Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Hiusmuutokset, hiuslaatuketjut yms.
zubi
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3496
Liittynyt: 21 Tammi 2006, 08:34

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja zubi »

Äh, jouduinkin perumaan aikani Johannalle, tuli yllättävä meno perjantaille. No, käyn joskus myöhemmin kokeilemassa kampaamokoulua ja hänen taitojaan.

Hiusfriikin nettisivut ovat vihdoin auenneet, mielestäni aika tyylikkäät:
www.hiusfriikki.fi
Surrur
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 507
Liittynyt: 05 Helmi 2007, 09:48

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja Surrur »

Pitääpäs taas kehua HiusFriikkiä, kävin viime viikolla taas hiustenleikkuussa Johannalla.
Johanna kuuntelee musta tosi hyvin, mitä haluaa tukalleen tehtävän. Sillä uskalsinkin varmaan ekaa kertaa moneen vuoteen mennä kampaajalle ilman mallikuvia, kun tiesin, että se leikkaa hyvin ilmankin. Tietää, että kasvatan, ja leikkaa oikeasti niin vähän kuin mahdollista.
Musta HiusFriikissa on parasta se, että ne muistaa asiakkaat siellä tosi hyvin. Kyselivät vielä mun permiksestäkin, jonka laitoin siellä monta kuukautta sitten! Vähän toista kun esim. Stopin liukuhihnameininki  ::) Ainoa mikä harmittaa, että siellä ei käytetä Elumenia. Nyt kun ellua ei saa niin helpolla netistä, ois kiva värjätä välillä kampaajalla, mutta ei tosiaan kiinnosta mikään HairStore. Amiksella onneks laitetaan, ja halvalla!
zubi
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3496
Liittynyt: 21 Tammi 2006, 08:34

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja zubi »

^ Jeps, tykkään itsekin kun muistetaan asiakas ja siinä Hiusfriikki on kyllä ihan mahtava paikka. Stopista pakko mainita, että olen ollut siellä tasan kaksi kertaa, samalla kampaajalla. Hän selosti ihan täysin samat jutut molemmilla kerroilla, eikä edes muistanut, että meillä on yhteisiä tuttuja joista oltiin ekalla kerralla puhuttu - vaan nekin jutut käytiin uudelleen läpi.  ::) Hiuksista tuli kyl molemmilla kerroilla ihan hyvät, mutta kyllä toi palvelun taso, tuotteet ja se ihan karmea miljöö tuntuvat niin vastenmielisiltä, etten enää mene tuonne.
Metku
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 466
Liittynyt: 21 Tammi 2006, 14:11

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja Metku »

^ Missä Stop onkaan? En saa nyt millään päähäni.  ::)
1b F ii
Väri 3.0
Pituus n. 74 cm
Hiuskuvia löytyy Hiuslaatuketjusta (s. 2)
hairyfairy
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 74
Liittynyt: 04 Helmi 2006, 17:53

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja hairyfairy »

^ Forumissa.
Surrur
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 507
Liittynyt: 05 Helmi 2007, 09:48

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja Surrur »

^^^^ Punaväreissä luotan tosiaan vaan Elumeniin, muut ei oo pysyneet vaikka mitä on lupailtu etukäteen :-\ Juurikasvun voisin tuolla värjätä, mut hintaero on aikamoinen verrattuna Korpisen kampaamokouluun (HiusFriikissä pelkkä tyven värjäys ilman leikkausta maksaisi yli 60e :o)

Vitsin et HiusFriikin Reetalle on muuten vaikee saada aikaa! Haluisin sen taas laittamaan mulle permiksen, kun viimeks tuli niin hyvä tulos. Mutta sille saa ihan vaan jotain haja-aikoja, vaikka kattelen tyyliin kuukauden päästä aikoja  :o
Surrur
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 507
Liittynyt: 05 Helmi 2007, 09:48

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja Surrur »

^ Aijaa, enpäs tajunnutkaan että ne tekee tommostakin! Mut sehän on hyvä, pitääkin soittaa. Nettiajanvarauksen perusteella Reetta tuntuu tekevän melkein vähän vajaata päivää, sen vapaat ajat alkaa usein samaan aikaan kuin muut, mutta loppuu monta tuntia aiemmin. Vaikka kattoisin pitkän ajan päähän, eli tuskin on vaan kaikki ajat varattu niin.
Mutta kiitti vinkistä! :)
zubi
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3496
Liittynyt: 21 Tammi 2006, 08:34

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja zubi »

Mähän olen pian testannut kaikki Hiusfriikin kampaajat, tällä kertaa kävin nimittäin Johannalla. Uskaltauduin hänelle Rumblen kehujen rohkaisemana.  :) Aluksi piti kyllä mennä sinne Korpisen kampaamokouluun, mutta jotenkin tuntui turvallisemmalta pysytellä Friikkien hoivissa.

Oikein mukava kokemus oli taas. Johanna oli tosi rauhallinen ja hiljainen, ehkä vähän liiankin, mutta mitä hiuksiin tulee, niin hänellä oli kyllä homma hanskassa ja hyviä ideoita. Mun mielestä hän osasi katsoa mua kokonaisuutena ja ehdotella juttuja, jotka oikeasti vois sopia mun kasvoille jne. Eli ihan hyvä kokemus, vaikkakaan ei henkilönä ehkä yhtä rento ja mukava kuin Reetta ja Mari.

Ihme homma kyllä tuo Hiusfriikin hinnoittelu. Tuntuu, että siellä maksaa joka kerta ihan eri verran. Viimeksi Reetan käsittelyssä pääsin ihan hämmentävän halvalla ja nyt taas maksoin mielestäni vähän liikaa...
Surrur
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 507
Liittynyt: 05 Helmi 2007, 09:48

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja Surrur »

^ Mä taas just tykkään vähän hiljaisemmasta kampaajasta, kun haluan lukea kaiken mailman lehdet kampaajalla :D Reetta on kyllä aika lailla puheliaampi. Ja hinnoittelua ihmettelin mäkin, viimeksi maksoin permiksestä muistaakseni 84e leikkauksella, mutta tänään kun soitin ja kysyin, ilmoittivat hinnaksi 76e ???
hairyfairy
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 74
Liittynyt: 04 Helmi 2006, 17:53

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja hairyfairy »

^ Hinnastossa näkyy olevan, että permis alkaen 76e. Joten sen hinnan varmaan sitten sanoivat. Kuka oli muuten puhelimessa, sekin voipi vaikuttaa...  ;D
plaza
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 206
Liittynyt: 23 Joulu 2006, 14:32

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja plaza »

Mä varasin juuri itselleni ajan tuonne Korpisen muotoilukouluun keskiviikolle. Niin ja värjäykseen.. Täytyy käydä leikkauttamassa myöhemmin kun kerkeää ja on testannut millaisia harjoittelijoita siellä on näin värjäyksen tiimoilta:)
Mollamaija

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja Mollamaija »

Olen käynyt pari kertaa Torikeskuksen 3. kerroksessa sijaitsevassa Sarikossa, joka on kyllä mielestäni tosi mukava paikka. Paikassa on kaksi kampaajaa, jotka vaikuttavat molemmat tosi asiallisilta. Tykkään tuolla erityisesti siitä, että vaikka paikka on keskellä kaupunkia, niin silti sijainti on  todella rauhallinen. En nimittäin siedä olla kampaamossa, jonka ohi ravaa koko ajan hirveä määrä porukkaa.  :P

Hinnatkin ovat paikassa mielestäni kohdallaan. Sellainen normileikkaus (+muotoilu), joka kestää ainakin minulla melkein tunnin, maksaa opiskelijalle 21 euroa. Sitten olkapäille ulottuvan tukan leikkaus+värjäys+raidat taisi maksaa opiskelijakortilla vähän päälle 60 euroa (olisiko ollut 62 tai 65? en muista varmasti). Opiskelija-alennus on luullakseni 10 %, eli siitä voi sitten laskeskella normaalihintoja, jos ei ole opiskelija.
zubi
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3496
Liittynyt: 21 Tammi 2006, 08:34

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja zubi »

Kävin Aki Korpisen kampaamokoulussa Johanna I:llä leikkauksessa tänään. Mitään radikaalia muutosta en hakenut, koska olin malliin tyytyväinen. Kuitenkin mielestäni siinä oli jotain vähän pielessä ja kaipasin pientä trimmausta. Lisäksi koska Johanna on kaverini ja kampaamokoulu päättyy kahden viikon päästä, halusin päästä hänen käsittelyynsä vielä ennnen kuin on liian myöhäistä.

Olen tosi tyytyväinen, tämä leikkaus on melkein samanlainen kuin viimeksi Hiusfriikissä, mutta vielä kivempi. Johanna oli kyllä ihan loistava, teki hyvää työtä. Melkein kaikkien muiden työstä Aki Korpisella (joka toimi opena tänään) tuntui olevan jotain korjattavaa, mutta Johannalle sanoi vain, että todella hyvin tehty.

Samalla saatiin vaihdettua kuulumisia, joten oli oikein kiva kokemus.  :)
Riina

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja Riina »

Kävin ensimmäistä kertaa Korpisella Juusolla. Taisipa löytyä luottokampaaja! Vaalennutin juurikasvun, variä muutettiin viileämmän vaaleaksi ja siistittiin otsis. Olen kyllä uskomattoman tyytyväinen. Kampaaja oli mukava ja hänellä oli silmää ja makua hiusteni suhteen.

Bonuksena vielä se, että hän käsitteli hiuksiani hellävaraisesti. Ei saanut hiuksia takkuun eikä repinyt ollenkaan ja päänähan hieronta tuntui oikein miellyttävältä. Hän ei myöskään kärventänyt liian kuumalla föönillä hiuksiani. Annoin kyllä palautetta!  :)
babei
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 315
Liittynyt: 23 Heinä 2006, 15:46

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja babei »

Kävin eilen Hiusfriikissä ottamassa Davines-hoidon ja samalla leikattiin latvoja. Kampaajani oli Heidi. Heidi vaikuttaa osaavalta, mutta on tosi hiljainen, ei puhunut oikeastaan mitään  ::) No, mikäs siinä, tykkään kyllä ihan lukea lehtiä kampaajalla. Hoito oli tosi kiva, ensin laitettiin rakennepaikkaava hoito, jonka piti vaikuttaa päässä 10 minuuttia. Tämä  10 minuuttia piti kököttää pesupaikalla niska kenossa, mutta onneksi tuolla Hiusfriikissä on ne ihanat hierovat tuolit!  :D Sitten oli vuorossa 10 minuuttia kestävä päänahan hieronta (kampaaja siis teki tän) toisella hoitoaineella. Lopputulos: oikeasti hyväkuntoisen oloiset hiukset. Latvoista kun vielä leikattiin pari senttiä, niin tulos on kyllä huomattava raidoista kärsineessä kuontalossani. Värikin näyttää jotenkin kirkkaammalta ja eloisammalta ton hoidon jälkeen. Suosittelen!  :)
Viimeksi muokannut babei, 16 Touko 2008, 00:33. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Vaaleahkoja raitoja lämpimän ruskealla pohjalla. Hiukset jonkin verran yli BSL. Otsis ja sivuilta kerrostetut. Luonnonkiharaa, mutta suoristan fanaattisesti.
Vastaa Viestiin