Äänestä parasta Tigi-hoitoainetta/tehohoitoa

Hiusmuutokset, hiuslaatuketjut yms.

Mikä on suosikkisi Tigin hoitoaineiden joukossa?

Bedhead Control Freak
1
0%
Bedhead Dumb Blonde
38
10%
Bedhead Moisture Maniac
51
13%
Bedhead Self Absorbed
8
2%
Bedhead Manipulator
3
1%
Catwalk Oatmeal & Honey
206
53%
Catwalk Thickening
5
1%
Catwalk Sexed-Up
1
0%
Catwalk Fashionista
10
3%
Catwalk Curls Rock
3
1%
S-Factor Smoothing Conditioner
4
1%
S-Factor Serious Conditioner
10
3%
Bedhead Chocolate Head
1
0%
Bedhead Treat Me Right
4
1%
Bedhead Brunette Goddess
24
6%
S-Factor Color Savvy Conditioner
1
0%
Catwalk Headshot
10
3%
Bedhead Superstar
2
1%
Bedhead Foxy Curls
2
1%
S- Factor Health Factor
0
Ei ääniä
Bedhead for Men Charge Up
0
Ei ääniä
Bedhead for Men Clean Up
0
Ei ääniä
Rockaholic Livin' The Dream
0
Ei ääniä
Love Peace and the Planet Eco Awesome
3
1%
 
Ääniä yhteensä: 387

Supervixen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2603
Liittynyt: 11 Touko 2006, 13:56

Äänestä parasta Tigi-hoitoainetta/tehohoitoa

Viesti Kirjoittaja Supervixen »

Tämä äänestys sopisi hyvin itse Tigi-hoitoaineet-ketjun yhteyteen joten jos joku mode haluaa/jaksaa yhdistää... Mua kiinnostaa aina tilastointi ;) ja kun Tigit on niin suosittuja täällä ja heillä on varmaan kaikista merkeistä laajin shampoo- & hoitoainevalikoima niin ajattelin pistää äänestyksen pystyyn.
Axamit
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1365
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 23:06

Vs: Äänestä parasta Tigi-hoitoainetta/tehohoitoa

Viesti Kirjoittaja Axamit »

Hei tilastokeskus ;D.
Olen ehkä vähän jäävi vastaamaan, kun olen Tigin hoidoista kokeillut kuutta noista neljästätoista, mutta vastaus lienee silti... O&H. Mikä ei sekään mulle mikään maailman paras ole, mutta tulee kuitenkin tod.näk. ostettua uudestaan vielä :).
petomaani

Vs: Äänestä parasta Tigi-hoitoainetta/tehohoitoa

Viesti Kirjoittaja petomaani »

Moisture Maniac was my choice.
Ippa
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 476
Liittynyt: 14 Maalis 2006, 20:06

Vs: Äänestä parasta Tigi-hoitoainetta/tehohoitoa

Viesti Kirjoittaja Ippa »

Fashionistaa äänestin. Se on siis ohittanut mulla jopa O&H:n, jota pidän myös erinomaisena hoitiksena.
Nienna
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1109
Liittynyt: 24 Marras 2006, 14:54

Vs: Äänestä parasta Tigi-hoitoainetta/tehohoitoa

Viesti Kirjoittaja Nienna »

Öhö öhö..olen tylsä. Oatmeal & honey.
Tarpeeksi paksua ja hiukset tykkää niin pitkällä kuin lyhyelläkin aikavälillä.

edit: nyt pitää mainita että en ole läheskään kaikkia kokeillut. Mutta jos mieli muuttuu niin vaihdan vastausta tietty.
Viimeksi muokannut Nienna, 02 Joulu 2006, 22:35. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Hipsu
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1701
Liittynyt: 22 Tammi 2006, 21:37

Vs: Äänestä parasta Tigi-hoitoainetta/tehohoitoa

Viesti Kirjoittaja Hipsu »

Dumb Blonde  :-*

O&H ei vaan mua  vakuuttanut, voi kyllä olla että yksi iso miinus tuli kammottavasta hajusta. Tuntuu et tää hius tarttee hiukan silikonia ollakseen kiva..
"Life comes with many challenges. The ones that should not scare us are the ones we can take on and take control of." -Angelina Jolie
Minni
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 777
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 14:39

Vs: Äänestä parasta Tigi-hoitoainetta/tehohoitoa

Viesti Kirjoittaja Minni »

Annoin ääneni Moisture Maniacille. O&H on kyllä todella hoitava tehiksenä ja Fashionista on tosi siloittava pikahoitiksena, mutta MM toimii kiitettävästi kummallakin tavalla, joten diggailen siitä tällä hetkellä eniten. :)
Mustikka
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3064
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 23:26

Vs: Äänestä parasta Tigi-hoitoainetta/tehohoitoa

Viesti Kirjoittaja Mustikka »

En ole kokeillut kuin kahta tigi hoitoainetta: O&H:ta ja Treat me rightia. Näistä kahdesta treat me right on paljon parempaa, vaikkei sekään mitään hyvää ole. Parempiakin löytyy.
Roses are red, Violets are blue. Some poems rhyme But this one doesn’t
Ulpu
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2290
Liittynyt: 21 Tammi 2006, 15:18

Vs: Äänestä parasta Tigi-hoitoainetta/tehohoitoa

Viesti Kirjoittaja Ulpu »

Kauhean vaikea valita mitään, kun ei ole kaikkia koittanut. Tähänhän pitäis vastata vaan, jos on kaikista kokemusta, ei tule kovin todellinen tulos.

No, muutamaa olen kokeillut ja vastasin niiden perusteella Dumb Blonde.
Ken unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.   - Arvo Ylppö
RockQueen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3624
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 19:58

Vs: Äänestä parasta Tigi-hoitoainetta/tehohoitoa

Viesti Kirjoittaja RockQueen »

Apua! Ihana gallup. Tää on NIIN juurikasvumaista ;D Enpä voi vastata kun olen kokeillut vain O&H:ta :-\ Tää asia tarttis korjausta!
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com
Triina
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 5448
Liittynyt: 08 Huhti 2006, 20:56

Vs: Äänestä parasta Tigi-hoitoainetta/tehohoitoa

Viesti Kirjoittaja Triina »

Liputin Thickeningin puolesta, vaikka Treat Me Right ja MM ovat myös hyviä, mutta ensimmäistä ei voi käyttää kovin usein ja jälkimmäinen latistaa hiukan liikaa. Esim. DB:tä en ole kokeillut, mutta luulisin pitäväni paljonkin... vaikeaa on, vaikeaa.
Lafanque

Vs: Äänestä parasta Tigi-hoitoainetta/tehohoitoa

Viesti Kirjoittaja Lafanque »

Serious conditioner sai multa äänen koska se vaan on niin superduper tehokas, tuoksuu mahtavalle ja toimii niin mainiosti. Toinen vähintään yhtä hyvä mulle on Dumb blonden hoitis, mutta kun pakko oli toinen näistä valita. S Factor kokonaisuudessankin on ihan täydellinen mulle, sarjan perushoitsikkakin on tosi jees. Ja näissä on ihan sama juttu kuin Tigin shampoissa, eli kaikki muut mulla on paitsi Control freak ja Curls rock, ja vaikka nyt mainitsinkin nuo pari feivorittia, niin kyllä nää kaikki on ihan hyvin toimivia mulle. Thickening ja Sexed up tosin ei enää pahemmin nappaa, mutta menettelee.
calypso
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2457
Liittynyt: 24 Tammi 2006, 11:49

Vs: Äänestä parasta Tigi-hoitoainetta/tehohoitoa

Viesti Kirjoittaja calypso »

Ääni meni Fashionistalle. Valitettavasti ei ole kokemusta kuin kahdesta Tigin hoitiksesta eli Fashionistasta ja O&H:sta, äänen annoin kuitenkin Fashionistalle monista syistä. Se toimii myös lyhyellä vaikutusajalla toisin kuin O&H eikä sitä mene kerralla niin paljoa.
Mutta tärkein syy tulee tässä: Fashionista hoitis on ollut minulla viimeaikoina selkeästi eniten käytössä ihan kaikki hoitikseni mukaan luettuna (ja melkein joka pesussa). ja siltikin sitä on paljon enemmän jäljellä kuin O&H:ta jota menee kerralla niin paljon ettei mitään rajaa. Käyttökertoja Fashionistalle verrattuna O&H hoitikseen tulee varmasti yli kymmenkertainen määrä..

Moisture Maniac kyllä himottaisi hankkia, ihan jo siitäkin syystä että vaikka tuo Fashionista on ihan loistavaa niin alan kyllästyä jos käytän samoja tuotteita koko ajan. Pitäisi vain saada käyteltyä/myytyä/lahjoitettua käyttämättättä jääneitä  purnukoita pois ennen kuin annan itselleni luvan hankkia uusia..  :-\

muoks: käytän siis joka pesussa tehiksiä joten pihahoitikselta en vaadi niinkään hoitavuutta. Riittää että se selvittää ja tekee hiukset hyvän tuntuisiksi (ja näköisiksi!) ja siihen tuo Fashionista on täydellinen tuote  :-*
Viimeksi muokannut calypso, 30 Marras 2006, 05:13. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Miracle
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2154
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 13:24

Vs: Äänestä parasta Tigi-hoitoainetta/tehohoitoa

Viesti Kirjoittaja Miracle »

Moisture Maniac saa mun äänen. Tosin en ole sitä ehtinyt kun kerran testaamaan, mutta oli niiiiin hyvää mun hiuksille että vakuutti mut heti ;) Myös O&H on hyvää, mutta joskus liian hoitavaa. Fashionistastakin tykkäilen.. Liian monta hyvää hoitista Tigillä  :D
Bimmer
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 173
Liittynyt: 28 Tammi 2006, 17:36

Vs: Äänestä parasta Tigi-hoitoainetta/tehohoitoa

Viesti Kirjoittaja Bimmer »

Mulla ei oo kokemusta kuin O & H -hoitoaineesta ja Self Absorbedista. Äänestin tuota Self Absorbedia. Saan hiukseni sillä paremman tuntuisiksi kuin O & H:lla.
Vastaa Viestiin