Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Hiusmuutokset, hiuslaatuketjut yms.
Moonflower
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 565
Liittynyt: 25 Tammi 2006, 17:22

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja Moonflower »

Mä sain tänään tylyä palvelua Divianissa, kun kävin kyselemässä juhlakampauksista. Jo ihan alkuun homma lähti käyntiin oudosti, kun sisään tullessani mua ei edes tervehditty, tuijotettiin vain. Pääsin kuitenkin juttelemaan kampaajalle, ja kun sanoin etten tykkää tiukoista nutturoista, hän tiuskahti että "eihän sellaisia nyt enää tehdäkään!" Jaha, vai niin. Yritin sitten kysellä hintahaarukkaa sellaiselle rennon ilmavalle, mahdollisesti vain osittain kiinni olevalle kampaukselle, johon tämä asiakaspalvelun helmi sanoi, että ihan mahdoton sanoa kun en kerran tarkemmin tiedä mitä haluan. Ja jos juhlapäivästä tulee sateinen, niin siitä saattaa tulla sitten lisähintaa. Joo-o, no tarkkaa kuvausta mulla ei toki ollut, mutta siihen olisin toivonut vaikka vinkkejä siltä kampaajalta. Ehkä mä printtaan kuvan toivekampauksestani ja painelen naapurikampaamoon - tuonne mä en nimittäin tahdo rahojani viedä.

Onko kellään juureksista vinkkejä hyvistä kampauksentekijöistä? Niistä ei olla pahemmin taittu tässäkään ketjussa puhua  :)
naanna
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1135
Liittynyt: 21 Syys 2006, 16:49

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja naanna »

Täytyy hieman perua kehujani tuosta Sarikosta. Kävin siellä (kampaajan nimeä en muista, mutta omistaja Sari se ei ollut) pari päivää sitten ihan perus latvojen/otsiksen tasauksessa ja lähdin kampaamosta hiukset 5cm lyhyempinä (puhetta oli yhdestä) ja tukka vahvasti kerrostettuna, niin että n.10 cm latvoista oli todella ohutta lirua. Lähtiessäni en vielä täysin tajunnut vahinkoa, koska olin pitänyt tukkaa kiinni sykeröllä sen päivää ja tukkaa ei koskaan käsittelyn aikana pesty tai muotoiltu. Huomasin kyllä, että pituudeata lähti hieman liikaa, kun haroin tukkaa takasin kiinni lähtiessäni (koska tukkahan oli siis sillonkin vielä täysin laittamaton), mutta en sillon pitänyt sitä niin isona asiana. Kerrostusten "huonouden" huomasin vasta seuraavana päivänä, kun yritin itse alkaa muotoilemaan tukkaa. Tukka oli niin kamala, että marsiin tänäään Hiusfriikkiin korjaamaan vahingot.

Hiusfriikissä kävin Essillä ja hänenkin mielestään tukka oli huonosti leikattu. Essi ymmärsi mun harmitukseni ja yhdessä keskusteltiin eri vaihtoehdoista, mitä tukan pelastamiseksi olisi tehtävissä. Tuloksena mulla on nyt sitten leukamittainen polkka, joka lyhenee niskaan. Malli on kyllä erittäin kiva ja hyvin leikattu, mutta harmittaa se pitkään kasvatetun pituuden menetys kuitenkin.  Kampaaja oli mukavan rento, hiusten käsittely oli hellävaraista ja ammattitaito muutenkin kohdallaan. Hiusfriikki oli kuitenkin niin positiivinen kokemus, että varmasti tulen asioimaan siellä jatkossakin.
naanna
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1135
Liittynyt: 21 Syys 2006, 16:49

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja naanna »

^^Ja millanen hintataso tuolla on?
.mansikka.

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja .mansikka. »

Mä kävin varaamassa ajan Highliteen, saas nähdä mitä tulee..
Rory
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1731
Liittynyt: 07 Helmi 2006, 17:17

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja Rory »

Mä kävin Korpisen koululla hiusten tasauksessa ja tehohoidossa. Hyvä tuli ja tykkäsin, etenkin päähieronta on ihanaa :) Taidan käydä tuolla jatkossakin, en normikampaamossa ole käynytkään varmaan vuosiin, jos ei alkukesäistä permanentin ottoa lasketa (ja senkin teki osittain harjoittelija, joten oli halvempaa). Nuo hinnat on vaan niin sopivat mun budjetille...
naanna
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1135
Liittynyt: 21 Syys 2006, 16:49

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja naanna »

Päätin tänään klo 15, että ihanjustnytheti pitää päästä kampaajalle. Pyörin ympäri keskustaa etsimässä vapaita aikoja ja viimein Stailista tärppäsi. Kokemukseen olen kaikin puolin tyytyväinen. Kampaaja oli mukava, ymmärsi mitä olin hakemassa ja tarjosi hyviä parannusideoita. Leikkaus sujui oikein mukavasti, päähieronta oli iiiiihana, muotoilussa käytettiin Tigiä ja lopputulos on aivan mahtava. En olis uskonut, että tästä kasvatusvaiheessa olevasta harakanpesästä saa näinkin esittelykelpoisen. Pieni miinus tulee korkeahkosta hinnasta, vaikka opiskelijakortilla saikin siitä 10% pois. Mielellään kuitenkin maksoin hyvästä kokemuksesta ja mieluisesta lopputuloksesta hieman ekstraa.
-Mansikka_
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 342
Liittynyt: 09 Loka 2009, 13:30

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja -Mansikka_ »

Kampaamo sininen ja Henna niminen kampaaja on paras!
Eka kerta kun kukaan kuuntelee tarkkaan mitä tehdään ja mitä ei missään nimessä tehdä.
Leikkaa vain sovitun verran pois eikä niin kuin muut että leikataan liikaa kerroksia liikaa pituutta pois yms.
Pelkkä hyvää sanottavaa.
Eka kampaaja joka osasi kyniä otsiksen juuri niin kuin haluan ja pesi minun päälle sopivilla aineilla+kunnon tehohoitsikka,ei repiny hiuksia väkisin auki märkänä ja laittoi reilusti jätettävää hoitsikka (kysyi vielä mitä hoitsikka haluan).
:ts :ts :ts
Laurainen

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja Laurainen »

Haulla ei löytynyt kommentteja KS-tiimistä, kenelläkään sieltä kokemuksia?
Se sijaitsee siinä katseen ja soppabaarin välissä, hinnat näytti ainakin olevan kohdallaan.
usagi

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja usagi »

Olen ilmeisesti menossa Hius-parkkiin huomenna. Rupesi vain mietityttämään , että mitä eroa on parturihiustenleikkauksella ja kampaajahiustenleikkauksella? Ilmeisesti n.10 e mutta noin niinku muuten  ;D. Kun tuon kampaamon nettisivuilla hiustenleikkauspalvelut oli esitelty juurikin noilla nimikkeillä.
Omalle tukalleni pitäisi tehdä -jotain-, en ole varma mitä, toivoisin saavani molemmat puolet melko symmetrisiksi mtä ne eivät nyt ole ja niin että hiukset laskeutuisivat kauniisti.


Kävin passikuvassa ja hiukset näytti niin pahoilta siinä että kävin kysymässä vapaita aikoja kön ovessa oli semmonen lappu että vapaita aikoja...en mä muuten saa ikinä mentyä parturille jos en mene tolleen yhtäkkiä ;D .Huomiseksi siis sain ajan, pitänee katsella hiusmalleja vähän.
usagi

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja usagi »

^Sitä itekkin aatteelin, mut sitten ne varmaan luokitteli mut transuksi siellä kun hinta oli noiden kahden väliltä. Öh, anteeksi myöhäisillan huonosta vitsistä. En halunnut hiustenpesua (niskaan sattuu se altaaseen taivuttaminen) niin ehkä se johtui siitä.
Tuli ainakin kivat hiukset.Tykkään ihan simona, varmaan ensimmäinen kerta kun hiustenleikkausen jälkeen en ole epätoivoinen kun hiukset on niiin lyhyet  ;D. En ees sanonu, et yritän kasvattaa tai antanut mitään kuvaa, mutta ei siellä sitten leikattukaan se enempää kuin pyysin (puoli senttiä oli tosiaan puoli senttiä) eikä kevennelty liian rankalla kädellä vaan tosi nätisti. Tykkäsin, ja menen varmaan uudestaan (sitten vuoden päästä taas...).
Mermaid
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 834
Liittynyt: 22 Tammi 2006, 12:02

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja Mermaid »

Onko kukaan käyny vielä täällä http://www.kampaamogaala.fi/ ?
Mun luottokampaaja Hiusfriikistä oli siirtynyt tonne, ja vähän kiinostaa, että millanen paikka tuo mahtaa olla.
Rory
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1731
Liittynyt: 07 Helmi 2006, 17:17

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja Rory »

Kävin Jyväskeskuksessa sijaitsevassa suht uudessa Unik-kampaamossa ja tykkäsin. Kampaaja oli mukava ja osaava. Leikkautin pitkän tukan polkaksi eli oli isosta muutoksesta kyse. Menen varmasti uudelleenkin.
hairyfairy
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 74
Liittynyt: 04 Helmi 2006, 17:53

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja hairyfairy »

Mermaid kirjoitti: Onko kukaan käyny vielä täällä http://www.kampaamogaala.fi/ ?
Mun luottokampaaja Hiusfriikistä oli siirtynyt tonne, ja vähän kiinostaa, että millanen paikka tuo mahtaa olla.
No ei kai paikalla väliä ole, jos kampaaja on tuttu?  ;)
Mermaid
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 834
Liittynyt: 22 Tammi 2006, 12:02

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja Mermaid »

No kyllä mulla ainakin kampaamon valintaan kampaajan lisäksi vaikuttaa kampaamon yleinen ilme ja ilmapiiri. Friikissä esim. oli pesupaikalla ne ihanat hierovat tuolit.
hairyfairy
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 74
Liittynyt: 04 Helmi 2006, 17:53

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja hairyfairy »

Mulla ei vaikuta ulkoiset jutut kovinkaan paljoa, jos kampaaja on taitava..Ja tuskin kuitenkaan taitavat ja osaavat tyypit missään p*skaluukussa kuitenkaan työskentelee  ;D
Päinvastoin, vaikka olis mitkä luxustuolit ja muut vermeet, mutta kampaaja kädetön tumpelo, niin tuskin siihen liikkeeseen menisin.

Mutta.. haluttas taas saada jotain uutta hiuksiin ja siksipä kuulisin mielelläni viimeisimpiä ja uusimpia kampaajakokemuksianne  :) Ei mulla sitä "omaa" kampaajaa ole vielä edes löytynyt, joten olen vähän tällainen paikasta toiseen hyppijä...  ;D Puolipitkiin hiuksiin pitäisi saada piristystä, muutakin kuin latvojen tasaus  >:D
Viimeksi muokannut hairyfairy, 26 Joulu 2010, 18:04. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Vastaa Viestiin