Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Hiusmuutokset, hiuslaatuketjut yms.
zubi
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3496
Liittynyt: 21 Tammi 2006, 08:34

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja zubi »

Täytyy tulla heti tuoreeltaan kertomaan kokemuksia Hiusfriikin Reetasta.  :)

Ensinnäkin lyhyesti ja ytimekkäästi: tykkäsin ja tulen aivan takuulla menemään Reetalle jatkossakin. Positiivinen, reipas ja mukavan oloinen kampaaja, joka teki työnsä erittäin huolellisesti. Värjäystulos on loistava, leikkauksessakaan ei moittimista (vaikka leikkasikin pituudesta vähän enemmän kuin pyysin). Viimeistelyn Reetta teki erityisen huolella ghd-raudoilla ja erityismaininta vielä huolellisesta päähieronnasta, voi että miten ihana tunne siitä tuli.

Hinta oli kohdallaan, edullisempi jostain syystä kuin mulla on aiemmin samassa paikassa ollut. Lisäksi Reetta mainitsi, että kun otsikseni kaipaa muutaman viikon päästä trimmausta (se jätettiin aika pitkäksi), niin voin soitella ja tulla leikkauttamaan sen heille ilman lisäkustannuksia, että siis se tavallaan kuului nyt tähän hintaan.

Tuolla Hiusfriikissä on ghd-rautoja myynnissä ja kysyin hintaa. Huikeat 240 euroa! Reettakin myönsi, että noiden hinnat ovat nousseet paljon viime aikoina. Hänellä on kotona kuulemma yli 10 v. vanhat ghd-raudat, jotka ovat vieläkin kunnossa ja kuulemma maksoivat silloin saman verran kuin muutkin markkinoilla olleet raudat. Joten onnekkaita ovat ne, jotka ovat omansa ajoissa hankkineet.  :) Tosin hän myös mainitsi, etteivät ne ole yhtä hyviä kuin nämä nykyiset. Kyllähän noiden teho on pakko olla hyvä, näyttävät käyttävän noita vähän joka kampaamossa nykyisin. Sitruunassakin Naannan kokemusten perusteella.
hairyfairy
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 74
Liittynyt: 04 Helmi 2006, 17:53

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja hairyfairy »

Mä aion myös mennä seuraavalla kerralla Reetalle. Kävin viimeksi Marilla ja mun mielestä se laskutti kyllä yläkanttiin. Vasta kotona katsoin kuittia tarkemmin ja näköjään oli otettu pitkien hiusten monisävyvärjäyksen mukaan, vaikka mulla on puolipitkät (ainakin aikaisemmin aina otettu puolipitkien mukaan ja ei nämä ole kuin jonkun verran leuan alle) hiukset ja sitä paitsi ei laittanut sitä "pohja"väriä kuin tyveen ja sitten raitoja koko päähän. Olisin kyllä kysynyt asiaa jos oisin heti huomannut... Eli tästä lähin tutkin kuitin aina paikan päällä.
Mermaid
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 834
Liittynyt: 22 Tammi 2006, 12:02

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja Mermaid »

Paljos tuolla Hiusfriikissä maksaa monisävyvärjäys+leikkaus? Olen menossa sinne lauantaina Johannalle, niin vähän edes tietää, mitä tulee maksamaan.
zubi
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3496
Liittynyt: 21 Tammi 2006, 08:34

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja zubi »

^ Nyt viimeks Reetalla mulla maksoi hinnaston mukaan 76 euroa moniväri & leikkaus. Oon edelleen tyytyväinen lopputulokseen, paljon parempi kuin viimeksi.  :)
Viimeksi muokannut zubi, 17 Tammi 2008, 18:41. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
hairyfairy
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 74
Liittynyt: 04 Helmi 2006, 17:53

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja hairyfairy »

Tuo mun äsken mainitsemani maksoi 104 euroa. Kuitissa lukee siis erikoisväri pitkät hiukset.
Niin ja leikattiin kans. Mutta silti pidän melkoisen tyyriinä, kun tosiaan pohjasta värjäsi ainoastaan tyven.

Ei siinä tyvivärjäyksessä mitään, lopputulos oli ihan ok, mutta luulisi, että olisi myös hinnassa näkynyt. Olisiko ollut samanhintainen, jos olisi laitettu pohjaväri koko päähän... Ja edelleenkään, en pidä hiuksiani pitkinä - eikä ennen tätä ole kukaan kampaajakaan pitänyt.
Viimeksi muokannut hairyfairy, 18 Tammi 2008, 16:41. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Rory
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1731
Liittynyt: 07 Helmi 2006, 17:17

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja Rory »

^Kannattaisko käydä sanomassa, varmaan hyvittäisivät asian jollain tavalla?

Varasin ajan värjäykseen, jälleen Korpisen koululle. Viimeksi mulla oli siellä tosi mukava kampaaja mutta harmikseni en muista yhtään minkä niminen hän oli. Olisin samalle ottanut ajan. Nyt meni arpoen jollekin.
hairyfairy
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 74
Liittynyt: 04 Helmi 2006, 17:53

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja hairyfairy »

Rory kirjoitti: ^Kannattaisko käydä sanomassa, varmaan hyvittäisivät asian jollain tavalla?
No, sanon kun seuraavan kerran menen sinne.
.mansikka.

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja .mansikka. »

Kävin itsekkin testaamassa tuon Korpisen koulun. Ihan kyllä tykkään kovasti lopputuloksesta ja voisin uudestaankin ko. paikkaa kokeilla. Ainoat miinukset siitä, että värjättiin tumma pohja ja toiselle puolelle hiusten alle vaaleammalla niin jää vähän turhan paljon tummaa hiusta tuon vaalean päälle niin ei se monivärjäys niin erotu ja myös minulta otettiin pitkien hiusten värjäyksestä hinta vaikka muualla otettu aina puolipitkien mukaan (vähän olkapäiden alle tukka). Muuten oli kyllä asiansa osaava kampaaja tekemässä.
Surrur
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 507
Liittynyt: 05 Helmi 2007, 09:48

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja Surrur »

Mäkin kävin viime viikolla tuolla Korpisen kampaamokoulussa ja se oli, noh, ihan ok.
Tukasta tuli kiva ja kampaaja oli mukava, mutta päivä oli huono. Silloin oli siis useampi oppilas kipeänä ja hirveä kiire! Mun tukkaa värjännyt kampaaja teki värin vaikutusaikana miesten hiustenleikkuun  ::) Ja väri sitten jäi päähän puolen tunnin sijaan varmaan 50 minuutiksi. Onneksi lopputulos ei silti mennyt turhan tummaksi, vaan oli kiva punainen.

Ja koska Haarshop lopettaa ellun myymisen, ajattelin kokeilla Viitaniemen ammattikoulua seuraavaksi. Ihan sikahalpa elluväri kyllä, melkein yhtä halpaa kuin itse laittamalla ja säästää toivottavasti hermoja! Täällä sanottiin, että kannattaa varata aikaisin aika, joten soitin nyt jo, vaikka halusin ajan vasta loppukuuhun. No, silloin onkin hiihtoloma, joten otin ajan jo ensi viikolle.Jännittää, en oo ikinä ennen käynyt tuolla  :D Missä päin amista se kampaaja muuten on?
Husky
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2022
Liittynyt: 12 Syys 2006, 09:04

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja Husky »

Mä olen menossa Korpiselle Kuokkalaan huomenna. Väri ja leikkaus. Toivottavasti on idearikas kampaaja, koska en saa kuvaa mukaan (tulostin hajalla). Olisin muuten mennyt tuonne kouluun, mutta en millään jaksaisi nyt istua useampaa tuntia kampaamon tuolissa. Haluan ammattilaisen tällä kertaa.
Lyhyt poikatukka liukas ja taipuisa. Toimivat tuotteet O&H, Small talk, XZ Tyrnitehis, EHS Hunajahoitis.
Rory
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1731
Liittynyt: 07 Helmi 2006, 17:17

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja Rory »

Minäkin kävin Korpisen kampaamokoulussa samana päivänä kuin Rumble, bongaus ;) Varasin ajan samalle kuin viimeksi ja tykkään kyllä paljon. Värjäytin v.ruskeaksi ja hän vielä teki leikkauksenkin samaan hintaan :) Tosi jees.

Se amiksen kampaamopuoli on siinä keskivaiheilla kun kävelet Viitaniemenkadulta sisään sinne koulun pihalle. Käännyt oikealle kun näkyy sellaiset isot ikkunat käytävän varrella ja se ovi on siinä vasemmalla.
Surrur
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 507
Liittynyt: 05 Helmi 2007, 09:48

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja Surrur »

Ok, kiitti ohjeista! Toi ammattikoulu on kuitenkin aika iso pulju, en viittiny ihan sokkona lähteä sinne sompailemaan. Toivottavasti nyt löydän perille  :)
Husky
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2022
Liittynyt: 12 Syys 2006, 09:04

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja Husky »

Kirjaanpa kokemuksia Korpisesta Kuokkalassa. Kävin siis eilen siellä. Töissä oli kolme kampaajaa ja asiakkaita jokaisella koko ajan kuitenkin, vaikka paikka tuntui tosi rauhalliselta. Hieman häiritsi ulkopuolella olevan pankkiautomaatin piippailu ja surina.  ;D Kampaajan nimi taisi olla Emilia. Tyttö sattui olemaan sama, jonka liituraitahametta olen useamman kuin kerran bussipysäkillä ihastellut. Tuntui muistavan, että tuo on se outo joka tuijottaa mun hametta.

Tehtiin siis väri ja leikkaus. Kivasti oli uusia ideoita kun kysyin, että mitä hän tekisi mun tukalle. Niska leikattiin vinoon ja tukasta tuli oikein mukava ja asettuu hyvin. Harvemmin olen saanut näin selkeitä ehdotuksia siitä mitä voisin tehdä kun kampaajalta kysyn, monesti tuntuu siltä että valitettavan harvalla on rohkeutta tai halua lähteä lyhyen tukan mallia muuttamaan. Väristä tuli kiva. Ainoa miinus oli se, että tuotteina käytettiin Goldwelliä. Miksi?! Kun kerta tarjolla on liikkeessä laadukkaampiakin tuotteita. Hintaa tuli käsittelylle yhteensä 69 euroa.
Lyhyt poikatukka liukas ja taipuisa. Toimivat tuotteet O&H, Small talk, XZ Tyrnitehis, EHS Hunajahoitis.
zubi
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3496
Liittynyt: 21 Tammi 2006, 08:34

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja zubi »

Varasin ensi viikolle ajan Korpisen koululle Johanna I:lle. Ajattelin, että laitettaisiin ohuita vaaleita raitoja sekä haluaisin leikkauttaa niskatukkaa vähän lyhyemmäksi, parempaan muotoon. Ei mitään kovin radikaaleja suunnitelmia siis. Eikös täällä ollut joku käynyt Johanna I:llä?

muoks.Tosiaan, samalta paikkakunnalta ollaan eli Porista. Ollaan Johanna I:n kanssa oltu kavereita ala-asteesta saakka.  :)
Viimeksi muokannut zubi, 19 Helmi 2008, 10:27. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Nuppu
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1175
Liittynyt: 23 Tammi 2006, 12:31

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja Nuppu »

^ Minä olen käynyt joskus syksyllä. Johanna oli jo silloin mielestäni verrattain taitavan oloinen. Voin siis kyllä suositella, varsinkin juuri tuollaisiin vähemmän radikaaleihin muutoksiin. Hän taitaa muuten olla samalta paikkakunnalta kotoisin kuin sinä, Zubi  ;)
Vastaa Viestiin