Äänestä parasta Tigi-hoitoainetta/tehohoitoa

Hiusmuutokset, hiuslaatuketjut yms.

Mikä on suosikkisi Tigin hoitoaineiden joukossa?

Bedhead Control Freak
1
0%
Bedhead Dumb Blonde
38
10%
Bedhead Moisture Maniac
51
13%
Bedhead Self Absorbed
8
2%
Bedhead Manipulator
3
1%
Catwalk Oatmeal & Honey
206
53%
Catwalk Thickening
5
1%
Catwalk Sexed-Up
1
0%
Catwalk Fashionista
10
3%
Catwalk Curls Rock
3
1%
S-Factor Smoothing Conditioner
4
1%
S-Factor Serious Conditioner
10
3%
Bedhead Chocolate Head
1
0%
Bedhead Treat Me Right
4
1%
Bedhead Brunette Goddess
24
6%
S-Factor Color Savvy Conditioner
1
0%
Catwalk Headshot
10
3%
Bedhead Superstar
2
1%
Bedhead Foxy Curls
2
1%
S- Factor Health Factor
0
Ei ääniä
Bedhead for Men Charge Up
0
Ei ääniä
Bedhead for Men Clean Up
0
Ei ääniä
Rockaholic Livin' The Dream
0
Ei ääniä
Love Peace and the Planet Eco Awesome
3
1%
 
Ääniä yhteensä: 387

Tristy

Vs: Äänestä parasta Tigi-hoitoainetta/tehohoitoa

Viesti Kirjoittaja Tristy »

Olen kokeillut O&H:ta, DB:a, S-Factoria ja Sexed-upia ja näistä kaksi ensimmäistä sopii omalle päälle parhaiten. Vaikea valinta, mutta tuoksun perusteella äänestin Dumb blondea. Molemmat tekevät tukasta pehmeän, takuttoman, sileän ja kiiltävän.

Edit. Pidemmällä aikavälillä O&H vakuuttaa kyllä enemmän kuin DB, vaikka tykkään kyllä edelleen paljon jälkimmäisestäkin. O&H:n tuoksukin alkaa tuntua ihan kivalta.
Viimeksi muokannut Tristy, 26 Huhti 2007, 19:52. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Magia
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 4169
Liittynyt: 30 Tammi 2007, 18:05

Vs: Äänestä parasta Tigi-hoitoainetta/tehohoitoa

Viesti Kirjoittaja Magia »

Olen käyttänyt vain O&H ja Fashionistaa, ja näistä kahdesta kyllä parempi on O&H, vaikka sekään ei ole minulle täydellisin. Toimii kuitenkin ihan ok muihin sekoitettuna.
Kultamarja

Vs: Äänestä parasta Tigi-hoitoainetta/tehohoitoa

Viesti Kirjoittaja Kultamarja »

Tuli suuri kädenvääntö MM ja CR välillä. MM voitti, voisin elää ilman CR:ää mutta MM on jo vuodet ollut vakkari enkä selviäisi ilman.
Eleonora
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2149
Liittynyt: 22 Tammi 2007, 00:25

Vs: Äänestä parasta Tigi-hoitoainetta/tehohoitoa

Viesti Kirjoittaja Eleonora »

Supervixen kirjoitti: Tästä gallupista voi päätellä että Control Freak -hoitista ei ainakaan kannata ostaa. ;)
Mun on nyt pakko kyllä kehaista vähän sitäkin :) eihän se paras ole, missään nimessä mutta ihan toimivaa perushoitsikkaa kyllä. Miinusta siitä, että ei kosteuta ihan tarpeeksi mun kuivaa luonnonkiharaani mutta perushoitoaineena menee kyllä. Itse annoin ääneni kuitenkin Dumb Blondelle ihan siksi että aikoinaan siitä oli suuri apu tukalleni ja toimii vieläkin. Yhtä hyvää on myös O&h mutta kun nyt yksi piti valita :)

Edit. Tahdon tietää, KUKA KUMMA on äänestänyt Chocolate Headia? :D ihan vinkkejä kalastelisin. Itsellä se kun toimii vain Redkenin naamioihin yhdistettynä.
Viimeksi muokannut Eleonora, 26 Huhti 2007, 19:47. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
2cCiii,kullanvaalea n.8-9 asteinen vaalennettu, yli BSL - mittainen helposti kuivuva tukka.&nbsp; Suosikit Tigi O&H ha sekä i- herb:n tuotteet <3 Meikkipuolella suosikkeja MAC ja Dior.
J. Doe
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 789
Liittynyt: 20 Loka 2006, 14:12

Vs: Äänestä parasta Tigi-hoitoainetta/tehohoitoa

Viesti Kirjoittaja J. Doe »

Tigin hoitoaineista minulla on (hankkimisjärjestyksessä): Self Absorbed, Fashionista, O&H ja Dumb Blonde. Ehdoton suosikki näistä on O&H, toiseksi tulee DB, kolmanneksi Fashionista ja viimeiseksi SA.

Mikään noista ei ole huono ja kaikki toimivat etenkin pitkillä vaikutusajoilla hyvin, mutta on se O&H kiistaton ykkönen. Se oikeasti myös hoitaa hiusta eikä vain kuorruta silikonilla ja saa hiusta näyttämään hyvälle. Antaa upean kiillon ja iso plussa vielä ihanasta tuoksusta. :-* SA:ta olen käyttänyt viime aikoina lähinnä pikahoitiksena, sen tehot eivät yksinään tunnu oikein riittävän tehikseksi.

Listan muista vaihtoehdoista haluaisin vielä Moisture Maniacin ja jonkin S-Factorin.
Aurelle
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 479
Liittynyt: 29 Huhti 2006, 22:14

Vs: Äänestä parasta Tigi-hoitoainetta/tehohoitoa

Viesti Kirjoittaja Aurelle »

Dumb Blonde sai minun ääneni. Täydellisen tuoksuinen, juuri sopiva tälle tukalle! OH:n ihmeellisyyttä en ole vielä ymmärtänyt, ihan ok se on, mutta ei mikään erikoinen. Tai sitten en vaan osaa käyttää sitä.&nbsp; ;D
Sandaali
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 389
Liittynyt: 29 Tammi 2006, 12:48

Vs: Äänestä parasta Tigi-hoitoainetta/tehohoitoa

Viesti Kirjoittaja Sandaali »

Äänestin Moisture Maniacia. Muita käyttämiäni on O&H, Fashionista, S-factor Serioius ja Self Absorbed.
MM on just mulle sopiva: ei liian hoitava ja lätsäyttävä, tulos on silti sileä ja pehmeä, lisäksi ihana ananaksen tuoksu!&nbsp; :-*
Tiitunen
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 342
Liittynyt: 02 Touko 2007, 01:08

Vs: Äänestä parasta Tigi-hoitoainetta/tehohoitoa

Viesti Kirjoittaja Tiitunen »

Äänestin O&H:ta. Olen kokeillut tuon lisäksi Moisture maniacia, Chocolate headia ja Dumb blondea. Kaikki ne ovat hyviä, mutta DB:n pudotin siksi, että siinä hyvä tulos on myös silikonien ansiota niin kuin kai Chocolate headissakin. MM on uusi ihastus, mutta äänestin silti O&H:ta, koska se käy niin hyvin myös tehikseksi, eikä jätä lyhyelläkään vaikutusajalla latvoja kuiviksi kuten MM saattaa tehdä.

Mulla tuo Chocolate head oli ihan kiva, yhden lahjaksi saadun pullon käytin. Kuohkeutti koko tukkaa ja jämäköitti purkkaantuneita latvoja. Eli ainakin kosmeettinen pikavaikutus oli onnistunut.&nbsp; ;)
2a F ii, hiusten pituus noin puoleen selkään, tavoitemitta vyötäröllä, hapetevärjäyslakossa kesästä 2009
Hunajapupu
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 6166
Liittynyt: 29 Tammi 2006, 18:06

Vs: Äänestä parasta Tigi-hoitoainetta/tehohoitoa

Viesti Kirjoittaja Hunajapupu »

Äänestin Moisture Maniacia. Olen käyttänyt/käytössä on parhaillaan Self Absorbedia, Oatmeal&Honeya, Serious Conditioneria, Smoothing Conditioneria, Moisture Maniacia, Dumb Blondea, Sexed Upia ja Fashionistaa.

Sexed up, Fashionista ja Self Absorbed ovat silloin tällöin käytettynä ok, mutta olen huomannut että useammassa peräkkäisessä pesussa käytettynä näiden teho ei riitä kosteuttamaan hiustani vaan se alkaa kuivua ja takuttua.

Oatmeal&Honey ei ollut hiuksilleni mitenkään erityisen upea tuote, aika perushoitis. Kaiken lisäksi haju oli niin kammottava että tuli paha olo hiuksia pestessä.

Smoothing Conditioneria olen käyttänyt vähiten, ainoastaan joitain näytepullollisia. Tämä vaikutti mukavalta hoitikselta, mutten ole varma olisiko tuo tarpeeksi kosteuttava pidemmän päälle. Serious Conditioner sen sijaan on oikein mukava tuote, kosteuttaa hyvin kuivia hiuksia ja jättää hiukset pehmoisiksi.

Dumb Blonde on myös hyvä tuote, tosin ei erityisen tehohoitava tai rekkumainen vaan enemmän ihan tavallisen hoitiksen oloinen. DB, Serious Conditioner ja Moisture Maniac muodostavat kuitenkin Tigin hoitsikoiden Top 3:n itselläni. Suosikkini on Moisture Maniac, jota olen käyttänyt jo useamman vuoden ajan. Tämä on ihan ehdottomasti lempparituotteitani, kosteuttaa hiusta ja tekee siitä ihanan pehmoisen ja hyvin selvitetyn. Parhaita hoitiksia mitä tiedän.
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.
chiliad
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 54
Liittynyt: 10 Elo 2007, 18:44

Vs: Äänestä parasta Tigi-hoitoainetta/tehohoitoa

Viesti Kirjoittaja chiliad »

Oli vaikea valinta mut Brunette Goddes vei voiton :D
Amanda
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 146
Liittynyt: 19 Loka 2006, 18:04

Vs: Äänestä parasta Tigi-hoitoainetta/tehohoitoa

Viesti Kirjoittaja Amanda »

O&H:ta äänestin minäkin. Tosin tykkään melkein yhtä paljon Brunette Goddessista.&nbsp; :)
Elämänhalu on kaiken kauneuden salaisuus. Ei ole kauneutta, joka viehättäisi ilman elämänhalua. -Christian Dior-
Humppasusi
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1026
Liittynyt: 28 Tammi 2006, 17:48

Vs: Äänestä parasta Tigi-hoitoainetta/tehohoitoa

Viesti Kirjoittaja Humppasusi »

Jouduin vaihtamaan ääneni kokeiltuani BG:tä. Siitä nousi ehdoton suosikki. OH edelleen suosikki-jätettävä ;)
1cMiii Suosikkituotteet XZ-sarja kokonaisuudessaan. Kasvatan omaa väriä takaisin.
Miyu

Vs: Äänestä parasta Tigi-hoitoainetta/tehohoitoa

Viesti Kirjoittaja Miyu »

O&H. Tosin en ole kokeillut kuin Thickeningiä tämän lisäksi, mutta se ei sopinutkaan sitten ollenkaan. Tuntui vähän kuin ei olisi hoitoainetta laittanutkaan... O&H on kyllä todella monipuolinen, toimii kaikkeen mahdolliseen :)
anskuu
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 52
Liittynyt: 28 Heinä 2007, 17:55

Vs: Äänestä parasta Tigi-hoitoainetta/tehohoitoa

Viesti Kirjoittaja anskuu »

Oon näköjään aikaisemmin äänestäny Moisture Maniacia, mut taidan kuitenkin vaihtaa ääneni O&H:lle, joka toimii kuin unelma pitkällä vaikutusajalla!&nbsp; :)
Ulrika
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 997
Liittynyt: 06 Marras 2007, 16:54

Vs: Äänestä parasta Tigi-hoitoainetta/tehohoitoa

Viesti Kirjoittaja Ulrika »

Minäkin äänestin O&H:ta. Toimii mun päässä sekä pikahoitona että pitkällä vaikutusajalla ja kummallakin tavalla hiuksista tulee ihanat.&nbsp; :-*
Tänään on nimenomaan tekemispäivä!
Vastaa Viestiin