Hyviä kampaajia - Turku

Hiusmuutokset, hiuslaatuketjut yms.
eini

Vs: Hyviä kampaajia - Turku

Viesti Kirjoittaja eini »

Avan teksti on kuin minun näppäimistöltäni >:(
Kyseiselle kampaajalle en mene enää IKINÄ!
Vaikka halpa olikin niin en halua pilata päivääni töykeän parturi-kampaajan takia!
Kyseisessä paikassa on töissä Hanna niminen nuori nainen ja Hanna on erittäin mukava!
Hanna sentään antoi minun ostaa haluamani hoitoaineen kun Susanna vain töykeästi sanoin "Ei mulla oo aikaa sulle mitään hoitoaine kierosta tehdä" ja itse oli vartin myöhäsä ja sanoin vittumaisesti "voit mennä vaikka Anttilaan ostoksille" ::)
almiros
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 965
Liittynyt: 03 Joulu 2006, 18:38

Vs: Hyviä kampaajia - Turku

Viesti Kirjoittaja almiros »

eini kirjoitti: Susanna vain töykeästi sanoin "Ei mulla oo aikaa sulle mitään hoitoaine kierosta tehdä"
:o

Itse olin tuossa tiistaina Kerttulinkadun hiuspisteessä  :D Sain sellaisen "ulkomaalaisen" nuoren naisen, joka koko ajan sanoi "sori", kun vähän repi hiuksia ja väriä lensi minne sattui  :D Ei siinä mitään, oli miellyttävä tyyppi. Kampaamo vaan ei ollut mikään paras... Oli hinnatkin sen mukaiset kyllä  ::)
hennaaja
iherb alekoodi DUW569
tukutuku
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1308
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 21:29

Vs: Hyviä kampaajia - Turku

Viesti Kirjoittaja tukutuku »

^^ Onpas töykeää käytöstä. :/ 

Mä kävin torstaina juurikin Suskilla siistiyttämässä otsiksen, kun yleensä oon käynyt Johannalla, mutta mitään valittamista mulla ei ole tästäkään kerrasta. Mä en oikein tiennyt, miten mä haluan mun otsiksen leikata, muuten kuin siistimmäksi, niin se otti ja saksi tosi ronskilla kädellä otsiksen pyöristetyksi ja lyhensi samalla sivuhaituvia reippaasti. Mikään pyöristettyhän tää ei käytännössä oo, kun mun hiukset tykkää kihartua lyhyinä miten sattuu, mutta oon tosi tyytyväinen siitä, että ko. kampaaja uskalsi ottaa vähän reilummin eikä tyytynyt nykertämään jotain pientä, kun sanoin että "tarttis fiksata jotenkin." Nyt mulla on siis ihan uudennäkönen tukka ja hintaa tälle tuli viisi (joo, siis 5!!) euroa! Oon taas kerran tyytyväinen.  :)
"Oh my dog. Oh Long John. Oh Long Johnson. Oh Don Piano. Why I eyes ya, all the live long day?"
pinkpepper
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2736
Liittynyt: 27 Heinä 2006, 18:23

Vs: Hyviä kampaajia - Turku

Viesti Kirjoittaja pinkpepper »

^^ Oho, ei taida olla kampaaja oikein omalla alallaan, tuntuu vähän siltä...  :-\

Minkälainen hiusten leikkuutyyli Avantgarden Markulla muuten on? Klassinen, trendikäs...? Entäpä Club Bellon Hannalla ja Johannalla? Näitä olis kiva kuulla myös muiden paikkojen kampaajista.  :)
Kronia
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2144
Liittynyt: 07 Helmi 2007, 08:22

Vs: Hyviä kampaajia - Turku

Viesti Kirjoittaja Kronia »

^^^ Sanoisin, että koko Avantgarden porukalla on enemmän "trendikäs"-tyyli. Kyllä sieltä tietty perustukkaakin pyytäessään saa.
“Another belief of mine: that everyone else my age is an adult, whereas I am merely in disguise.” -Margaret Atwood
Eydie
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1796
Liittynyt: 04 Helmi 2006, 14:57

Vs: Hyviä kampaajia - Turku

Viesti Kirjoittaja Eydie »

pinkpepper kirjoitti: Minkälainen hiusten leikkuutyyli Avantgarden Markulla muuten on? Klassinen, trendikäs...?
Markku leikkaa ehdottomasti trendikkäästi, omaan makuun vähän liian geometrisiäkin leikkauksia. Viimeksi poistuin sieltä kummallisen pottaotsiksen kanssa ja olen enemmän sivuotsis-tyyppiä. Hyvä ja ammattitaitoinen Markku on, meillä ei maut vaan osu ihan yksiin.
Lyx
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1666
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 19:29

Vs: Hyviä kampaajia - Turku

Viesti Kirjoittaja Lyx »

Pakko tulla kehumaan Clippiä. Viime vapailla iski piheys ja päätin tehdä kotona raitoja... Big Mistake!! Lopputulos oli aivan jäätävä ja pakkohan siinä oli mennä kampaajalle.
Käytin Clippiin tarjouskupongin jolla sai värin ja leikkauksen 75 eurolla ja oli kyllä joka ikisen sentin arvoinen! :-* Kampaajana oli Meri-niminen tosi mukava nainen jonka kanssa oli helppo keskustella ja suunnitella väriä ja lopputulos on kyllä tosi hyvä.
Kuivaamisen aikana hän myös teksi ehdotuksia miten tukkaani voisi hieman trimmata että sitä olisi helpompi saada kuosiin itse. Pituudesta ei lähtenyt yhtään pois, hieman vaan muutettiin kerrostusta ja lopuksi hän laittoi suoristusraudalla kiharoita ja näytti ihan kädestä pitäen miten ne voi tehdä kotona. Siis aivan mielettömän mukavaa ja asiantuntevaa palvelua kertakaikkiaan!
Menen ehdottomasti uudelleen kun on juurikasvun värjäyksen aika.

Ja tukka pestiin ja hoidettiin Tigillä tottakai! ;D
Niina
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 274
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 12:05

Vs: Hyviä kampaajia - Turku

Viesti Kirjoittaja Niina »

Onkohan kellään kokemusta Hiuscenteristä? Soitin tänään Club Belloon ja kyselin elumen-värjäyksestä. Sieltä sanottiin, ettei heillä niitä enää tehdä ja suositeltiin Hiuscenteriä. Soitin sitten sinne ja varasin ajan. Elumen-värjäys ja leikkaus arvioitiin maksamaan 80-90 euroa. Normaali hinta tuolle paketille on 76 euroa, mutta muutama euro tulee todennäköisesti lisää hintaa tukan pituudesta johtuen. Aika on ensi viikon keskiviikkona, joten sittenpä näkee millanen paikka on. Nettisivujen mukaan vaikuttaa ihan monipuoliselta ja osaavalta paikalta. Aikaa varattiin kolme tuntia, joten siinä sitten kerkeää vääntämään jos jonkinlaista. Nyt pitäis vielä itse päättää, että mitä oikein haluaa ;) Vähän kyllä jännittää mennä uuteen paikkaan, varsinkin kun olen viimeksi käynyt kampaajalla viime kesänä! Toivottavasti en joudu pettymään..
Hiusten pituus 132 cm, yli polvien siis. Latvat haaroittuu herkästi ja hiukset takkuuntuvaa sorttia. 1bMii.
Vera
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 193
Liittynyt: 07 Tammi 2007, 19:27

Vs: Hyviä kampaajia - Turku

Viesti Kirjoittaja Vera »

Mä tykkään kanssa Clippista, olen käynyt Jennillä ja Miialla ja molemmat ovat tosi kivoja ja ammattitaitoisia. Hinnat ovat vaan aika suolaiset...

Mun tekisi nyt kauheasti mieli ottaa sellainen CHI-suoristus hiuksiin, olen aivan totaalisen kyllästynyt tähän karheaan ja taipuisaan kuontaloon. Turussa ainoastaan parturi-kampaamo Titu tekee näitä käsittelyjä, ei kellään sattuisi olemaan kokemuksia kyseisestä kampaamosta?
Niina
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 274
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 12:05

Vs: Hyviä kampaajia - Turku

Viesti Kirjoittaja Niina »

Hiuscenterissä on nyt käyty. Voin kyllä suositella tuota paikkaa lämpimästi. Tarkemman kuvauksen käynnistä voi lukea Hiusmuutoksia-ketjusta. :)
Hiusten pituus 132 cm, yli polvien siis. Latvat haaroittuu herkästi ja hiukset takkuuntuvaa sorttia. 1bMii.
pinkfrank
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 338
Liittynyt: 19 Huhti 2006, 14:45

Vs: Hyviä kampaajia - Turku

Viesti Kirjoittaja pinkfrank »

Munkin täytyy kehua Clippiä, oon käynyt Jennillä ja Emmalla, ja molemmat ovat olleet tosi ystävällisiä ja ammattitaitoisia. Tuolla aion jatkossakin käydä, onhan se vähän hintavaa mutta joka centin arvoista! :)

Edit: Nyt oon käynyt Jennillä jo muutamaan otteeseen, ja pakko kehua vielä lisää. Jenni on ihan mahtava tyyppi ja todella ammattitaitoinen! Ainoa huono puoli Clippissä on hinta, leikkaus ja väri puolipitkiin hiuksiin maksoi reilut 100e, joten kauhean usein ei oo varaa tuolla käydä  :-\
Viimeksi muokannut pinkfrank, 24 Tammi 2008, 21:06. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
pinkpepper
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2736
Liittynyt: 27 Heinä 2006, 18:23

Vs: Hyviä kampaajia - Turku

Viesti Kirjoittaja pinkpepper »

Onko tuo Clipp Linnankadulla vai missä päin?
Piu
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 341
Liittynyt: 04 Helmi 2007, 13:18

Vs: Hyviä kampaajia - Turku

Viesti Kirjoittaja Piu »

^ Linnankadulla siinä Denniksen seinustalla. Tigipulloja ikkuna täynnä, ei voi erehtyä  ;).
Laure

Vs: Hyviä kampaajia - Turku

Viesti Kirjoittaja Laure »

Mäkin olen nyt testannut Club bellon ja hyvältä paikaltahan se vaikutti, hinta on ainakin todella edullinen. Olin Hannalla ja hän oli tosi mukava ja sekoitti juuri sellaisen värin mitä halusin ja leikkauskin onnistui. Ajattelin mennä nyt tuonne seuraavallakin kerralla, tosin haaveilen kyllä taas clipissä käymisestä, mutta tällä hetkellä rahatilanne ei sitä salli.
almiros
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 965
Liittynyt: 03 Joulu 2006, 18:38

Vs: Hyviä kampaajia - Turku

Viesti Kirjoittaja almiros »

Mitäs tuolla Club Bellossa mahtaisi maksaa värjäys? Tukkani lasketaan varmaan pitkäksi, kun on se jo reippaasti yli olkapäiden.
hennaaja
iherb alekoodi DUW569
Vastaa Viestiin