerrassa, ja siellä keskityttiin vain paikalla oleviin asiakkaisiin.
Ihan halvin ei tämäkään kampaamo ole, mutta niin tyytyväinen olen, että olen sen hinnan valmis maksamaan ilomielin.
FairyC
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 263
Liittynyt: 04 Touko 2011, 10:24

Vs: Hyviä kampaajia - Tampere

Viesti Kirjoittaja FairyC »

Lisää hyviä Kampaamo kokemuksia Tampereelta! Kävin päivittämässä hieman tätä hiuslookkia Sammonkadulla toimivassa Hair Factoryssa ja jestas, että olen nyt tyytyväinen hiuksiini. Kampaajana toiminut Malla sai hyvin kiinni siitä, mitä ajoin takaa. Hiuksista tuli todella hienot ja luonnollisen väriset liukuväristä huolimatta. Lisäksi hinnat eivät olleet kalleimmasta päästä. Suosittelen, mikäli hyvä Kampaamo on Tampereelta haussa.
Vastaa Viestiin