Hyviä kampaajia - Turku

Hiusmuutokset, hiuslaatuketjut yms.
Vivi
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1110
Liittynyt: 23 Huhti 2006, 12:09

Vs: Hyviä kampaajia - Turku

Viesti Kirjoittaja Vivi »

Ei löytynyt keskustelusta: Paljonko Club Bellossa maksaa hiusten leikkaus ilman pesua? Uuden mallin leikkaus kyseessä.

(Itse en ole muuttamassa, kysyn kaverin puolesta. ;))
Oma väri takaisin.
Inotti
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 338
Liittynyt: 20 Loka 2006, 17:49

Vs: Hyviä kampaajia - Turku

Viesti Kirjoittaja Inotti »

15e, eli aika halpa.  ;)
Kyllähän Jane sen taisi mainitakkin tuossa aikasemmin...
hiukset: 1bFii Hiuskriisi<br />Hiusmittauksia
Vivi
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1110
Liittynyt: 23 Huhti 2006, 12:09

Vs: Hyviä kampaajia - Turku

Viesti Kirjoittaja Vivi »

No joo siellähän se oli jo sanottu, vaikka muka tarkasti selailin ketjun.&nbsp; :-[

Mutta kiitos Inotti kertauksesta!
Oma väri takaisin.
sweet jane
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3044
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 10:41

Vs: Hyviä kampaajia - Turku

Viesti Kirjoittaja sweet jane »

Tuikkuli kirjoitti:
Luomo kirjoitti: Onko jollain kokemusta kampaamo Groovesta Hämeenkadulla?
Oiskohan Janen poikaystävä käynyt siellä joskus? Saatan kyllä nyt muistella omianikin... Omakohtaista kokemusta ei kuitenkaan ole, siitä olen aivan varma! ;D
Poikaystävä sanoi, että sieltä saa teetä ja keksejä ;D Mitäs muuta mies kampaajalta tarvitseekaan? ;)
PJ
Haiven
Haiven
Viestit: 40
Liittynyt: 25 Heinä 2006, 11:37

Vs: Hyviä kampaajia - Turku

Viesti Kirjoittaja PJ »

Luomo kirjoitti: Onko jollain kokemusta kampaamo Groovesta Hämeenkadulla? Ystävä varasi sieltä juuri juhlakampauksen lyhyisiin hiuksiinsa ja mukana suunnittelukerralla olleena mulle jäi hyvä vaikutus ainakin siitä kampaajasta, jonka kanssa puhuimme.
Groove on ollut vakkaripaikkani jo monta vuotta. Käyn aina samalla kampaajalla, jonka kanssa ajatuksemme sopivat hyvin yhteen. Hän osaa aina ehdotella minulle jotain uutta tyyliini sopivaa. Olen tosiaan käynyt hänellä jo niin kauan että useimmiten annankin hänelle vapaat kädet ja aina olen ollut tyytyväinen lopputulokseen. Mikään edullinen paikkahan tuo ei ole, mutta ainakin omasta mielestäni hyvästä kannattaa maksaa&nbsp; :)
Laure

Vs: Hyviä kampaajia - Turku

Viesti Kirjoittaja Laure »

Kävin viime viikolla ensimmäistä kertaa clipissä, käytössä oli juuri tuo 75e väri+leikkaus -kuponki. Lopputulos on kyllä loistava ja olen todella tyytyväinen :) Kampaajana oli Miia, joka laittoi hiukseni todella upeasti ja ne pysyivät kuosissa lähes 3 päivää vaikka ne kastuivat vähän vesisateessakin. Menen varmasti toistekin, ainut vaan että onhan tuo aika kallis paikka. Tuolla kupongillakin jouduin loppujen lopuksi maksamaan 85e, vaikka minulla on vain puolipitkät hiukset.
troy

Vs: Hyviä kampaajia - Turku

Viesti Kirjoittaja troy »

Tästä oli hyvä lukea suosituksia, itse en ole vielä yli kolmen vuoden etsinnänkään jälkeen löytänyt oikein sopivaa parturia. Jännää että vaikka käynyt stadin Pointissa vain kaksi kertaa (eri parturit molemmilla kerroilla) niin on silti saanut sieltä aina sen parhaan leikkauksen..eikä oikein viitsisi lähteä junalla stadiin vain leikkauttaakseen tukan :) Itsekin oon huomannut että clippistä on ilmeisesti parhaat lähteneet, niin oon nyt käyttänyt TS-salonkia ja avantgardea.
MAS
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 797
Liittynyt: 31 Elo 2006, 19:41

Vs: Hyviä kampaajia - Turku

Viesti Kirjoittaja MAS »

Onko mitään kokemuksia tai edes toisen käden tietoa kampaamo Raijasta? Varasin ajan halvan hinnan houkuttamana, nyt vähän hirvittää.

Edit: En tod. suosittele&nbsp; :(
Viimeksi muokannut MAS, 12 Helmi 2007, 11:14. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
1b F ii
Piu
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 341
Liittynyt: 04 Helmi 2007, 13:18

Vs: Hyviä kampaajia - Turku

Viesti Kirjoittaja Piu »

Yliopistonkadulla olevasta Kupla:sta ei vielä kukaan ole tainnut kirjoittaa? Heikäläisistä Jenny oli minun suosikkini ennen mammalomaansa. Jennyn jäätyä "lomalle" turhauduin etsimään sopivaa leikkaajaa lyhyille hiuksille ja päätin alkaa kasvattajaksi ja seuraavaksi aloinkin sitten "muotoilemaan" näitä fiskarsien kanssa ihan itse.. Nyt en sitten enää kehtaa mennä kampaajalle&nbsp; :D
Mutta siis asiaan. Tiedän Jennyn palanneen sorvinsa ääreen ja hän on juuri sellainen kampaaja, joka tajuaa asiakkaan toiveet ja osaa vielä ehdottaa itsekkin joka kerta jotakin extraa. Kertaakaan en parin vuoden ja kuukausittaisten visiittien jälkeen lähtenyt tismalleen samalla mallilla kampaamosta ulos. Kuplassa myydään mm. Tigiä ja ainakin minun kuontaloani käsiteltiin aina pesusta lähtien Tigin tuotteilla sitä erikseen pyytämättäkin. Kuplassa on myös tosi ystävällinen ja rento meininki, siitäkin plussaa. Tämänhetkisistä hinnoista en osaa mitään kommentoida.
Kronia
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2144
Liittynyt: 07 Helmi 2007, 08:22

Vs: Hyviä kampaajia - Turku

Viesti Kirjoittaja Kronia »

Luomo kirjoitti: Onko jollain kokemusta kampaamo Groovesta Hämeenkadulla? Ystävä varasi sieltä juuri juhlakampauksen lyhyisiin hiuksiinsa ja mukana suunnittelukerralla olleena mulle jäi hyvä vaikutus ainakin siitä kampaajasta, jonka kanssa puhuimme.
Viimeksi kävin tuolla marraskuussa ja se johti lupaukseen olla menemättä hiustenleikkaukseen ennen huhtikuuta.... Kahvi oli hyvää kuten myös keksit, mutta tulokseen en ollut tyytyväinen. Oli kaksi kuvaa esimerkinä mukana ja annoin aika tarkat ohjeet, mutta tukka lyheni reippaasti liikaa, eikä tyttö ollut ilmeisesti tajunnut sitä "perimmäistä" ajatusta tyylistä. Samoin harmitti, kun tukkani leikannut tyttö selitti inhoavansa aikaisia herätyksiä ja että aamuisin ei oikein ajatus kulje (aikani oli klo 8.00 lauantai aamuna). Koita siinä sitten tuntea olosi luottavaiseksi. Loppujen lopuksi lähdin paikasta pettyneenä ja lähes 50€ köyhempänä. Kotiin päästyäni mieskin kysyi, että tuollainenko siitä oli ihan tarkoitus tulla&nbsp; >:(

En ala tässä nimiä mainitsemaan, mutta yksärillä voin kertoa, jos joku haluaa tietää.

Täytyy nyt kuitenkin vielä mainita, että muutama työkaveri käy samaisessa paikassa ja ovat olleet tyytyväisiä. Tietenkään ei ikinä voi koko paikkaa tuomita yhden ihmisen ja yhden kerran perusteella...
“Another belief of mine: that everyone else my age is an adult, whereas I am merely in disguise.” -Margaret Atwood
almiros
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 965
Liittynyt: 03 Joulu 2006, 18:38

Vs: Hyviä kampaajia - Turku

Viesti Kirjoittaja almiros »

Pääseeköhän värjäykseen missään ilman ajanvarausta? Olisin tulossa ensi viikolla Turkuun vierailulle siskon luo ja kampaajalle myös, koska Turussa halvempaa kuin tällaisessa pikkukaupungissa.

lisäys viestiin

Osaisiko sanoa, että saako Turusta nyt mistään halvalla Joicon IHT:ta?&nbsp; ::)
Viimeksi muokannut almiros, 22 Helmi 2007, 15:56. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
hennaaja
iherb alekoodi DUW569
Ava
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 114
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 13:49

Vs: Hyviä kampaajia - Turku

Viesti Kirjoittaja Ava »

Kävin kuun alussa Club Bellossa, enkä ole erityisen tyytyväinen. Olen jo kerran käynyt tuon käynnin jälkeen toisella kampaajalla tasoittamassa tukkaani, koska tulos oli niin kauhea. Hiukset siis vaan lyhenee lyhenemistään. Tarkoitus oli siis ottaa raitoja ja leikata hiukset v-tyyliin. Lopputulos oli kynitty u-tyyli. Kampaaja käytti melkein pelkästään veistä, vaikka pyysin leikkaamaan saksillakin. Kuulemma minulla on sellainen hiuslaatu, että saksesta jää jälki. Samoin päälihiukset olivat hänen mielestään täysin kaksihaaraisia, joten tällä perusteella päälle leikattiin veitsellä n. 15 cm lyhyempiä osioita. Olihan se malli ihan hieno kampaajan laittamana, kun lähdin kampaamosta, mutten saanut itse kertaakaan laitettua hiuksia niin, että olisin kehdannut jättää ne auki. Olisi pitänyt mennä valittamaan, mutta enpä sitten mennyt. Nyt en varmaan enää kehtaa. Ärsyttää vaan, kun kasvatettu otsis on taas silmilläroikkumis-pituudessa ja kerrostetut osiot sivuilla ei pysy edes ponnarilla. Takana on hampun näköisiä, veitsellä leikattuja osioita. Lähtöpituus oli kuitenkin aika pitkä, siis paljon yli olkapäiden. Tasoitin u-tyylin melkein tasapitkäksi eli pituutta lähti vielä n. 5 cm. Päällä horottavat vielä nuo kerrostetut osiot. Menen maaliskuussa kampaajalle värjäämään vaaleaksi ja aion vetää vielä lyhyemmäksi johonkin järkevään malliin, koska tätä ei voi pitää auki. Nyt vaan pitäisi keksiä, että minne menis. En ole valmis maksamaan maltaita kampaajasta, mutta joku 70 euroa voisi olla ok.

Edit. Tämä ei ollut siis hyvä kampaaja, vaikka tulikin tähän ketjuun. Yritin etsiä ketjusta jotain varteenotettavaa kampaajaa. Humalistonkadun Avantgardea en ole testannut, joten ehkä voisin uskaltautua sinne.
pinkpepper
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2736
Liittynyt: 27 Heinä 2006, 18:23

Vs: Hyviä kampaajia - Turku

Viesti Kirjoittaja pinkpepper »

Ava, mäkin olen miettinyt Humalistonkadun Avantgardea (jo monta kuukautta&nbsp; ;D ), kun haluaisin uuden mallin otsahiuksiin, ja miksei muuallekin. Markkua on ainakin tuolta kehuttu täällä, hänelle aion täsä joskus mennä todennäköisesti. Saako udella kenellä olit Club Bellossa?
Susse
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 297
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 21:22

Vs: Hyviä kampaajia - Turku

Viesti Kirjoittaja Susse »

Mun vikat kampaamo kerrat Turussa oli Hiukset Viktorissa Maariankadulla.

Kyseessä oli mulle tuttu kampaajapoika ja olin itse tosi tyytyväinen, mutta oon kyllä melko varma että muutkin voisivat olla. Mikään halvin paikka se ei ole mutta ei kai nyt Turun kalleinkaan. Siellä myydään Redkeniä ja ainakin ennen myös Joicoa.
Ava
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 114
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 13:49

Vs: Hyviä kampaajia - Turku

Viesti Kirjoittaja Ava »

Hei pinkpepper,

olin Susannalla ja ilmeisesti sullakin taisi olla hänestä huono kokemus (et se ollutkaan sinä, muistin väärin..). Sinänsä oli ihan mukava jutella, mutta ei oikein ottanut mun toiveita huomioon. Sanoin vielä, että olen kasvattamassa. Pitäisiköhän tsekata Sussen paikka. Mietin tuossa Funky stariakin, jos sieltä saisi jotain uudenlaista tyyliä. Mun hiukset lasketaan kuitenkin pitkiksi hiuksiksi, niin värjäys ja leikkaus olisi 85 euroa. Pakko joka tapauksessa päästä tällä viikolla kampaajalle!&nbsp; ;D
Viimeksi muokannut Ava, 26 Helmi 2007, 18:39. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Vastaa Viestiin