Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Hiusmuutokset, hiuslaatuketjut yms.
zubi
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3496
Liittynyt: 21 Tammi 2006, 08:34

Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja zubi »

Mä olen tykännyt  kovasti Jyväskylässä Sitruunan Anniinasta. Tosin nyt hän on vaihtanut Seppälän Hairstorelle.
hairyfairy
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 74
Liittynyt: 04 Helmi 2006, 17:53

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja hairyfairy »

Etsinnässä kampaaja Jyväskylästä! Sellainen, joka hallitsee pitkien hiusten muotoilun muutenkin kuin vain latvoja tasaamalla  :P ja muutenkin saa olla tyylisilmää ja ideoita. Kaupunki on kampaamoputiikkeja pullollaan ja monia paikkoja on tullut kokeiltua, mutta eipä vaan vielä ole "helmeä" joukosta löytynyt.

Kiitos!
Rory
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1731
Liittynyt: 07 Helmi 2006, 17:17

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja Rory »

Joku kysyi kampaamoa Jyväskylästä...Itse olen ollut hyvin tyytyväinen Naps:n palveluihin, olen käynyt kahdella eri kampaajalla siellä ja molemmilla kerroilla onnistui hienosti. Molemmilla kerroilla väri sekä reipas muutos pitkästä/puolipitkästä olkapäille/polkaksi. En nyt muista kampaajien nimiä valitettavasti. Siellä on myös myynnissä Tigin tuotteita, joista sanottiin että jos ei ole tyytyväinen, he antavat rahat takaisin kun palauttaa tuotteen kokeiltuaan sitä. Ainakin näin sanottiin mulle muutama vuosi sitten. Ostinkin sitten headbanger-vahan.
Niin, ja sieltä saa hieman opiskelija-alea myös.
Miracle
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2154
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 13:24

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja Miracle »

Rory kirjoitti: Siellä on myös myynnissä Tigin tuotteita, joista sanottiin että jos ei ole tyytyväinen, he antavat rahat takaisin kun palauttaa tuotteen kokeiltuaan sitä. Ainakin näin sanottiin mulle muutama vuosi sitten. Ostinkin sitten headbanger-vahan.
Niin, ja sieltä saa hieman opiskelija-alea myös.
Kuinkahan tyhjänä sen purkin saa takas viedä?  ;D  ;D  ;D
Rory
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1731
Liittynyt: 07 Helmi 2006, 17:17

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja Rory »

Heh, käsittääkseni vain silloin, kun on sitä kerran kokeillut...
Mermaid
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 834
Liittynyt: 22 Tammi 2006, 12:02

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja Mermaid »

Laitanpa tähän pari Jyväskylästä. Käyn kyllä tosi harvoin kampaajalla ja yleensä vain leikkauttamassa, joten arvostelut sen pohjalta.

Staili Ilmeisesti parin aikaisemmin edesmenneessä Ykkösten Salongissa työskennelleen perustama kampaamo. Olin oikein tyytyväinen tulokseen. Kampaaja kyseli tarkasti miten ja kuinka paljon leikataa, myös kesken leikkauksen. Ehdotteli välillä omia ehdotuksiaan, mutta ei tuputtanut. Hiukset laitettiin lopuksi tosi nätisti. Muutenkin viihtyisä paikka.

Venus 2 Menin tänne koska opisekelijahinta hiustenleikkuusta oli todella edullinen. En mene toista kertaa, vaikka olisi kuinka edullinen. Ulkomaalainen nainen ei paljon kysellyt miten leikataan ja lopuksi väänsi kammottavan tanttakampauksen hiuksiini, ja oli itse siihen todella tyytyväinen. Oikein ilmaisi miten kammottavasti hiukseni olivat ollet aikaisemmin, vaikka omasta mielestäni ne olivat kyllä näyttäneet paljon paremmilta ennen kampaamokäyntiä.
Äitini kyllä käy kyseisessä kampaamossa usein ja on ilmeisesti sitten ihan tyytyväinen.
bbee

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja bbee »

apuva apua!!! Jyväskylästä hyviä kampaajia? Moniväriä olisin taas vailla leikkauksen kera... Hairstorella olisi tietenkin -30% ja zubi tais suositella tolla jollain ´sivulla anniinaa seppälästä. Mutta onko muita? Kusessa ollaan :(
zubi
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3496
Liittynyt: 21 Tammi 2006, 08:34

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja zubi »

mooniga kirjoitti: apuva apua!!! Jyväskylästä hyviä kampaajia? Moniväriä olisin taas vailla leikkauksen kera... Hairstorella olisi tietenkin -30% ja zubi tais suositella tolla jollain ´sivulla anniinaa seppälästä. Mutta onko muita? Kusessa ollaan :(
Anniina on tosiaan mielestäni mainio kampaaja! Itse menisin ehdottomasti hänelle, jos Jyväskylässä olisin.
Myös Aki Korpisella on hyviä kampaajia, ainakin monet ystäväni ovat kehuneet. Ai niin, ja eräällä tutullani on aina aivan mahtavat hiukset, niin leikkauksen kuin värinkin puolesta ja hän käy NAPSilla.
Rory
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1731
Liittynyt: 07 Helmi 2006, 17:17

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja Rory »

Olen käynyt pari kertaa Jyväskylässä Napsilla ja molemmilla kerroilla onnistui upeasti. Ekalla kerralla laitoin värin ja leikkauksen, ja viimeksi kävin vuosi sitten leikkauttamassa pitkän tukkani polkaksi. En muista kampaajien nimiä mutta suosittelen paikkaa. Opiskelija-alen sieltä saa.
Miracle
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2154
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 13:24

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja Miracle »

mooniga kirjoitti: apuva apua!!! Jyväskylästä hyviä kampaajia? Moniväriä olisin taas vailla leikkauksen kera... Hairstorella olisi tietenkin -30% ja zubi tais suositella tolla jollain ´sivulla anniinaa seppälästä. Mutta onko muita? Kusessa ollaan :(
studio aki korpisella on sellainen kampaaja, kuin kirsi. Ja häntä voin tosiaan suositella! Mukava ja ammattitaitoinen tyttö! :)
bbee

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja bbee »

Onko kukaan käynyt Jyväskylässä Stailissa? Miesten hiustenleikkaus+moniväri 79e :o :o Taitaa olla uusi kilpailija Korpiselle... Mutta hinnat vielä korkeammat. Ei ihme että käsittelyyn olisi päässyt vaikka heti...
Mermaid
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 834
Liittynyt: 22 Tammi 2006, 12:02

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja Mermaid »

Onko kukaan käynyt Jyväskylässä Stailissa?
Minä olen käynyt. Olen kirjoittanut siitä jotain tuonne kampaamoarvoteluja-ketjuun.
zubi
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3496
Liittynyt: 21 Tammi 2006, 08:34

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja zubi »

Sattuisiko kenelläkään olemaan kokemusta Jyväskylän freestyle-kampaamosta (Kauppakatu 9)? Heillä on todella edullista ja mielelläni menisin säästääkseni rahaa, mutta en kyllä laadun kustannuksella...
Rory
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1731
Liittynyt: 07 Helmi 2006, 17:17

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja Rory »

Zubi kirjoitti: Sattuisiko kenelläkään olemaan kokemusta Jyväskylän freestyle-kampaamosta (Kauppakatu 9)? Heillä on todella edullista ja mielelläni menisin säästääkseni rahaa, mutta en kyllä laadun kustannuksella...
Ei ole kokemusta tuosta Freestylestä mutta suosittelen edelleen Jyväskylän kampaamokoulua Viitaniemessä, olen käynyt siellä jo vuosia ja aina tyytyväisenä. Tekevät kaikkea pidennyksistä lähtien ja elumen-värjäyksiäkin. Hinnat tosi edulliset, esim. hiusten tasoitus 5e ja leikkaus kympin.
zubi
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3496
Liittynyt: 21 Tammi 2006, 08:34

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja zubi »

Rory kirjoitti: Ei ole kokemusta tuosta Freestylestä mutta suosittelen edelleen Jyväskylän kampaamokoulua Viitaniemessä, olen käynyt siellä jo vuosia ja aina tyytyväisenä. Tekevät kaikkea pidennyksistä lähtien ja elumen-värjäyksiäkin. Hinnat tosi edulliset, esim. hiusten tasoitus 5e ja leikkaus kympin.
Olen muuten unohtanut koko kampaamokoulun olemassaolon. Nyt varasin Hairstorelle entiselle vakkarilleni ajan, kun sain alennuskupongin, mutta seuraavalla kerralla pitää varmaan uskaltautua kokeilemaan tuota Viitaniemeä.
Vastaa Viestiin