Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Hiusmuutokset, hiuslaatuketjut yms.
bbee

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja bbee »

Ei ainakaan ollut nettisivuille tullut vielä mitään. Mutta ne päivittää sitä muutenkin aika harvoin.

Oon käynyt stopissa monesti ja voisin kyllä mennä uudestaankin, siellä taitaa olla yks kaverin vakkarikampaaja töissä. Kunhan tietäis jotain hintatasoa. Tyhmää kun ei näy hintoja ikkunoissa...!
hairyfairy
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 74
Liittynyt: 04 Helmi 2006, 17:53

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja hairyfairy »

mooniga kirjoitti: Mitkäs Jyväskylän liikkeet alensi hintojaan veroalen myötä? Oisko tietoo?
Ainakin Korpinen radiossa mainostaa näin tehneensä.
Husky
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2022
Liittynyt: 12 Syys 2006, 09:04

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja Husky »

mooniga kirjoitti: Ei ainakaan ollut nettisivuille tullut vielä mitään. Mutta ne päivittää sitä muutenkin aika harvoin.

Oon käynyt stopissa monesti ja voisin kyllä mennä uudestaankin, siellä taitaa olla yks kaverin vakkarikampaaja töissä. Kunhan tietäis jotain hintatasoa. Tyhmää kun ei näy hintoja ikkunoissa...!
Millainen taso Stopissa muuten noin yleisesti on? Niinkuin Zubi sanoi, se näyttää tosi suttuiselta ja sekavalta paikalta mutta millaista jälkeä tekevät?
Lyhyt poikatukka liukas ja taipuisa. Toimivat tuotteet O&H, Small talk, XZ Tyrnitehis, EHS Hunajahoitis.
Pippi
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 445
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 23:08

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja Pippi »

Stopin ikkunassa näytti olevan (käsinkirjoitetut, kuinkas muuten) uudet hinnat, mutta en niitä vilkaissutkaan. Olen käynyt siellä joskus aiemmin Mirellalla, kuten moni kaverikin, mutta nykyään se on kuulema jossain Äänekoskella, muista kampaajista ei ole mitään kokemusta. Ainakin aiemmin hintataso oli liikkeen ulkonäköön nähden ihan törkykallis, kaveri oli maksanut alle olkapääpituisten hiusten leikkauksesta ja väristä yli 100 euroa.
Husky
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2022
Liittynyt: 12 Syys 2006, 09:04

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja Husky »

No huh! Kaipaisin tosiaan siitä ehkä ennakkokokemuksia kun en uskalla mennä kyselemään. En kuitenkaan erota siellä koskaan, että kuka on siellä töissä ja kuka asiakas.
Lyhyt poikatukka liukas ja taipuisa. Toimivat tuotteet O&H, Small talk, XZ Tyrnitehis, EHS Hunajahoitis.
hairyfairy
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 74
Liittynyt: 04 Helmi 2006, 17:53

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja hairyfairy »

No minä en tykännyt Stopista. Suttuisen ulkoisen olemuksen lisäksi paikka on minusta hirveän levoton ja kampaajat toimivat ikäänkuin "liukuhihnalla". Ajat varataan hirveän lyhyiksi ja usein on jo seuraava asiakas tyrkyllä, kun edelliseltäkin vielä puolet tekemättä.. Itse ainakin haluan mennä kampaajalle rentoutumaan ja tuolla sitä rentoutumista ei kyllä tapahdu. Lisäksi työn jälkikin oli ainakin minun tapauksessani vähän niin ja näin, kiireellä tehdyn oloista sekin.

nimim. pää märkänä pois laitettu kun ei aika riittänyt enää kuivaamiseen  ::)
Viimeksi muokannut hairyfairy, 04 Tammi 2007, 18:17. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
bbee

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja bbee »

Mä oon myös käynyt Mirellalla. Se on tosiaan nykyään Änärin Stopissa töissä. Ainakin oli kun kävin siellä tossa joku aika sitten. Se liike on muuten todella todella siisti verrattuna Jyväskylän Stoppiin. En tiedä pitäisikö sitten käydä siellä... Korpiselle en kyllä astu jalallakaan. Nostalgia ei laskenut hintojaan, siitä oli juttua joku aika sitten keskisuomalaisessa.... :)

Toisaalta onko jyväskylässä edes paikkaa jossa saa monivärin+ leikkauksen alle satasella? pitkään tukkaan siis...
Viimeksi muokannut bbee, 04 Tammi 2007, 19:56. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pippi
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 445
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 23:08

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja Pippi »

Kävin yhteen aikaan Sinisessä, joka on siis se Lumene&Cutrin -paikka lähellä matkakeskusta, ja siellä varmaan selviäisi hyvinkin halvalla. Tykkäsin muuten ko.paikasta, mutta silloinen ainokainen kampaaja oli niin hirvittävän hiljainen, eikä juurikaan antanut uusia ideoita, niin päätin kokeilla jotain muuta. www.sininen.info
Rory
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1731
Liittynyt: 07 Helmi 2006, 17:17

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja Rory »

^^Noh ainakin kampaamokoulusta Viitaniemestä saa alle satasella, jos uskaltaa pienellä riskillä menemään. Mulla on tosin aina onnistunut ja olen ottanut siellä vähän kaikkea.

Naps on ollut laatupaikka, sieltä saa hieman opiskelija-alea myös mutta on kyllä kallis paikka noin muuten.
hairyfairy
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 74
Liittynyt: 04 Helmi 2006, 17:53

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja hairyfairy »

mooniga kirjoitti: Toisaalta onko jyväskylässä edes paikkaa jossa saa monivärin+ leikkauksen alle satasella? pitkään tukkaan siis...
Osui muuten juuri silmään Kauneushoitola Marjaana Hautalahden nettisivut, ko. paikassa nykyään myös kampaamo. Siellä oli moniväri ja leikkaus pitkiin hiuksiin 85 e.  http://www.marjaanahautalahti.fi/index. ... innasto_04

Kokemuksia kellään tuosta paikasta?
bbee

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja bbee »

Nettiajanvarauksen kautta varatut normaalihintaiset hoidot -10%

Tarkoittaakohan toi että tosta 85€:Sta lähtee vielä 8,5€ pois?
zubi
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3496
Liittynyt: 21 Tammi 2006, 08:34

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja zubi »

mooniga kirjoitti: Nettiajanvarauksen kautta varatut normaalihintaiset hoidot -10%

Tarkoittaakohan toi että tosta 85€:Sta lähtee vielä 8,5€ pois?
Jeps, siltä vaikuttaisi. Ihan kohtuuhintainen paikka kyllä.

Mä joskus rekisteröidyin tuonne nettivarausjärjestelmään, kun oli tarkoitus mennä sinne kasvohoitoon, ja sieltä aina välillä tulee sähköpostiin aika hyviä tarjouksia. Juuri tuli joku väripakettitarjous tällä viikolla, mutta olin näköjään poistanut sen jo lopullisesti sähköpostistani, kun sen voimassaoloaika ei ollut itselleni ajankohtainen.  :-\
hairyfairy
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 74
Liittynyt: 04 Helmi 2006, 17:53

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja hairyfairy »

Pippi kirjoitti: Kävin yhteen aikaan Sinisessä, joka on siis se Lumene&Cutrin -paikka lähellä matkakeskusta, ja siellä varmaan selviäisi hyvinkin halvalla. Tykkäsin muuten ko.paikasta, mutta silloinen ainokainen kampaaja oli niin hirvittävän hiljainen, eikä juurikaan antanut uusia ideoita, niin päätin kokeilla jotain muuta. www.sininen.info
Minä kävin myös kerran tuolla Sinisessä ja samat huomiot... kampaaja tosi hiljainen. En ole toista kertaa mennyt.
naanna
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1135
Liittynyt: 21 Syys 2006, 16:49

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja naanna »

Onko joku testannut jo sen Torikeskuksen ensimmäisessä kerroksessa olevan uuden parturi-kampaamon? Nimi oli muistaakseni Johanna. Siis se paikka, joka on sisutettu pinkeillä huiveilla ja omistajalla on Sofi Oksasen tyyliset rastat joissa seassa pinkkiä kuitua. Koko paikka oli jotenkin niin ihanan erilaisen näkönen, että tekis mieli kokeilla. Plussana myös se, että hinnasto on selkeästi esillä ikkunassa ja opiskelija-alekin löytyy. Tarkempia hintoja en kyllä ehtinyt katsella, kun viiletin siitä ohi.
Husky
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2022
Liittynyt: 12 Syys 2006, 09:04

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja Husky »

Ja paikka on kohtuullisen edullinen muuten. Hinnoista oon kirjoitellut tuonne aikaisempiin viesteihin tässä ketjussa. En uskaltanut varata sinne vielä aikaa vaan menin Sitruunan, olin nössö. Aika usein näyttää olevan vapaita aikoja siinä. Paikka näyttää melko pieneltä, mutta viihtyisältä. Tule ihmeessä kertomaan kokemuksia jos sinne menet.
Lyhyt poikatukka liukas ja taipuisa. Toimivat tuotteet O&H, Small talk, XZ Tyrnitehis, EHS Hunajahoitis.
Vastaa Viestiin