Äänestä parasta Tigi-hoitoainetta/tehohoitoa

Hiusmuutokset, hiuslaatuketjut yms.

Mikä on suosikkisi Tigin hoitoaineiden joukossa?

Bedhead Control Freak
1
0%
Bedhead Dumb Blonde
38
10%
Bedhead Moisture Maniac
51
13%
Bedhead Self Absorbed
8
2%
Bedhead Manipulator
3
1%
Catwalk Oatmeal & Honey
206
53%
Catwalk Thickening
5
1%
Catwalk Sexed-Up
1
0%
Catwalk Fashionista
10
3%
Catwalk Curls Rock
3
1%
S-Factor Smoothing Conditioner
4
1%
S-Factor Serious Conditioner
10
3%
Bedhead Chocolate Head
1
0%
Bedhead Treat Me Right
4
1%
Bedhead Brunette Goddess
24
6%
S-Factor Color Savvy Conditioner
1
0%
Catwalk Headshot
10
3%
Bedhead Superstar
2
1%
Bedhead Foxy Curls
2
1%
S- Factor Health Factor
0
Ei ääniä
Bedhead for Men Charge Up
0
Ei ääniä
Bedhead for Men Clean Up
0
Ei ääniä
Rockaholic Livin' The Dream
0
Ei ääniä
Love Peace and the Planet Eco Awesome
3
1%
 
Ääniä yhteensä: 387

Deadly Nightshade
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 960
Liittynyt: 06 Touko 2006, 12:04

Vs: Äänestä parasta Tigi-hoitoainetta/tehohoitoa

Viesti Kirjoittaja Deadly Nightshade »

Ja mulle tuli mieleen, että voisko tän äänestyksen tuloksen laittaa Tigin asiakaspalautteeseen..  ::) Vaikka tuskin sillä enää mitään vaikutusta on Catwalk-sarjan uudistumiseen.
deko
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2744
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 18:14

Vs: Äänestä parasta Tigi-hoitoainetta/tehohoitoa

Viesti Kirjoittaja deko »

Deadly Nightshade kirjoitti: Ja mulle tuli mieleen, että voisko tän äänestyksen tuloksen laittaa Tigin asiakaspalautteeseen..  ::) Vaikka tuskin sillä enää mitään vaikutusta on Catwalk-sarjan uudistumiseen.
Ja jos laitetaan niin usutetaan ensin lisää äänestäjiä (meitähän kuitenkin on yli kaksituhatta) ja sellainen muutos että äänen saa vaihtaa.
this too shall pass.
Chaos
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 4148
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 17:53

Vs: Äänestä parasta Tigi-hoitoainetta/tehohoitoa

Viesti Kirjoittaja Chaos »

Vaihdoin niin, että saa muokata ääntään :) Ja sain oman ääneni pois, koska mulle ei ole sopivaa Tigi-tuotetta tullut vastaan (tai oon löytänyt parempia ja luopunut Tigeistä kokonaan).
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset alaselässä. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos
Auringonkukka
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 905
Liittynyt: 25 Tammi 2006, 14:25

Vs: Äänestä parasta Tigi-hoitoainetta/tehohoitoa

Viesti Kirjoittaja Auringonkukka »

Hyvä että ääntään pystyy muokkaamaan, mä kyllä annan aiemmin O&H:lle mennen äänen nyt Headshotille joka on paras kokeilemistani. MM saattaa tulla kakkosena. O&H ja BG ei sytytä enää ollenkaan, tilasin kuitenkin ison putelin OH:ta varastoon pahan päivän varalle.
Tukka 1c(tai 2a) M ii/iii, hiuslaatuketju sivu 5, Hiushörhö, kosmisfriikki ja kynsilakkahirmu.
Sassy
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 698
Liittynyt: 01 Tammi 2010, 18:35

Vs: Äänestä parasta Tigi-hoitoainetta/tehohoitoa

Viesti Kirjoittaja Sassy »

Vastasin että O&H, sillä toimii pitkällä vaikutusajalla niin hyvin, nykyään Brunette Goddess on käytössä hyvänä kakkosena  :)
Sans élégance de coeur, il n'y a pas d'élégance.
- Yves Saint-Laurent
EllaBella
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 836
Liittynyt: 11 Tammi 2010, 09:44

Vs: Äänestä parasta Tigi-hoitoainetta/tehohoitoa

Viesti Kirjoittaja EllaBella »

Minä äänestin Moisture Maniacia, koska vaikka pidän enemmän O&H.sta, saa MM hiukset tosi pehmeiksi ja sileiksi. Tätä kun sekoittaa vaikka mihin aineeseen, saa hyvän lopputuloksen.
Luonnonkiharat. Vyötäröpituus, 3b-c, iii.
nelma
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 941
Liittynyt: 09 Marras 2008, 15:36

Vs: Äänestä parasta Tigi-hoitoainetta/tehohoitoa

Viesti Kirjoittaja nelma »

OH on loistava pitkällä vaikutusajalla ja sekoituksessa (kaikkein paras kaveri on TRESemmen sininen naamio).&nbsp; <3 Hiuksista tulee hyväkuntoiset ja hoidetut, kiiltävät ja mikä parasta - paksun ja tuuhean tuntuiset.&nbsp; :-* OH:n jälkeen tukka pysyy hyvänä ihan seuraavaan pesuun asti, latvatkaan eivät rupea karhenemaan tai takkuuntumaan, vaan pysyvät kiiltävinä ja PEHMEINÄ.&nbsp; :l
Mikään toinen hoitis ei ole tähän yltänyt. Lähimpänä tehoiltaan on Lorealin NG-naamio, mutta se tekee ihan lättänän kuontalon ja hiukset rasvoittuvat nopeammin.
1bMii&nbsp; BSL
<3: Iherb, Tigi OH-ha & öljyt
Triina
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 5448
Liittynyt: 08 Huhti 2006, 20:56

Vs: Äänestä parasta Tigi-hoitoainetta/tehohoitoa

Viesti Kirjoittaja Triina »

Vaihdoin iänkaiken vanhan Thickening-äänen O&H:lle. Se on kuitenkin tehohoitona kaikkein paras, vaikka harvoin tuleekin niin pitkiä aikoja muhitettua, että siitä parhaat tehot saisi irti ja tuoksukaan ei päätä huimaa... MM ja BG pääsevät kyllä lähelle.
Unnu
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1303
Liittynyt: 03 Maalis 2010, 23:18

Vs: Äänestä parasta Tigi-hoitoainetta/tehohoitoa

Viesti Kirjoittaja Unnu »

Äänestin Headshotia vaikka jälkikäteen mietittynä hmm... Ehkä Dumb Blonde olisi jopa parempi.
Self Absorbed oli mun hiuksille liian "kevyttä", O&H taas hajuna ei miellyttänyt ja tuntu että shampoo ainakin aiheutti kutinaa pitkässä juoksussa&nbsp; 0_0
Yllättävää että niin moni on äänestänyt O&H:ta, pitäisköhän mun myös antaa sille toinen mahdollisuus...
Voi vaan rakastaa ja toivoa parasta.
nelma
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 941
Liittynyt: 09 Marras 2008, 15:36

Vs: Äänestä parasta Tigi-hoitoainetta/tehohoitoa

Viesti Kirjoittaja nelma »

Love Peace & The Planetit puuttuvat vielä vaihtoehdoista.
1bMii&nbsp; BSL
<3: Iherb, Tigi OH-ha & öljyt
tragedia
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 687
Liittynyt: 13 Heinä 2009, 22:56

Vs: Äänestä parasta Tigi-hoitoainetta/tehohoitoa

Viesti Kirjoittaja tragedia »

Unnu kirjoitti: Äänestin Headshotia vaikka jälkikäteen mietittynä hmm... Ehkä Dumb Blonde olisi jopa parempi.
Self Absorbed oli mun hiuksille liian "kevyttä", O&H taas hajuna ei miellyttänyt ja tuntu että shampoo ainakin aiheutti kutinaa pitkässä juoksussa&nbsp; 0_0
Yllättävää että niin moni on äänestänyt O&H:ta, pitäisköhän mun myös antaa sille toinen mahdollisuus...
No äänestyshän koskee nimenomaan hoitsikoita, shampoissa suosikit jakaantuisivat varmasti toisin (OT: Onko sellaista äänestystä muuten? Olisi mielenkiintoista vertailla tähän). Niin pidetty kuin O&H hoitsikka on täällä ollutkin, yleinen, allekirjoittaneenkin jakama, mielipide shampoosta tuntuu olevan, että se ei yllä läheskään samalle tasolle vaan on aika keskinkertaista, liian pesevää&nbsp; ja hoitiskin pääsee paremmin oikeuksiinsa jonkin toisen shampoon kanssa paritettuna.

Oletko käyttänyt o&h:ta pikahoitsikkana vai myös pidemmällä vaikutusajalla? Monilla, jälleen itseni mukaanlukien, kyseinen hoitis ei toimi erityisen hyvin pikahoitsikkana, mutta pääsee oikeuksiinsa pidemmällä vaikutusajalla, joko sellaisenaan tai omien sekoitusten pohjana. Pikahoitiksena silikonisemmat tigit kyllä meikkaavat tukan nätimmäksi, mutta pidemmällä aikavälillä tarvitsee hoitista, joka oikeastikin hoitaa tukkaa...
Monilla o&h toimii sekä pikahoitsikkana, muhitteluissa, jätettävänä...että pointseja tuote saa nimenomaan monipuolisuudesta.

Mulle o&h ei oo ikinä ollut sinällään mikään hg-tuote, että ei mulla ole paras mahdollinen pikahoitis tai jätettävä vaikka paremman puutteessa kelpaa noihinkin kyllä, enkä erityisesti pidä tuoksusta - jopa välitön tulos tukassa on monella (silikonisella) hoitiksella ollut parempi, MUTTA siitä huolimatta se on mun suosikkini tigin hoitiksista, ei mikään bilefiiliksennostattaja ja sadepäivän piristys, mutta ahkera ja luotettava työjuhta, joka pitkällä aikavälillä pitää rääkätyn tukan kunnossa ja taipuu kaikkiin sekoitteluihin.
1cFii
Sikses iha nätti naine.
peach

Vs: Äänestä parasta Tigi-hoitoainetta/tehohoitoa

Viesti Kirjoittaja peach »

Aivan ehdottomasti Catwalk Oatmeal & Honey, shampoo & hoitoaine.
Unnu
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1303
Liittynyt: 03 Maalis 2010, 23:18

Vs: Äänestä parasta Tigi-hoitoainetta/tehohoitoa

Viesti Kirjoittaja Unnu »

tragedia kirjoitti:
Unnu kirjoitti: Äänestin Headshotia vaikka jälkikäteen mietittynä hmm... Ehkä Dumb Blonde olisi jopa parempi.
Self Absorbed oli mun hiuksille liian "kevyttä", O&H taas hajuna ei miellyttänyt ja tuntu että shampoo ainakin aiheutti kutinaa pitkässä juoksussa&nbsp; 0_0
Yllättävää että niin moni on äänestänyt O&H:ta, pitäisköhän mun myös antaa sille toinen mahdollisuus...
No äänestyshän koskee nimenomaan hoitsikoita, shampoissa suosikit jakaantuisivat varmasti toisin (OT: Onko sellaista äänestystä muuten? Olisi mielenkiintoista vertailla tähän). Niin pidetty kuin O&H hoitsikka on täällä ollutkin, yleinen, allekirjoittaneenkin jakama, mielipide shampoosta tuntuu olevan, että se ei yllä läheskään samalle tasolle vaan on aika keskinkertaista, liian pesevää&nbsp; ja hoitiskin pääsee paremmin oikeuksiinsa jonkin toisen shampoon kanssa paritettuna.

Oletko käyttänyt o&h:ta pikahoitsikkana vai myös pidemmällä vaikutusajalla? Monilla, jälleen itseni mukaanlukien, kyseinen hoitis ei toimi erityisen hyvin pikahoitsikkana, mutta pääsee oikeuksiinsa pidemmällä vaikutusajalla, joko sellaisenaan tai omien sekoitusten pohjana. Pikahoitiksena silikonisemmat tigit kyllä meikkaavat tukan nätimmäksi, mutta pidemmällä aikavälillä tarvitsee hoitista, joka oikeastikin hoitaa tukkaa...
Monilla o&h toimii sekä pikahoitsikkana, muhitteluissa, jätettävänä...että pointseja tuote saa nimenomaan monipuolisuudesta.

Mulle o&h ei oo ikinä ollut sinällään mikään hg-tuote, että ei mulla ole paras mahdollinen pikahoitis tai jätettävä vaikka paremman puutteessa kelpaa noihinkin kyllä, enkä erityisesti pidä tuoksusta - jopa välitön tulos tukassa on monella (silikonisella) hoitiksella ollut parempi, MUTTA siitä huolimatta se on mun suosikkini tigin hoitiksista, ei mikään bilefiiliksennostattaja ja sadepäivän piristys, mutta ahkera ja luotettava työjuhta, joka pitkällä aikavälillä pitää rääkätyn tukan kunnossa ja taipuu kaikkiin sekoitteluihin.
Enpäs muistakkaan kokeilinko koskaan pidemällä vaikutusajalla, siitä on jo aikaa kun tota tuotetta kokeilin. Pääasiassa varmaan vieroksuin ihan tuoksun takia, kun alkuhuuman laannuttua yritin isoja pulloja käytellä loppuun. Täytyy siis antaa tällä toinen mahdollisuus! :)
Onko vinkkejä mikä olisi paras takkuuntumista vastaan? Itellä on noin niskahaivenet sen verta hentoja, että yhdistelmä: hiukset auki + neulepaita on mahdoton, lopputulos on bob marley-rastat niskakuopassa. Saattaa olla ettei tähän edes hoitsikat auta mut ainahan voi kokeilla :)
Voi vaan rakastaa ja toivoa parasta.
EllaBella
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 836
Liittynyt: 11 Tammi 2010, 09:44

Vs: Äänestä parasta Tigi-hoitoainetta/tehohoitoa

Viesti Kirjoittaja EllaBella »

^

Ainakin itsellä öljymuhittelut auttavat takkuihin. Öljyt tekee mun hiuksista helposti kammattavat.
Toinen mitä olen vasta alkanut kokeilemaan on Tigin AfterParty, joka saa multa kaikki takut auki ja hiuksesta tulee sileä eikä mene takkuun.
Luonnonkiharat. Vyötäröpituus, 3b-c, iii.
RockQueen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3624
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 19:58

Vs: Äänestä parasta Tigi-hoitoainetta/tehohoitoa

Viesti Kirjoittaja RockQueen »

Mä vaihdoin ääneni O&H:sta Moisture Maniaciin. Se on kohonnut "ihan ok":sta yhdeksi lemppareista! Tekee tukasta nopealla vaikutusajalla ilman pyyhekuivausta tosi pehmeän ja sileän, suosikki treenikassiin mukaan :)
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com
Vastaa Viestiin