Sivu 1/1

Äänestä parasta Tigi-hoitoainetta/tehohoitoa

Lähetetty: 29 Marras 2006, 16:07
Kirjoittaja Supervixen
Tämä äänestys sopisi hyvin itse Tigi-hoitoaineet-ketjun yhteyteen joten jos joku mode haluaa/jaksaa yhdistää... Mua kiinnostaa aina tilastointi ;) ja kun Tigit on niin suosittuja täällä ja heillä on varmaan kaikista merkeistä laajin shampoo- & hoitoainevalikoima niin ajattelin pistää äänestyksen pystyyn.

Vs: Äänestä parasta Tigi-hoitoainetta/tehohoitoa

Lähetetty: 29 Marras 2006, 20:44
Kirjoittaja Axamit
Hei tilastokeskus ;D.
Olen ehkä vähän jäävi vastaamaan, kun olen Tigin hoidoista kokeillut kuutta noista neljästätoista, mutta vastaus lienee silti... O&H. Mikä ei sekään mulle mikään maailman paras ole, mutta tulee kuitenkin tod.näk. ostettua uudestaan vielä :).

Vs: Äänestä parasta Tigi-hoitoainetta/tehohoitoa

Lähetetty: 29 Marras 2006, 20:52
Kirjoittaja petomaani
Moisture Maniac was my choice.

Vs: Äänestä parasta Tigi-hoitoainetta/tehohoitoa

Lähetetty: 29 Marras 2006, 20:53
Kirjoittaja Ippa
Fashionistaa äänestin. Se on siis ohittanut mulla jopa O&H:n, jota pidän myös erinomaisena hoitiksena.

Vs: Äänestä parasta Tigi-hoitoainetta/tehohoitoa

Lähetetty: 29 Marras 2006, 21:00
Kirjoittaja Nienna
Öhö öhö..olen tylsä. Oatmeal & honey.
Tarpeeksi paksua ja hiukset tykkää niin pitkällä kuin lyhyelläkin aikavälillä.

edit: nyt pitää mainita että en ole läheskään kaikkia kokeillut. Mutta jos mieli muuttuu niin vaihdan vastausta tietty.

Vs: Äänestä parasta Tigi-hoitoainetta/tehohoitoa

Lähetetty: 29 Marras 2006, 21:20
Kirjoittaja Hipsu
Dumb Blonde  :-*

O&H ei vaan mua  vakuuttanut, voi kyllä olla että yksi iso miinus tuli kammottavasta hajusta. Tuntuu et tää hius tarttee hiukan silikonia ollakseen kiva..

Vs: Äänestä parasta Tigi-hoitoainetta/tehohoitoa

Lähetetty: 29 Marras 2006, 22:36
Kirjoittaja Minni
Annoin ääneni Moisture Maniacille. O&H on kyllä todella hoitava tehiksenä ja Fashionista on tosi siloittava pikahoitiksena, mutta MM toimii kiitettävästi kummallakin tavalla, joten diggailen siitä tällä hetkellä eniten. :)

Vs: Äänestä parasta Tigi-hoitoainetta/tehohoitoa

Lähetetty: 29 Marras 2006, 22:38
Kirjoittaja Mustikka
En ole kokeillut kuin kahta tigi hoitoainetta: O&H:ta ja Treat me rightia. Näistä kahdesta treat me right on paljon parempaa, vaikkei sekään mitään hyvää ole. Parempiakin löytyy.

Vs: Äänestä parasta Tigi-hoitoainetta/tehohoitoa

Lähetetty: 29 Marras 2006, 22:43
Kirjoittaja Ulpu
Kauhean vaikea valita mitään, kun ei ole kaikkia koittanut. Tähänhän pitäis vastata vaan, jos on kaikista kokemusta, ei tule kovin todellinen tulos.

No, muutamaa olen kokeillut ja vastasin niiden perusteella Dumb Blonde.

Vs: Äänestä parasta Tigi-hoitoainetta/tehohoitoa

Lähetetty: 29 Marras 2006, 22:49
Kirjoittaja RockQueen
Apua! Ihana gallup. Tää on NIIN juurikasvumaista ;D Enpä voi vastata kun olen kokeillut vain O&H:ta :-\ Tää asia tarttis korjausta!

Vs: Äänestä parasta Tigi-hoitoainetta/tehohoitoa

Lähetetty: 29 Marras 2006, 23:35
Kirjoittaja Triina
Liputin Thickeningin puolesta, vaikka Treat Me Right ja MM ovat myös hyviä, mutta ensimmäistä ei voi käyttää kovin usein ja jälkimmäinen latistaa hiukan liikaa. Esim. DB:tä en ole kokeillut, mutta luulisin pitäväni paljonkin... vaikeaa on, vaikeaa.

Vs: Äänestä parasta Tigi-hoitoainetta/tehohoitoa

Lähetetty: 29 Marras 2006, 23:46
Kirjoittaja Lafanque
Serious conditioner sai multa äänen koska se vaan on niin superduper tehokas, tuoksuu mahtavalle ja toimii niin mainiosti. Toinen vähintään yhtä hyvä mulle on Dumb blonden hoitis, mutta kun pakko oli toinen näistä valita. S Factor kokonaisuudessankin on ihan täydellinen mulle, sarjan perushoitsikkakin on tosi jees. Ja näissä on ihan sama juttu kuin Tigin shampoissa, eli kaikki muut mulla on paitsi Control freak ja Curls rock, ja vaikka nyt mainitsinkin nuo pari feivorittia, niin kyllä nää kaikki on ihan hyvin toimivia mulle. Thickening ja Sexed up tosin ei enää pahemmin nappaa, mutta menettelee.

Vs: Äänestä parasta Tigi-hoitoainetta/tehohoitoa

Lähetetty: 30 Marras 2006, 04:44
Kirjoittaja calypso
Ääni meni Fashionistalle. Valitettavasti ei ole kokemusta kuin kahdesta Tigin hoitiksesta eli Fashionistasta ja O&H:sta, äänen annoin kuitenkin Fashionistalle monista syistä. Se toimii myös lyhyellä vaikutusajalla toisin kuin O&H eikä sitä mene kerralla niin paljoa.
Mutta tärkein syy tulee tässä: Fashionista hoitis on ollut minulla viimeaikoina selkeästi eniten käytössä ihan kaikki hoitikseni mukaan luettuna (ja melkein joka pesussa). ja siltikin sitä on paljon enemmän jäljellä kuin O&H:ta jota menee kerralla niin paljon ettei mitään rajaa. Käyttökertoja Fashionistalle verrattuna O&H hoitikseen tulee varmasti yli kymmenkertainen määrä..

Moisture Maniac kyllä himottaisi hankkia, ihan jo siitäkin syystä että vaikka tuo Fashionista on ihan loistavaa niin alan kyllästyä jos käytän samoja tuotteita koko ajan. Pitäisi vain saada käyteltyä/myytyä/lahjoitettua käyttämättättä jääneitä  purnukoita pois ennen kuin annan itselleni luvan hankkia uusia..  :-\

muoks: käytän siis joka pesussa tehiksiä joten pihahoitikselta en vaadi niinkään hoitavuutta. Riittää että se selvittää ja tekee hiukset hyvän tuntuisiksi (ja näköisiksi!) ja siihen tuo Fashionista on täydellinen tuote  :-*

Vs: Äänestä parasta Tigi-hoitoainetta/tehohoitoa

Lähetetty: 30 Marras 2006, 07:38
Kirjoittaja Miracle
Moisture Maniac saa mun äänen. Tosin en ole sitä ehtinyt kun kerran testaamaan, mutta oli niiiiin hyvää mun hiuksille että vakuutti mut heti ;) Myös O&H on hyvää, mutta joskus liian hoitavaa. Fashionistastakin tykkäilen.. Liian monta hyvää hoitista Tigillä  :D

Vs: Äänestä parasta Tigi-hoitoainetta/tehohoitoa

Lähetetty: 30 Marras 2006, 09:08
Kirjoittaja Bimmer
Mulla ei oo kokemusta kuin O & H -hoitoaineesta ja Self Absorbedista. Äänestin tuota Self Absorbedia. Saan hiukseni sillä paremman tuntuisiksi kuin O & H:lla.

Vs: Äänestä parasta Tigi-hoitoainetta/tehohoitoa

Lähetetty: 30 Marras 2006, 09:52
Kirjoittaja Saheli
Mä äänestin O&H:ta, mutta olen hiukan jäävi tässä asiassa, sillä en ole muita kokeillut. Toisaalta hoitis teki erittäin hyvää hiuksilleni silloin, kun ne olivat kaikkien aikojen kehnoimmassa kunnossa.

Vs: Äänestä parasta Tigi-hoitoainetta/tehohoitoa

Lähetetty: 30 Marras 2006, 12:52
Kirjoittaja ilona
Tuoksun puolesta ääni menisi ehdottomasti O&H:lle, mutta äänestin kyllä Moisture Maniacia, koska se hoitavuudeltaan tässä päässä paljon parempi.

Vs: Äänestä parasta Tigi-hoitoainetta/tehohoitoa

Lähetetty: 30 Marras 2006, 15:42
Kirjoittaja Mariatar
Kokemusta vain O&H:sta ja Fashionistasta, mutta kyllä O&H voiton vie. Toimii tässä päässä vain niin loistavasti.

Vs: Äänestä parasta Tigi-hoitoainetta/tehohoitoa

Lähetetty: 30 Marras 2006, 16:00
Kirjoittaja -j-
Tyhmä kysymys:
Miten näen äänestyksen tulokset, jos en itse äänestä?  ???


Vs: Äänestä parasta Tigi-hoitoainetta/tehohoitoa

Lähetetty: 30 Marras 2006, 16:01
Kirjoittaja Rory
Olen käyttänyt vain Treat me rightia, joten ääni sille. Ihan kiva tuote on eikä sinänsä valittamista. Pitää kyllä testata tulevaisuudessa noita muitakin hoitsikoita kunhan ehdin.

Vs: Äänestä parasta Tigi-hoitoainetta/tehohoitoa

Lähetetty: 30 Marras 2006, 16:06
Kirjoittaja Mariatar
-j- kirjoitti: Tyhmä kysymys:
Miten näen äänestyksen tulokset, jos en itse äänestä?  ???

Äänestä jotain satunnaista, katso tulokset ja sen jälkeen paina "Poista oma ääni" -nappulaa.

Vs: Äänestä parasta Tigi-hoitoainetta/tehohoitoa

Lähetetty: 30 Marras 2006, 16:17
Kirjoittaja Jeyzie
Mä äänestin Curls Rockia. Enkä vähiten greippi-tuoksun takia ;)

Vs: Äänestä parasta Tigi-hoitoainetta/tehohoitoa

Lähetetty: 30 Marras 2006, 16:28
Kirjoittaja Senda
Äänestin Moisture Maniacia, kokemusta ei ole kyllä kuin siitä ja manipulatorista.

Vs: Äänestä parasta Tigi-hoitoainetta/tehohoitoa

Lähetetty: 30 Marras 2006, 21:41
Kirjoittaja iines
O&H, tosin kokemusta tämän lisäksi vain Fashionistasta jota en kovin kummoisena pidä hoitotehojen puolesta. Kiva hoitsikka sekin kuitenkin. O&H on toiminut loistavasti aina ja jokatavalla käytettynä. Oikeastaan muista Tigin hoitsikoista kiinnostaa vain Moisture Maniac.

Vs: Äänestä parasta Tigi-hoitoainetta/tehohoitoa

Lähetetty: 30 Marras 2006, 23:16
Kirjoittaja Euphoria
Sexed Up oli minun valintani, sillä muita listalla olevista en ole kokeillut.

Myös Instant- hoitoaine on hyvä, mutta sitä ei taida olla enää myynnissä.

Vs: Äänestä parasta Tigi-hoitoainetta/tehohoitoa

Lähetetty: 01 Joulu 2006, 17:21
Kirjoittaja Tarabel
O&H, DB, Fashionista ja Moisture Maniac  olleet käytössä.
Parhaiten on toiminut MM, Fashionista olisi hyvä kakkonen.

Vs: Äänestä parasta Tigi-hoitoainetta/tehohoitoa

Lähetetty: 02 Joulu 2006, 18:08
Kirjoittaja Penny
O&H on tämän tukan (+ miehen tukan) pehmittäjä-pelastus jo muutaman vuoden takaa, joten sille ääni. Toimii vieläkin kun tauti, vaikka vanha versio oli kyllä parempaa.

Moisture Maniac ei ollut jotenkin tarpeeksi hoitavaa tähän päähän, tukka jäi höttöisen oloiseksi vaikka ekalla kerralla tulikin lähes täydellinen tulos. S-factor Serious Conditioner on tehnyt nyt muutamalla kokeilulla äärimmäisen yliliukkaan ja sähköisen tukan, ei hyvä.

Fashionista on tosi jees toisinaan käytettynä (etenkin jos haluaa luonnontaipuisuutta esiin), mutta pidemmässä käytössä hius alkoi takkuuntua ja jotenkin oudosti kuivua ja karhentua. Dumb Blonde oli melkoista kumiliimalle haisevaa silikonitahnaa (tuubi oli vanhaa sarjaa, ennen uudistumista) vaikka sillä ihan kivan painava tukka tulikin.

Vs: Äänestä parasta Tigi-hoitoainetta/tehohoitoa

Lähetetty: 02 Joulu 2006, 18:14
Kirjoittaja Tuikkuli
Valitsin Dumb Blonden, vaikka olikin kyllä aika vaikea valinta... Jostakin syystä Tigin aineet tuntuu aika samanlaisilta tässä päässä. ::) DB on siitä kiva, että sitä voi käyttää pikahoitsikkana ja naamiona ja se toimii kummallakin tavalla. Tuntuu, että se pintapaikkauksen lisäksi hoitaa myös syvemmältä.

Tykkään myös Self Absorbed -hoitiksesta, mutta se tuntuu enemmän pintaa hoitavalta pikahoitikselta, joten DB voitti sen monikäyttöisyydellään.

Vs: Äänestä parasta Tigi-hoitoainetta/tehohoitoa

Lähetetty: 03 Joulu 2006, 12:25
Kirjoittaja Ananas
Vastasin O&H vaikka muutkin kokeilemani Tigit, Fashionista, Moisture Maniac ja Dumb Blonde ovat olleet mieluisia. O&H on kivan kosteuttava ja tuntuu luotettavalta vaihtoehdolta kun haluaa helliä tukkaa kunnolla. Pidän myös sen tuoksusta. Fashionista on pikahoitiksena ihan kiva, mutta tämä pää tarvitsee kuitenkin säännöllisessä käytössä tehokkaammat aineet. DB ja MM eivät ole vielä kovin säännölliseen käyttöön päässeet, mutta varmasti tulee nuo isotkin pullot mielellään käytettyä.

Vs: Äänestä parasta Tigi-hoitoainetta/tehohoitoa

Lähetetty: 05 Joulu 2006, 14:00
Kirjoittaja marrriik
Ääni meni O&H:lle. Niin loistava tuote tälle karvakasalle ;D

Vs: Äänestä parasta Tigi-hoitoainetta/tehohoitoa

Lähetetty: 05 Joulu 2006, 23:03
Kirjoittaja Viivi
Kyllä se on O&H. Pehmentää, mutta ei lätsäytä. Tuoksusta en tykkää.

Vs: Äänestä parasta Tigi-hoitoainetta/tehohoitoa

Lähetetty: 06 Joulu 2006, 15:18
Kirjoittaja Jadey
Tiukka kisa oli Treat me rightin, Dumb blonden ja O&H kesken  :) Annoin ääneni kuitenkin Treat me rightille, koska mun tukkaan se toimii tällä hetkellä parhaiten. Ei latista tukkaa ja tekee hiukset kiiltäviksi. Plussaa vielä ihanasta viilentävästä tunteesta päänahassa!  :)

Vs: Äänestä parasta Tigi-hoitoainetta/tehohoitoa

Lähetetty: 10 Joulu 2006, 09:16
Kirjoittaja Jonsu
O&H on ihan ehdoton. Sääli että tälle päälle liiankin hoitavaa.

Vs: Äänestä parasta Tigi-hoitoainetta/tehohoitoa

Lähetetty: 11 Joulu 2006, 16:49
Kirjoittaja lizki85
Maya kirjoitti: O&H ei vaan mua  vakuuttanut, voi kyllä olla että yksi iso miinus tuli kammottavasta hajusta. Tuntuu et tää hius tarttee hiukan silikonia ollakseen kiva..
On se jännä kuinka menee mielipiteet ristiin. Mun mielestä toi O&H tuoksuu taivaalliselle.

Vs: Äänestä parasta Tigi-hoitoainetta/tehohoitoa

Lähetetty: 11 Joulu 2006, 18:41
Kirjoittaja loota
Voi kuinka yllättävää että O&H on kerännyt lähes kaikki äänet :D Sillehän täältäkin ääni lähti, ehdottomasti paras kiharapääntuote joka ei ikinä hoida liikaa, mutta tarpeeksi. Varmaankin myös ainoa Tigin hoitis jota (olen ja) tulen jatkuvasti ostamaan, sillä tuo MM ei ole vieläkään ole ihan vakuuttanut. Dumb Blondea olen kokeillut vain kerran lyhyellä vaikutusajalla mutta ei se silloin ainakaan toiminut mitenkään.

Ja tuosta O&H:n tuoksusta: itse inhosin sitä ylikaiken alkuvaiheessa. Mietin jopa miten sitä voi käyttää kun haisee niin hirveältä. Nykyään taas tykkään siitä tuoksusta. :)

Vs: Äänestä parasta Tigi-hoitoainetta/tehohoitoa

Lähetetty: 01 Tammi 2007, 12:18
Kirjoittaja Tiukunen
Minulta lähti ääni Fashionistalle. Ehdoton suosikkini Tigeistä, tukasta tulee silkkisen pehmeä, kiharat oikein villiintyvät ja hoitis on ihanan väristä ja tuoksuista.  :-*

Vs: Äänestä parasta Tigi-hoitoainetta/tehohoitoa

Lähetetty: 04 Tammi 2007, 16:41
Kirjoittaja Lulu
äänestin oatmeal&honeyta. tosi hyvä, mutta karmean hajun vuoksi tuskin ostan uudelleen.

Vs: Äänestä parasta Tigi-hoitoainetta/tehohoitoa

Lähetetty: 07 Tammi 2007, 18:22
Kirjoittaja Peachtwist
Mun ääni meni Dumb blondelle, joka on ehdottomasti mun lempihoitoaine.

Vs: Äänestä parasta Tigi-hoitoainetta/tehohoitoa

Lähetetty: 02 Maalis 2007, 10:03
Kirjoittaja princess
Thickening on mun luottotuote,jos sen valmistus lopetetaan joskus niin mitä ihmettä mä sitten käytän  ::)
Selvittää ja kosteuttaa mun hiukset hyvin,koostumus ihanan voidemainen ja vieläpä mun tietojeni mukaan silikoniton.
Tigiltä olen tuon lisäksi käyttänyt vain Sexed Upia ja O&h:ta. SU on ihan ok,mutta en ostaisi enää.Muutaman pullon sitäkin olen käyttänyt joskus. O&H on loistava mutta harvemmin tulee käyteltyä,tämä on arjen suosiukki joten siksi ääni Thickeningille.

Vs: Äänestä parasta Tigi-hoitoainetta/tehohoitoa

Lähetetty: 02 Maalis 2007, 10:56
Kirjoittaja Tuu
Oatmeal&Honey..

Kokemusta vaan Fashionistasta ja tästä, valitsin niistä sen mielestäni paremman.

Vs: Äänestä parasta Tigi-hoitoainetta/tehohoitoa

Lähetetty: 02 Maalis 2007, 18:45
Kirjoittaja Viola
OH on ehdottomasti paras myös mun mielestä. Hiukset kihartuu hyvin ja tulee kiiltoa  :-*

Kokeillut olen lisäksi Moisture Maniacia, Chocolate Headia ja S-factorin smoothing ja serious hoitiksia, kaapissa odottaa Fashionista käyttövuoroaan. Dumb blondea haluaisin kokeilla seuraavaksi.

Vs: Äänestä parasta Tigi-hoitoainetta/tehohoitoa

Lähetetty: 26 Maalis 2007, 12:43
Kirjoittaja MerGirl
O&H. DB:kin on loistavaa, mutta O&H:ssa on parempi tuoksu ja ehkä hieman paksumpi koostumus.

Vs: Äänestä parasta Tigi-hoitoainetta/tehohoitoa

Lähetetty: 26 Maalis 2007, 12:57
Kirjoittaja Misato
Ehdottomasti Oatmeal & Honey, lähestulkoon täydellinen -- miinusta ainoastaan tuoksusta...

Vs: Äänestä parasta Tigi-hoitoainetta/tehohoitoa

Lähetetty: 28 Maalis 2007, 14:07
Kirjoittaja Annie
Siitä häviävän pienestä määrästä mitä olen kokeillut, valitsen O&H:n.

Vs: Äänestä parasta Tigi-hoitoainetta/tehohoitoa

Lähetetty: 28 Maalis 2007, 14:16
Kirjoittaja Supervixen
Tästä gallupista voi päätellä että Control Freak -hoitista ei ainakaan kannata ostaa. ;) Mun Tigi-hoitoainekokemukset on edelleen hyvin vähäiset, Dumb Blondea olen kokeillut kerran ja O&H:ta ja S-Factoreita useamman. Näistä sanoisin että so far S-Factorin Serious Conditioner on ollut parasta mun tukalle. En käsitä miksei O&H toimi mun hiuksissa, se jättää aina vaan narskuvan tuloksen. Se tuntuu myös jotenkin häviävän/imaistuvan tukkaan hetkessä, ja huuhteluvaiheessa tuntuu ettei mitään hoitista olisi laittanutkaan.

Vs: Äänestä parasta Tigi-hoitoainetta/tehohoitoa

Lähetetty: 28 Maalis 2007, 19:44
Kirjoittaja Tristy
Olen kokeillut O&H:ta, DB:a, S-Factoria ja Sexed-upia ja näistä kaksi ensimmäistä sopii omalle päälle parhaiten. Vaikea valinta, mutta tuoksun perusteella äänestin Dumb blondea. Molemmat tekevät tukasta pehmeän, takuttoman, sileän ja kiiltävän.

Edit. Pidemmällä aikavälillä O&H vakuuttaa kyllä enemmän kuin DB, vaikka tykkään kyllä edelleen paljon jälkimmäisestäkin. O&H:n tuoksukin alkaa tuntua ihan kivalta.

Vs: Äänestä parasta Tigi-hoitoainetta/tehohoitoa

Lähetetty: 24 Huhti 2007, 17:52
Kirjoittaja Magia
Olen käyttänyt vain O&H ja Fashionistaa, ja näistä kahdesta kyllä parempi on O&H, vaikka sekään ei ole minulle täydellisin. Toimii kuitenkin ihan ok muihin sekoitettuna.

Vs: Äänestä parasta Tigi-hoitoainetta/tehohoitoa

Lähetetty: 26 Huhti 2007, 15:48
Kirjoittaja Kultamarja
Tuli suuri kädenvääntö MM ja CR välillä. MM voitti, voisin elää ilman CR:ää mutta MM on jo vuodet ollut vakkari enkä selviäisi ilman.

Vs: Äänestä parasta Tigi-hoitoainetta/tehohoitoa

Lähetetty: 26 Huhti 2007, 19:39
Kirjoittaja Eleonora
Supervixen kirjoitti: Tästä gallupista voi päätellä että Control Freak -hoitista ei ainakaan kannata ostaa. ;)
Mun on nyt pakko kyllä kehaista vähän sitäkin :) eihän se paras ole, missään nimessä mutta ihan toimivaa perushoitsikkaa kyllä. Miinusta siitä, että ei kosteuta ihan tarpeeksi mun kuivaa luonnonkiharaani mutta perushoitoaineena menee kyllä. Itse annoin ääneni kuitenkin Dumb Blondelle ihan siksi että aikoinaan siitä oli suuri apu tukalleni ja toimii vieläkin. Yhtä hyvää on myös O&h mutta kun nyt yksi piti valita :)

Edit. Tahdon tietää, KUKA KUMMA on äänestänyt Chocolate Headia? :D ihan vinkkejä kalastelisin. Itsellä se kun toimii vain Redkenin naamioihin yhdistettynä.

Vs: Äänestä parasta Tigi-hoitoainetta/tehohoitoa

Lähetetty: 29 Huhti 2007, 21:44
Kirjoittaja J. Doe
Tigin hoitoaineista minulla on (hankkimisjärjestyksessä): Self Absorbed, Fashionista, O&H ja Dumb Blonde. Ehdoton suosikki näistä on O&H, toiseksi tulee DB, kolmanneksi Fashionista ja viimeiseksi SA.

Mikään noista ei ole huono ja kaikki toimivat etenkin pitkillä vaikutusajoilla hyvin, mutta on se O&H kiistaton ykkönen. Se oikeasti myös hoitaa hiusta eikä vain kuorruta silikonilla ja saa hiusta näyttämään hyvälle. Antaa upean kiillon ja iso plussa vielä ihanasta tuoksusta. :-* SA:ta olen käyttänyt viime aikoina lähinnä pikahoitiksena, sen tehot eivät yksinään tunnu oikein riittävän tehikseksi.

Listan muista vaihtoehdoista haluaisin vielä Moisture Maniacin ja jonkin S-Factorin.

Vs: Äänestä parasta Tigi-hoitoainetta/tehohoitoa

Lähetetty: 30 Huhti 2007, 17:59
Kirjoittaja Aurelle
Dumb Blonde sai minun ääneni. Täydellisen tuoksuinen, juuri sopiva tälle tukalle! OH:n ihmeellisyyttä en ole vielä ymmärtänyt, ihan ok se on, mutta ei mikään erikoinen. Tai sitten en vaan osaa käyttää sitä.  ;D

Vs: Äänestä parasta Tigi-hoitoainetta/tehohoitoa

Lähetetty: 30 Huhti 2007, 21:53
Kirjoittaja Sandaali
Äänestin Moisture Maniacia. Muita käyttämiäni on O&H, Fashionista, S-factor Serioius ja Self Absorbed.
MM on just mulle sopiva: ei liian hoitava ja lätsäyttävä, tulos on silti sileä ja pehmeä, lisäksi ihana ananaksen tuoksu!  :-*

Vs: Äänestä parasta Tigi-hoitoainetta/tehohoitoa

Lähetetty: 11 Syys 2007, 01:18
Kirjoittaja Tiitunen
Äänestin O&H:ta. Olen kokeillut tuon lisäksi Moisture maniacia, Chocolate headia ja Dumb blondea. Kaikki ne ovat hyviä, mutta DB:n pudotin siksi, että siinä hyvä tulos on myös silikonien ansiota niin kuin kai Chocolate headissakin. MM on uusi ihastus, mutta äänestin silti O&H:ta, koska se käy niin hyvin myös tehikseksi, eikä jätä lyhyelläkään vaikutusajalla latvoja kuiviksi kuten MM saattaa tehdä.

Mulla tuo Chocolate head oli ihan kiva, yhden lahjaksi saadun pullon käytin. Kuohkeutti koko tukkaa ja jämäköitti purkkaantuneita latvoja. Eli ainakin kosmeettinen pikavaikutus oli onnistunut.  ;)

Vs: Äänestä parasta Tigi-hoitoainetta/tehohoitoa

Lähetetty: 11 Syys 2007, 08:23
Kirjoittaja Hunajapupu
Äänestin Moisture Maniacia. Olen käyttänyt/käytössä on parhaillaan Self Absorbedia, Oatmeal&Honeya, Serious Conditioneria, Smoothing Conditioneria, Moisture Maniacia, Dumb Blondea, Sexed Upia ja Fashionistaa.

Sexed up, Fashionista ja Self Absorbed ovat silloin tällöin käytettynä ok, mutta olen huomannut että useammassa peräkkäisessä pesussa käytettynä näiden teho ei riitä kosteuttamaan hiustani vaan se alkaa kuivua ja takuttua.

Oatmeal&Honey ei ollut hiuksilleni mitenkään erityisen upea tuote, aika perushoitis. Kaiken lisäksi haju oli niin kammottava että tuli paha olo hiuksia pestessä.

Smoothing Conditioneria olen käyttänyt vähiten, ainoastaan joitain näytepullollisia. Tämä vaikutti mukavalta hoitikselta, mutten ole varma olisiko tuo tarpeeksi kosteuttava pidemmän päälle. Serious Conditioner sen sijaan on oikein mukava tuote, kosteuttaa hyvin kuivia hiuksia ja jättää hiukset pehmoisiksi.

Dumb Blonde on myös hyvä tuote, tosin ei erityisen tehohoitava tai rekkumainen vaan enemmän ihan tavallisen hoitiksen oloinen. DB, Serious Conditioner ja Moisture Maniac muodostavat kuitenkin Tigin hoitsikoiden Top 3:n itselläni. Suosikkini on Moisture Maniac, jota olen käyttänyt jo useamman vuoden ajan. Tämä on ihan ehdottomasti lempparituotteitani, kosteuttaa hiusta ja tekee siitä ihanan pehmoisen ja hyvin selvitetyn. Parhaita hoitiksia mitä tiedän.

Vs: Äänestä parasta Tigi-hoitoainetta/tehohoitoa

Lähetetty: 12 Syys 2007, 17:08
Kirjoittaja chiliad
Oli vaikea valinta mut Brunette Goddes vei voiton :D

Vs: Äänestä parasta Tigi-hoitoainetta/tehohoitoa

Lähetetty: 12 Syys 2007, 21:25
Kirjoittaja Amanda
O&H:ta äänestin minäkin. Tosin tykkään melkein yhtä paljon Brunette Goddessista.  :)

Vs: Äänestä parasta Tigi-hoitoainetta/tehohoitoa

Lähetetty: 17 Syys 2007, 07:34
Kirjoittaja Humppasusi
Jouduin vaihtamaan ääneni kokeiltuani BG:tä. Siitä nousi ehdoton suosikki. OH edelleen suosikki-jätettävä ;)

Vs: Äänestä parasta Tigi-hoitoainetta/tehohoitoa

Lähetetty: 17 Marras 2007, 13:20
Kirjoittaja Miyu
O&H. Tosin en ole kokeillut kuin Thickeningiä tämän lisäksi, mutta se ei sopinutkaan sitten ollenkaan. Tuntui vähän kuin ei olisi hoitoainetta laittanutkaan... O&H on kyllä todella monipuolinen, toimii kaikkeen mahdolliseen :)

Vs: Äänestä parasta Tigi-hoitoainetta/tehohoitoa

Lähetetty: 17 Marras 2007, 13:30
Kirjoittaja anskuu
Oon näköjään aikaisemmin äänestäny Moisture Maniacia, mut taidan kuitenkin vaihtaa ääneni O&H:lle, joka toimii kuin unelma pitkällä vaikutusajalla!  :)

Vs: Äänestä parasta Tigi-hoitoainetta/tehohoitoa

Lähetetty: 17 Marras 2007, 15:11
Kirjoittaja Ulrika
Minäkin äänestin O&H:ta. Toimii mun päässä sekä pikahoitona että pitkällä vaikutusajalla ja kummallakin tavalla hiuksista tulee ihanat.  :-*

Vs: Äänestä parasta Tigi-hoitoainetta/tehohoitoa

Lähetetty: 17 Marras 2007, 15:24
Kirjoittaja nancy
Olen kokeillut vaan Fashionistaa ja O&H:ta. Näistä äänestin Fashionistaa. O&H toimii kyllä jätettävänä tosi hyvin mutta pikahoitiksena se saa aikaan lentelevän ja kuivan oloisen tukan. Fashionista taas jättää ihanan sileät hiukset. Käytän kyllä rinnalla muita hoitoaineita, joissa on oikeasti hoitavia ominaisuuksia, mutta silottavana pikahoitiksena se on aikas bueno.

Vs: Äänestä parasta Tigi-hoitoainetta/tehohoitoa

Lähetetty: 02 Helmi 2008, 00:29
Kirjoittaja Mindy
Dumb Blonden valitsin. Käytän sitä nimittäin perushoitoaineena vaikka ei ole vaaleat hiukset mutta käy hyvin mun tummanruskeellekki.

Oatmeal&Honeytä käytän muhitteluun. Päivittäin käytettynä tulee mun karheasta paksusta tukasta liian raskas ajan mittaan siksi tehiksenä sekoitettuna muihin. Siksi paras kanssa. Ehottomasti. ;D

Vs: Äänestä parasta Tigi-hoitoainetta/tehohoitoa

Lähetetty: 02 Helmi 2008, 00:37
Kirjoittaja Chaos
Muokkasin äänestystä niin, että ääntänsä voi vaihtaa.

Itse vaihdoin Brunette Goddessista Oatmeal & Honey:iin. Nyt kun se toimii taas, ei sitä vain voita mikään, niin ihana. Toimii pikahoitiksena ja tehohoitona, kosteuttaa ja tekee hiukset silkkisen pehmeiksi. Tuoksukin on mun makuuni.

Vs: Äänestä parasta Tigi-hoitoainetta/tehohoitoa

Lähetetty: 02 Helmi 2008, 00:50
Kirjoittaja Memmuuh
Äänestin Oatmel & Honeyta. :)
O&H:n lisäksi on tullut testattua Dumb Blonde ja Brunette Goddess. Nuista on vaikea valita parasta, mutta päädyin sitten tuohon..

Vs: Äänestä parasta Tigi-hoitoainetta/tehohoitoa

Lähetetty: 02 Helmi 2008, 02:39
Kirjoittaja marketta
Kokemuksia on O&H:sta, Moisture Maniacista ja Dumb Blondesta ja ääni näistä menee O&H:lle. O&H hoitaa, pehmeyttää ja selvittää, pintahiukset jäävät yleensä tosin hiukan pörröisiksi. Toimii parhaiten tehiksenä.

Moisture Maniac on myös tosi kiva mutta lätsäyttää hiuksia jonkin verran. Dumb Blonde taas jättää hiukset muovisiksi eikä selvitä kovin hyvin.

Vs: Äänestä parasta Tigi-hoitoainetta/tehohoitoa

Lähetetty: 01 Maalis 2008, 19:36
Kirjoittaja kiwi
Oatmeal & Honey, koska on niin monipuolinen!  :) Hyvä tuote, mutta tekisi mieli kokeilla muitakin TIGIn hoitoaineita. Minulla ei siis ole kokemusta muista TIGIn hoitoaineista.

edit. nykyään on muistakin, ja sama vastaus.

Vs: Äänestä parasta Tigi-hoitoainetta/tehohoitoa

Lähetetty: 05 Huhti 2008, 18:21
Kirjoittaja Kotikisu
Ei kai tätä tarvitse edes kysyä: O&H.  :D

Vs: Äänestä parasta Tigi-hoitoainetta/tehohoitoa

Lähetetty: 06 Huhti 2008, 13:00
Kirjoittaja ZombieQueen
O&H, varmaan paras hoitis mitä olen koskaan kokeillut, ehdottomasti pitkällä vaikutusajalla.

Vs: Äänestä parasta Tigi-hoitoainetta/tehohoitoa

Lähetetty: 06 Huhti 2008, 13:08
Kirjoittaja Valentine
Eh, vastasin O&H, sillä siihen rakastuin, paras hoitoaine jota olen kokeillut, tosin en ole kokeillut mitään muita Tigin hoitoaineita, ja luulen, että en hirveästi tule kokeilemaankaan, sillä ovat niin hajustettuja ::).

Vs: Äänestä parasta Tigi-hoitoainetta/tehohoitoa

Lähetetty: 06 Huhti 2008, 13:19
Kirjoittaja Margot
Vastasin myös tylsästi O&H. Ilman sitä en enää pärjäisi. Olen kokeillut myös Moisture Maniacia, mutta se ei ole kauheasti vakuuttanut muuten kuin co-pesussa. Muut Tigin hoitikset ei innosta, kun välttelen silikonia.

Vs: Äänestä parasta Tigi-hoitoainetta/tehohoitoa

Lähetetty: 06 Huhti 2008, 13:32
Kirjoittaja Minsku
Vastasin O&H, mutta vain pitkällä vaikutusajalla, lyhyellä se ei tee mitään. Tykkään myös MM:stä mutta pitemmän päälle se ei ole ihan yhtä toimiva.

Vs: Äänestä parasta Tigi-hoitoainetta/tehohoitoa

Lähetetty: 06 Huhti 2008, 13:59
Kirjoittaja Auringonkukka
Kyllähän se ääni O&H:lle menee, tosin aikoihin ei ole toiminut yhtä hyvin kuin ennen joten olen pitänyt vähän taukoa siitä josko alkaisi toimimaan taas paremmin..DB ja MM on molemmat hankintalistalla, saa nähdä meneekö jompikumpi niistä ohi ja Thickening-hoitoaineen meinaan hommata shampoon kaveriksi myös mutta en usko sen hoitotehojen riittävän suosikkiasemaan.

Vs: Äänestä parasta Tigi-hoitoainetta/tehohoitoa

Lähetetty: 08 Huhti 2008, 18:39
Kirjoittaja Kähmäräpälä
Annoin äänen BG:lle. Tosin mun kokeiluni rajoittuvat toistaiseksi vain siihen ja Fashionistaan. O&H on postissa odottamassa, joten sitä pääsen pian testaamaan :) .

Vs: Äänestä parasta Tigi-hoitoainetta/tehohoitoa

Lähetetty: 08 Huhti 2008, 19:45
Kirjoittaja Sylvia
MM ehdottomasti. Se toimii mun tukkaan niin upeasti, etten tiedä voisiko parempaa tukkaa tullakaan. :-* Tekee kaiken niinkuin haluan ja toimii aivan loistavasti muhittelun lisäksi myös ihan lyhyellä vaikutusajalla, mistä tulee todella suuri plussa. Käytän MM:ää myös jätettävänä. Kokemusta MM:n lisäksi on myös O&H:sta ja BG:stä. O&H ei oikein jotenkin minua lämmittänyt. :( Lyhyt vaikutusaika ei riitä ja pitkälläkään tulos ei ole mikään maailmaa mullistava. Jätettävänä ok, mutta toisaalta MM ajaa tässä ihan saman asian. Haisu on aika kammottava. BG tuntui aluksi upealta, mutta MM on himmentänyt sen tähteä aika paljon. Tykkään kuitenkin tästäkin kovasti, ei vain silota yhtä hyvin kuin MM, vaikka sisältää silikoniakin.

Vs: Äänestä parasta Tigi-hoitoainetta/tehohoitoa

Lähetetty: 03 Joulu 2009, 09:27
Kirjoittaja kleio
:D

Hassu äänestys löytyi ihan aiheitten loppupäästä, tuloskin oli aika selkeä. Voisko tätä muuttaa sitten, kun tulee uudet Catwalkit?

Vs: Äänestä parasta Tigi-hoitoainetta/tehohoitoa

Lähetetty: 03 Joulu 2009, 14:24
Kirjoittaja Deadly Nightshade
Ja mulle tuli mieleen, että voisko tän äänestyksen tuloksen laittaa Tigin asiakaspalautteeseen..  ::) Vaikka tuskin sillä enää mitään vaikutusta on Catwalk-sarjan uudistumiseen.

Vs: Äänestä parasta Tigi-hoitoainetta/tehohoitoa

Lähetetty: 05 Joulu 2009, 21:10
Kirjoittaja deko
Deadly Nightshade kirjoitti: Ja mulle tuli mieleen, että voisko tän äänestyksen tuloksen laittaa Tigin asiakaspalautteeseen..  ::) Vaikka tuskin sillä enää mitään vaikutusta on Catwalk-sarjan uudistumiseen.
Ja jos laitetaan niin usutetaan ensin lisää äänestäjiä (meitähän kuitenkin on yli kaksituhatta) ja sellainen muutos että äänen saa vaihtaa.

Vs: Äänestä parasta Tigi-hoitoainetta/tehohoitoa

Lähetetty: 05 Joulu 2009, 22:02
Kirjoittaja Chaos
Vaihdoin niin, että saa muokata ääntään :) Ja sain oman ääneni pois, koska mulle ei ole sopivaa Tigi-tuotetta tullut vastaan (tai oon löytänyt parempia ja luopunut Tigeistä kokonaan).

Vs: Äänestä parasta Tigi-hoitoainetta/tehohoitoa

Lähetetty: 05 Joulu 2009, 22:16
Kirjoittaja Auringonkukka
Hyvä että ääntään pystyy muokkaamaan, mä kyllä annan aiemmin O&H:lle mennen äänen nyt Headshotille joka on paras kokeilemistani. MM saattaa tulla kakkosena. O&H ja BG ei sytytä enää ollenkaan, tilasin kuitenkin ison putelin OH:ta varastoon pahan päivän varalle.

Vs: Äänestä parasta Tigi-hoitoainetta/tehohoitoa

Lähetetty: 04 Tammi 2010, 20:00
Kirjoittaja Sassy
Vastasin että O&H, sillä toimii pitkällä vaikutusajalla niin hyvin, nykyään Brunette Goddess on käytössä hyvänä kakkosena  :)

Vs: Äänestä parasta Tigi-hoitoainetta/tehohoitoa

Lähetetty: 28 Maalis 2010, 19:26
Kirjoittaja EllaBella
Minä äänestin Moisture Maniacia, koska vaikka pidän enemmän O&H.sta, saa MM hiukset tosi pehmeiksi ja sileiksi. Tätä kun sekoittaa vaikka mihin aineeseen, saa hyvän lopputuloksen.

Vs: Äänestä parasta Tigi-hoitoainetta/tehohoitoa

Lähetetty: 28 Maalis 2010, 20:22
Kirjoittaja nelma
OH on loistava pitkällä vaikutusajalla ja sekoituksessa (kaikkein paras kaveri on TRESemmen sininen naamio).&nbsp; <3 Hiuksista tulee hyväkuntoiset ja hoidetut, kiiltävät ja mikä parasta - paksun ja tuuhean tuntuiset.&nbsp; :-* OH:n jälkeen tukka pysyy hyvänä ihan seuraavaan pesuun asti, latvatkaan eivät rupea karhenemaan tai takkuuntumaan, vaan pysyvät kiiltävinä ja PEHMEINÄ.&nbsp; :l
Mikään toinen hoitis ei ole tähän yltänyt. Lähimpänä tehoiltaan on Lorealin NG-naamio, mutta se tekee ihan lättänän kuontalon ja hiukset rasvoittuvat nopeammin.

Vs: Äänestä parasta Tigi-hoitoainetta/tehohoitoa

Lähetetty: 30 Maalis 2010, 00:41
Kirjoittaja Triina
Vaihdoin iänkaiken vanhan Thickening-äänen O&H:lle. Se on kuitenkin tehohoitona kaikkein paras, vaikka harvoin tuleekin niin pitkiä aikoja muhitettua, että siitä parhaat tehot saisi irti ja tuoksukaan ei päätä huimaa... MM ja BG pääsevät kyllä lähelle.

Vs: Äänestä parasta Tigi-hoitoainetta/tehohoitoa

Lähetetty: 30 Maalis 2010, 22:11
Kirjoittaja Unnu
Äänestin Headshotia vaikka jälkikäteen mietittynä hmm... Ehkä Dumb Blonde olisi jopa parempi.
Self Absorbed oli mun hiuksille liian "kevyttä", O&H taas hajuna ei miellyttänyt ja tuntu että shampoo ainakin aiheutti kutinaa pitkässä juoksussa&nbsp; 0_0
Yllättävää että niin moni on äänestänyt O&H:ta, pitäisköhän mun myös antaa sille toinen mahdollisuus...

Vs: Äänestä parasta Tigi-hoitoainetta/tehohoitoa

Lähetetty: 31 Maalis 2010, 15:11
Kirjoittaja nelma
Love Peace & The Planetit puuttuvat vielä vaihtoehdoista.

Vs: Äänestä parasta Tigi-hoitoainetta/tehohoitoa

Lähetetty: 01 Huhti 2010, 02:01
Kirjoittaja tragedia
Unnu kirjoitti: Äänestin Headshotia vaikka jälkikäteen mietittynä hmm... Ehkä Dumb Blonde olisi jopa parempi.
Self Absorbed oli mun hiuksille liian "kevyttä", O&H taas hajuna ei miellyttänyt ja tuntu että shampoo ainakin aiheutti kutinaa pitkässä juoksussa&nbsp; 0_0
Yllättävää että niin moni on äänestänyt O&H:ta, pitäisköhän mun myös antaa sille toinen mahdollisuus...
No äänestyshän koskee nimenomaan hoitsikoita, shampoissa suosikit jakaantuisivat varmasti toisin (OT: Onko sellaista äänestystä muuten? Olisi mielenkiintoista vertailla tähän). Niin pidetty kuin O&H hoitsikka on täällä ollutkin, yleinen, allekirjoittaneenkin jakama, mielipide shampoosta tuntuu olevan, että se ei yllä läheskään samalle tasolle vaan on aika keskinkertaista, liian pesevää&nbsp; ja hoitiskin pääsee paremmin oikeuksiinsa jonkin toisen shampoon kanssa paritettuna.

Oletko käyttänyt o&h:ta pikahoitsikkana vai myös pidemmällä vaikutusajalla? Monilla, jälleen itseni mukaanlukien, kyseinen hoitis ei toimi erityisen hyvin pikahoitsikkana, mutta pääsee oikeuksiinsa pidemmällä vaikutusajalla, joko sellaisenaan tai omien sekoitusten pohjana. Pikahoitiksena silikonisemmat tigit kyllä meikkaavat tukan nätimmäksi, mutta pidemmällä aikavälillä tarvitsee hoitista, joka oikeastikin hoitaa tukkaa...
Monilla o&h toimii sekä pikahoitsikkana, muhitteluissa, jätettävänä...että pointseja tuote saa nimenomaan monipuolisuudesta.

Mulle o&h ei oo ikinä ollut sinällään mikään hg-tuote, että ei mulla ole paras mahdollinen pikahoitis tai jätettävä vaikka paremman puutteessa kelpaa noihinkin kyllä, enkä erityisesti pidä tuoksusta - jopa välitön tulos tukassa on monella (silikonisella) hoitiksella ollut parempi, MUTTA siitä huolimatta se on mun suosikkini tigin hoitiksista, ei mikään bilefiiliksennostattaja ja sadepäivän piristys, mutta ahkera ja luotettava työjuhta, joka pitkällä aikavälillä pitää rääkätyn tukan kunnossa ja taipuu kaikkiin sekoitteluihin.

Vs: Äänestä parasta Tigi-hoitoainetta/tehohoitoa

Lähetetty: 08 Huhti 2010, 22:23
Kirjoittaja peach
Aivan ehdottomasti Catwalk Oatmeal & Honey, shampoo & hoitoaine.

Vs: Äänestä parasta Tigi-hoitoainetta/tehohoitoa

Lähetetty: 21 Huhti 2010, 23:39
Kirjoittaja Unnu
tragedia kirjoitti:
Unnu kirjoitti: Äänestin Headshotia vaikka jälkikäteen mietittynä hmm... Ehkä Dumb Blonde olisi jopa parempi.
Self Absorbed oli mun hiuksille liian "kevyttä", O&H taas hajuna ei miellyttänyt ja tuntu että shampoo ainakin aiheutti kutinaa pitkässä juoksussa&nbsp; 0_0
Yllättävää että niin moni on äänestänyt O&H:ta, pitäisköhän mun myös antaa sille toinen mahdollisuus...
No äänestyshän koskee nimenomaan hoitsikoita, shampoissa suosikit jakaantuisivat varmasti toisin (OT: Onko sellaista äänestystä muuten? Olisi mielenkiintoista vertailla tähän). Niin pidetty kuin O&H hoitsikka on täällä ollutkin, yleinen, allekirjoittaneenkin jakama, mielipide shampoosta tuntuu olevan, että se ei yllä läheskään samalle tasolle vaan on aika keskinkertaista, liian pesevää&nbsp; ja hoitiskin pääsee paremmin oikeuksiinsa jonkin toisen shampoon kanssa paritettuna.

Oletko käyttänyt o&h:ta pikahoitsikkana vai myös pidemmällä vaikutusajalla? Monilla, jälleen itseni mukaanlukien, kyseinen hoitis ei toimi erityisen hyvin pikahoitsikkana, mutta pääsee oikeuksiinsa pidemmällä vaikutusajalla, joko sellaisenaan tai omien sekoitusten pohjana. Pikahoitiksena silikonisemmat tigit kyllä meikkaavat tukan nätimmäksi, mutta pidemmällä aikavälillä tarvitsee hoitista, joka oikeastikin hoitaa tukkaa...
Monilla o&h toimii sekä pikahoitsikkana, muhitteluissa, jätettävänä...että pointseja tuote saa nimenomaan monipuolisuudesta.

Mulle o&h ei oo ikinä ollut sinällään mikään hg-tuote, että ei mulla ole paras mahdollinen pikahoitis tai jätettävä vaikka paremman puutteessa kelpaa noihinkin kyllä, enkä erityisesti pidä tuoksusta - jopa välitön tulos tukassa on monella (silikonisella) hoitiksella ollut parempi, MUTTA siitä huolimatta se on mun suosikkini tigin hoitiksista, ei mikään bilefiiliksennostattaja ja sadepäivän piristys, mutta ahkera ja luotettava työjuhta, joka pitkällä aikavälillä pitää rääkätyn tukan kunnossa ja taipuu kaikkiin sekoitteluihin.
Enpäs muistakkaan kokeilinko koskaan pidemällä vaikutusajalla, siitä on jo aikaa kun tota tuotetta kokeilin. Pääasiassa varmaan vieroksuin ihan tuoksun takia, kun alkuhuuman laannuttua yritin isoja pulloja käytellä loppuun. Täytyy siis antaa tällä toinen mahdollisuus! :)
Onko vinkkejä mikä olisi paras takkuuntumista vastaan? Itellä on noin niskahaivenet sen verta hentoja, että yhdistelmä: hiukset auki + neulepaita on mahdoton, lopputulos on bob marley-rastat niskakuopassa. Saattaa olla ettei tähän edes hoitsikat auta mut ainahan voi kokeilla :)

Vs: Äänestä parasta Tigi-hoitoainetta/tehohoitoa

Lähetetty: 22 Huhti 2010, 14:46
Kirjoittaja EllaBella
^

Ainakin itsellä öljymuhittelut auttavat takkuihin. Öljyt tekee mun hiuksista helposti kammattavat.
Toinen mitä olen vasta alkanut kokeilemaan on Tigin AfterParty, joka saa multa kaikki takut auki ja hiuksesta tulee sileä eikä mene takkuun.

Vs: Äänestä parasta Tigi-hoitoainetta/tehohoitoa

Lähetetty: 22 Huhti 2010, 16:09
Kirjoittaja RockQueen
Mä vaihdoin ääneni O&H:sta Moisture Maniaciin. Se on kohonnut "ihan ok":sta yhdeksi lemppareista! Tekee tukasta nopealla vaikutusajalla ilman pyyhekuivausta tosi pehmeän ja sileän, suosikki treenikassiin mukaan :)

Vs: Äänestä parasta Tigi-hoitoainetta/tehohoitoa

Lähetetty: 27 Touko 2010, 20:32
Kirjoittaja An-Chu
Mulla toi O&H ei oo oikein ikinä mitään kummempaa saanu aikaseks ja niinpä nyt vaihdoinkin Moisture Maniaciin ja... I'm in love! MM on ihan täydellistä mun hiuksille, tekee ihan uskomattoman pehmeäksi ja vahvan tuntuiseksi tukan&nbsp; <3 Mun uus lemppari!

Vs: Äänestä parasta Tigi-hoitoainetta/tehohoitoa

Lähetetty: 03 Syys 2010, 13:46
Kirjoittaja scarface
Ehdoton 1 on Bedhead Brunette Goddess, eikä vähiten sen herkullisen toffeetuoksun ansiosta. Tukka tykkää ja on pehmeän leijuva :)

Vs: Äänestä parasta Tigi-hoitoainetta/tehohoitoa

Lähetetty: 03 Syys 2010, 13:49
Kirjoittaja Hunajapupu
Lisäsin vaihtoehtoihin tuon Tigin Love Peace Planet -sarjan Eco Awesome hoitiksen, kun siitä on viime aikoina monet pitäneet. Tarvittaessa voin lisätä muitakin vaihtoehtoja, jos jotain vaihtoehtoa kaivataan listaan. :)

Vs: Äänestä parasta Tigi-hoitoainetta/tehohoitoa

Lähetetty: 12 Syys 2010, 00:05
Kirjoittaja kaizzu
O&H... Juuri kului viimeinen loppuun&nbsp; :'(

Vs: Äänestä parasta Tigi-hoitoainetta/tehohoitoa

Lähetetty: 12 Syys 2010, 13:11
Kirjoittaja ainokainen
Dumb Blonde! Tykkään siitä jämäkästä ja kuohkeasta tunteesta, jonka tämä antaa. "Ylihoitavat" hoitikset ovat joskus hätätilanteessa tarpeen, mutta päivittäisessä käytössä tykkään ehdottomasti eniten hoitiksista, jotka jättävät tukan napakan ja ilmavan tuntuisiksi. BD ei lätsäytä, tuoksuu ihanalle (banaani) ja antaa kiiltoa. Siksi valintani on tämä.

Vs: Äänestä parasta Tigi-hoitoainetta/tehohoitoa

Lähetetty: 22 Loka 2010, 09:21
Kirjoittaja |Piija
Annoin ääneni O&H:lle, sillä se on varmaankin monipuolisin hoitoaine itselläni tällä hetkellä ja antaa tarvittavaa kosteutusta jopa yksinään käytettynä.

Vs: Äänestä parasta Tigi-hoitoainetta/tehohoitoa

Lähetetty: 22 Loka 2010, 12:09
Kirjoittaja Todia
O&H on ehdoton... siitä puheen ollen, onko sitä vielä saatavilla? Täytyy kyllä heti perään myöntää, että se, mitä O&H:ssa eniten rakastan on se tuoksu. Hoitotehojen puolella olen todennut sen, että aika samat lopputulokset tässä tukassa tulee millä tahansa silikonittomalla, suht laadukkaalla (mukaan lukien esim. Now Foodsin todella edulliset hoitoaineet) hoitoaineella, johon on miksattu kunnolla öljyä (yleensä oliivi) ja satunnaisesti hunajaa. Muhittelen kyllä yleensä vähintään 30 min. Mutta näin se vain on, ja sen vuoksi en tiedä viitsinkö enää maksaa hoitoaineista iherb-hintoja enemmän. Mitään Lanzoja, Joicoja, Redkeneitä en ole ostanut enää aikoihin.

Vs: Äänestä parasta Tigi-hoitoainetta/tehohoitoa

Lähetetty: 22 Loka 2010, 22:51
Kirjoittaja hilpsu
Täältä lähtee ääni Moisture Maniacille. O&h:n olin aika pettynyt kaiken sen saaman hehkutuksen jälkeen, sillä lopputulos ei ollut mitenkään maata mullistava. Tulihan niistä ihan kivat, mutta ei sen kummemmat. MM:n sen sijaan syntyi syvä rakkaussuhde jo neitsytmatkalla, jumantsuikkeli kuinka kiiltävät ja jäntevänpehmoisat hiukset voivat parhaimmillaan olla&nbsp; <3.

Vs: Äänestä parasta Tigi-hoitoainetta/tehohoitoa

Lähetetty: 23 Loka 2010, 23:29
Kirjoittaja Horros
^Loppujen lopuksi nyt tuntuu aika lailla samalta, vaikkakin MM:ää en ole kertaakaan käyttänyt kunnolla muuta kuin CO-pesussa. O&H korjasi kuontaloni järkyttävimmät söhröt ja on sellainen luotettava ja perushyvä, muttei ole koskaan aiheuttanut suurempia "ooh!"-efektejä, kuten tuo MM jo ensimmäisillä kerroilla. Ei sillä, että O&H siltikään huono olisi!

Vs: Äänestä parasta Tigi-hoitoainetta/tehohoitoa

Lähetetty: 24 Loka 2010, 10:11
Kirjoittaja Klaara
Moisture Maniac on miun valinta. Tuoksua myöten täydellinen lopputulos, tekee hiuksista pehmeät ja kosteutetut. Aiemmin suosikkini oli O&H, mutta sen tuoksu alkaa nykyisin oksettamaan. Lopputulos näillä on hiuksissani jotakuinkin samanlainen.

Vs: Äänestä parasta Tigi-hoitoainetta/tehohoitoa

Lähetetty: 28 Loka 2010, 20:57
Kirjoittaja EllaBella
EllaBella kirjoitti: Minä äänestin Moisture Maniacia, koska vaikka pidän enemmän O&H.sta, saa MM hiukset tosi pehmeiksi ja sileiksi. Tätä kun sekoittaa vaikka mihin aineeseen, saa hyvän lopputuloksen.
Mun on pakko puukottaa MM selkään ja vaihtaa ääneni. Vaikka MM ja O&H on tehneet hiuksilleni pelkkää hyvää, niin silti Headshot saa aikaan niin hienon illuusion terveistä hiuksista että annan kunnian sille. Headshot saa aikaan sen minkä ulkonäöllisesti haluan hiuksissa, eli raskaat kiharat. Plussana on, että tästä myös tulee pehmeät, sileät, liukkaat ja hyväntuntoiset hiukset.

Siis kaikkea kanssa. Minä etsin silarittomia hoitiksia ja muhitan öljyjä, sitten jokin silarimössö saa aikaan tämän. Kyllä taas on niin epäkiitollinen reuhka.

Vs: Äänestä parasta Tigi-hoitoainetta/tehohoitoa

Lähetetty: 15 Helmi 2014, 14:16
Kirjoittaja Hilippa
Aikaisemmin ehdoton suosikki oli O&H, mutta nykyisestä valikoimasta paras on S-factor serious conditioner silottavuutensa perusteella.

Vs: Äänestä parasta Tigi-hoitoainetta/tehohoitoa

Lähetetty: 04 Maalis 2014, 14:38
Kirjoittaja Varjotar
Foxy Curls sai äänen.