Hyviä kampaajia - Turku

Hiusmuutokset, hiuslaatuketjut yms.
Morango

Vs: Hyviä kampaajia - Turku

Viesti Kirjoittaja Morango »

Olen itse käynyt Turussa pariin otteeseen 11. Hetken Tiialla (taitaa tosin olla tällä hetkellä äitiyslomalla) ja nyt viime kerralla Hiushuone Kerhon Maaritilla. 11. Hetki oli tosi hyvä ja ammattitaitoinen paikka, mutta taidan jatkossa siirtyä Kerhon asiakkaaksi. Tuolla Kerhossa on töissä vähän sellaista rock-henkisempää, nuorempaa ja persoonallisempaa porukkaa ja tukasta tuli tosi upea!
zzww
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 431
Liittynyt: 29 Maalis 2010, 12:18

Vs: Hyviä kampaajia - Turku

Viesti Kirjoittaja zzww »

Onko kukaa käyny ottaa väriä Hiushuone Silverissä ? Tarkoitus olisi meinaa saada hyvä ja edullinen pään värjys. Ja tuolla voi kuulemma saada halvalla.  :)
Kirjoitin nimesi taivaalla,mutta tuuli pyyhki sen pois.Kirjoitin nimesi hiekkaan,mutta aallot pyyhkivät sen pois.Kirjoitin nimesi sydämmeeni ja ainiaan siellä pysyy.Joka ilta kun suljen silmäni,tulet uniini.

http://lovinglife92.blogspot.fi/
nelma
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 941
Liittynyt: 09 Marras 2008, 15:36

Vs: Hyviä kampaajia - Turku

Viesti Kirjoittaja nelma »

Onko kenelläkään kokemuksia Punatukasta?
1bMii  BSL
<3: Iherb, Tigi OH-ha & öljyt
Jeyzie
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3204
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 20:06

Vs: Hyviä kampaajia - Turku

Viesti Kirjoittaja Jeyzie »

Jeee! Mä kävin tänään tossa amiksella kampaajalla. Oli ihan sikahyvä kokemus! Sain juuri sellaisen oranssin osion kun halusinkin, kampaaja oli tosi mukava ja hintaa tällä värille ja leikkaukselle (latvojen tasaus, kerrostus, otsiksen korjaaminen) tuli yhteensä 16 e. Naurettavan halpa reissu ja oon 100 % tyytyväinen! Sain vieläpä tuplahieronnat! :D
Anna tuulen puhdistaa
nostaa helmoja
heittää hiukset sekaisin
kevätmyrskyn kastella
mekko liimata kiinni vartaloos
niin olet kaunis
kaunis
ja maailma on sun

Treeniblogi! (tauolla)

Ruokablogi!
Juditti

Vs: Hyviä kampaajia - Turku

Viesti Kirjoittaja Juditti »

Täällä ollaan Jeyzie :D Olipa mukavaa lukea täältä tuollainen "ylistävä" viesti :) Hyvä kun olit tyytyväinen. Vaikka viereinen asiakas olikin todella töykeä, niin onneksi se ei kuitenkaan pilannut tätä kokemusta :) Toivottavasti tulet toistekkin, on kivaa saada tehdä välillä jotain muutakin kuin rullakampauksia tai permanentteja ;)
Jeyzie
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3204
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 20:06

Vs: Hyviä kampaajia - Turku

Viesti Kirjoittaja Jeyzie »

^ Jee, löysithän sä tänne, tervetuloa! :) Tulen aivan varmasti uudestaan! Kaverit ovat jo innostuneita, kun kerroin tästä! Pian teillä puhelin pirisee taukoamatta! :D
Anna tuulen puhdistaa
nostaa helmoja
heittää hiukset sekaisin
kevätmyrskyn kastella
mekko liimata kiinni vartaloos
niin olet kaunis
kaunis
ja maailma on sun

Treeniblogi! (tauolla)

Ruokablogi!
Juditti

Vs: Hyviä kampaajia - Turku

Viesti Kirjoittaja Juditti »

Kiva kuulla! Lisää vaan nuorta sakkia sinne asiakkaiksi. Vaikka me opiskelijoita ollaanki niin ei se silti sitä tarkota etteikö mitään osattais ;) Mä voin myös tänne infoilla jos tulee jotain mallitarvetta, mm. koulutuksiin tai näyttöihin niin täältä löytää varmasti halukkaita, kun yleensä kaikki on ilmaista. Ja jos ei ilmaista, niin ainakin todella edullista! :)
Kronia
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2144
Liittynyt: 07 Helmi 2007, 08:22

Vs: Hyviä kampaajia - Turku

Viesti Kirjoittaja Kronia »

Missäs turku-juurekset käy tukkaansa leikkelemässä nykyään? Mä aattelin pitkästä aikaa mennä ihan kampaajalle käymään &nbsp;:D
“Another belief of mine: that everyone else my age is an adult, whereas I am merely in disguise.” -Margaret Atwood
Tuikkuli
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2461
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 21:18

Vs: Hyviä kampaajia - Turku

Viesti Kirjoittaja Tuikkuli »

Kronia kirjoitti: Missäs turku-juurekset käy tukkaansa leikkelemässä nykyään? Mä aattelin pitkästä aikaa mennä ihan kampaajalle käymään &nbsp;:D
Muakin kiinnostaisi tietää!

Oon käynyt viime aikoina tosi harvakseltaan ja aina, missä sattuu. Pari kertaa oon käynyt Skanssin Salon West Hairissa. Ihan jees, mutta turhan tyyris... Nyt kävin ekan kerran Skanssin Clipsissä, oli vähän edullisempi ja ihan jees sekin (vähän arkisempi kuin Salon West Hair). Sitten oon käynyt Kaarinassa Joi's-nimisessä paikassa ja Turun keskustassa Hiushuone Kerhossa. Ai niin, ja Turun keskustassa myös Artessa Aurakadulla! Noista Kerho oli vähiten mun makuun. En ole menettänyt sydäntäni vielä mihinkään, joten siksi on tullut koluttua eri paikkoja.
Unnu
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1303
Liittynyt: 03 Maalis 2010, 23:18

Vs: Hyviä kampaajia - Turku

Viesti Kirjoittaja Unnu »

Mä oon nyt käyny pari kertaa club Bellossa kävelykadulla. Ihan ok paikka, tyttö tekee niinku pyydän ja on mukava.&nbsp; :)
Millanen paikka toi Jois oli?
Voi vaan rakastaa ja toivoa parasta.
Tuikkuli
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2461
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 21:18

Vs: Hyviä kampaajia - Turku

Viesti Kirjoittaja Tuikkuli »

Unnu kirjoitti: Millanen paikka toi Jois oli?
Oon käynyt siellä vain kerran, joten en voi kovin syvällistä analyysia antaa... Leikkaukseen olin tyytyväinen ja tuntui, että siihen selvästi panostettiin ja ajateltiin jatkoa. Väri sen sijaan oli mun makuun turhan tumma, mutta toisaalta se herätti myöhemminkin paljon kehuja, mitä ei yleensä tapahdu. Ja väri muuttui aikaa myöten niin, että juurikasvu ei ollut liian räikeä, vaan selvisin samalla värillä 4 kk.

Paikan kotisivut löytyy täältä: http://www.jois.fi/index.html
hampiainen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1255
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 15:10

Vs: Hyviä kampaajia - Turku

Viesti Kirjoittaja hampiainen »

Mä oon käynyt jo useamman vuoden Helmessä, tykkään ja kohtuuhintainenkin paikka. :) Lisäksi kiva tukea nuorten naisten yritystä.
sweet jane
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3044
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 10:41

Vs: Hyviä kampaajia - Turku

Viesti Kirjoittaja sweet jane »

Mä käyn edelleen entisellä clubbellolaisella Johannalla, joka työskentelee nykyään Indiviual Ink Beautyssa. Siellä on muistaakseni joku toinenkin ex-bellolainen. Tukkaa leikataan aikaperusteisesti, mulla maksaa yleensä 25 euroa kun menee vaan puoli tuntia. 45 minsaa tais olla 30 euroa. Suosittelen kyllä lämpimästi, tosi kiva liiketilakin!
nelma
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 941
Liittynyt: 09 Marras 2008, 15:36

Vs: Hyviä kampaajia - Turku

Viesti Kirjoittaja nelma »

Onko kenelläkään kokemuksia Hämeenkadulla sijaitsevista Kerttulin hiuspisteestä tai Fancy Lookista?
1bMii&nbsp; BSL
<3: Iherb, Tigi OH-ha & öljyt
Kronia
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2144
Liittynyt: 07 Helmi 2007, 08:22

Vs: Hyviä kampaajia - Turku

Viesti Kirjoittaja Kronia »

Kävin äsken sweet janen suosittelemassa paikassa ja samalla kampaajallakin :) Olen tosi tyytyväinen, kyseinen Johanna oli mukava ja leikkasi hyvin. Erityisplussaa siitä, että ymmärsi hennaan ja indigoon liittyviä asioita, eikä selittänyt mitään peruskampaaja potaskaa. Leikkaukseen meni hiukan reilu puoli tuntia ja hintaa tuli 25€.

Kysyttäessä kerroin, että olen kuullut paikasta tutultani jonka nimi on *piip*, kampaaja kysyi, oliko se *piipin* *piip* (sweet jane). Janen kautta on kuulemma tullut paljon asiakkaita&nbsp; :D Sun täytyis alkaa pyytää alennusta...
“Another belief of mine: that everyone else my age is an adult, whereas I am merely in disguise.” -Margaret Atwood
Vastaa Viestiin