Hyviä kampaajia - Turku

Hiusmuutokset, hiuslaatuketjut yms.
tukutuku
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1308
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 21:29

Vs: Hyviä kampaajia - Turku

Viesti Kirjoittaja tukutuku »

pinkpepper kirjoitti: Ja tukutuku, kenellä sinä kävit?:
Mä oon käynyt Johannalla, sellanen rastapäinen tytteli. Tosi mukava ja tekee hyvää jälkeä.  :)
"Oh my dog. Oh Long John. Oh Long Johnson. Oh Don Piano. Why I eyes ya, all the live long day?"
Lyx
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1666
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 19:29

Vs: Hyviä kampaajia - Turku

Viesti Kirjoittaja Lyx »

Johannalla olen minäkin käynyt ja tosi tyytyväinen oon ollut!
Suosittelen!
Inotti
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 338
Liittynyt: 20 Loka 2006, 17:49

Vs: Hyviä kampaajia - Turku

Viesti Kirjoittaja Inotti »

Olin tänään Club Bellossa Johannalla ja en voisi parempaa palvelua pyytää! Jopa sillä aikaa kun annettiin värin vaikuttaa päässä kysyttiin, haluanko teetä tai kahvia ja sitten sitä teetä, jota pyysin tuotiin minulle siihen. Olin oikeasti vähän kuin puulla päähän lyöty.  :-* Tämä on ehdottomasti elämäni ensimmäinen vakkarikampaaja.
hiukset: 1bFii Hiuskriisi<br />Hiusmittauksia
Zessa
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 681
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 21:51

Vs: Hyviä kampaajia - Turku

Viesti Kirjoittaja Zessa »

Mites tuonne Club Belloon saa aikoja? Vai onko ihan täyteen buukattuja ja jonotusajat pitkiä? Nimim. karvat kuosiin ja äkkiä!!&nbsp; ;D
Ihmisellä on yksi suu puhuakseen, mutta kaksi korvaa kuunnellakseen Kuva
Inotti
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 338
Liittynyt: 20 Loka 2006, 17:49

Vs: Hyviä kampaajia - Turku

Viesti Kirjoittaja Inotti »

Kyllä sinne ainakin leikkausaikoja saa ihan hyvin, mutta jos ottaa leikkauksen ja värjäyksen niin varmaan voi mennä ens viikkoon...
hiukset: 1bFii Hiuskriisi<br />Hiusmittauksia
pinkpepper
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2736
Liittynyt: 27 Heinä 2006, 18:23

Vs: Hyviä kampaajia - Turku

Viesti Kirjoittaja pinkpepper »

Luomo, en ole vielä käynyt&nbsp; :)&nbsp; Mietin just että mihin sitä nyt menisi, liikaa valinnanvaraa&nbsp; :D
Inotti
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 338
Liittynyt: 20 Loka 2006, 17:49

Vs: Hyviä kampaajia - Turku

Viesti Kirjoittaja Inotti »

eini kirjoitti: Nyt on pakko avata oma suu :)
Olin tällä viikolla Club Bellossa ja olin erittäin pettynyt palveluun!
Parturin nimeä en muista mutta ei hän ainakaan osannut olla asiallinen,tuli kyllä hyvää jälkeä mutta mutta...
Olen ennen ollut aina Hannalla ja Hanna on älyttömän mukava verrattuna viime parturiini...
Samaan aikaan töissä oli tämä kyseinen Johanna ja ei hän mielestäni ollut mikään yli mukava tai ei se siltä näyttänyt eikä kuulostanut.
Piti ostaa samalla Goldwellin tukusta hoitoainetta kun opiskelija alennusta saa ,mutta hoitoaine jäi hyllyyn,koska halusin vain äkkiä pois koko paikasta.
En ole koskaan ollut niin pettynyt palveluun kun viimeksi ???
Ja tuo teen/kahvin tarjoileminen on minulle ainakin aivan normaalia palvelua :)
Jaa, sinulla oli sitten vissiin Susanna. Saanko kysyä, oliko hän töykeä tai jotain?&nbsp; :-\
Vai eikö vain henkilökemiat pelanneet?
Minä lasken hyväksi palveluksi jo pelkästään, että hiuksiani EI revitä,&nbsp; ajatuksiani ja toiveitani kuunnellaan ja tarpeen mukaan kampaaja kertoo omia näkemyksiään, miten tulisi juuri minulle sopiva tukka (muttei tietenkään toteuta mitään kysymättä). Kaikki muu, kuten teen/kahvin tarjoilu on vain ekstraa. En välttämättä kaipaa kampaamossa mitään erityisempää keskusteluakaan tai muuta. Ja kun hintataso on puolet siitä, mihin olin tottunut, niin jää rahaa törsätä johonkin muuhunkin.&nbsp; :)
hiukset: 1bFii Hiuskriisi<br />Hiusmittauksia
sweet jane
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3044
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 10:41

Vs: Hyviä kampaajia - Turku

Viesti Kirjoittaja sweet jane »

Nonih, nyt on huomikseksi leikkausaika Johannalle! Ei siis ainakaan hiustenleikkuuseen pitkiä jonotusaikoja kun äsken soitin ja heti sain huomisaamuksi ajan. Tuun sit editillä kertoon että onko Club Bello my cup of tea, eli osataanko leikata villi ja revittyä 8)

edit. Noni, kävin Bellossa ja tuli kyllä tosi hieno tukka! Johannalla oli hyviä ideoita ja näkemystä ja nyt mä näytän tosi kivalta. Eikä maksanut uusi malli kuin 15 euroa 8)
Viimeksi muokannut sweet jane, 03 Tammi 2007, 13:26. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
pinkpepper
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2736
Liittynyt: 27 Heinä 2006, 18:23

Vs: Hyviä kampaajia - Turku

Viesti Kirjoittaja pinkpepper »

Saako täällä kysyä puhelinnumeroita; Club Belloon ja Avantgardeen? Jos ei näin yleisesti, niin voisko joku laittaa yksityisesti.
Eydie
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1796
Liittynyt: 04 Helmi 2006, 14:57

Vs: Hyviä kampaajia - Turku

Viesti Kirjoittaja Eydie »

Muistaako joku miten Club Bello on auki? Unohdin tänään täysin varata ajan ja nyt sieltä ei enää vastata. Onko se lauantaisin auki? Mun pitäis saada kunnon uudistus hiuksiin ensi viikon loppupuolella, kun joutuu pärstäänsä vähän puol-julkisestikin vilauttamaan pikapuoliin.
Luomo
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1731
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 20:22

Vs: Hyviä kampaajia - Turku

Viesti Kirjoittaja Luomo »

Onko jollain kokemusta kampaamo Groovesta Hämeenkadulla? Ystävä varasi sieltä juuri juhlakampauksen lyhyisiin hiuksiinsa ja mukana suunnittelukerralla olleena mulle jäi hyvä vaikutus ainakin siitä kampaajasta, jonka kanssa puhuimme.
Hiukset: 3b M ii, luonnonkiharat, keskiruskeat, puolipitkät, kuivat, päänahka herkkä ja hieman rasvoittuva. Hiuslaatuketju s. 1. Suosikkituotteet: sh: Kérastase Dermo-calm Bain riche hoidot: Tigi O&H, L'anza Healing ColorCare, Tigi Brunette Goddess, K-pak vaahto
Eydie
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1796
Liittynyt: 04 Helmi 2006, 14:57

Vs: Hyviä kampaajia - Turku

Viesti Kirjoittaja Eydie »

Trouper kirjoitti: Huomenna on pyhäpäivä, joten varmaan siksi ovat tänään sulkeneet aikaisin. Et luultavastii saa yhteyttä heihin ennen maanantaita.
Juu, ton pyhäpäivän ajattelinkin vaikuttavan asiaan. Ovatko normaalisti lauantaisin auki tai perjantaisin vielä siinä viiden jälkeen?
Tuikkuli
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2461
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 21:18

Vs: Hyviä kampaajia - Turku

Viesti Kirjoittaja Tuikkuli »

Luomo kirjoitti: Onko jollain kokemusta kampaamo Groovesta Hämeenkadulla?
Oiskohan Janen poikaystävä käynyt siellä joskus? Saatan kyllä nyt muistella omianikin... Omakohtaista kokemusta ei kuitenkaan ole, siitä olen aivan varma! ;D
pinkpepper
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2736
Liittynyt: 27 Heinä 2006, 18:23

Vs: Hyviä kampaajia - Turku

Viesti Kirjoittaja pinkpepper »

Löysin eilen Turkkarin kalenterin välistä alennuskupongin Avantgardeen. Rupesin ihmettelemään, kun siinä oli kahden eri paikan osoite. Siis toinen oli Humalistonkadun osoite ja toinen oli joku Stockan alakerta...? Siis onko niitä Turussa kaksi paikkaa?
Trouper

Vs: Hyviä kampaajia - Turku

Viesti Kirjoittaja Trouper »

Joo, niillä on se varsinainen mesta Humalistonkadulla ja sitten Stockan meikkiosaston yhteydessä toinen, siinä hiustuotteiden ja Joe Blasco-meikkien välissä nurkassa. Ei siinä taida olla kuin kaksi tuolia.
Vastaa Viestiin