Hyviä kampaajia - Turku

Hiusmuutokset, hiuslaatuketjut yms.
pinkpepper
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2736
Liittynyt: 27 Heinä 2006, 18:23

Vs: Hyviä kampaajia - Turku

Viesti Kirjoittaja pinkpepper »

Mitä hiusvärejä Club Bellossa käytetään? Olisko niillä Wellaa?
Iia
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 368
Liittynyt: 27 Joulu 2007, 12:58

Vs: Hyviä kampaajia - Turku

Viesti Kirjoittaja Iia »

Löytyykö Turun seudulta kampaajaa, joka tosiaan osaisi nähdä minkä väriset ja malliset hiukset asiakkaalle sopii? Tai siis ihan varmasti jostain löytyy, mutta onko esim. jotain semmosta paikkaa, jossa ois mahdollista saada samalla "pienimuotoinen värianalyysi" ? En nyt oikein osaa selvästi sanoa mitä ajan takaa...  ;D
Lyx
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1666
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 19:29

Vs: Hyviä kampaajia - Turku

Viesti Kirjoittaja Lyx »

Täytyy taas kehua kampaamo Loistoa. :) Kävin eilen leikkauttamassa tukkaa ja lopputulos on taas kerran mahtava; viime leikkauskerrasta oli jo vierähtänyt melkein puoli vuotta ja tukka alkoi olemaan sen verran pitkä ja raskas ettei mitkään kampaukset pysyneet.
Teija leikkasi siihen kerroksia ja nyt minulla on aivan ihana Hollywood-tukka joka jaksaa taipua itsestään. Sain myös hyviä vinkkejä muotoiluun. En ole koskaan käynyt kampaajalla joka osaisi leikata yhtä hyvin; tuolla oikeasti mietitään mikä sopii ja mikä toimii missäkin hiuslaadussa. Pituutta en menettänyt yhtään ja tukka näyttää nyt hyväkuntoisemmalta ja runsaammalta.&nbsp; Olen tainnut löytää vakkarikampaajan! <3
Nea/ Fashioned in Finland
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2673
Liittynyt: 06 Tammi 2008, 18:53

Vs: Hyviä kampaajia - Turku

Viesti Kirjoittaja Nea/ Fashioned in Finland »

^
Lyx, sama täällä! Teija oikeasti haluaa löytää asiakkaalle leikkauksen joka toimii ja opastaa laittamisessakin. Loiston vakkariasiakas täällä siis&nbsp; ;D.
Ei se ole harrastus, jos siihen ei mene kaikki rahat!

_____________________________________
http://fashionedinfinland.blogspot.com/
pinkpepper
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2736
Liittynyt: 27 Heinä 2006, 18:23

Vs: Hyviä kampaajia - Turku

Viesti Kirjoittaja pinkpepper »

Mitä hiusvärejä Loistossa käytetään?
Nea/ Fashioned in Finland
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2673
Liittynyt: 06 Tammi 2008, 18:53

Vs: Hyviä kampaajia - Turku

Viesti Kirjoittaja Nea/ Fashioned in Finland »

Loistossa on Goldwellin värit.
Ei se ole harrastus, jos siihen ei mene kaikki rahat!

_____________________________________
http://fashionedinfinland.blogspot.com/
pinkpepper
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2736
Liittynyt: 27 Heinä 2006, 18:23

Vs: Hyviä kampaajia - Turku

Viesti Kirjoittaja pinkpepper »

Taidanpa mennä seuraavaksi Loistoon, kiitos suosituksista! Onko siellä useampia kampaajia? Mihin sitä sitten auton törppäisi parkkiin? Parkkiaikaa tarvitsisi saada ainakin kaksi tuntia, varmaan enemmänkin, kun mulla on pitkä tukka niin sen värjääminen ja leikkaaminen kestää... Mitäköhän muuten pitkän ja paksun tukan väri+raidat+leikkaus mahtaisi kustantaa noin suunnilleen Loistossa?
Nea/ Fashioned in Finland
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2673
Liittynyt: 06 Tammi 2008, 18:53

Vs: Hyviä kampaajia - Turku

Viesti Kirjoittaja Nea/ Fashioned in Finland »

^
2 kampaajaa, molemmat erittäin hyviä varmaankin mutta Teijalla minä ja Lyx käymme&nbsp; :). Hinnasta en osaa sanoa... Parkkiin kannattaa ehkä laittaa Louheen, ettei tarvitse stressata parkkiajoista.

Ekalla kerralla Teija leikkasi erittäin hyvin mutta koko ajan paranee, kun kerron tarkemmin mitä haluan&nbsp; ;D.
Ei se ole harrastus, jos siihen ei mene kaikki rahat!

_____________________________________
http://fashionedinfinland.blogspot.com/
carrot

Vs: Hyviä kampaajia - Turku

Viesti Kirjoittaja carrot »

Muistaisko/tietäiskö joku kuinka paljon Avantgardessa maksaa pitkän tukan leikkuu? Sivut on "under construction" ja aattelin vielä täällä tiedustella kustannuksia ennen kun alan varaamaan aikaa..&nbsp; ;D
pinkpepper
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2736
Liittynyt: 27 Heinä 2006, 18:23

Vs: Hyviä kampaajia - Turku

Viesti Kirjoittaja pinkpepper »

^Voithan sä soittaa ja tiedustella hintaa, jos kukaan ei nyt osaa auttaa sua.
Unnu
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1303
Liittynyt: 03 Maalis 2010, 23:18

Vs: Hyviä kampaajia - Turku

Viesti Kirjoittaja Unnu »

Aika varattu DEMOon leikkaukseen ja värjäykseen, enpäs ole ennen käynyt joten saa nähä mitä tulee :)
Kyllä on vaikeeta yks kampaajallekkin meno, olen muuttanut turkuun vuosi sitten enkä vielä ole omaa suosikki-kampaajaa löytänyt, noin 2 viikkoa pyörittelin vaihtoehtoja ennenkuin päädyin tuohon demoon.
Toivottavasti tulee hyvä tukka, kahden viikon päästä menossa ottamaan valmistujaisvalokuvia, kiva katsella sitten koko loppuelämä niistä kuvista jotain pilattua tukkaa&nbsp; 0_0 :T
Voi vaan rakastaa ja toivoa parasta.
Kronia
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2144
Liittynyt: 07 Helmi 2007, 08:22

Vs: Hyviä kampaajia - Turku

Viesti Kirjoittaja Kronia »

^Mä olen käynyt Demossa kaksi kertaa, toisella kertaa laitattamassa pidennykset ja toisella kerralla leikkauttamassa. Mukava tyttö töissä siellä, tekee niin kuin pyydetään, mutta ei ehkä mikään maailman idearikkain. Tuskin kuitenkaan tukkaa pystyy pilaamaan, kerro vaan selkeästi, mitä sulla on mielessä :)
“Another belief of mine: that everyone else my age is an adult, whereas I am merely in disguise.” -Margaret Atwood
Unnu
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1303
Liittynyt: 03 Maalis 2010, 23:18

Vs: Hyviä kampaajia - Turku

Viesti Kirjoittaja Unnu »

^ Ok, kuulostaa ihan hyvältä! :) Olen nähnyt demossa laitettuja pidennyksiä ja mielestäni olivat tosi ammattitaidolla tehdyt, siitä keksin ajan tuonne varata.
Ehkä otan jonkun kuvan mukaan että millaiset hiukset haluan. (vaikka eva longorian kuvan ja naama mielellään samanlaiseks myös kitoooosh)&nbsp; ;D
Voi vaan rakastaa ja toivoa parasta.
Unnu
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1303
Liittynyt: 03 Maalis 2010, 23:18

Vs: Hyviä kampaajia - Turku

Viesti Kirjoittaja Unnu »

No nyt on Demossa käyty ja olen kyllä tyytyväinen.
Kyseli paljon mitä haluan ja olenko varma ja onko nyt hyvä jne, mulle sopii tällanen kyselevä tyyli oikeen hyvin koska en itekkään aina ole ihan varma mitä haluan ;D
Värjättiin pää kahdella värillä ja leikattiin vain vähän, koska kasvatan. Tuloksesta tuli nätti ja väri sopii ihonvärini kanssa. Tykkäsin myös siitä ettei kampaajan kanssa tarvinut inttää kuinka paljon leikataan, jotkut yrittää ihan väkisin viedä sen 5cm vaikka sanoisi että leikataan vaan vähän.
Hintapuoli oli mielestäni ok, joten jatkossakin aion demossa asioida :)
Voi vaan rakastaa ja toivoa parasta.
Kunis

Vs: Hyviä kampaajia - Turku

Viesti Kirjoittaja Kunis »

Katselin just eilen eri paikkojen hinnastoja, ja Butikin värinpoisto oli alkaen 30e, mutta se onkin melkoisan hinnakas paikka. Bello tuntuisi muutenkin tosi edulliselta, joten ei koko operaatiota kovin kalliiksi osaisi ajatella vaikka lisähntaa vähän tuliskin.

Edit: Bello ja Hanna oli kivat. Hintaa vaalennuksen ja raidoituken kanssa kyhäytyi ihan kivasti, mutta taitaapi tuo silti olla oikeen kiva hinta. Ei mitään maailmaa mullistava käynti, mutta hyvä mieli jäi, joten taidan varata seuraavankin aikani samalle tytölle, oli mukava ja ilmeisen asiansa osaava.
Viimeksi muokannut Kunis, 23 Kesä 2010, 15:48. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Vastaa Viestiin