Hyviä kampaajia - Turku

Hiusmuutokset, hiuslaatuketjut yms.
Nea/ Fashioned in Finland
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2673
Liittynyt: 06 Tammi 2008, 18:53

Vs: Hyviä kampaajia - Turku

Viesti Kirjoittaja Nea/ Fashioned in Finland »

No niin, uskaltauduin sitten uuteen kampaamoon ja olen erittäin tyytyväinen! Olen siis käyttänyt ed. kampaajani niin kauan kuin firma on ollut olemassa. Ainoa miinus on ollut hinta, eli polkkatukkani väri+leikkaus on ollut vajaat 100€. Viime kerralla kuitenkin kampaaja möhli sen verran, että hermot menivät ja tulin siihen tulokseen, että uusi kampaaja ei voi olla huonompi  :-\. Viimeisellä kerralla siis kampaaja tokaisi lopuksi "jätin tämän nyt pidemmäksi". Aijaa, en minä halunnut sitä pidemmäksi! Niskaan tuskin koskettiin (näytti ihan joltain lipalta) ja haluan sen aina lyhyemmäksi...  Kaiken huippuna passikuvaankin ikuistettiin toiselta puolelta 2 cm pidempi tukka. Mistään epäsymmetrisyydestä ei tod ollut puhe ja pidempi oli vielä väärällä puolella (itse ottaisin sen mielummin tuolle puolelle, jossa etuhiuksetkin ovat). No ei tuosta sen enempää vaan uudesta paikasta  ;D.

Uskaltauduin siis kampaamo Loistoon. Jos sanon, että kampaajalla on erittäin suuri tukka, niin varmaan osa jo tunnistaakin  ;). Mutta olin tosiaan positiivisesti yllättynyt! Kampaaja kyseli tarkkaan miten haluan ja miten laitan tukkaani, lopputulos on tosiaan mieluinen  :l. Ainoa miinus on se, ettei aikaa saa pariin kuukauteen, kertoo sekin osaltaan tyytyväisistä asiakkaista! 60€ maksoi väri+leikkaus.

Viimeksi muokannut Nea/ Fashioned in Finland, 09 Helmi 2010, 11:59. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ei se ole harrastus, jos siihen ei mene kaikki rahat!

_____________________________________
http://fashionedinfinland.blogspot.com/
tragedia
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 687
Liittynyt: 13 Heinä 2009, 22:56

Vs: Hyviä kampaajia - Turku

Viesti Kirjoittaja tragedia »

Käväisin keskiviikkona Club Bellossa tekemässä todella ison mallinmuutosleikkauksen ja olin kyllä todella tyytyväinen sekä jälkeen, että palveluun, menen toistekin!  :)

Ja Johannan käsittelyssä olin.
1cFii
Sikses iha nätti naine.
Lyx
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1666
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 19:29

Vs: Hyviä kampaajia - Turku

Viesti Kirjoittaja Lyx »

Nea kirjoitti: No niin, uskaltauduin sitten uuteen kampaamoon ja olen erittäin tyytyväinen! Olen siis käyttänyt 11. hetkeä niin kauan kuin firma on ollut olemassa. Ainoa miinus on ollut hinta, eli polkkatukkani väri+leikkaus on ollut vajaat 100€. Viime kerralla kuitenkin kampaaja möhli sen verran, että hermot menivät ja tulin siihen tulokseen, että uusi kampaaja ei voi olla huonompi  :-\. Viimeisellä kerralla siis kampaaja tokaisi lopuksi "jätin tämän nyt pidemmäksi". Aijaa, en minä halunnut sitä pidemmäksi! Niskaan tuskin koskettiin (näytti ihan joltain lipalta) ja haluan sen aina lyhyemmäksi...  Kaiken huippuna passikuvaankin ikuistettiin toiselta puolelta 2 cm pidempi tukka. Mistään epäsymmetrisyydestä ei tod ollut puhe ja pidempi oli vielä väärällä puolella (itse ottaisin sen mielummin tuolle puolelle, jossa etuhiuksetkin ovat). No ei tuosta sen enempää vaan uudesta paikasta  ;D.

Uskaltauduin siis kampaamo Loistoon. Jos sanon, että kampaajalla on erittäin suuri tukka, niin varmaan osa jo tunnistaakin  ;). Mutta olin tosiaan positiivisesti yllättynyt! Kampaaja kyseli tarkkaan miten haluan ja miten laitan tukkaani, lopputulos on tosiaan mieluinen  :l. Ainoa miinus on se, ettei aikaa saa pariin kuukauteen, kertoo sekin osaltaan tyytyväisistä asiakkaista! 60€ maksoi väri+leikkaus.

No niin! Minäkin varasin nyt tuonne ajan ja tosi mukavalta vaikutti kampaaja joten luulen että tulen olemaan tyytyväinen!  :)

Edittiä: Nyt on sitten käyty ja olen tosi tyytyväinen. Mielettömän mukava kampaaja joka tosiaan osaa hommansa! Mulla on kasvatus menossa ja hiukan pelotti paljonko tukka lyhenee, mutta kampaaja totesi heti alkuun ettei halua ottaa pituudestä yhtään pois joten kerrosti tukkaa nätisti ilman että pituutta lähti. Me so happy! :-*
Varasinkin heti väriajan jonka sain kuukauden päähän joten taitaa olla kyllä  suosittu  tuo paikka!
Viimeksi muokannut Lyx, 09 Marras 2009, 11:04. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ump

Vs: Hyviä kampaajia - Turku

Viesti Kirjoittaja Ump »

Onko kokemuksia, missä Turussa osattaisiin värjätä hyvin punaiseksi? Onkohan jollakin kampaajalla erityisen paljon kokemusta asiasta? Siinä kun kuitenkin erilailla tietämystä tarvitaan ymmärtääkseni kun muissa väreissä. Jos joku olisi käynyt värjäyttämässä ja olisi tyytyväinen lopputulokseen?
Nea/ Fashioned in Finland
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2673
Liittynyt: 06 Tammi 2008, 18:53

Vs: Hyviä kampaajia - Turku

Viesti Kirjoittaja Nea/ Fashioned in Finland »

Lyx:
Kiva, että tykkäsit! Loistossa pysyn minäkin  ;D Ja osaa muuten Teija tehdä hyvää jälkeä kiireessäkin. Kävi nimittäin "pikkuinen moka", unohdin kampaajan ja olin siis kovasti myöhässä. Mallin muutoksiin ei ollut aikaa mutta saimme kuin saimmekin sitten lyhyessä ajassa tukan kuntoon. Jee  :ts
Ei se ole harrastus, jos siihen ei mene kaikki rahat!

_____________________________________
http://fashionedinfinland.blogspot.com/
Truce

Vs: Hyviä kampaajia - Turku

Viesti Kirjoittaja Truce »

Osaisiko joku suositella opiskelijabudjetille sopivaa kampaamoa? Mieluiten jossain keskustan lähistöllä. Pitäisi äkkiä päästä saksimaan tätä reuhkaa, mutten uskalla vain valita randomilla jotain lähialueen kampaamoista :D Ettei sitten satu kohdalle kampaajaa joka toteuttaa mieluummin omia visioitaan, leikkaa huonosti tai jotain muuta.
Vivi
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1110
Liittynyt: 23 Huhti 2006, 12:09

Vs: Hyviä kampaajia - Turku

Viesti Kirjoittaja Vivi »

Truce kirjoitti: Osaisiko joku suositella opiskelijabudjetille sopivaa kampaamoa? Mieluiten jossain keskustan lähistöllä. Pitäisi äkkiä päästä saksimaan tätä reuhkaa, mutten uskalla vain valita randomilla jotain lähialueen kampaamoista :D Ettei sitten satu kohdalle kampaajaa joka toteuttaa mieluummin omia visioitaan, leikkaa huonosti tai jotain muuta.
Club Bello Anttilaa vastapäätä maksaa 15 e (tai ihan tuoretta tietoa ei ole, jos ovat nostaneet hintoja). Värjäykset on kai kanssa ihan kohtuuhintaisia. Tuolla on useita kampaajia. Tuosta paikasta on tässäkin ketjussa juttua. Ite oon käynyt kerran ja olin tyytyväinen.

Edit. Nettisivutkin löytyy: http://www.clubbello.fi/index.php?pinc=1
Viimeksi muokannut Vivi, 10 Helmi 2010, 00:32. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Oma väri takaisin.
tragedia
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 687
Liittynyt: 13 Heinä 2009, 22:56

Vs: Hyviä kampaajia - Turku

Viesti Kirjoittaja tragedia »

^^Club Belloa olin minäkin aikeissa suositella, mutta Vivi ehtikin jo  ;)
Mulle tehtiin iso mallinmuutosleikkaus (tukka lyheni bsl:n ja vyötärön väliltä lyhyeksi/puolipitkäksi rikotuksi malliksi) ja kampaaja ymmärsi täysin, millaista mallia hain ja muutenkin kuunteli hyvin ja kyseli mun kommentteja välivaiheista ja tukasta tuli tosi ihana, ensi kerralla taidan kokeilla värjäyttääkin siellä  :l
Hintaa operaatiolla oli 25-30e eli tosi edullinenkin vielä.
1cFii
Sikses iha nätti naine.
Georgina
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 195
Liittynyt: 01 Tammi 2008, 19:09

Vs: Hyviä kampaajia - Turku

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Minäkin etsin kampaajaa Turusta. En ole käynyt yhdessäkään täkäläisessä kampaamossa, vaikka olen asunut täällä jo useamman vuoden. Pitkää tukkaa ei ole tarvinnut kuin tasoittaa äidin toimesta. :)

Nyt kuitenkin haluaisin muokata otsatukan mallia. Löysin netistä hyvän mallin ja ajattelin marssia kuvan kanssa kampaajalle.

Loisto on kuulostanut hyvältä, samoin Club Bello. Hinnan pitäisi olla kohtuullinen, kun opiskelijoita ollaan. Toivoisin leikkauksella olevan hintaa max 30 e.
Fethenwen

Vs: Hyviä kampaajia - Turku

Viesti Kirjoittaja Fethenwen »

Onko kukaan kokeillu eko kampaamossa käyntiä turussa? tiedän et siellä on ainakin kaks sellaista. Yks konsan kartanolla ja toinen enemmän keskustassa. Tekis mieli käydä ihan huvin vuoks, ajattelin kysyä ensin täälltä jos jollain sattumalta olis kokemuksia.
zzww
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 431
Liittynyt: 29 Maalis 2010, 12:18

Vs: Hyviä kampaajia - Turku

Viesti Kirjoittaja zzww »

oisko jollain tietää millsii hintoi on keskustan kampaamois tai lähel satamaa ? :D
Kirjoitin nimesi taivaalla,mutta tuuli pyyhki sen pois.Kirjoitin nimesi hiekkaan,mutta aallot pyyhkivät sen pois.Kirjoitin nimesi sydämmeeni ja ainiaan siellä pysyy.Joka ilta kun suljen silmäni,tulet uniini.

http://lovinglife92.blogspot.fi/
Kronia
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2144
Liittynyt: 07 Helmi 2007, 08:22

Vs: Hyviä kampaajia - Turku

Viesti Kirjoittaja Kronia »

^Riippuu aika paljon mitä tehdään ja millaisille hiuksille. Leikkaus kuitenkin 25-50€.
“Another belief of mine: that everyone else my age is an adult, whereas I am merely in disguise.” -Margaret Atwood
zzww
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 431
Liittynyt: 29 Maalis 2010, 12:18

Vs: Hyviä kampaajia - Turku

Viesti Kirjoittaja zzww »

ok... Kaikki anoo et ferrara (tai joku sellane) on jossai keskustas ja siel on hyät kampaajat ja kohtuullinen hinta tehää il mitä vaa... :D
Kirjoitin nimesi taivaalla,mutta tuuli pyyhki sen pois.Kirjoitin nimesi hiekkaan,mutta aallot pyyhkivät sen pois.Kirjoitin nimesi sydämmeeni ja ainiaan siellä pysyy.Joka ilta kun suljen silmäni,tulet uniini.

http://lovinglife92.blogspot.fi/
pinkpepper
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2736
Liittynyt: 27 Heinä 2006, 18:23

Vs: Hyviä kampaajia - Turku

Viesti Kirjoittaja pinkpepper »

Missä Turun kampaamossa käytetään Wellan hiusvärejä? Haluaisin kokeilla onko ne kestävämpiä kuin KC:n värit, joita nyt on päähäni laitettu eräässä kampaamossa (ei Turussa).
Triina
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 5448
Liittynyt: 08 Huhti 2006, 20:56

Vs: Hyviä kampaajia - Turku

Viesti Kirjoittaja Triina »

^Mun tietääkseni Indigossa käytetään, mutta kannattaa varmistaa vielä vaikka aikaa varatessa.

Olen käynyt tuolla aiemmin useita kertoja leikkauttamassa hiuksia ja olen ollut tyytyväinen. Käyttivät ainakin silloin TiGin tuotteita hiustenlaitossa.
Vastaa Viestiin