Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Hiusmuutokset, hiuslaatuketjut yms.
Nuppu
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1175
Liittynyt: 23 Tammi 2006, 12:31

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja Nuppu »

tarde kirjoitti: Missäs kaikki jyväskyläläiset luurailee?

Mun pitäis varata kampaaja-aika ja tässä nyt hakkailen tätä ketjua läpi ja pohdin minne menis. Hiusfriikki näyttää jo täydeltä, mitäs heräsin niin myöhään...  :-\
Mitäs ajattelet Korpisen koulusta? Kävin muutama viikko sitten Johanna I:llä leikkauksessa ja värjäyksessä ja mielestäni hoiti kummatkin hyvin. Teki tarkkaa työtä ja pyysi aina tarvittaessa opettajan katsomaan. Vaikutti myös selkeästi motivoituneelta työhönsä. Häntä siis ainakin voin suositella.
Rory
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1731
Liittynyt: 07 Helmi 2006, 17:17

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja Rory »

Mäkin kävin n.kuukausi sitten värjäyksessä tuolla Korpisen koululla ja onnistui hyvin. En  nyt muista kampaajaani mutta oli hieman vanhempi, tummatukkainen nainen. Kävin sitä ennen leikkauksessa eri henkilöllä, ja hän ei ollut ihan yhtä näpsäkkä mutta opettajan ohjeiden mukaan sitten saatiin leikkaus onnistumaan ihan hyvin. Käyn tuolla varmasti jatkossakin. Kävin jo viime vuonna ja keväällä siellä.
hairyfairy
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 74
Liittynyt: 04 Helmi 2006, 17:53

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja hairyfairy »

Mä taidan olla niin kärsimätön, että en ehkä ainakaan leikkaukseen halua mennä opetuskampaamoihin.  :P
Mulla on sen verran "vaikea" hiustyyppi, että sen saksijalla pitää olla jo kokemusta ja taitoa, että lopputulos on hyvä.
Tuulikaappi
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 804
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 22:29

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja Tuulikaappi »

Mä tuossa varasin huomiseksi parturointiajan tonne Korpisen kouluun. Vähän kyllä jänskättää ja pelottaa lopputulos, kun ensi viikonloppuna on juhlat, joissa kuontalon pitäisi olla edes jotenkin kuosissaan. Mutta täytyy vaan toivoa, ettei mitään isompaa kämmiä satu just mun kohdalla.
1c M ii, tjsp
zubi
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3496
Liittynyt: 21 Tammi 2006, 08:34

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja zubi »

^ Jaahas, onko otsista luvassa?  ;)
Tuulikaappi
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 804
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 22:29

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja Tuulikaappi »

Luultavasti, jos en ala jänistää viime hetkillä. ::) ;D Laitan kuvaa sitten johonkin ketjuun, jos kehtaan.

Edit: Noni, nyt on otsis. Kokemuksena toi "harjoituspäänä" oleminen oli ihan jees. Leikkaamassa oli mukava tyttö, joka käsitteli hiuksia nätisti. Mitään radikaalia mulle ei siis tehty, vaan latvoista karsittiin kuolleimmat pois (ehkä viitisen senttiä) ja otsatukka leikattiin tyhjästä. Voisin oikein hyvin kuvitella meneväni tonne toistekin, jos tarvetta tulee. :)
Viimeksi muokannut Tuulikaappi, 03 Joulu 2007, 18:16. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
1c M ii, tjsp
Husky
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2022
Liittynyt: 12 Syys 2006, 09:04

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja Husky »

No juu, pitää käydä katsastamassa tuo hinta ja jos on aivan mahdoton niin tilailla sitten. Kiitti vinkistä kuitenkin siis!
Lyhyt poikatukka liukas ja taipuisa. Toimivat tuotteet O&H, Small talk, XZ Tyrnitehis, EHS Hunajahoitis.
zubi
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3496
Liittynyt: 21 Tammi 2006, 08:34

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja zubi »

Husky kirjoitti: ^Mitähän toi BG-pakkaus mahtaa maksaa muistatko yhtään?
Mä kävelen tosta päivittäin ohi ja kuolailen. Tuo pakkaus taisi olla 69 euroa. Itse kallistuin tilaamaan mansikkanetistä tota hoitista...
Surrur
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 507
Liittynyt: 05 Helmi 2007, 09:48

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja Surrur »

Kävin tossa viime viikolla toista kertaa Hiusfriikissä, ja siitä on kyllä hyvää vauhtia tulossa mun lempparikampaamo!

Ekan kerran kun kävin, otin permiksen. Kävi niinkin kumma juttu, että se onnistui hyvin ja olin tosi tyytyväinen! Tuntuu nimittäin, ettei permis onnistu (ainakaan mun tukkaan) ikinä, mut nyt tulos oli tosi hyvä. Latvoista leikattiin, kuten toivoinkin, joku alle puoli senttiä huonokuntoisinta latvaa.

Toisella kerralla halusin lyhentää tukkaa max. sentin, niskasta eniten. Kampaaja kuunteli tosi tarkkaan ja tuntui ymmärtävän niin hyvin, että uskalsin jopa lukea lehteä sen leikatessa. Joissain paikoissa tuntuu, että saa koko ajan silmä tarkkana vahdata, ettei tukka lyhene puoleen. Mutta kampaaja oli tosi kiva, hiukset kuivattuaan näytti peilillä niskaa ja kyseli että onko hyvä, ja sain jopa pyytää ottamaan vähän lisää! Yleensä siinä vaiheessa nieleskelen kyyneleitä, ja mietin miten tukka taas puolittui hetkessä  :D

Nyt siis testattu neljästä kampaajasta kaksi, ja molemmat ollut tosi positiisia kokemuksia. Mun mielestä sen paikan olemuskin on aika kiva, ja plussaa siitä, ettei joudu istumaan ihan missään Kävelykadun varrellaa ohikulkijoiden töllisteltävänä!
zubi
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3496
Liittynyt: 21 Tammi 2006, 08:34

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja zubi »

^ Kenellä sä Rumble olet käynyt tuolla?

Mun pitää taas pian mennä värjäyttämään tätä tyveä ja ajattelin tällä kertaa vaihtaa kampaajaa, mutta pysytellä Hiusfriikissä.
Surrur
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 507
Liittynyt: 05 Helmi 2007, 09:48

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja Surrur »

^ Permanentin mulle laittoi Reetta. Aikaa varatessa suositeltiin varaamaan sille aika, koska on kuulemma tosi kokenut ja hyvää permiksentekijä ja niinhän se olikin :) Oli vielä mukava tyyppikin, naureskeli ja jutteli paljon.

Viimeksi kävin latvoja tasaamassa Johannalla. Taitaa olla paikan nuorin kampaaja, mutta teki kyllä tosi hyvää jälkeä!
hairyfairy
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 74
Liittynyt: 04 Helmi 2006, 17:53

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja hairyfairy »

Hiusfriikin Marihan ei permiksiä tee ollenkaan.
hairyfairy
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 74
Liittynyt: 04 Helmi 2006, 17:53

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja hairyfairy »

^ En mä tiedä.. näin vaan kuulin. Ja eipä muuten tuolla ajanvaraussysteemissä pysty Marille permisaikaa varaamaan.
purppura
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1735
Liittynyt: 28 Touko 2006, 11:36

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja purppura »

Tänään tuli testattua viimein Aki Korpisen kampaamokoulu. Mitään hurjaa muutosta ei tehty, leikkautin vain tämän lyhyen mallin uudestaan muotoonsa, mutta  tosi positiivinen kuva jäi paikasta ja varmasti menen toistekin. Hetkittäin kyllä pelotti mitä lopputuloksesta tulee, kun tuossa näkee selvemmin leikkauksen etenemisen. Pidin paikan rauhallisuudesta, ettei hätäilty. Nykyään tuntuu, että monissa varsinkin hyvissä paikoissa on niin kiire, että  tulee ihan "liukuhihna" olo. Tuolla koulussa oli kivan rento tunnelma. Varmasti saa hyvän lopputuloksen, kun opettajat käyvät siinä sitten tarkistamassa ja sanomassa mitä vielä tehdä.  :)

Kyllä taas kampaamokoulupelot hävisi joksikin aikaa itseltäni. Kerran nimittäin kävin ammattikoulussa hiustenleikkauksessa ja kotona huomasin, että hiuksissa oli pieni lovi...  ::)
naanna
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1135
Liittynyt: 21 Syys 2006, 16:49

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja naanna »

Kaveri hehkutti Torikeskuksen Sarikoa. Onko täällä kokemuksia?

edit. Kävin sitten Sitruunassa, kun tuonne Sarikoon oli niin kamalan pitkät jonot (aika suosittu paikka nähtävästi).
Kokemus oli kokonaisuutena kiva, muutama miinus tuli pikkujutuista, mutta menisin kyllä uudelleen. Kampaaja oli nuori, tummatukkainen tyttö, nimeä en tiedä. Tosi mukava tyyppi, joka kuunteli mun toiveita tarkasti ja ehdotti itse parannuksia. Teki huolellista työtä ja varmisti moneen kertaan, ennenkuin alkoi leikkaamaan seuraavaa vaihetta. Mulle leikattiin siis kerrostuksia, n. 4 cm latvoista ja uusi otsis! Lopputulokseen olen erittäin tyytyväinen, eikä hintakaan ollu opiskelija-alen kanssa paha. Aikaa tähän kaikkeen meni tunti ja 15min.
Työskentelytavoista sen verran, että föönaaminen oli melko kovakouraista ja ihmetytti, kun pesun jälkeen ei käytetty mitään jätettäviä, vaan alettiin heti selvittämään tiheällä kammalla. Muotoilusta tykkäsin: kampaaja suoristi lopuksi mun tukan GHD:n raudoilla ja lopputulos oli lievästi sanottuna erilainen, mitä mun Babylissin raudoilla. Iski kamala hinku hankkia GHD:t kotiinkin! ;)
Viimeksi muokannut naanna, 16 Tammi 2008, 12:09. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Vastaa Viestiin