Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Hiusmuutokset, hiuslaatuketjut yms.
Amilo
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1386
Liittynyt: 23 Huhti 2006, 18:49

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja Amilo »

^taitaa tosiaan olla, että valittevan harvassa paikassa hinnat eivät ole esillä. Säästää kyllä mielestäni meidän kampaajienkin aikaa, kun asiakkaat voivat nähdä hinnan heti ikkunassa, eikä tarvitse aina kysyä.
bbee

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja bbee »

www.staili.net sivut ovat alkaneet toimia!
Husky
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2022
Liittynyt: 12 Syys 2006, 09:04

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja Husky »

Tuo Stailihan on edullinen! Tarvitsisin värin tukkaan joten ehkä menen tuonne. Tai sitten testin sen Hiusdesignin. Missä tuo Nostalgia sijaitsee?

Kävin muuten Kampaamokauppa Sitruunassa Jyväskeskuksessa. Kampaaja oli nuori tyttö (joo-o en ole itsekään vielä ikäloppu mutta silti) ja hieman jännitti että mitä tästä tulee. Mutta leikkaus oli todella mahtava revitty rokkitukka ja vielä ilman veistä. Eikä hinta ollut paha. Laittoikin sen vielä tosi nätisti.
Lyhyt poikatukka liukas ja taipuisa. Toimivat tuotteet O&H, Small talk, XZ Tyrnitehis, EHS Hunajahoitis.
Husky
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2022
Liittynyt: 12 Syys 2006, 09:04

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja Husky »

Retrohenkinen kuulostaa pahalta, mutta nuo kuvat etusivulla näyttivat mahtavilta. Varsinkin sen yksi lyhythiuksinen tyttö. Tuollaisen tahtoisin.
Lyhyt poikatukka liukas ja taipuisa. Toimivat tuotteet O&H, Small talk, XZ Tyrnitehis, EHS Hunajahoitis.
peppi

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja peppi »

mooniga kirjoitti: www.staili.net sivut ovat alkaneet toimia!
Oletko mooniga käynyt Stailissa ja kenelle kannattaa aika varata (tarvitsisi olla lyhythiusexpertti)? Kuinka pian ajan saa? Kiinnostaisi kovasti heti joulun jälkeen kipaista tuolla  ;D
bbee

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja bbee »

Oon käynyt tuolla kerran. Poikkis kahdesti. Maija hoiteli mun pään! Kannattaa toki kysyä että kuka on paras lyhyelle tukalle! Tykkäsin itse kyllä kovasti. Sinne saa aika lyhyelläkin varoitusajalla ajan. Sillon lauantaina kun olin siellä niin sinne tuli useita asiakkaita extempore kampaajalle  ;D
bbee

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja bbee »

^Luepas tätä ketjua vähän taaksepäin.
Rory
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1731
Liittynyt: 07 Helmi 2006, 17:17

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja Rory »

purppuralle: JKl:n kampaamoista on suosituksia aiemmin mutta suosittelen edelleen Napsia. Siellä olen leikkauttanut pitkän tukan lyhyeksi ja värjäyttänyt, aina tullut super-hyvää jälkeä. Tigiä on myös myynnissä siellä.
hairyfairy
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 74
Liittynyt: 04 Helmi 2006, 17:53

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja hairyfairy »

^ Mä kävin kerran Jyväskylän Napsissa Liisalla ja en kyllä tykännyt. Teki semmoisen ihme trenditukan ja otsahiukset nirhasi tuonne ohimolle, vaikka mulla on tosi voimakas pyörre otsalla eli arvatkaas mikä sojo siinä otsaluun päällä sitten oli, hiukset eivät asettuneet ollenkaan moneen kuukauteen. Vaikka useaan kertaan siinä tuolissa istuessa sanoin, että ei lyhyitä otsahiuksia! Tyttö vaan väitti, että "kyllä ne asettuu kun on hyvä leikkaus". Joo, in her dreams... >:(

Eli kirjaimellisesti oli tuon reissun jälkeen k*rpä otassa  ;D .  Nyt voi jo nauraa, sillon ei todellakaan naurattanu!!
purppura
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1735
Liittynyt: 28 Touko 2006, 11:36

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja purppura »

Selasin sivut läpi ja nyt olisi pari paikkaa ehdolla. Sitruuna ja kampaamokoulu kuulostivat hyviltä. NAPSin sivut pitää nyt käydä katsomassa. Voisi kyllä miettiä Aki Korpiselta niitä opiskelijatöitä, kun kai ne siinä sitten seuraa oppilaan etenemistä.  :)
Husky
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2022
Liittynyt: 12 Syys 2006, 09:04

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja Husky »

purppura kirjoitti: Selasin sivut läpi ja nyt olisi pari paikkaa ehdolla. Sitruuna ja kampaamokoulu kuulostivat hyviltä. NAPSin sivut pitää nyt käydä katsomassa. Voisi kyllä miettiä Aki Korpiselta niitä opiskelijatöitä, kun kai ne siinä sitten seuraa oppilaan etenemistä.  :)
Olen käynyt Sitruunassa. Jyväskeskuksessa. Sain todella hyvää palvelua. hiuksista tuli ihanat. Juuri sellaiset kuin halusinkin, vaikka en osannut oikein neuvoakaan ja loistavasti leikkasi juuri niinkuin mun hiuksille sopii. Tyytyväinen olin, ja lisäksi opiskelijahinnat.
Lyhyt poikatukka liukas ja taipuisa. Toimivat tuotteet O&H, Small talk, XZ Tyrnitehis, EHS Hunajahoitis.
Serafi
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3016
Liittynyt: 23 Tammi 2006, 15:17

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja Serafi »

lynx kirjoitti: Onkos kukaan jyväskyläläinen käynyt Nostalgiassa? Kurkin ikkunasta, että näyttää sisustuksen puolesta vähän kummalliselle, mutta Redken ja Tigi -hyllyt jäi kiehtomaan. On hinnaston mukaan nääs aikasta kallis mesta, niin mietin että onko jotenkin erityisen hyvä, vai mistä toi hinta on repästy... Staili näyttää kyllä ihan kivalle.
Mä olen kuullut tosta paikasta paljon hyvää! Yksi ystäväni on käynyt siellä vaikka kuinka kauan, ja tukka on kyllä ollut aina tosi hyvä. Ja vaihteleva. Omaa kokemusta ei kuitenkaan ole...
purppura
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1735
Liittynyt: 28 Touko 2006, 11:36

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja purppura »

Husky kirjoitti:
purppura kirjoitti: Selasin sivut läpi ja nyt olisi pari paikkaa ehdolla. Sitruuna ja kampaamokoulu kuulostivat hyviltä. NAPSin sivut pitää nyt käydä katsomassa. Voisi kyllä miettiä Aki Korpiselta niitä opiskelijatöitä, kun kai ne siinä sitten seuraa oppilaan etenemistä.  :)
Olen käynyt Sitruunassa. Jyväskeskuksessa. Sain todella hyvää palvelua. hiuksista tuli ihanat. Juuri sellaiset kuin halusinkin, vaikka en osannut oikein neuvoakaan ja loistavasti leikkasi juuri niinkuin mun hiuksille sopii. Tyytyväinen olin, ja lisäksi opiskelijahinnat.
Pitää seuraavalla kerralla testata! koska ehdin jo varata ajan Stailiin. Toivotaan, että tullaan ihmisen näköisenä takaisin leikkauksen jälkeen.  ;)

Muoks. Ihana Shi Shin vasemman puoleinen leikkaus!
Rory
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1731
Liittynyt: 07 Helmi 2006, 17:17

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja Rory »

^Eikös niillä ole kohta joku hiusmuotinäytös tms.? Näin julisteita siitä. En nyt muista onko se jo nyt lauantaina. Jos huomaat siitä tietoa, kerrohan lisää täällä!
Pippi
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 445
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 23:08

Vs: Hyviä kampaajia - Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja Pippi »

Minäkin oon käyny pari-kolme kertaa Stailissa, ja oon saanu ihan ok-käsittelyä Annelta. Hiukset tosin kammataan ja leikataan märkänä, mutta plussaa Tigeistä. Aika moni kavereistakin käy tuolla, ja ovat tykänneet.
Se hiusmuotinäytös on Kauppakadulla Stailin edessä, mikä vaikuttaa kyllä vähän erikoiselta paikkavalinnalta...
Vastaa Viestiin