krapula-aamun hiuskatastrofi

Hiusten hoito ja kaikenlaiset hiushärpättimet
Ulpu
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2290
Liittynyt: 21 Tammi 2006, 15:18

Vs: krapula-aamun hiuskatastrofi

Viesti Kirjoittaja Ulpu »

N kirjoitti: Mulla tarttuu aina savunhaju niin kiinni tukkaan,että pakkohan se on pestä viimeistään aamulla.Minäkin kuulun baarit savuttomiksi-liikkeeseen :D Sen hajun huomaa kyllä todella vahvasti,kun itse en polta ja kaikkein ällöin se haju on aamulla tyynyliinassa,jos ei ole hiuksia saanut pestyä :P
Joo, samaa mieltä. Kesäaikaan tulee baareilun jälkeen yölläkin pestyä tukka, mutta yleensä kyllä jää aamuun. Onneksi ei tule juurikaan käytyä tupakansavussa pyörimässä.
Ken unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.   - Arvo Ylppö
Kikka
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2669
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 20:10

Vs: krapula-aamun hiuskatastrofi

Viesti Kirjoittaja Kikka »

No kesäkuussa helpottaa murheet tupakanhajuisista hiuksista baarin jälkeen, kun uusi tupakkalaki astuu voimaan. Jesh! :D
Maailmassa ei ole mitään mukavampaa kuin viihtyminen eikä mikään ole helpompaa. -Mymmeli
pinkpepper
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2736
Liittynyt: 27 Heinä 2006, 18:23

Vs: krapula-aamun hiuskatastrofi

Viesti Kirjoittaja pinkpepper »

Mä oon jotenkin outo, koska mä (melkeen) rakastan sitä tupakan hajua hiuksissa. En polta enkä muuten niin hirveesti tykkää tupakan hajusta (etenkään vaatteissa), mutta hiuksissa se on jotenkin niin ihana  :o Todellakin outoa...

Hiuksia en ikinä jaksa pestä baarista kotiin tullessa. Tai no, en mä yleensä edes ikinä päädy kotiin  ::) Aamulla (päivä se kyllä jo on kun kotiin pääsen...) saatan joskus pestä, jos olo on oikein kurja - suihku tekee heti freesimmän olon. Yleensä kuitenkin olen baarihiuksilla vielä muutaman päivän ennen kuin pesen ne. Muotoilutuotteita käytän harvoin baarissa (ainakin tähän mennessä olen melkeen aina ollut ilman muotoilutuotteita). Tukka näyttää ja tuntuu kivalta ihan vaan pestynä, niin en sitten ole viittinyt usein pistää mitään mönjiä.

Jos joskus päätyisin kotiin baarin jälkeen, niin pesisin kyllä meikit ja hampaat. Täytynee varmaan ruveta raahaamaan mukana kassia, jossa on meikinpoistoaine, hammasharja ja yöpuku mukana  ;D
Avatar
Mena
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3453
Liittynyt: 03 Syys 2006, 10:35

Vs: krapula-aamun hiuskatastrofi

Viesti Kirjoittaja Mena »

Laattaatteko te useinkin kun otatte vähän alkoholia? Kun muutama tuon asian mainitsi, jäi jotenkin sellainen käsitys että teillä kovin yleistä?

Mä selvitän tukan ihan vaan sillä että menen suihkuun, pesen hiukset normaalisti ja laitan hoitoaineeksi esim Fructista (tähän tarkoitukseen loistavaa kamaa!). Siinä ne takut sitten selviskin..  ::) Muutenkin oon laittanu tota Fructiksen hoitista välillä jos on muun hoitiksen jälkeen vielä takussa. Täytyyhän tuo käyttää kun kaupan päälle sain  ;)
pinkpepper
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2736
Liittynyt: 27 Heinä 2006, 18:23

Vs: krapula-aamun hiuskatastrofi

Viesti Kirjoittaja pinkpepper »

Miiwa kirjoitti: Laattaatteko te useinkin kun otatte vähän alkoholia? Kun muutama tuon asian mainitsi, jäi jotenkin sellainen käsitys että teillä kovin yleistä?
Ennen laattasin melkeen joka kerta baarissa (ihan siitä syystä että olin yksinkertasesti juonut liikaa, liian nopeasti tai liian väkeviä. Tequila tulee melkeen aina ylös, btw.), mutta nykyään on tullut  harvemmin oksenneltua. Aamuisin en ole oksentanut oikeastaan koskaan, paitsi laivalla silloin abiristeilyllä oli pakko vetää sormet kurkkuun kun oli niin paha olo. Kyllä helpotti  :D ::) Tuo oksentelu kai yleistyy vanhetessa, tai siis vanhemmilla tulee ainakin krapula helpommin ja pahempana.

Ärsyttävää kun baarin jälkeen hiukset on tosi karheat. Ilmeisesti tupakka tekee tuon?
Webekhet

Vs: krapula-aamun hiuskatastrofi

Viesti Kirjoittaja Webekhet »

Mä luulisin että juuri tuo tupakan ja savukoneen savu on baareissa se pahin hiuksien takuttaja. Vaikka olisi kuinka laittanut siloittavia tuotteita ennen baariin lähtöä ja suoristanut, niin tukka on uskomaton takkupallo kun kotiin pääsee. Harvemmin takkuuntumista esiintyy jos hiukset ovat kiinni, mutta aina kun ne ovat auki, on takkuisuuskin taattu.
Twinkley
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 4590
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 20:23

Vs: krapula-aamun hiuskatastrofi

Viesti Kirjoittaja Twinkley »

Niin, kai se baariympäristön ilman kuivuus aiheuttaa sitten sen, että se hius takkuuntuu ja karhistuu, eli toisin sanoen myös menee helpommin takkuun, kun ne karheat kanssasisaret sitten jäävät toisiinsa kiinni ja siitähän niitä takkuja sitten tulee.  :-\ Onneksi kohta tulee tupakkalakko baareihin, niin ehkä hiuksetkin voivat sitten paremmin. :)
Käy kurkkaamassa vegaanista ruokablogiani joka sopii ihan kaikille: www.satnamnam.com
Misato
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 292
Liittynyt: 30 Tammi 2007, 21:57

Vs: krapula-aamun hiuskatastrofi

Viesti Kirjoittaja Misato »

Itsellä esiintyy juuri päinvastaista ilmiötä, eli seuraavana päivänä hirveä liimaletti... tietysti voi johtua myös siitä että kaikenlaisia muotoilutuotteita tulee kyllä lastattua päähän keskimääräistä enemmän baarikeikoille...  :)  Tosin tuntuu kyllä, että tuo rasvoittuminen on hiukan vähentynyt baaritupakoinnin rajoitusten myötä, verrattuna männävuosiin jolloin savu oli joka paikassa niin sakeaa että suurinpiirtein hyvä jos eteensä näki.  :D
You and me make the whole world jealous
pinkpepper
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2736
Liittynyt: 27 Heinä 2006, 18:23

Vs: krapula-aamun hiuskatastrofi

Viesti Kirjoittaja pinkpepper »

^Ahaa, en olekaan tuosta kuullut. Mua ei varsinaisesti häiritse tupakan haju, mutta eipähän haise vaatteet sitten niin paljoa, tai hiukset. Mites muuten, missä porukka sitten sauhuttelee, ulkona vaan vai? Voi olla aika kova paikka monelle tuo, kun yleensä kännissä monen tekee koko ajan mieli tupakkaa. Kiva jonkun varmaan yrittää valvoa tota asiaa, kun porukka on nyt niin tottunut sauhuttelemaan baareissa.
Misato
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 292
Liittynyt: 30 Tammi 2007, 21:57

Vs: krapula-aamun hiuskatastrofi

Viesti Kirjoittaja Misato »

Joo, todella vaikea kyllä kuvitella täysin savuttomia baareja -- mikä nyt on sitten tänä kesänä jo edessä! -- jotenki niin olennaisena osana kyllä tupakointi siihen "elämykseen" kuuluu (ikävä kyllä...  :)).  Nythän on tosiaan ollut jo aika monta vuotta voimassa se rajoitus että baaritiskillä ei saa polttaa, ja savuttomia pöytiä, mikä ainakin tosiaan omasta mielestäni on kyllä parantanut ilmanlaatua.  Ja jatkossa sitten tosiaan ymmärtääkseni tulee se linja, että röökille joko ulos, tai sitten erillisiin tupakointitiloihin (joihin ei saa viedä juomia).  Mielenkiintosta nähdä tosiaan että miten se valvonta meinataan toteuttaa...  :)
Vähän OT:ksi meni, sori...  ;D
You and me make the whole world jealous
Chronos
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 948
Liittynyt: 25 Tammi 2006, 17:35

Vs: krapula-aamun hiuskatastrofi

Viesti Kirjoittaja Chronos »

Takkujen selvitys tuntuu olevan ylitsepääsemätöntä kankkusessa,kun tulee nukuttua hiukset auki.
Suihkuun sitten kun pahin kankkunen on ohi,varovasti harjalla takkuja auki ennen suihkuun menoa ja pesu jollain normishampoolla ja päälle mahdollisimman hoitavaa hoitista.Käytän myös xz hoitosuihketta ja latvasuojaa hoitiksen lisäksi.
Sitten vaan selvitys harvalla kammalla ja letille mahdollisimman kosteana.
1a M ii, vyötäröpituus. Hennavärjäilyä vuodesta 2003. Musiikilla toimiva ihminen <3
Satine
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 442
Liittynyt: 18 Joulu 2006, 22:39

Vs: krapula-aamun hiuskatastrofi

Viesti Kirjoittaja Satine »

Miten se onkaan sillee että vaikka ei oo edes baarin tunkkasessa ilmassa ollu niin krapula-aamuna on hiukset yhtä kuivaa takkua?&nbsp; :(
Only a vampire can love you forever
Tristy

Vs: krapula-aamun hiuskatastrofi

Viesti Kirjoittaja Tristy »

Mulla ei ole koskaan ollut hiukset takussa baarista tultua tai aamulla herättyä, eli en ole onneksi kokenut tätä hiuskatastrofia :) Muotoilutuotteita on yleensä aika reippaasti hiuksissa kun on viihteellä, mutta tupeeraamista en harrasta. Pesen hiukset aina vasta aamulla kun saan väännettyä itseni sängystä ylös. Kuuma pitkä suihku, raikkaan tuoksuista saippuaa ja hyväntuoksuiset hiusmömmöt ja kääriydyn kylpytakkiin. Mua ei niinkään haittaa tupakansavulle haisevat hiukset, mutta vaatteet häiritsee sitäkin enemmän ja ne onkin laitettava tuulettumaan heti suihkun jälkeen. Meikit ja hampaat pyrin pesemään aina yöllä kotiuduttuani, vain kerran olen kaatunut (lue: kannettu) suoraan baarista sänkyyn ;D
MAS
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 797
Liittynyt: 31 Elo 2006, 19:41

Vs: krapula-aamun hiuskatastrofi

Viesti Kirjoittaja MAS »

mä oottelen innolla noita savuttomia baareja, tupakankäry on yks pahimmista hajuista. Sen takia mielellään menis heti yöllä suihkuun, mutta ei kerrostalossa oikein aina voi. Naaman ja hampaat kyllä ainakin yritän pestä&nbsp; ;) Seuraavana päivänä olo kyllä helppaa heti kun saa hajut pois ympäriltä leijumasta.. Jos on tullut paljon muotoilutuotteita tai tupeerauksia tms laitettua/laitatettua, niin niihin ei minulla pure muu kuin pään pesu ja iiiiiso määrä hoitoainetta.
1b F ii
Gigli
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1347
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 12:25

Vs: krapula-aamun hiuskatastrofi

Viesti Kirjoittaja Gigli »

MAS kirjoitti: mä oottelen innolla noita savuttomia baareja, tupakankäry on yks pahimmista hajuista. Sen takia mielellään menis heti yöllä suihkuun, mutta ei kerrostalossa oikein aina voi.
Miksei voi? ???
When life gives you lemonade, make lemons. Life will be all like" Whaaaat?!"
Vastaa Viestiin