Hyviä kampaajia - Turku

Hiusmuutokset, hiuslaatuketjut yms.
pinkpepper
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2736
Liittynyt: 27 Heinä 2006, 18:23

Vs: Hyviä kampaajia - Turku

Viesti Kirjoittaja pinkpepper »

Hannalla kävin.
Unnu
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1303
Liittynyt: 03 Maalis 2010, 23:18

Vs: Hyviä kampaajia - Turku

Viesti Kirjoittaja Unnu »

Hanna on hyvä ja kiva, sinne vaan tukkatohtorille :)
Voi vaan rakastaa ja toivoa parasta.
Christine
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 470
Liittynyt: 11 Helmi 2007, 12:03

Vs: Hyviä kampaajia - Turku

Viesti Kirjoittaja Christine »

Tuli kutsu häihin Turkuun elokuulle! Haussa olisi siis paikka josta saisi kampauksen ja meikin. Kampauksesta arvostan huolellista pohjatyötä ja olen kiinnostunut vesilaineista. Vinkkejä?
Christine
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 470
Liittynyt: 11 Helmi 2007, 12:03

Vs: Hyviä kampaajia - Turku

Viesti Kirjoittaja Christine »

Tulee tuplapostaus. Kävin sitten Butikissa kampauksessa ja meikissä. aivan mahtava ammattitaito näillä naisilla. Oli kyllä illan paras kampaus mulla :D Aikaa kannattaa varata reilusti, nää naiset viilaa tosi tarkasti loppuun asti ;)
pinkpepper
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2736
Liittynyt: 27 Heinä 2006, 18:23

Vs: Hyviä kampaajia - Turku

Viesti Kirjoittaja pinkpepper »

Missä/kukaTurussa olisi ammattitaitoinen kampaaja kerrostusten tekemiseen tai mallinmuutosleikkauksiin? Pituutta tukassa tällä hetkellä johonkin puoleen selkään, mutta tarkoitus olisi lyhentää aika paljon, ja koska mulla on paksu ja ns raskas tukka, haluaisin kerrostuksia. Pelkään vaan saavani jotain epämääräisen näköisiä kerrostuksia, joten suosituksia hyvistä kampaajista kuulisin mielelläni. Aikaisemmin kävin Club Bellon Hannalla, ja hänestä oonkin tykännyt. Mutta kuulisin mielelläni suosituksia hyvistä leikkaajista  :)

Kuulisin mielelläni kokemuksia Pop In kampaamosta (myös meikkaukset ja valokuvaaja kiinnostaa).
aibu

Vs: Hyviä kampaajia - Turku

Viesti Kirjoittaja aibu »

Kellään kokemuksia kampaamo unikista? Varasin huomiselle tehohoidon, toivottavasti ei tullut ostettua sikaa säkissä..
tragedia
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 687
Liittynyt: 13 Heinä 2009, 22:56

Vs: Hyviä kampaajia - Turku

Viesti Kirjoittaja tragedia »

pinkpepper kirjoitti: Kuulisin mielelläni kokemuksia Pop In kampaamosta (myös meikkaukset ja valokuvaaja kiinnostaa).
Luulin, että olisin joskus syksyllä kirjoittanut tähän ketjuun, mutta ilmeisesti en sitten ollutkaan...

Oon käynyt Pop In:issa kahdesti, ensimmäisellä kerralla kampauksessa ja toisella (loppujen lopuksi) leikkaamassa ja värjäämässä tukan. Kokemukseni paikasta ovat hiukan ristiriitaiset: Pidemmän päälle olen ollut kyllä kummallakin kerralla tyytyväinen lopputulokseen, mutta asiakaspalvelu tökki aika pahastikin. Molemmista kerroista tosin kolme vuotta aikaa, joten en tiedä onko meininki sittemmin muuttunut.

Kampauksessa kaikki meni hyvin, esitin toiveena, etten halua mitään hillitöntä kihararönsyä vaan modernin ja yksinkertaisen nutturakampauksen, jossa on kuitenkin joku juju. Olin oikein tyytyväinen kampaukseeni, hinta oli melko edullinen, kampaaja ei juuri jutustellut, mutta en sitä kampaajalta niin välttämättä kaipaakaan ja olin aamun ensimmäinen asiakas joten olin itsekin hiukan unisena liikkeellä.

Toisella kertaa sitten olin saanut päähäni haluta permanentin (joo, tiedän, luultavasti säästyin paljolta harmilta, mutta halusinpahan kuitenkin...) ja tiedustelin asiasta ensin Helmestä, jossa kuitenkin sanoivat jo puhelimessa, että eivät tee permanentteja kuin lyhyisiin hiuksiin, joten soitin Pop In:iin ja kyselin, tekevätkö permiksiä pidempään hiukseen ja sanoivat, että juu, tekevät ja aika varattiin. Kun sitten saavuin paikalle ja ilmoitin varanneeni ajan permanenttiin, kampaaja katseli hetken mua ja ilmoitti, ettei tee permanentteja pitkään tukkaan (suunnilleen hartiamittaiseen) ja kun sanoin et "Hmm...jaa?" niin kysyi toiselta kampaajalta et "Vai miten sää, teeksää pitkään tukkaan?" ja toinen vastasi "Ei, en mää kyl tee". Seurasi pitkä hiljaisuus, jonka aikana ilmeisesti odottivat, että keräisin kimpsuni ja poistuisin paikalta. Ei minkäänlaista selitystä, kuten "Joo, kun pidempään tukkaan on niin iso riski, ettei kiharasta tule mieleistä ja on kuitenkin tosi raskas käsittely tukalle niin en halua ottaa riskiä, että pilaan sun hiukset" tai ehdotuksia "Haluisitko sitten ehkä, että otettaisiin pituudesta reippaammin pois ja laitettaisiin sitten kiharat vai olisiko ehkä uusi hiusmalli tai väri mieleinen?" Lopulta sitten itse rikoin hiljaisuuden ja totesin, että "Selvä, kiharoita ei siis tule, nyt pitäisi varmaan päättää, että mitäs sitten tehdään?" "Nii joo varmaan" Siinä vaiheessa sanoin, että voisin sitten ehkä hiukan muokata mallia ja värjätä hieman eri sävyllä, jolloin kampaaja aktivoitui ja kävi hakemassa värimalleja, joista sitten valittiin käytettävät sävyt. Hetken päästä asiakkaaksi tuli ilmeisesti joku kampaajien kaveri ja alkoivat kovaan ääneen ruotimaan jotain menneitä pikkujouluja ja suunnittelemaan tulevaa viikonlopun baarireissua - siinä tuli selväksi niin tyttöjen tulevat bilekampaukset kuin se kenellä oli ollut sutinaa kenenkin kanssa...sama juoruilu ja kikatus jatkui vielä pesupaikallakin ja vaikka en niin kovin tiukkapipoinen olekaan, pitäisi mielestäni asiakasta huomioida edes sen verran, ettei kailottaisi jotain risteilyjuttujaan kavereille samalla kun pesee vaivaantuneen asiakkaan tukkaa...Lopuksi tukkani vielä kammattiin jokseenkin tähän tyyliin (hitsi, että tota etuvippaa oli hankala saada asettumaan takaisin!):
Kuva
Lähdin paikalta aika hämmentyneenä ja hiukan nöyryytettynä, mutta väri oli kyllä itseasiassa tosi kiva ja leikkauskin ihan hyvä kunhan pääsin batgirl-tyylistä eroon.
Pelkän lopputuloksen puolesta kumpikin käynti oli siis ihan positiivinen, mutta asiakaspalvelulta olisin kyllä odottanut enemmän enkä siksi ole Pop In:issa enää tuon kerran jälkeen käynyt.

Helmessä oon nyt käynyt lähes joka kerta parin vuoden ajan (poislukien yhden katastrofaalisen kerran, jolloin kesken kauppareissun päätin hetken mielijohteesta käydä tasaamassa latvat Kupittaan cittarin kampaamossa...) eikä kyllä ole mitään huonoa sanottavaa paikasta, myöskin ainoa paikka, missä on oikeasti onnistuttu tekemään se turhautuneen oman värin kasvattajan toivoma taikatemppu eli hienovaraisesti raidoittamalla saatu värjätty latva sulautumaan omaan väriin niin että tulos näyttää hyvältä vielä puolen vuoden päästä eikä minkäänlaista uutta juurikasvua ole havaittavissa.

Siskoni on kehunut tuota Hiusmuotoilua Tunteella - kampaamoa, mutta omakohtaista kokemusta siitä ei ole, pitäisi ehkä ensi kerralla rohkaistua kokeilemaan sitä.

edit.
pinkpepper: Kerrostusten tai mallinmuutosleikkausten tekijäksi en osaa suositella kuin ex-club bellolaista Johannaa, jos vielä vaikuttaa jossain Turun kampaamomaailmassa kun en ole pitkään aikaan hiusmallille oikein muuta tehnyt kuin tasannut latvoja ja muotoillut etuhiuksia, mutta silloin kun Bellon aikana Johannan käsittelyssä kävin, oli lopputulos kyllä aivan täydellisesti se mitä olin toivonut. :)
Viimeksi muokannut tragedia, 04 Helmi 2014, 20:13. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
1cFii
Sikses iha nätti naine.
pinkpepper
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2736
Liittynyt: 27 Heinä 2006, 18:23

Vs: Hyviä kampaajia - Turku

Viesti Kirjoittaja pinkpepper »

Oon perjantaina menossa Pop In:iin leikaamaan liukuvärjätyt latvat pois. Samalla olisi tarkoitus varata hääkampausaika, tosin sillä varauksella onko Tessa mukava ja osaavanoloinen. Olitko tragedia siis Tessan käsittelyssä kun kävit Pop In:ssä?
tragedia
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 687
Liittynyt: 13 Heinä 2009, 22:56

Vs: Hyviä kampaajia - Turku

Viesti Kirjoittaja tragedia »

^Siitä on niin kauan, etten kyllä yhtään muista kampaajan nimeä, jos edes esittäytyi ja toisella kertaa kampaaja oli siis eri kuin ensimmäisellä eli en kyllä osaa yhtään sanoa.
Vilkaisin jos nettisivuilla olisi ollut joku kuvallinen esittely kampaajista, mutta en ainakaan nopealla katsomisella löytänyt enkä kyllä ole varma tunnistaisinko enää edes ulkonäöltä.

Mutta ainakin mun saama kampaus oli kiva ja toivottavasti sulla on myös hieman parempi tuuri asiakaspalvelun kanssa kuin mulla  ;D
1cFii
Sikses iha nätti naine.
pinkpepper
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2736
Liittynyt: 27 Heinä 2006, 18:23

Vs: Hyviä kampaajia - Turku

Viesti Kirjoittaja pinkpepper »

Onko kukaan käynyt Turussa Kaskenkadulla sijaitsevassa Salon Inkeri Savola -kampaamossa Elisalla? Törmäsin ko tytön blogiin ja värjäykset näytti ihanan luonnollisilta.
pinkpepper
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2736
Liittynyt: 27 Heinä 2006, 18:23

Vs: Hyviä kampaajia - Turku

Viesti Kirjoittaja pinkpepper »

^Elisa työskentelee nykyään Elyciassa. Oon käynyt muutaman kerran ja oon tykännyt.

Oon kriittinen mun otsatukasta, ja haluaisin seuraavaksi kampaajalle jolla itselläänkin on otsis (ehkä ymmärtää paremmin miten se käyttäytyy...  ::) ) Suosituksia?
Kauris
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2846
Liittynyt: 24 Syys 2011, 16:47

Vs: Hyviä kampaajia - Turku

Viesti Kirjoittaja Kauris »

Mä en oo käynyt kampaajalla sitten muistaakseni vuoden -14. Multa tarttis leikata kuivat latvat pois, ei sen kummempaa. Haluaisin silti kampaajan, joka osaisi katsoa tukan kuntoa. Olisiko keskustassa joku hyvä paikka? Yleensä multa on leikannut tukan ystävä, mutta hän on Helsingissä syksyyn asti enkä viitsi vaivata tällä silloin kun hän käy täällä.
Vyötärö-alaselkämitassa.
Hiukset normaalit <3 Mill Creek keratin conditioner, Giovanni Smooth as Silk, Alba Botanica jätettävä
Iho vaikea: herkkä, punoittava, näppylöivä, epäpuhdas, pintakuiva, rasvoittuva <3 yksinkertaiset herkän ihon tuotteet, Xyliderm, öljyputsarit.
Triina
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 5448
Liittynyt: 08 Huhti 2006, 20:56

Vs: Hyviä kampaajia - Turku

Viesti Kirjoittaja Triina »

Viimeiset 8 vuotta olen käynyt Hiushuone Klipsissä Kaarinan keskustassa leikkauttamassa hiukseni. Malli on ihan perus, mutta Klipsin Tiina osaa leikata sen sellaiseksi mistä tykkään ja mikä on helppo muotoilla. Myös mies käy siellä ja on ollut tyytyväinen. Hääkampaukseni (letti + kiharaa) on aikoinaan tehty Klipsissä ja se oli just eikä melkein <3 Välillä olen pari kertaa käynyt Littoisissa Ihana Päivä -kampaamossa, koska sen pitäjä on kaverini, se on tosi kiva paikka myös, mutta epäkäytännöllisemmän matkan päässä.
Vastaa Viestiin