Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Hiusmuutokset, hiuslaatuketjut yms.
bbee

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja bbee »

Sinne siis  ;D

Staililaiset ei taida muuten lukea sähköpostia. Laitoin joskus viikko sitten eikä vieläkään vastausta  :-\
Husky
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2022
Liittynyt: 12 Syys 2006, 09:04

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja Husky »

Hmm... olispa mielenkiintoista mennä katsomaan tuota. Voisi mennäkin jos jostain saa energiaa, eikä opiskelu maistu.
Lyhyt poikatukka liukas ja taipuisa. Toimivat tuotteet O&H, Small talk, XZ Tyrnitehis, EHS Hunajahoitis.
bbee

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja bbee »

Stailista vastataan kuin vastataankin sähköposteihin! JEIJ!

Hei,
toivottavasti tämä maili tulee nyt perille..
Hoitoseteissä käytetään Kerastasen tuotteita joissa on jokaiselle
hiuslaadulle oikeanlainen hoito. Hoitosettiin kuuluu; hius-ja
hiuspohja-analyysi, pesu, hieronta ja föönaus.
tyvikasvun värjäystä ei ole erikseen hinnoiteltu, mutta yleensä
tyvivärjäys ilman hiusten leikkausta maksaa n. 60 €. Ja harjoittelijahan
tekee -30%.
Terveisin,
Stailin tytöt



Ompas kovin kallis toi tyviväri. Ei taida olla asiaa siihen. Koska 100€lla tuossa paikassa saa kuitenkin koko setin  ;D

Onkos kukaan käynyt tuollaisessa Kerastase-hoidossa?
Viimeksi muokannut bbee, 01 Joulu 2006, 10:20. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
bbee

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja bbee »

^Pitäiskö perustaa ihan oma JKL-kampaamot ketju ja pyytää modeja siirtämään nää hömpötykset sinne?

Mä en ees perusta Kerastasesta. Luulin että tuolla olisi tarjolla jotain Tigi-hoitoja. Saitko muuten opiskelija-alennuksen leikkauksesta? Siellähän se on 10% En kyl tajua tota tyvivärin hintaa, eihän mulla nyt sitä metriä ole. Mutta ne häiritsevät pari senttiä. En haluis kuitenkaan vielä leikata/värjätä muuta tukkaa. Kai se on sitten odotettava vielä kuukausi ja sitten kun tukka näyttää täysin sietämättömältä niin varata aika.
Viimeksi muokannut bbee, 01 Joulu 2006, 10:34. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Marge
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 605
Liittynyt: 13 Maalis 2006, 19:51

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja Marge »

mooniga kirjoitti: ^Pitäiskö perustaa ihan oma JKL-kampaamot ketju ja pyytää modeja siirtämään nää hömpötykset sinne?
Musta hyvä idea, jyväskyläläiset löytäis paikalliset kampaamojutut helpommin ja muiden ei oo pakko lukee meidän kaupunkikeskeisiä juttuja jollei halua  :)
bbee

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja bbee »

Tänne sitten turinoita pelkästään Jyppilän kampaamoista: palveluista, tapahtumista, hinnoista ja tietenkin kokemuksista!

Äh siirtäisikö joku mode tämän hiushömppään ja hyviä kampaamoja? ketjusta jyppilä osiot tänne? Kiitos kaunis :)
Husky
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2022
Liittynyt: 12 Syys 2006, 09:04

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja Husky »

Taidan tänään olla kaupungilla tuon Stailin näytöksen aikaan (sattumaa sattumaa). Voin raportoida näkemääni sitten jos satun paikalle.

edit. Pah mä sinne ehdin. Jonotin maailman ahtaimmassa musiikkiliikkeessä, että olisin saanut rumpukapulat. Kirottua.
Viimeksi muokannut Husky, 02 Joulu 2006, 16:48. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Lyhyt poikatukka liukas ja taipuisa. Toimivat tuotteet O&H, Small talk, XZ Tyrnitehis, EHS Hunajahoitis.
bbee

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja bbee »

Höh. Siellä ei sittenkään ollut kuin yksi näytös klo 14. Ehtiköhän kukaan katsomaan? Kävin urkkimassa ikkunasta äskettäin.
Pippi
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 445
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 23:08

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja Pippi »

Oli siellä näytös myös klo 18, näin ohi kulkiessani, kovin pitkäksi aikaa en jäänyt katselemaan. Show näytti jopa ihan toimivalta, edes räntää ei satanut :) Hiukset tosin vaikutti jäävän vähän kakkossijalle, näytti enemmänkin muotinäytökseltä.
naanna
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1135
Liittynyt: 21 Syys 2006, 16:49

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja naanna »

Suositelkaas Jyväskylästä jotain "idearikasta" kampaamoa ja kampaajaa. Mulla on kasvatusprosessi meneillään (nyt pituus olkapäille) ja viimeks leikattu kuukausia sitten toisella paikkakunnalla. Viime kerrasta hiuksissa on vielä todella voimakkaat, epätasaiset, ylikasvaneet ja huonosti leikatut kerrostukset. Hermo menee, kun hiukset ei vaan asetu mitenkään! Kampaajalle siis olisin menossa, en vaan ole hyvää sellaista vielä JKL:stä löytäny, vaikka oon täällä jo useamman vuoden asustellu. Mulla ei ole mitään tiettyä kuvaa siitä, miten haluaisin et hiukset leikataan ja haluaisin siis kampaajalle, jolla olis omia ideoita ja osais neuvoa mikä mulle sopis, mitä näille vois tehdä ja vielä niin, että kasvatus vois jatkua. Olisin valmis antamaan kampaajalle aika vapaat kädet (koska en yleensä itse tiedä, mikä mulle sopis), kunhan pituudesta ei lähtis muuta kun kuivat latvat. Hintaa mielellään alle 30€ opiskelija-alen kanssa.
Löytyykö Jyväskylästä kuvaukseen sopivaa paikkaa/kampaajaa?
naanna
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1135
Liittynyt: 21 Syys 2006, 16:49

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja naanna »

Sisältyykö tuohon Stalinin leikkaussettiin (34€) siis pesu, leikkaus ja muotoilu? Onhan toi ehkä hieman kallis, mutta hyvästä kannatta kai maksaa...Pääsisköhän tonne huomenna, ihan ilman ajanvarausta...? Sitruunaan tai Napsiin ei taida yleensä päästä ilman ajanvarausta, vai? Huomenna olisin kuitenkin menossa, koska huomenna alkaa myös mun joululoma ja olisin lähdössä pois Jyväskylästä pidemmäksi aikaa.
naanna
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1135
Liittynyt: 21 Syys 2006, 16:49

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja naanna »

Mites Sitruuna? Se näyttäis olevan vähän halvempi ja sitäkin joku täällä kehui. Napsilla ei ollu hinnastoja netissä. Tietääkö joku paljon  naisten hiustenleikkaus siellä maksais?
Taidan kuitenkin sinnitellä vielä pari viikkoa ja tilata sitten ihan ajan, että varmasti pääsee. Kai näitä hiuksia jaksaa, kun on lomalla ja voi olla räjähtäneen näkönen...
bbee

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja bbee »

-10% on opiskelija-alennus Stailissa. Kannattaa ehkä soittaa etukäteen, mutta on sinne yleensä päässyt ilman ajanvarausta. Niin eiköhän ne tuossa samassa sarjassa pyöri koko keskustan hinnat. :)
bbee

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja bbee »

Mitkäs Jyväskylän liikkeet alensi hintojaan veroalen myötä? Oisko tietoo?
zubi
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3496
Liittynyt: 21 Tammi 2006, 08:34

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja zubi »

^ Ainakin Stop on alentanut. Mutta itse en pidä sen paikan suttuisesta imagosta, joten en varmaan käy jatkossakaan.  :-\ Itse asiassa ajattelin vaihtaa kampaajaa, voisi vaikka Stailia kokeilla seuraavaksi, en ole ollut niin kovin tyytyväinen enää vakkariini. Oliskohan sielläkin tullut veroalennusten myötä muutosta...  ::)
Vastaa Viestiin