Hyviä kampaajia - Turku

Hiusmuutokset, hiuslaatuketjut yms.
stelectra

Vs: Hyviä kampaajia - Turku

Viesti Kirjoittaja stelectra »

Moikka,

osaako joku suositella kampajaa/kampaamoa joka ei olisi kauhean kallis ja tekisi permiksen hyvin? Hyviä kokemuksia?
Juni

Vs: Hyviä kampaajia - Turku

Viesti Kirjoittaja Juni »

Onko turkulaisilla ehdotuksia paikasta, jossa tehtäisiin juhlakampauksia kohtuulliseen hintaan? En millään haluaisi maksaa sitä melkein 40 euroa vakkaripaikkani kampauksesta, vaikka hyvä paikka onkin....
Nea/ Fashioned in Finland
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2673
Liittynyt: 06 Tammi 2008, 18:53

Vs: Hyviä kampaajia - Turku

Viesti Kirjoittaja Nea/ Fashioned in Finland »

kehaisenpa hiukan omaa vakkarikampaamoani, vaikka kalliinpuoleinen onkin. Teini-iästä saakka kävin TS-salongissa, josta siirryin I:n päälle ja nyt lopulta 11. Hetkeen Helin perässä  ;D. Heli on yhä hovikampaajani juhlakampauksissa, hän tietää sanomattakin mitä haluan ja tulos on aina ihan mielettömä hyvä. Leikkauksissa ja väreissä olen nyt käynyt Tiialla ja olen saanut kuulla huomattavasti normaalia enemmän kehuja tukastani. Tykkään kovasti itsekin. Monella kampaajalla olen tuolla käynyt, eikä kukaan ole huono ollut (välillä vaihtelu virkistääkin) mutta kampauksissa luota 100%:sti Heliin!

Hauska sattuma kävi tuolla viime viikolla. Olimme menossa illalla häihin, naapurituoliin istahtikin morsian  :D. Olin itse Tiialla ja hän siis Helillä.

Ainoa "syrjähyppyni" on oikeastaan ollut Clip Huone mutta siellä tukkani laitto maksoi 30€ enemmän kuin 11. Hetkessä (jota en todellakaan halpana pidä). Tukkani oli tuolloin puolipitkä ja tehtiin leikkaus+väri.

EDIT: ja jotenkin tukkani tykkää ottaa väriaineista aina punaiset sävyt itseenä, joten aika varovainen olen vaihtamaan  :D. Hintaa lukuunottamatta oli Clipiin erittäin tyytyväinen, tuolla siis tukkani maksoi yli 120€.
Viimeksi muokannut Nea/ Fashioned in Finland, 20 Syys 2008, 18:36. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ei se ole harrastus, jos siihen ei mene kaikki rahat!

_____________________________________
http://fashionedinfinland.blogspot.com/
funky_chicken
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2649
Liittynyt: 03 Loka 2006, 13:15

Vs: Hyviä kampaajia - Turku

Viesti Kirjoittaja funky_chicken »

Tiedoitus: Clipp-huone avaa toisen toimipisteen mun naapuriin, Hämeenkadun alkuun, R-kioskin entisiin tiloihin. Olipa ylläri!
mire

Vs: Hyviä kampaajia - Turku

Viesti Kirjoittaja mire »

Itse käyn aina parturikampaamo Parisissa, joka on uudenmaankadulla. Sen omistaa nuori nainen, jonka käden jälkeen en ole vielä pettynyt. Leikkaus maksaa vain 20e (ainaki opiskelijalle) ja aina on tullut tosi hyvää jälkeä. Leikkaa aina huolella eikä kiirehdi. Kävin laittamassa vuosijuhlakampaukseni tuolla ja olin siihen tosi tyytyväinen. Tässä on kuva:
http://www.aijaa.com/v.php?i=2978154.jpg

Juhlakampaus oli muistaakseni jotain 35-40e. Taas keskiviikkona olen menossa tuonne. Katsotaanpa sitten miten raitojen laitto onnistuu.
danna

Vs: Hyviä kampaajia - Turku

Viesti Kirjoittaja danna »

Itse juuri pähkäilen mihin menisin. Haluaisin jonkun trendikkään värjäyksen ja leikkauksen (en oo muuten ole ennen värjänny koko päätä). Ajattelin tota Club Belloa tai Clippiä... Suositelkaas jotain kampaajia :) Ja mulla on melko pitkät ja paksut hiukset niin mitäköhän tulis maksamaan?
Nea/ Fashioned in Finland
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2673
Liittynyt: 06 Tammi 2008, 18:53

Vs: Hyviä kampaajia - Turku

Viesti Kirjoittaja Nea/ Fashioned in Finland »

^
Minulla maksoi Clippissä muutama vuosi sitten olkapäille ulottuvan ohuen tukan leikkaus ja väri 120€. En sitten käynyt enää uudelleen, nätisti toki laittoivat, ei siitä mitään valittamista. Täällä nykyinen hinnasto. 11. hetki ja Groove on joko itse tai kavereiden hiuksia katsellen ainakin hyväksi havaitut.
Ei se ole harrastus, jos siihen ei mene kaikki rahat!

_____________________________________
http://fashionedinfinland.blogspot.com/
kiwi
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1320
Liittynyt: 21 Marras 2007, 11:51

Vs: Hyviä kampaajia - Turku

Viesti Kirjoittaja kiwi »

^^Clippissä maksaa pitkien hiusten leikkaus ja värjäys muistaakseni 115 euroa. Voisin suositella kampaajaksi Miiaa, mutta hyviä he kaikki ovat.

edit. Opiskelijat saa alennusta.
Neiti Hepuli

Vs: Hyviä kampaajia - Turku

Viesti Kirjoittaja Neiti Hepuli »

Hei!

Onko kokemuksia Helmestä (Kaskenkadulla)?

Kaipaan muutosta hiuksiini, mutta en ole ihan vielä keksinyt että mikä se muutos olisi. Haluaisin että kampaaja ihan oikeasti ehdottaisi jotain muutosta eikä vain sitä että leikataan nyt 2cm ja jos sivuotsis vaihdettais taas tavalliseksi. Eli mihin putiikkiin mun kannattais kävellä tällasilla toivella?
Luomo
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1731
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 20:22

Vs: Hyviä kampaajia - Turku

Viesti Kirjoittaja Luomo »

^Mä oon käynyt Helmessä kahdesti, kahdella eri kampaajalla. Toisella kerralla leikkasin ja toisella laitoin juhlakampauksen. Silloin kun leikkasin, niin vein kuvan mukanani ja selitin, mutta kampaaja ei silti löytänyt niitä perusjuttuja, mitä olisin halunnut. Lopputulos oli ok, mutta ei kyllä sellainen, mitä pyysin. Juhlakampaukseen olin tyytyväinen.
Hiukset: 3b M ii, luonnonkiharat, keskiruskeat, puolipitkät, kuivat, päänahka herkkä ja hieman rasvoittuva. Hiuslaatuketju s. 1. Suosikkituotteet: sh: Kérastase Dermo-calm Bain riche hoidot: Tigi O&H, L'anza Healing ColorCare, Tigi Brunette Goddess, K-pak vaahto
Vera
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 193
Liittynyt: 07 Tammi 2007, 19:27

Vs: Hyviä kampaajia - Turku

Viesti Kirjoittaja Vera »

Mulla on aika samankaltainen kokemus Helmestä kuin Luomolla. Kävin kerran leikkauttamassa ja värjäyttämässä hiukset siellä ja lopputuloksesta tuli kyllä ihan hieno, mutta täysin erilainen kuin oli alunperin tarkoitus. Olen kyllä kuullut silti kyseisestä paikasta kehujakin, mutta itse en ehkä enää menisi uudelleen.
Mellie
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 704
Liittynyt: 29 Loka 2007, 22:20

Vs: Hyviä kampaajia - Turku

Viesti Kirjoittaja Mellie »

Osaako joku kertoa kokemuksia eri kampaajista Hämeenkadulla (pätkällä TYKSin ja Tuomiokirkon välillä)? Kävelen siitä ohi päivittäin ja ajattelin pistäytyä jossakin niistä monista kampaajista ihan vaan leikkaakseni pahimmat latvat pois. Eli mikä niistä olisi edullinen ja ymmärtää leikata vaan sen yhden sentin? ;D
kiwi
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1320
Liittynyt: 21 Marras 2007, 11:51

Vs: Hyviä kampaajia - Turku

Viesti Kirjoittaja kiwi »

^Eikös Clipp-huone avannut joulukuussa uuden liikkeen Hämeenkatun 1:een? Kannattaa vilkaista sinne.
Mellie
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 704
Liittynyt: 29 Loka 2007, 22:20

Vs: Hyviä kampaajia - Turku

Viesti Kirjoittaja Mellie »

^Juu, Clipp löytyy sieltä, mutta ei taida olla ihan siitä edullisimmasta päästä jota haen! ;) Eli niistä muista haluaisin kulla jos jollakulla on kokemusta, niitä on niin monta etten ihan jokaiseen jaksais pistäytyä kyselemässä hintoja.
Omenahillo
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 70
Liittynyt: 13 Maalis 2008, 13:29

Vs: Hyviä kampaajia - Turku

Viesti Kirjoittaja Omenahillo »

Mä olen käynyt useamman kerran Tyylihiuksissa, kerran laitettiin väriä päähän, muuten on vain leikattu. Olen ollut tyytyväinen, mutta multa ei ole koskaan leikattu "vain senttiä", joten en tiedä miten semmoinen tuolla ymmärretään. Mun oma ohjeistus on ennemminkin tyyliä "leikkaa vaan ihan reippaasti". :D

Viime käyntikerrasta on jo aikaa, mutta ainakin ennen pelkän hiustenleikkuun sai 20 eurolla (vai olikos se nyt sittenkin 17 euroa). Muistaakseni sieltä sai opiskelija-alennustakin.
Vastaa Viestiin