Sivu 1/1

Hyviä kampaajia - Turku

Lähetetty: 22 Tammi 2006, 11:29
Kirjoittaja tukutuku
Kerrotteko samalla sitten, mitä teille on tehty kampaajalla, minkähintaista on ollut jne. Mua ainakin kiinnostais.  :)

Täällä Turussa mulle ainakin on suositeltu useimmiten Humalistonkadun Avantgardea. Oon käynyt siellä muutaman kerran, joka kerta eri tyypillä, ja lopputulos on ollut "ihan ok." Hinta on siedettävä, n. 75e väri ja leikkaus pitkiin hiuksiin. Palvelu on hyvää ja kampaajat kivoja, mutta silti paikka ei mitenkään suunnattomasti sykähdytä. Jotenkin sitä aina toivoo, että kampaajalta tulee pois hiukset sädehtivinä ja itsekin suorastaan uudestisyntyneenä, ja sitten pettymys on suuri, kun näyttää ihan samalta kuin ennenkin, mitä nyt hiuksissa on vähän tasaisempi väri.  ;) Etsintä siis jatkuu. Ens perjantaina meen taas uuteen paikkaan. Kerron sitten siitäkin kokemuksia.

Vs: Hyviä kampaajia - Turku

Lähetetty: 22 Tammi 2006, 15:06
Kirjoittaja Luomo
tukutuku kirjoitti: Täällä Turussa mulle ainakin on suositeltu useimmiten Humalistonkadun Avantgardea.
Oon käynyt vuosia Avantgardessa Markulla (joka myös monen muun mielestä on paikan paras kampaaja) ja on minusta kyllä paras tapaamani kampaaja. Aika ajoin kokeilen muitakin kampaajia, mutta minusta hän on huippu juuri siitä, että vaikka en yleensä mitään mullistavia muutoksia halua, niin aina hän leikkaa hiuksiin jonkin kivan jipon. Eli aina tulee vähän ekstraa siihen mitä toivoin, mutta kuitenkin aina kuuntelee tarkkaan, mitä haluan.

Olen kokeillut myös muitakin, olen käynyt esimerkiksi Pakko olla in- ja Point-kampaamoissa, ja jälki oli suunnilleen sellaista kuin pyysin, mutta niissä ei kuitenkaan ollut mitään "ekstraa". Kun minä en ole kampaaja, niin toivon hyvältä kampaajalta kykyä jalostaa toiveitani.

Vs: Hyviä kampaajia - Turku

Lähetetty: 22 Tammi 2006, 23:45
Kirjoittaja Magdalena
Mun vakikampaaja täällä Turussa on Funky Starin Olli. Tekee aina ihan loistavaa jälkeä ja aina olen saanut haluamani lopputuloksen, varsinkin kun monesti menen vielä mallikuvan kanssa. Leikkaus maksaa 30e.

Aikoinaan pitkillä hiuksilla kävin kampaajalla, jossa leikkaus makso vaan 13e! Nykyään en kyllä uskaltaisi koettaa onneani, kun lopputuloksella on enemmän merkitystä. Latvojen tasaaminen pitäisi olla kaikkien kampaajien hallussa. Voi niitä aikoija... kaksi kertaa vuodessa kampaajalle vaan 13e per kerta. Kyllähän sen kyllä tiesinkin lyhyeksi leikatessa, että "jatkuvalla" (joka toinen kuukausi) kampaajalla käynti syö rahaa.

Vs: Hyviä kampaajia - Turku

Lähetetty: 28 Tammi 2006, 12:50
Kirjoittaja tukutuku
Mä kävin eilen Club Bellossa Turussa, ja oon tosi tyytyväinen! :) Mun juurikasvu raidoitettiin piiloon, ja sen alle tehtiin lämpimällä ruskealla vähän tummempi osio, joka kuultaa nätisti raitojen alta ja tuo elävyyttä hiuksiin. Sitten vielä saksittiin kuivat latvat pois, tehtiin sivuotsis, ja muutenkin vähän kerrosteltiin, että luonnonkihara jaksaa kihartua, jos niin haluan. Tukka näyttää ja tuntuu ihan ältsin hyvältä ja hinta vain 64 euroa! Palvelukin oli tosi hyvää ja kampaaja tosi kiva ja selvästi ihan elementissään. Oon ihan myyty, meen tuonne toistekin.  ;D

Vs: Hyviä kampaajia - Turku

Lähetetty: 28 Tammi 2006, 14:58
Kirjoittaja Lyx
Tukutuku, tuohan kuulostaa mahtavalta paikalta! Mites en ole tuohon aiemmin törmännyt...? Missä päin sijaitsee?

Vs: Hyviä kampaajia - Turku

Lähetetty: 28 Tammi 2006, 19:15
Kirjoittaja tukutuku
Lyx kirjoitti: Tukutuku, tuohan kuulostaa mahtavalta paikalta! Mites en ole tuohon aiemmin törmännyt...? Missä päin sijaitsee?
Lyx suunnilleen Anttilaa vastapäätä, about siinä Sylvi Salosen sisustusliikkeen yläkerrassa. Tosi huomaamattoman näköinen ulkoapäin, ja sisältäkin oli nyt vähän vaatimaton, koska siellä oli remontti kesken. Siellä on tällä hetkellä 2 tyttöä töissä, yksi on tulossa äitiyslomalta pian takaisin. En ole itse edes huomannut sen olemassaoloa, mutta mulle suositeltiin sitä. Käyttävät ainakin Goldwellin tuotteita, ja tekevät kyllä elluvärjäyksiäkin, mutta tällä mun kampaajalla oli aika huonoja kokemuksia siitä, kun vähän utelin ko. väristä. Mulle siis ei laitettu ellua tällä kertaa, ehkä joskus vielä. ;) Huomattavasti tyytyväisempi oon tähän lopputulokseen kuin kertaakaan muissa kampaamoissa tehtyyn.

Vs: Hyviä kampaajia - Turku

Lähetetty: 01 Kesä 2006, 12:33
Kirjoittaja maxfactor
Mä olen ollu tyytyväinen Turun Ilmeeseen. Parilla eri kampaajalla siellä käyny ja molemmista hyvät kokemukset.

Vs: Hyviä kampaajia - Turku

Lähetetty: 15 Kesä 2006, 12:48
Kirjoittaja pinkfrank
Kävinpä tänään leikkauttamassa karvani Avantgardessa ja tulos on parempi kuin osasin kuvitellakaan! Aivan mahtavaa jälkeä  :-*  Löysin siis elämäni ensimmäisen vakkarikampaajan! :)

Vs: Hyviä kampaajia - Turku

Lähetetty: 18 Kesä 2006, 18:00
Kirjoittaja Aurelle
Turussa voin suositella P&M Corneria ja siellä Marikaa. Tosi hyvää jälkeä, mukava ihminen ja hinnat kohtuulliset.  :)

Vs: Hyviä kampaajia - Turku

Lähetetty: 19 Kesä 2006, 18:06
Kirjoittaja Ava
pinkfrank kirjoitti: Kävinpä tänään leikkauttamassa karvani Avantgardessa ja tulos on parempi kuin osasin kuvitellakaan! Aivan mahtavaa jälkeä  :-*  Löysin siis elämäni ensimmäisen vakkarikampaajan! :)
Hei, oon kuullut kanssa kehuja Avantgardesta. Tekisi mieli hirveesti leikata joku kiva malli hiuksiin, joten voisin kokeilla tuota paikkaa. Ajan saa ilmeisesti varata reilusti etukäteen? Kenelle kampaajista siellä yleensä kannattaa varata aika?

Vs: Hyviä kampaajia - Turku

Lähetetty: 26 Kesä 2006, 01:28
Kirjoittaja pinkfrank
Ava kirjoitti:
pinkfrank kirjoitti: Kävinpä tänään leikkauttamassa karvani Avantgardessa ja tulos on parempi kuin osasin kuvitellakaan! Aivan mahtavaa jälkeä  :-*  Löysin siis elämäni ensimmäisen vakkarikampaajan! :)
Hei, oon kuullut kanssa kehuja Avantgardesta. Tekisi mieli hirveesti leikata joku kiva malli hiuksiin, joten voisin kokeilla tuota paikkaa. Ajan saa ilmeisesti varata reilusti etukäteen? Kenelle kampaajista siellä yleensä kannattaa varata aika?
Mä kävin Markulla, kun Luomo aiemmin tässä ketjussa häntä suositteli :)
Ajan sain viikon päähän, olin lomalla niin pääsin helposti aamulla saksittavaksi. Mutta näytti kyllä kalenteri siellä aika täydeltä, että varmaan kannattaa varata aika hyvissä ajoin, varsinkin jos itellä on vaikee löytää vapaata aikaa ;)

Vs: Hyviä kampaajia - Turku

Lähetetty: 01 Heinä 2006, 16:44
Kirjoittaja Luomo
pinkfrank kirjoitti:Mä kävin Markulla, kun Luomo aiemmin tässä ketjussa häntä suositteli :)
heh, mun on pitänyt varata aika, ja kun eilen luin tämän, niin ryntäsin saman tien puhelimeen, ennen kuin kaikki juurekset varaa kalenterin syksyyn asti ;D. Olisiko ollut peruutus, kun onnistuin saamaan ajan tiistaiaamupäivälle :). Tukka kuntoon Ruisrockiin...

Vs: Hyviä kampaajia - Turku

Lähetetty: 04 Heinä 2006, 14:31
Kirjoittaja Luomo
Ava kirjoitti:Hei, oon kuullut kanssa kehuja Avantgardesta. Tekisi mieli hirveesti leikata joku kiva malli hiuksiin, joten voisin kokeilla tuota paikkaa. Ajan saa ilmeisesti varata reilusti etukäteen? Kenelle kampaajista siellä yleensä kannattaa varata aika?
Ollessani tuolla operoitavana tänään käveli joku asiakas sisään ja kysyi saisiko ajan samaksi päiväksi, ja se järjestyi. Mutta sitten ei tietenkään saanut toivoa kampaajaa (tuolla on varmaan jotain 7 kampaajaa ja kuriositeettina mainittakoon, että suurin osa miehiä). Itse en ole leikkauttanut muilla kuin Markulla, joten muita en osaa suositella.

Vs: Hyviä kampaajia - Turku

Lähetetty: 06 Loka 2006, 18:34
Kirjoittaja Tuikkuli
Oon ollut taas melkein jo 2 viikkoa aivan älyttömän tyytyväinen kampaajaani, jota ihana tukutuku mulle aikoinaan suositteli! Se kampaaja on vain niin taivaanlahja! Ja halpakin vielä! :D (Turussa Club Bello siis ;))

Mulla on nytkin ollut minimaalista kasvatusprojektia käynnissä ja siitä huolimatta kampaaja kehittelee mulle joka kerralla erilaisen mallin. Ja minä kun olen kuvitellut, että jos haluaa yhtään kasvattaa, niin mikään malli ei koskaan tule kyseeseenkään, vaan joudut kärvistelemään karvalakki päässä! Tämä kampaaja aina ideoi ja keksii aina jotain uutta, vaikka pituuksia säästelläänkin. Parasta oli se, että parisen viikkoa sitten sain jo kunnon suunnitelmat pikkujoulutukkaa varten. Siis se kampaaja ideoi mulle syyskuun lopussa, minkälainen tukka mulle leikataan ja laitetaan pikkujouluihin! Meitsi oli huuli pyöreänä, että onkohan mulla edes mitään pikkujouluja... No, nyt on sitten ainakin syytä olla. ;D

Vs: Hyviä kampaajia - Turku

Lähetetty: 13 Loka 2006, 15:17
Kirjoittaja Attache©
Turusta haen kampaajaa mahdollisimman pian..
Ajattelin kokeilla täällä kehuja saanutta Club Belloa tai Linnankadun Clipp:iä.
Clipissä olen käynyt vuosien saatossa silloin tällöin ja aina on huipputyylikäs tukka tullut ja nyt olisi taas käytössä tuo kuponkitarjous 75e väri+leikkaus, mutta en oikein tiedä ketä kampaajaa kysyisin. Koska olen hiukan sitä mieltä, että kaikki Clippin kampoaajat eivät ole yhtä taitavia. 
Onko jollain vinkkejä ketä olisi hyvä?

Club Bellokin kuulostaisi tosi hyvältä ja luulytavasti kohtuuhintainenkin, mutta heidän tyylitajustaan minulla ei ole mitään kokemusta. Eli seuraavatko kampaajat hyvin tämän hetken ja tulevia trendejä?

Vinkkejä :) Pari pettymystä just takana eli nyt toivoisi ihanaa tulosta!

Vs: Hyviä kampaajia - Turku

Lähetetty: 13 Loka 2006, 15:29
Kirjoittaja funky_chicken
Attache©: Clippissä todellakin on eri tasoisia kampaajia. Mielestäni parhaat on sieltä liuenneet Hkiin tai muihin hommiin, nimittäin Pekka, Petra ja Antero. Itse kun olen käynyt siellä vaan yhdellä näistä 3:sta, niin en osaa sanoa suoraan kuka nykyisistä olisi paras, mutta kun olen hengaillut siellä viitisen vuotta, niin kyllä siellä näki kaikenlaista. Osa tekee tosi klassista, osa trendikkäämpää. Ja riippuuhan se paljon asiakkaankin toiveista. Muutama uusi naama näyttää sinne ilmestyneen, joten niistä en osaa sanoa. Mutta Risto voisi olla yksi hyvä? Mutteri? Selja? Itse pääsin tuolle hyvälle niin, että aikaa varatessa sanoin että olen ekaa kertaa tulossa sinne ja haluan jonkun tosi hyvän. Näin sain kampaajan, jonka perässä nykyään käyn Hgissä :)

Vs: Hyviä kampaajia - Turku

Lähetetty: 13 Loka 2006, 16:05
Kirjoittaja Attache©
Joo mäkin olen käynyt Pekalla ja Petralla ainakin, ja ajattelinkin tuossa että se oli varmaan tuo Pekka, joka on nykyään ainakin HKIssä.
No täytyy varmaan kokeilla Ristoa tai Katjaa?
Tai no mitäköhän voi enää edes saada ens viikolle ma-ke aamuille? Ei välttämättä ainakaa just sitä mitä haluaa. Jos edes mitään..

Taidan siis suunnata Clippiin.
Varmaan saan jonkun alekuponkitukan.. toivottavasti siis en.. ::)

Vs: Hyviä kampaajia - Turku

Lähetetty: 13 Loka 2006, 16:09
Kirjoittaja funky_chicken
Jeps, Pekka sekä Petra kortteeraa Hgissä tätä nykään. Mä luulen että kaikki nuon "vanhat" kampaajat ovat kyllä ihan hyviä. Joten et varmaan voi valita väärin :) Ja toivottavasti eivät karsi laadusta pelkän ale-kupongin takia...

Mä ainakin sain sieltä aikoja pienen ajan päähän silloin aikoinaan. Aamuisin ja päiväaikaan kun ei ole niin paljon tungosta, kuin ns. työaikojen jälkeen. Joten ihan hyvin voit saada vielä alkuviikolle ajan :) Käypäs sitten kertoilemassa täällä foorumilla kellä kävit ja mikä oli tulos! :)

Vs: Hyviä kampaajia - Turku

Lähetetty: 13 Loka 2006, 18:42
Kirjoittaja Tuikkuli
Attache© kirjoitti: Club Bellokin kuulostaisi tosi hyvältä ja luulytavasti kohtuuhintainenkin, mutta heidän tyylitajustaan minulla ei ole mitään kokemusta. Eli seuraavatko kampaajat hyvin tämän hetken ja tulevia trendejä?
En kyllä ole yhtään mikään trendiasiantuntija, mutta Susanna on Club Bellossa katsonut aina mulle sopivat hiukset. Kuuntelee hyvin hämäriä ajatuksia siitä, mitä mulla on itsellä mielessä ja tulkkaa ne sitten kampaajakielelle ja lisää vielä omat ideansa mukaan. ;) Oon käynyt tähän asti vain leikkauttamassa ja oon ollut joka kerta tyytyväinen. Värjäyttämään menen varmaankin sitten ensi kuussa. Monisävyväri + leikkaus on muistaakseni jotain 55 euroa (ainakin lyhyeen tukkaan).

Vs: Hyviä kampaajia - Turku

Lähetetty: 13 Loka 2006, 21:33
Kirjoittaja Eiffe
Täältäkin pointseja club bellolle. Poikaystävä kävi kesällä kahteen otteeseen muistaakseni Hanna nimisen kampaajan käsittelyssä ja molemmilla kerroilla leikkaustulos oli täydellinen. Palvelukin oli ensiluokkaista  :)

Vs: Hyviä kampaajia - Turku

Lähetetty: 15 Marras 2006, 10:19
Kirjoittaja Lyx
Täällä annetaan nyt ääni Club Bellolle Turussa. Juuri tulin sieltä kotiin ja nyt on tukka niin hyvin, että! ;D
Tosi mukava Hanna-niminen kampaaja värjäsi juurikasvun, laittoi vaaleampia raitoja ja leikkasi höttöiset latvat pois, lisää kerrostusta ja uuden mallin otsikseen. Hintaa tuli 62 euroa, eli ei paha!
Tuonne menen ehdottomasti uudelleen! :-*

Vs: Hyviä kampaajia - Turku

Lähetetty: 21 Joulu 2006, 12:23
Kirjoittaja pinkpepper
Mulla on nyt ihan kauhea otsiskuume. En vaan tiedä uskallanko leikkauttaa, koska haluan siitä täydellisen. Eli haluaisin jonkun kunnon ammattilaisen käsittelyyn (ihan niinku kaikki ei haluais  ;) ) Turussa olis tarkotus tuo leikkauttaa. Kuva onkin jo tiedossa, mutta se on eri asia miten kampaaja osaa parhaiten soveltaa kuvan idean just mulle sopivaks. Kyllä, osaan olla tosi hankala ja nirso  :D

Vs: Hyviä kampaajia - Turku

Lähetetty: 21 Joulu 2006, 23:30
Kirjoittaja pinkfrank
Mä olin ainakin enemmän ku tyytyväinen Clippin Jenniin. Teki mun hiuksista aivan upeat ja oli tosi huolellinen ja muutenkin mukava.

Vs: Hyviä kampaajia - Turku

Lähetetty: 22 Joulu 2006, 11:46
Kirjoittaja pinkpepper
pinkfrank kirjoitti: Mä olin ainakin enemmän ku tyytyväinen Clippin Jenniin. Teki mun hiuksista aivan upeat ja oli tosi huolellinen ja muutenkin mukava.
Saako kysyä miksi puhut imperfektissä? Onko hän kenties vaihtanut paikkaa?

Vs: Hyviä kampaajia - Turku

Lähetetty: 23 Joulu 2006, 14:31
Kirjoittaja pinkfrank
^^ Siis viimeksi käydessäni oli käsittelyn jälkeen tyytyväinen. Ja olen toki edelleen. ;D
Eli ei oo vaihtanu paikkaa :) Aion mennä toistekin.

Vs: Hyviä kampaajia - Turku

Lähetetty: 27 Joulu 2006, 13:45
Kirjoittaja pinkpepper
Tuikkuli kirjoitti: Oon ollut taas melkein jo 2 viikkoa aivan älyttömän tyytyväinen kampaajaani, jota ihana tukutuku mulle aikoinaan suositteli! Se kampaaja on vain niin taivaanlahja! Ja halpakin vielä! :D (Turussa Club Bello siis ;))

Mulla on nytkin ollut minimaalista kasvatusprojektia käynnissä ja siitä huolimatta kampaaja kehittelee mulle joka kerralla erilaisen mallin. Ja minä kun olen kuvitellut, että jos haluaa yhtään kasvattaa, niin mikään malli ei koskaan tule kyseeseenkään, vaan joudut kärvistelemään karvalakki päässä! Tämä kampaaja aina ideoi ja keksii aina jotain uutta, vaikka pituuksia säästelläänkin. Parasta oli se, että parisen viikkoa sitten sain jo kunnon suunnitelmat pikkujoulutukkaa varten. Siis se kampaaja ideoi mulle syyskuun lopussa, minkälainen tukka mulle leikataan ja laitetaan pikkujouluihin! Meitsi oli huuli pyöreänä, että onkohan mulla edes mitään pikkujouluja... No, nyt on sitten ainakin syytä olla. ;D
Saako kysyä että kenellä olit?

Ja tukutuku, kenellä sinä kävit?:
Mä kävin eilen Club Bellossa Turussa, ja oon tosi tyytyväinen! Hymyilee Mun juurikasvu raidoitettiin piiloon, ja sen alle tehtiin lämpimällä ruskealla vähän tummempi osio, joka kuultaa nätisti raitojen alta ja tuo elävyyttä hiuksiin. Sitten vielä saksittiin kuivat latvat pois, tehtiin sivuotsis, ja muutenkin vähän kerrosteltiin, että luonnonkihara jaksaa kihartua, jos niin haluan. Tukka näyttää ja tuntuu ihan ältsin hyvältä ja hinta vain 64 euroa! Palvelukin oli tosi hyvää ja kampaaja tosi kiva ja selvästi ihan elementissään. Oon ihan myyty, meen tuonne toistekin.  Virnistää

Mitä tuotemerkkejä Avantgardessa käytetään?

Vs: Hyviä kampaajia - Turku

Lähetetty: 27 Joulu 2006, 23:47
Kirjoittaja Luomo
pinkpepper kirjoitti: Mä kävin eilen Club Bellossa Turussa, ja oon tosi tyytyväinen!
PinkPepper, kenellä olit (vai onko täällä toinen puusilmä ja mainitsit sen jo jossain ;))?. Kävin itse vähän aikaa sitten Susannalla leikkauttamassa hiukset ja olin lopputulokseen tyytyväinen, mutta luultavasti koska kerroin aika tarkkaan mitä haluan, niin ei tullut mitään "ekstraa". Hinta oli kyllä todella halpa, toivottavasti vain hinnat pysyisivät yhtä halpoina, Susanna muistaakseni kertoi silloin, että heiltä lähes tuplaantuu vuokra vuodenvaihteessa :(.
pinkpepper kirjoitti:Mitä tuotemerkkejä Avantgardessa käytetään?
Wellaa.

Vs: Hyviä kampaajia - Turku

Lähetetty: 28 Joulu 2006, 02:29
Kirjoittaja Lafanque
Tämä kampaamo on todella kehuttu ja jos Turussa asuisin kävisin siellä itsekin;
http://www.clipp.fi/
Käytössä heillä pääasissa Redken ja Tigi. Mun vakkarikampaajani oli tuolla töissä asuessaan vielä Turussa, nykyään hän siis työskentelee Hesan Peilissä, ja on muuten loistava tekijä. Pointti oli siis se, että uskon Clipin oleva erittäin laadukas paikka.

Vs: Hyviä kampaajia - Turku

Lähetetty: 28 Joulu 2006, 06:27
Kirjoittaja Manna
Lafanque kirjoitti: Käytössä heillä pääasissa Redken ja Tigi. Mun vakkarikampaajani oli tuolla töissä asuessaan vielä Turussa, nykyään hän siis työskentelee Hesan Peilissä, ja on muuten loistava tekijä.
Onko kyseinen kampaaja sattumoisin nimeltään Petra..? Mä käyn hänellä Peilissä.

Vs: Hyviä kampaajia - Turku

Lähetetty: 28 Joulu 2006, 14:08
Kirjoittaja Lafanque
^ No oijoi, kyllä vaan, meillä on manna sitten sama vakkarikampaaja  ;) Petra on yhtä pahasti friikahtanut Redkeniin ja Tigiin kuin mäkin, eli on ihana käydä hänellä jo siksikin. Jutellaan aina tuotteidin toimivuudesta ja on ihanaa kun hän selittää kokoajan mitä laittaa mun tukkaan milloinkin. Ja tulee todella kaunista jälkeä!

Joskus kun meen Turussa taas käymään meen kyllä itekin kokeilemaan tuota Clippiä, houkuttelee. Silloin kun Petra oli vielä satunnaisesti töissä Clipillä hän pyysi mua tulemaan joskus käymään siellä, ois kuulemma halunut esitellä paikkaa mulle ja näyttää Tigin meikkejä joita heillä oli siellä myynnissä (tosin mua ei Tigin meikit oo koskaan kiinnostaneet..). Todella mukava henkilö :)!

Lisäksi Petra on kehunut mua unelma-asiakkaaksi, eli meillä synkkaa  ;D

Vs: Hyviä kampaajia - Turku

Lähetetty: 28 Joulu 2006, 15:48
Kirjoittaja tukutuku
pinkpepper kirjoitti: Ja tukutuku, kenellä sinä kävit?:
Mä oon käynyt Johannalla, sellanen rastapäinen tytteli. Tosi mukava ja tekee hyvää jälkeä.  :)

Vs: Hyviä kampaajia - Turku

Lähetetty: 28 Joulu 2006, 19:20
Kirjoittaja Lyx
Johannalla olen minäkin käynyt ja tosi tyytyväinen oon ollut!
Suosittelen!

Vs: Hyviä kampaajia - Turku

Lähetetty: 28 Joulu 2006, 21:10
Kirjoittaja Inotti
Olin tänään Club Bellossa Johannalla ja en voisi parempaa palvelua pyytää! Jopa sillä aikaa kun annettiin värin vaikuttaa päässä kysyttiin, haluanko teetä tai kahvia ja sitten sitä teetä, jota pyysin tuotiin minulle siihen. Olin oikeasti vähän kuin puulla päähän lyöty.  :-* Tämä on ehdottomasti elämäni ensimmäinen vakkarikampaaja.

Vs: Hyviä kampaajia - Turku

Lähetetty: 28 Joulu 2006, 21:46
Kirjoittaja Zessa
Mites tuonne Club Belloon saa aikoja? Vai onko ihan täyteen buukattuja ja jonotusajat pitkiä? Nimim. karvat kuosiin ja äkkiä!!  ;D

Vs: Hyviä kampaajia - Turku

Lähetetty: 28 Joulu 2006, 21:52
Kirjoittaja Inotti
Kyllä sinne ainakin leikkausaikoja saa ihan hyvin, mutta jos ottaa leikkauksen ja värjäyksen niin varmaan voi mennä ens viikkoon...

Vs: Hyviä kampaajia - Turku

Lähetetty: 30 Joulu 2006, 16:31
Kirjoittaja pinkpepper
Luomo, en ole vielä käynyt  :)  Mietin just että mihin sitä nyt menisi, liikaa valinnanvaraa  :D

Vs: Hyviä kampaajia - Turku

Lähetetty: 30 Joulu 2006, 20:05
Kirjoittaja Inotti
eini kirjoitti: Nyt on pakko avata oma suu :)
Olin tällä viikolla Club Bellossa ja olin erittäin pettynyt palveluun!
Parturin nimeä en muista mutta ei hän ainakaan osannut olla asiallinen,tuli kyllä hyvää jälkeä mutta mutta...
Olen ennen ollut aina Hannalla ja Hanna on älyttömän mukava verrattuna viime parturiini...
Samaan aikaan töissä oli tämä kyseinen Johanna ja ei hän mielestäni ollut mikään yli mukava tai ei se siltä näyttänyt eikä kuulostanut.
Piti ostaa samalla Goldwellin tukusta hoitoainetta kun opiskelija alennusta saa ,mutta hoitoaine jäi hyllyyn,koska halusin vain äkkiä pois koko paikasta.
En ole koskaan ollut niin pettynyt palveluun kun viimeksi ???
Ja tuo teen/kahvin tarjoileminen on minulle ainakin aivan normaalia palvelua :)
Jaa, sinulla oli sitten vissiin Susanna. Saanko kysyä, oliko hän töykeä tai jotain?  :-\
Vai eikö vain henkilökemiat pelanneet?
Minä lasken hyväksi palveluksi jo pelkästään, että hiuksiani EI revitä,  ajatuksiani ja toiveitani kuunnellaan ja tarpeen mukaan kampaaja kertoo omia näkemyksiään, miten tulisi juuri minulle sopiva tukka (muttei tietenkään toteuta mitään kysymättä). Kaikki muu, kuten teen/kahvin tarjoilu on vain ekstraa. En välttämättä kaipaa kampaamossa mitään erityisempää keskusteluakaan tai muuta. Ja kun hintataso on puolet siitä, mihin olin tottunut, niin jää rahaa törsätä johonkin muuhunkin.  :)

Vs: Hyviä kampaajia - Turku

Lähetetty: 02 Tammi 2007, 13:37
Kirjoittaja sweet jane
Nonih, nyt on huomikseksi leikkausaika Johannalle! Ei siis ainakaan hiustenleikkuuseen pitkiä jonotusaikoja kun äsken soitin ja heti sain huomisaamuksi ajan. Tuun sit editillä kertoon että onko Club Bello my cup of tea, eli osataanko leikata villi ja revittyä 8)

edit. Noni, kävin Bellossa ja tuli kyllä tosi hieno tukka! Johannalla oli hyviä ideoita ja näkemystä ja nyt mä näytän tosi kivalta. Eikä maksanut uusi malli kuin 15 euroa 8)

Vs: Hyviä kampaajia - Turku

Lähetetty: 05 Tammi 2007, 13:11
Kirjoittaja pinkpepper
Saako täällä kysyä puhelinnumeroita; Club Belloon ja Avantgardeen? Jos ei näin yleisesti, niin voisko joku laittaa yksityisesti.

Vs: Hyviä kampaajia - Turku

Lähetetty: 05 Tammi 2007, 17:50
Kirjoittaja Eydie
Muistaako joku miten Club Bello on auki? Unohdin tänään täysin varata ajan ja nyt sieltä ei enää vastata. Onko se lauantaisin auki? Mun pitäis saada kunnon uudistus hiuksiin ensi viikon loppupuolella, kun joutuu pärstäänsä vähän puol-julkisestikin vilauttamaan pikapuoliin.

Vs: Hyviä kampaajia - Turku

Lähetetty: 06 Tammi 2007, 00:27
Kirjoittaja Luomo
Onko jollain kokemusta kampaamo Groovesta Hämeenkadulla? Ystävä varasi sieltä juuri juhlakampauksen lyhyisiin hiuksiinsa ja mukana suunnittelukerralla olleena mulle jäi hyvä vaikutus ainakin siitä kampaajasta, jonka kanssa puhuimme.

Vs: Hyviä kampaajia - Turku

Lähetetty: 06 Tammi 2007, 00:33
Kirjoittaja Eydie
Trouper kirjoitti: Huomenna on pyhäpäivä, joten varmaan siksi ovat tänään sulkeneet aikaisin. Et luultavastii saa yhteyttä heihin ennen maanantaita.
Juu, ton pyhäpäivän ajattelinkin vaikuttavan asiaan. Ovatko normaalisti lauantaisin auki tai perjantaisin vielä siinä viiden jälkeen?

Vs: Hyviä kampaajia - Turku

Lähetetty: 06 Tammi 2007, 09:33
Kirjoittaja Tuikkuli
Luomo kirjoitti: Onko jollain kokemusta kampaamo Groovesta Hämeenkadulla?
Oiskohan Janen poikaystävä käynyt siellä joskus? Saatan kyllä nyt muistella omianikin... Omakohtaista kokemusta ei kuitenkaan ole, siitä olen aivan varma! ;D

Vs: Hyviä kampaajia - Turku

Lähetetty: 06 Tammi 2007, 12:20
Kirjoittaja pinkpepper
Löysin eilen Turkkarin kalenterin välistä alennuskupongin Avantgardeen. Rupesin ihmettelemään, kun siinä oli kahden eri paikan osoite. Siis toinen oli Humalistonkadun osoite ja toinen oli joku Stockan alakerta...? Siis onko niitä Turussa kaksi paikkaa?

Vs: Hyviä kampaajia - Turku

Lähetetty: 06 Tammi 2007, 13:30
Kirjoittaja Trouper
Joo, niillä on se varsinainen mesta Humalistonkadulla ja sitten Stockan meikkiosaston yhteydessä toinen, siinä hiustuotteiden ja Joe Blasco-meikkien välissä nurkassa. Ei siinä taida olla kuin kaksi tuolia.

Vs: Hyviä kampaajia - Turku

Lähetetty: 07 Tammi 2007, 20:35
Kirjoittaja Vivi
Ei löytynyt keskustelusta: Paljonko Club Bellossa maksaa hiusten leikkaus ilman pesua? Uuden mallin leikkaus kyseessä.

(Itse en ole muuttamassa, kysyn kaverin puolesta. ;))

Vs: Hyviä kampaajia - Turku

Lähetetty: 07 Tammi 2007, 21:07
Kirjoittaja Inotti
15e, eli aika halpa.  ;)
Kyllähän Jane sen taisi mainitakkin tuossa aikasemmin...

Vs: Hyviä kampaajia - Turku

Lähetetty: 07 Tammi 2007, 22:07
Kirjoittaja Vivi
No joo siellähän se oli jo sanottu, vaikka muka tarkasti selailin ketjun.  :-[

Mutta kiitos Inotti kertauksesta!

Vs: Hyviä kampaajia - Turku

Lähetetty: 07 Tammi 2007, 22:53
Kirjoittaja sweet jane
Tuikkuli kirjoitti:
Luomo kirjoitti: Onko jollain kokemusta kampaamo Groovesta Hämeenkadulla?
Oiskohan Janen poikaystävä käynyt siellä joskus? Saatan kyllä nyt muistella omianikin... Omakohtaista kokemusta ei kuitenkaan ole, siitä olen aivan varma! ;D
Poikaystävä sanoi, että sieltä saa teetä ja keksejä ;D Mitäs muuta mies kampaajalta tarvitseekaan? ;)

Vs: Hyviä kampaajia - Turku

Lähetetty: 08 Tammi 2007, 13:22
Kirjoittaja PJ
Luomo kirjoitti: Onko jollain kokemusta kampaamo Groovesta Hämeenkadulla? Ystävä varasi sieltä juuri juhlakampauksen lyhyisiin hiuksiinsa ja mukana suunnittelukerralla olleena mulle jäi hyvä vaikutus ainakin siitä kampaajasta, jonka kanssa puhuimme.
Groove on ollut vakkaripaikkani jo monta vuotta. Käyn aina samalla kampaajalla, jonka kanssa ajatuksemme sopivat hyvin yhteen. Hän osaa aina ehdotella minulle jotain uutta tyyliini sopivaa. Olen tosiaan käynyt hänellä jo niin kauan että useimmiten annankin hänelle vapaat kädet ja aina olen ollut tyytyväinen lopputulokseen. Mikään edullinen paikkahan tuo ei ole, mutta ainakin omasta mielestäni hyvästä kannattaa maksaa  :)

Vs: Hyviä kampaajia - Turku

Lähetetty: 14 Tammi 2007, 22:21
Kirjoittaja Laure
Kävin viime viikolla ensimmäistä kertaa clipissä, käytössä oli juuri tuo 75e väri+leikkaus -kuponki. Lopputulos on kyllä loistava ja olen todella tyytyväinen :) Kampaajana oli Miia, joka laittoi hiukseni todella upeasti ja ne pysyivät kuosissa lähes 3 päivää vaikka ne kastuivat vähän vesisateessakin. Menen varmasti toistekin, ainut vaan että onhan tuo aika kallis paikka. Tuolla kupongillakin jouduin loppujen lopuksi maksamaan 85e, vaikka minulla on vain puolipitkät hiukset.

Vs: Hyviä kampaajia - Turku

Lähetetty: 27 Tammi 2007, 16:24
Kirjoittaja troy
Tästä oli hyvä lukea suosituksia, itse en ole vielä yli kolmen vuoden etsinnänkään jälkeen löytänyt oikein sopivaa parturia. Jännää että vaikka käynyt stadin Pointissa vain kaksi kertaa (eri parturit molemmilla kerroilla) niin on silti saanut sieltä aina sen parhaan leikkauksen..eikä oikein viitsisi lähteä junalla stadiin vain leikkauttaakseen tukan :) Itsekin oon huomannut että clippistä on ilmeisesti parhaat lähteneet, niin oon nyt käyttänyt TS-salonkia ja avantgardea.

Vs: Hyviä kampaajia - Turku

Lähetetty: 28 Tammi 2007, 00:37
Kirjoittaja MAS
Onko mitään kokemuksia tai edes toisen käden tietoa kampaamo Raijasta? Varasin ajan halvan hinnan houkuttamana, nyt vähän hirvittää.

Edit: En tod. suosittele  :(

Vs: Hyviä kampaajia - Turku

Lähetetty: 07 Helmi 2007, 15:05
Kirjoittaja Piu
Yliopistonkadulla olevasta Kupla:sta ei vielä kukaan ole tainnut kirjoittaa? Heikäläisistä Jenny oli minun suosikkini ennen mammalomaansa. Jennyn jäätyä "lomalle" turhauduin etsimään sopivaa leikkaajaa lyhyille hiuksille ja päätin alkaa kasvattajaksi ja seuraavaksi aloinkin sitten "muotoilemaan" näitä fiskarsien kanssa ihan itse.. Nyt en sitten enää kehtaa mennä kampaajalle  :D
Mutta siis asiaan. Tiedän Jennyn palanneen sorvinsa ääreen ja hän on juuri sellainen kampaaja, joka tajuaa asiakkaan toiveet ja osaa vielä ehdottaa itsekkin joka kerta jotakin extraa. Kertaakaan en parin vuoden ja kuukausittaisten visiittien jälkeen lähtenyt tismalleen samalla mallilla kampaamosta ulos. Kuplassa myydään mm. Tigiä ja ainakin minun kuontaloani käsiteltiin aina pesusta lähtien Tigin tuotteilla sitä erikseen pyytämättäkin. Kuplassa on myös tosi ystävällinen ja rento meininki, siitäkin plussaa. Tämänhetkisistä hinnoista en osaa mitään kommentoida.

Vs: Hyviä kampaajia - Turku

Lähetetty: 08 Helmi 2007, 07:47
Kirjoittaja Kronia
Luomo kirjoitti: Onko jollain kokemusta kampaamo Groovesta Hämeenkadulla? Ystävä varasi sieltä juuri juhlakampauksen lyhyisiin hiuksiinsa ja mukana suunnittelukerralla olleena mulle jäi hyvä vaikutus ainakin siitä kampaajasta, jonka kanssa puhuimme.
Viimeksi kävin tuolla marraskuussa ja se johti lupaukseen olla menemättä hiustenleikkaukseen ennen huhtikuuta.... Kahvi oli hyvää kuten myös keksit, mutta tulokseen en ollut tyytyväinen. Oli kaksi kuvaa esimerkinä mukana ja annoin aika tarkat ohjeet, mutta tukka lyheni reippaasti liikaa, eikä tyttö ollut ilmeisesti tajunnut sitä "perimmäistä" ajatusta tyylistä. Samoin harmitti, kun tukkani leikannut tyttö selitti inhoavansa aikaisia herätyksiä ja että aamuisin ei oikein ajatus kulje (aikani oli klo 8.00 lauantai aamuna). Koita siinä sitten tuntea olosi luottavaiseksi. Loppujen lopuksi lähdin paikasta pettyneenä ja lähes 50€ köyhempänä. Kotiin päästyäni mieskin kysyi, että tuollainenko siitä oli ihan tarkoitus tulla  >:(

En ala tässä nimiä mainitsemaan, mutta yksärillä voin kertoa, jos joku haluaa tietää.

Täytyy nyt kuitenkin vielä mainita, että muutama työkaveri käy samaisessa paikassa ja ovat olleet tyytyväisiä. Tietenkään ei ikinä voi koko paikkaa tuomita yhden ihmisen ja yhden kerran perusteella...

Vs: Hyviä kampaajia - Turku

Lähetetty: 22 Helmi 2007, 13:55
Kirjoittaja almiros
Pääseeköhän värjäykseen missään ilman ajanvarausta? Olisin tulossa ensi viikolla Turkuun vierailulle siskon luo ja kampaajalle myös, koska Turussa halvempaa kuin tällaisessa pikkukaupungissa.

lisäys viestiin

Osaisiko sanoa, että saako Turusta nyt mistään halvalla Joicon IHT:ta?  ::)

Vs: Hyviä kampaajia - Turku

Lähetetty: 25 Helmi 2007, 13:25
Kirjoittaja Ava
Kävin kuun alussa Club Bellossa, enkä ole erityisen tyytyväinen. Olen jo kerran käynyt tuon käynnin jälkeen toisella kampaajalla tasoittamassa tukkaani, koska tulos oli niin kauhea. Hiukset siis vaan lyhenee lyhenemistään. Tarkoitus oli siis ottaa raitoja ja leikata hiukset v-tyyliin. Lopputulos oli kynitty u-tyyli. Kampaaja käytti melkein pelkästään veistä, vaikka pyysin leikkaamaan saksillakin. Kuulemma minulla on sellainen hiuslaatu, että saksesta jää jälki. Samoin päälihiukset olivat hänen mielestään täysin kaksihaaraisia, joten tällä perusteella päälle leikattiin veitsellä n. 15 cm lyhyempiä osioita. Olihan se malli ihan hieno kampaajan laittamana, kun lähdin kampaamosta, mutten saanut itse kertaakaan laitettua hiuksia niin, että olisin kehdannut jättää ne auki. Olisi pitänyt mennä valittamaan, mutta enpä sitten mennyt. Nyt en varmaan enää kehtaa. Ärsyttää vaan, kun kasvatettu otsis on taas silmilläroikkumis-pituudessa ja kerrostetut osiot sivuilla ei pysy edes ponnarilla. Takana on hampun näköisiä, veitsellä leikattuja osioita. Lähtöpituus oli kuitenkin aika pitkä, siis paljon yli olkapäiden. Tasoitin u-tyylin melkein tasapitkäksi eli pituutta lähti vielä n. 5 cm. Päällä horottavat vielä nuo kerrostetut osiot. Menen maaliskuussa kampaajalle värjäämään vaaleaksi ja aion vetää vielä lyhyemmäksi johonkin järkevään malliin, koska tätä ei voi pitää auki. Nyt vaan pitäisi keksiä, että minne menis. En ole valmis maksamaan maltaita kampaajasta, mutta joku 70 euroa voisi olla ok.

Edit. Tämä ei ollut siis hyvä kampaaja, vaikka tulikin tähän ketjuun. Yritin etsiä ketjusta jotain varteenotettavaa kampaajaa. Humalistonkadun Avantgardea en ole testannut, joten ehkä voisin uskaltautua sinne.

Vs: Hyviä kampaajia - Turku

Lähetetty: 25 Helmi 2007, 22:22
Kirjoittaja pinkpepper
Ava, mäkin olen miettinyt Humalistonkadun Avantgardea (jo monta kuukautta  ;D ), kun haluaisin uuden mallin otsahiuksiin, ja miksei muuallekin. Markkua on ainakin tuolta kehuttu täällä, hänelle aion täsä joskus mennä todennäköisesti. Saako udella kenellä olit Club Bellossa?

Vs: Hyviä kampaajia - Turku

Lähetetty: 26 Helmi 2007, 07:52
Kirjoittaja Susse
Mun vikat kampaamo kerrat Turussa oli Hiukset Viktorissa Maariankadulla.

Kyseessä oli mulle tuttu kampaajapoika ja olin itse tosi tyytyväinen, mutta oon kyllä melko varma että muutkin voisivat olla. Mikään halvin paikka se ei ole mutta ei kai nyt Turun kalleinkaan. Siellä myydään Redkeniä ja ainakin ennen myös Joicoa.

Vs: Hyviä kampaajia - Turku

Lähetetty: 26 Helmi 2007, 18:34
Kirjoittaja Ava
Hei pinkpepper,

olin Susannalla ja ilmeisesti sullakin taisi olla hänestä huono kokemus (et se ollutkaan sinä, muistin väärin..). Sinänsä oli ihan mukava jutella, mutta ei oikein ottanut mun toiveita huomioon. Sanoin vielä, että olen kasvattamassa. Pitäisiköhän tsekata Sussen paikka. Mietin tuossa Funky stariakin, jos sieltä saisi jotain uudenlaista tyyliä. Mun hiukset lasketaan kuitenkin pitkiksi hiuksiksi, niin värjäys ja leikkaus olisi 85 euroa. Pakko joka tapauksessa päästä tällä viikolla kampaajalle!  ;D

Vs: Hyviä kampaajia - Turku

Lähetetty: 03 Maalis 2007, 19:46
Kirjoittaja eini
Avan teksti on kuin minun näppäimistöltäni >:(
Kyseiselle kampaajalle en mene enää IKINÄ!
Vaikka halpa olikin niin en halua pilata päivääni töykeän parturi-kampaajan takia!
Kyseisessä paikassa on töissä Hanna niminen nuori nainen ja Hanna on erittäin mukava!
Hanna sentään antoi minun ostaa haluamani hoitoaineen kun Susanna vain töykeästi sanoin "Ei mulla oo aikaa sulle mitään hoitoaine kierosta tehdä" ja itse oli vartin myöhäsä ja sanoin vittumaisesti "voit mennä vaikka Anttilaan ostoksille" ::)

Vs: Hyviä kampaajia - Turku

Lähetetty: 03 Maalis 2007, 19:58
Kirjoittaja almiros
eini kirjoitti: Susanna vain töykeästi sanoin "Ei mulla oo aikaa sulle mitään hoitoaine kierosta tehdä"
:o

Itse olin tuossa tiistaina Kerttulinkadun hiuspisteessä  :D Sain sellaisen "ulkomaalaisen" nuoren naisen, joka koko ajan sanoi "sori", kun vähän repi hiuksia ja väriä lensi minne sattui  :D Ei siinä mitään, oli miellyttävä tyyppi. Kampaamo vaan ei ollut mikään paras... Oli hinnatkin sen mukaiset kyllä  ::)

Vs: Hyviä kampaajia - Turku

Lähetetty: 04 Maalis 2007, 12:03
Kirjoittaja tukutuku
^^ Onpas töykeää käytöstä. :/ 

Mä kävin torstaina juurikin Suskilla siistiyttämässä otsiksen, kun yleensä oon käynyt Johannalla, mutta mitään valittamista mulla ei ole tästäkään kerrasta. Mä en oikein tiennyt, miten mä haluan mun otsiksen leikata, muuten kuin siistimmäksi, niin se otti ja saksi tosi ronskilla kädellä otsiksen pyöristetyksi ja lyhensi samalla sivuhaituvia reippaasti. Mikään pyöristettyhän tää ei käytännössä oo, kun mun hiukset tykkää kihartua lyhyinä miten sattuu, mutta oon tosi tyytyväinen siitä, että ko. kampaaja uskalsi ottaa vähän reilummin eikä tyytynyt nykertämään jotain pientä, kun sanoin että "tarttis fiksata jotenkin." Nyt mulla on siis ihan uudennäkönen tukka ja hintaa tälle tuli viisi (joo, siis 5!!) euroa! Oon taas kerran tyytyväinen.  :)

Vs: Hyviä kampaajia - Turku

Lähetetty: 05 Maalis 2007, 16:34
Kirjoittaja pinkpepper
^^ Oho, ei taida olla kampaaja oikein omalla alallaan, tuntuu vähän siltä...  :-\

Minkälainen hiusten leikkuutyyli Avantgarden Markulla muuten on? Klassinen, trendikäs...? Entäpä Club Bellon Hannalla ja Johannalla? Näitä olis kiva kuulla myös muiden paikkojen kampaajista.  :)

Vs: Hyviä kampaajia - Turku

Lähetetty: 05 Maalis 2007, 18:06
Kirjoittaja Kronia
^^^ Sanoisin, että koko Avantgarden porukalla on enemmän "trendikäs"-tyyli. Kyllä sieltä tietty perustukkaakin pyytäessään saa.

Vs: Hyviä kampaajia - Turku

Lähetetty: 05 Maalis 2007, 18:22
Kirjoittaja Eydie
pinkpepper kirjoitti: Minkälainen hiusten leikkuutyyli Avantgarden Markulla muuten on? Klassinen, trendikäs...?
Markku leikkaa ehdottomasti trendikkäästi, omaan makuun vähän liian geometrisiäkin leikkauksia. Viimeksi poistuin sieltä kummallisen pottaotsiksen kanssa ja olen enemmän sivuotsis-tyyppiä. Hyvä ja ammattitaitoinen Markku on, meillä ei maut vaan osu ihan yksiin.

Vs: Hyviä kampaajia - Turku

Lähetetty: 12 Maalis 2007, 23:07
Kirjoittaja Lyx
Pakko tulla kehumaan Clippiä. Viime vapailla iski piheys ja päätin tehdä kotona raitoja... Big Mistake!! Lopputulos oli aivan jäätävä ja pakkohan siinä oli mennä kampaajalle.
Käytin Clippiin tarjouskupongin jolla sai värin ja leikkauksen 75 eurolla ja oli kyllä joka ikisen sentin arvoinen! :-* Kampaajana oli Meri-niminen tosi mukava nainen jonka kanssa oli helppo keskustella ja suunnitella väriä ja lopputulos on kyllä tosi hyvä.
Kuivaamisen aikana hän myös teksi ehdotuksia miten tukkaani voisi hieman trimmata että sitä olisi helpompi saada kuosiin itse. Pituudesta ei lähtenyt yhtään pois, hieman vaan muutettiin kerrostusta ja lopuksi hän laittoi suoristusraudalla kiharoita ja näytti ihan kädestä pitäen miten ne voi tehdä kotona. Siis aivan mielettömän mukavaa ja asiantuntevaa palvelua kertakaikkiaan!
Menen ehdottomasti uudelleen kun on juurikasvun värjäyksen aika.

Ja tukka pestiin ja hoidettiin Tigillä tottakai! ;D

Vs: Hyviä kampaajia - Turku

Lähetetty: 13 Maalis 2007, 18:10
Kirjoittaja Niina
Onkohan kellään kokemusta Hiuscenteristä? Soitin tänään Club Belloon ja kyselin elumen-värjäyksestä. Sieltä sanottiin, ettei heillä niitä enää tehdä ja suositeltiin Hiuscenteriä. Soitin sitten sinne ja varasin ajan. Elumen-värjäys ja leikkaus arvioitiin maksamaan 80-90 euroa. Normaali hinta tuolle paketille on 76 euroa, mutta muutama euro tulee todennäköisesti lisää hintaa tukan pituudesta johtuen. Aika on ensi viikon keskiviikkona, joten sittenpä näkee millanen paikka on. Nettisivujen mukaan vaikuttaa ihan monipuoliselta ja osaavalta paikalta. Aikaa varattiin kolme tuntia, joten siinä sitten kerkeää vääntämään jos jonkinlaista. Nyt pitäis vielä itse päättää, että mitä oikein haluaa ;) Vähän kyllä jännittää mennä uuteen paikkaan, varsinkin kun olen viimeksi käynyt kampaajalla viime kesänä! Toivottavasti en joudu pettymään..

Vs: Hyviä kampaajia - Turku

Lähetetty: 21 Maalis 2007, 10:34
Kirjoittaja Vera
Mä tykkään kanssa Clippista, olen käynyt Jennillä ja Miialla ja molemmat ovat tosi kivoja ja ammattitaitoisia. Hinnat ovat vaan aika suolaiset...

Mun tekisi nyt kauheasti mieli ottaa sellainen CHI-suoristus hiuksiin, olen aivan totaalisen kyllästynyt tähän karheaan ja taipuisaan kuontaloon. Turussa ainoastaan parturi-kampaamo Titu tekee näitä käsittelyjä, ei kellään sattuisi olemaan kokemuksia kyseisestä kampaamosta?

Vs: Hyviä kampaajia - Turku

Lähetetty: 21 Maalis 2007, 20:10
Kirjoittaja Niina
Hiuscenterissä on nyt käyty. Voin kyllä suositella tuota paikkaa lämpimästi. Tarkemman kuvauksen käynnistä voi lukea Hiusmuutoksia-ketjusta. :)

Vs: Hyviä kampaajia - Turku

Lähetetty: 21 Maalis 2007, 20:24
Kirjoittaja pinkfrank
Munkin täytyy kehua Clippiä, oon käynyt Jennillä ja Emmalla, ja molemmat ovat olleet tosi ystävällisiä ja ammattitaitoisia. Tuolla aion jatkossakin käydä, onhan se vähän hintavaa mutta joka centin arvoista! :)

Edit: Nyt oon käynyt Jennillä jo muutamaan otteeseen, ja pakko kehua vielä lisää. Jenni on ihan mahtava tyyppi ja todella ammattitaitoinen! Ainoa huono puoli Clippissä on hinta, leikkaus ja väri puolipitkiin hiuksiin maksoi reilut 100e, joten kauhean usein ei oo varaa tuolla käydä  :-\

Vs: Hyviä kampaajia - Turku

Lähetetty: 23 Maalis 2007, 18:10
Kirjoittaja pinkpepper
Onko tuo Clipp Linnankadulla vai missä päin?

Vs: Hyviä kampaajia - Turku

Lähetetty: 23 Maalis 2007, 18:11
Kirjoittaja Piu
^ Linnankadulla siinä Denniksen seinustalla. Tigipulloja ikkuna täynnä, ei voi erehtyä  ;).

Vs: Hyviä kampaajia - Turku

Lähetetty: 30 Maalis 2007, 16:46
Kirjoittaja Laure
Mäkin olen nyt testannut Club bellon ja hyvältä paikaltahan se vaikutti, hinta on ainakin todella edullinen. Olin Hannalla ja hän oli tosi mukava ja sekoitti juuri sellaisen värin mitä halusin ja leikkauskin onnistui. Ajattelin mennä nyt tuonne seuraavallakin kerralla, tosin haaveilen kyllä taas clipissä käymisestä, mutta tällä hetkellä rahatilanne ei sitä salli.

Vs: Hyviä kampaajia - Turku

Lähetetty: 30 Maalis 2007, 19:06
Kirjoittaja almiros
Mitäs tuolla Club Bellossa mahtaisi maksaa värjäys? Tukkani lasketaan varmaan pitkäksi, kun on se jo reippaasti yli olkapäiden.

Vs: Hyviä kampaajia - Turku

Lähetetty: 02 Huhti 2007, 18:56
Kirjoittaja Laure
almiros kirjoitti: Mitäs tuolla Club Bellossa mahtaisi maksaa värjäys? Tukkani lasketaan varmaan pitkäksi, kun on se jo reippaasti yli olkapäiden.
Mulla maksoi väri+leikkaus noin 60e, ihan tarkkaa hintaa en muista. Mulla on vaan puolipitkät hiukset, mutta muistaakseni minulta otettiin pitkien hiusten hinta, koska hiukseni ovat niin paksut.

Vs: Hyviä kampaajia - Turku

Lähetetty: 02 Huhti 2007, 21:03
Kirjoittaja almiros
Ei kovin paha hinta. Tuonne voisin joskus koittaa päästä.

Vs: Hyviä kampaajia - Turku

Lähetetty: 09 Huhti 2007, 12:32
Kirjoittaja Inotti
Löytyisikö turusta (tai lähikunnissa) yhtään ainoaa paikka, jossa osataan tehdä spiraalipermis? Ehkä jopa oikeanlaisilla rullilla? Vaiko onko oikeasti kaikissa paikoissa spiraalipermis synonyymi pystyynrullaamisen kanssa?
Tietääkö kukaan edes hyvää kampaamoa normaalipermanentin tekoon?

Vs: Hyviä kampaajia - Turku

Lähetetty: 09 Huhti 2007, 12:32
Kirjoittaja Vera
Taidanpa varata ajan huomenna tuonne Niinankin kehumaan Hiuscenteriin. Juurikasvu alkaa pilkottaa jo turhan pahasti. Haluaisin vihdoinkin testata tuota paljon puhuttua Elumenia.


Noniin, tulin äsken tuolta Hiuscenterissä ja olen tyytyväinen.  Hiukseni värjättiin vaalealla Elumen-värillä ja latvoja tasattiin hiukan, ja hinta operaatiolle oli huiman halpa; vain 71 euroa! Nyt hiukset on mukavan luonnollisen vaaleat :) Tekijänä oli oikein kiva ja osaava tyttö. Menen taatusti tuonne uudestaan.

Vs: Hyviä kampaajia - Turku

Lähetetty: 07 Touko 2007, 21:48
Kirjoittaja moondancer
Onko kukaan eksynyt Nummessa (vai nummella??)  ::) Oleviin kampaamoihin...Siellä kun niitä on suht tiuhaan vieri vieressä...Joskus oon aatellu et miten niihin kaikkiin voi riittää asiakkaita kun siellä on kampaamoja niin paljon..
Tai muualle vähän syrjäisemmässä oleviin kampaamoihin?
On vissiin edullisempaa kuin ihan keskustassa tai sen lähiympäristössä?

Vs: Hyviä kampaajia - Turku

Lähetetty: 08 Kesä 2007, 13:51
Kirjoittaja Annelina
Käykääpä StylePointerissa Sadun tai Ninnin käsittelyssä. Turussa olon aikana Satu oli ensimmäinen kuka hiukseni leikkasi ja värjäsi, enkä enää vaihtanut. Tosin siihen vaikutti myös se, että hän oli opiskelukaverini ja hinnat sen mukaiset.. Voi että, nyt olen toisella puolella Suomea enkä ole tässä puolessa vuodessa löytänyt yhtä vakuuttavaa kampaajaa. StylePointer sijaitsee Puistokadulla, netistä löytyy yhteystiedot!

Vs: Hyviä kampaajia - Turku

Lähetetty: 12 Heinä 2007, 19:24
Kirjoittaja Luomo
Vera kirjoitti:Noniin, tulin äsken tuolta Hiuscenterissä ja olen tyytyväinen.  Hiukseni värjättiin vaalealla Elumen-värillä ja latvoja tasattiin hiukan, ja hinta operaatiolle oli huiman halpa; vain 71 euroa!
Saako udella minkä pituiset hiukset sulla on? Hintaa tässä haarukoin ;).

Mä varasin juuri ensimmäistä kertaa leikkausajan Clippiin, aika on ensi viikolla ja kampaaja on Katja - rohkaisevia kehuja kampaajasta otetaan vastaan ;). Tarkoituksena on leikata joku uusi lyhyempi malli.

Vs: Hyviä kampaajia - Turku

Lähetetty: 12 Heinä 2007, 19:34
Kirjoittaja funky_chicken
Luomo kirjoitti: Mä varasin juuri ensimmäistä kertaa leikkausajan Clippiin, aika on ensi viikolla ja kampaaja on Katja - rohkaisevia kehuja kampaajasta otetaan vastaan ;). Tarkoituksena on leikata joku uusi lyhyempi malli.
Katja on ainakin ollut siellä niin pitkään kuin minä muistan. En ole hänellä käynyt, mutta hänhän voitti jonkun kisan muutama vuosi sitten (lunttaus Clippin nettisivuilta: Avantgarde Future Look 2003). Varmasti olet hyvissä käsissä!

Vs: Hyviä kampaajia - Turku

Lähetetty: 17 Heinä 2007, 16:27
Kirjoittaja Luomo
^Hyvissä käsissä oltiin tosiaan :). Halusin siis uuden, lyhyemmän kampauksen ja otin mukaan hiuslehden, josta näytin neljä mieleistä hiustyyliä ja yhden "ei missään nimessä"-tyylin. Kampaaja katsoi tarkemmin yhtä kuvista ja sanoi tekevänsä sen pohjalta sellaisen kampauksen, jossa on otettu huomioon silloinen leikkaukseni ja luonnonkiharani (vaikkakin kampaus on suoristetulle tukalle). Olen tosi tyytyväinen lopputulokseen :-*. Ja kampaaja oli vieläpä tosi mukava. Menen varmasti uudelleen.

Tuotteista  käytettiin pesussa Tigin curls rockia ja muotoiluun uutta kiiltosuihketta Superficial  ja lopuksi Headrushia ja Masterpiecea. Pitäisi alkaa itsekin käyttämään enemmän näitä kiiltotuotteita, kun mieskin kommentoi heti, että tukka näyttää "terveemmältä" kuin ennen.

Vs: Hyviä kampaajia - Turku

Lähetetty: 20 Heinä 2007, 23:01
Kirjoittaja Reese
Minun tuttavapiirissäni on kovasti tykätty Ilmeestä, ja siellä useankin eri kampaajan työhön oltu tyytyväisiä.

Vs: Hyviä kampaajia - Turku

Lähetetty: 20 Heinä 2007, 23:18
Kirjoittaja Vera
Luomo kirjoitti: Saako udella minkä pituiset hiukset sulla on? Hintaa tässä haarukoin ;).
Anteeksi, en huomannut tätä kysymystä aikaisemmin. Mulla on suunnilleen olkapäille ulottuvat hiukset.

Vs: Hyviä kampaajia - Turku

Lähetetty: 13 Elo 2007, 23:59
Kirjoittaja Tiitunen
Kaverini ylistää (Hiushuone?) Groovea ylitse muiden. Kallis paikka, lyhyiden hiusten värjäys ja leikkaus 95 euroa, mutta ilmeisesti hintamsa väärti. Kaverini on saanut sieltä joka kerta tosi hyvin itselleen sopivan leikkauksen jä värin ja hienon viimeistelyn, kampaajat ovat kuulemma todella ammattitaitoisia, luovia ja mukavia. Joskus kyllä haluan mennä itsekin tuonne.

edit. Niin, kävin sitten itsekin kyseisessä paikassa. Olen ihan tyytyväinen lopputulokseen, kampaajalla oli omaa näkemystä, minkä hän myös toi selvästi esille. Haluaisin aina tietää, mitä päähäni laitetaan, onko kyseessä kevyt- vai kestoväri, tehdäänhän raidat suht miedolla hapetteella jne. Tuolla en saanut kuin hyvin ympäripyöreitä vastauksia tyyliin: "Mikä tummuusaste tää väri on, onko se jotain 9?" "No ei se mikään tumma tosiaankaan ole" En sitten enää kehdannut kysellä.

Lopputulos tosiaan on ihan kiva, ja voin kyllä suositella tuota paikkaa. Mahdollisesti parempi tyylinmuutoksiin ja rohkeille kuin kovin klassisesta tukasta pitäville ja hiustenkasvattajille. :D

Vs: Hyviä kampaajia - Turku

Lähetetty: 22 Syys 2007, 17:14
Kirjoittaja Jeyzie
Tietääkö ketään mitään Turun ammatti-instituutin hinnoista? Mä oon käynyt siellä useita kertoja kaverin mallina ja saanut kaiken ilmaiseksi, mutta nyt houkuttaisi mennä sinne mahdollisesti alhaisen hinnan ja himasta katsoen erittäin hyvän sijainnin takia. :) Yritin joku päivä mennä sinne sisään ja pyytää hinnastoa, mutta ovi oli tiukasti lukossa.

Vs: Hyviä kampaajia - Turku

Lähetetty: 22 Syys 2007, 20:54
Kirjoittaja Heleena
Tiitunen kirjoitti: Kaverini ylistää (Hiushuone?) Groovea ylitse muiden. Kallis paikka, lyhyiden hiusten värjäys ja leikkaus 95 euroa, mutta ilmeisesti hintamsa väärti. Kaverini on saanut sieltä joka kerta tosi hyvin itselleen sopivan leikkauksen jä värin ja hienon viimeistelyn, kampaajat ovat kuulemma todella ammattitaitoisia, luovia ja mukavia. Joskus kyllä haluan mennä itsekin tuonne.
Kävin Turussa asuessani aina kampaajalla Groovessa ja nimen omaan Hannalla. Omien kokemusteni perusteella voin tosiaankin suositella tätä kampaamoa: kampaajalla on sekä näkemystä että taitoa vaikka muille jakaa! Kuten Tiitunenkin sanoi, niin ehkä tällaisille vaihtelunhaluisille kuin minä paikka on juurikin omiaan, mutta hieman hillitympään tyyliin tyytyville se ei välttämättä ole paras mahdollinen paikka. Mutta hinta-laatusuhde oli omasta mielestäni loistava ja pystyin luottavaisesti jättämään hiukseni ammattitaitoisen kampaajan käsiin. Aina hänellä oli joku uusi kiva ehdotus hiuksiin niin värin kuin leikkauksenkin suhteen. Itse asiassa siirryin tuonne Grooveen Hannan mukana, kun hän tuon kampaamon avasi. Aiemminhan Hanna oli töissä siinä Kiraffi-vaateliikkeen lähellä olevassa kampaamossa (en muista nimeä).

Vs: Hyviä kampaajia - Turku

Lähetetty: 24 Syys 2007, 18:28
Kirjoittaja Vivi
Jeyzie kirjoitti: Tietääkö ketään mitään Turun ammatti-instituutin hinnoista?
Mun kaveri kävi siellä joskus, muistaakseni leikkaus oli jotain 13 tai 14 euroa. Värjäyksistä ja muista en sitten osaa sanoa.

Vs: Hyviä kampaajia - Turku

Lähetetty: 14 Marras 2007, 14:36
Kirjoittaja Jeyzie
Kiitti, Vivi!

Nyt tulee sitten uutta kysymystä peliin kaverin puolesta: Mistä saa Turussa halvimmalla juhlakampauksen?

Vs: Hyviä kampaajia - Turku

Lähetetty: 02 Tammi 2008, 14:56
Kirjoittaja Vera
Ei kellään olisi tuoreita kokemuksia Club Bellosta? Haluaisin varata sieltä värileikkausajan edullisen hintatason takia, mutta vähän epäilyttää kun tässäkin ketjussa on hyvien kokemusten lisäksi muutamia aika negatiivisia kokemuksia kyseisestä paikasta. Tarvitsisin siis positiivista rohkaisua. ;D Ehkäpä mun täytyy vaan ottaa riski ja testata paikka itse.

Onko kukaan muuten käynyt Helmessä tai Napsissa?

Muoks. Kiitos Elliotta kommentista, ehkäpä sitten uskaltaudun varaamaan ajan tuolta.
Kiitti myös Kronialle infosta, varasinpa nyt sittenkin tuolta Helmestä ajan. :)

Vs: Hyviä kampaajia - Turku

Lähetetty: 02 Tammi 2008, 16:28
Kirjoittaja Elliotta
Tämä on nyt välillinen kokemus, mutta turkulainen ystäväni käy Club Bellossa, ja tukka on kiva; usein siinä on joku trendikäs juttu (väri, leikkaus).  Kampaajan nimeä en muista, mutta leikkausten ja värien tyyli on juuri ystävälleni sopiva, ja ilmeisesti myös kuivakka huumori istuu kampaajan kanssa yksiin  ;)

Vs: Hyviä kampaajia - Turku

Lähetetty: 03 Tammi 2008, 07:38
Kirjoittaja Kronia
Vera kirjoitti: Onko kukaan muuten käynyt Helmessä tai Napsissa?
Mä oon käynyt pariin otteeseen Napsissa, ihan ok paikka on ollut, ei oikeastaa hyvää eikä huonoa sanottavaa. Jotenkin sellanen mitäänsanomaton fiilis jäänyt.

Vs: Hyviä kampaajia - Turku

Lähetetty: 13 Tammi 2008, 14:13
Kirjoittaja kiwi
Nyt on kyllä kauhea himo päästä kampaajalla, ja yksi kaverini juuri suositteli clippia. En vaan tiedä, että kuka olisi kampaajista minulle paras. Haluaisin vain leikkauksen tällä kertaa (kerroksittain). Voitteko suositella jotain kampaajaa heistä? Olen aika tarkka hiuksistani.  :D Pitkät hiukset omistan, ongelmana on myös nykyään, että minulta lähtee hiuksia aivan sairaasti.  :-[

No nyt on aika varattu torstaiksi. Miialle.

Vs: Hyviä kampaajia - Turku

Lähetetty: 28 Tammi 2008, 12:34
Kirjoittaja Kronia
Arvon Turkulaiset toverit! Nyt olisi haussa hyvä ja luotettaja kampaaja joka vaalentaisi hiusteni väriä kohtuu reippaasti. Koska mulla on jonkun verran huonoja kokemuksia taustalla, haluaisin löytää jonkun, jonka käsiin uskaltaisin pääni antaa...

Vs: Hyviä kampaajia - Turku

Lähetetty: 28 Tammi 2008, 18:14
Kirjoittaja pinkfrank
^Mä voin lämpimästi suositella Clippin Jenniä. Ainoa kampaaja kenen tuoliin uskallan istua rauhallisin mielin ja sanoa että tee mitä tykkäät. Jenni osaa tosi osuvasti valita sopivat sävyt ja just oikean tyylin  :-* Kuuntelee myös asiakkaan ideoita ja toivomuksia eikä väkisin tuputa omiaan. Tosin hiusten vaalennuksesta mulla ei oo kokemusta.

Vs: Hyviä kampaajia - Turku

Lähetetty: 30 Tammi 2008, 19:18
Kirjoittaja kiwi
Hienot hiukset Miiakin siellä clippissä teki!  :) Tykkään :-*

Vs: Hyviä kampaajia - Turku

Lähetetty: 01 Helmi 2008, 22:53
Kirjoittaja Tiitunen
Kävin Hiuscenterissä värjäämässä (väri alahiuksiin ja tyvikasvun raidoitus). Tykkään! Kampaaja oli mukava, osasi ideoida ja tuntui tietävän, mitä tekee. Pitkästä aikaa sain tukkaan jotain ILMETTÄ, eikä tätä kohdeltu silti kovin kaltoin. Hinta 66e, lopputulos parempi kuin Groovessa. Ainoa pienehkö miinus: olisin toivonut hiuksiini jotain jätettävää suihketta ja/tai latvasuojaa. Olisi myös ollut kiva, jos tukkaan olisi laitettu joitain muotoilutuotteita föönauksen pohjaks (en ainakaan nähnyt mitään laitettavan  :-\) ja käytetty pikkuisen enemmän aikaa kampaamiseen. Tämä tehtiin Groovessa paremmin. Mutta kokemukseni perusteela tykkäsin kovasti, ja menen varmasti uudestaan.  :D

Vs: Hyviä kampaajia - Turku

Lähetetty: 08 Helmi 2008, 11:28
Kirjoittaja eOwyn
hei, Tiitunen sattuisitko muistamaan kampaajan nimeä^?  Samantapaiseen operaatioon kun minullakin olisi tarvetta :)

Vs: Hyviä kampaajia - Turku

Lähetetty: 12 Helmi 2008, 16:14
Kirjoittaja Tiitunen
eOwyn kirjoitti: hei, Tiitunen sattuisitko muistamaan kampaajan nimeä^?  Samantapaiseen operaatioon kun minullakin olisi tarvetta :)
Anteeksi, en aiemmin huomannut viestiäsi. Kampaaja oli Ansku.

Vs: Hyviä kampaajia - Turku

Lähetetty: 18 Touko 2008, 23:56
Kirjoittaja Jeyzie
Mä haluan kampaajalle...................

On tullut sellainen fiilis, etten oikein uskalla antaa tukkaani kampaajan käsiin, jotta saisin tarpeeksi persoonallisen lopputuloksen. En ole ikuisuuksiin ollut missään liikkeessä, viime aikoina säätänyt itse ja ennen aina kaveri tai isän ex. Kaverin liike on kaukana täältä ja mielellään menisin rentoutumaan jonnekkin ilman matkastressejä. Club Bello kyllä kiinnostaa. Lasketaanko mun tukka lyhyeksi vai puolipitkäksi? Olisi ihanaa saada jotain tummanruskeaa ja oranssia tyylikkäästi sijoiteltuina. :P

Vs: Hyviä kampaajia - Turku

Lähetetty: 08 Kesä 2008, 22:22
Kirjoittaja Ava
Mitä muuten kuuluu Avantgardessa hiustenleikkauksen hintaan? Olen menossa ensi viikolla ja mietin, pesenkö hiukset ennen sinne menoa. Paljon hiustenleikkaus siellä yleensä maksaa? Oikeastaan arvon vielä senkin kanssa, peruako aika vai ei. Reissu meinaa hiusten reilua lyhenemistä. Vaikka oonkin kyllä aika kyllästynyt tähän päätä myötä menevään luiruun, niin silti vähän pelottaa, että jos saankin ihan karseen kampauksen.. Vaikka onhan hiukset uudistuva luonnonvara, eikä olisi pahitteeksi kokeilla joskus jotain uutta.  ::)

Vs: Hyviä kampaajia - Turku

Lähetetty: 17 Kesä 2008, 20:38
Kirjoittaja Luomo
Onko jollain kokemuksia Kampaamo Helmestä Kaskenkadulla? Ajattelin käydä kokeilemassa sitä tässä lähiaikoina.

Vs: Hyviä kampaajia - Turku

Lähetetty: 01 Elo 2008, 18:15
Kirjoittaja softrocks
Havaitsin täällä jo eriävääkin mielipidettä, mutta Sandra Kerttulin hiuspisteestä osaa kyllä tehdä aivan upeat vaaleat raidat ja todella siistin latvojen leikkauksen. Kyseinen kampaaja on erikoistunut juuri raitojen tekoon, ja kun olen käynyt latvojen tasauksessa hiuksia ei ole tarvinnut siistiä moneen kuukauteen, jälki on niin tasaista :)

Vs: Hyviä kampaajia - Turku

Lähetetty: 04 Elo 2008, 12:30
Kirjoittaja stelectra
Moikka,

osaako joku suositella kampajaa/kampaamoa joka ei olisi kauhean kallis ja tekisi permiksen hyvin? Hyviä kokemuksia?

Vs: Hyviä kampaajia - Turku

Lähetetty: 16 Syys 2008, 10:34
Kirjoittaja Juni
Onko turkulaisilla ehdotuksia paikasta, jossa tehtäisiin juhlakampauksia kohtuulliseen hintaan? En millään haluaisi maksaa sitä melkein 40 euroa vakkaripaikkani kampauksesta, vaikka hyvä paikka onkin....

Vs: Hyviä kampaajia - Turku

Lähetetty: 20 Syys 2008, 18:27
Kirjoittaja Nea/ Fashioned in Finland
kehaisenpa hiukan omaa vakkarikampaamoani, vaikka kalliinpuoleinen onkin. Teini-iästä saakka kävin TS-salongissa, josta siirryin I:n päälle ja nyt lopulta 11. Hetkeen Helin perässä  ;D. Heli on yhä hovikampaajani juhlakampauksissa, hän tietää sanomattakin mitä haluan ja tulos on aina ihan mielettömä hyvä. Leikkauksissa ja väreissä olen nyt käynyt Tiialla ja olen saanut kuulla huomattavasti normaalia enemmän kehuja tukastani. Tykkään kovasti itsekin. Monella kampaajalla olen tuolla käynyt, eikä kukaan ole huono ollut (välillä vaihtelu virkistääkin) mutta kampauksissa luota 100%:sti Heliin!

Hauska sattuma kävi tuolla viime viikolla. Olimme menossa illalla häihin, naapurituoliin istahtikin morsian  :D. Olin itse Tiialla ja hän siis Helillä.

Ainoa "syrjähyppyni" on oikeastaan ollut Clip Huone mutta siellä tukkani laitto maksoi 30€ enemmän kuin 11. Hetkessä (jota en todellakaan halpana pidä). Tukkani oli tuolloin puolipitkä ja tehtiin leikkaus+väri.

EDIT: ja jotenkin tukkani tykkää ottaa väriaineista aina punaiset sävyt itseenä, joten aika varovainen olen vaihtamaan  :D. Hintaa lukuunottamatta oli Clipiin erittäin tyytyväinen, tuolla siis tukkani maksoi yli 120€.

Vs: Hyviä kampaajia - Turku

Lähetetty: 15 Loka 2008, 14:43
Kirjoittaja funky_chicken
Tiedoitus: Clipp-huone avaa toisen toimipisteen mun naapuriin, Hämeenkadun alkuun, R-kioskin entisiin tiloihin. Olipa ylläri!

Vs: Hyviä kampaajia - Turku

Lähetetty: 26 Loka 2008, 17:12
Kirjoittaja mire
Itse käyn aina parturikampaamo Parisissa, joka on uudenmaankadulla. Sen omistaa nuori nainen, jonka käden jälkeen en ole vielä pettynyt. Leikkaus maksaa vain 20e (ainaki opiskelijalle) ja aina on tullut tosi hyvää jälkeä. Leikkaa aina huolella eikä kiirehdi. Kävin laittamassa vuosijuhlakampaukseni tuolla ja olin siihen tosi tyytyväinen. Tässä on kuva:
http://www.aijaa.com/v.php?i=2978154.jpg

Juhlakampaus oli muistaakseni jotain 35-40e. Taas keskiviikkona olen menossa tuonne. Katsotaanpa sitten miten raitojen laitto onnistuu.

Vs: Hyviä kampaajia - Turku

Lähetetty: 26 Loka 2008, 17:31
Kirjoittaja danna
Itse juuri pähkäilen mihin menisin. Haluaisin jonkun trendikkään värjäyksen ja leikkauksen (en oo muuten ole ennen värjänny koko päätä). Ajattelin tota Club Belloa tai Clippiä... Suositelkaas jotain kampaajia :) Ja mulla on melko pitkät ja paksut hiukset niin mitäköhän tulis maksamaan?

Vs: Hyviä kampaajia - Turku

Lähetetty: 26 Loka 2008, 18:35
Kirjoittaja Nea/ Fashioned in Finland
^
Minulla maksoi Clippissä muutama vuosi sitten olkapäille ulottuvan ohuen tukan leikkaus ja väri 120€. En sitten käynyt enää uudelleen, nätisti toki laittoivat, ei siitä mitään valittamista. Täällä nykyinen hinnasto. 11. hetki ja Groove on joko itse tai kavereiden hiuksia katsellen ainakin hyväksi havaitut.

Vs: Hyviä kampaajia - Turku

Lähetetty: 27 Loka 2008, 12:31
Kirjoittaja kiwi
^^Clippissä maksaa pitkien hiusten leikkaus ja värjäys muistaakseni 115 euroa. Voisin suositella kampaajaksi Miiaa, mutta hyviä he kaikki ovat.

edit. Opiskelijat saa alennusta.

Vs: Hyviä kampaajia - Turku

Lähetetty: 05 Joulu 2008, 15:20
Kirjoittaja Neiti Hepuli
Hei!

Onko kokemuksia Helmestä (Kaskenkadulla)?

Kaipaan muutosta hiuksiini, mutta en ole ihan vielä keksinyt että mikä se muutos olisi. Haluaisin että kampaaja ihan oikeasti ehdottaisi jotain muutosta eikä vain sitä että leikataan nyt 2cm ja jos sivuotsis vaihdettais taas tavalliseksi. Eli mihin putiikkiin mun kannattais kävellä tällasilla toivella?

Vs: Hyviä kampaajia - Turku

Lähetetty: 05 Joulu 2008, 22:20
Kirjoittaja Luomo
^Mä oon käynyt Helmessä kahdesti, kahdella eri kampaajalla. Toisella kerralla leikkasin ja toisella laitoin juhlakampauksen. Silloin kun leikkasin, niin vein kuvan mukanani ja selitin, mutta kampaaja ei silti löytänyt niitä perusjuttuja, mitä olisin halunnut. Lopputulos oli ok, mutta ei kyllä sellainen, mitä pyysin. Juhlakampaukseen olin tyytyväinen.

Vs: Hyviä kampaajia - Turku

Lähetetty: 06 Joulu 2008, 14:41
Kirjoittaja Vera
Mulla on aika samankaltainen kokemus Helmestä kuin Luomolla. Kävin kerran leikkauttamassa ja värjäyttämässä hiukset siellä ja lopputuloksesta tuli kyllä ihan hieno, mutta täysin erilainen kuin oli alunperin tarkoitus. Olen kyllä kuullut silti kyseisestä paikasta kehujakin, mutta itse en ehkä enää menisi uudelleen.

Vs: Hyviä kampaajia - Turku

Lähetetty: 17 Tammi 2009, 15:35
Kirjoittaja Mellie
Osaako joku kertoa kokemuksia eri kampaajista Hämeenkadulla (pätkällä TYKSin ja Tuomiokirkon välillä)? Kävelen siitä ohi päivittäin ja ajattelin pistäytyä jossakin niistä monista kampaajista ihan vaan leikkaakseni pahimmat latvat pois. Eli mikä niistä olisi edullinen ja ymmärtää leikata vaan sen yhden sentin? ;D

Vs: Hyviä kampaajia - Turku

Lähetetty: 18 Tammi 2009, 18:01
Kirjoittaja kiwi
^Eikös Clipp-huone avannut joulukuussa uuden liikkeen Hämeenkatun 1:een? Kannattaa vilkaista sinne.

Vs: Hyviä kampaajia - Turku

Lähetetty: 19 Tammi 2009, 00:07
Kirjoittaja Mellie
^Juu, Clipp löytyy sieltä, mutta ei taida olla ihan siitä edullisimmasta päästä jota haen! ;) Eli niistä muista haluaisin kulla jos jollakulla on kokemusta, niitä on niin monta etten ihan jokaiseen jaksais pistäytyä kyselemässä hintoja.

Vs: Hyviä kampaajia - Turku

Lähetetty: 19 Tammi 2009, 01:58
Kirjoittaja Omenahillo
Mä olen käynyt useamman kerran Tyylihiuksissa, kerran laitettiin väriä päähän, muuten on vain leikattu. Olen ollut tyytyväinen, mutta multa ei ole koskaan leikattu "vain senttiä", joten en tiedä miten semmoinen tuolla ymmärretään. Mun oma ohjeistus on ennemminkin tyyliä "leikkaa vaan ihan reippaasti". :D

Viime käyntikerrasta on jo aikaa, mutta ainakin ennen pelkän hiustenleikkuun sai 20 eurolla (vai olikos se nyt sittenkin 17 euroa). Muistaakseni sieltä sai opiskelija-alennustakin.

Vs: Hyviä kampaajia - Turku

Lähetetty: 19 Tammi 2009, 13:39
Kirjoittaja Pähkinä
^ Oletko huomannut onko tuolla Tyylihiuksissa käytössä asiallisen terävät sakset? Munkin pitäisi napsauttaa parista viiteen senttiä pois, ja eniten huolettaa mahdollisesti tylsät sakset. Tän huolen takia lykin tasoitusta aina niin, että välit venyvät reippaasti yli puoleen vuoteen  ::) . Eli myös vinkkejä tämä ehdon täyttävistä kampaamoista kaivataan (ei tosin mielellään kaikkein kalleimmasta päästä).

Vs: Hyviä kampaajia - Turku

Lähetetty: 19 Tammi 2009, 14:40
Kirjoittaja Omenahillo
Mä en valitettavasti osaa sanoa mitään tuosta saksien terävyydestä.  :) Ja mun edellisestä Tyylihius-visiitistä on tosiaan aikaa jo jonkin verran, niin en osaa sanoa varmasti  mitään nykyisistä hinnoistakaan, mutta tuskinpa ne niitä kauheasti ovat nostaneet. Mun oma tukkani kaipaisi kipeästi vähintäänkin tasoitusta ja voisinkin tehdä paluun tuonne ja samalla tsekata ne hinnat. :D

Vs: Hyviä kampaajia - Turku

Lähetetty: 19 Tammi 2009, 15:09
Kirjoittaja hampiainen
Mimii kirjoitti: Osaako joku kertoa kokemuksia eri kampaajista Hämeenkadulla (pätkällä TYKSin ja Tuomiokirkon välillä)?
Kosmos TYKSin vieressä oli ennen mun vakkaripaikka, ihan ok hinnat (opiskelijoille -10%) ja ainakin minä sain aina toivomani leikkauksen / värjäyksen, siis sentti pois jos niin pyysin. Palvelun taso muuten riippuu aika paljon henkilöstä, siellä kun on aika monta tyyppiä töissä.

Helmessä kävin joku aika sitten, tykkäsin paikasta ja kivaa kannattaa nuoria yrittäjiä. :) Hiuksista tuli kyllä vähän blondimmat kun ennen, vaikkei se ollut haussa.

Vs: Hyviä kampaajia - Turku

Lähetetty: 09 Helmi 2009, 01:01
Kirjoittaja Tanya
Vuosijuhlat lähestyy ja pitäisi löytää Turusta kampaamo josta saisi kampauksen alle 50 eurolla. Hiukset on vähän alle olkapäälle ja lyhimmät hiukset niskassa on n. 3 cm pitkiä kun kasvattelen eteenpäin pitenevää polkkaa pois. Eli ammattitaitoinen kampauksen tekijä pitäisi olla jotta näihin saisi jonku hienon nutturan tehtyä. Ehdotuksia?

Vs: Hyviä kampaajia - Turku

Lähetetty: 11 Helmi 2009, 00:45
Kirjoittaja Tiitunen
Voisit harkita Caressea Eerikinkadulla.  :) Hinta tuskin on halvimmasta päästä, mutta siellä osataan tehdä todella upeita juhlakampauksia.

Vs: Hyviä kampaajia - Turku

Lähetetty: 15 Helmi 2009, 04:54
Kirjoittaja Yayah
Tykkäsin aluksi Groovesta tosi paljon. Kampaaja alkoi kuitenkin veloittaa hurjia hintoja ja palvelun taso laski. Alkoi muodostua tavaksi että ensin lykättiin väri päähän ja vasta sen jälkeen mietitään leikkausta. Muihinkaan asioihin en ollut tyytyväinen, esim. värin kestoon ja tuotteiden tyrkyttämiseen. Vaihdoin Humalistonkadun Avantgardeen ja olen tosi tyytyväinen sekä hintaan, palveluun että tulokseen.Toisaalta Groove ehkä onkin väärä paikka nyt kun kasvattelen enkä halua mitään erikoista.

Vs: Hyviä kampaajia - Turku

Lähetetty: 15 Helmi 2009, 21:18
Kirjoittaja minnaliini
Mimii kirjoitti: Osaako joku kertoa kokemuksia eri kampaajista Hämeenkadulla (pätkällä TYKSin ja Tuomiokirkon välillä)?
Itse kävin Memarissa jonkun 3 kertaa viime vuonna. Sitä paikkaa siis pitää sellainen iranilainen pariskunta ja hinnat on tosi alhaalla! Väri ja leikkaus pitkiin hiuksiin oli 40 e viime vuonna, nyt ne on tainnu nostaa hintoja jonkun verran, mut halpa on edelleen. (ja hiusten leikkuu opiskelijakortilla about 9e). Olin myös ihan tyytyväinen tähän kampaamoon (ja kävinkin siellä useamman kerran), mutta sit kerta kaikkiaan kyllästyin siihen hiusten repimiseen... Siis värjäysvaiheessa tuntui tukan puolesta niin pahalta, etten voi mennä sinne enää! Leikkuu onnistuu kyllä ihan ok.

ps. ne omistajat ei puhu kauheen hyvin suomea, eli kannattaa selvittää tosi tarkkaan etukäteen, et mitä haluaa!

Vs: Hyviä kampaajia - Turku

Lähetetty: 16 Helmi 2009, 14:16
Kirjoittaja Tanya
Tiitunen kirjoitti: Voisit harkita Caressea Eerikinkadulla.  :) Hinta tuskin on halvimmasta päästä, mutta siellä osataan tehdä todella upeita juhlakampauksia.
Kiitos vinkistä. Pitääkin käydä vähän hintoja kyselemässä tuolta. Ainakin nettisivujen perusteella vaikuttaisi hyvältä paikalta kampauksen tekoon. :)

Edit. Varasin tuolta nyt sitten ajan kampaukseen. Tuo vaikuttaa hyvältä ja ammattitaitoiselta paikalta. Eikä hintakaan ole mikään erityisen paha. Monessa paikassa oli paljon kalliimpaa kun kyselin. Kiitos paljon Tiituselle suosittelusta kun en olisi tuota paikkaa muuten edes hoksannut. :)

Vs: Hyviä kampaajia - Turku

Lähetetty: 11 Maalis 2009, 10:43
Kirjoittaja redhead
Haussa myös uusi kampaaja Turusta, eli paikka jossa saisi toimivan kerrostetun leikkauksen pitenevään lasihiuskuontaloon.
Taitavaa leikkaajaa siis kaipaisin, mutta koska ajatuksena on vielä kasvattaa hiusteni pituutta en viitsisi kovin monessa paikassa käydä vain kokeilemassa. Ja hyvä hinta-laatusuhde on mielestäni tärkeää, sijainti tms. tekijät ovat itselleni toisarvoisia.

Vs: Hyviä kampaajia - Turku

Lähetetty: 05 Huhti 2009, 12:57
Kirjoittaja Attache©
Tietääkö joku jotain Puolalankadulle ravintola Alvarin viereen tulleesta uudesta kampaamosta? Olisiko paikan nimi ollut joku Image tms..?
Vaikuttaa kivalta paikalta ja tuotteet ovat Joicoa ja Tigiä, mutta siellä työskenntelevistä kampaajista ei minulla ainakaaan ole vielä tietoa.. tai hinnoista.

JOs joku tietää jotain paikasta, laittakaa ihmeessä kokemuksia..

Tekis mieli vaihtaa ehkä kampaajaa, koska olen käynyt Clipp:ssä ja en ole aivan varma onko tulos sen hinnan arvoinen (opisk=95e). Aika kallista mun mielestä, mutta toisaalta ei varmaan kauheasti tuosta halvemmalla pitkien hiusten leikk.+väriä saa.

Taitavia kampaajia, joilla olisi hyvä silmä, on harvassa. Hiuksiin pitäisi saada jokin mielenkiintoinen juju.. esim. jotenkin persoonallinen leikkaus, vaikka hiukset olisivatkin pitkät perusilmeeltään. Ja myös kulutusta kestävä väriratkaisu. Kyllä ne värit hienoja ovat pari 3 viikkoa, mutta olisi hienoa jos ne kehittyisivät kuluessaankin vielä ihan hyvännäköiseen suuntaan..

Vs: Hyviä kampaajia - Turku

Lähetetty: 05 Huhti 2009, 20:20
Kirjoittaja minnaliini
Kuka/mikä kampaamo on Turun paras hiusten värjääjä?

Tahtoisin antaa kampaajalle vapaat kädet värin suhteen ( Melko varmaan tahtoisin jotain vaaleanruskeeta/blondia, mutta tahtoisin kuulla oikeasti ammattilaiselta, että mikä mulle sopii. Lisäksi värin pitäisi olla monivivahteinen ja "kauniisti kuluva".)

En jaksaisi arpoa jotain random kampaamoa, koska en ihan joka kuukausi pääse kampaajalle. Enkä kertakaikkiaan tiedä yhtään ketään oikeasti hyvää kampaajaa.... ??? Auttakaa!

Vs: Hyviä kampaajia - Turku

Lähetetty: 05 Elo 2009, 17:56
Kirjoittaja Nea/ Fashioned in Finland
Bongasin ohi ajaessani kampaamon nimeltä Bravo Hiukset (it. pitkäkatu 88). Näytti kivalta ja kyselenkin onko joku tuolla ehtinyt käydä? Nettihakujen perustellla paikan omistaisi Nora Lampi.

Vs: Hyviä kampaajia - Turku

Lähetetty: 20 Elo 2009, 20:24
Kirjoittaja pinkpepper
Osaako kukaan suositella jotain paikkaa ja tekijää Turussa, joka teksisi Kc:n multiwave keratiinpermiksiä? Tai L'orealin Synchrone Soft Wave käsittelyä?

Vs: Hyviä kampaajia - Turku

Lähetetty: 20 Elo 2009, 20:32
Kirjoittaja Kronia
Nea kirjoitti: Bongasin ohi ajaessani kampaamon nimeltä Bravo Hiukset (it. pitkäkatu 88). Näytti kivalta ja kyselenkin onko joku tuolla ehtinyt käydä? Nettihakujen perustellla paikan omistaisi Nora Lampi.
Jos oikein muistan, niin kyseinen omistaja olisi ollut aikaisemmin Groovessa töissä ja sitten perustanut oman... Työkaveri on seurannut kampaajaa paikasta toiseen ja on kehunut :)

Vs: Hyviä kampaajia - Turku

Lähetetty: 20 Elo 2009, 20:41
Kirjoittaja Nea/ Fashioned in Finland
^
Kiitos Kronia, ehkäpä joskus uskaltaudun testaamaan  ;D

Vs: Hyviä kampaajia - Turku

Lähetetty: 26 Syys 2009, 18:35
Kirjoittaja Nea/ Fashioned in Finland
No niin, uskaltauduin sitten uuteen kampaamoon ja olen erittäin tyytyväinen! Olen siis käyttänyt ed. kampaajani niin kauan kuin firma on ollut olemassa. Ainoa miinus on ollut hinta, eli polkkatukkani väri+leikkaus on ollut vajaat 100€. Viime kerralla kuitenkin kampaaja möhli sen verran, että hermot menivät ja tulin siihen tulokseen, että uusi kampaaja ei voi olla huonompi  :-\. Viimeisellä kerralla siis kampaaja tokaisi lopuksi "jätin tämän nyt pidemmäksi". Aijaa, en minä halunnut sitä pidemmäksi! Niskaan tuskin koskettiin (näytti ihan joltain lipalta) ja haluan sen aina lyhyemmäksi...  Kaiken huippuna passikuvaankin ikuistettiin toiselta puolelta 2 cm pidempi tukka. Mistään epäsymmetrisyydestä ei tod ollut puhe ja pidempi oli vielä väärällä puolella (itse ottaisin sen mielummin tuolle puolelle, jossa etuhiuksetkin ovat). No ei tuosta sen enempää vaan uudesta paikasta  ;D.

Uskaltauduin siis kampaamo Loistoon. Jos sanon, että kampaajalla on erittäin suuri tukka, niin varmaan osa jo tunnistaakin  ;). Mutta olin tosiaan positiivisesti yllättynyt! Kampaaja kyseli tarkkaan miten haluan ja miten laitan tukkaani, lopputulos on tosiaan mieluinen  :l. Ainoa miinus on se, ettei aikaa saa pariin kuukauteen, kertoo sekin osaltaan tyytyväisistä asiakkaista! 60€ maksoi väri+leikkaus.


Vs: Hyviä kampaajia - Turku

Lähetetty: 09 Loka 2009, 14:57
Kirjoittaja tragedia
Käväisin keskiviikkona Club Bellossa tekemässä todella ison mallinmuutosleikkauksen ja olin kyllä todella tyytyväinen sekä jälkeen, että palveluun, menen toistekin!  :)

Ja Johannan käsittelyssä olin.

Vs: Hyviä kampaajia - Turku

Lähetetty: 02 Marras 2009, 12:10
Kirjoittaja Lyx
Nea kirjoitti: No niin, uskaltauduin sitten uuteen kampaamoon ja olen erittäin tyytyväinen! Olen siis käyttänyt 11. hetkeä niin kauan kuin firma on ollut olemassa. Ainoa miinus on ollut hinta, eli polkkatukkani väri+leikkaus on ollut vajaat 100€. Viime kerralla kuitenkin kampaaja möhli sen verran, että hermot menivät ja tulin siihen tulokseen, että uusi kampaaja ei voi olla huonompi  :-\. Viimeisellä kerralla siis kampaaja tokaisi lopuksi "jätin tämän nyt pidemmäksi". Aijaa, en minä halunnut sitä pidemmäksi! Niskaan tuskin koskettiin (näytti ihan joltain lipalta) ja haluan sen aina lyhyemmäksi...  Kaiken huippuna passikuvaankin ikuistettiin toiselta puolelta 2 cm pidempi tukka. Mistään epäsymmetrisyydestä ei tod ollut puhe ja pidempi oli vielä väärällä puolella (itse ottaisin sen mielummin tuolle puolelle, jossa etuhiuksetkin ovat). No ei tuosta sen enempää vaan uudesta paikasta  ;D.

Uskaltauduin siis kampaamo Loistoon. Jos sanon, että kampaajalla on erittäin suuri tukka, niin varmaan osa jo tunnistaakin  ;). Mutta olin tosiaan positiivisesti yllättynyt! Kampaaja kyseli tarkkaan miten haluan ja miten laitan tukkaani, lopputulos on tosiaan mieluinen  :l. Ainoa miinus on se, ettei aikaa saa pariin kuukauteen, kertoo sekin osaltaan tyytyväisistä asiakkaista! 60€ maksoi väri+leikkaus.

No niin! Minäkin varasin nyt tuonne ajan ja tosi mukavalta vaikutti kampaaja joten luulen että tulen olemaan tyytyväinen!  :)

Edittiä: Nyt on sitten käyty ja olen tosi tyytyväinen. Mielettömän mukava kampaaja joka tosiaan osaa hommansa! Mulla on kasvatus menossa ja hiukan pelotti paljonko tukka lyhenee, mutta kampaaja totesi heti alkuun ettei halua ottaa pituudestä yhtään pois joten kerrosti tukkaa nätisti ilman että pituutta lähti. Me so happy! :-*
Varasinkin heti väriajan jonka sain kuukauden päähän joten taitaa olla kyllä  suosittu  tuo paikka!

Vs: Hyviä kampaajia - Turku

Lähetetty: 09 Helmi 2010, 11:57
Kirjoittaja Ump
Onko kokemuksia, missä Turussa osattaisiin värjätä hyvin punaiseksi? Onkohan jollakin kampaajalla erityisen paljon kokemusta asiasta? Siinä kun kuitenkin erilailla tietämystä tarvitaan ymmärtääkseni kun muissa väreissä. Jos joku olisi käynyt värjäyttämässä ja olisi tyytyväinen lopputulokseen?

Vs: Hyviä kampaajia - Turku

Lähetetty: 09 Helmi 2010, 12:03
Kirjoittaja Nea/ Fashioned in Finland
Lyx:
Kiva, että tykkäsit! Loistossa pysyn minäkin  ;D Ja osaa muuten Teija tehdä hyvää jälkeä kiireessäkin. Kävi nimittäin "pikkuinen moka", unohdin kampaajan ja olin siis kovasti myöhässä. Mallin muutoksiin ei ollut aikaa mutta saimme kuin saimmekin sitten lyhyessä ajassa tukan kuntoon. Jee  :ts

Vs: Hyviä kampaajia - Turku

Lähetetty: 09 Helmi 2010, 21:43
Kirjoittaja Truce
Osaisiko joku suositella opiskelijabudjetille sopivaa kampaamoa? Mieluiten jossain keskustan lähistöllä. Pitäisi äkkiä päästä saksimaan tätä reuhkaa, mutten uskalla vain valita randomilla jotain lähialueen kampaamoista :D Ettei sitten satu kohdalle kampaajaa joka toteuttaa mieluummin omia visioitaan, leikkaa huonosti tai jotain muuta.

Vs: Hyviä kampaajia - Turku

Lähetetty: 10 Helmi 2010, 00:30
Kirjoittaja Vivi
Truce kirjoitti: Osaisiko joku suositella opiskelijabudjetille sopivaa kampaamoa? Mieluiten jossain keskustan lähistöllä. Pitäisi äkkiä päästä saksimaan tätä reuhkaa, mutten uskalla vain valita randomilla jotain lähialueen kampaamoista :D Ettei sitten satu kohdalle kampaajaa joka toteuttaa mieluummin omia visioitaan, leikkaa huonosti tai jotain muuta.
Club Bello Anttilaa vastapäätä maksaa 15 e (tai ihan tuoretta tietoa ei ole, jos ovat nostaneet hintoja). Värjäykset on kai kanssa ihan kohtuuhintaisia. Tuolla on useita kampaajia. Tuosta paikasta on tässäkin ketjussa juttua. Ite oon käynyt kerran ja olin tyytyväinen.

Edit. Nettisivutkin löytyy: http://www.clubbello.fi/index.php?pinc=1

Vs: Hyviä kampaajia - Turku

Lähetetty: 10 Helmi 2010, 02:16
Kirjoittaja tragedia
^^Club Belloa olin minäkin aikeissa suositella, mutta Vivi ehtikin jo  ;)
Mulle tehtiin iso mallinmuutosleikkaus (tukka lyheni bsl:n ja vyötärön väliltä lyhyeksi/puolipitkäksi rikotuksi malliksi) ja kampaaja ymmärsi täysin, millaista mallia hain ja muutenkin kuunteli hyvin ja kyseli mun kommentteja välivaiheista ja tukasta tuli tosi ihana, ensi kerralla taidan kokeilla värjäyttääkin siellä  :l
Hintaa operaatiolla oli 25-30e eli tosi edullinenkin vielä.

Vs: Hyviä kampaajia - Turku

Lähetetty: 09 Maalis 2010, 11:36
Kirjoittaja Georgina
Minäkin etsin kampaajaa Turusta. En ole käynyt yhdessäkään täkäläisessä kampaamossa, vaikka olen asunut täällä jo useamman vuoden. Pitkää tukkaa ei ole tarvinnut kuin tasoittaa äidin toimesta. :)

Nyt kuitenkin haluaisin muokata otsatukan mallia. Löysin netistä hyvän mallin ja ajattelin marssia kuvan kanssa kampaajalle.

Loisto on kuulostanut hyvältä, samoin Club Bello. Hinnan pitäisi olla kohtuullinen, kun opiskelijoita ollaan. Toivoisin leikkauksella olevan hintaa max 30 e.

Vs: Hyviä kampaajia - Turku

Lähetetty: 09 Maalis 2010, 20:43
Kirjoittaja Fethenwen
Onko kukaan kokeillu eko kampaamossa käyntiä turussa? tiedän et siellä on ainakin kaks sellaista. Yks konsan kartanolla ja toinen enemmän keskustassa. Tekis mieli käydä ihan huvin vuoks, ajattelin kysyä ensin täälltä jos jollain sattumalta olis kokemuksia.

Vs: Hyviä kampaajia - Turku

Lähetetty: 02 Huhti 2010, 16:37
Kirjoittaja zzww
oisko jollain tietää millsii hintoi on keskustan kampaamois tai lähel satamaa ? :D

Vs: Hyviä kampaajia - Turku

Lähetetty: 02 Huhti 2010, 16:43
Kirjoittaja Kronia
^Riippuu aika paljon mitä tehdään ja millaisille hiuksille. Leikkaus kuitenkin 25-50€.

Vs: Hyviä kampaajia - Turku

Lähetetty: 02 Huhti 2010, 16:50
Kirjoittaja zzww
ok... Kaikki anoo et ferrara (tai joku sellane) on jossai keskustas ja siel on hyät kampaajat ja kohtuullinen hinta tehää il mitä vaa... :D

Vs: Hyviä kampaajia - Turku

Lähetetty: 10 Huhti 2010, 17:48
Kirjoittaja pinkpepper
Missä Turun kampaamossa käytetään Wellan hiusvärejä? Haluaisin kokeilla onko ne kestävämpiä kuin KC:n värit, joita nyt on päähäni laitettu eräässä kampaamossa (ei Turussa).

Vs: Hyviä kampaajia - Turku

Lähetetty: 10 Huhti 2010, 23:51
Kirjoittaja Triina
^Mun tietääkseni Indigossa käytetään, mutta kannattaa varmistaa vielä vaikka aikaa varatessa.

Olen käynyt tuolla aiemmin useita kertoja leikkauttamassa hiuksia ja olen ollut tyytyväinen. Käyttivät ainakin silloin TiGin tuotteita hiustenlaitossa.

Vs: Hyviä kampaajia - Turku

Lähetetty: 14 Huhti 2010, 19:36
Kirjoittaja pinkpepper
Mitä hiusvärejä Club Bellossa käytetään? Olisko niillä Wellaa?

Vs: Hyviä kampaajia - Turku

Lähetetty: 15 Huhti 2010, 13:57
Kirjoittaja Iia
Löytyykö Turun seudulta kampaajaa, joka tosiaan osaisi nähdä minkä väriset ja malliset hiukset asiakkaalle sopii? Tai siis ihan varmasti jostain löytyy, mutta onko esim. jotain semmosta paikkaa, jossa ois mahdollista saada samalla "pienimuotoinen värianalyysi" ? En nyt oikein osaa selvästi sanoa mitä ajan takaa...  ;D

Vs: Hyviä kampaajia - Turku

Lähetetty: 16 Huhti 2010, 09:09
Kirjoittaja Lyx
Täytyy taas kehua kampaamo Loistoa. :) Kävin eilen leikkauttamassa tukkaa ja lopputulos on taas kerran mahtava; viime leikkauskerrasta oli jo vierähtänyt melkein puoli vuotta ja tukka alkoi olemaan sen verran pitkä ja raskas ettei mitkään kampaukset pysyneet.
Teija leikkasi siihen kerroksia ja nyt minulla on aivan ihana Hollywood-tukka joka jaksaa taipua itsestään. Sain myös hyviä vinkkejä muotoiluun. En ole koskaan käynyt kampaajalla joka osaisi leikata yhtä hyvin; tuolla oikeasti mietitään mikä sopii ja mikä toimii missäkin hiuslaadussa. Pituutta en menettänyt yhtään ja tukka näyttää nyt hyväkuntoisemmalta ja runsaammalta.&nbsp; Olen tainnut löytää vakkarikampaajan! <3

Vs: Hyviä kampaajia - Turku

Lähetetty: 16 Huhti 2010, 11:19
Kirjoittaja Nea/ Fashioned in Finland
^
Lyx, sama täällä! Teija oikeasti haluaa löytää asiakkaalle leikkauksen joka toimii ja opastaa laittamisessakin. Loiston vakkariasiakas täällä siis&nbsp; ;D.

Vs: Hyviä kampaajia - Turku

Lähetetty: 16 Huhti 2010, 11:33
Kirjoittaja pinkpepper
Mitä hiusvärejä Loistossa käytetään?

Vs: Hyviä kampaajia - Turku

Lähetetty: 16 Huhti 2010, 12:40
Kirjoittaja Nea/ Fashioned in Finland
Loistossa on Goldwellin värit.

Vs: Hyviä kampaajia - Turku

Lähetetty: 18 Huhti 2010, 18:49
Kirjoittaja pinkpepper
Taidanpa mennä seuraavaksi Loistoon, kiitos suosituksista! Onko siellä useampia kampaajia? Mihin sitä sitten auton törppäisi parkkiin? Parkkiaikaa tarvitsisi saada ainakin kaksi tuntia, varmaan enemmänkin, kun mulla on pitkä tukka niin sen värjääminen ja leikkaaminen kestää... Mitäköhän muuten pitkän ja paksun tukan väri+raidat+leikkaus mahtaisi kustantaa noin suunnilleen Loistossa?

Vs: Hyviä kampaajia - Turku

Lähetetty: 18 Huhti 2010, 19:40
Kirjoittaja Nea/ Fashioned in Finland
^
2 kampaajaa, molemmat erittäin hyviä varmaankin mutta Teijalla minä ja Lyx käymme&nbsp; :). Hinnasta en osaa sanoa... Parkkiin kannattaa ehkä laittaa Louheen, ettei tarvitse stressata parkkiajoista.

Ekalla kerralla Teija leikkasi erittäin hyvin mutta koko ajan paranee, kun kerron tarkemmin mitä haluan&nbsp; ;D.

Vs: Hyviä kampaajia - Turku

Lähetetty: 24 Huhti 2010, 11:28
Kirjoittaja carrot
Muistaisko/tietäiskö joku kuinka paljon Avantgardessa maksaa pitkän tukan leikkuu? Sivut on "under construction" ja aattelin vielä täällä tiedustella kustannuksia ennen kun alan varaamaan aikaa..&nbsp; ;D

Vs: Hyviä kampaajia - Turku

Lähetetty: 25 Huhti 2010, 10:17
Kirjoittaja pinkpepper
^Voithan sä soittaa ja tiedustella hintaa, jos kukaan ei nyt osaa auttaa sua.

Vs: Hyviä kampaajia - Turku

Lähetetty: 17 Touko 2010, 20:16
Kirjoittaja Unnu
Aika varattu DEMOon leikkaukseen ja värjäykseen, enpäs ole ennen käynyt joten saa nähä mitä tulee :)
Kyllä on vaikeeta yks kampaajallekkin meno, olen muuttanut turkuun vuosi sitten enkä vielä ole omaa suosikki-kampaajaa löytänyt, noin 2 viikkoa pyörittelin vaihtoehtoja ennenkuin päädyin tuohon demoon.
Toivottavasti tulee hyvä tukka, kahden viikon päästä menossa ottamaan valmistujaisvalokuvia, kiva katsella sitten koko loppuelämä niistä kuvista jotain pilattua tukkaa&nbsp; 0_0 :T

Vs: Hyviä kampaajia - Turku

Lähetetty: 18 Touko 2010, 12:52
Kirjoittaja Kronia
^Mä olen käynyt Demossa kaksi kertaa, toisella kertaa laitattamassa pidennykset ja toisella kerralla leikkauttamassa. Mukava tyttö töissä siellä, tekee niin kuin pyydetään, mutta ei ehkä mikään maailman idearikkain. Tuskin kuitenkaan tukkaa pystyy pilaamaan, kerro vaan selkeästi, mitä sulla on mielessä :)

Vs: Hyviä kampaajia - Turku

Lähetetty: 18 Touko 2010, 16:26
Kirjoittaja Unnu
^ Ok, kuulostaa ihan hyvältä! :) Olen nähnyt demossa laitettuja pidennyksiä ja mielestäni olivat tosi ammattitaidolla tehdyt, siitä keksin ajan tuonne varata.
Ehkä otan jonkun kuvan mukaan että millaiset hiukset haluan. (vaikka eva longorian kuvan ja naama mielellään samanlaiseks myös kitoooosh)&nbsp; ;D

Vs: Hyviä kampaajia - Turku

Lähetetty: 27 Touko 2010, 19:32
Kirjoittaja Unnu
No nyt on Demossa käyty ja olen kyllä tyytyväinen.
Kyseli paljon mitä haluan ja olenko varma ja onko nyt hyvä jne, mulle sopii tällanen kyselevä tyyli oikeen hyvin koska en itekkään aina ole ihan varma mitä haluan ;D
Värjättiin pää kahdella värillä ja leikattiin vain vähän, koska kasvatan. Tuloksesta tuli nätti ja väri sopii ihonvärini kanssa. Tykkäsin myös siitä ettei kampaajan kanssa tarvinut inttää kuinka paljon leikataan, jotkut yrittää ihan väkisin viedä sen 5cm vaikka sanoisi että leikataan vaan vähän.
Hintapuoli oli mielestäni ok, joten jatkossakin aion demossa asioida :)

Vs: Hyviä kampaajia - Turku

Lähetetty: 14 Kesä 2010, 14:11
Kirjoittaja Kunis
Katselin just eilen eri paikkojen hinnastoja, ja Butikin värinpoisto oli alkaen 30e, mutta se onkin melkoisan hinnakas paikka. Bello tuntuisi muutenkin tosi edulliselta, joten ei koko operaatiota kovin kalliiksi osaisi ajatella vaikka lisähntaa vähän tuliskin.

Edit: Bello ja Hanna oli kivat. Hintaa vaalennuksen ja raidoituken kanssa kyhäytyi ihan kivasti, mutta taitaapi tuo silti olla oikeen kiva hinta. Ei mitään maailmaa mullistava käynti, mutta hyvä mieli jäi, joten taidan varata seuraavankin aikani samalle tytölle, oli mukava ja ilmeisen asiansa osaava.

Vs: Hyviä kampaajia - Turku

Lähetetty: 23 Kesä 2010, 09:21
Kirjoittaja Morango
Olen itse käynyt Turussa pariin otteeseen 11. Hetken Tiialla (taitaa tosin olla tällä hetkellä äitiyslomalla) ja nyt viime kerralla Hiushuone Kerhon Maaritilla. 11. Hetki oli tosi hyvä ja ammattitaitoinen paikka, mutta taidan jatkossa siirtyä Kerhon asiakkaaksi. Tuolla Kerhossa on töissä vähän sellaista rock-henkisempää, nuorempaa ja persoonallisempaa porukkaa ja tukasta tuli tosi upea!

Vs: Hyviä kampaajia - Turku

Lähetetty: 03 Heinä 2010, 14:05
Kirjoittaja zzww
Onko kukaa käyny ottaa väriä Hiushuone Silverissä ? Tarkoitus olisi meinaa saada hyvä ja edullinen pään värjys. Ja tuolla voi kuulemma saada halvalla.&nbsp; :)

Vs: Hyviä kampaajia - Turku

Lähetetty: 07 Elo 2010, 15:18
Kirjoittaja nelma
Onko kenelläkään kokemuksia Punatukasta?

Vs: Hyviä kampaajia - Turku

Lähetetty: 07 Syys 2010, 17:59
Kirjoittaja Jeyzie
Jeee! Mä kävin tänään tossa amiksella kampaajalla. Oli ihan sikahyvä kokemus! Sain juuri sellaisen oranssin osion kun halusinkin, kampaaja oli tosi mukava ja hintaa tällä värille ja leikkaukselle (latvojen tasaus, kerrostus, otsiksen korjaaminen) tuli yhteensä 16 e. Naurettavan halpa reissu ja oon 100 % tyytyväinen! Sain vieläpä tuplahieronnat! :D

Vs: Hyviä kampaajia - Turku

Lähetetty: 07 Syys 2010, 20:57
Kirjoittaja Juditti
Täällä ollaan Jeyzie :D Olipa mukavaa lukea täältä tuollainen "ylistävä" viesti :) Hyvä kun olit tyytyväinen. Vaikka viereinen asiakas olikin todella töykeä, niin onneksi se ei kuitenkaan pilannut tätä kokemusta :) Toivottavasti tulet toistekkin, on kivaa saada tehdä välillä jotain muutakin kuin rullakampauksia tai permanentteja ;)

Vs: Hyviä kampaajia - Turku

Lähetetty: 07 Syys 2010, 22:28
Kirjoittaja Jeyzie
^ Jee, löysithän sä tänne, tervetuloa! :) Tulen aivan varmasti uudestaan! Kaverit ovat jo innostuneita, kun kerroin tästä! Pian teillä puhelin pirisee taukoamatta! :D

Vs: Hyviä kampaajia - Turku

Lähetetty: 08 Syys 2010, 19:12
Kirjoittaja Juditti
Kiva kuulla! Lisää vaan nuorta sakkia sinne asiakkaiksi. Vaikka me opiskelijoita ollaanki niin ei se silti sitä tarkota etteikö mitään osattais ;) Mä voin myös tänne infoilla jos tulee jotain mallitarvetta, mm. koulutuksiin tai näyttöihin niin täältä löytää varmasti halukkaita, kun yleensä kaikki on ilmaista. Ja jos ei ilmaista, niin ainakin todella edullista! :)

Vs: Hyviä kampaajia - Turku

Lähetetty: 16 Helmi 2011, 18:08
Kirjoittaja Kronia
Missäs turku-juurekset käy tukkaansa leikkelemässä nykyään? Mä aattelin pitkästä aikaa mennä ihan kampaajalle käymään &nbsp;:D

Vs: Hyviä kampaajia - Turku

Lähetetty: 24 Helmi 2011, 21:33
Kirjoittaja Tuikkuli
Kronia kirjoitti: Missäs turku-juurekset käy tukkaansa leikkelemässä nykyään? Mä aattelin pitkästä aikaa mennä ihan kampaajalle käymään &nbsp;:D
Muakin kiinnostaisi tietää!

Oon käynyt viime aikoina tosi harvakseltaan ja aina, missä sattuu. Pari kertaa oon käynyt Skanssin Salon West Hairissa. Ihan jees, mutta turhan tyyris... Nyt kävin ekan kerran Skanssin Clipsissä, oli vähän edullisempi ja ihan jees sekin (vähän arkisempi kuin Salon West Hair). Sitten oon käynyt Kaarinassa Joi's-nimisessä paikassa ja Turun keskustassa Hiushuone Kerhossa. Ai niin, ja Turun keskustassa myös Artessa Aurakadulla! Noista Kerho oli vähiten mun makuun. En ole menettänyt sydäntäni vielä mihinkään, joten siksi on tullut koluttua eri paikkoja.

Vs: Hyviä kampaajia - Turku

Lähetetty: 25 Helmi 2011, 12:16
Kirjoittaja Unnu
Mä oon nyt käyny pari kertaa club Bellossa kävelykadulla. Ihan ok paikka, tyttö tekee niinku pyydän ja on mukava.&nbsp; :)
Millanen paikka toi Jois oli?

Vs: Hyviä kampaajia - Turku

Lähetetty: 25 Helmi 2011, 12:25
Kirjoittaja Tuikkuli
Unnu kirjoitti: Millanen paikka toi Jois oli?
Oon käynyt siellä vain kerran, joten en voi kovin syvällistä analyysia antaa... Leikkaukseen olin tyytyväinen ja tuntui, että siihen selvästi panostettiin ja ajateltiin jatkoa. Väri sen sijaan oli mun makuun turhan tumma, mutta toisaalta se herätti myöhemminkin paljon kehuja, mitä ei yleensä tapahdu. Ja väri muuttui aikaa myöten niin, että juurikasvu ei ollut liian räikeä, vaan selvisin samalla värillä 4 kk.

Paikan kotisivut löytyy täältä: http://www.jois.fi/index.html

Vs: Hyviä kampaajia - Turku

Lähetetty: 25 Helmi 2011, 15:18
Kirjoittaja hampiainen
Mä oon käynyt jo useamman vuoden Helmessä, tykkään ja kohtuuhintainenkin paikka. :) Lisäksi kiva tukea nuorten naisten yritystä.

Vs: Hyviä kampaajia - Turku

Lähetetty: 26 Helmi 2011, 12:44
Kirjoittaja sweet jane
Mä käyn edelleen entisellä clubbellolaisella Johannalla, joka työskentelee nykyään Indiviual Ink Beautyssa. Siellä on muistaakseni joku toinenkin ex-bellolainen. Tukkaa leikataan aikaperusteisesti, mulla maksaa yleensä 25 euroa kun menee vaan puoli tuntia. 45 minsaa tais olla 30 euroa. Suosittelen kyllä lämpimästi, tosi kiva liiketilakin!

Vs: Hyviä kampaajia - Turku

Lähetetty: 27 Helmi 2011, 21:23
Kirjoittaja nelma
Onko kenelläkään kokemuksia Hämeenkadulla sijaitsevista Kerttulin hiuspisteestä tai Fancy Lookista?

Vs: Hyviä kampaajia - Turku

Lähetetty: 04 Maalis 2011, 12:06
Kirjoittaja Kronia
Kävin äsken sweet janen suosittelemassa paikassa ja samalla kampaajallakin :) Olen tosi tyytyväinen, kyseinen Johanna oli mukava ja leikkasi hyvin. Erityisplussaa siitä, että ymmärsi hennaan ja indigoon liittyviä asioita, eikä selittänyt mitään peruskampaaja potaskaa. Leikkaukseen meni hiukan reilu puoli tuntia ja hintaa tuli 25€.

Kysyttäessä kerroin, että olen kuullut paikasta tutultani jonka nimi on *piip*, kampaaja kysyi, oliko se *piipin* *piip* (sweet jane). Janen kautta on kuulemma tullut paljon asiakkaita&nbsp; :D Sun täytyis alkaa pyytää alennusta...

Vs: Hyviä kampaajia - Turku

Lähetetty: 05 Heinä 2011, 12:45
Kirjoittaja SC
Avantgarden Markulta ajattelisin varata aikaa kun kuulemma taitaa hyvin graafiset leikkaukset, joista pidän aivan älyttömästi.

Pitäisi tasoittaa latvoja ja saada hieman jotain mallia (ei ole pitkään aikaan tasattu, enkä haluaisi aivan lyhyttä tukkaa kun kuitenkin yritän kasvatella). Uskallanko antaa Markulle vapaat kädet ja kysytäänkö puhelimessa aikaa varatessa että kenelle kampaajalle haluaa? Paljonko pelkkä leikkaus maksaisi (hiukset melko lyhyet, alle olkapäämittaiset)?

Vs: Hyviä kampaajia - Turku

Lähetetty: 05 Heinä 2011, 13:08
Kirjoittaja Pähkinä
^ Avantgardesta erikseen ei ole kokemusta, mutta yleensä aikaa varattaessa ei erikseen kysytä kenelle ajan haluat, jos et sitä itse mainitse. Eli kannattaa pyytää aika nimenomaan Markulle, jos hänelle haluat.&nbsp; :)

Vs: Hyviä kampaajia - Turku

Lähetetty: 03 Elo 2011, 16:10
Kirjoittaja Triina
Osaisiko joku suositella lapsiin kivasti suhtautuvaa parturia/kampaajaa Turussa tai lähistöllä?

Haluaisin leikkauttaa pojan hiukset kunnollisesti 2-vuotisvalokuvaa varten. Tärkeintä on hyvä kokemus, taidoilla ei ole niin väliä, koska työ on helppo (ihan vain perussiisti pojan tukka) ja mikä tahansa jälki on parempi kuin omien käsien tuottama kapinen kananpylly. Tähän saakka olen tasoittanut hiukset koiran trimmauskoneella enemmän tai vähemmän vinoon, mutta en osaa kyllä minkäänsortin kerrostusta tai muotoilua enkä edes yritä.

Hintakin saisi miellään olla lähempänä kymppiä kuin kahta, mutta se ei ole tärkein kriteeri.

Vs: Hyviä kampaajia - Turku

Lähetetty: 04 Elo 2011, 10:17
Kirjoittaja Unnu
^ Siinä kirjaston nurkalla taitaa olla vielä lasten oma kampaamo, voisko se tulla kyseeseen? En tiedä hinnoista tai palvelun laadusta mitään kun en omaa lapsia, näyteikkuna on vaan kiinnittänyt huomion. :) Kid's cut tai joku sellainen...

Vs: Hyviä kampaajia - Turku

Lähetetty: 04 Elo 2011, 14:21
Kirjoittaja Kronia
Mun mielestä Nealla tais olla tosi huono kokemus paikasta?

Vs: Hyviä kampaajia - Turku

Lähetetty: 04 Elo 2011, 16:37
Kirjoittaja Kunis
Hello Kitty -kampaamo on aika ruma, mut, Hello Kitty.

Vs: Hyviä kampaajia - Turku

Lähetetty: 09 Marras 2011, 10:04
Kirjoittaja Ropelli
Myllyn yläkerrassa on pa-ka Zoom, jota voin nyt eilisen kokemuksen jälkeen suositella! Jenni (omistaja) on ihanan asiaan tarttuva, ei ihmettele turhia, tiesi heti mitä haen ja teki todella hyvää jälkeä&nbsp; :l

Vs: Hyviä kampaajia - Turku

Lähetetty: 09 Marras 2011, 15:22
Kirjoittaja sweet jane
Kronia kirjoitti: Kysyttäessä kerroin, että olen kuullut paikasta tutultani jonka nimi on *piip*, kampaaja kysyi, oliko se *piipin* *piip* (sweet jane). Janen kautta on kuulemma tullut paljon asiakkaita&nbsp; :D Sun täytyis alkaa pyytää alennusta...
Hehee ;D Pitäis kyllä ehkä heittää edes läpällä toi alennusjuttu, kun niin moni tuttu on suunnannut mun hehkutuksen jälkeen tuonne. Ihan hyvä kyllä että tutut käy siellä myös värjäyttämässä, kun ite otan aina vaan leikkauksen, eli en oo ehkä se kannattavin asiakas omien käyntieni pohjalta.

Vs: Hyviä kampaajia - Turku

Lähetetty: 20 Marras 2011, 18:51
Kirjoittaja pinkpepper
Onko joku käytnyt Hiusklinikalla Aninkaistenkatu 14:ssä? http://www.kampaamoverkko.fi/kampaamo.php?id=6207

Haluaisin sellaiseen hiuspohjan tutkimukseen, missä tutkitaan päänahkaa ja hiusten vointia tms, ilmeisesti jollain mikroskoopilla, ja käsittääkseni tuolla tehtäisiin sellaista.

EDIT: Ilmeisesti Parturi-kampaamo Raija Yliopistonkatu 36 B:ssä tekee myös jonkinlaista hiuspohjan tarkastusta. Tiistaisin tutkimuksen pitäisi olla ilmainen kupongilla, täytyykin töissä tutkia huomenna olisko siellä vielä sellanen alelappu pyörimässä pöydällä.

Vs: Hyviä kampaajia - Turku

Lähetetty: 28 Syys 2012, 15:19
Kirjoittaja Attache©
Suositelkaa turkulaiset ammattitaitoisia
kampaajianne! En kestä enää ylihinnoiteltuja
paikkoja ja tönkköjä värjäyksiä. Tuntuu siltä,
että raitojen laittaminen on ylivoimaista ja
asiakkaisiin ei jakseta panostaa. En halua trendi-
hipsteritukkaa, vaan kauniin monisävyvärin,
joka on luonnollinen :) help..

Vs: Hyviä kampaajia - Turku

Lähetetty: 02 Marras 2012, 22:02
Kirjoittaja pinkpepper
Millaisia kokemuksia teillä on nykyään Club Bellosta? Millaisia kampaajat (vissiin Hanna ja Mia) on tyyliltään? Minkä merkin hiusvärejä tuolla käytetään?

Vs: Hyviä kampaajia - Turku

Lähetetty: 06 Marras 2012, 15:06
Kirjoittaja tristesse
Onko kenelläkään kokemuksia Hiusmuotoilua Tunteella - nimisestä paikasta? En ole pitkään aikaan käynyt kampaajalla johon olisin ollut erityisen tyytyväinen :( Tuota paikkaa kehutaan kovasti ainakin tässä osoitteessa:

http://www.osuma.fi/Turku/Kristiinankatu/1241041/Hiusmuotoilua+Tunteella

Vs: Hyviä kampaajia - Turku

Lähetetty: 26 Marras 2012, 14:22
Kirjoittaja Jillian
^^ Muakin kiinnostaisi, millainen tuo Club Bello nykyään on. Tai muutenkin otetaan suosituksia vastaan. Tarvitsisin ihan vain leikkauksen ja mielellään pituuksiä säästellen eikä mitään supergraafista.&nbsp; :D

Vs: Hyviä kampaajia - Turku

Lähetetty: 26 Marras 2012, 16:56
Kirjoittaja pinkpepper
Mä kävin viime viikolla Club Bellossa värjämässä ja leikkauttamassa tukan. Ihastuin kampaajaan ja menen jatkossakin hänelle. Suosittelen siis!

Vs: Hyviä kampaajia - Turku

Lähetetty: 28 Marras 2012, 22:17
Kirjoittaja Jillian
Kuulostaa hyvältä, pinkpepper! Kummalla kampaajalla kävit, eikös niitä ole kaksi?

Vs: Hyviä kampaajia - Turku

Lähetetty: 01 Joulu 2012, 13:01
Kirjoittaja pinkpepper
Hannalla kävin.

Vs: Hyviä kampaajia - Turku

Lähetetty: 01 Joulu 2012, 17:46
Kirjoittaja Unnu
Hanna on hyvä ja kiva, sinne vaan tukkatohtorille :)

Vs: Hyviä kampaajia - Turku

Lähetetty: 12 Kesä 2013, 00:36
Kirjoittaja Christine
Tuli kutsu häihin Turkuun elokuulle! Haussa olisi siis paikka josta saisi kampauksen ja meikin. Kampauksesta arvostan huolellista pohjatyötä ja olen kiinnostunut vesilaineista. Vinkkejä?

Vs: Hyviä kampaajia - Turku

Lähetetty: 29 Syys 2013, 09:10
Kirjoittaja Christine
Tulee tuplapostaus. Kävin sitten Butikissa kampauksessa ja meikissä. aivan mahtava ammattitaito näillä naisilla. Oli kyllä illan paras kampaus mulla :D Aikaa kannattaa varata reilusti, nää naiset viilaa tosi tarkasti loppuun asti ;)

Vs: Hyviä kampaajia - Turku

Lähetetty: 17 Tammi 2014, 18:24
Kirjoittaja pinkpepper
Missä/kukaTurussa olisi ammattitaitoinen kampaaja kerrostusten tekemiseen tai mallinmuutosleikkauksiin? Pituutta tukassa tällä hetkellä johonkin puoleen selkään, mutta tarkoitus olisi lyhentää aika paljon, ja koska mulla on paksu ja ns raskas tukka, haluaisin kerrostuksia. Pelkään vaan saavani jotain epämääräisen näköisiä kerrostuksia, joten suosituksia hyvistä kampaajista kuulisin mielelläni. Aikaisemmin kävin Club Bellon Hannalla, ja hänestä oonkin tykännyt. Mutta kuulisin mielelläni suosituksia hyvistä leikkaajista&nbsp; :)

Kuulisin mielelläni kokemuksia Pop In kampaamosta (myös meikkaukset ja valokuvaaja kiinnostaa).

Vs: Hyviä kampaajia - Turku

Lähetetty: 28 Tammi 2014, 13:12
Kirjoittaja aibu
Kellään kokemuksia kampaamo unikista? Varasin huomiselle tehohoidon, toivottavasti ei tullut ostettua sikaa säkissä..

Vs: Hyviä kampaajia - Turku

Lähetetty: 04 Helmi 2014, 19:53
Kirjoittaja tragedia
pinkpepper kirjoitti: Kuulisin mielelläni kokemuksia Pop In kampaamosta (myös meikkaukset ja valokuvaaja kiinnostaa).
Luulin, että olisin joskus syksyllä kirjoittanut tähän ketjuun, mutta ilmeisesti en sitten ollutkaan...

Oon käynyt Pop In:issa kahdesti, ensimmäisellä kerralla kampauksessa ja toisella (loppujen lopuksi) leikkaamassa ja värjäämässä tukan. Kokemukseni paikasta ovat hiukan ristiriitaiset: Pidemmän päälle olen ollut kyllä kummallakin kerralla tyytyväinen lopputulokseen, mutta asiakaspalvelu tökki aika pahastikin. Molemmista kerroista tosin kolme vuotta aikaa, joten en tiedä onko meininki sittemmin muuttunut.

Kampauksessa kaikki meni hyvin, esitin toiveena, etten halua mitään hillitöntä kihararönsyä vaan modernin ja yksinkertaisen nutturakampauksen, jossa on kuitenkin joku juju. Olin oikein tyytyväinen kampaukseeni, hinta oli melko edullinen, kampaaja ei juuri jutustellut, mutta en sitä kampaajalta niin välttämättä kaipaakaan ja olin aamun ensimmäinen asiakas joten olin itsekin hiukan unisena liikkeellä.

Toisella kertaa sitten olin saanut päähäni haluta permanentin (joo, tiedän, luultavasti säästyin paljolta harmilta, mutta halusinpahan kuitenkin...) ja tiedustelin asiasta ensin Helmestä, jossa kuitenkin sanoivat jo puhelimessa, että eivät tee permanentteja kuin lyhyisiin hiuksiin, joten soitin Pop In:iin ja kyselin, tekevätkö permiksiä pidempään hiukseen ja sanoivat, että juu, tekevät ja aika varattiin. Kun sitten saavuin paikalle ja ilmoitin varanneeni ajan permanenttiin, kampaaja katseli hetken mua ja ilmoitti, ettei tee permanentteja pitkään tukkaan (suunnilleen hartiamittaiseen) ja kun sanoin et "Hmm...jaa?" niin kysyi toiselta kampaajalta et "Vai miten sää, teeksää pitkään tukkaan?" ja toinen vastasi "Ei, en mää kyl tee". Seurasi pitkä hiljaisuus, jonka aikana ilmeisesti odottivat, että keräisin kimpsuni ja poistuisin paikalta. Ei minkäänlaista selitystä, kuten "Joo, kun pidempään tukkaan on niin iso riski, ettei kiharasta tule mieleistä ja on kuitenkin tosi raskas käsittely tukalle niin en halua ottaa riskiä, että pilaan sun hiukset" tai ehdotuksia "Haluisitko sitten ehkä, että otettaisiin pituudesta reippaammin pois ja laitettaisiin sitten kiharat vai olisiko ehkä uusi hiusmalli tai väri mieleinen?" Lopulta sitten itse rikoin hiljaisuuden ja totesin, että "Selvä, kiharoita ei siis tule, nyt pitäisi varmaan päättää, että mitäs sitten tehdään?" "Nii joo varmaan" Siinä vaiheessa sanoin, että voisin sitten ehkä hiukan muokata mallia ja värjätä hieman eri sävyllä, jolloin kampaaja aktivoitui ja kävi hakemassa värimalleja, joista sitten valittiin käytettävät sävyt. Hetken päästä asiakkaaksi tuli ilmeisesti joku kampaajien kaveri ja alkoivat kovaan ääneen ruotimaan jotain menneitä pikkujouluja ja suunnittelemaan tulevaa viikonlopun baarireissua - siinä tuli selväksi niin tyttöjen tulevat bilekampaukset kuin se kenellä oli ollut sutinaa kenenkin kanssa...sama juoruilu ja kikatus jatkui vielä pesupaikallakin ja vaikka en niin kovin tiukkapipoinen olekaan, pitäisi mielestäni asiakasta huomioida edes sen verran, ettei kailottaisi jotain risteilyjuttujaan kavereille samalla kun pesee vaivaantuneen asiakkaan tukkaa...Lopuksi tukkani vielä kammattiin jokseenkin tähän tyyliin (hitsi, että tota etuvippaa oli hankala saada asettumaan takaisin!):
Kuva
Lähdin paikalta aika hämmentyneenä ja hiukan nöyryytettynä, mutta väri oli kyllä itseasiassa tosi kiva ja leikkauskin ihan hyvä kunhan pääsin batgirl-tyylistä eroon.
Pelkän lopputuloksen puolesta kumpikin käynti oli siis ihan positiivinen, mutta asiakaspalvelulta olisin kyllä odottanut enemmän enkä siksi ole Pop In:issa enää tuon kerran jälkeen käynyt.

Helmessä oon nyt käynyt lähes joka kerta parin vuoden ajan (poislukien yhden katastrofaalisen kerran, jolloin kesken kauppareissun päätin hetken mielijohteesta käydä tasaamassa latvat Kupittaan cittarin kampaamossa...) eikä kyllä ole mitään huonoa sanottavaa paikasta, myöskin ainoa paikka, missä on oikeasti onnistuttu tekemään se turhautuneen oman värin kasvattajan toivoma taikatemppu eli hienovaraisesti raidoittamalla saatu värjätty latva sulautumaan omaan väriin niin että tulos näyttää hyvältä vielä puolen vuoden päästä eikä minkäänlaista uutta juurikasvua ole havaittavissa.

Siskoni on kehunut tuota Hiusmuotoilua Tunteella - kampaamoa, mutta omakohtaista kokemusta siitä ei ole, pitäisi ehkä ensi kerralla rohkaistua kokeilemaan sitä.

edit.
pinkpepper: Kerrostusten tai mallinmuutosleikkausten tekijäksi en osaa suositella kuin ex-club bellolaista Johannaa, jos vielä vaikuttaa jossain Turun kampaamomaailmassa kun en ole pitkään aikaan hiusmallille oikein muuta tehnyt kuin tasannut latvoja ja muotoillut etuhiuksia, mutta silloin kun Bellon aikana Johannan käsittelyssä kävin, oli lopputulos kyllä aivan täydellisesti se mitä olin toivonut. :)

Vs: Hyviä kampaajia - Turku

Lähetetty: 04 Helmi 2014, 21:49
Kirjoittaja pinkpepper
Oon perjantaina menossa Pop In:iin leikaamaan liukuvärjätyt latvat pois. Samalla olisi tarkoitus varata hääkampausaika, tosin sillä varauksella onko Tessa mukava ja osaavanoloinen. Olitko tragedia siis Tessan käsittelyssä kun kävit Pop In:ssä?

Vs: Hyviä kampaajia - Turku

Lähetetty: 04 Helmi 2014, 22:31
Kirjoittaja tragedia
^Siitä on niin kauan, etten kyllä yhtään muista kampaajan nimeä, jos edes esittäytyi ja toisella kertaa kampaaja oli siis eri kuin ensimmäisellä eli en kyllä osaa yhtään sanoa.
Vilkaisin jos nettisivuilla olisi ollut joku kuvallinen esittely kampaajista, mutta en ainakaan nopealla katsomisella löytänyt enkä kyllä ole varma tunnistaisinko enää edes ulkonäöltä.

Mutta ainakin mun saama kampaus oli kiva ja toivottavasti sulla on myös hieman parempi tuuri asiakaspalvelun kanssa kuin mulla&nbsp; ;D

Vs: Hyviä kampaajia - Turku

Lähetetty: 16 Maalis 2015, 19:14
Kirjoittaja pinkpepper
Onko kukaan käynyt Turussa Kaskenkadulla sijaitsevassa Salon Inkeri Savola -kampaamossa Elisalla? Törmäsin ko tytön blogiin ja värjäykset näytti ihanan luonnollisilta.

Vs: Hyviä kampaajia - Turku

Lähetetty: 05 Huhti 2016, 12:24
Kirjoittaja pinkpepper
^Elisa työskentelee nykyään Elyciassa. Oon käynyt muutaman kerran ja oon tykännyt.

Oon kriittinen mun otsatukasta, ja haluaisin seuraavaksi kampaajalle jolla itselläänkin on otsis (ehkä ymmärtää paremmin miten se käyttäytyy...&nbsp; ::) ) Suosituksia?

Vs: Hyviä kampaajia - Turku

Lähetetty: 14 Kesä 2018, 11:44
Kirjoittaja Kauris
Mä en oo käynyt kampaajalla sitten muistaakseni vuoden -14. Multa tarttis leikata kuivat latvat pois, ei sen kummempaa. Haluaisin silti kampaajan, joka osaisi katsoa tukan kuntoa. Olisiko keskustassa joku hyvä paikka? Yleensä multa on leikannut tukan ystävä, mutta hän on Helsingissä syksyyn asti enkä viitsi vaivata tällä silloin kun hän käy täällä.

Vs: Hyviä kampaajia - Turku

Lähetetty: 29 Joulu 2019, 09:04
Kirjoittaja Triina
Viimeiset 8 vuotta olen käynyt Hiushuone Klipsissä Kaarinan keskustassa leikkauttamassa hiukseni. Malli on ihan perus, mutta Klipsin Tiina osaa leikata sen sellaiseksi mistä tykkään ja mikä on helppo muotoilla. Myös mies käy siellä ja on ollut tyytyväinen. Hääkampaukseni (letti + kiharaa) on aikoinaan tehty Klipsissä ja se oli just eikä melkein <3 Välillä olen pari kertaa käynyt Littoisissa Ihana Päivä -kampaamossa, koska sen pitäjä on kaverini, se on tosi kiva paikka myös, mutta epäkäytännöllisemmän matkan päässä.