Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Hiusmuutokset, hiuslaatuketjut yms.
babei
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 315
Liittynyt: 23 Heinä 2006, 15:46

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja babei »

Täällä kyseltiin Nostalgiasta. Olen kerran käynyt, ja tykkäsin paljon. Mun hiukset leikkasi ja värjäsi Kalle-niminen tyyppi, oli mukava ja ammattitaitoisen oloinen. Käyn täältä usein ostamassa tuotteita, kun myyvät esim. S-Factoria tietääkseni ainoana Jyväkskylässä, ja paikan toinen nuori mies, Marko nimeltään muistaakseni, on aina vakuuttanut asiantuntevuudellaan. Voin suositella!

Jyväskylän Peilissä eli Hiussalonki Silvennoisella kävin varmaan vuoden verran Anniinalla, ja tykkäsin paljon, tunsin olevani asiantuntijan käsissä  :) Vaihdoin vain koska halusin kokeilla uutta kampaamoa. Leikkaus, väri ja raidat pitkään tukkaan muistaakseni jotain 90 euroa opiskelijoille. 

Viimeksi kävin Napsissa Liisalla, ja tykkäsin hänestäkin  :)
Vaaleahkoja raitoja lämpimän ruskealla pohjalla. Hiukset jonkin verran yli BSL. Otsis ja sivuilta kerrostetut. Luonnonkiharaa, mutta suoristan fanaattisesti.
Nuppu
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1175
Liittynyt: 23 Tammi 2006, 12:31

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja Nuppu »

Onkos joku juures viime aikoina käynyt Aki Korpisen koulussa leikkuuttamassa ja värjäyttämässä hiuksiaan? Miten ammattitaitoista ja idearikasta henkilökunta tuolla mielestänne on? Ei mulle mitään kovin erikoista tarvisi tehdä, vähän vaan uutta mallia entisestä mallistaan ylikasvaneisiin hiuksiin ja muutama raita. Tyven voisi siinä samalla värjätä piiloon. Itselleni on silti tärkeä se tunne, että henkilö, jonka käsiin hiukseni annan, oikeasti osaa hommansa.
zubi
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3496
Liittynyt: 21 Tammi 2006, 08:34

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja zubi »

Onkohan Aki Korpisella luovuttu kokonaan opiskelija-alennuksista kun niistä ei mainintaa nettisivuilta löydy ollenkaan. Aika kohtuulliset nyt hinnanlaskun jälkeen ko. puljun hinnat kyllä ovat, lyhyiden hiusten monisävyvärjäys ja leikkaus 76 euroa. Jos tuosta saisi vielä sen 10% opiskelija-alennusta kuten ennenkin niin menisin kyllä.

Nyt kun uusi puhelinluettelo kolahti postiluukusta, niin leikkasin irti parit etukupongit, tottakai.  ;) Siellä oli Sariko-nimiseen kampaamoon (Torikeskus) -20% kuponki, onkos kellään kokemusta tuosta paikasta tai tietoa hintatasosta (nettisivuja heillä ei ole)?
Nuppu
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1175
Liittynyt: 23 Tammi 2006, 12:31

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja Nuppu »

Tietääkö joku, onko se täällä kehuttu Anniina, joka aiemmin oli töissä Sitruunassa ja sitten Seppälän Hairstoressa, nykyisin keskustan Hairstorella? Joku Anniina siellä ainakin on...
zubi
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3496
Liittynyt: 21 Tammi 2006, 08:34

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja zubi »

^ Joo hän on nyt töissä keskustan Hairstorella.
Nuppu
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1175
Liittynyt: 23 Tammi 2006, 12:31

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja Nuppu »

Kiitos tiedosta, Zubi!  :) Taidanpa siis hyödyntää Hairstoren -50% alennuskortin ja varata ajan Anniinalle leikkaukseen ja värjäykseen  ;)
Viimeksi muokannut Nuppu, 23 Tammi 2007, 13:13. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
zubi
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3496
Liittynyt: 21 Tammi 2006, 08:34

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja zubi »

Nuppu, toivottavasti olet tyytyväinen! Minäkin viimeksi kävin juuri Anniinalla ja käytin tuon -50% kupongin samalla, tosi hyvä tarjous kyllä. Olen käynyt Anniinalla jo tosi pitkään, ja nyt ajattelinkin kokeilla seuraavaksi jotain muuta. Voin kuitenkin suositella häntä - tekee huolellisesti työnsä.  :)
.mansikka.

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja .mansikka. »

Niin tosiaan eikö Tigin s-factoria saa jyväskylästä muualta kuin Nostalgiasta?
Husky
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2022
Liittynyt: 12 Syys 2006, 09:04

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja Husky »

Eikö Staili mahda myydä? Siellä ainakin on Tigejä mutta tarkempaa valikoimaa en tiedä.
Lyhyt poikatukka liukas ja taipuisa. Toimivat tuotteet O&H, Small talk, XZ Tyrnitehis, EHS Hunajahoitis.
.mansikka.

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja .mansikka. »

Minä kävelin Stailin ohi eilen enkä ikkunasta ainakaan nähnyt s-factoreita.
babei
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 315
Liittynyt: 23 Heinä 2006, 15:46

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja babei »

Mun mielestä Stailissa on "vaan" Bedheadia ja Catwalkia, siis ei S-Factoreita. Ja tosiaan itse en oo nähnyt niitä muualla kuin Nostalgiassa.
Vaaleahkoja raitoja lämpimän ruskealla pohjalla. Hiukset jonkin verran yli BSL. Otsis ja sivuilta kerrostetut. Luonnonkiharaa, mutta suoristan fanaattisesti.
zubi
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3496
Liittynyt: 21 Tammi 2006, 08:34

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja zubi »

Nyt on jälleen uusi JKL-kampaamo ja kampaaja testattu.

Kävin nimittäin ensimmäistä kertaa STOPissa, koska eräs ystäväni suositteli sieltä omaa luottokampaajaansa, nimeltään Jaana Kataja. Tykkäsin hänestä kyllä! Teki oikein huolellisesti ja kuunteli tarkkaan mitä halusin, etenkin suunnitteluvaiheessa käytti paljon aikaa ja vaivaa jotta saatiin välillemme yhteisymmärrys. Hän osasi leikata tosi kivasti hiukseni niin, että pystyn jatkamaan edelleen kasvatusta - värikin on onnistunut. Pientä miinusta siitä, että hän oli varsinainen hölösuu ja höpisi koko ajan, mutta toisaalta eipä tullut kiusallisia hiljaisia hetkiä. Kampaajakäyntini kesti myös ennätyskauan, melkein 3 tuntia, mutta mullahan ei ole kuin aikaa, joten ei tuo liene ongelma.  ;) Hintaankin olen tyytyväinen, opiskelija-alennusten jälkeen maksoin monisävyvärjäyksestä ja leikkauksesta 66 euroa. Taidanpa mennä toistekin, vaikka STOPin imago onkin hirmu suttuinen!


Sieltä paljon puhutusta Parturi-Kampaamo Johannasta (Torikeskus) kävin kyselemässä hintoja, mutta oli kyllä mun kukkarolle liian kallis. He sanoivat, että mun tukasta veloitetaan puolipitkän hinnaston mukaan, mikä oli kyllä aika erikoista mielestäni. Eikös yleensä kuitenkin vasta olkapäille ulottuva tukka ole puolipitkä...? Hinnaksi olisi opiskelija-alennuksellakin jäänyt yli 80 euroa, jäi siis minulta kokeilematta.  :-\
Husky
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2022
Liittynyt: 12 Syys 2006, 09:04

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja Husky »

Voih, Zubi olisin käynyt sitten kans tuolla jos hinta kerta on noin edullinen mutta tänään olen jo menossa Stailiin leikkaukseen ja ottamaan raitoja. Noista raidoista en ole vielä varma että otanko ne vai kokovärin. Toisaalta en tahtoisi ottaa kokoväriä kun sen juurikasvun kanssa pitää taas taistella ja tämä oma väri on yllättävän hyvä nyt.
Lyhyt poikatukka liukas ja taipuisa. Toimivat tuotteet O&H, Small talk, XZ Tyrnitehis, EHS Hunajahoitis.
zubi
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3496
Liittynyt: 21 Tammi 2006, 08:34

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja zubi »

^ Ota sitten ihmeessä vain niitä raitoja! :) Ja tule kertomaan kokemuksia.
Husky
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2022
Liittynyt: 12 Syys 2006, 09:04

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja Husky »

Juu. Ja sitäpaitsi jos siellä saisi pesun Tigeillä niin on vähän luksusta tähän pakkaseen.
Lyhyt poikatukka liukas ja taipuisa. Toimivat tuotteet O&H, Small talk, XZ Tyrnitehis, EHS Hunajahoitis.
Vastaa Viestiin