Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Hiusmuutokset, hiuslaatuketjut yms.
hairyfairy
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 74
Liittynyt: 04 Helmi 2006, 17:53

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja hairyfairy »

^ Heidi on kyllä tosi hiljainen. Kävin hänellä joskus aikoinaan kun oli töissä Sinisessä ja silloin mua kyllä ärsytti tuo hiljaisuus, kun tuntui, että hiuksiin liittyviä kysymyksiäkin joutui oikein nyhtämällä nyhtämään.. Mä kun tykkään, että kampaaja kertoo vinkkejä ja muutenkin juttelee - ainakin hiusjuttuja jos ei muuta.
Surrur
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 507
Liittynyt: 05 Helmi 2007, 09:48

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja Surrur »

Hmm, rupesinpas miettimään tota HiusFriikin hinnoittelua. Hinnastossa leikkuu on 27-37e. Kahdella viime kerralla multa on veloitettu 35e (josta on siis vähennetty opiskelija-alennus), ilman alennusta oisin maksanut ton korkeimman hinnan, 37e. Mietinpä vaan, että vaikka oon molemmilla kerroilla varannut 60min leikkuuajan, oon ollut valmis noin puolessa tunnissa. Mulla menee siis leikkuuseen vähemmän aikaa kun toi lyhyempi varattava aika, 45 min, mutta silti joudun maksamaan täyden hinnan?? Eikä nää oo ees ollut mitään mallinmuutosleikkauksia, vaan pelkkä latvojen tasaus. Aina noi vielä kehottaa varaamaan sen 60min "kun naisilla kestää se föönaaminen yms kauemmin". Mites oon sit päässyt puolessa tunnissa ulos ::)
Joo, vois mennä ens kerralla johonkin muualle, kun tarttee vaan leikata. Vähän turhan hintavaa tuolla.
Husky
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2022
Liittynyt: 12 Syys 2006, 09:04

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja Husky »

^Noihin kysymyksiin saat parhaiten vastauksen käymällä itse liikkeessä. Staililla ei näytä olevan nettivaraussysteemiä, joten tuo sähköpostilla varaaminen ei varmaankaan toimi.
Lyhyt poikatukka liukas ja taipuisa. Toimivat tuotteet O&H, Small talk, XZ Tyrnitehis, EHS Hunajahoitis.
Katjes
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 51
Liittynyt: 09 Kesä 2008, 18:25

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja Katjes »

Minäkin varasin nyt sitten Hiusfriikkiin ajan. Viimeksi kävin Napsissa, josta kyllä tykkäsin. Tosin minulle tehtiin vain värinpoisto ja värjäys, että leikkaustaidoista en osaa sanoa. Homma tuli melkein parikymppiä kalliimmaksi kuin mitä puhelimessa oli samasta setistä luvattu ottaa. Muutenkin oli kyllä elämäni kallein kampaajareissu (130 e), että käydään nyt sitten jossain muualla.

Hiusfriikissä ennusti värinpoiston+värjäyksen pitkiin hiuksiin 97e. Saapa nähdä pysyykö tuossa.

Onko teillä tietoa, että miten nuo hinnoittelut sitten ylipäätään menee? Onko se oikeasti niin vaikeaa sopia tiettyjä hintoja ja pysyä niissä? Laskeeko ne kulutetut aineet millilleen ja minuuttitaksan, vai miksi sitä ei osaa arvioida oikein?
hairyfairy
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 74
Liittynyt: 04 Helmi 2006, 17:53

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja hairyfairy »

kuku kirjoitti: Onko 1cm juurikasvun värjäys 45€ teistä kallis..?
Jos minulta kysytään niin ON!
Katjes
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 51
Liittynyt: 09 Kesä 2008, 18:25

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja Katjes »

Unohdin raportoida Hiusfriikki-kokeilusta. Minun lisäkseni liikkeessä oli ainoastaan viidenkympin paremmalla puolella olevia asiakkaita, mikä pisti aluksi miettimään, että tulinkohan ihan oikeaan paikkaan  ;D Taisi vain sattua sellainen hetki. Kampaajana oli nuori, vaaleahiuksinen tyttö, josta kyllä tykkäsin. Ihanan iloinen ja jutteli sopivasti hiuksista. Itse en tykkää höpistä säästä tai maailmanmenosta kampaajalla, vaan rentoutua lehtiä lukien ja jutella ehkä hiuksista ja hiustuotteista tms. Tulee vaivautunut olo, jos kampaajan on kokoajan yritettävä keksiä jutun juurta.

Sain uuden kivan värin tukkaan ja palvelu oli hyvää. Voisinpa mennä toistekin  :) Niin ja hinta pysyi kyllä luvatuissa rajoissa ;)

Muuten, missä saisi kohtuuhintaisen tyvivärjäyksen? Minäkin olen noita kysellyt ja aika järkyn kalliita ovat.
kuku
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 992
Liittynyt: 07 Kesä 2008, 10:26

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja kuku »

tarde kirjoitti:
kuku kirjoitti: Onko 1cm juurikasvun värjäys 45€ teistä kallis..?
Jos minulta kysytään niin ON!
ääääh, tätä mäkin ajattelin.. Pitäisköhän perua aika ja mennä
vaikka ainiin, Hiusfriikkiin? Nyt kysyn ja haluan vastauksia!:
Kumpaan menen = Hiusfriikkin vai Stailiin?

e/ Ei se hinta siis tärkein ole, mutta kumpi teidän mielestänne on parempi?  :)
Viimeksi muokannut kuku, 02 Heinä 2008, 21:19. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
2a F ii – Iho: kuiva
kuku
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 992
Liittynyt: 07 Kesä 2008, 10:26

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja kuku »

Juu, sori caps. No ei se hinta ainut kriteeri ole, kiinnostaisi vaan mielipiteet
että kumpi on mielestänne parempi, ja kumpaan menet mieluummin?  :)
2a F ii – Iho: kuiva
babei
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 315
Liittynyt: 23 Heinä 2006, 15:46

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja babei »

Mä tykkään henk.koht. enemmän Hiusfriikistä tunnelman ja "imagon" vuoksi. Hiusfriikki on  rauhallinen ja harmoninen sisustukseltaan, mun mielestä Jkl:n kampaamoiden kärkeä (siis tunnelman puolesta) ja Davinesin tuotteet miellyttää mua. Oon käyny friikeistä Marilla, Johannalla ja Heidillä, ja kaikki on olleet todella ammattitaitoisia. Plus ne hierovat tuolit pesupaikalla...  :D

Staili taas on värikäs ja  pyrkii olemaan nuorekas ja "menevä". Ihan kiva paikka tääkin. Stailissa oon käynyt Minnalla ja Anne V:llä, molemmat kyllä osasivat asiansa. Anne on persoonana aika hauska ja räväkkä.

Varmasti molemmissa saa hyvän tukan ammattitaidolla suht samaan hintaan, riippuu millaisesta tyylistä tykkäät ja millaisessa paikassa viihdyt  :)
Vaaleahkoja raitoja lämpimän ruskealla pohjalla. Hiukset jonkin verran yli BSL. Otsis ja sivuilta kerrostetut. Luonnonkiharaa, mutta suoristan fanaattisesti.
Narttukissa

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja Narttukissa »

Laitetaanpa hyvä kello kuulumaan!  :)

Kävin muokkaamassa pitkän ja pliisun tukan Stailissa, Maijalla. Leikkaisi kuunnellen toiveitani ja tuoden oman ammattitaidon näkyviin. Nyt sitten paria viikkoa myöhemmin laitettiin reippaasti raitoja. Tosi tyytyväinen olen. 

Kaikki pesuun ja muotoiluun käytetyt tuotteet Tigiä. Ei repimistä, polttamista tai muuta kauhukäsittelyä.
Asiallinen, mukava nainen. Suosittelen ehdottomasti.

Mallinmuutosleikkaus kustansi 35 euroa ja raidotus puolipitkään 60 euroa. (Hinnoissa sisällä pesu, kuivaus, muotoilu)

Ja mainittakoon se seikka, että käsitän leikkaustaidon sellaisena, että kun illalla pesen tukkani ja painun nukkumaan, niin saan kuontalon aisoihin aamulla ilman rälläkkää. Leikkaus vaan.. toimii.  :-*




kuku
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 992
Liittynyt: 07 Kesä 2008, 10:26

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja kuku »

Mitäs ihmettä? Yritin varata värjäysaikaa tonne Korpisen kampaamokouluun, mutta
niissä vaihtoehdoissa ei ollu värjäystä?!? :O
2a F ii – Iho: kuiva
lynx
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3032
Liittynyt: 01 Syys 2006, 15:32

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja lynx »

^Ne ei varmaan vielä tee värjäyksiä, toisin sanoen heille ei ole vielä opetettu sitä. Ovat juuri vasta aloittaneet koulun, joten aluksi tehdään helpompia juttuja. Ihan alkusyksystä  oli vaan jotain pesuja ja hoitokäsittelyjä. Nyt näemmä jo leikataan. Myöhemmin syksyllä tulevat sitten värjäykset.
kuku
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 992
Liittynyt: 07 Kesä 2008, 10:26

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja kuku »

Okei, kiitti!

Minkä hintasta tuolla kampaamokauppa Sitruunassa on?
Pitäisi saada tyviväri ja otsatukka melko halvalla, koska tällä hetkellä on aika
pieni budjetti :-D
2a F ii – Iho: kuiva
Rory
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1731
Liittynyt: 07 Helmi 2006, 17:17

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja Rory »

Korpisen koululla värjäykset alkavat muistaakseni 20.10. Tällä viikolla alkoivat leikkaamaan hiuksia, itse kävin jo.

En tiedä milloin Viitaniemen koululla on värjäyksiä, tai olisikohan jo. Sieltä myös kannattaa kysellä.
hairyfairy
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 74
Liittynyt: 04 Helmi 2006, 17:53

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja hairyfairy »

^ Viitaniemessähän on useamman vuoden opiskelijoita, joten eiköhän ne "vanhimmat" jo värjäilekin. Luulis ainakin.
Vastaa Viestiin