Sivu 1/1

Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Lähetetty: 23 Tammi 2006, 08:44
Kirjoittaja zubi
Mä olen tykännyt  kovasti Jyväskylässä Sitruunan Anniinasta. Tosin nyt hän on vaihtanut Seppälän Hairstorelle.

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Lähetetty: 06 Helmi 2006, 13:12
Kirjoittaja hairyfairy
Etsinnässä kampaaja Jyväskylästä! Sellainen, joka hallitsee pitkien hiusten muotoilun muutenkin kuin vain latvoja tasaamalla  :P ja muutenkin saa olla tyylisilmää ja ideoita. Kaupunki on kampaamoputiikkeja pullollaan ja monia paikkoja on tullut kokeiltua, mutta eipä vaan vielä ole "helmeä" joukosta löytynyt.

Kiitos!

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Lähetetty: 07 Maalis 2006, 20:49
Kirjoittaja Rory
Joku kysyi kampaamoa Jyväskylästä...Itse olen ollut hyvin tyytyväinen Naps:n palveluihin, olen käynyt kahdella eri kampaajalla siellä ja molemmilla kerroilla onnistui hienosti. Molemmilla kerroilla väri sekä reipas muutos pitkästä/puolipitkästä olkapäille/polkaksi. En nyt muista kampaajien nimiä valitettavasti. Siellä on myös myynnissä Tigin tuotteita, joista sanottiin että jos ei ole tyytyväinen, he antavat rahat takaisin kun palauttaa tuotteen kokeiltuaan sitä. Ainakin näin sanottiin mulle muutama vuosi sitten. Ostinkin sitten headbanger-vahan.
Niin, ja sieltä saa hieman opiskelija-alea myös.

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Lähetetty: 08 Maalis 2006, 13:41
Kirjoittaja Miracle
Rory kirjoitti: Siellä on myös myynnissä Tigin tuotteita, joista sanottiin että jos ei ole tyytyväinen, he antavat rahat takaisin kun palauttaa tuotteen kokeiltuaan sitä. Ainakin näin sanottiin mulle muutama vuosi sitten. Ostinkin sitten headbanger-vahan.
Niin, ja sieltä saa hieman opiskelija-alea myös.
Kuinkahan tyhjänä sen purkin saa takas viedä?  ;D  ;D  ;D

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Lähetetty: 08 Maalis 2006, 13:51
Kirjoittaja Rory
Heh, käsittääkseni vain silloin, kun on sitä kerran kokeillut...

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Lähetetty: 20 Heinä 2006, 18:58
Kirjoittaja Mermaid
Laitanpa tähän pari Jyväskylästä. Käyn kyllä tosi harvoin kampaajalla ja yleensä vain leikkauttamassa, joten arvostelut sen pohjalta.

Staili Ilmeisesti parin aikaisemmin edesmenneessä Ykkösten Salongissa työskennelleen perustama kampaamo. Olin oikein tyytyväinen tulokseen. Kampaaja kyseli tarkasti miten ja kuinka paljon leikataa, myös kesken leikkauksen. Ehdotteli välillä omia ehdotuksiaan, mutta ei tuputtanut. Hiukset laitettiin lopuksi tosi nätisti. Muutenkin viihtyisä paikka.

Venus 2 Menin tänne koska opisekelijahinta hiustenleikkuusta oli todella edullinen. En mene toista kertaa, vaikka olisi kuinka edullinen. Ulkomaalainen nainen ei paljon kysellyt miten leikataan ja lopuksi väänsi kammottavan tanttakampauksen hiuksiini, ja oli itse siihen todella tyytyväinen. Oikein ilmaisi miten kammottavasti hiukseni olivat ollet aikaisemmin, vaikka omasta mielestäni ne olivat kyllä näyttäneet paljon paremmilta ennen kampaamokäyntiä.
Äitini kyllä käy kyseisessä kampaamossa usein ja on ilmeisesti sitten ihan tyytyväinen.

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Lähetetty: 31 Heinä 2006, 11:23
Kirjoittaja bbee
apuva apua!!! Jyväskylästä hyviä kampaajia? Moniväriä olisin taas vailla leikkauksen kera... Hairstorella olisi tietenkin -30% ja zubi tais suositella tolla jollain ´sivulla anniinaa seppälästä. Mutta onko muita? Kusessa ollaan :(

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Lähetetty: 01 Elo 2006, 11:08
Kirjoittaja zubi
mooniga kirjoitti: apuva apua!!! Jyväskylästä hyviä kampaajia? Moniväriä olisin taas vailla leikkauksen kera... Hairstorella olisi tietenkin -30% ja zubi tais suositella tolla jollain ´sivulla anniinaa seppälästä. Mutta onko muita? Kusessa ollaan :(
Anniina on tosiaan mielestäni mainio kampaaja! Itse menisin ehdottomasti hänelle, jos Jyväskylässä olisin.
Myös Aki Korpisella on hyviä kampaajia, ainakin monet ystäväni ovat kehuneet. Ai niin, ja eräällä tutullani on aina aivan mahtavat hiukset, niin leikkauksen kuin värinkin puolesta ja hän käy NAPSilla.

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Lähetetty: 02 Elo 2006, 17:51
Kirjoittaja Rory
Olen käynyt pari kertaa Jyväskylässä Napsilla ja molemmilla kerroilla onnistui upeasti. Ekalla kerralla laitoin värin ja leikkauksen, ja viimeksi kävin vuosi sitten leikkauttamassa pitkän tukkani polkaksi. En muista kampaajien nimiä mutta suosittelen paikkaa. Opiskelija-alen sieltä saa.

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Lähetetty: 02 Elo 2006, 19:11
Kirjoittaja Miracle
mooniga kirjoitti: apuva apua!!! Jyväskylästä hyviä kampaajia? Moniväriä olisin taas vailla leikkauksen kera... Hairstorella olisi tietenkin -30% ja zubi tais suositella tolla jollain ´sivulla anniinaa seppälästä. Mutta onko muita? Kusessa ollaan :(
studio aki korpisella on sellainen kampaaja, kuin kirsi. Ja häntä voin tosiaan suositella! Mukava ja ammattitaitoinen tyttö! :)

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Lähetetty: 24 Elo 2006, 13:55
Kirjoittaja bbee
Onko kukaan käynyt Jyväskylässä Stailissa? Miesten hiustenleikkaus+moniväri 79e :o :o Taitaa olla uusi kilpailija Korpiselle... Mutta hinnat vielä korkeammat. Ei ihme että käsittelyyn olisi päässyt vaikka heti...

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Lähetetty: 25 Elo 2006, 09:59
Kirjoittaja Mermaid
Onko kukaan käynyt Jyväskylässä Stailissa?
Minä olen käynyt. Olen kirjoittanut siitä jotain tuonne kampaamoarvoteluja-ketjuun.

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Lähetetty: 10 Syys 2006, 08:28
Kirjoittaja zubi
Sattuisiko kenelläkään olemaan kokemusta Jyväskylän freestyle-kampaamosta (Kauppakatu 9)? Heillä on todella edullista ja mielelläni menisin säästääkseni rahaa, mutta en kyllä laadun kustannuksella...

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Lähetetty: 11 Syys 2006, 12:24
Kirjoittaja Rory
Zubi kirjoitti: Sattuisiko kenelläkään olemaan kokemusta Jyväskylän freestyle-kampaamosta (Kauppakatu 9)? Heillä on todella edullista ja mielelläni menisin säästääkseni rahaa, mutta en kyllä laadun kustannuksella...
Ei ole kokemusta tuosta Freestylestä mutta suosittelen edelleen Jyväskylän kampaamokoulua Viitaniemessä, olen käynyt siellä jo vuosia ja aina tyytyväisenä. Tekevät kaikkea pidennyksistä lähtien ja elumen-värjäyksiäkin. Hinnat tosi edulliset, esim. hiusten tasoitus 5e ja leikkaus kympin.

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Lähetetty: 11 Syys 2006, 14:22
Kirjoittaja zubi
Rory kirjoitti: Ei ole kokemusta tuosta Freestylestä mutta suosittelen edelleen Jyväskylän kampaamokoulua Viitaniemessä, olen käynyt siellä jo vuosia ja aina tyytyväisenä. Tekevät kaikkea pidennyksistä lähtien ja elumen-värjäyksiäkin. Hinnat tosi edulliset, esim. hiusten tasoitus 5e ja leikkaus kympin.
Olen muuten unohtanut koko kampaamokoulun olemassaolon. Nyt varasin Hairstorelle entiselle vakkarilleni ajan, kun sain alennuskupongin, mutta seuraavalla kerralla pitää varmaan uskaltautua kokeilemaan tuota Viitaniemeä.

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Lähetetty: 14 Syys 2006, 11:28
Kirjoittaja Husky
Rory kirjoitti:
Zubi kirjoitti: Sattuisiko kenelläkään olemaan kokemusta Jyväskylän freestyle-kampaamosta (Kauppakatu 9)? Heillä on todella edullista ja mielelläni menisin säästääkseni rahaa, mutta en kyllä laadun kustannuksella...
Ei ole kokemusta tuosta Freestylestä mutta suosittelen edelleen Jyväskylän kampaamokoulua Viitaniemessä, olen käynyt siellä jo vuosia ja aina tyytyväisenä. Tekevät kaikkea pidennyksistä lähtien ja elumen-värjäyksiäkin. Hinnat tosi edulliset, esim. hiusten tasoitus 5e ja leikkaus kympin.
Kuinkas tuon kampaamokoulun ajanvaraussysteemi menee? Onko jotain sivuja joista löytyy yhteystiedot? Alkoi kovasti kiinnostamaan kun oon tottunut siihen että leikkaus alle 20 ja tämän kaupungin hinnat hirvittää.

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Lähetetty: 14 Syys 2006, 12:36
Kirjoittaja Rory
tyttis, koululle varataan aika joko soittamalla tai käymällä siellä paikan päällä. Numero löytyy puh.luettelosta mutta voin kait sen tähän laittaa : 0205405272. Niillä on tietyt ajat milloin vastaavat puhelimeen, soittamalla selviää. Aikoja ei välttämättä aina ole vapaana, menevät nopeesti mutta voi kysyä milloin uudet ajanvarauslistat tulevat. Itse sain viime viikolla leikkausajan seuraavalle aamulle, mikä oli tosi kiva. Tuo paikkahan sijaitsee Viitaniemessä, Viitaniementie jotain, ja rakennus on hieman kauempana siellä pihan keskellä. Hinnat ovat tosi edulliset. Esim. kestoväri pitkät hiukset 25e ja elumenista lisää 20% hintaan.

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Lähetetty: 14 Syys 2006, 12:57
Kirjoittaja Husky
Rory kirjoitti: tyttis, koululle varataan aika joko soittamalla tai käymällä siellä paikan päällä. Numero löytyy puh.luettelosta mutta voin kait sen tähän laittaa : 0205405272. Niillä on tietyt ajat milloin vastaavat puhelimeen, soittamalla selviää. Aikoja ei välttämättä aina ole vapaana, menevät nopeesti mutta voi kysyä milloin uudet ajanvarauslistat tulevat. Itse sain viime viikolla leikkausajan seuraavalle aamulle, mikä oli tosi kiva. Tuo paikkahan sijaitsee Viitaniemessä, Viitaniementie jotain, ja rakennus on hieman kauempana siellä pihan keskellä. Hinnat ovat tosi edulliset. Esim. kestoväri pitkät hiukset 25e ja elumenista lisää 20% hintaan.
Juu tuon paikan tiedänkin, olen asustellut joskus sen lähistöllä hetken aikaa. Täytyypä soitella sinne sitten. Niin, ja puhelinluetteloa en omista joten kiitos kovasti tuosta numerosta.  :)

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Lähetetty: 08 Loka 2006, 12:29
Kirjoittaja bbee
Jyväskylän STAILI kauppakadulla testattu eilen.
Kyseessä on siis Tigi-kampaamo. Annoin kampaajalle vapaat kädet. Sain lämpimiä ruskeitä raitoja, vaaleita raitoja ja vaaleat juuret, leikkauksen, sekä KIHARAT!! Kiharat Maija teki suoritustusraudalla, eikä laskuttanut siitä yhtään ekstraa! Innostui ilmeisesti mun tukasta sen verran, että halusi kokeilla kiharoita. Hintaa tälle reilun kahden tunnin käsittelylle tuli 98 € (opiskelijahinta) ja pidän sitä jopa suht edullisena? Ottaen huomioon, että kiharat olivat vielä äskenkin hyvät....
Hiukset hoidettiin tigin tuotteilla, taisi olla jotain tuuheuttavaa sarjaa (Sexxed uppia?). Hassuinta on, että tämä Maija muistaa poikaystäväni nimeltä... Pitäisiköhän huolestua  ;)

Kampaamona tämä Staili taitaa olla paikka johon varataan aika viime hetkillä. Paikalla kävi monia ohikulkijoita leikkauksessa ja jopa kampauksessa!! Rento ilmapiiri ja rauhallista. En ole ikinä ennen törmännyt kampaamoon jossa aikaa asiakkaalle annettaisiin näin paljon. (Yleensä tukka kuivataan nopsaan jollain alkoholisuihkeella ja sukitaan vahaa). Sain nauttia kahvia KoKo-mukista kera fazerin suklaiden... NAM!


Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Lähetetty: 08 Loka 2006, 14:24
Kirjoittaja zubi
Kuulostaapa hyvältä, Mooniga. Pitäisiköhän käydä siellä seuraavaksi...? Paljonko heillä oli opiskelija-alennus?

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Lähetetty: 08 Loka 2006, 16:23
Kirjoittaja bbee
Hmm... Olikohan 10 vai 15%. Kuitissa ei näkynyt alennuksen määrää...

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Lähetetty: 13 Loka 2006, 16:14
Kirjoittaja Rory
Kävelin Jyväskylän Stailin ohitse tänään ja huomasin ikkunassa lapun, että viimeisen vuoden kampaaja-opiskelijalta -20% palvelut. Tuo näyttää kyllä kivalta paikalta, en vielä ole käynyt.


Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Lähetetty: 20 Loka 2006, 15:24
Kirjoittaja bbee
Lynx, kerro sitten kokemuksesi Ykkösistä! Itse jotenkin tykästyin Stailiin, joka on kanssa tigi-kampaamo ja sijaitsee siinä foorumin vieressä. Jokseenkin ehkä halvempi kuin Ykköset.

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Lähetetty: 20 Loka 2006, 15:33
Kirjoittaja bbee
No onhan ykköset ainakin ollut sika kauan tässä kaupungissa. Ettei se nyt ihan huonokaan voi olla.
Ykkösten omistajan poika muuten liimasi ylä-asteella mun hiuksiin purkan  ;D Liekö vähän ihastunut ollut, hihihi.

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Lähetetty: 26 Loka 2006, 12:56
Kirjoittaja bbee
Wink wink jyväskyläläisille. Tigi- kampaamo Stailissa kauppakadulla on viimeisen vuoden opiskelija joka tekee työt -20%  ;)

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Lähetetty: 03 Marras 2006, 12:10
Kirjoittaja Rory
Ja wink wink Jyväskyläläisille: Studio Aki Korpisella kampaajaopiskelijat tekevät edullisesti esim. leikkauksia ja värjäyksiä. Kyseessä siis Korpisen oma kampaajakoulu. Leikkaus pesuineen 14e.

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Lähetetty: 09 Marras 2006, 09:31
Kirjoittaja Husky
Onko joku testannut jo Johannan hiusdesignin Jyväskylän Torikeskuksessa? Hinnat oli todella edullisen tuntuiset, leikkaus taisi olla 27, opiskelijalle 25 ja värjäys johon kuului pesut ja leikkaus jne. 75 opiskelijalta. Vaikutti todella viihtyisältä paikalta mutta jos jollain on tuosta kokemuksia niin kertokaahan. Ymmärtääkseni kampaamo muuten on jotenkin erityisen ekologinen...

Parasta tuossa paikassa oli se, että hinnat oli selkeästi esillä myös ohikulkijoille eli ne oli siinä ulkopuolella telineessä. Helpottaa kummasti kampaamoiden vertailua kun näkee hinnat siitä ulkoa eikä tarvi käydä kyselemässä.

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Lähetetty: 09 Marras 2006, 09:39
Kirjoittaja bbee
Tuohan on tosi uusi kampaamo täällä Jyväskylässä. Oisko kuukauden ollut siinä. Kerrohan sitten kokemuksia jos päädyt testaamaan. Näyttää todella viihtyisältä paikalta!

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Lähetetty: 10 Marras 2006, 21:49
Kirjoittaja Amilo
Husky kirjoitti:

Parasta tuossa paikassa oli se, että hinnat oli selkeästi esillä myös ohikulkijoille eli ne oli siinä ulkopuolella telineessä. Helpottaa kummasti kampaamoiden vertailua kun näkee hinnat siitä ulkoa eikä tarvi käydä kyselemässä.
Hieman OT , mutta tuosta taitaa nykyisin olla ihan lakikin, että hinnat pitää olla ikkunalla tai muuten liikkeen ulkopuolella näkyvissä.

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Lähetetty: 11 Marras 2006, 11:26
Kirjoittaja Husky
^No mutta. Silti ne eivät ole yleensä joten on iloinen yllätys kun jossain ne onkin siinä. Mutta siis hyvä jos on tuollainen laki.

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Lähetetty: 11 Marras 2006, 14:35
Kirjoittaja Amilo
^taitaa tosiaan olla, että valittevan harvassa paikassa hinnat eivät ole esillä. Säästää kyllä mielestäni meidän kampaajienkin aikaa, kun asiakkaat voivat nähdä hinnan heti ikkunassa, eikä tarvitse aina kysyä.

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Lähetetty: 13 Marras 2006, 08:32
Kirjoittaja bbee
www.staili.net sivut ovat alkaneet toimia!

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Lähetetty: 13 Marras 2006, 11:14
Kirjoittaja Husky
Tuo Stailihan on edullinen! Tarvitsisin värin tukkaan joten ehkä menen tuonne. Tai sitten testin sen Hiusdesignin. Missä tuo Nostalgia sijaitsee?

Kävin muuten Kampaamokauppa Sitruunassa Jyväskeskuksessa. Kampaaja oli nuori tyttö (joo-o en ole itsekään vielä ikäloppu mutta silti) ja hieman jännitti että mitä tästä tulee. Mutta leikkaus oli todella mahtava revitty rokkitukka ja vielä ilman veistä. Eikä hinta ollut paha. Laittoikin sen vielä tosi nätisti.

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Lähetetty: 13 Marras 2006, 13:55
Kirjoittaja Husky
Retrohenkinen kuulostaa pahalta, mutta nuo kuvat etusivulla näyttivat mahtavilta. Varsinkin sen yksi lyhythiuksinen tyttö. Tuollaisen tahtoisin.

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Lähetetty: 13 Marras 2006, 21:30
Kirjoittaja peppi
mooniga kirjoitti: www.staili.net sivut ovat alkaneet toimia!
Oletko mooniga käynyt Stailissa ja kenelle kannattaa aika varata (tarvitsisi olla lyhythiusexpertti)? Kuinka pian ajan saa? Kiinnostaisi kovasti heti joulun jälkeen kipaista tuolla  ;D

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Lähetetty: 13 Marras 2006, 23:14
Kirjoittaja bbee
Oon käynyt tuolla kerran. Poikkis kahdesti. Maija hoiteli mun pään! Kannattaa toki kysyä että kuka on paras lyhyelle tukalle! Tykkäsin itse kyllä kovasti. Sinne saa aika lyhyelläkin varoitusajalla ajan. Sillon lauantaina kun olin siellä niin sinne tuli useita asiakkaita extempore kampaajalle  ;D

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Lähetetty: 24 Marras 2006, 21:07
Kirjoittaja bbee
^Luepas tätä ketjua vähän taaksepäin.

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Lähetetty: 24 Marras 2006, 21:10
Kirjoittaja Rory
purppuralle: JKl:n kampaamoista on suosituksia aiemmin mutta suosittelen edelleen Napsia. Siellä olen leikkauttanut pitkän tukan lyhyeksi ja värjäyttänyt, aina tullut super-hyvää jälkeä. Tigiä on myös myynnissä siellä.

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Lähetetty: 24 Marras 2006, 22:07
Kirjoittaja hairyfairy
^ Mä kävin kerran Jyväskylän Napsissa Liisalla ja en kyllä tykännyt. Teki semmoisen ihme trenditukan ja otsahiukset nirhasi tuonne ohimolle, vaikka mulla on tosi voimakas pyörre otsalla eli arvatkaas mikä sojo siinä otsaluun päällä sitten oli, hiukset eivät asettuneet ollenkaan moneen kuukauteen. Vaikka useaan kertaan siinä tuolissa istuessa sanoin, että ei lyhyitä otsahiuksia! Tyttö vaan väitti, että "kyllä ne asettuu kun on hyvä leikkaus". Joo, in her dreams... >:(

Eli kirjaimellisesti oli tuon reissun jälkeen k*rpä otassa  ;D .  Nyt voi jo nauraa, sillon ei todellakaan naurattanu!!

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Lähetetty: 24 Marras 2006, 22:30
Kirjoittaja purppura
Selasin sivut läpi ja nyt olisi pari paikkaa ehdolla. Sitruuna ja kampaamokoulu kuulostivat hyviltä. NAPSin sivut pitää nyt käydä katsomassa. Voisi kyllä miettiä Aki Korpiselta niitä opiskelijatöitä, kun kai ne siinä sitten seuraa oppilaan etenemistä.  :)

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Lähetetty: 26 Marras 2006, 22:58
Kirjoittaja Husky
purppura kirjoitti: Selasin sivut läpi ja nyt olisi pari paikkaa ehdolla. Sitruuna ja kampaamokoulu kuulostivat hyviltä. NAPSin sivut pitää nyt käydä katsomassa. Voisi kyllä miettiä Aki Korpiselta niitä opiskelijatöitä, kun kai ne siinä sitten seuraa oppilaan etenemistä.  :)
Olen käynyt Sitruunassa. Jyväskeskuksessa. Sain todella hyvää palvelua. hiuksista tuli ihanat. Juuri sellaiset kuin halusinkin, vaikka en osannut oikein neuvoakaan ja loistavasti leikkasi juuri niinkuin mun hiuksille sopii. Tyytyväinen olin, ja lisäksi opiskelijahinnat.

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Lähetetty: 26 Marras 2006, 23:10
Kirjoittaja Serafi
lynx kirjoitti: Onkos kukaan jyväskyläläinen käynyt Nostalgiassa? Kurkin ikkunasta, että näyttää sisustuksen puolesta vähän kummalliselle, mutta Redken ja Tigi -hyllyt jäi kiehtomaan. On hinnaston mukaan nääs aikasta kallis mesta, niin mietin että onko jotenkin erityisen hyvä, vai mistä toi hinta on repästy... Staili näyttää kyllä ihan kivalle.
Mä olen kuullut tosta paikasta paljon hyvää! Yksi ystäväni on käynyt siellä vaikka kuinka kauan, ja tukka on kyllä ollut aina tosi hyvä. Ja vaihteleva. Omaa kokemusta ei kuitenkaan ole...

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Lähetetty: 27 Marras 2006, 19:16
Kirjoittaja purppura
Husky kirjoitti:
purppura kirjoitti: Selasin sivut läpi ja nyt olisi pari paikkaa ehdolla. Sitruuna ja kampaamokoulu kuulostivat hyviltä. NAPSin sivut pitää nyt käydä katsomassa. Voisi kyllä miettiä Aki Korpiselta niitä opiskelijatöitä, kun kai ne siinä sitten seuraa oppilaan etenemistä.  :)
Olen käynyt Sitruunassa. Jyväskeskuksessa. Sain todella hyvää palvelua. hiuksista tuli ihanat. Juuri sellaiset kuin halusinkin, vaikka en osannut oikein neuvoakaan ja loistavasti leikkasi juuri niinkuin mun hiuksille sopii. Tyytyväinen olin, ja lisäksi opiskelijahinnat.
Pitää seuraavalla kerralla testata! koska ehdin jo varata ajan Stailiin. Toivotaan, että tullaan ihmisen näköisenä takaisin leikkauksen jälkeen.  ;)

Muoks. Ihana Shi Shin vasemman puoleinen leikkaus!

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Lähetetty: 30 Marras 2006, 16:03
Kirjoittaja Rory
^Eikös niillä ole kohta joku hiusmuotinäytös tms.? Näin julisteita siitä. En nyt muista onko se jo nyt lauantaina. Jos huomaat siitä tietoa, kerrohan lisää täällä!

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Lähetetty: 30 Marras 2006, 20:26
Kirjoittaja Pippi
Minäkin oon käyny pari-kolme kertaa Stailissa, ja oon saanu ihan ok-käsittelyä Annelta. Hiukset tosin kammataan ja leikataan märkänä, mutta plussaa Tigeistä. Aika moni kavereistakin käy tuolla, ja ovat tykänneet.
Se hiusmuotinäytös on Kauppakadulla Stailin edessä, mikä vaikuttaa kyllä vähän erikoiselta paikkavalinnalta...

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Lähetetty: 30 Marras 2006, 21:54
Kirjoittaja bbee
Sinne siis  ;D

Staililaiset ei taida muuten lukea sähköpostia. Laitoin joskus viikko sitten eikä vieläkään vastausta  :-\

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Lähetetty: 30 Marras 2006, 22:13
Kirjoittaja Husky
Hmm... olispa mielenkiintoista mennä katsomaan tuota. Voisi mennäkin jos jostain saa energiaa, eikä opiskelu maistu.

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Lähetetty: 01 Joulu 2006, 10:18
Kirjoittaja bbee
Stailista vastataan kuin vastataankin sähköposteihin! JEIJ!

Hei,
toivottavasti tämä maili tulee nyt perille..
Hoitoseteissä käytetään Kerastasen tuotteita joissa on jokaiselle
hiuslaadulle oikeanlainen hoito. Hoitosettiin kuuluu; hius-ja
hiuspohja-analyysi, pesu, hieronta ja föönaus.
tyvikasvun värjäystä ei ole erikseen hinnoiteltu, mutta yleensä
tyvivärjäys ilman hiusten leikkausta maksaa n. 60 €. Ja harjoittelijahan
tekee -30%.
Terveisin,
Stailin tytöt



Ompas kovin kallis toi tyviväri. Ei taida olla asiaa siihen. Koska 100€lla tuossa paikassa saa kuitenkin koko setin  ;D

Onkos kukaan käynyt tuollaisessa Kerastase-hoidossa?

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Lähetetty: 01 Joulu 2006, 10:32
Kirjoittaja bbee
^Pitäiskö perustaa ihan oma JKL-kampaamot ketju ja pyytää modeja siirtämään nää hömpötykset sinne?

Mä en ees perusta Kerastasesta. Luulin että tuolla olisi tarjolla jotain Tigi-hoitoja. Saitko muuten opiskelija-alennuksen leikkauksesta? Siellähän se on 10% En kyl tajua tota tyvivärin hintaa, eihän mulla nyt sitä metriä ole. Mutta ne häiritsevät pari senttiä. En haluis kuitenkaan vielä leikata/värjätä muuta tukkaa. Kai se on sitten odotettava vielä kuukausi ja sitten kun tukka näyttää täysin sietämättömältä niin varata aika.

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Lähetetty: 01 Joulu 2006, 10:44
Kirjoittaja Marge
mooniga kirjoitti: ^Pitäiskö perustaa ihan oma JKL-kampaamot ketju ja pyytää modeja siirtämään nää hömpötykset sinne?
Musta hyvä idea, jyväskyläläiset löytäis paikalliset kampaamojutut helpommin ja muiden ei oo pakko lukee meidän kaupunkikeskeisiä juttuja jollei halua  :)

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Lähetetty: 01 Joulu 2006, 16:59
Kirjoittaja bbee
Tänne sitten turinoita pelkästään Jyppilän kampaamoista: palveluista, tapahtumista, hinnoista ja tietenkin kokemuksista!

Äh siirtäisikö joku mode tämän hiushömppään ja hyviä kampaamoja? ketjusta jyppilä osiot tänne? Kiitos kaunis :)

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Lähetetty: 02 Joulu 2006, 11:44
Kirjoittaja Husky
Taidan tänään olla kaupungilla tuon Stailin näytöksen aikaan (sattumaa sattumaa). Voin raportoida näkemääni sitten jos satun paikalle.

edit. Pah mä sinne ehdin. Jonotin maailman ahtaimmassa musiikkiliikkeessä, että olisin saanut rumpukapulat. Kirottua.

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Lähetetty: 02 Joulu 2006, 17:19
Kirjoittaja bbee
Höh. Siellä ei sittenkään ollut kuin yksi näytös klo 14. Ehtiköhän kukaan katsomaan? Kävin urkkimassa ikkunasta äskettäin.

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Lähetetty: 02 Joulu 2006, 20:20
Kirjoittaja Pippi
Oli siellä näytös myös klo 18, näin ohi kulkiessani, kovin pitkäksi aikaa en jäänyt katselemaan. Show näytti jopa ihan toimivalta, edes räntää ei satanut :) Hiukset tosin vaikutti jäävän vähän kakkossijalle, näytti enemmänkin muotinäytökseltä.

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Lähetetty: 03 Joulu 2006, 15:56
Kirjoittaja naanna
Suositelkaas Jyväskylästä jotain "idearikasta" kampaamoa ja kampaajaa. Mulla on kasvatusprosessi meneillään (nyt pituus olkapäille) ja viimeks leikattu kuukausia sitten toisella paikkakunnalla. Viime kerrasta hiuksissa on vielä todella voimakkaat, epätasaiset, ylikasvaneet ja huonosti leikatut kerrostukset. Hermo menee, kun hiukset ei vaan asetu mitenkään! Kampaajalle siis olisin menossa, en vaan ole hyvää sellaista vielä JKL:stä löytäny, vaikka oon täällä jo useamman vuoden asustellu. Mulla ei ole mitään tiettyä kuvaa siitä, miten haluaisin et hiukset leikataan ja haluaisin siis kampaajalle, jolla olis omia ideoita ja osais neuvoa mikä mulle sopis, mitä näille vois tehdä ja vielä niin, että kasvatus vois jatkua. Olisin valmis antamaan kampaajalle aika vapaat kädet (koska en yleensä itse tiedä, mikä mulle sopis), kunhan pituudesta ei lähtis muuta kun kuivat latvat. Hintaa mielellään alle 30€ opiskelija-alen kanssa.
Löytyykö Jyväskylästä kuvaukseen sopivaa paikkaa/kampaajaa?

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Lähetetty: 03 Joulu 2006, 16:15
Kirjoittaja naanna
Sisältyykö tuohon Stalinin leikkaussettiin (34€) siis pesu, leikkaus ja muotoilu? Onhan toi ehkä hieman kallis, mutta hyvästä kannatta kai maksaa...Pääsisköhän tonne huomenna, ihan ilman ajanvarausta...? Sitruunaan tai Napsiin ei taida yleensä päästä ilman ajanvarausta, vai? Huomenna olisin kuitenkin menossa, koska huomenna alkaa myös mun joululoma ja olisin lähdössä pois Jyväskylästä pidemmäksi aikaa.

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Lähetetty: 03 Joulu 2006, 18:21
Kirjoittaja naanna
Mites Sitruuna? Se näyttäis olevan vähän halvempi ja sitäkin joku täällä kehui. Napsilla ei ollu hinnastoja netissä. Tietääkö joku paljon  naisten hiustenleikkaus siellä maksais?
Taidan kuitenkin sinnitellä vielä pari viikkoa ja tilata sitten ihan ajan, että varmasti pääsee. Kai näitä hiuksia jaksaa, kun on lomalla ja voi olla räjähtäneen näkönen...

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Lähetetty: 03 Joulu 2006, 18:38
Kirjoittaja bbee
-10% on opiskelija-alennus Stailissa. Kannattaa ehkä soittaa etukäteen, mutta on sinne yleensä päässyt ilman ajanvarausta. Niin eiköhän ne tuossa samassa sarjassa pyöri koko keskustan hinnat. :)

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Lähetetty: 03 Tammi 2007, 21:51
Kirjoittaja bbee
Mitkäs Jyväskylän liikkeet alensi hintojaan veroalen myötä? Oisko tietoo?

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Lähetetty: 04 Tammi 2007, 08:02
Kirjoittaja zubi
^ Ainakin Stop on alentanut. Mutta itse en pidä sen paikan suttuisesta imagosta, joten en varmaan käy jatkossakaan.  :-\ Itse asiassa ajattelin vaihtaa kampaajaa, voisi vaikka Stailia kokeilla seuraavaksi, en ole ollut niin kovin tyytyväinen enää vakkariini. Oliskohan sielläkin tullut veroalennusten myötä muutosta...  ::)

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Lähetetty: 04 Tammi 2007, 14:14
Kirjoittaja bbee
Ei ainakaan ollut nettisivuille tullut vielä mitään. Mutta ne päivittää sitä muutenkin aika harvoin.

Oon käynyt stopissa monesti ja voisin kyllä mennä uudestaankin, siellä taitaa olla yks kaverin vakkarikampaaja töissä. Kunhan tietäis jotain hintatasoa. Tyhmää kun ei näy hintoja ikkunoissa...!

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Lähetetty: 04 Tammi 2007, 17:45
Kirjoittaja hairyfairy
mooniga kirjoitti: Mitkäs Jyväskylän liikkeet alensi hintojaan veroalen myötä? Oisko tietoo?
Ainakin Korpinen radiossa mainostaa näin tehneensä.

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Lähetetty: 04 Tammi 2007, 17:57
Kirjoittaja Husky
mooniga kirjoitti: Ei ainakaan ollut nettisivuille tullut vielä mitään. Mutta ne päivittää sitä muutenkin aika harvoin.

Oon käynyt stopissa monesti ja voisin kyllä mennä uudestaankin, siellä taitaa olla yks kaverin vakkarikampaaja töissä. Kunhan tietäis jotain hintatasoa. Tyhmää kun ei näy hintoja ikkunoissa...!
Millainen taso Stopissa muuten noin yleisesti on? Niinkuin Zubi sanoi, se näyttää tosi suttuiselta ja sekavalta paikalta mutta millaista jälkeä tekevät?

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Lähetetty: 04 Tammi 2007, 18:10
Kirjoittaja Pippi
Stopin ikkunassa näytti olevan (käsinkirjoitetut, kuinkas muuten) uudet hinnat, mutta en niitä vilkaissutkaan. Olen käynyt siellä joskus aiemmin Mirellalla, kuten moni kaverikin, mutta nykyään se on kuulema jossain Äänekoskella, muista kampaajista ei ole mitään kokemusta. Ainakin aiemmin hintataso oli liikkeen ulkonäköön nähden ihan törkykallis, kaveri oli maksanut alle olkapääpituisten hiusten leikkauksesta ja väristä yli 100 euroa.

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Lähetetty: 04 Tammi 2007, 18:14
Kirjoittaja Husky
No huh! Kaipaisin tosiaan siitä ehkä ennakkokokemuksia kun en uskalla mennä kyselemään. En kuitenkaan erota siellä koskaan, että kuka on siellä töissä ja kuka asiakas.

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Lähetetty: 04 Tammi 2007, 18:15
Kirjoittaja hairyfairy
No minä en tykännyt Stopista. Suttuisen ulkoisen olemuksen lisäksi paikka on minusta hirveän levoton ja kampaajat toimivat ikäänkuin "liukuhihnalla". Ajat varataan hirveän lyhyiksi ja usein on jo seuraava asiakas tyrkyllä, kun edelliseltäkin vielä puolet tekemättä.. Itse ainakin haluan mennä kampaajalle rentoutumaan ja tuolla sitä rentoutumista ei kyllä tapahdu. Lisäksi työn jälkikin oli ainakin minun tapauksessani vähän niin ja näin, kiireellä tehdyn oloista sekin.

nimim. pää märkänä pois laitettu kun ei aika riittänyt enää kuivaamiseen  ::)

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Lähetetty: 04 Tammi 2007, 19:52
Kirjoittaja bbee
Mä oon myös käynyt Mirellalla. Se on tosiaan nykyään Änärin Stopissa töissä. Ainakin oli kun kävin siellä tossa joku aika sitten. Se liike on muuten todella todella siisti verrattuna Jyväskylän Stoppiin. En tiedä pitäisikö sitten käydä siellä... Korpiselle en kyllä astu jalallakaan. Nostalgia ei laskenut hintojaan, siitä oli juttua joku aika sitten keskisuomalaisessa.... :)

Toisaalta onko jyväskylässä edes paikkaa jossa saa monivärin+ leikkauksen alle satasella? pitkään tukkaan siis...

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Lähetetty: 04 Tammi 2007, 20:36
Kirjoittaja Pippi
Kävin yhteen aikaan Sinisessä, joka on siis se Lumene&Cutrin -paikka lähellä matkakeskusta, ja siellä varmaan selviäisi hyvinkin halvalla. Tykkäsin muuten ko.paikasta, mutta silloinen ainokainen kampaaja oli niin hirvittävän hiljainen, eikä juurikaan antanut uusia ideoita, niin päätin kokeilla jotain muuta. www.sininen.info

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Lähetetty: 04 Tammi 2007, 21:27
Kirjoittaja Rory
^^Noh ainakin kampaamokoulusta Viitaniemestä saa alle satasella, jos uskaltaa pienellä riskillä menemään. Mulla on tosin aina onnistunut ja olen ottanut siellä vähän kaikkea.

Naps on ollut laatupaikka, sieltä saa hieman opiskelija-alea myös mutta on kyllä kallis paikka noin muuten.

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Lähetetty: 04 Tammi 2007, 23:12
Kirjoittaja hairyfairy
mooniga kirjoitti: Toisaalta onko jyväskylässä edes paikkaa jossa saa monivärin+ leikkauksen alle satasella? pitkään tukkaan siis...
Osui muuten juuri silmään Kauneushoitola Marjaana Hautalahden nettisivut, ko. paikassa nykyään myös kampaamo. Siellä oli moniväri ja leikkaus pitkiin hiuksiin 85 e.  http://www.marjaanahautalahti.fi/index. ... innasto_04

Kokemuksia kellään tuosta paikasta?

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Lähetetty: 05 Tammi 2007, 12:23
Kirjoittaja bbee
Nettiajanvarauksen kautta varatut normaalihintaiset hoidot -10%

Tarkoittaakohan toi että tosta 85€:Sta lähtee vielä 8,5€ pois?

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Lähetetty: 05 Tammi 2007, 13:43
Kirjoittaja zubi
mooniga kirjoitti: Nettiajanvarauksen kautta varatut normaalihintaiset hoidot -10%

Tarkoittaakohan toi että tosta 85€:Sta lähtee vielä 8,5€ pois?
Jeps, siltä vaikuttaisi. Ihan kohtuuhintainen paikka kyllä.

Mä joskus rekisteröidyin tuonne nettivarausjärjestelmään, kun oli tarkoitus mennä sinne kasvohoitoon, ja sieltä aina välillä tulee sähköpostiin aika hyviä tarjouksia. Juuri tuli joku väripakettitarjous tällä viikolla, mutta olin näköjään poistanut sen jo lopullisesti sähköpostistani, kun sen voimassaoloaika ei ollut itselleni ajankohtainen.  :-\

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Lähetetty: 05 Tammi 2007, 14:28
Kirjoittaja hairyfairy
Pippi kirjoitti: Kävin yhteen aikaan Sinisessä, joka on siis se Lumene&Cutrin -paikka lähellä matkakeskusta, ja siellä varmaan selviäisi hyvinkin halvalla. Tykkäsin muuten ko.paikasta, mutta silloinen ainokainen kampaaja oli niin hirvittävän hiljainen, eikä juurikaan antanut uusia ideoita, niin päätin kokeilla jotain muuta. www.sininen.info
Minä kävin myös kerran tuolla Sinisessä ja samat huomiot... kampaaja tosi hiljainen. En ole toista kertaa mennyt.

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Lähetetty: 12 Tammi 2007, 22:34
Kirjoittaja naanna
Onko joku testannut jo sen Torikeskuksen ensimmäisessä kerroksessa olevan uuden parturi-kampaamon? Nimi oli muistaakseni Johanna. Siis se paikka, joka on sisutettu pinkeillä huiveilla ja omistajalla on Sofi Oksasen tyyliset rastat joissa seassa pinkkiä kuitua. Koko paikka oli jotenkin niin ihanan erilaisen näkönen, että tekis mieli kokeilla. Plussana myös se, että hinnasto on selkeästi esillä ikkunassa ja opiskelija-alekin löytyy. Tarkempia hintoja en kyllä ehtinyt katsella, kun viiletin siitä ohi.

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Lähetetty: 13 Tammi 2007, 10:36
Kirjoittaja Husky
Ja paikka on kohtuullisen edullinen muuten. Hinnoista oon kirjoitellut tuonne aikaisempiin viesteihin tässä ketjussa. En uskaltanut varata sinne vielä aikaa vaan menin Sitruunan, olin nössö. Aika usein näyttää olevan vapaita aikoja siinä. Paikka näyttää melko pieneltä, mutta viihtyisältä. Tule ihmeessä kertomaan kokemuksia jos sinne menet.

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Lähetetty: 15 Tammi 2007, 18:38
Kirjoittaja babei
Täällä kyseltiin Nostalgiasta. Olen kerran käynyt, ja tykkäsin paljon. Mun hiukset leikkasi ja värjäsi Kalle-niminen tyyppi, oli mukava ja ammattitaitoisen oloinen. Käyn täältä usein ostamassa tuotteita, kun myyvät esim. S-Factoria tietääkseni ainoana Jyväkskylässä, ja paikan toinen nuori mies, Marko nimeltään muistaakseni, on aina vakuuttanut asiantuntevuudellaan. Voin suositella!

Jyväskylän Peilissä eli Hiussalonki Silvennoisella kävin varmaan vuoden verran Anniinalla, ja tykkäsin paljon, tunsin olevani asiantuntijan käsissä  :) Vaihdoin vain koska halusin kokeilla uutta kampaamoa. Leikkaus, väri ja raidat pitkään tukkaan muistaakseni jotain 90 euroa opiskelijoille. 

Viimeksi kävin Napsissa Liisalla, ja tykkäsin hänestäkin  :)

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Lähetetty: 18 Tammi 2007, 12:43
Kirjoittaja Nuppu
Onkos joku juures viime aikoina käynyt Aki Korpisen koulussa leikkuuttamassa ja värjäyttämässä hiuksiaan? Miten ammattitaitoista ja idearikasta henkilökunta tuolla mielestänne on? Ei mulle mitään kovin erikoista tarvisi tehdä, vähän vaan uutta mallia entisestä mallistaan ylikasvaneisiin hiuksiin ja muutama raita. Tyven voisi siinä samalla värjätä piiloon. Itselleni on silti tärkeä se tunne, että henkilö, jonka käsiin hiukseni annan, oikeasti osaa hommansa.

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Lähetetty: 21 Tammi 2007, 16:52
Kirjoittaja zubi
Onkohan Aki Korpisella luovuttu kokonaan opiskelija-alennuksista kun niistä ei mainintaa nettisivuilta löydy ollenkaan. Aika kohtuulliset nyt hinnanlaskun jälkeen ko. puljun hinnat kyllä ovat, lyhyiden hiusten monisävyvärjäys ja leikkaus 76 euroa. Jos tuosta saisi vielä sen 10% opiskelija-alennusta kuten ennenkin niin menisin kyllä.

Nyt kun uusi puhelinluettelo kolahti postiluukusta, niin leikkasin irti parit etukupongit, tottakai.  ;) Siellä oli Sariko-nimiseen kampaamoon (Torikeskus) -20% kuponki, onkos kellään kokemusta tuosta paikasta tai tietoa hintatasosta (nettisivuja heillä ei ole)?

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Lähetetty: 23 Tammi 2007, 09:09
Kirjoittaja Nuppu
Tietääkö joku, onko se täällä kehuttu Anniina, joka aiemmin oli töissä Sitruunassa ja sitten Seppälän Hairstoressa, nykyisin keskustan Hairstorella? Joku Anniina siellä ainakin on...

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Lähetetty: 23 Tammi 2007, 13:06
Kirjoittaja zubi
^ Joo hän on nyt töissä keskustan Hairstorella.

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Lähetetty: 23 Tammi 2007, 13:11
Kirjoittaja Nuppu
Kiitos tiedosta, Zubi!  :) Taidanpa siis hyödyntää Hairstoren -50% alennuskortin ja varata ajan Anniinalle leikkaukseen ja värjäykseen  ;)

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Lähetetty: 23 Tammi 2007, 13:27
Kirjoittaja zubi
Nuppu, toivottavasti olet tyytyväinen! Minäkin viimeksi kävin juuri Anniinalla ja käytin tuon -50% kupongin samalla, tosi hyvä tarjous kyllä. Olen käynyt Anniinalla jo tosi pitkään, ja nyt ajattelinkin kokeilla seuraavaksi jotain muuta. Voin kuitenkin suositella häntä - tekee huolellisesti työnsä.  :)

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Lähetetty: 25 Tammi 2007, 15:58
Kirjoittaja .mansikka.
Niin tosiaan eikö Tigin s-factoria saa jyväskylästä muualta kuin Nostalgiasta?

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Lähetetty: 25 Tammi 2007, 18:55
Kirjoittaja Husky
Eikö Staili mahda myydä? Siellä ainakin on Tigejä mutta tarkempaa valikoimaa en tiedä.

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Lähetetty: 25 Tammi 2007, 19:11
Kirjoittaja .mansikka.
Minä kävelin Stailin ohi eilen enkä ikkunasta ainakaan nähnyt s-factoreita.

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Lähetetty: 31 Tammi 2007, 22:40
Kirjoittaja babei
Mun mielestä Stailissa on "vaan" Bedheadia ja Catwalkia, siis ei S-Factoreita. Ja tosiaan itse en oo nähnyt niitä muualla kuin Nostalgiassa.

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Lähetetty: 08 Helmi 2007, 08:32
Kirjoittaja zubi
Nyt on jälleen uusi JKL-kampaamo ja kampaaja testattu.

Kävin nimittäin ensimmäistä kertaa STOPissa, koska eräs ystäväni suositteli sieltä omaa luottokampaajaansa, nimeltään Jaana Kataja. Tykkäsin hänestä kyllä! Teki oikein huolellisesti ja kuunteli tarkkaan mitä halusin, etenkin suunnitteluvaiheessa käytti paljon aikaa ja vaivaa jotta saatiin välillemme yhteisymmärrys. Hän osasi leikata tosi kivasti hiukseni niin, että pystyn jatkamaan edelleen kasvatusta - värikin on onnistunut. Pientä miinusta siitä, että hän oli varsinainen hölösuu ja höpisi koko ajan, mutta toisaalta eipä tullut kiusallisia hiljaisia hetkiä. Kampaajakäyntini kesti myös ennätyskauan, melkein 3 tuntia, mutta mullahan ei ole kuin aikaa, joten ei tuo liene ongelma.  ;) Hintaankin olen tyytyväinen, opiskelija-alennusten jälkeen maksoin monisävyvärjäyksestä ja leikkauksesta 66 euroa. Taidanpa mennä toistekin, vaikka STOPin imago onkin hirmu suttuinen!


Sieltä paljon puhutusta Parturi-Kampaamo Johannasta (Torikeskus) kävin kyselemässä hintoja, mutta oli kyllä mun kukkarolle liian kallis. He sanoivat, että mun tukasta veloitetaan puolipitkän hinnaston mukaan, mikä oli kyllä aika erikoista mielestäni. Eikös yleensä kuitenkin vasta olkapäille ulottuva tukka ole puolipitkä...? Hinnaksi olisi opiskelija-alennuksellakin jäänyt yli 80 euroa, jäi siis minulta kokeilematta.  :-\

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Lähetetty: 08 Helmi 2007, 09:46
Kirjoittaja Husky
Voih, Zubi olisin käynyt sitten kans tuolla jos hinta kerta on noin edullinen mutta tänään olen jo menossa Stailiin leikkaukseen ja ottamaan raitoja. Noista raidoista en ole vielä varma että otanko ne vai kokovärin. Toisaalta en tahtoisi ottaa kokoväriä kun sen juurikasvun kanssa pitää taas taistella ja tämä oma väri on yllättävän hyvä nyt.

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Lähetetty: 08 Helmi 2007, 09:57
Kirjoittaja zubi
^ Ota sitten ihmeessä vain niitä raitoja! :) Ja tule kertomaan kokemuksia.

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Lähetetty: 08 Helmi 2007, 10:01
Kirjoittaja Husky
Juu. Ja sitäpaitsi jos siellä saisi pesun Tigeillä niin on vähän luksusta tähän pakkaseen.

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Lähetetty: 08 Helmi 2007, 21:37
Kirjoittaja Pippi
Mun viimekertanen Staili-kokemus oli jotenkin tympeä. Olin ainoa asiakas kampaamossa, yksi leikkasi ja kolme muuta kampaajaa istui sohvalla juoruilemassa. Lisäksi kampaajani oli flunssainen, köhi ja honotti koko ajan, tuli vähän epämiellyttävä olo. Hiukset leikattiin ekaan kertaa veitsellä (mikä yleensä on saanut mun hiukset haaroittumaan, mutta enhän sitä ehtinyt ajoissa sanomaan), lisäksi föönäys oli tavallista kovakouraisempa, oikein kuulin hiusten katkeilevan, liekö kampaajalla ollut huono päivä.
Ois niin kiva löytää kohtuuhintainen kampaamo, joka miellyttäisi joka suhteessa.

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Lähetetty: 09 Helmi 2007, 09:14
Kirjoittaja Husky
Mun Staili-kokemus oli ok. Kampaaja oli Kaisa, ihan mukava tyttö jutteli sopivasti mutta ei väkisin ja liikaa. Kuunteli selvästi mitä mä sanoin ja teki sitten niin eli leikkauksesta ja väristä tuli sellainen kuin halusinkin. Hieman kovakouraisesti teki kylläkin lapuilla raidat joten onneksi ei käytetty huppua, jos se olisi ollut yhtä kovakouraista. Mutta paikka oli tosiaan ihan kiva, lehtivalikoima vaan aika onneton. Yksi Gloria ja loput oli jotain sisustuslehtiä. Ja hinta oli pienempi kuin kuvittelin.

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Lähetetty: 09 Helmi 2007, 09:20
Kirjoittaja zubi
^ Saanko udella että paljonko sulla maksoi, Husky?

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Lähetetty: 09 Helmi 2007, 09:21
Kirjoittaja Husky
58 taisi olla. Olisihan sitä varmasti halvemmallakin päässyt.

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Lähetetty: 09 Helmi 2007, 09:22
Kirjoittaja zubi
Tosi edullinen mielestäni! :)

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Lähetetty: 09 Helmi 2007, 09:24
Kirjoittaja Husky
Olihan se, kun ottaa huomioon, että huolellisesti tehtiin ja aikaa kului siihen suunnitteluun ja tekemiseen kunnolla. Pari tuntia tuolla vierähti.

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Lähetetty: 09 Helmi 2007, 11:35
Kirjoittaja Husky
Juu, se olikin eilen koko kampaamon puheenaihe nro. 1!

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Lähetetty: 09 Helmi 2007, 17:50
Kirjoittaja Surrur
Mulla on myös tosi huonoja kokemuksia Stopista, halusin kirkkaan punaisen värin tummanruskeaan tukkaan ja kysyin että onnistuuko se edes tähän tukkaan. Lupasivat että joo, onnistuu, mutta lopputulos olikin ihan muuta: epämääräinen violetinruskea, joka parissa pesussa muuttui oranssiksi  >:( hiuksia ei ede korjattu ilmaiseksi, jouduin maksamaan uudesta käsittelystä jossa vielä tekivät värinpoiston vaikka nimenomaan pyysin etteivät tekisi.

Olen nyt siis syystä tai toisesta vaihtanut kampaajaa  ;D Ja halusinkin nyt kysellä, että tietääkö joku, värjätäänkö Hairstorella Elumenilla? Innostuin luettuani sen ketjun  ;D Entäs jollain muulla jyväskyläläisellä kampaajalla?

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Lähetetty: 09 Helmi 2007, 22:01
Kirjoittaja Rory
^En tiedä varsinaisista kampaamoista, mutta JKL:n kampaamokoululla Viitaniemessä käytetään myös Elumenia. Kävin siellä taasen hiusten leikkauksessa tällä viikolla (9,50e). Yritän saada seuraavaksi sinne aikaa tyviväriin & raitoihin.

Kun on tottunut noihin kampaamokoulun hintoihin, tuntuu nuo teidän mainitsemat hinnat tosi korkeilta...tai sitten olen pihi, heh. No olen ollut tyytyväinen tuon koulun palveluihin, ainut vaan että sinne on usein vähän hankala saada aikaa (varsinkin jos käy töissä ettei pääse päivisin).

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Lähetetty: 10 Helmi 2007, 12:35
Kirjoittaja Surrur
^ Oon itsekin miettinyt tota kampaamokoulua, mutta jotenkin se vähän pelottaa  :) Mutta tiedätkö paljonko siellä suunnilleen maksaa elluvärjäykset, jos uskaltautuisin kokeilemaan?

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Lähetetty: 10 Helmi 2007, 14:07
Kirjoittaja hairyfairy
No mulla taas huono kokemus stopin Jaanasta. Tai samanlainen siis, kun stopissa käynti yleensäkin.. hirvee kiire ja liukuhihnameininki. Lisäksi kuivatti mun tukkani aika pahasti, kun laittoi permiskäsiteltyyn hiukseen raidat värinpoistoaineella ::) , vaikka minä jo siinä tuolissa istuessani kyseenalaistin ko. käsittelyn. Mutta hän sanoi, että juujuu, hyvät tulee. Aha. Raidoista tuli tosi hamppuisen ja kuivan näköiset.

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Lähetetty: 10 Helmi 2007, 14:12
Kirjoittaja Husky
Mä yritin soittaa tuonne kampaamokouluun useamman kerran, mutta kukaan ei koskaan vastannut joten luovutin ja menin sitten Stailiin. Saa nähdä menekö toiste kun nenä meni tukkoon ja päätä alkoi särkeä niitten Tigien takia. En kuitenkaan pessyt tukkaa saman iltana vaan otin särkylääkkeen ja kestin ja kyllä se haju siitä hälveni. Eilen sitten vaan saunassa käydessä se haju tuli takaisin. Tietystihän ne varmasti käyttäisi sitten vaikka Kerastasea jos pyytää.

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Lähetetty: 10 Helmi 2007, 22:56
Kirjoittaja Rory
Juu sinne kampaamokouluun on aikas vaikea saada aikaa kun niillä on ne tietyt ajat ja päivät, jolloin vastailevat puhelimeen. Nauhalla kyllä sanovat milloin suunnilleen kannattaa seuraavan kerran soitella. Menee silloin, jos ei tartte ihan heti päästä kampaajalle. Olen kyllä joskus saanut ajan ihan seuraavalle päivällekin.

Otin uuden hinnaston sieltä mukaani, ovat hieman laskeneet hintoja tänä vuonna. Kestoväri lyhyisiin hiuksiin on 16e, puolipitkiin 19,50e ja pitkiin 22e. Erikoispitkiin (yli 40cm) 26.50e. Elumenilla värjäys tekee hintaan lisää 20%.

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Lähetetty: 11 Helmi 2007, 12:19
Kirjoittaja Christine
Oon ihan totaalisen pettynyt Stailiin nykyään. Ensimmäisen kerran kaikki sujui moitteitta. Nyt viimeksi kun kävin niin Maija sähläsi. Osa mun juurikasvusta tuli värjättyä vähän sinnepäin. Ja väristä tuli ylläriylläri, kellertävä! Näytin hänelle läppäriltä tämän kuvan
Kuva

Ilmeisesti kiireessä myös tummat raidat unohtuivat. Minua kyllä veloitettiin moniväristä. Sähköpostiin ei olla ko. firmasta vastattu. Tuolla saa aina kyllä ihanan kampauksen, minulle tehtiin taas raudoilla kiharat. Mutta eihän se peitä epäonnistunutta tulosta kuin hetkeksi. Noh, ensi kerralla menen jonnekin muualle. Äänestän jaloillani!

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Lähetetty: 11 Helmi 2007, 13:39
Kirjoittaja hairyfairy
Stailissa taitaa toisinaan olla vähän tuommoista sähläysmeininkiä. Mun yks tuttu kävi siellä ja kertoi, että hän oli myös ainut asiakas silloin ja muut kampaajat siellä sohvalla hihittelivät ja kertoilivat omia ihme juttujaan ja kaiken huippuna myös häntä palvellut kampaaja oli niissä jutuissa "mukana" ja asiakas siis vaan sai hiljakseen istuskella tuolissa. Olisiko asiakkaankin pitänyt huudella siinä sitten ympäri putiikkia näissä jutuissa mukanaollen?? ;)

Kyllä mä olen sitä mieltä, että kampaajan pitäisi keskittyä asiakkaaseensa.



Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Lähetetty: 11 Helmi 2007, 13:55
Kirjoittaja hairyfairy
Juu kyllä minäkin sen yhden kerran mitä olen stailissa käynyt, olen saanut ihan hyvää palvelua ja hiukset olivat kivat. Mutta kyllä se paikan ns. yleishenkikin vaikuttaa, siksi ymmärrän oikein hyvin tuota em. tuttavaani, joka ei kuulemma stailiin enää aio mennä.

Minä menen kampaajalle rentoutumaan ja juuri siksi esim. stop on viimeisimpiä, minne enää menisin. Stailiin todennäköisesti tulen vielä menemään, koska ainakin eka käyntini oli ihan positiivinen. Totta, että porukka on nuorta ja ehkä siksi siellä on vähän tuollaista hihihih-meininkiä.. ;)

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Lähetetty: 11 Helmi 2007, 14:49
Kirjoittaja Christine
Toisaalta rento ilmapiiri on ihan hirveen hyvä juttu, toisaalta taas.  :-\ Aattelin seuraavaksi kokeilla ehkä tuota Nostalgiaa... Oliskohan kenelläkään kokemusta kampaamoista jotka osaisivat tehdä juhlakampauksia?

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Lähetetty: 11 Helmi 2007, 15:06
Kirjoittaja hairyfairy
Mun mielestä rento ilmapiiri on ihan eri asia kuin lapsellinen ja asiakkaista piittaamaton ilmapiiri. Rentoa menoa toki toivoisin ja haluan kampaamosta minäkin! :)

Kävin kerran Hesassa kampaamossa, jossa oli todella rento meininki, mutta kampaajat huomioivat kuitenkin asiakkaat ykkösinä! Oli tosi mukava kampaamokäynti!

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Lähetetty: 11 Helmi 2007, 16:24
Kirjoittaja Christine
Kiitos vinkeistä. Stailissa sana " Kirkas vaalea" =kullertava.

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Lähetetty: 11 Helmi 2007, 16:30
Kirjoittaja Christine
Pitänee kokeilla kemistin uraa kunhan alkaa juurta pukkaamaan tarpeeksi. Millasia noi on levittää juureen? Onks ne jotain voidetta vai pitääks sekotella?

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Lähetetty: 13 Helmi 2007, 20:59
Kirjoittaja Mermaid
Onko kukaan vieläkään käynyt kokeilemassa sitä Korpisen kampaamokoulua? Vai joutuukohan tässä itse koekaniiniksi  ;D
Kävin kattelemassa siellä sivuilla sitä ajanvarausta ja mietin vaan, että kenellähän niistä opiskelijoista sen ajan uskaltaa varata. Niitä oli siellä kuitenkin toista kymmentä. Summamutkassa vissiin  :-\ Jos nyt sinne uskaltaudun.

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Lähetetty: 13 Helmi 2007, 21:02
Kirjoittaja Christine
Käyhän ihmeessä ja raportoi tänne! mä vähän boikotoin sitä Akin puljua mutta mutta. Ois kiva kuulla kokemuksia:)

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Lähetetty: 14 Helmi 2007, 13:37
Kirjoittaja hairyfairy
Mulla ei taitaisi kyllä hermot kestää mennä tuonne kampaamokouluun, jos joku värjäyskin vie aikaa neljä tuntia tai leikkaus kolme. Toivottavasti siellä on edes hyvät tuolit...  ;D

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Lähetetty: 14 Helmi 2007, 13:44
Kirjoittaja Christine
tietääks joku muuten ketä siel on opettamassa? Onko Aki siis ite vai jotain pimuja?

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Lähetetty: 21 Helmi 2007, 22:59
Kirjoittaja Rory
Kävin maanantaina Viitaniemen kampaajakoulussa, laitettiin raitoja. Ensin oli tarkoitus myös tyviväriä laittaa, mutta tultiin toisiin ajatuksiin. Raidat on parempi, niin ei tule niin selkeää juurikasvua... Vaaleita ja punertavia raitoja tuli ja näyttää ihan kivalta. Maksoi mulla tähän polkkaan 25e. Aikaa meni reilu 2h, kaikkine alun mietintöineen mitä tehdään sittenkin ja värin valintoineen.

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Lähetetty: 03 Maalis 2007, 23:47
Kirjoittaja Surrur
Onko kenelläkään kokemusta Salon Studio-nimisestä kampaamosta? Itse en ole ikinä käynyt, mutta se ainakin nettisivuillaan mainostaa tekevänsä Elumen-värjäyksiä. Paikka vaan on niin tuntematon, ettei ihan noin vaan uskalla mennä kokeilemaan  :D

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Lähetetty: 04 Maalis 2007, 16:12
Kirjoittaja hairyfairy
Tarkoittanet tätä Salon Studio M -nimistä paikkaa? http://www.salonstudiom.fi/

Juu ei ole kokemusta kyllä mullakaan...

Siellä sivuilla lukee näin:

Puolipitkät hiukset: Hiukset ylettyvät olkapäiden tasolle. 
Pitkät hiukset: Hiukset ylettyvät hartioille.


Mä en nyt oikein ymmärtänyt, eikös olkapäät ja hartiat yleensä ole samalla tasolla???  ;D

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Lähetetty: 08 Maalis 2007, 20:17
Kirjoittaja naanna
Mulla olis ens viikolla aika keskustan Hairstoren Anniinalle, mutta nyt alkoi arveluttaan yks juttu.
Sain siis Storelle lahjakortin, joka sisältää pesun, leikkauksen ja muotoilun (eli ymmärtääkseni muotoilupaketti 1).
Osaako joku sanoa, mikä ero on leikkauksen ja mallinmuutosleikkauksen välillä? Siis onko pelkkä leikkaus ihan vaan latvojen tasotus ja ei mitään muuta? Mulla olis tarkotus leikata vähän kuivia latvoja ja tasotella ylikasvaneita kerrostuksia, jotka on edellisellä kerralla leikattu jotenkin hassusti. Eli kysymys siis kuuluu, että tekeekö se kerrostusten parantelu tästä mallinmuutosleikkauksen?

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Lähetetty: 08 Maalis 2007, 20:21
Kirjoittaja Husky
Minusta ei. Jos sulla olisi tasapitkä ja siihen tehtäisiin kerrostuksia tai jotain muuta radikaalia niin se voisi olla mallinmuutos. Eli jos säilytetään vanha malli ja siistitään niin se ei ole mallinmuutos. Näin mä käsitän.

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Lähetetty: 08 Maalis 2007, 20:36
Kirjoittaja naanna
Husky kirjoitti: Minusta ei. Jos sulla olisi tasapitkä ja siihen tehtäisiin kerrostuksia tai jotain muuta radikaalia niin se voisi olla mallinmuutos. Eli jos säilytetään vanha malli ja siistitään niin se ei ole mallinmuutos. Näin mä käsitän.
Näin mäkin ajattelin, mutta mietin sitten, että jos se kerrostusten uudelleen muokkaus onkin sitten sen kampaajan mielestä isompi juttu. Ehkä kuitenkin parempi, että kysyn asiaa tältä Anniinalta ennenkun aletaan leikkaamaan.

Tietääkö joku muuten, että mitä tuotteita Hairstorella käytetään pesuissa? Ei kai WWW:tä?

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Lähetetty: 08 Maalis 2007, 21:55
Kirjoittaja zubi
^ En kyllä menisi vannomaan että siellä nyt ihan pelkkää WWW:tä käytetään, kyllä uskoisin että sulla on mahdollisuus saada jotain muuta shampoota jos noin pahan reaktion noista tuotteista saat. Pyydä vaan rohkeesti.

Mulla ei ole kovin huonoja kokemuksia WWW:stä, niin en ole itse koskaan asiasta tarkemmin kysellyt. Päänahkani kestää hyvin erilaisia aineita ja kuitenkin se yksi pesu kampaamon tuolissa ei loppupeleissä merkitse paljon, jos kotona päivittäin käyttää hyviä tuotteita.

Tämä menee OT, mutta mulla oli tosi negatiivinen kuva WWW:stä hairstore-foorumin vuoksi. Olin ihan järkyttynyt, kun kesällä äiti oli ostanut ison kasan www-tuotteita joiltain messuilta. Asustelin silloin siis porukoiden luona pari kuukautta ja käyttelin noita tuotteita silloin, eikä mulla enää ole mitään kummempaa valitettavaa niistä. Hoitosuihkekin oli kiva, toimiva ja hyväntuoksuinen. Tietenkään ei nyt mitään huippuluokkaa, mutta mun päälle toimii. Tietenkin voi olla, että monen muun hius vaatii ihan erilaisia tuotteita.

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Lähetetty: 12 Maalis 2007, 22:35
Kirjoittaja Surrur
Mulle laitettiin HairStorella ainakin WWW:n joku proteiininaamio tai vastaava, pesuaineista en tiedä, mut naamiota laittaessa kysyin, et mitä tököttiä se on. Naamion jälkeen tukka oli ihanan pehmeä ja kiiltävä, ja kampaajan kehujan jälkeen innostuin sen naamion vielä ostamaankin, kun oli alennuksessa.

Kotona sitten laitoin naamion jonkun ajan päästä, ja tukasta tuli vaan takkuinen ja samea. Kumma juttu  ???

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Lähetetty: 13 Maalis 2007, 07:42
Kirjoittaja zubi
Rumble, värjättiinkö sulla hiukset tuossa yhteydessä? Nimittäin väri saattaa tehdä eri tuntuiseksi ne hiukset, kuin sitten hoitista kotona käytettäessä.

Vaikka mulla ei olekaan hirveän huonoja kokemuksia niistä muutamasta www:n tuotteesta, joita olen kokeillut, niin mua ärsyttää silti ihan hirveästi, kun HairStorella ovat aina kehumassa sitä sarjaa. On kuulemma parempi kuin tyyliin jotkut Joicot, justjust. Kerran olin kaverini kanssa ostamassa hänen ystävilleen lahjaksi jätettäviä hoitiksia, ja nuori hairstore-tytteli suositteli niitä www-tuotteita. Kysyin sitten että mitäs nämä tekee tai miten vaikuttaa, niin vastaus oli yksinkertaisesti, että ne on tosi hyviä. Hirmu vakuuttavaa.  ;D Ei tullut kauppoja sillä kertaa...

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Lähetetty: 13 Maalis 2007, 13:06
Kirjoittaja hairyfairy
Jaa-a, olisi taas piakkoin aika kampaamokäynnin. Tekisi mieli kokeilla jotain ihan uutta paikkaa. Ihmeen vähän noilla kampaamoilla on vielä nettisivuja! Olisi niin mielenkiintoista käydä kyyläämässä etukäteen jotain tietoa paikasta...  ;D

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Lähetetty: 13 Maalis 2007, 13:08
Kirjoittaja Husky
Joo, nettisivut ois kyllä paras keino, harvemmin viitsii mennä kyyläilemään kampaamon paikkoja ja hintoja. Onneksi nyt on moniin paikkoihin ilmestyneet hinnastot ulkopuolellekin.

Tänään menen parturi-kampaamo Divianiin, Kuokkalassa. Paikka on tuttu ja aina olen saanut hyvää tulosta. Tuonne on kiva mennä kun on pakko päästä nopeasti kampaajalle, usein vapaita aikoja vaikka samalle päivälle. Tietysti jos ei Kuokkalassa asu niin turha tuonne lähteä.

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Lähetetty: 13 Maalis 2007, 13:26
Kirjoittaja hairyfairy
Mulle ei sijainnillakaan ole niin väliä (no kunhan siis suunnilleen JKL:n seudulla on ;) ). Tärkeintä olisi se mieluinen lopputulos ja muutenkin rentouttava kampaamokäynti. Eli hintakin on sivuseikka. Mielellään maksan onnistuneesta lopputuloksesta!

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Lähetetty: 13 Maalis 2007, 19:39
Kirjoittaja naanna
Kävin tänään keskustan Hairstorella Anniinalla ja kokemus oli kaikin puolin hyvä. Kampaaja oli mukava ja ammattitaitoinen ja lopputuloskin miellyttää. Mitään erikoista mun tukalle ei tosin tehty, noin 2-3 cm pätkästiin latvoja ja vähän tasoteltiin kerrostuksia. Pesut tehtii Goldwelllillä (ei onneks sentään WWW:llä) ja muotoilussa käytettiin Urban Culturea, Fudgea ja WWW:n jättilakkaa. Tykkäsin myös siitä, että juteltiin hiustenhoitotuotteista ja kampaaja kyseli, mitä käytän ja suositteli muutamia juttuja.
Miinusta tuli siis vaan tuosta Goldwellin käytöstä ja siitä, ettei paikalla ollu tarpeeks työntekijöitä vuorossa. Yks kampaajista joutui koko ajan juoksemaan myös myymälän puolelle kassalle, samalla kun asiakas istui tuolissa.
Harmi, että näin hyvä kampaaja on päätyny Hairstorelle. Muuten tästä tytöstä olis voinu tulla mun luottokampaaja.

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Lähetetty: 13 Maalis 2007, 21:37
Kirjoittaja zubi
^ Niin, tuo tyttö oli mun luottokampaaja ennen kuin meni Hairstorelle.  ;D Mut kiva kuulla että oli hyvä kokemus. Hairstorellehan tulee aina välillä niitä kivoja -50% kuponkeja ja muuta, mä ainakin köyhänä käytän ne hyväkseni ihan mielelläni kun on kerran Annina siellä.

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Lähetetty: 31 Maalis 2007, 12:00
Kirjoittaja hairyfairy
Minnekäs kaikki Jyväskylän keskustelijat on uponneet?  ;D


Uusia kampaamokokemuksia kenelläkään??

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Lähetetty: 05 Huhti 2007, 23:23
Kirjoittaja Pippi
Minäkin uskaltauduin Kuokkalan Divianiin, tosin siksi, että tarvitsin ajan heti, enkä kauemmaksikaan ehtinyt lähteä. Edellisestä kerrasta oli useampi vuosi, ja tuolloinhan hiukseni leikattiin pää alaspäin(!) ja kampaajat oikein joukolla päivittelivät kuinka hiukseni voivatkin näyttää paksuilta,vaikka oikeasti ovat niin ohuet (itse en näitä ihan ohuina pidä).

No, olin tyytyväinen käsittelyyn. Hinta oli edullinen ja kampaaja mukava. Pari kertaa tosin meinasi alkaa huvittaa, esimerkiksi kun kysyin millä sampoolla kampaaja hiuksiani pesi,vastaus kuului:"tää on tällasta Toffeesampoota".Vai että toffeesampoota! Mitään jätettäviä tai lämpösuojia ei myöskään käytetty, joten kotiin päästyäni lisäilin sitten omat mömmöni. Joka tapauksessa, kokeilen varmaan toistekin.

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Lähetetty: 06 Huhti 2007, 12:15
Kirjoittaja Husky
Oi se toffeeshampoo on ihanan tuoksuista! Sain sitä nimittäin näytteen ja pesin sillä muutaman kerran. Merkistä ei oo mulla oikein tietoa. Ei mullakaan oo käytettyä muuta kun shampoota ja hoitsikaa. Toi on sellainen hyvä peruspaikka.

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Lähetetty: 26 Huhti 2007, 07:21
Kirjoittaja Rory
Varasin ajan Korpisen kampaajakouluun ensi viikon torstaiksi. Kätevä ajanvaraussysteemi netin kautta heillä. Ihan latvojen tasaukseen menen, eiköhän se onnistu...

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Lähetetty: 26 Huhti 2007, 09:15
Kirjoittaja Husky
Pari tuttua on käynyt Korpisen kampaamokoulussa ja ikinä en oo nähny niin mahtavia lyhyitä tukkia! Molemmilla tosi tyylikkäät sellaiset räväkät mallit. Päätin, että meen itsekin seuraavan kerran sinne. Ja hinta oli tosi edullinen.

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Lähetetty: 26 Huhti 2007, 10:14
Kirjoittaja Rory
^Joo hinnat on edulliset. Hiusten leikkaus 12e. Aikojakin näytti olevan tosi hyvin vapaana kun netin kautta katsoin. Kirjoittelen sitten kokemuksia tänne.

edit. Kävin siellä tänään latvojen tasauksessa. Olen ihan tyytyväinen, kiva tuli. Tulen varmaan käymään uudelleenkin kun on niin edullinen. Hieman kummaksuin sitä, että ei laittanut ennen kuivausta mitään muotovaahtoa tms. mutta sentään lakkaa laittoi sen jälkeen, kun oli suoristusraudalla kääntänyt latvoja. Tarkasti viimeisteli.

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Lähetetty: 09 Touko 2007, 09:22
Kirjoittaja Christine
Hmm hmmm. Nyt mäkin haluaisin käydä tuolla kampaamokoulussa, en tiedä pitäisikö ihan soittaa kun haluaisin leikkauksen lisäksi tyvivärin ja sitä ei ole hinnastossa. Kumma muuten miten harvassa hinnastossa tyviväri on eriteltynä! En haluaisi koko kasvustoa kärventää kerralla....

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Lähetetty: 09 Touko 2007, 09:29
Kirjoittaja lynx
Voi kait sinne netissä varaa ajan ihan siihen normiin värjäykseen. Sitten paikan päällä sanoo, et tyveen vaan kiitos. Eiköhän ne osaa sit hinnoitella sen mukaan. Ja sit voi samalla huomauttaa, että tyvivärin voisi kanssa iskee hinnastoon näytille :P

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Lähetetty: 09 Touko 2007, 09:32
Kirjoittaja Christine
^Mut kun leikkausta ei tehä värin kanssa pitkiin  >:( Pitäskö sit varaa vaan lyhyet hiukset väri+leik? :D:D Koska lyhythän se värjättävä osuus on...

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Lähetetty: 09 Touko 2007, 09:36
Kirjoittaja lynx
No sit voi varmaan ottaa vaan joku väri+leikkauspaketin ja selittää paikanpäällä mitä tarvii. Oma kämmi, jos eivät ole osanneet tehä sitä lomaketta.

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Lähetetty: 09 Touko 2007, 09:40
Kirjoittaja Christine
^Joo se menee sillä lyhyen hiuksen väripaketilla. Soitin sinne. Eli 42 €, ei ole kyllä todellakaan paha. Tuon määränhän voi joutua pulittamaan melkein pelkästä leikkauksestakin!

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Lähetetty: 09 Touko 2007, 09:48
Kirjoittaja Husky
Mä tykkäsin kans tuosta kampaamokoulusta. Huolellista työtä tehtiin vaikka aika vähäisesti ja kesysti mutoili mun tukan sitten lopuksi. Föönasi Osiksen Screamilla ja laittoi vähän vahaa ja lakkaa. Olisi voinut olla vähän rohkeampikin tuossa. Varmasti menen uudelleen leikkauttamaan tuonne kun sen aika taas on.

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Lähetetty: 09 Touko 2007, 09:55
Kirjoittaja Christine
Noissa sivuissa kyllä ärsyttää se ettei noiden tyyppien nassuja ole näkyvillä ollenkaan. Minkä nimisillä kävitte siis Husky ja Rory?

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Lähetetty: 09 Touko 2007, 09:57
Kirjoittaja Husky
Mä kävin Katrilla. Se oli ainakin tosi mukava. Se sanoi, että näillä tyypeillä on listat auki tämän kuun loppuun ja sitten tulee uudet. Aattelin ehkä vielä loppukuusta käydä testaamassa Katrin saksienkäyttötaidot.

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Lähetetty: 09 Touko 2007, 10:15
Kirjoittaja Rory
Mulla taisi olla Annika, valitsin summassa ihan siitä listan alusta. Hän oli ihan mukava mutta voisin kyllä kokeilla ensi kerralla jotakuta toistakin.

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Lähetetty: 09 Touko 2007, 10:18
Kirjoittaja Christine
Tuo Annika on kai joku värjäysekspertti. Ainakin sisko selitti jostain Cutrin voitosta tms. Aattelin sitten varata ihan summassa.

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Lähetetty: 09 Touko 2007, 10:23
Kirjoittaja Rory
^En ole ihan satavarma hänen nimestään mutta A:lle se alkoi. Lyhyt tyttö, lyhyet tummat hiukset hänellä itsellään taisi olla.

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Lähetetty: 09 Touko 2007, 13:32
Kirjoittaja Christine
Varasin ajan Annikalle huomiseksi. Menen siis tyvi+leikkaus operaatioon. Sen luulisi onnistuvan kaikilta vaikkei stailin maija sitä hanskaakaan. En tajua miks mun juuressa on tummempaa kun latvassa, se on kyl yks sankari. Tossa oli aikana 180min, tuskin menee kyllä niin kauaa =) Kirjotin siihen toivomuksia kohtaan et tyviväri.

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Lähetetty: 09 Touko 2007, 14:24
Kirjoittaja Jamaica
^Kerrohan sitten kokemuksia lopputuloksesta! Btw, minkähän sarjan väreillä tuolla värjätään?

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Lähetetty: 10 Touko 2007, 15:44
Kirjoittaja Christine
Nyt on testattu se kampaamokoulu.

Varasin ajan siis Annikalle tyven värjäykseen ja leikkaukseen.
Tajusin heti kuka niiden opettaja on, Toni Kylätasku! ( Tampereen Placesta siis). Ilmeisesti tää tyttö on menossa Placeen töihin ja kovasti puhuttiin Tampereesta. Mun juuri värjättiin kylmällä vaalealla, tais olla 10.1, hyvin se tyttö vastaili Tonin kysymyksiin hapetteesta (6) ja sävystä. Ihanaa, ensimmäistä kertaa elämässä mun juuri ei ole kusenkeltainen  ;D
Mun alahiusten kusenkeltaset latvat värjättiin myös. Tosi jees! Hintaa oli hurjat 42 € leikkauksineen. Menen todellakin uudestaan....  :-*

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Lähetetty: 20 Touko 2007, 12:19
Kirjoittaja Rory
Aika osuvan niminen kampaamo avattu Kilpisenkadulle, huomasin ilmoituksen Suur-Jyväskylän lehdestä: Hiusfriikki.  ;D
Oliskohan kiva paikka, kuka menee testaamaan ekana...

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Lähetetty: 20 Touko 2007, 21:39
Kirjoittaja hairyfairy
^ Huomasin kans ilmoituksen, hauska nimi  :D .


Kävin tässä joku aika sitten ammattikoululla. Värjäys ihan ok, mutta leikkausta ei voi kehua, vaikken edes pyytänyt kuin ihan vaan tasoitusta. Alkoi siinä penkissä jo tuntua, etten mitään vaativampaa viitsi edes haluta, voisi tulla pahempikin vahinko... Täytyy tässä piakkoin siis käydä jossain leikkauttamassa malli kondikseen.

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Lähetetty: 21 Touko 2007, 17:40
Kirjoittaja Surrur
Mitä mieltä olette Stop-kampaamosta? Onko teillä ketään suosikkikampaajaa siellä?

Meinasin varata sinne ajan, koska tekevät siellä Elumen-värjäyksiä, enkä tiedä muutakaan paikkaa, missä niitä tehtäisiin.
Olisi kiva saada varattua aika jollekin hyväksi havaitulle kampaajalle  ;)

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Lähetetty: 21 Touko 2007, 20:49
Kirjoittaja hairyfairy
^ No mun mielipiteitä on aiempana tässä ketjussa..
Eli en tykännyt, liukuhihnameininkiä ja sotkuinen yleisvaikutelma.

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Lähetetty: 22 Touko 2007, 21:09
Kirjoittaja si3nna
Olen menossa huomenna hiustenleikkuuseen Aki Korpisen hiusmuotoilukoululle, ajattelin nyt kokeilla sitä kun täällä on ollut ihan hyviä kokemuksia paikasta. Aion vain tasoituttaa latvat ja leikkauttaa reippaasti ylikasvaneen otsiksen takaisin aiempaan kuosiin, tuollaisissa hommissa voin aivan hyvin luottaa aloittelevampaankin kampaajaan, ei varmaan ole kauheasti vaaraa että tulisi mikään tukkakatastrofi. :) Jännä nähdä millainen tuo paikka on!

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Lähetetty: 24 Touko 2007, 13:34
Kirjoittaja Christine
^Miten si3nna meni? Oletko tyytyväinen.

Mä etsiskelen nyt Jyväskylän parasta saksikättä?Kuka on mestari leikkaamaan? Tahtoisin pätkäistä roimasti tukkaa pois enkä uskalla mennä kyllä mihinkään aiemmista kokeiluist.a..  ;D

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Lähetetty: 24 Touko 2007, 15:03
Kirjoittaja babei
Rory kirjoitti: Aika osuvan niminen kampaamo avattu Kilpisenkadulle, huomasin ilmoituksen Suur-Jyväskylän lehdestä: Hiusfriikki.  ;D
Oliskohan kiva paikka, kuka menee testaamaan ekana...
Mä olen menossa ensi viikon torstaina, voin sitten raportoida kokemuksiani. Tosin menen vaan leikkauttamaan vähän latvoja ja siistityttämään muuten  :D

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Lähetetty: 24 Touko 2007, 17:58
Kirjoittaja si3nna
Christine kirjoitti: ^Miten si3nna meni? Oletko tyytyväinen.
Olen oikein tyytyväinen tulokseen. :) Aluksi olin kyllä aika kauhuissani kun kampaajan oma hiustyyli (ja tyyli muutenkin) ei ollut ihan... öö... minun tyyliseni,  mutta kyllä osasi oikein hyvin ja näppärästi leikata, ihan ammattitaitoisen tuntuiset otteet hommassa. Tosiaan vain tasoitin latvat ja leikkautin otsatukkaa. Otsatukka jäi ehkä hitusen liian lyhyeksi omaan makuuni, mutta eipähän ole sitten ihan heti silmillä... Oli todella outoa olla vaihteeksi jonkun muun kampaajan käsittelyssä, kun olen viimeiset kaksi vuotta käynyt vain yhdellä samalla kampaajalla (Vaasassa). Mutta joo, varsinkin hintaansa nähden oikein hyvä paikka! :)

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Lähetetty: 24 Touko 2007, 17:59
Kirjoittaja Christine
^Kuka leikkas? Mitä pidit muuten tuosta kampaamon "ideasta"?

Onko mallinmuutosleikkaus ihan saman hintainen kun leikkaus? Oon miettinyt tota Nostalgiaa. Stailissa varmasti olisikin se toinen hyvä, mut en viiti periaatteesta mennä kun hölö-Maija huutelee mun juttuja kumminkin... Mua pelottaa se Peili kun sinne sisälle ei nää  ;D Pitää ehkä vaan oottaa et tulis tyvi näkyvii ja sit elluttaa ja sit leikata. Ehkä. (Lupasin itelleni et sit ku saan oikeita töitä ni niksnaks letti poikki)

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Lähetetty: 24 Touko 2007, 18:09
Kirjoittaja si3nna
Christine kirjoitti: ^Kuka leikkas? Mitä pidit muuten tuosta kampaamon "ideasta"?
Taisi olla Karita nimeltään tuo mun leikkaaja. Olihan tuonlainen kampaamo tosi erilainen kuin mihin on tottunut, vähän tuli ehkä sellainen olo kuin olisi jokin liukuhihna-asiakas, ei tullut niin erityinen fiilis kuin "oikealla" kampaajalla, jossa itseen keskitytään täysillä pitkäksi aikaa ja ei ole noin paljoa kaikkea hälinää taustalla. Mutta ihan hyvä paikka mennä varsinkin jos ei kaipaa mitään kauhean ihmeellisiä muutoksia tukkaansa ja ei jos ei muutenkaan vaadi mitään luksus-tason palvelua. :) 

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Lähetetty: 24 Touko 2007, 18:12
Kirjoittaja Christine
^joo siel oli kans tosi erilaisia kampaajia. Oli ParisHilton-wannabe ja joku Hiphopjou-poika, sitten näitä rokkityttöjä lyhyillä tukilla. Tasoeroja niissä näky olevan jonkin verran. Se ParisHilton työskenteli siinä lähellä ja kyllä se opettaja sai korjailla sitä. Hassua kyllä miten kuuliaisesti ne oppilaat odottaa sen opettajan saapumista.

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Lähetetty: 24 Touko 2007, 18:20
Kirjoittaja si3nna
^ Joo näytti kyllä olevan monentyylistä tulevaa kampaajaa. :D En ehtinyt itse niin paljoa nähdä kun olin illasta tuolla jolloin monilla ei ollut enää edes asiakkaita, ja aika nopeasti sujui tuo mun homma niin en pitkään ehtinyt katsella meininkiä. 

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Lähetetty: 26 Touko 2007, 13:39
Kirjoittaja Surrur
tarde kirjoitti: ^ No mun mielipiteitä on aiempana tässä ketjussa..
Eli en tykännyt, liukuhihnameininkiä ja sotkuinen yleisvaikutelma.
Ai, en muistnut että joku muukin oli sitä jo kommentoinut. Itselläkion on siis huonoja kokemuksia paikasta, mutta siitä on niin kauan, että ajattelin, että sinne olisi saattanut vaikka tulla joku kiva, uusi kampaaja..

Mitä mieltä olette muista JKL:n kampaamoista, joissa Elumen-värjäyksiä tehdään?
Ellun sivujen haun mukaan näitä on kampaamo Tukkatrio, Liz, kohtauspaikka, Oma ja Hiuspiste.
Tehdäänkö esim. Stailissa elluvärejä, vaikka ei listassa ollutkaan?

Pikaisesti tarvitsisin vinkkejä, jos vaihtasinkin Stopin ajan johonkin kunnon paikkaan  ;)

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Lähetetty: 27 Touko 2007, 10:23
Kirjoittaja hairyfairy
^ Myös Salon Studio M (http://www.salonstudiom.fi/) tekee elluvärjäyksiä. Tosin kokemusta paikasta mulla ei ole, satuin vaan tuolta nettisivuilta löytämään tiedon.

Eipä ole kokemusta noista muistakaan paikoista, mitä viestissäsi mainitsit.

Eli ei kun vaan kokeilemaan sitten jotain. Niin ja ammattikoululla näkyvät tekevän elluja myös.

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Lähetetty: 31 Touko 2007, 17:27
Kirjoittaja babei
Rory kirjoitti: Aika osuvan niminen kampaamo avattu Kilpisenkadulle, huomasin ilmoituksen Suur-Jyväskylän lehdestä: Hiusfriikki.  ;D
Oliskohan kiva paikka, kuka menee testaamaan ekana...
Noni, mä kävin tänään tuolla leikkauttamassa hiuksia. Siistittiin latvoja ja leikattiin sivuille enemmän kerrostusta yms. Oli tosi positiivinen kokemus kaikin puolin! Sitä pitää Mari, joka on ennemmin ollut töissä Napsissa ja nyt sitten perustanut oman liikkeen. Hän oli tosi mukava, pirteä ja erittäin asiantuntevan oloinen. Paikka oli kivan valoisa ja jotenkin rentouttavan rauhallinen. Plus pesupaikalla hierova shiatsutuoli!!!  ;D Tuotteina siellä on uusi Davines-niminen italialainen sarja, tuotteet kuulemma luonnonmukaisia ja ei eläimillä testattuja. Ite en ollut koskaan kuullut kyseisestä sarjasta, tullut Suomeen kuulemma syksyllä. Sain shampoon ja hoitiksen testattavaksi, katsotaan miltä vaikuttaa. Mut siis joo, tykkäsin ja voin suositella  :) toivottavasti tää nyt ei menny liian mainostukseksi, mua ei ole lahjottu kyseisillä saamillani tuotteilla tms.  ;D ;D

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Lähetetty: 01 Kesä 2007, 11:11
Kirjoittaja Nuppu
Jos etsii kampaamoa, jossa on ystävällinen ja asiakaslähtöinen palvelu, niin suosittelen ainakin yhden leikkuukokemuksen perusteella Kivääritehtaan parturi-kampaamoa. Pieni paikka, vain kaksi kampaajaa, mutta aikoja tuntuu löytyvän hyvinkin. Verrattain uusi paikkahan tuo on, elokuussa 2006 avattu, sijainti ei kovin keskeinen (Tourula). Hintataso ei vaikuta olevan korkea (esim. leikkaus 20-25 euroa) ja opiskelijat saavat alennusta.

Itselleni kuitenkin ennen kaikkea merkitystä oli sillä, että kampaaja (Satu) tuntui todella palvelevan juuri minua ja juuri sillä hetkellä. Tämä ei todellakaan ole mikään itsestäänselvyys. Myös työn jälkeen olin tyytyväinen, vaikka paljon ei leikattukaan (ja sainkin neuvoteltua hinnan melko alhaiseksi  ;)).

Kaikin puolin positiivinen kokemus, ekaa kertaa tämän puolen vuoden aikana Jyväskylässä!  :)

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Lähetetty: 02 Kesä 2007, 18:37
Kirjoittaja plaza
Rumble kirjoitti: Mitä mieltä olette Stop-kampaamosta? Onko teillä ketään suosikkikampaajaa siellä?
Ihan ok, mutta en enää käy siellä.Mut jos Stop:n haluat mennä niin suosittelen Mirellaa - jos se vielä on siellä töissä. Osaa leikata ja värjätä tosi hyvin!

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Lähetetty: 02 Kesä 2007, 22:46
Kirjoittaja Pippi
^ Eikös Mirella lähtenyt jo ainakin pari vuotta sitten jonnekin Äänekoskelle?

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Lähetetty: 02 Kesä 2007, 22:50
Kirjoittaja plaza
Saattaa ollakin :) En ole pitkään aikaan käynyt..

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Lähetetty: 03 Kesä 2007, 00:12
Kirjoittaja Christine
^^ ja ^ Oiskohan toi Mirella sitten jonain myymälävastaavana Äänekoskella kun on sinne joutunut lähtemään? Kuitenkin täällä Jyväskylässä se pyörii vapaa-aikanaan ( Oon stalkkeri). :D Mut Äänekoskella mä oon tosiaan siihen törmännyt, harmi sinänsä. Mäkään en tunne noita stopin uusia työntekijöitä. Se pitkä poikakin on sieltä siirtynyt Hairstorelle....

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Lähetetty: 04 Kesä 2007, 21:16
Kirjoittaja plaza
^hyvin paljon mahdollista :)

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Lähetetty: 07 Kesä 2007, 17:29
Kirjoittaja Rory
Kävin tänään Korpisen muotoilukoulussa Tiialla ja tyytyväinen olen. Latvojen tasaus oli homman nimi ja kaikki sujui kuin rasvattu :D Plussaa että käytti pesussa Tigin tuotteita (O&H shampoo ja moisture maniac-hoitis).

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Lähetetty: 07 Kesä 2007, 21:37
Kirjoittaja Christine
^Mihin asti toi muotoilukoulu on oikein auki? Siis onko se läpi kesän? Luulin et se meni kiinni toukokuun loppuun. Tyhmä minä!

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Lähetetty: 07 Kesä 2007, 22:06
Kirjoittaja Rory
Ajanvarauksen kohdalla luki että palvelevat 21.6. asti. Vielä siis ehtii.

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Lähetetty: 07 Kesä 2007, 23:41
Kirjoittaja Surrur
^ Voisinpa mennä tonne leikkauttaman hiukset, tulisi halvaksi  :) Harmi etteivät taida tuolla käyttää ellua?

Stopissa kävin elluvärissä viime viikolla, ja ihan positiivinen kokemus oli. Tukasta tuli ihanan värinen ja kampaaja oli mukava.
Tosin nyt viikon ja kolmen pesun jälkeen tyvi on jo ihan oranssi  :( Kävin siellä kyselemässä jotain korvausta, halvempaa väriä ensi kerralla tms. Piti kuulemma kysyä pomolta, mutta toivoavasti jotain siitä saan, koska jouduin tyviväristä maksamaan ylimääräistä.

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Lähetetty: 08 Heinä 2007, 01:14
Kirjoittaja Pippi
Heeei, nyt vasta aloin katseleen päivän mainospostia, ja mukana oli tullut mainos "Studio Aki Korpinen Kuokkala"! Nettisivujen mukaan Kuokkalassa palvelee neljä tyyppiä, hinnat lienee kuitenkin samat, kuin keskustassa. "Merkkeinä mm. Loreal, Wella, Goldwell, Tigi, Revlon, Mop ja Nioxin", eikä siinä vielä kaikki: "avajaistarjouksena myös osasta Tigin tuotteista jopa -55%!

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Lähetetty: 08 Heinä 2007, 01:37
Kirjoittaja Surrur
^ Mitämitä?
Missäs päin Kuokkala tää on, en oo ite ollenkaan huomannut moista? Minä päivänä avajaiset?

Edit. Löysinkin osoitteen netistä  :) Kumma vaan etten ole ollenkaan huomannut tätä, vaikka on sielläkin päin pyörinyt. Pitääkin mennä tutustumaan paikkaan!

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Lähetetty: 08 Heinä 2007, 10:21
Kirjoittaja hairyfairy
Heeei, jos joku sattuu tuolla Kuokkalassa käväseen, niin infotkaa ihmeessä, mitä Tigejä siellä on tarjouksessa.
Itse en yleensä siellä päin liiku, mutta tuo voisi olla sitten jo syy tehdä "koukkaus"  ;D .

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Lähetetty: 08 Heinä 2007, 10:40
Kirjoittaja hairyfairy
Okei, voishan tuonne siis tehdä koukkauksen  :) .


Vuodatinkin jo ihan oman triidin aiheesta ymmärtämättömät kampaajat. Mutta kertokaa nyt ihmeessä, onko Jkl:ssä kampaajia, jotka ymmärtää mitä tarkoittaa sentti ja ymmärtävät myös, että kaikki ei halua mitään mattinykästakatukkaa, jos pyydetään kevyttä kerrostusta latvoihin.  >:(

nimim. paperipussi päässä

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Lähetetty: 17 Heinä 2007, 20:04
Kirjoittaja naanna
Mihin Jyväskylän kampaamoon juurekset lähtiisvät toteuttamaan suurta värinmuutosta (lisää tietoja "Punaisuus pois hiuksista" -ketjussa)? Etsin siis todella asiansa osaavaa kampaajaa, joka ei polttais mun hiuksia vaalennuksen yhetydessä ja hintakin sais mielellään olla opiskelija-ystävällinen. Vinkkejä/kokemuksia?

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Lähetetty: 24 Heinä 2007, 22:32
Kirjoittaja Christine
Varasin nyt sitten ajan Nostalgiaan Rikulle, tasan kuukauden päähän sain vasta ajan. Mutta hyvää kannattaa odottaa? Leikkauksen hinta näyttää olevan 40€,joten toivon saavani rahoilleni vastinetta. Toisaalta hyvä tuo kaukainen aika niin ehdin elluttaa tukkaani itse ja miettiä mitä haluan hiuksilleni tehtävän. Oonkohan ennen käynyt ees mieskampaajalla...  ::)

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Lähetetty: 31 Heinä 2007, 16:48
Kirjoittaja minde
Tigejä tarjooavia kampaamoja sais kyllä Jyväskylässä olla enemmänkin, tarjouksien kera tietysti  ;) tää ei nyt ihan jkl keskustaa ole, mutta itse olen käynyt jo pidemmän aikaa Tikkakoskelle (maalaiskunta about 20km) Hius-Soppi nimisessä paikassa, Noora nimisellä kampaajalla. Aina on tullut mitä on pyydetty ja vähän enemmänkin. Hinta ei myöskään lompakkoa raapaissut, yli hartian ulottuville hiuksille raidat ja mallin muutos föönauksineen ja muotoilutuotteineen oisko ollut tasan 60e? Paikka on todella tilava ja kotoisa, oon varaamassa taas aikaa sinne kohta puoliin  :) kaveritkin käy siellä aina kampaukset tekemässä ym.

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Lähetetty: 01 Elo 2007, 22:47
Kirjoittaja plaza
^vitsi. tuotahan paikkaa kannattas ehkä mennä koittamaan.. onko siellä opiskelija-alennusta?

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Lähetetty: 02 Elo 2007, 19:18
Kirjoittaja minde
'En muistanut omaksi harmikseni myöskään muistanut kysyä  :( mutta kannattaa soittaa ja tiedustella asiaa  :)

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Lähetetty: 06 Elo 2007, 10:47
Kirjoittaja plaza
^ täytyy kysellä.. kohta pitäisi jonnekkin mennä leikkauttamaan.. milloinkohan ammattiopiston ovet taas aukeavat?

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Lähetetty: 06 Elo 2007, 22:05
Kirjoittaja Rory
^Eiköhän sinne pääse taas elokuun loppupuolella tai syyskuun alussa viimeistään. Kannattaa alkaa kysellä heti kun koulu alkaa (onkohan se joskus puolessa välissä kuuta?)

edit. Olen nyt käynyt Marjaana Hautalahden hoitolassa kampaajallakin, sellaisessa päähieronnassa & pesussa. Hieronta oli tosi ihanaa, menisin varmaan uudelleenkin jos olisi edullisempaa. Kampaaja on oikein mukava nuori tyttö. Hoitola on siisti ja kivan oloinen paikka. Netin kautta varaamalla saa hinnoista -10%.

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Lähetetty: 11 Elo 2007, 17:18
Kirjoittaja babei
^L'Anzaa saa Napsista. Joicoa ei taida saada mistään  :( Tai no Aki Korpisella oli Color Endure -hoitista mutta ei muuta.

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Lähetetty: 17 Elo 2007, 20:57
Kirjoittaja si3nna
Tietääkö joku onko Ykkösillä minkäänlaista opiskelija-alennusta? ??? Kiinnostaisi vähän mennä sinne nyt lähiaikoina leikkauttamaan tukkaa, mutta ellei minkäänlaista alennusta ole niin on kyllä jonkin verran kalliimpi kuin muut miettimäni paikat. Nettisivuilta ei ainakaan löytynyt tietoa opiskelija-alesta...

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Lähetetty: 18 Elo 2007, 12:09
Kirjoittaja hairyfairy
si3nna kirjoitti: Tietääkö joku onko Ykkösillä minkäänlaista opiskelija-alennusta? ??? Kiinnostaisi vähän mennä sinne nyt lähiaikoina leikkauttamaan tukkaa, mutta ellei minkäänlaista alennusta ole niin on kyllä jonkin verran kalliimpi kuin muut miettimäni paikat. Nettisivuilta ei ainakaan löytynyt tietoa opiskelija-alesta...
Täältä löytyypi opiskelija-alennuslista, jossa myös kampaamot. Ei ainakaan tuolla listalla näkynyt Ykkösiä olevan.

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Lähetetty: 18 Elo 2007, 13:35
Kirjoittaja Mermaid
^Ei ollut ykkösiä, mutta ei ollut myöskään Stailia, josta saa opiskelija-alennuksen.

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Lähetetty: 18 Elo 2007, 15:23
Kirjoittaja Christine
Mutta tuolla on ainakin yksi ykkösten piste: Hiukset Siistix
Torikeskus.
Tuo on ainakin Vatasen omistama kampaamo, joten ainakin itse luokittelen sen Ykkösiksi... Joten jos tuolta saa alea niin miksei Ykkösiltä?

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Lähetetty: 18 Elo 2007, 20:19
Kirjoittaja hairyfairy
Mermaid kirjoitti: ^Ei ollut ykkösiä, mutta ei ollut myöskään Stailia, josta saa opiskelija-alennuksen.
Joo, ei välttämättä ole tuo lista ihan ajan tasalla...

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Lähetetty: 19 Elo 2007, 18:05
Kirjoittaja purppura
Te jotka käytte Stailissa, kenelle paikan kampaajista varaatte ajan mieluiten? Olen käynyt kampaamossa kerran ja silloin nuorin kampaajista ainakin leikkasi onnistuneesti. Seuraavaksi olen leikkaamassa hartian pituiset hiukseni noin korvan lehteen saakka ulottuviksi. Stressaan kovasti kampaamoreissua, koska muutos on suuri ja haluaisin edes jonkinlaisen varmuuden, että kampaaja osaa hommansa. Olen liian monta kertaa tullut kampaamoista ulos pettyneenä, enkä jaksaisi sitä enää. :-X

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Lähetetty: 19 Elo 2007, 18:40
Kirjoittaja Christine
No ilmeisemmin Maija on ko. kampaamon paras leikkaamaan ja värjäämään. Hänellä kävin silloin kun stailissa kävin ja ei ole kyllä leikkaustaidoissa moittimista. Muut syythän minut muualle ajoivat.

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Lähetetty: 23 Elo 2007, 14:02
Kirjoittaja Metku
Kaveri käy Stailissa Maijalla Espoosta asti. Joten hän ainakin tykkäilee kovasti.  :)

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Lähetetty: 24 Elo 2007, 17:57
Kirjoittaja Christine
Noooostalgiaaaa! Testattu.

Voin kyllä suositella kaikille. Mulla on nyt erittäin kiva tukka vaikka se "vaan" leikattiin. Siellä kaiketi saa jonkinnäköistä opiskelija-alennusta, koska multa kysyttiin oonko opiskelija. Mut enhän mä enää ole.

Ne ei mainosta itseään millään tavalla, elikkä niillä on kyl ihan tarpeeks asiakkaita muutenkin, mut oli tosi mukavata! Annoin herralle vapaat kädet ja nyt mulla on polkka  :o  ;D  ;D Käytti Tigejä pesuun ja Redkenejä muotoiluun. Menen tänne kyllä seuraavan kerraukseen väri+leikkaus. Ei ole kovin kalliskaan.

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Lähetetty: 24 Elo 2007, 19:10
Kirjoittaja plaza
^paljon maksoi tuo leikkaus? Ja minkähintaista siellä oli? Entäs satuitko näkemään paljonko tuo opiskelija-alennus oli?

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Lähetetty: 24 Elo 2007, 21:08
Kirjoittaja Christine
Leikkaus oli 40e ja niiden kotisivuilta näät muut hinnat. Alennus varmaan -10%.

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Lähetetty: 24 Elo 2007, 23:15
Kirjoittaja si3nna
^ Yliopiston nettilistan mukaan tuolla Nostalgiassa olisi tällainen opiskelija-alennus kuin "3 €:n alennus kaikkien töiden normaalihinnoista".

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Lähetetty: 25 Elo 2007, 10:09
Kirjoittaja plaza
^Aijjaa. Kiitos tiedosta! Täytyy tässä kyllä tosiaan pohtia minne sitä menisi ja ylipäätän tekisi näille hiuksille.

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Lähetetty: 25 Elo 2007, 14:26
Kirjoittaja naanna
Löytyykö täältä vieläkään kokemuksia Torikeskuksen Johannasta? Mulla olis pieni mallinmuutosleikkaus ja ehkä värikin ajankohtainen ja jostain syystä tuo paikka houkuttais. Hinta ei ainakaan ole paha, opiskelija-alennukset kun tulee vielä päälle. Jotenkin silti hirvittää aina kokeilla uusia kampaamoja, joista kenelläkään ei ole vielä kokemuksia.

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Lähetetty: 25 Elo 2007, 22:17
Kirjoittaja Surrur
Onkos muut kuin Rory ja Tarde käyneet Napsissa? Pitäisi taas tukkaa leikata ja kiinnostaisi kokeilla uutta paikkaa. Yksi kaveri ainakin suositteli tota vahvasti  :)
Onko siellä Lanzaa käytössä, tai myynnissä? Saisikohan siellä itse toivoa mitä muotoilutuotteita ne käyttää tukkaan, saisi kokeilla ennen ostopäätöstä  ;)

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Lähetetty: 26 Elo 2007, 11:12
Kirjoittaja Metku
Torikeskuksen Johannasta: Viime vuoden lopulla kävin leikkauttamassa ja Ilona sen homman sitten hoiteli. Oli ihan ok kokemus, mutta uudelleen ei jostain määrittämättömästä syystä kuitenkaan ole tullut mentyä.

Ihan kiva fiilis muuten, mutta kesken toimituksen sinne paukas joku hänen kaverinsa juttusille ja jäin sitten vailla huomiota n. kymmeneksi minuutiksi - tai kyllä hän siinä koko ajan föönaili, mutta ehkä 15 minuutin föönaus ei ollut kovin tarpeellinen.  :o Harmillisinta oli ehkä se, että mulla oli sovittu tapaaminen heti sen jälkeen ja mun kaveri sai sitten odotella. Edulliseksi se kuitenkin tuli, vaikka leikkauksen kesto sitten venyikin lähemmäksi tuntia tuosta juoruilusta johtuen.  ;D

Tärkeintä kuitenkin, tukasta tuli kiva.

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Lähetetty: 26 Elo 2007, 21:34
Kirjoittaja babei
Mä oon käyny Napsissa. Oon aina tykänny, mielestäni kampaajat on osanneet aina ehdottaa jotain kivaa, niillä on ollu näkemystä. Tosin viimeksi kun kävin niin ehkä hieman liikaakin, yksi ehdotti että värjätään mun vaaleanruskeat hiukset tummemmiksi ja niist tuli melkein mustat  ;D Mutta tosta saan kyl osittain syyttää itseäni, kun sanoin haluavani "jotain vähän erilaista". Niin tuli sit  ;)

Mutta siis joo, kyllä voin Napsia suositella. Leikkaukset on aina onnistuneet hyvin, ja kun oon katellu siellä muita asiakkaita, niin kaikki on aina lähteneet näteillä hiuksilla kotiin  :) Ja ainakin mulle on muotoilutuotteiksi laitettu siellä L'anzaa. Luulen että ne tekee pesut Paul Mitchellillä.

Samoin tykkäsin kyllä Nostalgiastakin, kävin siellä viime syksynä Kalle- nimisellä kampaajalla. Tykkään ku ne käyttää Tigiä ja Redkeniä. Vierastan vaan vähän mieskampaajia jostain syystä, niin en sen takia tuonne ehkä ihan heti oo menossa. Ei kyl pitäis olla näin rajoittunu  :P

Napsissa ennen ollut Mari perusti oman Hiusfriikki-kampaamonsa Gummeruksenkadulle, hänellä nykyään käyn ja tykkään, sekä ihmisestä että taidoista  :)

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Lähetetty: 27 Elo 2007, 14:32
Kirjoittaja hairyfairy
babei kirjoitti: Napsissa ennen ollut Mari perusti oman Hiusfriikki-kampaamonsa Gummeruksenkadulle, hänellä nykyään käyn ja tykkään, sekä ihmisestä että taidoista  :)
Kilpisenkadulle  :P

nimim. pilkunviilaaja  ;D

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Lähetetty: 27 Elo 2007, 18:01
Kirjoittaja babei
^aa, okei, hyvä että korjasit  :) Mulla menee aina nuo sekaisin!

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Lähetetty: 30 Elo 2007, 14:20
Kirjoittaja hairyfairy
Surffaillessa tuli eteen tämmöinen paikka. Ikinä kuullutkaan, kellään enempää tietoa?

http://www.highlite.biz/

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Lähetetty: 31 Elo 2007, 17:57
Kirjoittaja Christine
^Itsellä ei ole, mutta poikkis kävi tuolla kerran ottamassa vaaleat raidat, pyysi siis kirkkaan vaaleita. Sille tuli niin kusenkeltainen tukka, etten ole kellään nähnyt. Vaikka poikkis oli sanonut että ei ole mitä pyysi niin laskuttivat täyden hinnan... oli siis eka ja samalla viimeinen kerta tuolla.

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Lähetetty: 31 Elo 2007, 18:18
Kirjoittaja hairyfairy
^ Vai semmonen paikka.

Mua ei kyllä oikein vakuuta tuollaiset nettisivut, joissa ei kerrota paikasta juuri mitään. Ei kuvia työntekijöistä (ei edes heidän nimiään), ei tietoa käytettävistä tuotemerkeistä jne...  ???

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Lähetetty: 31 Elo 2007, 18:20
Kirjoittaja Christine
^joo mäkin hetken mietin et mikä paikka toi on. Ei kuvia eikä mitään. Outoo. En usko että ko. kampaamo on kauaa pystyssä. kuljen siitä usein ohi ja onko siellä koskaan ketään...

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Lähetetty: 17 Syys 2007, 19:14
Kirjoittaja zubi
Osaakos joku kertoa minkä hintainen paikka tuo Hiusfiikki on? Kiinnostaisi kovasti kokeilla.

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Lähetetty: 17 Syys 2007, 19:24
Kirjoittaja zubi
^ Ok, kiitos vastauksesta - varmaan sitten tosiaan samaa tasoa kuin muuallakin keskustassa. Kävitkö siis tolla Marilla, mitäs tykkäsit?

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Lähetetty: 17 Syys 2007, 19:34
Kirjoittaja babei
^Hiusfriikin Mari on semmonen ei kovin pitkä, "uhkea" (huh, kauhea sana) vaalea nainen. Kihara polkkapituinen tukka. Ja Mari on siis se omistaja/perustaja. Eli oli varmaan joku muu millä Lynx kävit  :)

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Lähetetty: 18 Syys 2007, 08:04
Kirjoittaja zubi
Varasin nyt ajan värjäykseen ja leikkaukseen Marille Hiusfriikkiin tän viikon perjantaiksi. Ajattelin pyytää monisävyvärjäystä (ei kuitenkaan raitoja) ja sitten otsatukkaa pitää siistiä. Raportoin sitten mitä tykkäsin ja mitä jouduin pulittamaan.  :)

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Lähetetty: 21 Syys 2007, 17:04
Kirjoittaja zubi
Hiusfriikki testattu ja voin sanoa löytäneeni uuden vakkarikampaajan. Loistavaa palvelua. Tuntui pitkästä aikaa, että kampaaja (Mari) todella keskittyi muhun ja tunnelma oli kiireetön plus koko miljöö todella kaunis ja rauhallinen. Kivaa pikku "xtraakin" oli, eli kahvia ja suklaata, kivan tuntuinen hierova tuoli pesupaikalla, päänahan hieronta... ja kaikki tuotteet eli Davines-sarjan värit, shampoot ja hoidot sekä muotoilutuotteet olivat todella ihanan tuoksuisia. Lisäksi niiden pitäisi olla luonnonmukaisia ja purkit yms. kierrätysmateriaaleista valmistettuja, mikä on tietenkin myös hyvä juttu. Kiireettömästä tunnelmasta huolimatta toimitus oli suhteellisen nopea, kaksi tuntia meni aika tarkalleen. Hintakaan ei ollut mikään mahdoton, monivärjäys ja leikkaus tukkaani oli hinnaston mukaan 85 euroa, josta sain vielä ainejärjestön kortilla alennusta ihan mukavat 20%. Niin ja mainitsinko jo, että olen lopputulokseen tyytyväinen?  ;) Mitään radikaalia ei tehty, väri on edelleen aika luonnollinen monisävyinen vaaleanruskea ja kerrostettiin aika paljon (ponnari tuntuu nyt tosi paljon ohuemmalta, se on ainoa huono puoli), otsis leikattiin. Mari myös muotoili tukan kivasti.

Edit: Miinusta tulee sittenkin näin parin päivän päästä. Nimittäin vasta kun pääsin itse tukkaani käsiksi niin huomasin miten paljon tosiaan oli kerrostettu, enkä tykkää ollenkaan. Haluaisin vanhat tasaiset latvat takaisin, mutta valitettavasti se ei ole mahdollista. Kai tämä kerrostettu versio sitten on trendikäs ja kaikkea, mutta ei se oikeastaan tuo mulle mitään lisäarvoa.

Eli kokonaisuudessaan kyllä hyvä kampaajakokemus ja menen varmaan uudelleenkin, mutta Mari on kova puhumaan ympäri ja sai mutkin suostumaan noihin kerrostuksiin liian helposti, vaikka mielestäni tosi selkeästi sanoin että kasvatan ja tykkään ponnaristani. Pitäkäähän siis päänne jos sinne menette niin ei tule suru puseroon.

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Lähetetty: 02 Loka 2007, 10:57
Kirjoittaja Husky
Nyt oon testannu Korpisen kampaamokoulun myös leikkauksen suhteen ja olen tyytyväinen  :-* Aikaahan siinä kuluu. Mulla meni sellainen kaksi ja puoli tuntia. Mutta kyllä oli sen arvoista. Tekevät vielä parityönä hommia. Varasin ajan Johannalle, toisen tytön nimeä en muista. Oli hieman jännä tunne kun yhtä aikaa oli neljä kättä tukassa analysoimassa, että millanen hius tämä nyt sitten onkaan. Jokainen työvaihe näytettiin opettajalle ja tytöt tekivät tarkkaa ja varovaista työtä. Hienoa! Vähän jännitti kyllä, että mitäs tästä tulee, mutta olen tyytyväinen kyllä lopputulokseen. Pesivät vaan jollain Goldwellilla ja päänahka ei oikein tykännyt siitä.

Tukasta tuli sitten sellanen rikottu, ja ottivat todellakin vaan vähän pituudesta mutta siistivät kivasti niskaa ja tukasta tuli paljon tasapainoisemman näköinen kuin ennen. Otsiksen leikkasivat kivasti rikotuksi ja revityksi. Menen kyllä uudestaankin.

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Lähetetty: 02 Loka 2007, 14:01
Kirjoittaja hairyfairy
^ Siis oliko nuo opiskelijoita, jotka ovat ko. koulun tänä syksynä aloittaneet?
Aika nopeasti kyllä aloittavat "käytännön työt"  ;). No, tekemällähän tietysti oppii, mutta silti...


^^ Eiih, just ajattelin, että josko seuraavaksi menisin Hiusfriikkiin. Mutta mä en nimenomaan halua mitään rankkoja kerrostuksia, sellaiset nimittäin sain tuossa joku aika sitten Stailista ja hermo oli todellakin mennä, kun ponnarikin näytti hiirenhännältä.  >:(

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Lähetetty: 02 Loka 2007, 16:12
Kirjoittaja Husky
^Joo, tänä syksynä aloittaneita. Minusta hienoa, että pääsevät heti käytännön hommiin. Eivätkä he itsenäisesti tehneet yhtään ainoaa päätöstä mun tukkaani koskien. Kysyivät reilusti heti opettajaa paikalle ja opettaja kävi jokaisen työvaiheen näyttämässä erikseen. Tosi varovasti ottivat vähän kerrallaan. Joten ei hirvittänyt.

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Lähetetty: 02 Loka 2007, 16:16
Kirjoittaja hairyfairy
^ Juu, niinkuin sanoin, toki se käytäntö opettaa teoriaa paremmin. Mutta mä en taas kyllä jaksais sitä liiallista varovaisuutta eli haluan, että kampaajalla on semmoinen kunnon "tatsi" eli tietää mitä tekee. Ehkä juuri siksi nuo opetuskampaamot ei sitten olekaan mun juttu, ainakaan leikkausten suhteen  ;).

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Lähetetty: 02 Loka 2007, 19:17
Kirjoittaja zubi
Husky: oliko tuo Johanna sellainen blondi n. 170-senttinen tyttö? Uskoisin että on mun vanha lukiokaveri. Hän on aloittanut tänä syksynä Korpisen kampaamokoulussa tosiaan. Itsekin tekisi mieli mennä kokeilemaan. :)

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Lähetetty: 02 Loka 2007, 19:23
Kirjoittaja Husky
Ei tainnut olla. Oli sellainen tumma hoikka tyttö. Mutta taisin kyllä ton sun kaverin siellä nähdä.

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Lähetetty: 02 Loka 2007, 19:40
Kirjoittaja zubi
Hyvä tietää että on Hiusfiikissä ruuhkan poikasta. Tiedän varata seuraavan ajan ajoissa. Mun tosiaan tekis mieli kokeilla Korpista mutta toisaalta olin viimeks kuitenki silleen perustyytyväinen et haluaisin pelata varman päälle ja mennä uudelleen Friikkiin. Vitsit mä muuten heräsin vähän myöhään siihen niiden värihoitis&shampootarjoukseen. Tuli sellainen fiilis että haluan ne sittenkin ja tänään marssin innoissani ostamaan - tarjous olikin vaihtunut.  Tyypillistä jahkausta taas multa.

Muuten, mun latvat on alkaneet käyttäytyä. Se Mari osas sittenkin leikata ne.

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Lähetetty: 08 Loka 2007, 16:15
Kirjoittaja hairyfairy
Koskahan Hiusfriikin nettisivut oikein aukeaa? Coming soon on ollut jo aika pitkään...  :P

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Lähetetty: 24 Loka 2007, 22:10
Kirjoittaja Surrur
Tekisi mieli ottaa taas jotain kiharakäsittelyä tukkaan. Viimeksi tulos ei ollut ihan paras mahdollinen, mutta pitäähän sitä antaa permikselle uusi tilaisuus :D Eli permanentin Jykylässä ottaneet, suositelkaahan jotain kampaajaa/kampaamoa, jossa saisi hyvän tuloksen! Saa myös varoittaa, jos on joku paikka, minne ei missään nimessä kannata mennä.

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Lähetetty: 25 Loka 2007, 19:26
Kirjoittaja babei
Mikä teistä on Jyväskylän viihtyisin kampaamo? Naps on mun mielestä ihan kiva ja periaatteessa kodikas (ehkä ku oon käyny siel niin usein), mutta ehkä vähän kulahtanut. Korpinen taas aika perus, samaa linjaa Ykkösten kanssa, jotenkin hajuttomia ja mauttomia paikkoja. Plus molemmissa vähän "pissiksen" oloisia kampaajia töissä  ::) (sori). Nostalgiasta tykkään sisustuksen puolesta ehkä eniten, mutta en tykkää käydä mieskampaajilla. Niin ja missä on mukavia kampaajia?  :)

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Lähetetty: 25 Loka 2007, 21:28
Kirjoittaja zubi
Multa viihtyisyyspisteitä saa myös Hiusfriikki. Se on niin rauhallinen eikä tunnu niinkuin olisi jossakin näyteikkunassa. Jotenkin ne Davinesin pullotkin on sellaisia rauhallisen oloisia muotoilultaan ja siellä tuoksuukin niin hyvälle. Kokonaisuus jotenkin hirveän onnistunut.

Kaiken kaikkiaan kaikki suomalaiset kampaamot on aika viihtyisiä kuitenkin, ainakin verrattuna itävaltalaisiin superkiireisiin ja likaisiin kampaamoihin. Mutta kyllä Jyväskylästäkin aika karmeita löytyy, Hairstore ja Stop ovat ainakin sellaiset ettei kyllä viihtyisyys päätä huimaa. Aki Korpisellakaan en kovin hyvin viihdy vaikka paikka ihan siisti onkin. Kovin hallimainen ja kolkko kuitenkin. Muistan että joskus talvella palelin siellä hirveästi.

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Lähetetty: 29 Marras 2007, 19:02
Kirjoittaja hairyfairy
Missäs kaikki jyväskyläläiset luurailee?

Mun pitäis varata kampaaja-aika ja tässä nyt hakkailen tätä ketjua läpi ja pohdin minne menis. Hiusfriikki näyttää jo täydeltä, mitäs heräsin niin myöhään...  :-\

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Lähetetty: 30 Marras 2007, 13:14
Kirjoittaja Nuppu
tarde kirjoitti: Missäs kaikki jyväskyläläiset luurailee?

Mun pitäis varata kampaaja-aika ja tässä nyt hakkailen tätä ketjua läpi ja pohdin minne menis. Hiusfriikki näyttää jo täydeltä, mitäs heräsin niin myöhään...  :-\
Mitäs ajattelet Korpisen koulusta? Kävin muutama viikko sitten Johanna I:llä leikkauksessa ja värjäyksessä ja mielestäni hoiti kummatkin hyvin. Teki tarkkaa työtä ja pyysi aina tarvittaessa opettajan katsomaan. Vaikutti myös selkeästi motivoituneelta työhönsä. Häntä siis ainakin voin suositella.

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Lähetetty: 30 Marras 2007, 13:17
Kirjoittaja Rory
Mäkin kävin n.kuukausi sitten värjäyksessä tuolla Korpisen koululla ja onnistui hyvin. En  nyt muista kampaajaani mutta oli hieman vanhempi, tummatukkainen nainen. Kävin sitä ennen leikkauksessa eri henkilöllä, ja hän ei ollut ihan yhtä näpsäkkä mutta opettajan ohjeiden mukaan sitten saatiin leikkaus onnistumaan ihan hyvin. Käyn tuolla varmasti jatkossakin. Kävin jo viime vuonna ja keväällä siellä.

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Lähetetty: 02 Joulu 2007, 14:08
Kirjoittaja hairyfairy
Mä taidan olla niin kärsimätön, että en ehkä ainakaan leikkaukseen halua mennä opetuskampaamoihin.  :P
Mulla on sen verran "vaikea" hiustyyppi, että sen saksijalla pitää olla jo kokemusta ja taitoa, että lopputulos on hyvä.

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Lähetetty: 02 Joulu 2007, 18:16
Kirjoittaja Tuulikaappi
Mä tuossa varasin huomiseksi parturointiajan tonne Korpisen kouluun. Vähän kyllä jänskättää ja pelottaa lopputulos, kun ensi viikonloppuna on juhlat, joissa kuontalon pitäisi olla edes jotenkin kuosissaan. Mutta täytyy vaan toivoa, ettei mitään isompaa kämmiä satu just mun kohdalla.

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Lähetetty: 02 Joulu 2007, 20:28
Kirjoittaja zubi
^ Jaahas, onko otsista luvassa?  ;)

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Lähetetty: 02 Joulu 2007, 22:45
Kirjoittaja Tuulikaappi
Luultavasti, jos en ala jänistää viime hetkillä. ::) ;D Laitan kuvaa sitten johonkin ketjuun, jos kehtaan.

Edit: Noni, nyt on otsis. Kokemuksena toi "harjoituspäänä" oleminen oli ihan jees. Leikkaamassa oli mukava tyttö, joka käsitteli hiuksia nätisti. Mitään radikaalia mulle ei siis tehty, vaan latvoista karsittiin kuolleimmat pois (ehkä viitisen senttiä) ja otsatukka leikattiin tyhjästä. Voisin oikein hyvin kuvitella meneväni tonne toistekin, jos tarvetta tulee. :)

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Lähetetty: 09 Joulu 2007, 19:15
Kirjoittaja Husky
No juu, pitää käydä katsastamassa tuo hinta ja jos on aivan mahdoton niin tilailla sitten. Kiitti vinkistä kuitenkin siis!

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Lähetetty: 09 Joulu 2007, 19:55
Kirjoittaja zubi
Husky kirjoitti: ^Mitähän toi BG-pakkaus mahtaa maksaa muistatko yhtään?
Mä kävelen tosta päivittäin ohi ja kuolailen. Tuo pakkaus taisi olla 69 euroa. Itse kallistuin tilaamaan mansikkanetistä tota hoitista...

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Lähetetty: 02 Tammi 2008, 01:15
Kirjoittaja Surrur
Kävin tossa viime viikolla toista kertaa Hiusfriikissä, ja siitä on kyllä hyvää vauhtia tulossa mun lempparikampaamo!

Ekan kerran kun kävin, otin permiksen. Kävi niinkin kumma juttu, että se onnistui hyvin ja olin tosi tyytyväinen! Tuntuu nimittäin, ettei permis onnistu (ainakaan mun tukkaan) ikinä, mut nyt tulos oli tosi hyvä. Latvoista leikattiin, kuten toivoinkin, joku alle puoli senttiä huonokuntoisinta latvaa.

Toisella kerralla halusin lyhentää tukkaa max. sentin, niskasta eniten. Kampaaja kuunteli tosi tarkkaan ja tuntui ymmärtävän niin hyvin, että uskalsin jopa lukea lehteä sen leikatessa. Joissain paikoissa tuntuu, että saa koko ajan silmä tarkkana vahdata, ettei tukka lyhene puoleen. Mutta kampaaja oli tosi kiva, hiukset kuivattuaan näytti peilillä niskaa ja kyseli että onko hyvä, ja sain jopa pyytää ottamaan vähän lisää! Yleensä siinä vaiheessa nieleskelen kyyneleitä, ja mietin miten tukka taas puolittui hetkessä  :D

Nyt siis testattu neljästä kampaajasta kaksi, ja molemmat ollut tosi positiisia kokemuksia. Mun mielestä sen paikan olemuskin on aika kiva, ja plussaa siitä, ettei joudu istumaan ihan missään Kävelykadun varrellaa ohikulkijoiden töllisteltävänä!

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Lähetetty: 02 Tammi 2008, 07:12
Kirjoittaja zubi
^ Kenellä sä Rumble olet käynyt tuolla?

Mun pitää taas pian mennä värjäyttämään tätä tyveä ja ajattelin tällä kertaa vaihtaa kampaajaa, mutta pysytellä Hiusfriikissä.

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Lähetetty: 02 Tammi 2008, 11:52
Kirjoittaja Surrur
^ Permanentin mulle laittoi Reetta. Aikaa varatessa suositeltiin varaamaan sille aika, koska on kuulemma tosi kokenut ja hyvää permiksentekijä ja niinhän se olikin :) Oli vielä mukava tyyppikin, naureskeli ja jutteli paljon.

Viimeksi kävin latvoja tasaamassa Johannalla. Taitaa olla paikan nuorin kampaaja, mutta teki kyllä tosi hyvää jälkeä!

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Lähetetty: 02 Tammi 2008, 13:07
Kirjoittaja hairyfairy
Hiusfriikin Marihan ei permiksiä tee ollenkaan.

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Lähetetty: 02 Tammi 2008, 13:40
Kirjoittaja hairyfairy
^ En mä tiedä.. näin vaan kuulin. Ja eipä muuten tuolla ajanvaraussysteemissä pysty Marille permisaikaa varaamaan.

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Lähetetty: 02 Tammi 2008, 17:17
Kirjoittaja purppura
Tänään tuli testattua viimein Aki Korpisen kampaamokoulu. Mitään hurjaa muutosta ei tehty, leikkautin vain tämän lyhyen mallin uudestaan muotoonsa, mutta  tosi positiivinen kuva jäi paikasta ja varmasti menen toistekin. Hetkittäin kyllä pelotti mitä lopputuloksesta tulee, kun tuossa näkee selvemmin leikkauksen etenemisen. Pidin paikan rauhallisuudesta, ettei hätäilty. Nykyään tuntuu, että monissa varsinkin hyvissä paikoissa on niin kiire, että  tulee ihan "liukuhihna" olo. Tuolla koulussa oli kivan rento tunnelma. Varmasti saa hyvän lopputuloksen, kun opettajat käyvät siinä sitten tarkistamassa ja sanomassa mitä vielä tehdä.  :)

Kyllä taas kampaamokoulupelot hävisi joksikin aikaa itseltäni. Kerran nimittäin kävin ammattikoulussa hiustenleikkauksessa ja kotona huomasin, että hiuksissa oli pieni lovi...  ::)

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Lähetetty: 05 Tammi 2008, 21:56
Kirjoittaja naanna
Kaveri hehkutti Torikeskuksen Sarikoa. Onko täällä kokemuksia?

edit. Kävin sitten Sitruunassa, kun tuonne Sarikoon oli niin kamalan pitkät jonot (aika suosittu paikka nähtävästi).
Kokemus oli kokonaisuutena kiva, muutama miinus tuli pikkujutuista, mutta menisin kyllä uudelleen. Kampaaja oli nuori, tummatukkainen tyttö, nimeä en tiedä. Tosi mukava tyyppi, joka kuunteli mun toiveita tarkasti ja ehdotti itse parannuksia. Teki huolellista työtä ja varmisti moneen kertaan, ennenkuin alkoi leikkaamaan seuraavaa vaihetta. Mulle leikattiin siis kerrostuksia, n. 4 cm latvoista ja uusi otsis! Lopputulokseen olen erittäin tyytyväinen, eikä hintakaan ollu opiskelija-alen kanssa paha. Aikaa tähän kaikkeen meni tunti ja 15min.
Työskentelytavoista sen verran, että föönaaminen oli melko kovakouraista ja ihmetytti, kun pesun jälkeen ei käytetty mitään jätettäviä, vaan alettiin heti selvittämään tiheällä kammalla. Muotoilusta tykkäsin: kampaaja suoristi lopuksi mun tukan GHD:n raudoilla ja lopputulos oli lievästi sanottuna erilainen, mitä mun Babylissin raudoilla. Iski kamala hinku hankkia GHD:t kotiinkin! ;)

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Lähetetty: 15 Tammi 2008, 14:17
Kirjoittaja zubi
Täytyy tulla heti tuoreeltaan kertomaan kokemuksia Hiusfriikin Reetasta.  :)

Ensinnäkin lyhyesti ja ytimekkäästi: tykkäsin ja tulen aivan takuulla menemään Reetalle jatkossakin. Positiivinen, reipas ja mukavan oloinen kampaaja, joka teki työnsä erittäin huolellisesti. Värjäystulos on loistava, leikkauksessakaan ei moittimista (vaikka leikkasikin pituudesta vähän enemmän kuin pyysin). Viimeistelyn Reetta teki erityisen huolella ghd-raudoilla ja erityismaininta vielä huolellisesta päähieronnasta, voi että miten ihana tunne siitä tuli.

Hinta oli kohdallaan, edullisempi jostain syystä kuin mulla on aiemmin samassa paikassa ollut. Lisäksi Reetta mainitsi, että kun otsikseni kaipaa muutaman viikon päästä trimmausta (se jätettiin aika pitkäksi), niin voin soitella ja tulla leikkauttamaan sen heille ilman lisäkustannuksia, että siis se tavallaan kuului nyt tähän hintaan.

Tuolla Hiusfriikissä on ghd-rautoja myynnissä ja kysyin hintaa. Huikeat 240 euroa! Reettakin myönsi, että noiden hinnat ovat nousseet paljon viime aikoina. Hänellä on kotona kuulemma yli 10 v. vanhat ghd-raudat, jotka ovat vieläkin kunnossa ja kuulemma maksoivat silloin saman verran kuin muutkin markkinoilla olleet raudat. Joten onnekkaita ovat ne, jotka ovat omansa ajoissa hankkineet.  :) Tosin hän myös mainitsi, etteivät ne ole yhtä hyviä kuin nämä nykyiset. Kyllähän noiden teho on pakko olla hyvä, näyttävät käyttävän noita vähän joka kampaamossa nykyisin. Sitruunassakin Naannan kokemusten perusteella.

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Lähetetty: 17 Tammi 2008, 14:23
Kirjoittaja hairyfairy
Mä aion myös mennä seuraavalla kerralla Reetalle. Kävin viimeksi Marilla ja mun mielestä se laskutti kyllä yläkanttiin. Vasta kotona katsoin kuittia tarkemmin ja näköjään oli otettu pitkien hiusten monisävyvärjäyksen mukaan, vaikka mulla on puolipitkät (ainakin aikaisemmin aina otettu puolipitkien mukaan ja ei nämä ole kuin jonkun verran leuan alle) hiukset ja sitä paitsi ei laittanut sitä "pohja"väriä kuin tyveen ja sitten raitoja koko päähän. Olisin kyllä kysynyt asiaa jos oisin heti huomannut... Eli tästä lähin tutkin kuitin aina paikan päällä.

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Lähetetty: 17 Tammi 2008, 16:19
Kirjoittaja Mermaid
Paljos tuolla Hiusfriikissä maksaa monisävyvärjäys+leikkaus? Olen menossa sinne lauantaina Johannalle, niin vähän edes tietää, mitä tulee maksamaan.

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Lähetetty: 17 Tammi 2008, 18:37
Kirjoittaja zubi
^ Nyt viimeks Reetalla mulla maksoi hinnaston mukaan 76 euroa moniväri & leikkaus. Oon edelleen tyytyväinen lopputulokseen, paljon parempi kuin viimeksi.  :)

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Lähetetty: 18 Tammi 2008, 16:35
Kirjoittaja hairyfairy
Tuo mun äsken mainitsemani maksoi 104 euroa. Kuitissa lukee siis erikoisväri pitkät hiukset.
Niin ja leikattiin kans. Mutta silti pidän melkoisen tyyriinä, kun tosiaan pohjasta värjäsi ainoastaan tyven.

Ei siinä tyvivärjäyksessä mitään, lopputulos oli ihan ok, mutta luulisi, että olisi myös hinnassa näkynyt. Olisiko ollut samanhintainen, jos olisi laitettu pohjaväri koko päähän... Ja edelleenkään, en pidä hiuksiani pitkinä - eikä ennen tätä ole kukaan kampaajakaan pitänyt.

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Lähetetty: 18 Tammi 2008, 19:24
Kirjoittaja Rory
^Kannattaisko käydä sanomassa, varmaan hyvittäisivät asian jollain tavalla?

Varasin ajan värjäykseen, jälleen Korpisen koululle. Viimeksi mulla oli siellä tosi mukava kampaaja mutta harmikseni en muista yhtään minkä niminen hän oli. Olisin samalle ottanut ajan. Nyt meni arpoen jollekin.

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Lähetetty: 18 Tammi 2008, 20:11
Kirjoittaja hairyfairy
Rory kirjoitti: ^Kannattaisko käydä sanomassa, varmaan hyvittäisivät asian jollain tavalla?
No, sanon kun seuraavan kerran menen sinne.

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Lähetetty: 24 Tammi 2008, 15:16
Kirjoittaja .mansikka.
Kävin itsekkin testaamassa tuon Korpisen koulun. Ihan kyllä tykkään kovasti lopputuloksesta ja voisin uudestaankin ko. paikkaa kokeilla. Ainoat miinukset siitä, että värjättiin tumma pohja ja toiselle puolelle hiusten alle vaaleammalla niin jää vähän turhan paljon tummaa hiusta tuon vaalean päälle niin ei se monivärjäys niin erotu ja myös minulta otettiin pitkien hiusten värjäyksestä hinta vaikka muualla otettu aina puolipitkien mukaan (vähän olkapäiden alle tukka). Muuten oli kyllä asiansa osaava kampaaja tekemässä.

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Lähetetty: 04 Helmi 2008, 12:33
Kirjoittaja Surrur
Mäkin kävin viime viikolla tuolla Korpisen kampaamokoulussa ja se oli, noh, ihan ok.
Tukasta tuli kiva ja kampaaja oli mukava, mutta päivä oli huono. Silloin oli siis useampi oppilas kipeänä ja hirveä kiire! Mun tukkaa värjännyt kampaaja teki värin vaikutusaikana miesten hiustenleikkuun  ::) Ja väri sitten jäi päähän puolen tunnin sijaan varmaan 50 minuutiksi. Onneksi lopputulos ei silti mennyt turhan tummaksi, vaan oli kiva punainen.

Ja koska Haarshop lopettaa ellun myymisen, ajattelin kokeilla Viitaniemen ammattikoulua seuraavaksi. Ihan sikahalpa elluväri kyllä, melkein yhtä halpaa kuin itse laittamalla ja säästää toivottavasti hermoja! Täällä sanottiin, että kannattaa varata aikaisin aika, joten soitin nyt jo, vaikka halusin ajan vasta loppukuuhun. No, silloin onkin hiihtoloma, joten otin ajan jo ensi viikolle.Jännittää, en oo ikinä ennen käynyt tuolla  :D Missä päin amista se kampaaja muuten on?

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Lähetetty: 04 Helmi 2008, 13:54
Kirjoittaja Husky
Mä olen menossa Korpiselle Kuokkalaan huomenna. Väri ja leikkaus. Toivottavasti on idearikas kampaaja, koska en saa kuvaa mukaan (tulostin hajalla). Olisin muuten mennyt tuonne kouluun, mutta en millään jaksaisi nyt istua useampaa tuntia kampaamon tuolissa. Haluan ammattilaisen tällä kertaa.

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Lähetetty: 04 Helmi 2008, 18:37
Kirjoittaja Rory
Minäkin kävin Korpisen kampaamokoulussa samana päivänä kuin Rumble, bongaus ;) Varasin ajan samalle kuin viimeksi ja tykkään kyllä paljon. Värjäytin v.ruskeaksi ja hän vielä teki leikkauksenkin samaan hintaan :) Tosi jees.

Se amiksen kampaamopuoli on siinä keskivaiheilla kun kävelet Viitaniemenkadulta sisään sinne koulun pihalle. Käännyt oikealle kun näkyy sellaiset isot ikkunat käytävän varrella ja se ovi on siinä vasemmalla.

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Lähetetty: 04 Helmi 2008, 22:22
Kirjoittaja Surrur
Ok, kiitti ohjeista! Toi ammattikoulu on kuitenkin aika iso pulju, en viittiny ihan sokkona lähteä sinne sompailemaan. Toivottavasti nyt löydän perille  :)

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Lähetetty: 06 Helmi 2008, 16:15
Kirjoittaja Husky
Kirjaanpa kokemuksia Korpisesta Kuokkalassa. Kävin siis eilen siellä. Töissä oli kolme kampaajaa ja asiakkaita jokaisella koko ajan kuitenkin, vaikka paikka tuntui tosi rauhalliselta. Hieman häiritsi ulkopuolella olevan pankkiautomaatin piippailu ja surina.  ;D Kampaajan nimi taisi olla Emilia. Tyttö sattui olemaan sama, jonka liituraitahametta olen useamman kuin kerran bussipysäkillä ihastellut. Tuntui muistavan, että tuo on se outo joka tuijottaa mun hametta.

Tehtiin siis väri ja leikkaus. Kivasti oli uusia ideoita kun kysyin, että mitä hän tekisi mun tukalle. Niska leikattiin vinoon ja tukasta tuli oikein mukava ja asettuu hyvin. Harvemmin olen saanut näin selkeitä ehdotuksia siitä mitä voisin tehdä kun kampaajalta kysyn, monesti tuntuu siltä että valitettavan harvalla on rohkeutta tai halua lähteä lyhyen tukan mallia muuttamaan. Väristä tuli kiva. Ainoa miinus oli se, että tuotteina käytettiin Goldwelliä. Miksi?! Kun kerta tarjolla on liikkeessä laadukkaampiakin tuotteita. Hintaa tuli käsittelylle yhteensä 69 euroa.

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Lähetetty: 12 Helmi 2008, 11:20
Kirjoittaja zubi
Varasin ensi viikolle ajan Korpisen koululle Johanna I:lle. Ajattelin, että laitettaisiin ohuita vaaleita raitoja sekä haluaisin leikkauttaa niskatukkaa vähän lyhyemmäksi, parempaan muotoon. Ei mitään kovin radikaaleja suunnitelmia siis. Eikös täällä ollut joku käynyt Johanna I:llä?

muoks.Tosiaan, samalta paikkakunnalta ollaan eli Porista. Ollaan Johanna I:n kanssa oltu kavereita ala-asteesta saakka.  :)

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Lähetetty: 14 Helmi 2008, 12:42
Kirjoittaja Nuppu
^ Minä olen käynyt joskus syksyllä. Johanna oli jo silloin mielestäni verrattain taitavan oloinen. Voin siis kyllä suositella, varsinkin juuri tuollaisiin vähemmän radikaaleihin muutoksiin. Hän taitaa muuten olla samalta paikkakunnalta kotoisin kuin sinä, Zubi  ;)

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Lähetetty: 19 Helmi 2008, 10:26
Kirjoittaja zubi
Äh, jouduinkin perumaan aikani Johannalle, tuli yllättävä meno perjantaille. No, käyn joskus myöhemmin kokeilemassa kampaamokoulua ja hänen taitojaan.

Hiusfriikin nettisivut ovat vihdoin auenneet, mielestäni aika tyylikkäät:
www.hiusfriikki.fi

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Lähetetty: 21 Helmi 2008, 12:51
Kirjoittaja Surrur
Pitääpäs taas kehua HiusFriikkiä, kävin viime viikolla taas hiustenleikkuussa Johannalla.
Johanna kuuntelee musta tosi hyvin, mitä haluaa tukalleen tehtävän. Sillä uskalsinkin varmaan ekaa kertaa moneen vuoteen mennä kampaajalle ilman mallikuvia, kun tiesin, että se leikkaa hyvin ilmankin. Tietää, että kasvatan, ja leikkaa oikeasti niin vähän kuin mahdollista.
Musta HiusFriikissa on parasta se, että ne muistaa asiakkaat siellä tosi hyvin. Kyselivät vielä mun permiksestäkin, jonka laitoin siellä monta kuukautta sitten! Vähän toista kun esim. Stopin liukuhihnameininki  ::) Ainoa mikä harmittaa, että siellä ei käytetä Elumenia. Nyt kun ellua ei saa niin helpolla netistä, ois kiva värjätä välillä kampaajalla, mutta ei tosiaan kiinnosta mikään HairStore. Amiksella onneks laitetaan, ja halvalla!

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Lähetetty: 21 Helmi 2008, 14:53
Kirjoittaja zubi
^ Jeps, tykkään itsekin kun muistetaan asiakas ja siinä Hiusfriikki on kyllä ihan mahtava paikka. Stopista pakko mainita, että olen ollut siellä tasan kaksi kertaa, samalla kampaajalla. Hän selosti ihan täysin samat jutut molemmilla kerroilla, eikä edes muistanut, että meillä on yhteisiä tuttuja joista oltiin ekalla kerralla puhuttu - vaan nekin jutut käytiin uudelleen läpi.  ::) Hiuksista tuli kyl molemmilla kerroilla ihan hyvät, mutta kyllä toi palvelun taso, tuotteet ja se ihan karmea miljöö tuntuvat niin vastenmielisiltä, etten enää mene tuonne.

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Lähetetty: 21 Helmi 2008, 20:25
Kirjoittaja Metku
^ Missä Stop onkaan? En saa nyt millään päähäni.  ::)

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Lähetetty: 21 Helmi 2008, 20:34
Kirjoittaja hairyfairy
^ Forumissa.

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Lähetetty: 26 Helmi 2008, 00:25
Kirjoittaja Surrur
^^^^ Punaväreissä luotan tosiaan vaan Elumeniin, muut ei oo pysyneet vaikka mitä on lupailtu etukäteen :-\ Juurikasvun voisin tuolla värjätä, mut hintaero on aikamoinen verrattuna Korpisen kampaamokouluun (HiusFriikissä pelkkä tyven värjäys ilman leikkausta maksaisi yli 60e :o)

Vitsin et HiusFriikin Reetalle on muuten vaikee saada aikaa! Haluisin sen taas laittamaan mulle permiksen, kun viimeks tuli niin hyvä tulos. Mutta sille saa ihan vaan jotain haja-aikoja, vaikka kattelen tyyliin kuukauden päästä aikoja  :o

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Lähetetty: 26 Helmi 2008, 10:56
Kirjoittaja Surrur
^ Aijaa, enpäs tajunnutkaan että ne tekee tommostakin! Mut sehän on hyvä, pitääkin soittaa. Nettiajanvarauksen perusteella Reetta tuntuu tekevän melkein vähän vajaata päivää, sen vapaat ajat alkaa usein samaan aikaan kuin muut, mutta loppuu monta tuntia aiemmin. Vaikka kattoisin pitkän ajan päähän, eli tuskin on vaan kaikki ajat varattu niin.
Mutta kiitti vinkistä! :)

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Lähetetty: 06 Maalis 2008, 20:06
Kirjoittaja zubi
Mähän olen pian testannut kaikki Hiusfriikin kampaajat, tällä kertaa kävin nimittäin Johannalla. Uskaltauduin hänelle Rumblen kehujen rohkaisemana.  :) Aluksi piti kyllä mennä sinne Korpisen kampaamokouluun, mutta jotenkin tuntui turvallisemmalta pysytellä Friikkien hoivissa.

Oikein mukava kokemus oli taas. Johanna oli tosi rauhallinen ja hiljainen, ehkä vähän liiankin, mutta mitä hiuksiin tulee, niin hänellä oli kyllä homma hanskassa ja hyviä ideoita. Mun mielestä hän osasi katsoa mua kokonaisuutena ja ehdotella juttuja, jotka oikeasti vois sopia mun kasvoille jne. Eli ihan hyvä kokemus, vaikkakaan ei henkilönä ehkä yhtä rento ja mukava kuin Reetta ja Mari.

Ihme homma kyllä tuo Hiusfriikin hinnoittelu. Tuntuu, että siellä maksaa joka kerta ihan eri verran. Viimeksi Reetan käsittelyssä pääsin ihan hämmentävän halvalla ja nyt taas maksoin mielestäni vähän liikaa...

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Lähetetty: 06 Maalis 2008, 20:44
Kirjoittaja Surrur
^ Mä taas just tykkään vähän hiljaisemmasta kampaajasta, kun haluan lukea kaiken mailman lehdet kampaajalla :D Reetta on kyllä aika lailla puheliaampi. Ja hinnoittelua ihmettelin mäkin, viimeksi maksoin permiksestä muistaakseni 84e leikkauksella, mutta tänään kun soitin ja kysyin, ilmoittivat hinnaksi 76e ???

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Lähetetty: 06 Maalis 2008, 21:03
Kirjoittaja hairyfairy
^ Hinnastossa näkyy olevan, että permis alkaen 76e. Joten sen hinnan varmaan sitten sanoivat. Kuka oli muuten puhelimessa, sekin voipi vaikuttaa...  ;D

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Lähetetty: 09 Maalis 2008, 14:54
Kirjoittaja plaza
Mä varasin juuri itselleni ajan tuonne Korpisen muotoilukouluun keskiviikolle. Niin ja värjäykseen.. Täytyy käydä leikkauttamassa myöhemmin kun kerkeää ja on testannut millaisia harjoittelijoita siellä on näin värjäyksen tiimoilta:)

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Lähetetty: 18 Huhti 2008, 10:40
Kirjoittaja Mollamaija
Olen käynyt pari kertaa Torikeskuksen 3. kerroksessa sijaitsevassa Sarikossa, joka on kyllä mielestäni tosi mukava paikka. Paikassa on kaksi kampaajaa, jotka vaikuttavat molemmat tosi asiallisilta. Tykkään tuolla erityisesti siitä, että vaikka paikka on keskellä kaupunkia, niin silti sijainti on  todella rauhallinen. En nimittäin siedä olla kampaamossa, jonka ohi ravaa koko ajan hirveä määrä porukkaa.  :P

Hinnatkin ovat paikassa mielestäni kohdallaan. Sellainen normileikkaus (+muotoilu), joka kestää ainakin minulla melkein tunnin, maksaa opiskelijalle 21 euroa. Sitten olkapäille ulottuvan tukan leikkaus+värjäys+raidat taisi maksaa opiskelijakortilla vähän päälle 60 euroa (olisiko ollut 62 tai 65? en muista varmasti). Opiskelija-alennus on luullakseni 10 %, eli siitä voi sitten laskeskella normaalihintoja, jos ei ole opiskelija.

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Lähetetty: 14 Touko 2008, 19:02
Kirjoittaja zubi
Kävin Aki Korpisen kampaamokoulussa Johanna I:llä leikkauksessa tänään. Mitään radikaalia muutosta en hakenut, koska olin malliin tyytyväinen. Kuitenkin mielestäni siinä oli jotain vähän pielessä ja kaipasin pientä trimmausta. Lisäksi koska Johanna on kaverini ja kampaamokoulu päättyy kahden viikon päästä, halusin päästä hänen käsittelyynsä vielä ennnen kuin on liian myöhäistä.

Olen tosi tyytyväinen, tämä leikkaus on melkein samanlainen kuin viimeksi Hiusfriikissä, mutta vielä kivempi. Johanna oli kyllä ihan loistava, teki hyvää työtä. Melkein kaikkien muiden työstä Aki Korpisella (joka toimi opena tänään) tuntui olevan jotain korjattavaa, mutta Johannalle sanoi vain, että todella hyvin tehty.

Samalla saatiin vaihdettua kuulumisia, joten oli oikein kiva kokemus.  :)

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Lähetetty: 15 Touko 2008, 16:01
Kirjoittaja Riina
Kävin ensimmäistä kertaa Korpisella Juusolla. Taisipa löytyä luottokampaaja! Vaalennutin juurikasvun, variä muutettiin viileämmän vaaleaksi ja siistittiin otsis. Olen kyllä uskomattoman tyytyväinen. Kampaaja oli mukava ja hänellä oli silmää ja makua hiusteni suhteen.

Bonuksena vielä se, että hän käsitteli hiuksiani hellävaraisesti. Ei saanut hiuksia takkuun eikä repinyt ollenkaan ja päänähan hieronta tuntui oikein miellyttävältä. Hän ei myöskään kärventänyt liian kuumalla föönillä hiuksiani. Annoin kyllä palautetta!  :)

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Lähetetty: 15 Touko 2008, 16:07
Kirjoittaja babei
Kävin eilen Hiusfriikissä ottamassa Davines-hoidon ja samalla leikattiin latvoja. Kampaajani oli Heidi. Heidi vaikuttaa osaavalta, mutta on tosi hiljainen, ei puhunut oikeastaan mitään  ::) No, mikäs siinä, tykkään kyllä ihan lukea lehtiä kampaajalla. Hoito oli tosi kiva, ensin laitettiin rakennepaikkaava hoito, jonka piti vaikuttaa päässä 10 minuuttia. Tämä  10 minuuttia piti kököttää pesupaikalla niska kenossa, mutta onneksi tuolla Hiusfriikissä on ne ihanat hierovat tuolit!  :D Sitten oli vuorossa 10 minuuttia kestävä päänahan hieronta (kampaaja siis teki tän) toisella hoitoaineella. Lopputulos: oikeasti hyväkuntoisen oloiset hiukset. Latvoista kun vielä leikattiin pari senttiä, niin tulos on kyllä huomattava raidoista kärsineessä kuontalossani. Värikin näyttää jotenkin kirkkaammalta ja eloisammalta ton hoidon jälkeen. Suosittelen!  :)

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Lähetetty: 15 Touko 2008, 16:55
Kirjoittaja hairyfairy
^ Heidi on kyllä tosi hiljainen. Kävin hänellä joskus aikoinaan kun oli töissä Sinisessä ja silloin mua kyllä ärsytti tuo hiljaisuus, kun tuntui, että hiuksiin liittyviä kysymyksiäkin joutui oikein nyhtämällä nyhtämään.. Mä kun tykkään, että kampaaja kertoo vinkkejä ja muutenkin juttelee - ainakin hiusjuttuja jos ei muuta.

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Lähetetty: 05 Kesä 2008, 11:21
Kirjoittaja Surrur
Hmm, rupesinpas miettimään tota HiusFriikin hinnoittelua. Hinnastossa leikkuu on 27-37e. Kahdella viime kerralla multa on veloitettu 35e (josta on siis vähennetty opiskelija-alennus), ilman alennusta oisin maksanut ton korkeimman hinnan, 37e. Mietinpä vaan, että vaikka oon molemmilla kerroilla varannut 60min leikkuuajan, oon ollut valmis noin puolessa tunnissa. Mulla menee siis leikkuuseen vähemmän aikaa kun toi lyhyempi varattava aika, 45 min, mutta silti joudun maksamaan täyden hinnan?? Eikä nää oo ees ollut mitään mallinmuutosleikkauksia, vaan pelkkä latvojen tasaus. Aina noi vielä kehottaa varaamaan sen 60min "kun naisilla kestää se föönaaminen yms kauemmin". Mites oon sit päässyt puolessa tunnissa ulos ::)
Joo, vois mennä ens kerralla johonkin muualle, kun tarttee vaan leikata. Vähän turhan hintavaa tuolla.

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Lähetetty: 25 Kesä 2008, 11:38
Kirjoittaja Husky
^Noihin kysymyksiin saat parhaiten vastauksen käymällä itse liikkeessä. Staililla ei näytä olevan nettivaraussysteemiä, joten tuo sähköpostilla varaaminen ei varmaankaan toimi.

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Lähetetty: 25 Kesä 2008, 13:32
Kirjoittaja Katjes
Minäkin varasin nyt sitten Hiusfriikkiin ajan. Viimeksi kävin Napsissa, josta kyllä tykkäsin. Tosin minulle tehtiin vain värinpoisto ja värjäys, että leikkaustaidoista en osaa sanoa. Homma tuli melkein parikymppiä kalliimmaksi kuin mitä puhelimessa oli samasta setistä luvattu ottaa. Muutenkin oli kyllä elämäni kallein kampaajareissu (130 e), että käydään nyt sitten jossain muualla.

Hiusfriikissä ennusti värinpoiston+värjäyksen pitkiin hiuksiin 97e. Saapa nähdä pysyykö tuossa.

Onko teillä tietoa, että miten nuo hinnoittelut sitten ylipäätään menee? Onko se oikeasti niin vaikeaa sopia tiettyjä hintoja ja pysyä niissä? Laskeeko ne kulutetut aineet millilleen ja minuuttitaksan, vai miksi sitä ei osaa arvioida oikein?

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Lähetetty: 01 Heinä 2008, 19:35
Kirjoittaja hairyfairy
kuku kirjoitti: Onko 1cm juurikasvun värjäys 45€ teistä kallis..?
Jos minulta kysytään niin ON!

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Lähetetty: 01 Heinä 2008, 19:46
Kirjoittaja Katjes
Unohdin raportoida Hiusfriikki-kokeilusta. Minun lisäkseni liikkeessä oli ainoastaan viidenkympin paremmalla puolella olevia asiakkaita, mikä pisti aluksi miettimään, että tulinkohan ihan oikeaan paikkaan  ;D Taisi vain sattua sellainen hetki. Kampaajana oli nuori, vaaleahiuksinen tyttö, josta kyllä tykkäsin. Ihanan iloinen ja jutteli sopivasti hiuksista. Itse en tykkää höpistä säästä tai maailmanmenosta kampaajalla, vaan rentoutua lehtiä lukien ja jutella ehkä hiuksista ja hiustuotteista tms. Tulee vaivautunut olo, jos kampaajan on kokoajan yritettävä keksiä jutun juurta.

Sain uuden kivan värin tukkaan ja palvelu oli hyvää. Voisinpa mennä toistekin  :) Niin ja hinta pysyi kyllä luvatuissa rajoissa ;)

Muuten, missä saisi kohtuuhintaisen tyvivärjäyksen? Minäkin olen noita kysellyt ja aika järkyn kalliita ovat.

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Lähetetty: 02 Heinä 2008, 21:10
Kirjoittaja kuku
tarde kirjoitti:
kuku kirjoitti: Onko 1cm juurikasvun värjäys 45€ teistä kallis..?
Jos minulta kysytään niin ON!
ääääh, tätä mäkin ajattelin.. Pitäisköhän perua aika ja mennä
vaikka ainiin, Hiusfriikkiin? Nyt kysyn ja haluan vastauksia!:
Kumpaan menen = Hiusfriikkin vai Stailiin?

e/ Ei se hinta siis tärkein ole, mutta kumpi teidän mielestänne on parempi?  :)

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Lähetetty: 02 Heinä 2008, 21:20
Kirjoittaja kuku
Juu, sori caps. No ei se hinta ainut kriteeri ole, kiinnostaisi vaan mielipiteet
että kumpi on mielestänne parempi, ja kumpaan menet mieluummin?  :)

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Lähetetty: 03 Heinä 2008, 08:44
Kirjoittaja babei
Mä tykkään henk.koht. enemmän Hiusfriikistä tunnelman ja "imagon" vuoksi. Hiusfriikki on  rauhallinen ja harmoninen sisustukseltaan, mun mielestä Jkl:n kampaamoiden kärkeä (siis tunnelman puolesta) ja Davinesin tuotteet miellyttää mua. Oon käyny friikeistä Marilla, Johannalla ja Heidillä, ja kaikki on olleet todella ammattitaitoisia. Plus ne hierovat tuolit pesupaikalla...  :D

Staili taas on värikäs ja  pyrkii olemaan nuorekas ja "menevä". Ihan kiva paikka tääkin. Stailissa oon käynyt Minnalla ja Anne V:llä, molemmat kyllä osasivat asiansa. Anne on persoonana aika hauska ja räväkkä.

Varmasti molemmissa saa hyvän tukan ammattitaidolla suht samaan hintaan, riippuu millaisesta tyylistä tykkäät ja millaisessa paikassa viihdyt  :)

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Lähetetty: 01 Elo 2008, 19:49
Kirjoittaja Narttukissa
Laitetaanpa hyvä kello kuulumaan!  :)

Kävin muokkaamassa pitkän ja pliisun tukan Stailissa, Maijalla. Leikkaisi kuunnellen toiveitani ja tuoden oman ammattitaidon näkyviin. Nyt sitten paria viikkoa myöhemmin laitettiin reippaasti raitoja. Tosi tyytyväinen olen. 

Kaikki pesuun ja muotoiluun käytetyt tuotteet Tigiä. Ei repimistä, polttamista tai muuta kauhukäsittelyä.
Asiallinen, mukava nainen. Suosittelen ehdottomasti.

Mallinmuutosleikkaus kustansi 35 euroa ja raidotus puolipitkään 60 euroa. (Hinnoissa sisällä pesu, kuivaus, muotoilu)

Ja mainittakoon se seikka, että käsitän leikkaustaidon sellaisena, että kun illalla pesen tukkani ja painun nukkumaan, niin saan kuontalon aisoihin aamulla ilman rälläkkää. Leikkaus vaan.. toimii.  :-*





Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Lähetetty: 19 Syys 2008, 18:45
Kirjoittaja kuku
Mitäs ihmettä? Yritin varata värjäysaikaa tonne Korpisen kampaamokouluun, mutta
niissä vaihtoehdoissa ei ollu värjäystä?!? :O

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Lähetetty: 19 Syys 2008, 18:48
Kirjoittaja lynx
^Ne ei varmaan vielä tee värjäyksiä, toisin sanoen heille ei ole vielä opetettu sitä. Ovat juuri vasta aloittaneet koulun, joten aluksi tehdään helpompia juttuja. Ihan alkusyksystä  oli vaan jotain pesuja ja hoitokäsittelyjä. Nyt näemmä jo leikataan. Myöhemmin syksyllä tulevat sitten värjäykset.

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Lähetetty: 19 Syys 2008, 19:09
Kirjoittaja kuku
Okei, kiitti!

Minkä hintasta tuolla kampaamokauppa Sitruunassa on?
Pitäisi saada tyviväri ja otsatukka melko halvalla, koska tällä hetkellä on aika
pieni budjetti :-D

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Lähetetty: 19 Syys 2008, 21:28
Kirjoittaja Rory
Korpisen koululla värjäykset alkavat muistaakseni 20.10. Tällä viikolla alkoivat leikkaamaan hiuksia, itse kävin jo.

En tiedä milloin Viitaniemen koululla on värjäyksiä, tai olisikohan jo. Sieltä myös kannattaa kysellä.

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Lähetetty: 20 Syys 2008, 11:41
Kirjoittaja hairyfairy
^ Viitaniemessähän on useamman vuoden opiskelijoita, joten eiköhän ne "vanhimmat" jo värjäilekin. Luulis ainakin.

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Lähetetty: 20 Syys 2008, 16:42
Kirjoittaja malic
Kävin Stailissa kuun alussa kun oli kerrankin rahaa. Tykkäsin hirveästi ja kampaaja laittoi hiukset mukavasti. Uudestaan ei oo kyllä varaa mennä taas hetkeen, täytyy tyytyä halvempiin. Mallinmuutosleikkauksen teki ja sellaisen, mitä on jopa mukava laittaa ja tämä on myös kevyt. Lähti saman tien Masterpiece-lakka ostoslistalle, ens kuussa vois olla varaa sijoittaa siihen.

Edellinen kampaaja (ei jyväskyläläinen, lähellä kuitenkin) leikkasi aina vuolemalla, en tiedä kuvittelenko nyt että latvat olisivat paremmassa kunnossa kun toi Stailin kampaaja käytti pelkkiä saksia. Seuraavaksi kokeilen varmaan noita kampaamokouluja ihan hinnan takia tai käyn kämppikseni kehumassa Sarikossa.

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Lähetetty: 25 Syys 2008, 18:33
Kirjoittaja kuku
Osaisitteko kuvailla missä on Hiusfriikki? Sinne otsista leikkauttamaan..

// Ja ketä suositelette Hiusfriikin työntekijöistä?

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Lähetetty: 26 Syys 2008, 08:44
Kirjoittaja Rory
^Kilpisenkatu 5. Löytyy nettisivutkin helposti. En ole käynyt, joten kampaajaa en osaa neuvoa.

Kävin taasen Korpisen koululla, nyt Inner effect-tehohoidossa. Tykkäsin, tukka tuntuu ihanan pehmeältä ja paksulta. Tehtiin volyymia tuova hoito. Lisäksi ennen kuivausta laitettiin päänahkaan jotain kivasti viilentävää jätettävää hoitoa. Pitkä hieronta oli parasta :)

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Lähetetty: 26 Syys 2008, 10:16
Kirjoittaja zubi
kuku kirjoitti: ketä suositelette Hiusfriikin työntekijöistä?
Minusta kaikki ovat tuolla hyviä, mutta Johanna on mun suosikki.

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Lähetetty: 26 Syys 2008, 12:11
Kirjoittaja babei
Mä olen käynyt Hiusfriikissä tähän mennessä Marilla, Johannalla ja Heidillä. Itse olen tykännyt eniten Marista. Hänellä on tuntunut olevan paljon näkemystä mikä kellekin sopii sekä tosi vankka ammattitaito. Myös persoonana tykkään hänestä. Marille vaan on melko vaikea saada aikaa ainakaan lyhyellä varoitusajalla, hän on varmaan Friikeistä suosituin. Kaikki kolme kyllä ovat olleet hyviä, Heidin persoonasta en ehkä niin hirveästi tykännyt, kun hän oli aika hiljainen ja jopa vähän kireän oloinen. Seuraavan kerran menenkin testaamaan Reettaa, hänestä olen kuullut paljon positiivista kommenttia.

Hiusfriikillä taitaa pyyhkiä aika hyvin, ovat kuulemma laajentamassa toimintaa ja 3 työntekijää tulossa lisää. En kyllä ihmettele, musta Hf on paikkana ihana ja koko konsepti ja liikeidea erittäin toimiva. Jopa ne Davines-pullot jotenkin sopii tohon paikan henkeen just eikä melkein  :D Uudessa MeNaisissa muuten oli juttua lyhyesti Davines-tuotteista: Pakkaukset tehdään kierrätysmuovista ja yritys kompensoi jäte- ja päästömääriään istuttamalla ja hoitamalla puita Etelä-Amerikassa. En sitten tiedä miten laajaa tuo toiminta on, mutta kyllä tuo muhun ainakin ihan vaikutuksen tekee  ;)

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Lähetetty: 26 Syys 2008, 13:46
Kirjoittaja Husky
Auttakaa JKL-juurekset! Jos haluaisitte kampauksen häihin, mihin menisitte? Kaipaisin tällaiseen välimittaiseen (melkein korvat peittävään) tukkaan jotain ehkä pientä kiharaa tms. Kampauksen saisi tehdä vaikkapa aamulla ennen juhlia. Tykkäisin kerrankin saada kunnollisen kampauksen juhliin, joka kestää, eikä aina jotain itse väännettyä onnetonta.

edit. Staili on tosiaan ollut mullakin ekana mielessä tämän suhteen.

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Lähetetty: 26 Syys 2008, 14:04
Kirjoittaja Surrur
babei kirjoitti: Marille vaan on melko vaikea saada aikaa ainakaan lyhyellä varoitusajalla, hän on varmaan Friikeistä suosituin. Kaikki kolme kyllä ovat olleet hyviä, Heidin persoonasta en ehkä niin hirveästi tykännyt, kun hän oli aika hiljainen ja jopa vähän kireän oloinen. Seuraavan kerran menenkin testaamaan Reettaa, hänestä olen kuullut paljon positiivista kommenttia.
Reetalle kannattaa kans varata tosi ajoissa aika, se on usein ihan täyteen buukattu :P Mä oon ajatellut et se ois kaikkein suosituin, ainakin ite oon joutunut varaamaan aikaa tyyliin viikkoja ennen! Oon HF:llä käynyt Reetalla ja Johannalla, ja molemmista tykkäsin. Ehkä jos haluan omia ideoita kampaajalta, menisin ennemmin Reetalle, jos taas kampaajan joka noudattaa tarkasti mun visiota, menisin Johannalle.
Yleisesti HF on musta tosi kiva paikka, mut hirmu kallis :-\ Varsinkin pelkässä hiustenleikkuussa sen huomaa, oon tainnutkin täällä jo katkeroitua siitä miten multa kynytettiin opiskelija-alennuksen jälkeen 35e 30min kestäneestä latvojen tasauksesta, kun kattohinta leikkaukselle (60min) on 37e >:(

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Lähetetty: 01 Loka 2008, 20:04
Kirjoittaja kuku
Zubi kirjoitti:
kuku kirjoitti: ketä suositelette Hiusfriikin työntekijöistä?
Minusta kaikki ovat tuolla hyviä, mutta Johanna on mun suosikki.
Mä kävin eilen Johannalla, kun sinne sain ajan :---D Leikkautin otsiksen, ja tuli hyvä!

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Lähetetty: 08 Loka 2008, 20:54
Kirjoittaja Maralie
Missä Jyväskylässä uskaltaisi käydä vaalentamassa hiuksiansa? Tarkoituksena olisi saada mahdollisimman vaalea ja todella tuhkainen väri, ja pelkään että tulee keltainen. Eihän tuo tuhkainen sävy kauan pysy, mutta mistä saisi pysyvimmän? Davinesin värejä kehuttiin, toimivatko ne myös vaalennuksessa?

Edittiä: Onko kenellään kokemuksia Voionmaankadulla sijaitsevasta Peicco-kampaamosta? Parilla foorumilla on kehuttu, ja nettisivutkin näyttivät suht lupaavilta. Myyvät ilmeisesti L'anzaa, joten voisi olla tasokaskin.

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Lähetetty: 04 Marras 2008, 12:24
Kirjoittaja Katjes
Mikäs kampaamo on siinä kolmikulman aukiolla? Ikkunasta katsoen näyttää pieneltä, mutta viihtyisältä paikalta.

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Lähetetty: 04 Marras 2008, 12:31
Kirjoittaja Katjes
^Joo, se se varmasti on. Onko kenelläkään kokemuksia?

Keksin just, että mun on päästävä tänään kampaajalle. Mistäköhän sais näin lyhyellä varoitusajalla ajan.

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Lähetetty: 04 Marras 2008, 21:28
Kirjoittaja kuku
Voi että se Kolmikulman Röd Tukka & Reikä... Kävin siellä lävistyskoruja kyselemässä (sori vähän OT) ja
hais kauheelle tupakalle ja oli epäkohteliaita jne, kaikki työntekijät suunnilleen keräänty mun ympärille, ihanku ei ennen asiakasta ois nähny.  ;D  Tonne en kyllä ikinä menis hiuksia leikkauttamaan.

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Lähetetty: 09 Marras 2008, 15:14
Kirjoittaja kookos
Ite just tykkään käydä Röd:issä, siellä se toinen omistaja (ymmärtääkseni) on vähän epäkohtelias..tai ei ehkä epäkohtelias, mutta semmonen töksö..mutta se toinen, joka multa leikkailee aina, on tosi mukava. Ja siellä käy tosi paljon asiakkaita ;D Ainoa vaan, et vois hieman isompi tila olla. Ite tykkään siellä, et ensimmäisestä kerrasta lähtien ku oon käyny, niin on heti palvelua tulossa. Joissaki paikoissa tuntuu, ettei sitä tuu tai sitten joutuu odotteleen pitempään, mikä ei sovi meikäläiselle sitten yhtään. En tykkää ootella yhtää palvelua.

Sit kolmikulman lähellä on toinen semmonen pienempi kampaamo, en musita sen nimeä, mut samassa on semmonen vaatekauppa. Siitä en oikee tykänny, mut kävinki siel nopeesti kerran ku oli pakko heti päästä kampaajalle. Joskus kävin myös matkakeskuksen lähellä olevassa paikassa, se oli joku sakset tai fix tai en oikee tiiä..ihan melkee vastapäätä (lähellä on myös reporanka-eläinliike ym). Siel oli ihan hyvä otsisleikkaus, mutta...huomasin vasta kotona, ettei se kyllä leikannu sitä mallia mitä pyysin. Eli sen takia en menny toista kertaa, koska en tykkää et sooloillaan kyselemättä..varsinki ku se toinen malli tosiaan sopii mulle paremmin. Muissa sit en ookkaan käyny, tykkään tossa Rödissä käydä Emmillä.

Mulla merkitsee paljo nse, että miten se tyyppi pesee tukan ;D Jos se on esmmosta pliisua hiusten siirtelyä puolelta toiselle ja hiustuotteet ei vaikuta hyviltä, niin en mee toiste. Lisäksi jos ei tuu minkään sortin päähierontaa mukana, niin en mee toista kertaa :) Toinen on kans se, et en rupee ootteleen esim 2vko kampaaja-aikaa, koska sit ärsyttää jos se pitää perua ja sitten taas ei voi saada aikaa sillee hätäseen..mulla jää aina viime tippaan kaikkiin juhliinki ne tukanleikkuut ym.

Kannattaa tosiaan ottaa se ittee miellyttävän kampaajan nimi selville, Oulussa asuessani kävin isommalla ketjulla ja mulla monesti oli eri kampaajat..ei se mitään, mutta ykso li sellanen rasittava tyyppi etten oikeesti voinu sietää sitä. Ja se on sentääs aika harvinaista, ettei voi sietää jotain kampaajaa, jota ei kuitenkaan kovin pitkää yhen session aikana tartte kestää (jos vaik leikkauttaa vaan). OT:ksi kyllä meni.

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Lähetetty: 11 Marras 2008, 16:25
Kirjoittaja naanna
Torikeskuksen Sariko testattu. Kampaajana toimi itse omistaja Sari.
Kokemus oli kaikin puolin ihan jees. Kampaaja oli todella mukava tyyppi, kuunteli tarkkaan mun ohjeita ja varmisti aina, ennenkuin leikkasi.
Se oli ehkä hieman hassua, että tukkaa ei pesty ennen leikkausta ollenkaan. Toisaalta, eipä se pesua kaivannutkaan, kun edellisenä iltana olin pessyt.
Hiusten käsittely oli välillä melko kovakaouraista, mutta leikkausjälkeen olen tyytyväinen. Leikkaamisen suhteen kampaaja vaikutti erittäin ammattitaitoiselta.
Hintaa pelkälle leikkauskelle opiskelija-alella tuli 21€, mikä on mun mielestä Jyväskylän keskustan kampaamolle melko edullista. Luulenpa, että menen tänne toistekin.  :)

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Lähetetty: 13 Marras 2008, 12:03
Kirjoittaja kookos
Joo, mulla taittaa Rödis maksaa 33e, mut oon tottunu siihen hintaan ku oon muillaki siitä maksanu. Mut se hiustenpesuki siinä maksaa toki, ymmärtääkseni. Niin ja no tietysti vaikuttaa, et onko minkä tyylinen se leikkaus..muutosleikkaus vai tasausta tms. Ite tykkään, että se tukka pestään, ku se on mukavan tuntosta ja ne putilot tuoksuu kivalle :)

Ootteko jklssä käyneet missään näissä hiustentehohoitojutuissa tai päähieronnassa (ja tää päähieronta jossain kampaamossa, ku en ite viiti mennä mihkää hämyseen hierontapaikkaan ;D)? Ois kiva tietää vähä hintoja ja laatua.

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Lähetetty: 13 Marras 2008, 16:02
Kirjoittaja Rory
^Tehohoidossa kävin syyskuussa Korpisen kampaajakoulussa, suosittelen kyllä. Oli ihana hieronta ja hoito teki hiukset pehmoisiksi. Maksoi muistaakseni 20e.

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Lähetetty: 14 Marras 2008, 20:38
Kirjoittaja naanna
^^Tuolla Sarikossa hinta on sama pesun kanssa tai ilman. Pesu ei siis siellä maksa ekstraa. Ilman opiskelija-alea leikkaus on 24€. Mulla leikattiin siis kuivia latvoja muutama sentti, tasattiin kerrostuksia ja muotoiltiin otsis uudelleen.

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Lähetetty: 19 Marras 2008, 15:37
Kirjoittaja kookos
Pitääpä kokeilla noita tehohoitoja, varsinkin jos ja kun letti alkaa kasvamaan. En oo koskaan tajunnu käydä tuollaisissa. Sen verran ajattelin, että ens kerralla kun yrittää tulla migreeni, niin mahd mukaan tuolaliseen..tai sen jälkeen. Mulla nimettäin on päänahka niin kiree sen jälkee viikonkin, että huhhuh. Ei uskois. Toisaalta nuo tuoksut ei välttis tee silloin hyvää;)

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Lähetetty: 08 Joulu 2008, 16:42
Kirjoittaja zubi
^ Välihuomautus: En ole koskaan ajatellut, etteikö kampaajista voisi tukkafoorumilla puhua ihan nimellä, jos positiivista/neutraalia kommenttia laittaa. Löytyväthän heidän nimensä nettisivuiltakin. :)

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Lähetetty: 09 Joulu 2008, 18:02
Kirjoittaja Riina
Kävin ottamassa juhlakampauksen stailissa. Lopputulos oli nätti ja kestävä, mutta muuten... >:(

Ensinnäkin kampaajaneiti alkoi heti kättelyssä valittaa, kuinka hänellä on huono olo raskautensa takia ja kaikki muukin tuntui hänestä olevan huonosti. Toisekseen kampaajallani oli aivan mahdoton flunssa ja oikein räkäinen yskä. Oli kiva kuunnella ja katsella käteensä yskimistä ihan koko ajan. Koko ajan sama juttu: ensin hän yski käteensä ja sitten taas jatkamaan kampaukseni tekemistä, ilman mitään käsien pyyhkimistä! Olisi yskinyt edes nenäliinaan tai pyyhkinyt kätensä.

Hiusten käsittely oli kovakouraista repimistä. Lämpösuojaksi riitti yksi suihkaus hiusten päälle ja sitten vain suoristamaan!

Kiitokseksi kaikesta sain samanlaisen räkätäudin ja yskän.

Saatan vielä ymmärtää sen, että ihan pienestä ei jäädä kotiin sairauslomalle, mutta tuollainen jatkuva räkiminen, anteeksi vaan, tuntuu kuvottavalta.

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Lähetetty: 10 Joulu 2008, 00:05
Kirjoittaja nancy
lynx kirjoitti: Hiusfriikkiin on tullut 3 uutta kampaajaa. Emmu, Essi ja Katri ilmeisemmin nimeltään. Onko kellään kokemuksia? Argh, tekee pahaa oikeiden ihmisten nimillä jutustella täällä, mutta enpä oikein muualtakaan tätä tietoa saa... Aikoja jokatapauksessa nyt hyvin tarjolla uusien naamojen ansiosta.
Mä kävin Emmulla vähän aikaa sitten ja tykkäsin ihan älyttömästi! Värin suhteen annoin suunnilleen vapaat kädet, punaista ja mustaa halusin. Tuli tosi kiva lopputulos, ei ihan perustylsiä raitoja.

Sitä myös arvostin kovin, kun neuvoi muotoiluvinkkejä Tigin tuotteilla, kun kerroin, että minulla on niitä useita. Ei siis pakkomyynyt Davinesia minulle. Ostin kyllä yhen sampoon kokeiluun  ;) Emmu on ollut aiemmin Korpisella töissä, joten Tigi-asiat olivat hallussa. Muutenkin oli tosi huomaavainen, jutteli luontevasti tukkajuttuja ja sen semmoista, mutta osasi myös olla hiljaa, kun olin lehteen syventyneenä. Suosittelen kyllä. Ja se oli vielä ihanaa, kun kerroin kasvattavani hiuksia, niin ei edes kysynyt paljon otetaan, vaan otti oikeesti vähän latvoista ja muotoa leikkasi kysyen ensin. Pelotti ihan hulluna, et lähtee se 10 cm tukkaa kampaamoreissulla. Oikein miellyttävä kokemus kaiken kaikkiaan. Hierova tuoli pesu paikalla oli ihan hassu  ;D

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Lähetetty: 03 Helmi 2009, 10:49
Kirjoittaja Katjes
Raportoinpa vihdoin oman kokemuksen Ykkösiltä. Aikaa tuosta käynnistä on kulunut jo pari-kolme kuukautta.

Ensinnäkin oli virhe mennä ilman selkeää suunnitelmaa. Halusin kovasti muutosta, jotain uutta, mutta kampaaja ei jaksanut/ehtinyt/halunnut paneutua asiaan, vaan päätti valita helpoimman reitin: laitetaan väri ja raitaa. Okei, sopihan se minulle. Olin halunnutkin hiuksistani enemmän moniväriset. Yritin selittää jotain pehmeistä sävyistä, beigeistä radoista, ja siitä, että pohjaväri ei saisi muuttua kuitenkaan tummemmaksi.

Lopulta sain kuitenkin tavallisen viileän ruskean (kyllä, aiempaa tummemman) tukan, ohuilla blondatuilla raidoilla! Ei siinä muuten mitään, mutta itse en yhtään tykkää tuollaisesta väristä. Selvästi silmiinpistävistä valkoista raidoista ruskeassa tukassa.

Kokemuksesta teki vielä inhottavamman se, että kampaaja pahoinpiteli pitkiä hiuksiani aika roimasti. Raidat olivat vetäneet hiuksia solmuun ja kampaaja ratkaisi tilanteen repimällä oikein kunnolla. Koko föönaus meni hiuksia repiessä, niin että välillä sattui (vaikka olen yleensä kovanahkainen). Ei siis mitään kerroksittaista föönausta (vaikka tukkani on pitkä ja paksu) tai hienovaraista hiusten selvittelyä, vaan harjaa vaan läpi koko tukasta kerta toisensa jälkeen.

Yksi murheenkryyni, jonka takia kampaajan varasin, oli etuhiukset. Olisin halunnut ammattilaisen tukea ja neuvoja siitä, millaiset sopisivat ja miten ne voi leikata, tai miten niitä voi pitää. Koska en osannut heti antaa suoraa vastausta siihen, mitä etuhiuksille tehdään, ne jätettiin vai yksinkertaisesti täysin koskemattomiksi. Siinähän nuo tököttävät silmillä edelleen.

Itse en mene enää Ykkösille tuon kokemuksen jälkeen. Kuitenkin tuossakin paikassa on kampaajia todella monta, eikä yhden ammattitaidottomuutta voi koko puljuun yleistää. Saiko täällä edes antaa negatiivista palautetta?

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Lähetetty: 17 Maalis 2009, 16:35
Kirjoittaja purppura
Tämä ei varsinaisesti ole vielä ajankohtaista, sillä olen aivan liian hukassa hiusteni kanssa, mutta kun kysymys on mielessä pyörinyt niin...  ;)
Eli siis, mitä/ketä kampaamoa/kampaajaa suosittelisitte jyväskylän keskustasta jos mieli tekisi antaa kampaajalle lähes vapaat kädet lyhyiden hiusten leikkauksessa. Hiuksissa pidän rennosta ja klassisesta tyylistä, siitä ettei hiuksia tarvitse asetella tietyllä tavalla, jotta ne näyttäisivät hyviltä. Vieraana pidän graafisuutta ja sellaista hiusten suurta hapsutusta, mitä monet kampaamot tuntuvat tällä hetkellä suosivan. Missä siis teidän mielestänne kampaajalla olisi tarpeeksi silmää nähdä asiakkaalleen sopiva malli ja rohkeutta kokeilla muutakin kuin sitä graafisuutta?  8)

Edit. Ja jos hintarajaa taas esittäisin, niin 35e leikkauksesta on lopullinen raja.  :D

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Lähetetty: 08 Huhti 2009, 16:57
Kirjoittaja kuku
Tänään olin Hiusfriikissä, kampaajana Emmu :) Tämä oli varmaan ensimmäinen "oikea" kampaamokäynti, sillä viimeksi kun kävin kampaajalla, niin kävin AO:lla (opiskelijat tekee halvemmalla). Tällainen kokemus:

Kun kampaaja aloitti hiusten harjaamisen, niin sanoi että mulla on paksu tukka, vau! :D Tukasta löytyi muutamia takkuja ja sitten hiusten pesuille. Hierovat tuolit oli tosi jännät, mutta mukavat! Tuotteet tuoksuivat hyvälle. Sen jälkeen leikattiin, ja kampaaja (Emmu) tiesi todella hyvin mitä haluan! :) Leikattiin jonkun verran, laitettiin kuumuussuojaa (?) tms, föönattiin ja leikattiin lisää. Ja tulos? Aivan ihana! Rakastan tätä; otsatukka tasan sopivan pituinen ja hiukan kaareva + kevyt. Hiukset ovat ihanan kevyet, kiiltävät, pehmeät, sopivasti kerrostetut.. ihanat :-* Hintaa tuli opiskelija-alennuksen kanssa 37€, joka on mielestäni hyvä hinta.

Kiitos todella paljon Emmulle :-* Menen ehdottomasti uudelleen.

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Lähetetty: 16 Huhti 2009, 22:06
Kirjoittaja purppura
Aiempaa viestiäni tarkentaen. Kokemuksia kampaamo Minna sta vapaudenkadulla? Netissä pyöräilyn jälkeen tuo jäi mieleen muutaman hyvän kommentin ja edullisten hintojen vuoksi. Osaisiko joku täällä sanoa onko jompikumpi naisista erityisesti parempi lyhyiden hiusten kanssa? Ja kun ajatuksenani olisi mennä yhden kuvan kanssa ja pyytää sen pohjalta muokkaamaan omaan pituuteeni ja kasvojeni malliin sopiva leikkaus niin onko mielestänne sellaiseen oikea paikka?  :)

Toisena olen myös miettinyt Hiusfriikkiä ja siitäkin mielelläni ottaisin kokemuksia. Erityisesti suosituksia siitä kuka sattuisi olemaan taitavin lyhyiden hiusten leikkaamisessa.:)

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Lähetetty: 17 Huhti 2009, 15:25
Kirjoittaja Rory
^En osaa noista sanoa mitään mutta mun kaveri kehuu kauheena Torikeskuksen kolmannen kerroksen kampaamoa. Se on siellä ihan ylimmässä kerroksessa. Hän on käynyt siellä monesti ja kävi just tällä viikolla leikkauttamassa mallinmuutosleikkauksen ja upea tuli.

Itse kävin taasen Korpisen kampaamokoulussa ja voin kyllä suositella sitä edelleen. Oikein hyvä tuli väristä ja tasauksesta.

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Lähetetty: 17 Huhti 2009, 19:02
Kirjoittaja naanna
^Tuo Torikeskuksen kolmannen kerroksen kampaamo on varmaankin Sariko. Mullakin on nyt 2 käyntikertaa tuossa kampaamossa takana ja käyntejä on varmasti tulossa lisääkin. Paikassa on todella kohtuullinen hintataso (leikkaus 21€ opiskelija-alella) ja molemmat kampaajat on todella mukavia ja ammattitaitoisia. Annoin viimeksi kampaajalle vapaat kädet ja sain todella kiva leikkauksen. Oikeastaan paremman, kuin itse olisin osannut toivoa.
Taisin vihdoinkin löytää itselleni sen vakkari-kampaamon viiden vuoden etsimisen jälkeen!  :)

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Lähetetty: 18 Huhti 2009, 11:48
Kirjoittaja purppura
^Kiitos vinkeistänne, täytyykin ensiksi kokeilla varata aikaa tuonne. Kuulostaa hyvältä paikalta eikä ole hinnoilla pilattu.  :) Korpisen koulua kanssa mietin, mutta tällä hetkellä toivon kampaajalta suoria neuvoja, koska olen niin pihalla hiusteni kanssa niin joku toinen kerta. Kerran olenkin käynyt tuolla ja kyllä kiva lopputulos tuli.  :)

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Lähetetty: 27 Touko 2009, 19:32
Kirjoittaja kuku
Tänään olin Hiusfriikin Essillä hiustenleikkuussa. Halusin n.4-5cm pituutta pois (+kerroksia) ja otsista lyhyemmäksi ja kaarevammaksi. Pestiin hiukset ja Essi alkoi leikata hiuksia kun ne olivat märät, ihmettelin vähän sitä, koska yleensä hiukset on leikattu vasta kuivina. No, sitten föönattiin ja leikattiin otsatukka ja veitsellä hieman ohennettiin latvoja. Tulos oli aivan ihana! :o Täydellinen otsatukka, ihanan rikottu ja hyvin leikattu juuri sopivan pituinen tukka :l

Kiitoksia Essille :T

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Lähetetty: 24 Heinä 2009, 12:26
Kirjoittaja .mansikka.
Onkohan Jyväskylässä mitään kampaajaa missä saisi hiuksiin pinkin/violetin palkkiraidan? Vissiin se Johannas hius design ainakin, mutta onko muita? Käytetäänkö missään noita  ns. shokkivärejä?

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Lähetetty: 29 Heinä 2009, 18:38
Kirjoittaja Moonflower
Mä sain tänään tylyä palvelua Divianissa, kun kävin kyselemässä juhlakampauksista. Jo ihan alkuun homma lähti käyntiin oudosti, kun sisään tullessani mua ei edes tervehditty, tuijotettiin vain. Pääsin kuitenkin juttelemaan kampaajalle, ja kun sanoin etten tykkää tiukoista nutturoista, hän tiuskahti että "eihän sellaisia nyt enää tehdäkään!" Jaha, vai niin. Yritin sitten kysellä hintahaarukkaa sellaiselle rennon ilmavalle, mahdollisesti vain osittain kiinni olevalle kampaukselle, johon tämä asiakaspalvelun helmi sanoi, että ihan mahdoton sanoa kun en kerran tarkemmin tiedä mitä haluan. Ja jos juhlapäivästä tulee sateinen, niin siitä saattaa tulla sitten lisähintaa. Joo-o, no tarkkaa kuvausta mulla ei toki ollut, mutta siihen olisin toivonut vaikka vinkkejä siltä kampaajalta. Ehkä mä printtaan kuvan toivekampauksestani ja painelen naapurikampaamoon - tuonne mä en nimittäin tahdo rahojani viedä.

Onko kellään juureksista vinkkejä hyvistä kampauksentekijöistä? Niistä ei olla pahemmin taittu tässäkään ketjussa puhua  :)

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Lähetetty: 29 Heinä 2009, 20:50
Kirjoittaja naanna
Täytyy hieman perua kehujani tuosta Sarikosta. Kävin siellä (kampaajan nimeä en muista, mutta omistaja Sari se ei ollut) pari päivää sitten ihan perus latvojen/otsiksen tasauksessa ja lähdin kampaamosta hiukset 5cm lyhyempinä (puhetta oli yhdestä) ja tukka vahvasti kerrostettuna, niin että n.10 cm latvoista oli todella ohutta lirua. Lähtiessäni en vielä täysin tajunnut vahinkoa, koska olin pitänyt tukkaa kiinni sykeröllä sen päivää ja tukkaa ei koskaan käsittelyn aikana pesty tai muotoiltu. Huomasin kyllä, että pituudeata lähti hieman liikaa, kun haroin tukkaa takasin kiinni lähtiessäni (koska tukkahan oli siis sillonkin vielä täysin laittamaton), mutta en sillon pitänyt sitä niin isona asiana. Kerrostusten "huonouden" huomasin vasta seuraavana päivänä, kun yritin itse alkaa muotoilemaan tukkaa. Tukka oli niin kamala, että marsiin tänäään Hiusfriikkiin korjaamaan vahingot.

Hiusfriikissä kävin Essillä ja hänenkin mielestään tukka oli huonosti leikattu. Essi ymmärsi mun harmitukseni ja yhdessä keskusteltiin eri vaihtoehdoista, mitä tukan pelastamiseksi olisi tehtävissä. Tuloksena mulla on nyt sitten leukamittainen polkka, joka lyhenee niskaan. Malli on kyllä erittäin kiva ja hyvin leikattu, mutta harmittaa se pitkään kasvatetun pituuden menetys kuitenkin.  Kampaaja oli mukavan rento, hiusten käsittely oli hellävaraista ja ammattitaito muutenkin kohdallaan. Hiusfriikki oli kuitenkin niin positiivinen kokemus, että varmasti tulen asioimaan siellä jatkossakin.

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Lähetetty: 05 Syys 2009, 17:44
Kirjoittaja naanna
^^Ja millanen hintataso tuolla on?

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Lähetetty: 07 Syys 2009, 22:33
Kirjoittaja .mansikka.
Mä kävin varaamassa ajan Highliteen, saas nähdä mitä tulee..

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Lähetetty: 10 Syys 2009, 13:25
Kirjoittaja Rory
Mä kävin Korpisen koululla hiusten tasauksessa ja tehohoidossa. Hyvä tuli ja tykkäsin, etenkin päähieronta on ihanaa :) Taidan käydä tuolla jatkossakin, en normikampaamossa ole käynytkään varmaan vuosiin, jos ei alkukesäistä permanentin ottoa lasketa (ja senkin teki osittain harjoittelija, joten oli halvempaa). Nuo hinnat on vaan niin sopivat mun budjetille...

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Lähetetty: 11 Tammi 2010, 21:37
Kirjoittaja naanna
Päätin tänään klo 15, että ihanjustnytheti pitää päästä kampaajalle. Pyörin ympäri keskustaa etsimässä vapaita aikoja ja viimein Stailista tärppäsi. Kokemukseen olen kaikin puolin tyytyväinen. Kampaaja oli mukava, ymmärsi mitä olin hakemassa ja tarjosi hyviä parannusideoita. Leikkaus sujui oikein mukavasti, päähieronta oli iiiiihana, muotoilussa käytettiin Tigiä ja lopputulos on aivan mahtava. En olis uskonut, että tästä kasvatusvaiheessa olevasta harakanpesästä saa näinkin esittelykelpoisen. Pieni miinus tulee korkeahkosta hinnasta, vaikka opiskelijakortilla saikin siitä 10% pois. Mielellään kuitenkin maksoin hyvästä kokemuksesta ja mieluisesta lopputuloksesta hieman ekstraa.

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Lähetetty: 11 Tammi 2010, 23:49
Kirjoittaja -Mansikka_
Kampaamo sininen ja Henna niminen kampaaja on paras!
Eka kerta kun kukaan kuuntelee tarkkaan mitä tehdään ja mitä ei missään nimessä tehdä.
Leikkaa vain sovitun verran pois eikä niin kuin muut että leikataan liikaa kerroksia liikaa pituutta pois yms.
Pelkkä hyvää sanottavaa.
Eka kampaaja joka osasi kyniä otsiksen juuri niin kuin haluan ja pesi minun päälle sopivilla aineilla+kunnon tehohoitsikka,ei repiny hiuksia väkisin auki märkänä ja laittoi reilusti jätettävää hoitsikka (kysyi vielä mitä hoitsikka haluan).
:ts :ts :ts

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Lähetetty: 03 Helmi 2010, 07:22
Kirjoittaja Laurainen
Haulla ei löytynyt kommentteja KS-tiimistä, kenelläkään sieltä kokemuksia?
Se sijaitsee siinä katseen ja soppabaarin välissä, hinnat näytti ainakin olevan kohdallaan.

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Lähetetty: 18 Helmi 2010, 16:31
Kirjoittaja usagi
Olen ilmeisesti menossa Hius-parkkiin huomenna. Rupesi vain mietityttämään , että mitä eroa on parturihiustenleikkauksella ja kampaajahiustenleikkauksella? Ilmeisesti n.10 e mutta noin niinku muuten  ;D. Kun tuon kampaamon nettisivuilla hiustenleikkauspalvelut oli esitelty juurikin noilla nimikkeillä.
Omalle tukalleni pitäisi tehdä -jotain-, en ole varma mitä, toivoisin saavani molemmat puolet melko symmetrisiksi mtä ne eivät nyt ole ja niin että hiukset laskeutuisivat kauniisti.


Kävin passikuvassa ja hiukset näytti niin pahoilta siinä että kävin kysymässä vapaita aikoja kön ovessa oli semmonen lappu että vapaita aikoja...en mä muuten saa ikinä mentyä parturille jos en mene tolleen yhtäkkiä ;D .Huomiseksi siis sain ajan, pitänee katsella hiusmalleja vähän.

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Lähetetty: 19 Helmi 2010, 22:53
Kirjoittaja usagi
^Sitä itekkin aatteelin, mut sitten ne varmaan luokitteli mut transuksi siellä kun hinta oli noiden kahden väliltä. Öh, anteeksi myöhäisillan huonosta vitsistä. En halunnut hiustenpesua (niskaan sattuu se altaaseen taivuttaminen) niin ehkä se johtui siitä.
Tuli ainakin kivat hiukset.Tykkään ihan simona, varmaan ensimmäinen kerta kun hiustenleikkausen jälkeen en ole epätoivoinen kun hiukset on niiin lyhyet  ;D. En ees sanonu, et yritän kasvattaa tai antanut mitään kuvaa, mutta ei siellä sitten leikattukaan se enempää kuin pyysin (puoli senttiä oli tosiaan puoli senttiä) eikä kevennelty liian rankalla kädellä vaan tosi nätisti. Tykkäsin, ja menen varmaan uudestaan (sitten vuoden päästä taas...).

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Lähetetty: 04 Loka 2010, 19:38
Kirjoittaja Mermaid
Onko kukaan käyny vielä täällä http://www.kampaamogaala.fi/ ?
Mun luottokampaaja Hiusfriikistä oli siirtynyt tonne, ja vähän kiinostaa, että millanen paikka tuo mahtaa olla.

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Lähetetty: 09 Loka 2010, 15:01
Kirjoittaja Rory
Kävin Jyväskeskuksessa sijaitsevassa suht uudessa Unik-kampaamossa ja tykkäsin. Kampaaja oli mukava ja osaava. Leikkautin pitkän tukan polkaksi eli oli isosta muutoksesta kyse. Menen varmasti uudelleenkin.

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Lähetetty: 11 Loka 2010, 13:08
Kirjoittaja hairyfairy
Mermaid kirjoitti: Onko kukaan käyny vielä täällä http://www.kampaamogaala.fi/ ?
Mun luottokampaaja Hiusfriikistä oli siirtynyt tonne, ja vähän kiinostaa, että millanen paikka tuo mahtaa olla.
No ei kai paikalla väliä ole, jos kampaaja on tuttu?  ;)

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Lähetetty: 11 Loka 2010, 19:05
Kirjoittaja Mermaid
No kyllä mulla ainakin kampaamon valintaan kampaajan lisäksi vaikuttaa kampaamon yleinen ilme ja ilmapiiri. Friikissä esim. oli pesupaikalla ne ihanat hierovat tuolit.

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Lähetetty: 26 Joulu 2010, 13:08
Kirjoittaja hairyfairy
Mulla ei vaikuta ulkoiset jutut kovinkaan paljoa, jos kampaaja on taitava..Ja tuskin kuitenkaan taitavat ja osaavat tyypit missään p*skaluukussa kuitenkaan työskentelee  ;D
Päinvastoin, vaikka olis mitkä luxustuolit ja muut vermeet, mutta kampaaja kädetön tumpelo, niin tuskin siihen liikkeeseen menisin.

Mutta.. haluttas taas saada jotain uutta hiuksiin ja siksipä kuulisin mielelläni viimeisimpiä ja uusimpia kampaajakokemuksianne  :) Ei mulla sitä "omaa" kampaajaa ole vielä edes löytynyt, joten olen vähän tällainen paikasta toiseen hyppijä...  ;D Puolipitkiin hiuksiin pitäisi saada piristystä, muutakin kuin latvojen tasaus  >:D

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Lähetetty: 09 Joulu 2011, 13:23
Kirjoittaja Miia
Löysin haulla vain yhden kommentin Jyväskyläläisestä Unik -kampaamosta. Varasin itse ajan ensi viikolle Unikin Emilialle. *poistettu pohdintoja*

Edit. Kävin tänään Unikin Emilialla ja oli mukava kampaaja ja sain semmoisen tukan kuin halusinkin :) Muutenkin kampaamo vaikutti tyylikkäältä ja tilat olivat viihtyisät. Menen varmasti toistekin. Yleensä kampaajien kanssa on tuntunut siltä, että äkkiä homma valmiiksi ja seuraava asiakas sisään, mutta tuolla kyllä katsottiin tarkasti että joka suortuva on kohdillaan. Oon oikein tyytyväinen :)

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Lähetetty: 10 Joulu 2011, 12:50
Kirjoittaja hairyfairy
Erään toisen keskustelupalstan Jkl:n kampaamot -keskustelussa ei ole kyllä ylistäviä sanoja Unikista ollut...

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Lähetetty: 12 Touko 2012, 21:22
Kirjoittaja Constantine
Missä Jyväskylässä saisi hinta-laatusuhteeltaan parhaat hiustenpidennykset?

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Lähetetty: 26 Heinä 2012, 14:06
Kirjoittaja hairyfairy
Haloo Jyväskylä! Ettekö enää käy kampaajalla lainkaan, kun ketju on niin hiljainen?!  >:D

Kukaan käynyt suht uudessa paikassa nimeltä Lumo?

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Lähetetty: 08 Loka 2012, 19:22
Kirjoittaja ddiudiu
Luin keskustelua, mut en kyllä huomannu tai oon supersokee, että mikä olis hyvä kampaamo tekee pidennyksiä? Siis mulla olis valmiina sinetit, mutta jonkun pitäis pistää ne. Ja ettei nyt ihan miljoonia maksa tai pistän kaverin harjottelee niitten tekoo :D

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Lähetetty: 11 Heinä 2013, 14:07
Kirjoittaja Rory
Emilialla minäkin kävin Unikissa mutta nyt hän on vaihtanut kampaamoa. En ole aikoihin käynyt JKL:ssä kampaajalla muuten kuin viime syksynä kun sain synttärilahjaksi lahjakortin yhteen paikkaan joten suositukset kiinnostavat. Emilialle tosin voisin mennä uudelleenkin :)

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Lähetetty: 20 Heinä 2013, 23:14
Kirjoittaja Marie Corelli
Minä kävin HiusFriikissä, mikä vaikutti hyvältä paikalta, mutta oli kallis. Pyysin vain hieman siistimistä, koska kasvatan hiuksia. Lähinnä vain huonoja latvoja leikattiin.

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Lähetetty: 22 Elo 2013, 11:37
Kirjoittaja pörrö
Tietääkö kukaan Jyväskylästä kampaajaa/parturia, kuka osaisi leikata luonnonkiharat hiukset.
Mulla on hiukan olkapäiden alle ylettyvä, tosi pörröinen kuontalo. Olen pitänyt melkein aina kiinni, kun muuten on sellainen spanielinkorvalook, mutta kai tästäkin jotenkin voisi esiintymiskelpoisen kunnon leikkauksella saada. :-\

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Lähetetty: 09 Loka 2013, 21:22
Kirjoittaja purppura
Onko kukaan testannut yläkaupungin suunnalla sijaitsevaa Parturi-Kampaamo Monsieur Pekkaa?

Nettisivuja yrityksellä ei taida olla, mutta ohimennen kampaamo näytti sisältä mukavan nostalgiselta paikalta. Hiusten muotoonleikkaus näyttäisi olevan kohtuuhintainen, mutta miten taittuu erilaiset leikkaukset?  Oma tukkani on kyllä niin kovin perus keskimittainen ja tasapitkä reuhka, eikä muutoskaan olisi suuri. Haluaisin tähän kuitenkin jotain eloa kerrostuksin ja ehkä vähän jotain näkemysta kampaajankin puolelta, siitä miten hiuksiani tulisi kerrostaa. Kerrostuksesta huolimatta haluan, että hiukseni tuntuvat edes jotenkin paksuhkoilta.  :D

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Lähetetty: 15 Loka 2013, 14:03
Kirjoittaja Rory
Mulla on luonnonkihara tukka. Kävin ekan kerran vuoteen kampaajalla ja nyt menin jälleen Korpisen kampaamokouluun asema-aukiolle. Hiustentasaus oli ja tyytyväinen olen. maksoi vaan 15e. Samalle kampaajalle menen sinne ens viikolla raitojen laittoon.

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Lähetetty: 15 Loka 2013, 21:40
Kirjoittaja purppura
^ Minulla on muutamien kokemusten perusteella ollut vähän kaksijakoiset kokemukset Korpisesta, mutta koulun puoleiset hinnat ovat kyllä kohtuulliset. Jos et Rory näin suoraan ketjussa viitsi vinkata kampaajaasi nimeä, niin haluaisitko mahdollisesti vinkata siitä yksärillä?  :) Kuulisin mielelläni suosituksia tuosta oppilaspuolesta, koska tuota olen itsekin miettinyt yhtenä vaihtoehtona. Nämä hiukset kaipaisivat jotain, jo vuoden kampaajakäynnin jälkeen.  :D

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Lähetetty: 19 Loka 2013, 14:20
Kirjoittaja Rory
purppura, laitoin sulle yksityisviestillä kampaajan nimen  :)

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Lähetetty: 20 Loka 2013, 18:02
Kirjoittaja muutettu
Löytyykö jyväskyläläisiltä kokemusta Loihtimo Kujusta? Minulla on sinne viikon päähän aika Elumen-värjäykseen. Sivujen ja somen perusteella vaikuttavat oikein päteviltä, mutta toki haluan asialle vielä juuresvarmistuksen mikäli mahdollista. ;)

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Lähetetty: 12 Marras 2013, 18:37
Kirjoittaja maijastiina
pörrö kirjoitti: Tietääkö kukaan Jyväskylästä kampaajaa/parturia, kuka osaisi leikata luonnonkiharat hiukset.
Mulla on hiukan olkapäiden alle ylettyvä, tosi pörröinen kuontalo. Olen pitänyt melkein aina kiinni, kun muuten on sellainen spanielinkorvalook, mutta kai tästäkin jotenkin voisi esiintymiskelpoisen kunnon leikkauksella saada. :-\
Itse olen käynyt muutamaan kertaan Hiusfriikin Marilla, jolla itselläänkin on luonnonkiharat hiukset. Omat hiukseni ovat pitkät, paksut ja kihartuvat korkkiruuveille. Mari osasi leikata, föönata ja laittaa hiukset oman makuni mukaan (kerrostus, kuivaus diffuuserilla ja kiharoiden puristelu esiin muotoilutuotteilla). Sain myös ihan fiksuja neuvoja luonnonkiharan hoitoon. Turhalta juoruilulta ja säälöpinältä sai olla rauhassa. Plussaa Davines-sarjasta, tee- ja suklaakarkkitarjoilusta ja siististä ympäristöstä. Vuosi tai kaksi sitten leikkaukselle tuli hintaan n. 40 €. Sittemmin olen muuttanut pois kaupungista, joten nykytilanteesta en osaa sanoa. Moni kampaaja ei valittavasti osaa yhtään käsitellä luonnonkiharaa, joten hyvän kampaajan etsimiseen kannattaa kyllä panostaa. :)

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Lähetetty: 12 Tammi 2014, 18:09
Kirjoittaja Venin
Tehdäänkö hiusten kiiltokäsittelyjä jo yleisesti kaikissa kampaamoissa? Olen googletellut asiaa ja Loihtimo löytyi ainoana joka ainakin mainostaa käsittelyä http://www.loihtimo.fi/2013/04/varjayksia-luximalla/. Mutta olisi mielenkiintoista tietää jos näitä tehdään muuallakin Jyväskylässä, ja jollain olisi vinkata taitavaa tekijää. Esimerkiksi tämän blogin pitäjä tekee todella kauniita kiiltokäsittelyjä http://www.lily.fi/blogit/id-rather-hair-you-now?tag=21066, mutta jos nyt lähempää kuin Helsingistä löytyisi :D

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Lähetetty: 15 Tammi 2014, 12:17
Kirjoittaja hairyfairy
armi kirjoitti: Löytyykö jyväskyläläisiltä kokemusta Loihtimo Kujusta? Minulla on sinne viikon päähän aika Elumen-värjäykseen. Sivujen ja somen perusteella vaikuttavat oikein päteviltä, mutta toki haluan asialle vielä juuresvarmistuksen mikäli mahdollista. ;)
Olen käynyt, en tosin Elumen-värjäyksessä, mutta muuten palvelu ja osaaminen oli oikein hyvää. Ainut miinus on melkoisen kalliit hinnat, joten pakko on välillä käydä muuallakin, ei anna kukkaro aina myöten tuonne mennä...

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Lähetetty: 28 Syys 2016, 21:31
Kirjoittaja Henriikka
Nostellaanpa vanhaa ketjua - käväisin kuukausi sitten Verstaassa Kallella leikkauttamassa piiiiiitkän tukan vyötärömittaiseksi, n. 30 cm taisi suurinpiirtein lähteä hiusta.

Tykkäsin kyllä hänen tyylistään, vaikutti asiantuntevalta ja juteltiin muutenkin tukkajuttuja pitkät pätkät. En oikeastaan antanut muuta ohjeita kuin että tähän asti leikataan ja entisen, hartioita hätyyttelevän otsatukan olisi kiva sulautua leikkaukseen. Ja tulos olikin tosi kiva, vanha otsis sulautui kivasti muuhun tukkaan mutta hirveästi ei kerrosteltu jne. muuten.
Hintataso ok mielestäni, joskin viimeisin kampaamokäyntini taitaa ajoittua vuodelle 2013.....  ::) Ainoa miinus siitä, että varasin ajan netin kautta ja automaattisesti varausjärjestelmä tarjosi tunnin aikaa. Arvelin jo silloin, että meneeköhän tiukille, kyllähän se hieman meni.

Kuitenkin joka tapauksessa jäi positiivinen mieli, ja varmasti tuonne suuntaan uudelleenkin jos ja kun tarve tulee.

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Lähetetty: 17 Huhti 2017, 11:55
Kirjoittaja FairyC
Kolmisen vuotta olen tässä kaupungissa asunut, mutta eipä ole vielä vakikampaajaa löytynyt. Toki en hirveästi enää kampaamoissa ravaa, kun en hiuksiani enää värjää ja kasvatus on ollut käynnissä nämä viime vuodet. Nyt kuitenkin haluan näihin pitkiin hiuksiin vähän freesausta ja varasin ajan hiustenleikkaukseen BarBergiin. Ainakin Facebook-sivujen mukaan tekevät tosi kivan näköistä jälkeä ja hinnat on hyvinkin kohtuulliset. Noh.. Keskiviikkona näkee, että löysinkö jo sen vakikampaamon.

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Lähetetty: 19 Huhti 2017, 13:34
Kirjoittaja FairyC
^ Barberg testattu ja mahtavaa jälkeä tuli. Riina kyseli tarkoin hiustenhoitotottumuksista, toiveista jne. ja loihti todella kivan mallin. Hiukset näyttävät edelleen pitkiltä ja hyväkuntoisilta, vaikka huonoja latvoja lähtikin jonkun verran. Hiuksia käsiteltiiin hellästi ja mitään tuotteidenkaan pakkomyyntiä ei ollut. Kaiken  lisäksi hinta oli todella edullinen ja ihan kuitin kanssa. Suositten tätä kampaamoa!

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Lähetetty: 19 Touko 2017, 22:51
Kirjoittaja FairyC
FairyC kirjoitti: ^ Barberg testattu ja mahtavaa jälkeä tuli. Riina kyseli tarkoin hiustenhoitotottumuksista, toiveista jne. ja loihti todella kivan mallin. Hiukset näyttävät edelleen pitkiltä ja hyväkuntoisilta, vaikka huonoja latvoja lähtikin jonkun verran. Hiuksia käsiteltiiin hellästi ja mitään tuotteidenkaan pakkomyyntiä ei ollut. Kaiken  lisäksi hinta oli todella edullinen ja ihan kuitin kanssa. Suositten tätä kampaamoa!
^Nyt täytyy kyllä hieman vetää takaisin noita varauksettomia kehuja tai sitten en vaan selkeästi osannut selittää, mitä halua. Kävin tänään leikkaamassa tämän bsl-mittaisen hiuksistoni ja tarkoitus oli leikata lob-malliin. Nyt on päässä solisluiden alle ylettyvä mille tasamittainen polkka ja ihan yhtä ryhdittomänä tämäkin valuu, kuin se pidempikin hius. Tuota ling bob-mallia minulla on ennekin ollut ja tiedän että sen saa kyllä nätisti takaakin nousemaan, vaikka ei nyt niskaa kynikään paljaaksi. Eikun hiukset ponnarille ja varaamaan muualle aikaa. Josko nyt sen halutun mallin vielä tähän päähän saisi ilman suurempia lisävaurioita. Harmittaa kyllä.  :#

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Lähetetty: 23 Touko 2017, 08:18
Kirjoittaja FairyC
^Siis tarkoitin, että pyysin pitkää, A-linjaista polkkaa. Tänään on uusi aika toisaalle ja toivon, että nyt tämä leikkaus onnistuu.  ::)

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Lähetetty: 01 Joulu 2017, 19:54
Kirjoittaja purppura
Ajatuksena olisi leikkauttaa long pixie -mittaista mallia, mutta kampaamo on vielä valitsematta. Leikkaus saisi maksaa noin 30€, joten edulliset ja lyhyille hiusmalleille silmää omaavia kampajavinkkejä ottaisin mielelläni vastaan.

Yhtenä vaihtoehtona olen harkinnut Hius-Parkkia sopivien hintojen perusteella, mutta netin kautta heiltä löytyy varsin vähän työkuvia, lyhyistä ei oikeastaan ollenkaan.

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Lähetetty: 05 Joulu 2017, 01:17
Kirjoittaja FairyC
Miten olisi White Room? Tuota itse suunnittelin, mutta harmillisesti ei vaan ajat natsannu omiin aikatauluihin. Hinnat näyttivät olevan edulliset:
http://thewhiteroom.fi/#hinnasto

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Lähetetty: 08 Loka 2018, 18:14
Kirjoittaja ellen
Minneköhän voisi Jyväskylässä suunnata kampaajalle keskustassa? Ajatuksena saada vain tuhkaisuutta hiuksiin kevytvärin muodossa ja pikaiset kiharat.

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Lähetetty: 18 Loka 2020, 00:38
Kirjoittaja Bimmer
Heipparallaa!
Enpä ole vuosiin seurannut enää aktiivisesti Juurikasvua,  ja ihmettelen kovasti miksi en?! :)
Täällä on niin paljon tietoa hiusjutuista, kosmetiikasta ym. Ja hyvä fiilis! <3

Nyt olisi tarve löytää Jkl:stä hyvä kampaaja. Vinkkejä?