Hyviä kampaajia - Tampere

Hiusmuutokset, hiuslaatuketjut yms.
Tintu
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2578
Liittynyt: 02 Kesä 2009, 14:16

Vs: Hyviä kampaajia - Tampere

Viesti Kirjoittaja Tintu »

^ai hitto :-\  No, ei voi mitään! Minneköhän muualle pääsisi pikaisella varoitusajalla...rasta oli ihan hyvä, mutta en ollut kauhean vakuuttunut tekijän mielikuvituksesta. Ei sävyn sävyä päässä, vain yksi lattana sävy blondauksen jälkeen ja ei mitään ehdotuksia. Kaipaan jotain luovaa kampaajaa.
Kristiina
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1234
Liittynyt: 02 Heinä 2011, 12:53

Vs: Hyviä kampaajia - Tampere

Viesti Kirjoittaja Kristiina »

^ Olisiko tuo Prof hyvä? Paljon oon lukenut siitä hyvää, tosin itse en ole käynyt.. Vielä :)
Tintu
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2578
Liittynyt: 02 Kesä 2009, 14:16

Vs: Hyviä kampaajia - Tampere

Viesti Kirjoittaja Tintu »

^ehdin jo tuon viestin jälkeen varata aikaa Naps-kampaamoon. Luin siitä suht hyviä kommentteja joten uskalsin :)  Saa nähdä mitä tulee ja toivotaan ettei ole ihan hirveän hintaista...
SabbraCadabra

Vs: Hyviä kampaajia - Tampere

Viesti Kirjoittaja SabbraCadabra »

Sammonkadulla Hiusmesta on suuresti mun mieleen! Siellä oli tosi hyvä palvelu ja tukkalääkäriin pääsi ku käveli vaan sisään :) ystävällinen, kiva palvelu ja idearikas kampaaja^^ sinne uudestaan heti kun rahatilanne sallii ja tarvii taas mallinmuutosta!
SlowCheetah
Haiven
Haiven
Viestit: 10
Liittynyt: 06 Joulu 2010, 19:29

Vs: Hyviä kampaajia - Tampere

Viesti Kirjoittaja SlowCheetah »

Olen ollut hyvin tyytyväinen Hiushuone Figaroon, jossa kävin hiljattain. Laitettiin vaaleita raitoja, otsiksen leikkaus ja latvojen tasoitusta (kerroksittain leikattu). Eli ei siis mitään kauhean radikaalia, mutta mulle on hyvin tärkeää, että lopputulos on just eikä melkein, mitä haluan. ;D Jotenkin kampaajan kanssa myös osuu persoonallisuudet yhteen, tullaan hyvin juttuun ja sitä juttua on sopivasti. Hintaa tuli n. 80 e opiskelija-alen kanssa, ihan tyytyväisenä maksoin tuon.
itachi

Vs: Hyviä kampaajia - Tampere

Viesti Kirjoittaja itachi »

Profin Milla leikkasi pitkästä lyhyeksi. Aiempaa kokemusta kampaajista on hyvin vähän, mutta lyhyesti sanottuna tuntui hyvältä, kun kuunneltiin ja leikattiin mieluista.

Pitkästi sanottuna:
Aluksi kampaaja jututti ja kuunteli rauhassa, mitä haluaisin ja niin suunnittelussa kuin toteutuksessakin sitten osoitti, että toiveeni olivat välittyneet. Milla täydensi haaveitani ideoillaan, ja päähän tuli tietty parempaa kuin osasin kuvitellakaan :)

Iso hiusmuutos jännitti, joten oli rauhoittavaa, kun kampaaja selosti ja perusteli tekemisiään. Työn aikana ja vielä lähtiessäkin korostettiin, että saa sanoa, jos tuntuu, että joku mättää ja myöhemminkin saa tulla korjauttamaan, jos vasta kotona huomaa jotain kummallista. Sain ohessa opastusta lyhyen tukan käsittelyyn jatkossa, mikä tuli tarpeeseen näin hiushistoriani ensimmäisen lyhyen leikkauksen kanssa.

Aikaa kului jonkin verran enemmän kuin nettivarauksesta rapsahtanut 60 min, mutta päähäni kuluneesta yliajasta ei veloitettu ekstraa. Lisäpisteet siitä, ettei missään vaiheessa vaikuttanut  kiirehtimiseltä. Itse en nähnyt kelloa kampauspisteelle, enkä edes tajunnut ajankulua ennen lähtöäni.

Jännityksellä odotan, mitä tästä tulee, kun alan itse pestä ja laittaa, mutta olen luottavainen. Jo kerkesi harmittaa, etten kampaajalta lähtiessä tavallista enempää kiittänyt tai kehunut hämmennykseltäni.
satuprinsessa
Haiven
Haiven
Viestit: 11
Liittynyt: 11 Tammi 2013, 17:17

Vs: Hyviä kampaajia - Tampere

Viesti Kirjoittaja satuprinsessa »

Tuli käytyä eilen Hiusmestassa,kun piti saada hamppulatvat pois. Kampaaja oli todella nopea ja osaava, semmonen vähän vanhempi nainen. Hassua oli, että puhuimme hiusten hoidosta ja mitä tuotteita mä käytän niin se sanoi ettei sun kannata välttis hommata heiltä mitään purnukkaa mukaan kun sulla niitä tuntuu olevan.  :D säästyipä nekin rahat!
Efva
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 869
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 20:36

Vs: Hyviä kampaajia - Tampere

Viesti Kirjoittaja Efva »

Ketäs suosittelisitte Profista nyt, kun Saara on taas heinäkuussa jäämässä äitiyslomalle? Kriteereinä lähinnä, että pystyisi mahdollisimman hyvin ylläpitämään Saaran aikaansaamaa leikkausta ja raidoitusta.  ;D Tämän ketjun kokemusten perusteella harkitsen lähinnä Jaanaa ja itachin viestin perusteella ehkä myös Millaa.

Olen siis käynyt Saaralla nyt jo useamman vuoden, ja olen ollut todella tyytyväinen hänen työnjälkeensä. Hänen edellisen äitiyslomansa aikana kävin Antilla, mutta hän ei oikein ollut kampaajana eikä persoonana minun makuuni. Hän on varmasti hyvin pätevä ja ansioitunut kampaaja, mutta en oikein pitänyt siitä, miten sitä piti niin monessa käänteessä tuoda sanallisesti esiin. Tuli epämukava olo, kun tuntui että koko ajan olisi pitänyt olla kauhean vaikuttunut niistä jutuista.  ;D Hän myös dissasi nykyisiä hiustenmuotoilutapojani niistä ensin kyseltyään, muttei kuitenkaan kertonut miten minun niitä sitten kannattaisi laittaa.

Tuo nyt on toisaalta pikkuseikka; pahempaa oli se, etten ollut ollenkaan tyytyväinen leikkauksen lopputulokseen. Ilmeisesti meille tuli jokin kommunikaatiokatkos, koska mallia muutettiin tavalla jota en todellakaan halunnut (etummaisista hiuksista lyhennettiin paksu osuus sellaiseksi erilliseksi hankalasti käsiteltäväksi lipareeksi). Lähdin tuolloin kampaajalta etutukka vaivaannuttavasti silmien edessä roikkuen, ja sitä sitten kasvateltiinkin Saaran paluuseen saakka.

itachi

Vs: Hyviä kampaajia - Tampere

Viesti Kirjoittaja itachi »

Efva, jos Millan saksenjälki kiinnostaa niin hiusmuutosketjussa on kuva hänen viime kerralla minulle tekemästä leikkauksesta: http://www.juurikasvu.org/smf/http://lo ... 01#p983401
Olen käynyt nyt kahdesti Millalla ja tykännyt kovasti mm. siitä ettei hiuksiani tai niiden käsittelytapojani arvostella. Mukanani olen aina vienyt selitysavuksi nipun kuvia mieluisista ja epämieluisista hiuksista.
ellen
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Viestit: 4528
Liittynyt: 08 Joulu 2006, 11:20

Vs: Hyviä kampaajia - Tampere

Viesti Kirjoittaja ellen »

Haluan kokeilla Olaplex-käsittelyä ja ajattelin myös samalla kokeilla uutta kampaamoa/kampaajaa. TH-paja ja Prof ovat ihan hyviä paikkoja, mutta useasti hommasta jää silti vähän sellainen blääh-maku. Senpä takia yritän olla rohkea ja kokeilla Stile-kampaamon kampaajaa, Reetta Kakkoa. Jos jollakin on kokemuksia kyseisestä paikasta ja kampaajasta, niin lukisin niitä mielelläni :) .

Edit: Reetalla käyty ja hän oli ihan ok. Ei ollut siis mikään elämää mullistava käynti, vaikka Reetta olikin oikein kiva ja ihan osaava. Ihan täysin tyytyväinen en hiuksiini ole, mutta ylipäänsä käynti oli ihan onnistunut. En taida kuitenkaan mennä enää toiste, sillä kampaamon toinen kampaaja (varmaankin omistaja) Laura oli sen verran ärsyttävä tyyppi, että mulla meni hermot hänen kovaäänisiin maneereihin parin tunnin aikana. Pienessä tilassa joutuu kuuntelemaan toistakin kampaajaa paljon, joten en taida käyä Stilessä enää sen takia ::) ;D :-[ . Hintataso oli mielestäni turhan korkea, vaikka laatu ei päätä huimannutkaan.
Viimeksi muokannut ellen, 15 Kesä 2015, 09:29. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Efva
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 869
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 20:36

Vs: Hyviä kampaajia - Tampere

Viesti Kirjoittaja Efva »

Efva kirjoitti: Ketäs suosittelisitte Profista nyt, kun Saara on taas heinäkuussa jäämässä äitiyslomalle? --Tämän ketjun kokemusten perusteella harkitsen lähinnä Jaanaa ja itachin viestin perusteella ehkä myös Millaa.
itachi kirjoitti: Olen käynyt nyt kahdesti Millalla ja tykännyt kovasti mm. siitä ettei hiuksiani tai niiden käsittelytapojani arvostella. Mukanani olen aina vienyt selitysavuksi nipun kuvia mieluisista ja epämieluisista hiuksista.
Kiitos taannoisista suosituksista. Varasin nyt Millalle ajan syyskuun alkuun. Toivottavasti synkkaa. :)

EDIT: Kampaajakäynnin jälkeinen päivitys. Olen ollut todella tyytyväinen Millan työnjälkeen, ja ainakin tämän yhden kokemuksen perusteella käyn hänellä ihan yhtä mielelläni kuin Saarallakin. :)
Viimeksi muokannut Efva, 29 Syys 2015, 12:44. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Sylvia
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 704
Liittynyt: 15 Marras 2007, 15:39

Vs: Hyviä kampaajia - Tampere

Viesti Kirjoittaja Sylvia »

Mä kävin reilu kuukausi sitten leikkauttamassa melkein takamukseen ulottuvan tukan pitkäksi polkaksi Hius7:ssa Niinalla Sammonkadulla ja suosittelen kyllä lämmöllä. Vaikka muutos oli iso, niin mulla oli koko kampaajan ajan tosi luottavainen fiilis ja lopputulos oli parempi kuin oisin uskaltanut toivoa. Vaikka pituudesta lähti yli puolet niin uusi tukka näytti ja tuntui heti luontevalta ja omalta, niin hyvin se sopi. Niina kuunteli tosi hyvin, mutta hänellä oli myös vahva oma näkemys jutuista. Ei kuitenkaan mitenkään jyrännyt mielipiteillään vaan kaikesta pystyi keskustelemaan. Myös persoonana Niina oli tosi miellyttävä, sopivan puhelias ja tosi ystävällinen.

Kaverini on käynyt tuolla Hius7:ssa jo vuosia ja hänen hienojen leikkausten perässä sinne itse uskaltauduinkin ja onneksi niin, tästä tuli kyllä vakipaikka. Hinnatkin oli mun mielestä ihan kohtuulliset. Leikkaus maksoi 32e ja opiskelija-alennus on 10%. Leikkauksesta on tosiaan jo reilu kuukausi ja malli toimii edelleen eikä mitään valittamisen aihetta ole ilmennyt.
1c M ii
Mirkka
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 282
Liittynyt: 25 Tammi 2006, 23:51

Vs: Hyviä kampaajia - Tampere

Viesti Kirjoittaja Mirkka »

Mulla on tietynlainen ongelma... Tarttis löytää kampaaja joka suostuu liukuvaalentamaan pitkät hiukset. Mulla EI oo paksut hiukset, mutta peppuun asti ylettyvät ja tähän mennessä ne paikat joissa oon käynyt kysymässä on sanonut etteivät suostu värjään mun hiuksia ellei saa ensin leikata lyhyemmiksi  ::) Liikaa töitä värjätä tän pituiset kuulemma. Vaikka mulla määrällisesti on vähemmän hiuksia kuin monella joilla on vyötärön mittaiset tai jopa BSL-pituiset hiukset... Enkä oo edes pitkä ihminen...

Eli te joilla on henkilökohtaista kokemusta siitä että ootte värjännyt pitkät hiuksenne kampaajalla, missä ootte käyneet?

GloHair, LuxRoom, Naps mm. ovat poissa laskusta (pitää kaivaa esiin lista missä kävin kyselemässä).
lynx
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3032
Liittynyt: 01 Syys 2006, 15:32

Vs: Hyviä kampaajia - Tampere

Viesti Kirjoittaja lynx »

^Oletko Profia kokeillut? Siellä ainakin Jenni on tehnyt paljon liukuvärjäyksiä.
satuprinsessa
Haiven
Haiven
Viestit: 11
Liittynyt: 11 Tammi 2013, 17:17

Vs: Hyviä kampaajia - Tampere

Viesti Kirjoittaja satuprinsessa »

Onko kellään kokemuksia Rastan Elinasta? Melkein kaikilla tuntuu olevan huonoja tai keskinkertaisia kokemuksia kampaamosta ja sen työntekijöistä, mutta haluaisin silti kokeilla, että löytyiskö täältä se vakkarikampaaja. :) Ja olen siis kiinnostunut enemmän leikkausjäljestä.
Vastaa Viestiin