Hyviä kampaajia - Turku

Hiusmuutokset, hiuslaatuketjut yms.
tukutuku
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1308
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 21:29

Hyviä kampaajia - Turku

Viesti Kirjoittaja tukutuku »

Kerrotteko samalla sitten, mitä teille on tehty kampaajalla, minkähintaista on ollut jne. Mua ainakin kiinnostais.  :)

Täällä Turussa mulle ainakin on suositeltu useimmiten Humalistonkadun Avantgardea. Oon käynyt siellä muutaman kerran, joka kerta eri tyypillä, ja lopputulos on ollut "ihan ok." Hinta on siedettävä, n. 75e väri ja leikkaus pitkiin hiuksiin. Palvelu on hyvää ja kampaajat kivoja, mutta silti paikka ei mitenkään suunnattomasti sykähdytä. Jotenkin sitä aina toivoo, että kampaajalta tulee pois hiukset sädehtivinä ja itsekin suorastaan uudestisyntyneenä, ja sitten pettymys on suuri, kun näyttää ihan samalta kuin ennenkin, mitä nyt hiuksissa on vähän tasaisempi väri.  ;) Etsintä siis jatkuu. Ens perjantaina meen taas uuteen paikkaan. Kerron sitten siitäkin kokemuksia.
"Oh my dog. Oh Long John. Oh Long Johnson. Oh Don Piano. Why I eyes ya, all the live long day?"
Luomo
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1731
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 20:22

Vs: Hyviä kampaajia - Turku

Viesti Kirjoittaja Luomo »

tukutuku kirjoitti: Täällä Turussa mulle ainakin on suositeltu useimmiten Humalistonkadun Avantgardea.
Oon käynyt vuosia Avantgardessa Markulla (joka myös monen muun mielestä on paikan paras kampaaja) ja on minusta kyllä paras tapaamani kampaaja. Aika ajoin kokeilen muitakin kampaajia, mutta minusta hän on huippu juuri siitä, että vaikka en yleensä mitään mullistavia muutoksia halua, niin aina hän leikkaa hiuksiin jonkin kivan jipon. Eli aina tulee vähän ekstraa siihen mitä toivoin, mutta kuitenkin aina kuuntelee tarkkaan, mitä haluan.

Olen kokeillut myös muitakin, olen käynyt esimerkiksi Pakko olla in- ja Point-kampaamoissa, ja jälki oli suunnilleen sellaista kuin pyysin, mutta niissä ei kuitenkaan ollut mitään "ekstraa". Kun minä en ole kampaaja, niin toivon hyvältä kampaajalta kykyä jalostaa toiveitani.
Hiukset: 3b M ii, luonnonkiharat, keskiruskeat, puolipitkät, kuivat, päänahka herkkä ja hieman rasvoittuva. Hiuslaatuketju s. 1. Suosikkituotteet: sh: Kérastase Dermo-calm Bain riche hoidot: Tigi O&H, L'anza Healing ColorCare, Tigi Brunette Goddess, K-pak vaahto
Magdalena
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 588
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 20:43

Vs: Hyviä kampaajia - Turku

Viesti Kirjoittaja Magdalena »

Mun vakikampaaja täällä Turussa on Funky Starin Olli. Tekee aina ihan loistavaa jälkeä ja aina olen saanut haluamani lopputuloksen, varsinkin kun monesti menen vielä mallikuvan kanssa. Leikkaus maksaa 30e.

Aikoinaan pitkillä hiuksilla kävin kampaajalla, jossa leikkaus makso vaan 13e! Nykyään en kyllä uskaltaisi koettaa onneani, kun lopputuloksella on enemmän merkitystä. Latvojen tasaaminen pitäisi olla kaikkien kampaajien hallussa. Voi niitä aikoija... kaksi kertaa vuodessa kampaajalle vaan 13e per kerta. Kyllähän sen kyllä tiesinkin lyhyeksi leikatessa, että "jatkuvalla" (joka toinen kuukausi) kampaajalla käynti syö rahaa.
"Kun kuulin siitä, oli liian myöhä. Oli järki mennyt syksyn myötä."
tukutuku
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1308
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 21:29

Vs: Hyviä kampaajia - Turku

Viesti Kirjoittaja tukutuku »

Mä kävin eilen Club Bellossa Turussa, ja oon tosi tyytyväinen! :) Mun juurikasvu raidoitettiin piiloon, ja sen alle tehtiin lämpimällä ruskealla vähän tummempi osio, joka kuultaa nätisti raitojen alta ja tuo elävyyttä hiuksiin. Sitten vielä saksittiin kuivat latvat pois, tehtiin sivuotsis, ja muutenkin vähän kerrosteltiin, että luonnonkihara jaksaa kihartua, jos niin haluan. Tukka näyttää ja tuntuu ihan ältsin hyvältä ja hinta vain 64 euroa! Palvelukin oli tosi hyvää ja kampaaja tosi kiva ja selvästi ihan elementissään. Oon ihan myyty, meen tuonne toistekin.  ;D
"Oh my dog. Oh Long John. Oh Long Johnson. Oh Don Piano. Why I eyes ya, all the live long day?"
Lyx
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1666
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 19:29

Vs: Hyviä kampaajia - Turku

Viesti Kirjoittaja Lyx »

Tukutuku, tuohan kuulostaa mahtavalta paikalta! Mites en ole tuohon aiemmin törmännyt...? Missä päin sijaitsee?
tukutuku
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1308
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 21:29

Vs: Hyviä kampaajia - Turku

Viesti Kirjoittaja tukutuku »

Lyx kirjoitti: Tukutuku, tuohan kuulostaa mahtavalta paikalta! Mites en ole tuohon aiemmin törmännyt...? Missä päin sijaitsee?
Lyx suunnilleen Anttilaa vastapäätä, about siinä Sylvi Salosen sisustusliikkeen yläkerrassa. Tosi huomaamattoman näköinen ulkoapäin, ja sisältäkin oli nyt vähän vaatimaton, koska siellä oli remontti kesken. Siellä on tällä hetkellä 2 tyttöä töissä, yksi on tulossa äitiyslomalta pian takaisin. En ole itse edes huomannut sen olemassaoloa, mutta mulle suositeltiin sitä. Käyttävät ainakin Goldwellin tuotteita, ja tekevät kyllä elluvärjäyksiäkin, mutta tällä mun kampaajalla oli aika huonoja kokemuksia siitä, kun vähän utelin ko. väristä. Mulle siis ei laitettu ellua tällä kertaa, ehkä joskus vielä. ;) Huomattavasti tyytyväisempi oon tähän lopputulokseen kuin kertaakaan muissa kampaamoissa tehtyyn.
"Oh my dog. Oh Long John. Oh Long Johnson. Oh Don Piano. Why I eyes ya, all the live long day?"
maxfactor
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 174
Liittynyt: 01 Kesä 2006, 09:00

Vs: Hyviä kampaajia - Turku

Viesti Kirjoittaja maxfactor »

Mä olen ollu tyytyväinen Turun Ilmeeseen. Parilla eri kampaajalla siellä käyny ja molemmista hyvät kokemukset.
pinkfrank
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 338
Liittynyt: 19 Huhti 2006, 14:45

Vs: Hyviä kampaajia - Turku

Viesti Kirjoittaja pinkfrank »

Kävinpä tänään leikkauttamassa karvani Avantgardessa ja tulos on parempi kuin osasin kuvitellakaan! Aivan mahtavaa jälkeä  :-*  Löysin siis elämäni ensimmäisen vakkarikampaajan! :)
Aurelle
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 479
Liittynyt: 29 Huhti 2006, 22:14

Vs: Hyviä kampaajia - Turku

Viesti Kirjoittaja Aurelle »

Turussa voin suositella P&M Corneria ja siellä Marikaa. Tosi hyvää jälkeä, mukava ihminen ja hinnat kohtuulliset.  :)
Ava
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 114
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 13:49

Vs: Hyviä kampaajia - Turku

Viesti Kirjoittaja Ava »

pinkfrank kirjoitti: Kävinpä tänään leikkauttamassa karvani Avantgardessa ja tulos on parempi kuin osasin kuvitellakaan! Aivan mahtavaa jälkeä  :-*  Löysin siis elämäni ensimmäisen vakkarikampaajan! :)
Hei, oon kuullut kanssa kehuja Avantgardesta. Tekisi mieli hirveesti leikata joku kiva malli hiuksiin, joten voisin kokeilla tuota paikkaa. Ajan saa ilmeisesti varata reilusti etukäteen? Kenelle kampaajista siellä yleensä kannattaa varata aika?
pinkfrank
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 338
Liittynyt: 19 Huhti 2006, 14:45

Vs: Hyviä kampaajia - Turku

Viesti Kirjoittaja pinkfrank »

Ava kirjoitti:
pinkfrank kirjoitti: Kävinpä tänään leikkauttamassa karvani Avantgardessa ja tulos on parempi kuin osasin kuvitellakaan! Aivan mahtavaa jälkeä  :-*  Löysin siis elämäni ensimmäisen vakkarikampaajan! :)
Hei, oon kuullut kanssa kehuja Avantgardesta. Tekisi mieli hirveesti leikata joku kiva malli hiuksiin, joten voisin kokeilla tuota paikkaa. Ajan saa ilmeisesti varata reilusti etukäteen? Kenelle kampaajista siellä yleensä kannattaa varata aika?
Mä kävin Markulla, kun Luomo aiemmin tässä ketjussa häntä suositteli :)
Ajan sain viikon päähän, olin lomalla niin pääsin helposti aamulla saksittavaksi. Mutta näytti kyllä kalenteri siellä aika täydeltä, että varmaan kannattaa varata aika hyvissä ajoin, varsinkin jos itellä on vaikee löytää vapaata aikaa ;)
Luomo
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1731
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 20:22

Vs: Hyviä kampaajia - Turku

Viesti Kirjoittaja Luomo »

pinkfrank kirjoitti:Mä kävin Markulla, kun Luomo aiemmin tässä ketjussa häntä suositteli :)
heh, mun on pitänyt varata aika, ja kun eilen luin tämän, niin ryntäsin saman tien puhelimeen, ennen kuin kaikki juurekset varaa kalenterin syksyyn asti ;D. Olisiko ollut peruutus, kun onnistuin saamaan ajan tiistaiaamupäivälle :). Tukka kuntoon Ruisrockiin...
Hiukset: 3b M ii, luonnonkiharat, keskiruskeat, puolipitkät, kuivat, päänahka herkkä ja hieman rasvoittuva. Hiuslaatuketju s. 1. Suosikkituotteet: sh: Kérastase Dermo-calm Bain riche hoidot: Tigi O&H, L'anza Healing ColorCare, Tigi Brunette Goddess, K-pak vaahto
Luomo
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1731
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 20:22

Vs: Hyviä kampaajia - Turku

Viesti Kirjoittaja Luomo »

Ava kirjoitti:Hei, oon kuullut kanssa kehuja Avantgardesta. Tekisi mieli hirveesti leikata joku kiva malli hiuksiin, joten voisin kokeilla tuota paikkaa. Ajan saa ilmeisesti varata reilusti etukäteen? Kenelle kampaajista siellä yleensä kannattaa varata aika?
Ollessani tuolla operoitavana tänään käveli joku asiakas sisään ja kysyi saisiko ajan samaksi päiväksi, ja se järjestyi. Mutta sitten ei tietenkään saanut toivoa kampaajaa (tuolla on varmaan jotain 7 kampaajaa ja kuriositeettina mainittakoon, että suurin osa miehiä). Itse en ole leikkauttanut muilla kuin Markulla, joten muita en osaa suositella.
Hiukset: 3b M ii, luonnonkiharat, keskiruskeat, puolipitkät, kuivat, päänahka herkkä ja hieman rasvoittuva. Hiuslaatuketju s. 1. Suosikkituotteet: sh: Kérastase Dermo-calm Bain riche hoidot: Tigi O&H, L'anza Healing ColorCare, Tigi Brunette Goddess, K-pak vaahto
Tuikkuli
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2461
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 21:18

Vs: Hyviä kampaajia - Turku

Viesti Kirjoittaja Tuikkuli »

Oon ollut taas melkein jo 2 viikkoa aivan älyttömän tyytyväinen kampaajaani, jota ihana tukutuku mulle aikoinaan suositteli! Se kampaaja on vain niin taivaanlahja! Ja halpakin vielä! :D (Turussa Club Bello siis ;))

Mulla on nytkin ollut minimaalista kasvatusprojektia käynnissä ja siitä huolimatta kampaaja kehittelee mulle joka kerralla erilaisen mallin. Ja minä kun olen kuvitellut, että jos haluaa yhtään kasvattaa, niin mikään malli ei koskaan tule kyseeseenkään, vaan joudut kärvistelemään karvalakki päässä! Tämä kampaaja aina ideoi ja keksii aina jotain uutta, vaikka pituuksia säästelläänkin. Parasta oli se, että parisen viikkoa sitten sain jo kunnon suunnitelmat pikkujoulutukkaa varten. Siis se kampaaja ideoi mulle syyskuun lopussa, minkälainen tukka mulle leikataan ja laitetaan pikkujouluihin! Meitsi oli huuli pyöreänä, että onkohan mulla edes mitään pikkujouluja... No, nyt on sitten ainakin syytä olla. ;D
Attache©
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 67
Liittynyt: 21 Tammi 2006, 20:23

Vs: Hyviä kampaajia - Turku

Viesti Kirjoittaja Attache© »

Turusta haen kampaajaa mahdollisimman pian..
Ajattelin kokeilla täällä kehuja saanutta Club Belloa tai Linnankadun Clipp:iä.
Clipissä olen käynyt vuosien saatossa silloin tällöin ja aina on huipputyylikäs tukka tullut ja nyt olisi taas käytössä tuo kuponkitarjous 75e väri+leikkaus, mutta en oikein tiedä ketä kampaajaa kysyisin. Koska olen hiukan sitä mieltä, että kaikki Clippin kampoaajat eivät ole yhtä taitavia. 
Onko jollain vinkkejä ketä olisi hyvä?

Club Bellokin kuulostaisi tosi hyvältä ja luulytavasti kohtuuhintainenkin, mutta heidän tyylitajustaan minulla ei ole mitään kokemusta. Eli seuraavatko kampaajat hyvin tämän hetken ja tulevia trendejä?

Vinkkejä :) Pari pettymystä just takana eli nyt toivoisi ihanaa tulosta!
| GHD |
| Nexxus KeraPhix, Luxxtress, Humectress |
| Tigi Oatmeal&Honey |
| KC Color Mask |
| Nubian Heritage |
Vastaa Viestiin