Äänestä parasta Tigi-hoitoainetta/tehohoitoa

Hiusmuutokset, hiuslaatuketjut yms.

Mikä on suosikkisi Tigin hoitoaineiden joukossa?

Bedhead Control Freak
1
0%
Bedhead Dumb Blonde
38
10%
Bedhead Moisture Maniac
51
13%
Bedhead Self Absorbed
8
2%
Bedhead Manipulator
3
1%
Catwalk Oatmeal & Honey
206
53%
Catwalk Thickening
5
1%
Catwalk Sexed-Up
1
0%
Catwalk Fashionista
10
3%
Catwalk Curls Rock
3
1%
S-Factor Smoothing Conditioner
4
1%
S-Factor Serious Conditioner
10
3%
Bedhead Chocolate Head
1
0%
Bedhead Treat Me Right
4
1%
Bedhead Brunette Goddess
24
6%
S-Factor Color Savvy Conditioner
1
0%
Catwalk Headshot
10
3%
Bedhead Superstar
2
1%
Bedhead Foxy Curls
2
1%
S- Factor Health Factor
0
Ei ääniä
Bedhead for Men Charge Up
0
Ei ääniä
Bedhead for Men Clean Up
0
Ei ääniä
Rockaholic Livin' The Dream
0
Ei ääniä
Love Peace and the Planet Eco Awesome
3
1%
 
Ääniä yhteensä: 387

nancy
Haiven
Haiven
Viestit: 38
Liittynyt: 05 Syys 2007, 15:08

Vs: Äänestä parasta Tigi-hoitoainetta/tehohoitoa

Viesti Kirjoittaja nancy »

Olen kokeillut vaan Fashionistaa ja O&H:ta. Näistä äänestin Fashionistaa. O&H toimii kyllä jätettävänä tosi hyvin mutta pikahoitiksena se saa aikaan lentelevän ja kuivan oloisen tukan. Fashionista taas jättää ihanan sileät hiukset. Käytän kyllä rinnalla muita hoitoaineita, joissa on oikeasti hoitavia ominaisuuksia, mutta silottavana pikahoitiksena se on aikas bueno.
Mindy
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 188
Liittynyt: 11 Tammi 2008, 01:25

Vs: Äänestä parasta Tigi-hoitoainetta/tehohoitoa

Viesti Kirjoittaja Mindy »

Dumb Blonden valitsin. Käytän sitä nimittäin perushoitoaineena vaikka ei ole vaaleat hiukset mutta käy hyvin mun tummanruskeellekki.

Oatmeal&Honeytä käytän muhitteluun. Päivittäin käytettynä tulee mun karheasta paksusta tukasta liian raskas ajan mittaan siksi tehiksenä sekoitettuna muihin. Siksi paras kanssa. Ehottomasti. ;D
Hiukset t-ruskeat, luokitus: 2bCiii Mid-Back,  Hyväkuntoiset.
Chaos
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 4148
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 17:53

Vs: Äänestä parasta Tigi-hoitoainetta/tehohoitoa

Viesti Kirjoittaja Chaos »

Muokkasin äänestystä niin, että ääntänsä voi vaihtaa.

Itse vaihdoin Brunette Goddessista Oatmeal & Honey:iin. Nyt kun se toimii taas, ei sitä vain voita mikään, niin ihana. Toimii pikahoitiksena ja tehohoitona, kosteuttaa ja tekee hiukset silkkisen pehmeiksi. Tuoksukin on mun makuuni.
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset alaselässä. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos
Memmuuh
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2670
Liittynyt: 25 Kesä 2007, 00:11

Vs: Äänestä parasta Tigi-hoitoainetta/tehohoitoa

Viesti Kirjoittaja Memmuuh »

Äänestin Oatmel & Honeyta. :)
O&H:n lisäksi on tullut testattua Dumb Blonde ja Brunette Goddess. Nuista on vaikea valita parasta, mutta päädyin sitten tuohon..
3b F ii
marketta
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 268
Liittynyt: 08 Maalis 2006, 20:21

Vs: Äänestä parasta Tigi-hoitoainetta/tehohoitoa

Viesti Kirjoittaja marketta »

Kokemuksia on O&H:sta, Moisture Maniacista ja Dumb Blondesta ja ääni näistä menee O&H:lle. O&H hoitaa, pehmeyttää ja selvittää, pintahiukset jäävät yleensä tosin hiukan pörröisiksi. Toimii parhaiten tehiksenä.

Moisture Maniac on myös tosi kiva mutta lätsäyttää hiuksia jonkin verran. Dumb Blonde taas jättää hiukset muovisiksi eikä selvitä kovin hyvin.
kiwi
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1320
Liittynyt: 21 Marras 2007, 11:51

Vs: Äänestä parasta Tigi-hoitoainetta/tehohoitoa

Viesti Kirjoittaja kiwi »

Oatmeal & Honey, koska on niin monipuolinen!  :) Hyvä tuote, mutta tekisi mieli kokeilla muitakin TIGIn hoitoaineita. Minulla ei siis ole kokemusta muista TIGIn hoitoaineista.

edit. nykyään on muistakin, ja sama vastaus.
Viimeksi muokannut kiwi, 17 Marras 2008, 12:49. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kotikisu
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 102
Liittynyt: 02 Elo 2007, 11:27

Vs: Äänestä parasta Tigi-hoitoainetta/tehohoitoa

Viesti Kirjoittaja Kotikisu »

Ei kai tätä tarvitse edes kysyä: O&H.  :D
ZombieQueen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2053
Liittynyt: 22 Heinä 2007, 11:03

Vs: Äänestä parasta Tigi-hoitoainetta/tehohoitoa

Viesti Kirjoittaja ZombieQueen »

O&H, varmaan paras hoitis mitä olen koskaan kokeillut, ehdottomasti pitkällä vaikutusajalla.
why be pretty when you can be gorgeous<br />2b F ii
Valentine

Vs: Äänestä parasta Tigi-hoitoainetta/tehohoitoa

Viesti Kirjoittaja Valentine »

Eh, vastasin O&H, sillä siihen rakastuin, paras hoitoaine jota olen kokeillut, tosin en ole kokeillut mitään muita Tigin hoitoaineita, ja luulen, että en hirveästi tule kokeilemaankaan, sillä ovat niin hajustettuja ::).
Margot
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1383
Liittynyt: 23 Heinä 2007, 23:34

Vs: Äänestä parasta Tigi-hoitoainetta/tehohoitoa

Viesti Kirjoittaja Margot »

Vastasin myös tylsästi O&H. Ilman sitä en enää pärjäisi. Olen kokeillut myös Moisture Maniacia, mutta se ei ole kauheasti vakuuttanut muuten kuin co-pesussa. Muut Tigin hoitikset ei innosta, kun välttelen silikonia.
Minsku
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1169
Liittynyt: 07 Touko 2007, 17:10

Vs: Äänestä parasta Tigi-hoitoainetta/tehohoitoa

Viesti Kirjoittaja Minsku »

Vastasin O&H, mutta vain pitkällä vaikutusajalla, lyhyellä se ei tee mitään. Tykkään myös MM:stä mutta pitemmän päälle se ei ole ihan yhtä toimiva.
Auringonkukka
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 905
Liittynyt: 25 Tammi 2006, 14:25

Vs: Äänestä parasta Tigi-hoitoainetta/tehohoitoa

Viesti Kirjoittaja Auringonkukka »

Kyllähän se ääni O&H:lle menee, tosin aikoihin ei ole toiminut yhtä hyvin kuin ennen joten olen pitänyt vähän taukoa siitä josko alkaisi toimimaan taas paremmin..DB ja MM on molemmat hankintalistalla, saa nähdä meneekö jompikumpi niistä ohi ja Thickening-hoitoaineen meinaan hommata shampoon kaveriksi myös mutta en usko sen hoitotehojen riittävän suosikkiasemaan.
Tukka 1c(tai 2a) M ii/iii, hiuslaatuketju sivu 5, Hiushörhö, kosmisfriikki ja kynsilakkahirmu.
Kähmäräpälä
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 101
Liittynyt: 06 Huhti 2008, 14:20

Vs: Äänestä parasta Tigi-hoitoainetta/tehohoitoa

Viesti Kirjoittaja Kähmäräpälä »

Annoin äänen BG:lle. Tosin mun kokeiluni rajoittuvat toistaiseksi vain siihen ja Fashionistaan. O&H on postissa odottamassa, joten sitä pääsen pian testaamaan :) .
Sylvia
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 704
Liittynyt: 15 Marras 2007, 15:39

Vs: Äänestä parasta Tigi-hoitoainetta/tehohoitoa

Viesti Kirjoittaja Sylvia »

MM ehdottomasti. Se toimii mun tukkaan niin upeasti, etten tiedä voisiko parempaa tukkaa tullakaan. :-* Tekee kaiken niinkuin haluan ja toimii aivan loistavasti muhittelun lisäksi myös ihan lyhyellä vaikutusajalla, mistä tulee todella suuri plussa. Käytän MM:ää myös jätettävänä. Kokemusta MM:n lisäksi on myös O&H:sta ja BG:stä. O&H ei oikein jotenkin minua lämmittänyt. :( Lyhyt vaikutusaika ei riitä ja pitkälläkään tulos ei ole mikään maailmaa mullistava. Jätettävänä ok, mutta toisaalta MM ajaa tässä ihan saman asian. Haisu on aika kammottava. BG tuntui aluksi upealta, mutta MM on himmentänyt sen tähteä aika paljon. Tykkään kuitenkin tästäkin kovasti, ei vain silota yhtä hyvin kuin MM, vaikka sisältää silikoniakin.
1c M ii
kleio
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2017
Liittynyt: 17 Marras 2008, 19:13

Vs: Äänestä parasta Tigi-hoitoainetta/tehohoitoa

Viesti Kirjoittaja kleio »

:D

Hassu äänestys löytyi ihan aiheitten loppupäästä, tuloskin oli aika selkeä. Voisko tätä muuttaa sitten, kun tulee uudet Catwalkit?
Iherbin alennuskoodi ensitilaajalle KOR084. Vitacostin 10$ alennuskoodi ensimmäistä kertaa tilaavalle: http://goo.gl/YZ3A3v
Vastaa Viestiin