krapula-aamun hiuskatastrofi

Hiusten hoito ja kaikenlaiset hiushärpättimet
Euphoria

Vs: krapula-aamun hiuskatastrofi

Viesti Kirjoittaja Euphoria »

Silloin kun vielä kännäsin, niin pesin aina meikit pois ja hampaatkin pesin. Silloinkin kun olen laatannut. Hiusten pesu on kyllä jäänyt aina seuraavaan päivään.
Ulpu
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2290
Liittynyt: 21 Tammi 2006, 15:18

Vs: krapula-aamun hiuskatastrofi

Viesti Kirjoittaja Ulpu »

Mä oon nykyään niiiin harvoin kännissä, ettei onneksi tarvitse krapulapäiviäkään kestää. Mutta jos olen ollut viihteellä, pesen aina meikit kotiin tullessa, en ainakaan muista, että olisin ollut niin naamat, etten olisi nassua pessyt. Monesti, varsinkin kesällä pesen hiukset jo yöllä kotiin tullessa, mutta muuten sitten heti, kun oon herännyt. Nyt varsinkin, kun tukka on taas pidempi niin tupakanhaju tulee nenään, yöks.  :-X  Krapulapäivänä sauna on kyllä poikaa ja kunnon hiustenhoito sit tietty samalla.  :)

Onkos kukaan iskenyt tupakanhajuiseen nuhjutukkaan Tigin After Partya, poistaako hajuja?
Ken unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.   - Arvo Ylppö
Penny
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3636
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 12:30

Vs: krapula-aamun hiuskatastrofi

Viesti Kirjoittaja Penny »

Webekhet kirjoitti: Mulla on monesti baari-illan jälkeen tukka aivan uskomaton takkupesä. Vaikka en tupeeraakaan lainkaan, niin muotoilutuotteita tulee yleensä laitettua sen verran, että siellä tupakansavussa auki heiluessaan se menee täysin sotkuun.
Sama täällä, takkupesä silloin jos on laittanut esim. lakkaa - ja karhea etenkin tanssipaikoissa oleilun jälkeen. Mulla tuo karheus johtuu enimmäkseen siitä tanssilattiasavusta mitä niihin pusketaan jatkuvalla syötöllä, mutta takut tulee tietty heilumisesta yhdistettynä muotoilutuotteisiin.

Yleensä pesen aina seuraavana päivänä tukan ja yritän silloin kammata varovasti takut auki ennen pesua (humalassa en uskalla tukkaa alkaa selvittelemään, lienee parempi vaihtoehto nukkua muotoilutuotteet päässä). Joskus ei onnistu vaan täytyy pestä ensin, ja jätettävillä selvitellä takut. Pesen yleensä jollain tosi silikonisella ja hyväksihavaitulla aineella (esim. Preferencen hoitsikka, Redken All Soft-hoitis + Miracle Mist-suihke ja Soft Ends), ja laitan lopuksi ekstramäärän jätettäviä. Jos pesen tukan ennen baariinmenoa, yritän suojata sitä mahdollisimman paljon jätettävillä etukäteen. Ja tietty tehistä kehiin sitten heti kun mahdollista.
Juurikasvu on nyt rekisteröity yhdistys, liittymällä yhdistyksen jäseneksi voi tukea Juurikasvun toimintaa.
Nienna
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1109
Liittynyt: 24 Marras 2006, 14:54

Vs: krapula-aamun hiuskatastrofi

Viesti Kirjoittaja Nienna »

Tähän väliin hiuksiin liittymätön kommentti: meikinpesulaput on laskuhumalassa  :-* .
irvikissa
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 961
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 20:51

Vs: krapula-aamun hiuskatastrofi

Viesti Kirjoittaja irvikissa »

Mulla pelastaa pahanhajuisen tukan Body Shopin hajujenpoistosuihke, jota ei kyllä enää ole pitkään aikaan näkynyt. Omani ostin joskus alennuksesta, varmaan oli poistumassa silloin myynnistä. Yleensä suihkin sitä hiuksiin heti baarista tulon jälkeen niin ei aamulla ällötä herätä tupakanhajuinen tukka naamalla. Ajaa hyvin myös asiansa jos ei syystä tai toisesta ole heti seuraavana aamuna menossa suihkuun.

Yleensä käyn heti seuraavana päivänä suihkussa ja pesen ja hoidan tukan ihan samalla tavalla kuin normaalistikin, ehkä vähän enemmän panostan hoitoaineeseen ja laitan jotain hyvää kosteuttavaa. Jätettäviä saatan laittaa myös normaalia enemmän, enkä muotoilutuotteita ollenkaan. Saa hiukset vähän lepoa :)
Saheli

Vs: krapula-aamun hiuskatastrofi

Viesti Kirjoittaja Saheli »

Tänään suihkin hiuksiin Miracle Mistiä, joka ei täysin tietenkään häivyttänyt tuhkakuppi-efektiä, mutta hieman sitä lievitti. Tyhmää, kun hiukset oli muuten aivan puhtaat, mutta kauhea sätkän haju.
Viimeksi muokannut Saheli, 26 Marras 2006, 17:41. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
marenki
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1837
Liittynyt: 27 Tammi 2006, 02:00

Vs: krapula-aamun hiuskatastrofi

Viesti Kirjoittaja marenki »

Minä laitan aina hiukset letille kun tulen kotiin, pysyvät nukkuessa selvempänä ja jos tulee yrjö, niin pysyvätpähän poissa pöntöstä...  Meikit pesen kunnosta riippuen, hampaat samoin, aika usein jäävät pesemättä. Mutta tottahan se on, että olo on paaljon parempi, jos on illalla muistanut putsailla meikit, pestä hampaat ja syödä, toisaalta, jos nuo kaikki muistaa tehdä, niin silloin ei ehkä ole ollut edes kovin humalassa illalla...

Mutta asiaan, pesen yleensä jollain hellävaraisella shampoolla, vaahdotus kahteen kertaan, että hajut lähtee varmasti pois. Toisella vaahdotuksella vaahdotan myös pituudet. Sitten vaan hoitista perään, jotain hieman silikonista (nyt suokkari tähän on Andrew Collingen kosteuttava), normaali jätettävät ja hyvä tulee. Ai niin, kankkusessa en todellakaan pese tukkaa normaaliin tyyliin pää alaspäin... ::)
-kata-
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1390
Liittynyt: 11 Touko 2006, 15:53

Vs: krapula-aamun hiuskatastrofi

Viesti Kirjoittaja -kata- »

^OT:na ... Miks peset normaalisti hiukset pää alaspäin ? Ei mulle oo tullut mieleenkään pestä hiuksia noin.
"You're born alone, you die alone. The rest is yours to fill the gap. The world goes on without you here. Adjust or just collapse". (Five Finger Death Punch)
marenki
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1837
Liittynyt: 27 Tammi 2006, 02:00

Vs: krapula-aamun hiuskatastrofi

Viesti Kirjoittaja marenki »

^ Saa shampoon paremmin hiuspohjaan, eli sinne minne se kuuluukin. Kuvittelen myös suihkun kuluttavan hiuksia vähemmän tuolla tavoin, kun suihku osuu alahiuksiin, eikä hiusten päällykerrokseen, joka on muutoinkin altis rasitukselle. Laitan myös hoitoaineen samalla tyylillä, kun on kerrostettu tukka, niin pää alaspäin kaikki hiukset on "samanpituisia" ja myös kerrostettujen osioiden latvat ja pituudet saavat hoitoainetta, sitä kun en hinkkaa hiuspohjaan asti. Siinä oli tämän päivän selitykset. 
Magda
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 663
Liittynyt: 25 Loka 2006, 23:11

Vs: krapula-aamun hiuskatastrofi

Viesti Kirjoittaja Magda »

Mä meen aina ensimmäisenä krapula-aamuna suihkuun, mutta yritän mennä vasta sitten kun kunto kestää olla pystyssä vähän pitempään. Ihan ensimmäisenä lutraan jollakin markettihoitoaineella suurimmat takut pois - en harjaa hiuksia ennen suihkuun menoa vaan laitan niin paljon hoitoainetta, että hiukset aukeaa helposti sormilla haroen. Sitten pesen ne jollain hyvän tuoksusella shampoolla ja sen jälkeen vielä pari poishuuhdeltavaa hoitoainetta.
Una libra de cadera, no es cadera<br />Dos libras de cadera, no es cadera<br />Tres libras de cadera, no es cadera<br />Tu la tienes gorda, por eso te ves buena
Memmu
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 278
Liittynyt: 22 Tammi 2006, 19:31

Vs: krapula-aamun hiuskatastrofi

Viesti Kirjoittaja Memmu »

^ Mulla on melki sama systeemi. Ekaksi kastelen tukan, sitten runsaasti jotain silarista hoitoainetta, selvittely ja huuhtelu. Sen jälkeen vasta shampoo, pikahoitis/tehis ja lopuksi tietty jätettävät.

Yleensä mun juhlatukassa on paljon muotoiluaineita ja tupeerausta, joten ilman tuota alkuselvittelyä tuloksena olisi aivan mieletön takkukasa.
olivia
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 512
Liittynyt: 27 Tammi 2006, 15:16

Vs: krapula-aamun hiuskatastrofi

Viesti Kirjoittaja olivia »

En käytä juurikaan muotoilutuotteita vaan kiiltoa antavia joten hiukseni ovat baari-illan jälkeen yleensä rasvaisen ja limaisen tuntuiset, ei takussa.
Pesen esim. XZ:llä jolla saa pään suht narskuvaksi ja jotain kevyttä hoitoainetta, jätettäviä en laita jos olen vaan kotosalla.
Meikit ja hampaat pesen aina yöllä jos en sammu suoraan kotiin päästyäni, on kamalaa herätä jos silmiä ei meinaa saada auki koska ripsari on liimaantunut kiinni ja suussa maistuu paskalle.
Breathe me.
matskupupu

Vs: krapula-aamun hiuskatastrofi

Viesti Kirjoittaja matskupupu »

Muotoilutuotteita vaan hiuksiin että edes hiuksista näyttäisi hyvältä varsinkin kapula aamuisin :D
Babooshka
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 187
Liittynyt: 24 Loka 2006, 09:50

Vs: krapula-aamun hiuskatastrofi

Viesti Kirjoittaja Babooshka »

Mulla on usein baarissa rullakiharat, eli hiuksissa on aika lailla myös muotoilutuotteita. Meikit ja hampaat pesen ehdottomasti ennen nukkumaanmenoa, mutta hiuksia en koskaan -ei vain jaksa. Harjaan lakan pois. Usein laitan hiusverkon päähän, niin ei tule tupakansavuinen tukka naamalle. Seuraavana päivänä sitten katson mikä tilanne. Useimmiten pesen ihan normaaliin tapaan, mutta jos savunhaju ei ole pinttynyt pahasti, saatan hyvinkin pitää kiharoita vielä parikin päivää, ne pysyy mun hiuksissa niin hyvin. Hassua, ei mulla kovinkaan monesti ole savunhaju tarttunut hiuksiin, tai sitten se vain haihtuu äkkiä. Tai sitten vika on hajuaistissa&nbsp; ::)
Mikset nauttisi elämästäsi heti? -Jane Austen
Jadey
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 439
Liittynyt: 23 Elo 2006, 17:13

Vs: krapula-aamun hiuskatastrofi

Viesti Kirjoittaja Jadey »

N kirjoitti: Mulla tarttuu aina savunhaju niin kiinni tukkaan,että pakkohan se on pestä viimeistään aamulla.Minäkin kuulun baarit savuttomiksi-liikkeeseen :D Sen hajun huomaa kyllä todella vahvasti,kun itse en polta ja kaikkein ällöin se haju on aamulla tyynyliinassa,jos ei ole hiuksia saanut pestyä :P
So true. Ja mä kun en ikinä jaksa pestä hiuksia baarista tullessani, vaikka tupakan haju onkin kaameinta mitä tiedän. Aamulla herätessä tukka on yleensä hirveässä kunnossa, kun mullakin tulee muotoilutuotteita käytettyä aika lailla bileiltoina. Pesen kuitenkin normaalisti, mutta laitan oikein kosteuttavan hoitoaineen, koska tukka tuntuu usein aika kuivalta.
Pelätä ei saa jos tahtoo milloinkaan onnen saavuttaa
Vastaa Viestiin