Hyviä kampaajia - Tampere

Hiusmuutokset, hiuslaatuketjut yms.
Axamit
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1365
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 23:06

Hyviä kampaajia - Tampere

Viesti Kirjoittaja Axamit »

Hei kertokaa Tampereeltakin päin jotain hyvää!
Viimeksi muokannut Axamit, 28 Tammi 2009, 16:45. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tiukunen
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 259
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 20:57

Vs: Hyviä kampaajia - Tampere

Viesti Kirjoittaja Tiukunen »

mania kirjoitti: Hei kertokaa Tampereeltakin päin jotain hyvää  ;D!
Mä käyn Hius-ja Kauneuskeskus Placessa, www.place.st

Olen ollut joka kerta enemmän kuin tyytyväinen, käyn aina samalla kampaajalla, miksikäs sitä vaihtaisi kun on hyvän löytänyt!  ;)  Placessa on kivan nuorekas ja rento tunnelma ja ajanvarauksen voi tehdä netissä, mikä on mun mielestä tosi kätevää. Suosittelen lämpimästi!  :D
Hiukset: puolipitkät,tummanruskeat,värjätyt,melko hyväkuntoiset, luonnonkiharat, hennot ja kuivat. 2c-3bFi/ii.
Tiusku
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 411
Liittynyt: 22 Tammi 2006, 15:20

Vs: Hyviä kampaajia - Tampere

Viesti Kirjoittaja Tiusku »

Tiuku kirjoitti: Mä käyn Hius-ja Kauneuskeskus Placessa, www.place.st

Olen ollut joka kerta enemmän kuin tyytyväinen, käyn aina samalla kampaajalla, miksikäs sitä vaihtaisi kun on hyvän löytänyt!  ;)
Kenellä oot käyny Placessa? Mulla on Placesta sekä hyviä että hiukan huonompia kokemuksia (ei siis todellakaan mitään katastrofeja)... Siellähän niitä kampaajia taitaa pyöriä jotain parisenkymmentä! ::)
Ever tried. Ever failed. No Matter. Try again. Fail again. Fail better. ~Samuel Beckett
Sini
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 218
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 20:11

Vs: Hyviä kampaajia - Tampere

Viesti Kirjoittaja Sini »

Olen käynyt pari kertaa Tampereelle Hiusstudio Pia Laitilalla (Rongankadulla). Siellä on tosi hyvät hinnat, usein lehdessä alekuponkeja ja kampaajalla on aina ollut aikaa rauhassa kuunnella mitä toivon, antaa ehdotuksia jne. Ja mieltä on tietenkin aina ilahduttanut kun kampaaja muistaa mitä edelliskerralla tehtiin ja millaisessa kunnossa hiukset oli silloin.
Gotcha

Vs: Hyviä kampaajia - Tampere

Viesti Kirjoittaja Gotcha »

Sini kirjoitti: Ja mieltä on tietenkin aina ilahduttanut kun kampaaja muistaa mitä edelliskerralla tehtiin ja millaisessa kunnossa hiukset oli silloin.
Hyvällä kampaajalla onkin aina asiakaskortisto, johon merkataan mitä on tehty, hiustenkunto ja pituus, että osaa varata väriä varastoon, jos asiakas ottaa usein saman värin. Mulla oli tapana merkata vielä sekin kuinka tyytyväinen asiakas työhöni oli. Jos tuli tehtyä asiakas enemmän kuin tyytyväiseksi, niin todella varma sai olla siitä, että asiakas halusi samanlaista seuraavallakin kerralla. (samaa väriä ja suht samaa mallia tarkoitan, prikulleen samanlaistahan ei voi tehdä. Mutta sinne päin, joskus osuu tosi lähelle, joskus vähän vähemmän lähelle, käsityöammatti...)
Huuhkaja
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1032
Liittynyt: 25 Tammi 2006, 15:46

Vs: Hyviä kampaajia - Tampere

Viesti Kirjoittaja Huuhkaja »

Olen käynyt monen vuoden ajan Tampereella H&M Headmakersilla (kampaajani nimi Annukka), ja olen ollut oikein tyytyväinen työn tuloksiin, saamiini hiustenhoito- ja tuotevinkkeihin, sekä kasvatusprojektini aikana saamaani tsemppaukseen.  :) Hinnat tosin ovat mielestäni kalliit.
sus-su

Vs: Hyviä kampaajia - Tampere

Viesti Kirjoittaja sus-su »

Tykkään Tampereen Placesta. Käyn yleensä opiskelijoilla, jolloin hinnat on -50% ja työtä valvotaan kuitenkin todella tarkasti. Palvelu on aina ollut ystävällistä ja asiantuntevaa.
dreadviolet
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 88
Liittynyt: 05 Kesä 2006, 02:11

Vs: Hyviä kampaajia - Tampere

Viesti Kirjoittaja dreadviolet »

Jälleen yksi ääni Tampereen Placelle, eritoten Hannamarille.

Entinen Placen vakikampaajani Sanna/Sani muutti Ouluun, ja  oli ainakin vielä parisen vuotta sitten töissä Bumerangissa. Häntäkin voin lämpimästi suositella.

www.dreadviolet.com

Otan vastaan rastatilauksia kesällä 2011
Tanya
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 235
Liittynyt: 23 Touko 2006, 17:07

Vs: Hyviä kampaajia - Tampere

Viesti Kirjoittaja Tanya »

dreadviolet kirjoitti: Jälleen yksi ääni Tampereen Placelle, eritoten Hannamarille.

Entinen Placen vakikampaajani Sanna/Sani muutti Ouluun, ja  oli ainakin vielä parisen vuotta sitten töissä Bumerangissa. Häntäkin voin lämpimästi suositella.
Eikös tuolla Placessa ole ihan hirveät hinnat? Ainakin kun katoin nettisivuilta hinnastoa niin tuntui aika kalliilta paikalta. Oon yrittäny jo pitkään löytää Tampereelta hyvää ja kohtuuhintaista kampaamoa, mutta ei ole kyllä vielä tullut vastaan... Opiskelijabudjetilla kun ei hirveän kalliita kampaamokäyntejä maksella. Kaiken lisäksi kun on vielä pitkät ja paksut hiukset niin maksaa ihan tuhosti. Oon jopa harkinnu leikkaavani hiukset lyhyemmiksi, jotta kampaamokäynnit ei olis niin kalliita... Kouvolassa kun asuin niin aina maksoi vaan jotain 70 euroa väri, raidat ja leikkaus pitkiin hiuksiin. Täällä Tampereella kun maksaa yli satasen pelkkä väri ja leikkaus!  >:(
1cFii
Jenni.
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1638
Liittynyt: 03 Kesä 2006, 14:42

Vs: Hyviä kampaajia - Tampere

Viesti Kirjoittaja Jenni. »

Antaakaas vinkkejä hyvistä edullisista kampaajista Tampereen keskusta-alueella.
Viimeksi muokannut Jenni., 11 Heinä 2006, 20:40. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kukaan ei huijaa, kaikki vain muuttavat sääntöjä.
aubergine
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 85
Liittynyt: 22 Kesä 2006, 12:37

Vs: Hyviä kampaajia - Tampere

Viesti Kirjoittaja aubergine »

Tanya kirjoitti:
dreadviolet kirjoitti: Jälleen yksi ääni Tampereen Placelle, eritoten Hannamarille.

Entinen Placen vakikampaajani Sanna/Sani muutti Ouluun, ja  oli ainakin vielä parisen vuotta sitten töissä Bumerangissa. Häntäkin voin lämpimästi suositella.
Eikös tuolla Placessa ole ihan hirveät hinnat? Ainakin kun katoin nettisivuilta hinnastoa niin tuntui aika kalliilta paikalta. Oon yrittäny jo pitkään löytää Tampereelta hyvää ja kohtuuhintaista kampaamoa, mutta ei ole kyllä vielä tullut vastaan... Opiskelijabudjetilla kun ei hirveän kalliita kampaamokäyntejä maksella. Kaiken lisäksi kun on vielä pitkät ja paksut hiukset niin maksaa ihan tuhosti. Oon jopa harkinnu leikkaavani hiukset lyhyemmiksi, jotta kampaamokäynnit ei olis niin kalliita... Kouvolassa kun asuin niin aina maksoi vaan jotain 70 euroa väri, raidat ja leikkaus pitkiin hiuksiin. Täällä Tampereella kun maksaa yli satasen pelkkä väri ja leikkaus!  >:(
Ei Tampereen Placessa mielestäni sen kalliimpaa ole kuin muissakaan keskustan kampaamoissa. Sieltä saa pienen opiskelija-alennuksenkin. Olen käynyt Placessa varmaan viidellä eri kampaajalla, mutta koskaan en ole ollut erityisen tyytyväinen. Tulos on ollut ihan ok, mutta ei koskaan "täydellinen". Kampaajat eivät juuri turhia asiakkaalle löpise, mikä on toisaalta hyväkin. Jotenkin itse vain kaipaisin jonkinlaista kommunikaatiota. Hannamari värjäsi hiukseni tumman harmaaksi, vaikka tarkoitus oli laittaa vaaleahkoja raitoja. Hän kyllä tarjoutui värjäämään uudelleen, koska jotakin meni selvästi pieleen. Sinänsä ei siis mikään katastrofi  :)

Suosikkini keskustassa on Headline ja siellä Mari. Todella asiantunteva ja mukava kampaaja. Ja ennenkaikkea on valmis tekemään jotain muutostakin joskus eikä vain tasailemaan latvoja. Harmi vaan, että Headline on vielä kalliimpi kuin Place. Viimeksi kävinkin Sannariissa cityshopparin -40% tarjouksen vuoksi. Normaalihinnalla en kyllä menisi. Pettymys oli suuri, kun en huomannut hiuksissani mitään eroa 2,5 tunnin istumisen jälkeen.
tenn
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 702
Liittynyt: 07 Helmi 2006, 20:25

Vs: Hyviä kampaajia - Tampere

Viesti Kirjoittaja tenn »

Paljos tuolla Tampereen Sannariissä maksaa 2-värivärjäys+leikkaus? Ajattelin käyttää sen cityshopparin -40% tarjouksen kun Tampereella mennään käymään ensi viikolla.
aubergine
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 85
Liittynyt: 22 Kesä 2006, 12:37

Vs: Hyviä kampaajia - Tampere

Viesti Kirjoittaja aubergine »

tennari kirjoitti: Paljos tuolla Tampereen Sannariissä maksaa 2-värivärjäys+leikkaus? Ajattelin käyttää sen cityshopparin -40% tarjouksen kun Tampereella mennään käymään ensi viikolla.
Minäkin käytin tuon cityshoppariedun. Laitettiin raitoja kahdella eri vaalean sävyllä. Kuten tuolla aikaisemmin jo valittelin en ollut kovin tyytyväinen. Lähinnä siihen, että juurta ei värjätty ollenkaan, vaikka se sitä väriä olisi eniten tarvinnut. Yritin sanoa kampaajalle, mutta hän väitti raitojen häivyttävän tumman juuren. Nyt tässä yritän sinnitellä karmean juurikasvun kanssa. Ei olisi varaa mennä taas kampaajalle.

Sitten asiaan: elikäs raidat +siistimisleikkaus oli 95€. Siitä sitten -40%. Hiukseni lasketaan pitkiksi, vaikkeivat ne omasta mielestäni pitkiä ole nähnytkään. :)

Edit. En tiedä hiustesi pituutta. Mutta ehkä jotain osviittaa antaa tuo paikan hintatasosta...
Viimeksi muokannut aubergine, 17 Elo 2006, 22:32. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
tenn
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 702
Liittynyt: 07 Helmi 2006, 20:25

Vs: Hyviä kampaajia - Tampere

Viesti Kirjoittaja tenn »

aubergine: kiitos! Juu lyhyet hiukset mulla on, pitää nyt sitten katsoa uskaltaako mennä tuonne ::)
Tanya
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 235
Liittynyt: 23 Touko 2006, 17:07

Vs: Hyviä kampaajia - Tampere

Viesti Kirjoittaja Tanya »

Onko kukaan täällä Tampereella käyny PS Hiusstudiossa? Joku taisi kehua sitä jollain toisella foorumilla. Olisi kiva kuulla kokemuksia sieltä, kun sieltä vissiin saa hyvän opiskelija-alenkin...  :)

Varasin nyt sitten ajan tonne ensi viikoksi. Kampaajan nimi oli Jenni jolle oon menossa. Saa nähdä kuinka käy. Toivottavasti väri ja leikkaus sitten onnistuu. Vaikutti ainakin hyvältä kampaamolta, kun oli myynnissä Tigiä, Joicoa ym. Pelottaa silti mennä ihan uuteen paikkaan, kun ei yhtään tiedä kuinka ammattitaitoista porukkaa siellä on... Kokemuksia tuolta edelleen kaivataan jos joku vaikka olis käyny siellä.  :)
Viimeksi muokannut Tanya, 31 Elo 2006, 14:00. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
1cFii
Vastaa Viestiin