Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Hiusmuutokset, hiuslaatuketjut yms.
Miia
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 830
Liittynyt: 25 Helmi 2007, 17:21

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja Miia »

Löysin haulla vain yhden kommentin Jyväskyläläisestä Unik -kampaamosta. Varasin itse ajan ensi viikolle Unikin Emilialle. *poistettu pohdintoja*

Edit. Kävin tänään Unikin Emilialla ja oli mukava kampaaja ja sain semmoisen tukan kuin halusinkin :) Muutenkin kampaamo vaikutti tyylikkäältä ja tilat olivat viihtyisät. Menen varmasti toistekin. Yleensä kampaajien kanssa on tuntunut siltä, että äkkiä homma valmiiksi ja seuraava asiakas sisään, mutta tuolla kyllä katsottiin tarkasti että joka suortuva on kohdillaan. Oon oikein tyytyväinen :)
Viimeksi muokannut Miia, 15 Joulu 2011, 13:52. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
hairyfairy
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 74
Liittynyt: 04 Helmi 2006, 17:53

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja hairyfairy »

Erään toisen keskustelupalstan Jkl:n kampaamot -keskustelussa ei ole kyllä ylistäviä sanoja Unikista ollut...
Constantine
Haiven
Haiven
Viestit: 26
Liittynyt: 24 Tammi 2006, 07:47

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja Constantine »

Missä Jyväskylässä saisi hinta-laatusuhteeltaan parhaat hiustenpidennykset?
1b/F/ii. Omaa väriä ehkä kasvatellessa..
hairyfairy
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 74
Liittynyt: 04 Helmi 2006, 17:53

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja hairyfairy »

Haloo Jyväskylä! Ettekö enää käy kampaajalla lainkaan, kun ketju on niin hiljainen?!  >:D

Kukaan käynyt suht uudessa paikassa nimeltä Lumo?
ddiudiu

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja ddiudiu »

Luin keskustelua, mut en kyllä huomannu tai oon supersokee, että mikä olis hyvä kampaamo tekee pidennyksiä? Siis mulla olis valmiina sinetit, mutta jonkun pitäis pistää ne. Ja ettei nyt ihan miljoonia maksa tai pistän kaverin harjottelee niitten tekoo :D
Rory
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1731
Liittynyt: 07 Helmi 2006, 17:17

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja Rory »

Emilialla minäkin kävin Unikissa mutta nyt hän on vaihtanut kampaamoa. En ole aikoihin käynyt JKL:ssä kampaajalla muuten kuin viime syksynä kun sain synttärilahjaksi lahjakortin yhteen paikkaan joten suositukset kiinnostavat. Emilialle tosin voisin mennä uudelleenkin :)
Marie Corelli
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2355
Liittynyt: 10 Loka 2010, 18:05

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja Marie Corelli »

Minä kävin HiusFriikissä, mikä vaikutti hyvältä paikalta, mutta oli kallis. Pyysin vain hieman siistimistä, koska kasvatan hiuksia. Lähinnä vain huonoja latvoja leikattiin.
Light travels faster than sound. That's why some people appear bright until you hear them speak...

"Lead us not into Trent station and deliver us from derails." (Father Don and the Holy Ghost)
pörrö

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja pörrö »

Tietääkö kukaan Jyväskylästä kampaajaa/parturia, kuka osaisi leikata luonnonkiharat hiukset.
Mulla on hiukan olkapäiden alle ylettyvä, tosi pörröinen kuontalo. Olen pitänyt melkein aina kiinni, kun muuten on sellainen spanielinkorvalook, mutta kai tästäkin jotenkin voisi esiintymiskelpoisen kunnon leikkauksella saada. :-\
purppura
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1735
Liittynyt: 28 Touko 2006, 11:36

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja purppura »

Onko kukaan testannut yläkaupungin suunnalla sijaitsevaa Parturi-Kampaamo Monsieur Pekkaa?

Nettisivuja yrityksellä ei taida olla, mutta ohimennen kampaamo näytti sisältä mukavan nostalgiselta paikalta. Hiusten muotoonleikkaus näyttäisi olevan kohtuuhintainen, mutta miten taittuu erilaiset leikkaukset?  Oma tukkani on kyllä niin kovin perus keskimittainen ja tasapitkä reuhka, eikä muutoskaan olisi suuri. Haluaisin tähän kuitenkin jotain eloa kerrostuksin ja ehkä vähän jotain näkemysta kampaajankin puolelta, siitä miten hiuksiani tulisi kerrostaa. Kerrostuksesta huolimatta haluan, että hiukseni tuntuvat edes jotenkin paksuhkoilta.  :D
Rory
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1731
Liittynyt: 07 Helmi 2006, 17:17

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja Rory »

Mulla on luonnonkihara tukka. Kävin ekan kerran vuoteen kampaajalla ja nyt menin jälleen Korpisen kampaamokouluun asema-aukiolle. Hiustentasaus oli ja tyytyväinen olen. maksoi vaan 15e. Samalle kampaajalle menen sinne ens viikolla raitojen laittoon.
purppura
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1735
Liittynyt: 28 Touko 2006, 11:36

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja purppura »

^ Minulla on muutamien kokemusten perusteella ollut vähän kaksijakoiset kokemukset Korpisesta, mutta koulun puoleiset hinnat ovat kyllä kohtuulliset. Jos et Rory näin suoraan ketjussa viitsi vinkata kampaajaasi nimeä, niin haluaisitko mahdollisesti vinkata siitä yksärillä?  :) Kuulisin mielelläni suosituksia tuosta oppilaspuolesta, koska tuota olen itsekin miettinyt yhtenä vaihtoehtona. Nämä hiukset kaipaisivat jotain, jo vuoden kampaajakäynnin jälkeen.  :D
Rory
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1731
Liittynyt: 07 Helmi 2006, 17:17

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja Rory »

purppura, laitoin sulle yksityisviestillä kampaajan nimen  :)
muutettu
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1432
Liittynyt: 21 Maalis 2008, 06:14

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja muutettu »

Löytyykö jyväskyläläisiltä kokemusta Loihtimo Kujusta? Minulla on sinne viikon päähän aika Elumen-värjäykseen. Sivujen ja somen perusteella vaikuttavat oikein päteviltä, mutta toki haluan asialle vielä juuresvarmistuksen mikäli mahdollista. ;)
So it goes.
maijastiina
Haiven
Haiven
Viestit: 4
Liittynyt: 08 Marras 2009, 16:25

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja maijastiina »

pörrö kirjoitti: Tietääkö kukaan Jyväskylästä kampaajaa/parturia, kuka osaisi leikata luonnonkiharat hiukset.
Mulla on hiukan olkapäiden alle ylettyvä, tosi pörröinen kuontalo. Olen pitänyt melkein aina kiinni, kun muuten on sellainen spanielinkorvalook, mutta kai tästäkin jotenkin voisi esiintymiskelpoisen kunnon leikkauksella saada. :-\
Itse olen käynyt muutamaan kertaan Hiusfriikin Marilla, jolla itselläänkin on luonnonkiharat hiukset. Omat hiukseni ovat pitkät, paksut ja kihartuvat korkkiruuveille. Mari osasi leikata, föönata ja laittaa hiukset oman makuni mukaan (kerrostus, kuivaus diffuuserilla ja kiharoiden puristelu esiin muotoilutuotteilla). Sain myös ihan fiksuja neuvoja luonnonkiharan hoitoon. Turhalta juoruilulta ja säälöpinältä sai olla rauhassa. Plussaa Davines-sarjasta, tee- ja suklaakarkkitarjoilusta ja siististä ympäristöstä. Vuosi tai kaksi sitten leikkaukselle tuli hintaan n. 40 €. Sittemmin olen muuttanut pois kaupungista, joten nykytilanteesta en osaa sanoa. Moni kampaaja ei valittavasti osaa yhtään käsitellä luonnonkiharaa, joten hyvän kampaajan etsimiseen kannattaa kyllä panostaa. :)
Venin
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 124
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 16:43

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja Venin »

Tehdäänkö hiusten kiiltokäsittelyjä jo yleisesti kaikissa kampaamoissa? Olen googletellut asiaa ja Loihtimo löytyi ainoana joka ainakin mainostaa käsittelyä http://www.loihtimo.fi/2013/04/varjayksia-luximalla/. Mutta olisi mielenkiintoista tietää jos näitä tehdään muuallakin Jyväskylässä, ja jollain olisi vinkata taitavaa tekijää. Esimerkiksi tämän blogin pitäjä tekee todella kauniita kiiltokäsittelyjä http://www.lily.fi/blogit/id-rather-hair-you-now?tag=21066, mutta jos nyt lähempää kuin Helsingistä löytyisi :D
Vaalennettu, BSL. Oman värin kasvattelua.
Vastaa Viestiin